Sverigetråden - RASKRIGS UPPLAGAN

ÄR NI REDO FÖR RASKRIGET?
HELL
SEGER

Other urls found in this thread:

regeringen.se/artiklar/2016/09/statens-budget-2017-i-siffror/
regeringen.se/artiklar/2016/09/statens-budget-2017-i-siffror-utgiftsomrade-8-migration/
regeringen.se/artiklar/2016/09/statens-budget-2017-i-siffror-utgiftsomrade-13-jamstalldhet-och-nyanlanda-invandrares-etablering/
regeringen.se/artiklar/2016/09/statens-budget-2017-i-siffror-utgiftsomrade-25-allmanna-bidrag-till-kommuner/
youtube.com/watch?v=lEndx2LG5aM
youtube.com/watch?v=5LAwJDA_DB0
strawpoll.me/11252165
youtu.be/b_GliX8FG5g
youtube.com/watch?v=WoQFUBgAMyo
youtube.com/watch?v=Yok9J1NaDEE
flashback.org/t2752033
sv.wikipedia.org/wiki/Kärnmagnetisk_resonans
sv.wikipedia.org/wiki/Späkning
strawpoll.me/11252165/
youtube.com/watch?v=9VXQltHSkyY
youtube.com/watch?v=1FCZnAgabyI
youtube.com/watch?v=AszVsW5uGxs
twitter.com/SFWRedditImages

>tabloid

Jag vill skriva till en tjej på facebook jag bara känner väldigt lite.
Alla som har sagt nåt tidigare föreslår att jag ska bjuda ut henne direkt men det skulle vara mycket lättare och mindre konstigt att bara ha en konversation först.

Finns det nåt jag skulle kunna skriva?

Min lägenhet ska besiktas inom 30 minuter.
Önska mig lycka till. I värsta fallet blir jag hemlös om de verkligen vill få ut mig trots att jag sköter mig ganska bra.

Vad har hänt nu då vännen min?

Soc eller? Har en sådan på torsdag. Lycka till

user det är närapå omöjlgt för oss att hitta på någon ni ska prata om, vi känner inte tjejen och vi känner inte dig.

Ingenting, tror jag. Men jag lever på bidrag så gud vet vad de tänker.

Mhm. Tack.

Hur länge har du haft den där? Jag har haft min i typ 2 år, och det rullar på bra

Är du inte autistisk så är det inte svårt att starta en konversation.

>regeringen.se/artiklar/2016/09/statens-budget-2017-i-siffror/

>regeringen.se/artiklar/2016/09/statens-budget-2017-i-siffror-utgiftsomrade-8-migration/
>regeringen.se/artiklar/2016/09/statens-budget-2017-i-siffror-utgiftsomrade-13-jamstalldhet-och-nyanlanda-invandrares-etablering/
>regeringen.se/artiklar/2016/09/statens-budget-2017-i-siffror-utgiftsomrade-25-allmanna-bidrag-till-kommuner/

Haha aa.

3 år, men det är en träningslägenhet. Det är inte tanken att jag ska bo kvar här hur länge som helst, men det skulle vara bra om jag inte behövde flytta just i år.

Bor i en 2a centralt i falun, betalar 4k i månaden för el, internet, vatten, allt jävla skit

mår bra desu

Finns det möjlighet att du kan få ta över den? Jag har typ ingen kötid, så de kan inte kicka ut mig om jag inte knullar upp. Tak över huvudet-garantin osv

MOOOOOOOOK DIN JÄVLA HORA VARFÖR LADDAR KANALEN SÅ JÄVLA SEEEEEEEGT

Ta över den? Vet inte, men tvivlar på det eftersom mitt boendestöd påminner mig konstant om att "jag måste hitta en egen lägenhet."
Dock så har jag ingen kötid heller så såvida inte de själva hittar en lägenhet åt mig så skulle det betyda att de sparkar ut mig på gatan om de drar in min lägenhet.

...

PING SÄPO NÅGON HÄR RÖKER GRÄSKNARK!!

Det verkar vara helt omöjligt.
Jag kan inte heller komma på nåt.
Jag vet inte om det är autism men nåt fel är det.

Men fan vad charmigt då... Mitt boendestöd som jag hade var guld, tjatade aldrig och bara var allmänt skön. Men de kan inte slänga ut dig om du inte har någonstans att ta vägen. Vilken kommun bor du i?

Cuckholm.

Men då har du ju garantin, alltså kan de inte bara kicka dig

Ja hästar är det enda jag vet om henne men det verkar som att det skulle vara skumt om jag började prata med henne om det istället för nån jag känner.

Om jag skulle fråga henne om hon ville träffas vet jag inte vad jag skulle föreslå och inte nåt om vad jag skulle säga om varför jag vill träffa henne.

Hoppas allt går bra då. Tack.

Måste bara kolla en grej. Micke?

Kan jag få en fv på dansbandskonsert?

>dkn saknar visual kei och märker genast vilken vedbod jag var

Blev ju fan lite nostalgisk när jag hörde en gammal låt hos en vän.

>faktiskt breva i döda trådar

bara lägg ner frankrike

youtube.com/watch?v=lEndx2LG5aM

Haha, fy faen...

På den där dansbandskampen eller vad det hette på tvn var det ju alltid massa tjejer.

Nu funderar jag på att se sten o Stanley i Kungsbacka i oktober för att se om jag kan finna en tjej där.

daglig dos av molynö och sargon

>för att se om jag kan finna en tjej där.
kek du och Afghanerna har samma tangke

dkn postblockad på facebook

livet som admin på autistiska jagjag sidor är inte lätt

Vilken jagjagsida?

>dkn är inte en ung vuxen som får internetpengar från att strömma spel så man slipper jobba

Anime Desu-troyed My Life

>56,537 likes

Får du en massa pengar? Hoppas att du får penagar favä.

Kan jag skriva att jag ville gå fram och prata med henne i verkligheten men det blev aldrig av då när jag fortfarande såg henne ofta.

Allt du behöver göra är att köpa en webbkamera user

favä

Detta är backup sidan, första hade 100k~

>dkn testar duolingo på svenska
>skrev broder och moder istället fär bror och mamma
>fel

Webbkameratrenden är dålig favä, det kan räcka med en mic eller att svara i chat

user, jag behöver lite pengar till en grej. Jag lovar att jag betalar tillbaka.

...

>vaknade idag

Till alla som är sjuka, lediga eller NEETS. Sötpaj Alice är på Malou efter tio på kanal 4

Är fattig student som bor ensam, har egna levnadskostander min vän

vilken hjälte ;_;

Dkn han kommer leva tills han blir typ 125 år gammal eftersom han badar i förhudssoppa varje morgon

Jag är inne på fjärde dagen utan cigg nu, har tuggat 6 st 4mg tuggummi hittills. Är lite stolt favä!

Träna på tjej du inte känner likadant för, bjud ut och var hur konstig du vill? Ska nog testa detta själv snart...

förhoppningsvis får FSB eller CIA nog av honom till slut

najs divi

bli pv nu när du är rökfri

inte divi men tack! inget sött och lite udda ska få undgå mig när den nya sängen är här och håret i ordning :3

>slutar med nikotin
>med hjälp av nikotin
Bra där. Rökfri i snart 2 månader nu, sket it helt. Har t om klarat mig när jag råkat röka lite holk med tobak i

Bryr mig inte om Divi för han är elak favä.

Bra jobbat.

Det direkt fysiska behovet ligger kvar i tre dagar, efter det är det bara psykologiskt

Var stark

Härligt! Planerar såklart att helt sluta med nikotin, har mycket annat på gång nu bara. Skönt att slippa rökhostan hur som helst.

Berätta mer om du vill? :(

Går fortfarande ibland automatiskt till köksfläkten för att ta en cigg vid stress >.

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

Jag ska inte vara dryg, det är grymt att du lägger av. Och du kommer märka skillnaden av att gå i trappor om 2 veckor

>Går fortfarande ibland automatiskt till köksfläkten för att ta en cigg vid stress
...men kommer då på att jag har slutat och inte har några. Reflexen sitter i liksom. Har inte varit i affären eller ute än så det blir dagens test.

Tack! Längtar efter friheten favä.

>Berätta mer om du vill? :(

H-har inget mer att berätta utöver att jag accepterar pv/fvansökningar i min brevlåda. Inga tidsfristbegränsningar.

Besiktningen gick bra trotts alla mina rädslor. Allt kommer bli bra.

Nej.

When your racewar starts, may i join your nationalist front?

Grattis!

why would you wanna fight for this shithole? Stay in Finland and be happy

>Stay in Finland and be happy

It would be useful to have some experience before my countrys race war starts.

>Finland
>raskrig
Vad menade han med detta? Enda raskriget som möjligen ens kunde hända är mellan Finlands"svenskar" och normala Finländare.

börja bara snusa istället, billigare och bättre

>"råkade" gå in i korridorsslynans rumpa när hon stod och böjde sig i köket

hehe, fyfan fick halvbånge när min K trycktes mot hennes runda sjärt och långa ben.

Fräscht, Tony.

jag tror oironiskt Finnar har det bättre än medeklassvensson i nya spännande SVerige

>implying you're even close to one. Does Finland have a lot of problems with 3rd worlders?

vilken stad, user?

Yes, the Nordic resistance movement even has a Finnish organization.

>>"råkade"
det här är varför svenska kvinnor hatar svenska män

Finlandssvenskar är normala finländare. Du tänker på finnar.

Varför skulle normala finnar starta ett krig de inte kommer kunna vinna?

Studentstad

Hon är inte svensk utan fransk. Dessutom så tror jag hon är lite intresserad av mig. Chad i korridoren som knullat henne två gånger redan har nu avvisat henne och hon har tröttnat på sina betaorbiters. Hon är emotionellt instabil och dricker alltid för mycket och då blir hon skitslynig. Nästa fest vet jag att jag kommer få henne full och själv och då jävlar hehe

Alice blir blåst åt helvete av en pk-tant på SvT2

>rohypnolanon är i tråden igen

>Studentstad
Lund, alltså. Kommer heema dig, mann1.

hon kommer anmäla våldtäkt efterhand

>Chad i korridoren som knullat henne två gånger redan har nu avvisat henne
krukmakeri

>kommer få henne full och själv och då jävlar hehe
kryp

>Korv med bröd på tåget

du vad? Alice slaktade henne ju. PK tanten skrek bara högre men allt hon sa är ju fel.
>v-vi har hundratusentals nya människor i Sverige nu! d-det betyder att vi fått en massa nya doktorer, ingenjörer, sjuksköterskor och folk till äldrevården! detta kommer vara ett enormt ekonomiskt lyft för Sverige
den där kärringen lever ju för fan i ett fantasiland

>äckelsvennar

-貧乏なんて気にしない
-om jag är förmögen men mitt sinne inte är rikt, vad är då poängen?

Nej, Cucksala och varför?

lel nej hon vill ju det uppenbarligen lite då hon visar tecken på attraktion ibland (tar mig på armen när vi pratar, skickar sms osv). Det är bara att hon inte vill det nog mycket men skulle hon vara full och jag pushar (hehe) hade hon inte sagt nej. Dessutom har hon inga bevis även om hon skulle anmäla våldtäkt.

Rätt kul hur hanrejade betorna som följt henne i flera veckor innan vart dock. Chad bara svepte in och tog henne direkt.

Du har ju någon form av hörselskada eller liknande.
>Men det har ju kommit en massa högutbildade
>fast inte så många
>Jo, så många
>ok men de jobbar
>Med att köra buss och taxi, ja
>men de jobbar så det är lugnt
Bra där, Alice

att njuta av livet, såklart

Så gulligt favä.

>lel nej hon vill ju det uppenbarligen lite då hon visar tecken på attraktion ibland (tar mig på armen när vi pratar, skickar sms osv)
Är du ett flyktingbarn?

...

>貧乏なんて気にしない
では、お金頂戴
おねがい?

user betar du? Du tror väl inte på att vi fått in 160tusen doktorer?
De flesta 8som Alice sa) har knappt grundskoleutbildning och det finns absolut ingen chans för dem att få jobb i Sverige.

Alice sa ju också att problemet inte är de max 10doktorer som inte får jobb utan problemet är de hundratusentals som är vuxna men inte ens kan läsa eller skriva

>Rätt kul hur hanrejade betorna som följt henne i flera veckor innan vart dock.
>Chad bara svepte in och tog henne direkt.
som vanligt

Eller hur, när PK matade på om hur utbildning skulle frigöra jobb till andra som inte kan utbilda sig blev Alice helt ställd. Efter det kände hon sig underlägsen med undvikande blick och hetsigt stämma. Försökte få backning av intervjuaren som var helt likgiltig. Ho hoh ho.

>sinnesjuk och deprimerad
>njuta av livet

>dkn ingen muskel fv

>den glansröven

>Rätt kul hur hanrejade betorna som följt henne i flera veckor innan vart dock
och hur länge har du vart efter henne lmao

...

är det där divi?

...

Jag umgås en hel del med olika Chads och har observerat hur lätt de har det. Tjejer tar aktivt kontakt med dem och de behöver egentligen bara sitta där. Eftersom så många tjejer gör det så behöver de inte ens försöka bete sig alpha/coolt då de måste cirkulera runt de olika tjejerna och hela tiden har frågor att svara på vilket leder till att tjejerna måste tävla om hans uppmärksamhet och att han egentligen skiter i dem då han har 10 andra på rad.

I det här fallet så minns jag att vi var i köket, jag, en till kille och den här tjejen då. Vi pratade och allt var bra och hon nämnde tt hon skulle ut, blabla. Iaf så gick jag och precis då kom Chad in och det första hon gör är att be Chad hänga med henne och hennes kompisar ut. Den andra killen stod till och med precis bredvid men blev inte tillfrågad.

Ja. Innan han klippte sig

Men jag frågade ju snällt.
Hur kan du säga nej till det ansiktet?

Du har rätt. Jag är ett monster. Ge mig din paypal, user.

Han är ju fanimej rätt så söt ändå. Inte menat på något homo vis eller nå't.

jo precis det jag märkt. Chad kan fan vara lika autistisk som nackskägg här men tjejerna märker inte av det då de inte förväntar sig att han ska underhålla dem konstant

>Den andra killen stod till och med precis bredvid men blev inte tillfrågad.
skrattade ivl favä men ganska hemskt när jag tänker efter

>Eller hur, när PK matade på om hur utbildning skulle frigöra jobb till andra som inte kan utbilda sig blev Alice helt ställd
seni tror väl inte på myten att alla blattar som kör bus och tunnelbana är högutbildade doktorer?

Sen hon flyttade in men till skillnad från de andra betorna har jag inte orbitat henne utan jag höll mig kall till att börja med. Inte så att jag var otrevlig eller ignorerade henne men jag jagade inte efter henne och behandlade henne som rätt tråkig och ointressant. Detta ledde till att hon ganska snart började försöka ta kontakt med mig (snygga tjejer hatar när någon inte ger dem den uppmärksamhet som deras uppblåsta egon tror de förtjänar) och endast då gav jag med mig. Jag är rätt rolig och karismatisk och det märks att hon gillar att umgås med mig men det är alltid på mina villkor och hon måste ta kontakt med mig. Jag beter mig som en alfa även fast jag inte är det och därför står jag över betorna som hon mest försöker undvika nu.

Jag tycker verkligen inte om dig

>men om vi lyckas få dem i jobb snabbar än tidigare!
MEN VI KOMMER INTE LYCKAS! VI HAR FÖRSÖKT I 30+ÅR! FÖRSTÅR HON INTE DET?!!

Låter lite homo men jag litar på dig user.

Beställa onlinepizza för 10:e dagen i rad?

>Chad kan fan vara lika autistisk som nackskägg här men tjejerna märker inte av de

Så mycket detta

Jag har gjort bort mig rejält ett par gånger men likt fan så kommer tjejerna endå

Nej, ta en tur i skogen eller något istället. Ät något nyttigt.

>endå

>ta en tur i skogen eller något istället
Behövs inte

>Ät något nyttigt
Som vadå?

Chad kan inte vara socialt efterbliven då han blivit matad med positiv uppmärksamhet hela livet vilket ger ett galet självförtroende. Sen är han bara naturligt över tjejerna då han har så många alternativ att han inte behöver låtsas vara obrydd, han är obrydd om dem.

Du är inte Chad, du är en svensk i ett asiatisk land. Du är på nivå med Greger 63 som knullar thailuder-

Ät lite fisk eller något. Grönsaker.

>Does Finland have a lot of problems with 3rd worlders?
Yes and anarchists too. Media covers up crimes made by refugees and antifa. Meanwhile politicians have started several """"""""antirasicst"""""""" campaings.

Finland may not be as fucked as sweden, but its more dangerous place to live than 20 years ago.

Okej, jag beställer tonfisk och grönsaker till pizzan

Jag är absolut inte chad men jag har inga problem alls med tjejer

Det är dock ganska stor skillnad på Greger 63s thailuder och högklassiska östasiaster som har spenderat hundratusentals kronor i sin look

>Media covers up crimes made by refugees and antifa
>Meanwhile politicians have started several """"""""antirasicst"""""""" campaings.
wtf haven't you learned from us what not to do??!! The only good thing about Sweden was that I thought our neigbours could learn from our mistakes

Du går automatiskt upp typ 4 poäng på attraktionsskalan om du åker till Japan eller annat asiatiskt land. Du kan vara under medel i Sverige och ändå vara en gud där.

inte han fast helt ärligt mann1 du är exotifierad där. Klart de hoppar på dig. inte fan blir du Chad pga det. Du är Chad om du har samma effekt på tjejer i Sverige

Det är hans feminina kropp favä.

Det är inte så att västerlänska tjejer inte existerar här

Har haft det precis lika lätt med svenskorna och de andra västerlännignarna

>Har haft det precis lika lätt med svenskorna och de andra västerlännignarna
najs mann1 men återigen de är på semester eller sådant. Jag tror på att du är Chad om du kan haffa guzz lika lätt när du är hemma i Sverige

Vägrar tro att en 2D-bög kan få ligga med svenska tjejer medan jag som är en normal kille inte kan.

>är man 2Dbög så är man på något sätt mer autistisk än riktiga autister
lmaoar@ditt liv
Bara för att han tycker om 2D måste han inte vara en spergherre som du.

Jag är ingen spergherre jag är fan en nbög. Jag är dock ganska ful och typ 4/10 på en bra dag. Men tjejer ska inte bry sig om utseende har jag hört.

Varför brevar nbögar på kanalen? Måste vi inte verka ganska patetiska i deras ögon?

Ctrl f:a"Jag är absolut inte chad"

Jag tittar inte ens på anime

youtube.com/watch?v=5LAwJDA_DB0

Han är väldigt söt faktiskt.

I min mening är jag som är nbög men ändå oskuld vid 22 års ålder mer patetisk än ni efterblivna 2D-NEETs till mansbarn. Ni är ju ensamma av dessa anledningar iaf, jag är ensam pga något är fundamentalt fel med mig.

>internet är skitlångsamt

JAG VILLE JU BARA BAJSBREVA OCH TITTA PÅ LITE DUTUB INNAN JAG DROG IVÄG TILL SKOLAN KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

literally your future if you elect Hillary. DOn't let it happen m8

Det är väl som att gå på zoo för dem

Det här favä. Det är värre att vara en misslyckad nbög.

>nbög
>oskuld vid 22

>dkn internet inte funkar
Om jag kopplar mobilen till dattan och använder mobilens internet, hur mycket drar det då att se på dutuben?

>ej NEET och aldrig varit det
>väldigt lovande karriär framför mig
>vänner och socialt liv
>inga problem med att prata med folk, inte ens snygga tjejer
>festar ofta
>tränar och klär mig bra
>verkar helt normal på utsidan
>ingen skulle misstänka att jag är oskuld

Jag är fan nbög herr nbögsson.

Hur ser en 4/10 ut?

Yes, they are pretty much normal Finnish people with the difference of the first language. They don't identify themselves being Swedish. This comes up quite often when speaking with Swedish people, they think there's huge amount of tension between swdish and finnish speaking people in Finland. Actually there isn't any. And if there is it's much more tongue on the cheek than anything serious. We make fun of each other sure, but we all get along.

Håravfall, svag käke, runt finngol-ansikte. Dock över medellängd, vältränad och har rätt symmetriskt ansikte och bra ögon. Hade varit 6/10 eller kanske till och med 7/10 om det inte vore för håravfallet.

Vit.

Divi ;_;?

håravfall är manligt. kallas för androgenic hair pattern av en anledning vettu. Har du hyfsad skäggväxt och hår på bröstet är du rejält mycket sexigare än en man med hår på huvudet men inget skägg eller hår på bröstet.

Sa ingen tjej någonsin. Det är bara sexigt om du har en käklinje som Bruce Willis. Klassiska nu-hannar tappar hår och har något äckligt hipsterskägg till det och det ser förjävligt ut.

No Finland really isn't any more dangerous than 20 years ago, look up the homicide statistics.

>saker som inte är sanna

Man har en superkäke

...

>dkn såssarna har räddat Sverige nu med 10 extra miljarder till kommunerna

Det finns alltid något som avslöjar oskulder så som deras gångstil eller skor. Finns även flera maner som bara oskulder gör som att hålla uppe dörrar mm.

Dkn tar två steg åt gången i trappen

...

Varav 3.5 ska gå direkt till migration och sånt...

Nej det är bara för att 99% av 20+ oskulder är autister. Jag är den där 1 procenten som inte är det.

Det är fan sista gången jag följer DuTublänkar från tråden.

>ni måste arbeta och hjälpa till att finansiera välfärden

Vad menar hon med detta?

>norrmän

Att hon är en naiv idiot

shieeet

Arbete ger frihet
HELL SEGER

>ni måste arbeta och hjälpa till att finansiera invandrare

Om tjejer kommer till dig är du Chad.
Vanliga nbögar måste slita för att få tjejer.

strawpoll.me/11252165
strawpoll.me/11252165
strawpoll.me/11252165

>antyder att någon på sverigetråden betalar skatt eller på något vis bidrar till landet

>antyder att jag antytt något sådant

>fick skitmånga matchningar på tinder med falsk plats i Japan
>dkn kan inte flytta dit och få en fv

>Läser "Reformera Islam" av Ayyaan Hirsi Ali

Till och med muslimer erkänner att Islam inte är en fredens religion och att den står för massa skit.

Dock hatar alla västerlänska "liberaler" hennes bok eftersom hon ifrågasätter islam och det får man inte göra här.

Du betalar skatt varje gång du köper något, särbarn

youtu.be/b_GliX8FG5g

Varför är inte du med i hemvärnet user?

Jag är för söt och nätt.

>dkn börjat på högskola och 1.85 är manskultingshöjd

Går nästan inga killar som är kortare än mig och flera tjejer är t.o.m längre än mig. Hur ska jag överleva?

fällde en tår, det är så vackert *sniff*
youtube.com/watch?v=WoQFUBgAMyo

>antyder antydningar

nu-hanar har per def inte bra skäggväxt utan oftast bara skägg under hakan och mustach.
ta en titt på olika mätningar över de sexigaste männen. i princip alla visar att skandinaver, sydeuropéer och män från mellanöstern är sexigast, och dessa män råkar också vara de befolkningsgrupper som oftast får helskägg, hår på bröstet och manligt håravfall.

>Oironiskt vara kspskytt

Nej tack.

Är inte MÖP

Så du är som majoriteten av de andra 22 000 i Hemvärnet?

Gå nu in och anmäl dig user.

Svarta män har i princip ingen skäggväxt och kvinnor i alla raser föredrar dem långt över några andra män.

misaka...

>oironiskt vara liten AK-pojke när man kan vara stor och stark KSP-karl
Nej tack.

Tror inte jag passerar psyk favä.

>och män från mellanöstern
Mehmed, snälla gå.

svenska kvinnor värkar inte tycka som dig

detta

>värkar

Mahmoud...

Man ser praktiskt taget aldrig svenska kvinnor med sandnegrer, Aboubou.

Jag bor granne med en neger och hans asiatiska flickvän. De brukar ha parmiddagar med 2 andra negrer som har en ökenfröken och en vit tjej respektive som flickvänner.

>och en vit tjej
Polack eller jugge? De brukar vara de värsta kolbrännarna.

kan inte föreställa mig att negrer har parmiddagar.

sluta vara så rasistiska

förlåt
hatar att vara en vit man :((

Åk hem.

Förlåt ska ut och bli våldtagen med flit nu så att de förtryckta minoriteterna känner sig som de har makt för att vi invaderade afrika för 500 år sedan

Vanligare med arab/berber-tjejer favä. Åk till Frankrike och du kommer förstå varför muslimännen begår terrorbrott, de är hanrejade bortom all sans.

Varför är amerikansk politik så mycket högre energi och roligare än svensk? Till och med vänstern skapar sådant här bra.

youtube.com/watch?v=Yok9J1NaDEE

k

inte deprimerad men jag vill dö men jag vill inte ta livet av mig. vad är det för fel på mig?

Jovisst, men nu talades det om en vit tjej.

För att i sverige så värderar vi vad de säger mer än hur de säger det.

USA älskar att runka av "personligheter" och mest högljudd vinner. Afrika-nivå på det.

Därför vi har sju partier som är exakt samma jävla skit och säger exakt samma jävla skit?

>t. nynazist
Kanske om du läste på lite så skulle du se att så inte är fallet. Vi har en levande politisk debatt i sverige. I USA så betyder löpsedlar om välgörenhetsorganisationer och hälsorapporter mer för vem folk röstar på än den faktiska politiken.

>dkn ingen fv som kommer hem efter eftermiddagens skjutpass med lite fikabröd

>dkn vem som hade kunnat flyga ett plan över där med en bomb och hela Sveriges artilleri hade varit borta

Funkar Reddit för er?

Bullerbyns död

Det var en vacker dag när Lasse och Bosse var ute. De var uppe i ett träd. Då såg de att Pippi gick mot Bullerbyn med sin bomb! Vi blev rädda. Hon var på väg in i en affär! Vi trodde att hon skulle spränga affären men när hon kom ut så var hon blodig. Men hon dödade Affärsmannen. Bomben var kvar vi blev rädda. Hon började gå mot Bullerbyn med sin bomb! Lasse och Bosse varnade alla i Bullerbyn. Pippi gick till ladugården och så såg Bosse och Lasse att hon tog av sig väskan där hon skulle ha bomben. Då visste Bosse och Lasse att hon skulle lägga bomben. De visste inte hur många minuter den var på. Hon sprang iväg snabbt. Lasse smög sig fram och kollade på den och försökte ta bomben. Men det gick inte den satt fast så han fick gå och hämta något som man kan ta i sönder med?
- Jag vet! En hammare
- Ja! Bra ide.
- Jag tog ut den!
- De var ju bra.
Så fastnade den igen.
- Vi ringer polisen.
- Ja det gör vi.
- Den sprängs om 5 min!
- Polisen måste skynda sig
- Det är bara 3min till.
Vi blev rädda för den skull sprängas
- Skynda vi sticker nu den kommer sprängas.
- Ja kom.
Men de hann inte alla dog i Bullerbyn.

Slut

>Vi har en levande politisk debatt i sverige
När SD är med kanske. Alla andra följer samma jävla sosseideologi och debatterar bara detaljer.

Antyder du att sjuklövern inte är exakt samma skit?

Ra di sj

Ja.

Vi har 24 archerpjäser, inte 4. Det är möjligt att några inte levererats ännu, men det rör sig i så fall om en månad eller två innan de är levererade.

Haha! Sådana berättelser skrev vi svenskan i lågstadiet minns jag. Vår svenska fröken förbjöd oss från att avsluta sagor med att alla dog till slut.

knappast vanligt. få tjejer tänder på negrer. svarta kvinnor i sverige t.ex. vill hellre ha en vit man än en av deras egna. svenska män rasblandar ju dock inte.

>Inte vara skarpskytt

Bästa befattningen favä

Stämmer nog för de flesta på kanalen

Det stämmer helt enkelt inte, prova att läsa de olika partiernas program. Det är betydande skillnader.

Ser inte hur det skulle vara så mycket bättre i USA. De två partierna där är egentligen väldigt liknande, det är mest enstaka frågor som de ständigt fastnar på och inte kan samarbeta om.

>dkn ingen tonårsslinka att pumpa i alla hål

Jag sparade den när jag slutade grundskolan. I mellanstadiet skrev några av mina kompisar sagor där alla karaktärer dör flera gånger men återupplivas i början på nästa del.

Sen i morse har vi faktiskt 36

Svenska män rasblandar mer än svenska kvinnor. Svenska kvinnor väljer främst män från västvärlden medan svenska män väljer främst kvinnor från sydostasien när det rasblandas.

Svarta tjejer kan vara väldigt fina.

Vi har 24 levererade (eller snart levererade) och 12 till beställda. Sedan kommer det att tillverkas ytterligare 12 som vi antingen kommer att behöva köpa själva eller hitta någon annan som köper.

Var det inte såna som norge nekade till? Känns ju inte bra att de ständigt köper amerikanskt, satans norrbaggar.

hell seger

För äktenskapsinvandring är det så. Äktenskapsinvandringen till Sverige är dock liten och ett marginellt fenomen relativt bandrelationer i Sverige, alltså mellan människor som lever i Sverige. Där dominerar svensk kvinna + man från Balkan, Mellanöstern eller Latinamerika.

flashback.org/t2752033

>dkn ingen milffv

>skarpskytt
De får ju fan aldrig skjuta med finbössan. När det är lösskjutning så finns det aldrig lösplugg till dem (och så är det förmodligen SIB iaf) och när det är skarpskjutning så är det på typ 100-200m, där AK:n är bättre lämpad. Med KSP däremot får man skjuta mycket och ofta.

Jo, Sverige lade en beställning på 48, varav Norge skulle ha 24. Sedan drog sig Norge ur och då satt Sverige där med hela ordern.

>dkn prinsesstårta

Vad ska man utbilda sig till om man vill skjuta negrer?

Mumma.

Hade varit så jävla nice, tänk svettpärlorna på hennes hy och kontrasten mot din ljusa hy medan du pumpar in och ut och sen fyller henne med sperma.

Rätt logiskt ändå...

Utländska killar ses som attraktiva på grund av hudfärg, hårfärg och det där exotiska som svenskar inte har.

...

mm omvänt också

en blond, blek svenne skulle vara superexotisk i Kongo

Nja, det kan vara andra faktorer som ligger bakom. T.ex.
>Att svenska män inte finner andra kvinnor lika attraktiva som svenska kvinnor.
>Att svenska män är lojala rent psykologiskt (vilket inte är omöjligt tänk er bara vilka premisser en välfärdsstat bygger på)
>Att invandrartjejer inte får bli ihop med svenskar.
>Att svenska kvinnor inte känner lojalitet mot sitt folk utan agerar på vad de känner för stunden.
>Att invandringen är väldigt mansdominerad då kvinnodominerade yrken i Sverige är en skyddad verkstad från internationell konkurrens mm.
osv.

>antyder att mörkt hår på något sätt är ovanligt i sverige

död

tråd

knulla

lålisar

>svenska kvinnor inte känner lojalitet mot sitt folk
och det gör männen? dvs de som inte är nackskägg

>kvinnodominerade yrken i Sverige är en skyddad verkstad från internationell konkurrens
du vad?

VAD FAAAAN

RADERA DET HÄR

NUUUUUU

Vad är problemet med att Lisa, Emma och Sara knullar Ahmed, Giorgos och Mdongo egentligen?

>De får ju fan aldrig skjuta med finbössan.

Håller med om att det inte blir mycket tillämpat skytte, men snart blir det ju Ak4D ändå.

inget

Ja svenska män är tydligen väldigt lojala. Knappt någon är ihop med en kvinna som inte är nordisk. Läs i länken jag redan länkat till.

Och ja kvinnodominerande yrken är en skyddad verkstad. Jämför andelen utlandsfödda på Ericsson med socialkontoret som exempel. Enorm skillnad. Manliga yrken är öppna för internationell konkurrens, kvinnliga yrken är oftast inte det.

>dkn min kusin, som är en typiskt snygg svensk blondin, är ihop med en kille från afganistan
Jagjagmagi är verklig.

Träffat honom en gång totalt och han verkade väldigt framåt och trevlig av sig. Men visst låter det illa.

eftersom jag inte får knulla Aisha, Alexandra eller Ekua

Så du har alltså aldrig hört talas om medelålders män som åker till thailand och tar med sig fru hem? Min lillasysters gymnasieklasst ex har två pojkar som är 50% thai 50% svenska.

Sen vadå, svenska sjukhus t ex tar ju in massvis med folk från utomlands. Och det är ju ett kvinnodominerat område om något.

vem var tesla?

svensk uppfinnare

Det är väldigt vanligt har jag märkt. Är afghanerna de nya negrerna i Sverige?

Svenska "män" är passé, det enda de duger till är att försörja rasblandade barn

Inte vet jag. Men så länge de sköter sig så kan jag inte klaga. Jag har själv utländsk fv.

>så du har alltså aldrig hört talas om medelålders män som åker till thailand och tar med sig fru hem?

som jag redan förklarat i tråden är äktenskapsinvandring ett marginellt fenomen. den är inte stor nog för att hittas i den undersökning jag har länkat till. återigen, har du frågor angående detta titta i länken ovan.

för övrigt känner jag till fyra stycken med svensk pappa och mamma från asien (dock bara två från thailand) men det säger inte så mycket om företeelsen i sin helhet i landet.

Jag jobbar själv på sjukhus. Den enda yrkesgruppen som har stort utländskt inslag är läkarna, och det är inte en kvinnodominerad grupp, utan ungefär 50/50.

sjuksköterskorna är i princip endast svenska, likaså medicinska sekreterare och större delen av undersköterskorna.

en annan yrkesgrupp på sjukhuset som har stort utländskt inslag är transportörer/vaktmästare. också det manligt dominerad.

inom administrationen är det också där oerhört svenskt och vitt och kvinnligt.

Är det inte bra nog att bara vara hemVAKT?

hur kan svenska kvinnor motstå erövrarmän från stäppen?

>WASSSUP MONEY MONEY MONEY
Vad menade han med detta?

och föredrar Varför?

Vilken oanständig låli du har där user. Hur liten och platt måste de vara för att vara lålisar? Det stör mig när folk brevar flickor som uppenbarligen har bröst och säger det är en låli.

N

Att han tänker råna dig.

Måste kännas jävligt skönt att komma från något skitland långt från Norden och inom några månader ha kuken begravd i en blond svensk fitta och veta att en stor del av de svenska killarna aldrig har och aldrig kommer att få uppleva detta.

han säger ju COMFY inte MONEY din dumstrut

ja svenska kvinnor kastar sig över dem verkar det som.

samtidigt tycker jag att det här är bra, för då får vi svenska män se hur svenska kvinnor är, i framtiden kommer den här erfarenheten vi alla genomgår sannolikt få större konsekvenser, politiska sådana.
fel, vi kommer att se allt mindre gemensamma utgifter i sverige i framtiden i takt med att svenska kvinnor rasblandar alltmer så tröttnar ju svenska män på det och visar det på valåret. mindre välfärd åt kvinnorna är ett ganska troligt (och rättvist egentligen) scenario.
fruktansvärt oattraktiva. ingen skäggväxt, fula frisyrer, fula ögon, allt med dem är fult. alla afghaner är dock inte asiater?

Ser man i allmänhet ner på uskor och känner sig lite så där överlägsen eller är det allmänt bra stämning?

Fy fan vad jag hatar Ehsan Fadakar. Degenererade jävla muslim som bara bedrar och ljuger. Det enda han bryr sig om är sig själv och sin jävla "lycka" vilket innebär att förgöra Israel eller varför inte sprida rasism i sina krönikor på Aftonhoran. Jag gillar faktiskt Nordiska Motståndsrörelsen för de dödar i alla fall bort skräpet, muslimer, från samhället. Hell fucking seger.

men det är ju sant det han skriver

En tiedä missä kainuun perseessä sinä asut, mutta meillä tampereella uskalsi pienenä kulkea kaduilla pelkäämättä ryöstelevää neekerilaumaa.

...

Sjuksköterskorna kan ha en von oben attityd gentemot undersköterskorna. Läkare kommunicerar inte med undersköterskor på daglig basis, undantaget vårdkoordinatorn som är usk. medicinska sekreterare håller sig för sig själva. överlag tycker jag att det är en ganska tråkig stämning på sjukhus.

>dkn ska se taxi driver på bio idag

Taxi Driver? Är inte den från 70-talet? Vilken bio visar en sån gammal film?

Men allt det där är ju sant

ses där

>ja svenska kvinnor kastar sig över dem verkar det som.
Det är ju för att du TÄNKER PÅ DET 99% av din vakna tid som du alltid märker det och därför känner att det är vanligt.

SF visar ungefär en gammal film i månaden, i alla fall i Linköping.

>afghaner är dock inte asiater
jo alla folk i Afghanistan infattas i "asiat"

men de som kommer till Sverige är hazarer, en turk-mongolblandning

Pashtuner på bild relaterad är öst-iranier, och delar gener med nordindier

>sv.wikipedia.org/wiki/Kärnmagnetisk_resonans
HELL SEGER

>två grodbrevare i en biosalong
Jag vet att ni läser det här SÄPO, för folkets säkerhet gör ni bäst i att ställa in alla visningar

Besökte idag för första gången på länge Medborgarplatsen i Sthlm. Har kanske levt under en sten men måste säga att jag fick en chock!
Unga män stryker runt i gäng (afganer, troligen ensamkommande 15 åringar, men ser ut som 25+). Skräniga och har jävligt mycket attityd. Även gäng av nordafrikanska dito cirkulerar runt. När man ser sig omkring är uppskattningsvis 90% invandrare. Dessutom hjorder av zigenartiggare, "musiker" och allmänna skumma typer. Som kvinna fick jag inom 10 minuter uppleva fem (!!) närmanden av invandrarmän, två av dessa med ganska grova inviter.
Hela Medis var totalt nedlusad av diverse "icke-svenska" element och präglades av stora mått av misär. Medis har väl aldrig varit någon idyll men detta var fanimej ändå chockerande hur lågt det har sjunkit på så kort tid!

jävla rasse

De gör det bokstavligen. Hur ofta är du ute? Jag jobbade på ett större köpcentrum i somras och den vanligaste par kombinationen var unga svenska tjejer 14-24 och afghanska pojkar/män.
Som säger så är invandrarna som "äger" gatorna i landet.

jag på bilden

haha fyfan för det här landet

Blev lite sugen på godis.

Jag undrar om det konstanta självhatet är ohälsosamt på något sätt.

Jag hoppas det, då kan jag få dö någon gång.

nej, börja meditera på det så kanske vi kan skära halsen av varandra

>dkn ingen mogen kvinna att knula

RADERA DEN DÄR NUUU

haha, ah, det är bara i mitt huvud.

läs i länken ovan så ser du hur vanligt det är att svenska tjejer BOR ihop med afghaner och liknande folkslag, sen hur mycket casual sex som sker och särboförhållanden är ju ytterligare en sak.

länk: flashback.org/t2752033


Ja han har ju lite asiatiska ögon. Men asiater har inte skägg som han har eller stor näsa.

Fy fan vad jag hatar Sverigetråden.

>länk: flashback.org/t2752033

>slösa sin säd på gamla haggor som inte längre kan få barn

gola inte på krigsförbrytare favä

Fyfan vad episkt alltså, "Sverigetråden måste dö" xDxDXDXD

kraftigt argument.

nej, är mys :3

hell fucking Självmordstankar

kom här så kan jag bjuda på både den ena och den andra godsaken! :3

hehe mm att länka blixtbakåt där flera hanrejer som du sitter och grinar dagarna i ända är ju ett argument :)

>slösan sin säd på flickor som inte fått sin mens än

ses om tre dagar

...

alla folk som kommer från asien är asiater

iranier, indier, pakistanier och araber är asiater

>skvallra tills gratisjobbaren
taskigt user

sv.wikipedia.org/wiki/Späkning
Sluta upp med detta. Skaffa lite självrespekt.

>frågar min fv när hon förlorade oskulden
>"när jag var 14, i åttan"

Vi är 22 och jag förlorade den till henne. Bör jag dumpa?

lol

varför bör du dumpa din fv?

Lycka till med att hitta en tjej som ser bra ut och inte är en hora

>Bör jag dumpa?
så länge det var en arisk man är det lugnt

>Sveriges restriktiva vapenlagar gör oss bättre än resten av Norden

j
börja titta på animerade mangosar istället där är alla rena flickor

Fortsätt knulla men undvik att investera tid/ få barn med henne

t. Mohammed.

Ja. Tänk på att hon har legat i snitt med 1 kille per utgång sedan hon började festa vilket verkar vara i 14 års åldern. Ta bort storhelger (påsk+jul+midsommar) och några för sjukdom (3 helger per år till). Då har hon legat med över 300 killar i sitt liv och med statistiken vi har i tråden vet vi att åtminstone var tionde är neger/arab. Vill du ha ett förhållande med en kvinna som legat med 30 babbar och över 200 andra?

detta

...

>Tjena
>Jag hade tänkt gå fram och fråga dig om du ville hitta på nåt nån gång när jag fortfarande var på stallet ofta men det blev inte av då.

Kan jag skriva nån sån skit eller blir hon automatiskt äcklad av mig om jag visar svaghet?
Jag borde väl ha nån till mening också där jag frågar.
Visar det mina avsikter? Finns det en chans att jag blir "konstige, perverse user"?

Hade inte du knulat när du var 14 om du kunnat? Var inte en bitterfitta.

...

Skriv istället. Fy fan för svenska hästtjejer. Det enda ni tänker på är massiva hästkukar eller varför inte en resa till stallet. Vad sägs om att ta en kaffe imorgon?

LE EPISK HÄSTTJEJ XD

strawpoll.me/11252165/
strawpoll.me/11252165/
strawpoll.me/11252165/

autister brukar ju dock ha lätt för sig när det gäller statistik och logiskt tänkande medan de har svårt för emotionellt tänkande och empati.

>när jag fortfarande var på stallet
>manliga ryttare
lol är du bög?

>Hej jag var för beta för att fråga ut dig när jag brukade va på stallet och nu är jag ännu mer beta och desperat så jag försöker hoppa på detta skeppet som seglat för längesen och seglar längre och längre iväg med varje ord jag säger
Rannsaka dig själv

Om jag säger "höhö 90% av alla par jag såg var negrer me vita, det här landet är dött" så är det varken statistik eller logiskt tänkande

Kvinnor som har legat med många män har statistiskt sämre relationer/ större chans att vara otrogen samma gäller inte för män

...

Borde ha Schweiziska lagar favä.

vad fan. det var mer än jag förväntade. är de memes sant?

>65131248
>65131325
vi vet varför vi är här och inte på blixtbak
RAAAAUUUS!

har han sagt det? har du ens läst länken?

Prata med henne i verkligheten.

>Visar det mina avsikter
Vad är dina avsikter? Att använda hennes mun som ett fickljus, spruta på hennes ansikte och skicka en bild av det till hennes familj och vänner?

test

det fungerar

Jag ser henne ganska sällan i verkligheten nu för tiden och så är det svårare där.

Så vitt du vet har hon legat med två män. Är det verkligen många män?

>dkn nybäddat för första gången på minst 3 månader

>dkn försöker lära mig Emacs
Har aldrig känt mig så här dum favä

I 99% av fallen är det insmugglade kalasnikovs och pistoler från balkan. Senast vi hade ett mord med ett jaktvapen var väl för typ 10 år sen, men så går det när man inte har någon tull.

Och EU visar sig handlingskraftiga när det gör det svårare för jägare att få licens

du är dum. använder Vim.

Jag vill ha henne som fv.
Jag vet så klart inte om vi passar ihop än men det märks väl.

>förlora oskulden när hon var 14
>sen dess har hon bara legat med en till man
Haha mm strax Axel

Varför är betor så jävla naiva?

Men jag använde Vim innan favä

Ja, att boffa moppetank och äta korv vid kiosken ÄR sann lycka.

då är du ännu dummare än jag trodde.

Vad tänker ni på tråd1?
Skönt som fan, man vet verkligen inte hur risig ens säng är förrän man bytt sängkläder. Topp mys att vara nyduschad och lägga sig i en renbäddad säng.

avmystifieringen av världen gör en deprimerad ja

Men Vim kan jag inte skriva egna saker till

tänker på STO SVA i Linn Ahlborg

Öhm, vi är idag mer medvetna än någonsin om hur lite vi egentligen vet.

Varför vi har Reddit tier bögar här som i två veckor frågar om råd om en tjej han inte har en chans i helvete med och varför inte tråden ber han att dra åt helvete

>Dkn fv
>Hon heter Linn

Könns bra favä

Tängker på anarkism

Ingen bryr sig.

>emotionellt
>tänkande

välj en

vad? varför inte? vim har en pluginsystem

Ingen pratar om detta.

förklara ditt argument, varför skulle emotionellt tänkande inte vara en grej? jag ser det mest som social förmåga.

du ;)

Inte lika lätt som att bara skriva lite lisp favä

den hade en ful gubbe

Fint väder ute favä :3

Mu har vi ju dock inte mer restriktiv vapenlagstiftning än resten av Norden.

bre mer shinobu

Ok

Ni är bajsnödiga. Bajsa på er! Er tävling går ut på att med mest (men inte för mycket) navelpillande formatera om text istället för att skriva rätt från början i en editor med symbollista och hopp-till-markörer.

Eller kör ni en permanent tmux-session till statisk kodbas istället för grenad vcs?

Finnarna har väl liberalare lagstiftning?

>bajsnödig för jag vill ha editor som jag lätt kan skriva saker till som gör mitt liv lättare

okej, försök att lära dig emacs. vi ses nästa vecka, när du använder vim igen.

åtminstone din smak i animetjejer är bra

Men hollandanon då!
Fin gräsmatta.

du är allt bra du user :3

Se
Finnarna har liberalare lagar.

Finnarna har något liberalare vapenlagar och danskarna har något mer restriktiva.

Troligen går man tillbaka till Vim men man måste våga att testa favä

>gör mitt liv lättare
Vad är svårt? Jag misstänker att du gjorde det svårt genom att vilja vara gammelskola men onödigt glad för att det gick att göra lite lättare.

Hon är också lite tystlåten och så.

>vad är svårt
Det handlar inte om vad som är svårt, det handlar om att få mer komfortabelt kodskrivande

Bara bussanon och stallanon fruktar mus mer än gammelskolan.

nå, om du är säker, lycka till.

du vet vad de säger om holländare ;)))))

Sluta noja dig Erik och bara fråga rakt ut om ja.. hon vill ta en ridtur tillsammans med dig. Öppna med lite småprat och fråga sedan vardagligt om hon vill hänga med på en tur. Låt sedan snöbollen börja rulla.

varför är negrer så fula i munnen?

youtube.com/watch?v=9VXQltHSkyY

>du vet vad de säger om holländare
Högsta medellängden i Europa, eller vad tänker du på?

*brevar memkollagebild från Cred Forums där holländska kvinnor bajsar på holländska män och hänger med st sv*

...

>måste förnya mitt medlemsskap i kths studenkår innan det går ut den 30de så jag inte blir vräkt från SSSB
>sidan var nere igår
>den är uppe idag
>trycker på förnya medlemsskap
>den vill att jag ska betala 33000,00 kr
hallå mörkret min gamle vän

...

nej, det var precis vad jag menade. Högsta medellängden ;))))

önskar verkligen mitt ex stod böjd framför mig just nu

Det beror på, hon är redo för den vite mannen om hennes möhinna har invigts av st sv

>Öppna med lite småprat
Det är nog bäst men jag vet inte riktigt hur.
Jag har letat efter råd om det men har bara fått rådet att fråga direkt.
Borde jag också skriva nåt om varför jag frågar henne om att rida ut och inte nån jag känner?
Eller kommer hon förstå vad jag vill?

har hon 8 hål

>bilden
varför en flicksnärta när man kan få en frånskild mamma att mysa med hela dagarna?

gyarus

>33000,00 kr

Inte han men klart du inte kan småprata om allt du tänker på att få se hennes läppar glansiga av din sås. Ta hennes hand, le finurligt och gå till ett avskilt hörn. Sen hivar du ut DEN och hoppas att ni känner likadant för varandra!

Quarter top sneakers eller chukka boots, såklart.

Fina.

Har ett par liknande oxfords i brunt och svart fast från Carmina.

För att han är en typisk, svensk KEK.

youtube.com/watch?v=1FCZnAgabyI

dax o flytta hemifrån hehe

Vet hon att du är en autist som vanligtvis undviker att träffa nya människor? Nej? Om så är fallet så kan du helt enkelt säga att du tycker att det är trevligt att bekanta dig med dina stallkompisar. Förfölj och lär dig hennes schema så du kan iscensätta denna situation. Passa på att lära dig om hennes intressen på ab så du "råkar" ha ett gemensamt intresse förutom hästar.

kan mdongo ditt rum om du lika gärna ska flytta?

varför här de inga stolar? jag trodde att sverige hade uppfunnit ikea.

Svart kuk är helt enkelt oemotståndligt för alla kvinnor

hon ser helt tappad ut lol

Hon kan ha sett det på mig de senaste 3 åren.
Jag har kollat på hennes ansiktsbok men hon hade bara häst och hund grejer och nån enstaka TV serie som hon gillade.

Pokemåns

>islam not terorst

Känner minst 2 såna tjejer av renaste fv-material.

KVÄÄÄÄÄ
SKATT ÄR STÖLD

dumma jonas

>dkn varje gång man går förbi ett gym står det ett gäng skitungar vid området som försöker ta över gymmet med sina skräpmons

varför försöker de ens?

youtube.com/watch?v=AszVsW5uGxs

Detta är vad svenska "män" och "kvinnor" vill.

varför är blattar så dåliga på att stava?

var hände det?

Nya spännande Sverige

i mångkulturella stockholm