/norgetråden/

Snart vinter -utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtu.be/GHtdnY_gnmE
tv2.no/a/8600759/
youtu.be/a0c3WoaVteo
youtube.com/watch?v=rrqqQAfenUo&feature=youtu.be
dagbladet.no/kultur/obama-har-i-atte-ar-vaert-motgiften-til-trump/63253792
instagram.com/p/BKZapHfgtlH/
youtube.com/watch?v=8yf_QTbDeWM&feature=youtu.be&t=101
youtube.com/watch?v=jf0YCs2q8dE
popularmechanics.com/space/satellites/a22936/tiangong-falling-to-earth/
twitter.com/NSFWRedditImage

for syke fitter

Rettmessig tråd

Hvilken by er det?:d

Ayy , hun er en sot dame fra Norge :3

Mye bedre, skjonner ikke greia med at folk skal tvinge gjennom nye formater som få eller ingen andre vil ha.

jeg har bursdag gutta...

noen som vil bake meg kake...?

Hvem er klar for rassekrigen her?

Takk OP, rettmessig tråd dette her, ja.

Ålesund

Det vil jeg :3 Kan jeg leve med deg?

Kan vi ikke alle bare være venner?

jeg tror du mener "bo". skiller dere ikke mellom "bo" og "leve" på portugisisk?

jeg skulle uansett gjerne vært samboeren din, brasil.

RETTMESSIG

Den ekte tråden dette ja.

>dfn ingen sot jv å dra på fjellturer med

Gratulerer med dagen, Anonsen :3
Håper du har hatt en fin dag.

vrol

Visste ikke at Aurora hadde så snasne jur.

...

Hun er en SOT!

...

Var på fjelltur i går fåvæ. Dessverre uten jv.

Den storste faens vepsen jeg noensinne har sett floy inn i rommet mitt, jeg feilet på forste slaget ved å drepe den, nå har den forsvunnet et eller annet sted på rommet og venter.

Hjelp.

Hvor er det?

Her ser vi Galdhopiggen fra Veslepiggen med Styggebrean til venstre og Storjuvbrean til hoyre.

Ok, gi oss orginal storrelse da. Var fint bilde.

Er dette den rettmessige tråden?

Hva tenker tråden om Treet?

Original storrelse ble for stort for 4kanalen, men 2160p holder vel.

Ja.

Nei, jeg vil ha enda storre. Last det opp et annet sted er du snill? Vær så snill.

Jeg trodde 'bo' var svensk x-x . Ja , jeg mener bo :3 Takk så mye

Bor du i Ålesund? HNNNNNG

Jeg vil ha en sot dame :3

Er det enda verdens hoyeste trehus?

>Bor du i Ålesund?
Nei. Men det kan hende jeg kommer til å flytte dit en dag. Det er en veldig basert by.

Nei

youtu.be/GHtdnY_gnmE

Hyggelig! Jeg ville flytte i med deg :3 Er jeg velkommen?

>Det er en veldig basert by.

Dialekta er iaf ikke basert.

Nei, men den blir en jo vant til. Dessuten har den aldri plaget meg mye

"Dialekta" er du fra Drammen?

ACCEPT KRAUT REFUGEES PLEASE

Ganske kjeks den der dokumentaren om "hogreekstremisme".

Kan nokon fortelle meg kva slags "hogreekstreme" nettstadar han nytta? Let som om han ikkje kom seg til Cred Forums eingong.

Hadde han besokt Cred Forums og hengt litt rundt her og der hadde han nok blitt rodpillet.

>er du fra Drammen?

Hahaha nei.

hej norge :3

Sikkert Human Rights Service og facebookgrupper.

Ganske morosamt korleis han meir eller mindre "vann" alle diskusjonane han var i, til tross for dei moderate, koselege og svake liberal standpunkta sine.

Sikkert nordfront/stormfront etc.

Selv Nazister er normisser.

Hei Sveariket.

Hvordan har du det?

Dette er faktisk sant, finst jo knapt nokon som refererar til hyperboreanisme, antroposofi etc. lenger! No er det berre keisame normissargument som "min IQ" eller "min sivilisasjon" eller "min r/K-utvalg".

"Hogreradikale" kvinnfolk spesielt har jo eigentleg berre som sitt eine argument at dei ynskjer fridomen til å sprade rundt med brysta ute og ha utanomekteskapeleg sex/seksuell fridom.

Hej :3 hur mår du?

>dfn ingen germansk kone

>"Hogreradikale" kvinnfolk spesielt har jo eigentleg berre som sitt eine argument at dei ynskjer fridomen til å sprade rundt med brysta ute og ha utanomekteskapeleg sex/seksuell fridom.

Hvilke kvinnfolk vil ikke ha seksuell frihet?

Tviler på at det finnes kvinnfolk som ikke vil ha det, uavhengig av politisk flöy.

>accept kraut refugees
>they vote for more immigration
>the cycle continues

NEIN

Sagaen fortsetter

Poenget er at dei har ei liberal forståingshorisont og retorikk.

Den kvinnelege rase er sjolvsagt hardkoda til å gjenopplive det forhistoriske gynokratiet, dette er openbart.

Jeg kjenner jeg faktisk ikke orker å se på, jeg får så kringle og raserianfall når jeg ser sånne ting.

Hvorfor faen kan ikke folk bare slutte å være noen jævla hanreier? KGB gjorde faen meg en god jobb med subversjonen sin.

>gynokrati

Kult ord.

Drikker litt melk, gutta.

Nåjs, så du fant lettmelk?

Kan ikke noen osloanons henge uttafor den kanadiske ambassaden og se om det er en mannetass quebecois som dukker opp, da?

Velt glasset som en galmann

det er jo tross alt [nåværende år]

Melk og vodka?

>mannetass
Fint nyord, jeg sparer det til senere.

Og jeg stotter ideen. Han er rundt ambassaden om en time hvis han snakker sant og får skyss av de som så ham gråte.

herre jesus

...

>mfn jeg var """poly""" for
nå vil jeg bare ha en eneste sötpai å kalle min egen.

Haha neida, jeg vil egentlig bare være singel og knulle damene til andre "progressive".

Noen her som har et skjermbilde av regnestykke på om det var verdt å prove seg på ei dame?

korleis trur dere $NÅVÆRENDE_ÅR vil sjå ut om en femti års tid?

Jeg skulle seriost gjort det, men jeg aner ikke hvor ambassaden er, og jeg er fremdeles litt bakfull etter i går. Skulle spandert en ol på stakkaren, han er en idiot, men jeg synes jo synd på han også.

kommer helt an på hvem som vinner rasekrigen

...

>Den kvinnelege rase er sjolvsagt hardkoda til å gjenopplive det forhistoriske gynokratiet, dette er openbart.

Hva mener du med gjenopplive?

Kvinnfolk har alltid styrt hvem de har sex med og får barn med, med mindre menn har voldtatt de.

Ja, er ikke helt optimalt, men sånn er det som regel med meieriprodukter utenlands. Den her kan i det minste drikkes.

Det som har endra seg er hvorvidt man gjor voldtekt til en stor greie eller ikke...

...hæ?

Ambassaden er rett nord for slottet, akuratt utenfor slottsparken. Det hadde vært veldig snilt av deg om du hadde giddi å mott han, men jeg skjonner om du ikke orker.

tv2.no/a/8600759/

föl brennen, sa de

politisk revolusjon, sa de

Kunne tenkt meg en tysk jv sånn ca. nå.

...

Som sagt, er for sliten. Dessuten
>han har vært på vei i en halvtime allerede
>jeg aner ikke noe om han utenom at han er lav
>jeg vil ikke stå og loke utenfor en ambassade uten grunn

Er det BH-en hennes eller er det struttende brystvorter?

>rassekrigen

Lurer på hvordan vil den utarte seg? sikkert med mye vazelin

>dfn du blir arrestert som potensiell terrorist fordi du henger utenfor en ambassade fordi du trodde på et netttroll

>stå og loke

Kan faktisk se ut som brystvorter. Aurora bekreftet tos.

no we kicked you out in 1945, now stay out gawd damn it

>rassekrigen

Jeg kan gjerne krige med rassen til Nora jeg, hvis du skjönner hva jeg mener :^)

Hva tenker tråden om kjonnshår?

Jeg liker kvinnfolk med busk. Jeg er litt gammaldags av meg.

greit så lenge det er på hodet

>kjonnshår?
HNNNNNNNNNNG

tipper det er spisse klistrelapper til brysvortene. Ingen har så jevne nippler.

>han stötter ikke Trump

Hvorfor skal jeg det? Jeg er for det förste ikke amerikaner, og for det andre er han en idiot.

:^)

Stotter ikke jodemakt fåvæ

j-jeg vet ikke hva du snakker om...

Du kan "stotte" noen selv om du ikke er amerikaner, user. Valget i USA er en stor avtale fordi det påvirker hele verden.

Hvorfor er han en idiot? Fordi VG sa det?

>jeg synes jo synd på han også.
det gjör ikke jeg, han er bare en annen utlending som vil "muh dick" med norske budeier, hvis han hadde lyktes med det hadde han vært på Cred Forums og bæsjebreva om hvor lett på tråden norske jenter er

hvorfor vil du ha stygg dame ?

>stǿtte froskenazismen

>Hvorfor er han en idiot? Fordi VG sa det?

Nei. Fordi han sier konstant rasistiske ting, han har null peiling på global politikk, og han er mer opptatt av imaget sitt som en macho "Maverick", enn han er å gjöre noe positivt for landet sitt.

Avslort!

Hva tenker tråden om å holde seg i form?

Jeg tenker det er en megmeg, og noe folk kun gjör for sosial status.

Hva mener du? Miri er en sotpai.

youtu.be/a0c3WoaVteo

>rasistiske ting

youtube.com/watch?v=rrqqQAfenUo&feature=youtu.be

Han er alltid idiot når han må snakke spontant, om noe han ikke har planlagt.

>Nei. Fordi han sier konstant rasistiske ting
Bryr du deg egentlig om det?

er det blitt ok å poste Miriamer?

Si EN ting han har sagt som er rasistisk. Kan peke ut flere ganger Hillary har sagt ting som "That fucking nigger!" og "fucking jew bastard!" også videre, men når folk peker ut rasistiske ting som Trump har sagt, så er det alltid en vits han sa for 20 år siden om at joder er gode bankmenn og annet tull. Trump er ikke redd for å se ut som en rasist ovenfor regressive venstretullinger, som er en bra ting.

>null peiling på global politikk

Utdyp, da. Synes utenrikspolitkkken hans hores ganske solid ut.

>han er mer opptatt av imaget sitt som en macho "Maverick", enn han er å gjöre noe positivt for landet sitt.

Tull og fanteri, han har det mest nasjonalistiske programmet noensinne.

Hvem her Sierra?

>Bryr du deg egentlig om det?

Nei, ikke hvis det er Cletus og Billy-Bob som bor i en by med 94 innbyggere i Alabama.

Men når det er potensielt den mektigste personen på planeten, så bryr jeg meg.

Herrejesus, du brever DE UNGE TYRKERNE. De regressive fittene gidder jeg ikke engang å se på. Dette er samme gutta som sitter å skylder Nyttårsaften i Köln 2016 på hvite menn, fakk åff.

Anabolsk vindu

Hva tenker tråden om at Pitt og Jolie skilles?

>han har det mest nasjonalistiske programmet noensinne.

Nasjonalistisk program =/= Gjöre noe positivt for landet ditt.

hvordan er det å leve i 1933? Har dere telefoner? Hva spiser dere? Hva gjor dere ellers hver dag?

Jeg tror det er den beste investeringen av tid du gjor til din egen livskvalitet, både nå og i fremtiden.

Jeg tenker at om du lar være, vil du angre på at du lot muligheten gå fra deg når/hvis du blir gammel.

Jeg tenker at det er naturlig antidepressiva.

er helt hjerteknust her

Miriam er alltid velkommen i Norgetråden.

Vi kaster stein på joder
Holocaust sin hovedårsak var at vi kjedet oss jeg innrommer det nå!

S Ö T

...

>Holocaust

ja men det er jo ikke for 1940. Driver dere å ponsker på noe eller?

Ånei, så å få slutt på all outsourcing av jobber, bygge opp landets industri igjen, forhandle nye handelsavtaler som gagner landet og senke inntektsskatten til hele landet, det er vel ikke positivt for landet.

Tror ikke du helt har satt deg inn i fyren, tror du bare har lest VG overskrifter fåvæ.

Så noen Stein?

Jeg kan hverken bekrefte eller avkrefte at vi har noe på gang
Oy vey

>se svett dame smile og prate til en mann ved siden av seg
>umiddelbart bli sint over at folk lar andre knulle jentene deres
>innse at det er jeg som knuller jentene deres
>innse at videoen ikke var unormal i det hele tatt

denne sida har öydelagt meg.

>det er vel ikke positivt for landet.

Hvis du ser på å drastisk senke din egen levestandard som "positivt for landet", så ja, da er det vel det.

>Jeg kan hverken bekrefte eller avkrefte at vi har noe på gang

ok. Ikke finn på noe kodd med Norge da, dere vil angre dypt. Og for all del ikke ypp dere mot Russland, dere vil få grisebank

Du innser ikke at det er eneste utvei av forbrukskrisa som vi lever i nå? Der det eneste du som privatperson kan gjore for å hindre total okonomisk kollaps er å "kjope mer kinadrit", og "jobbe for å få råd til mer kinadrit"??

Hvordan vil det senke levestandarden?
Digger at du helt har forlatt "rasist"-argumentet forresten.

Hun har ikke tits og lot barna tegne på brudekjolen sin. Han bruker sannsynligvis fire timer om dagen på å stelle skjegget. Med verdisyn som går så på tvers av hverandres var det nok på tide.

Skal gi det videre til min gode Adolf
Flott fyr,glad i hunder er han også

Fint bilde fåvæ.

Stovsuget gutta
Vasket gutta
Hele leiligheten gutta

hvor mange godgutt poeng får jeg

>Hvordan vil det senke levestandarden?

Fordi det er altfor dyrt å bedrive industri i et land som Amerika eller Norge.

Det er en grunn til at ting har blitt sendt ut av landet i förste omgang, det er fordi nordmenn skal ha millionlönninger, og nekter å jobbe såkalt arbeiderklassejobber.

Du kan ikke få i både pose og sekk. Enten så må du tåle at levestandarden din går ned, og du, som etnisk nordmann, må gjöre drittjobber, eller så må du tåle at drittjobbene blir sendt til Kina, og de få drittjobbene som er igjen blir delegert til arbeidsinnvandrere.

Hvor stor er leiligheten din?

fire

Jeg vil knulle alle roboter jeg kan finne. Har så lyst til å jobbe med å selge roboter til norske firma. Det er seriost den sikreste jævla jobben i fremtiden, sann mine ord...

Ja.

ca 70
t-takk

70 m^2? Da burde du få hvertfall 13 poeng. Fire poeng er sånn, stovsug ELLER vask ELLER rydd.

da får du sju poeng. tre for stovsuging og fire for vasking.

takk gutta, jeg skal bruke poengene fornuftig

Hva skal du bruke alle poengene på?

jkdf

Så er det jævlig mange i Amerika som har veldig lyst på jobber da, samme hvor drit de er, men de finnes faen ikke fordi de er alle i India eller Kina. Jeg tar poenget om vi snakker om bortskjemte nordmenn, men det gjelder ikke USA. Selv om South Park gjor narr av arbeiderklassen med hele den "they took our jobs!" greia, så er det faktisk et reelt problem i statene.

Men uansett, så blir det det samme som Brexit. Det handler om KULTUR, ikke okonomi. Folk har sett seg drittlei de 400k lovbruddene begått av ulovlige innvandrere i Texas alene dette året, folk har sett seg drittlei av terrorangrep og at ingen politikere tor å kalle en spade for en spade. Det offisielle tallet når det kommer til ulovlige meksikanske innvandrere ligger på 11 millioner, med store morketall. Noen spekulerer på at det kan være så mange som 50 millioner innenfor deres grenser. Det blir nå fodt flere minoritetsbarn enn hvite i Amerika, dette vil ikke folk ha. DERFOR er Trump populær. Folk har lyst til å bevare USA og deres egen kultur, de ville ikke bli til en brasiliansk slum fullt av mulatter.

Ja altså jeg forstår jo at det er derfor folk stötter Trump.

Men Amerika er en smeltedigel per definisjon. Å sutre over innvandrere der, er å sutre over byggesteinene til landet.

hemmelig fåvæ

>innvandrere
ulovlige og anti-vestlige innvandrere.

kom igjen da, del litt. Skal du spare til senere?

Snakk om illegal innvandring fåvæ.

>anti-vestlige

Ganske sikker på at meksikanere ikke er anti-vestlige fåvæ. De er jo som regel hardtarbeidende katolikker.

Det er stor forskjell på "vennligst kom til vår underutviklede nasjon med massiv mangel på folk til å dyrke, omsette og forbruke varer" og "vi... Kan vel forsåvidt ta imot flyktninger av humanitære årsaker... Ja, vi kan vel det..".

Å sammenligne innvandring fra Irland og Norge med innvandring fra Arabia og Soramerika er latterlig fåvæ. Det viser en total mangel på forståelse for at tilstandene og vilkårene ikke er like...

ser for jævli ut, akkurat som morra di

mexiko er litt i grenseland mellom vestlig og ikke-vestlig. regner med at du skjönner at muren ikke er ment for å stenge ut *alle* fra mexico.

>t. innvandrer

Smeltedigel-myten kommer fra et skuespill skrevet på 1800-tallet fra en ire som aldri engang var i statene. Grunnen til at innvandring har funket der er fordi alle kom fra hvite europeiske land, så etter en generasjon var det så og si ingen forskjell på folk. Like barn leker best, spesielt om de har samme verdier og religion.

En annen ting er at de som dro dit måtte si opp all tilknyttelse til sitt gamle land og si the pledge of allegiance og hele pakka. Grunnen til at det har funket er fordi ja, folk fra hele verden dro til Amerika, men alle adopterte amerikanske verdier. Det var ingen multikulturalisme som blir presset frem nå. Hillary har sagt at hun vil emulere Merkel som presient, helt uironisk.

Men nei usj Trump er shikkelig tait og rassssist.

slurker i meg en sen kopp kaffe
knasker i meg noen wienerbrod

>så og si

Du er ganske dum, du.

De er homonymer, gi ham en pause...

>så etter en generasjon var det så og si ingen forskjell på folk

Det her er jo totalt mangel på historisk innsikt. Anglo-sakserne i Amerika har alltid dominert, og bokstavelig talt hata og marginalisert alle som ikke var som de, spesielt irer, jöder og selvfölgelig svarte og asiatere.

Så det er rett og slett ikke sant at "alle adopterte amerikanske verdier". De bare bodde fraskilt fra hverandre siden Amerika er et vanvittig svært landområde, og klarte å la være å folkemyrde hverandre.(Indianerne er selvfölgelig et unntak her, de ble jo klart folkemyrdet).

>De er jo som regel hardtarbeidende katolikker.

Men MINST halvparten er kriminelle cholos med tilknytninger til karteller. Trump tuller ikke når han sier at de tar med seg kriminalitet over grensa. Bare slå opp i hvilken som helst meksikansk avis så ser du sånn 80 lik bli avbildet, helt casual. Dette vil de ikke ha inn i landet sitt. LOVLIGE innvandrere derimot, er det ingen som har sagt noe i mot.

Hva tenker tråden om å do uten å ha opplevd kjærlighet?

jeg misunner dem.
t. skilsmisseanon

Höst

>Trump tuller ikke når han sier at de tar med seg kriminalitet over grensa

Sicilianerne tok også med seg kriminalitet over grensa, men det er ingen som nekter sicilianere inngang til Amerika.

Godt argument, homse.

Irene, jodene, italienerne og chingchongene kom lenge etter den tiden jeg beskrev, som var de formative årene. Uansett så beviser du bare poenget mitt, de gruppene som ikke aksepterte amerikanske verdier ble uglesett og hatet, mens resten av de hvite vestlige europeiske kulturene integrerte seg greit.

Jeg tar oppgjor med at du hevder at indianerne ble folkemyrdet også, de fleste dode av sykdom de ikke hadde immunforsvar til å bekjempe, noen ble drept, mens resten ble inngiftet og fikk genene sine blandet ut med hvite.

jaja nå holder dere kjeft om politikk

Kanskje fordi mafiavirksomhet ikke er så jævlig relevant lenger? Italienere ble like mye hatet da de drev på som meksikanere blir nå.

>dfn ingen iransk kj

Jeg liker ikke og har aldri likt "cowboyer", og har i prinsippet vært imot denne utvandringen fra Europa og Norden til Amerika, men når jeg ser på indianerene så må jeg virkelig si at det var på tide de ble erstattet av en hǿyerestående rase, to faktisk, for selv negrene er jo mer utviklet, hǿyerestående, enn det indianerene er, de har nu i det minste en god fysikk, de er sterke og utholdende - glimrende slaver for den hvite rase, dumme og sterke, lett å utnytte! Indianerene hadde ikke fysisk styrke engang, de er fullstendig verdilǿse!

Negrene i Afrika er fremdeles i overveldende flertall, men de er like fullt slaver for oss hvite, gjeldsslaver og avhengige av oss. Ikke minst slaver for sin egen dyriske sex-lyst, som i Etiopia hvor 90% er HIV-positiv eller har AIDS! Den neste rasen som dǿr ut er den negroide, indianerene er idag så godt som utdǿdde, kun få er igjen - heldigvis.

dfn ingen pakkisjv

Fytti helvete... Deler jeg samme luft som deg?

jeg siterer bare Varg.

Dette må være vargpasta.

>Uansett så beviser du bare poenget mitt, de gruppene som ikke aksepterte amerikanske verdier ble uglesett og hatet, mens resten av de hvite vestlige europeiske kulturene integrerte seg greit.

Nei, irene var per definisjon hvite, vestlige og europeiske, men det ble fortsatt marginalisert av eliten med anglo-saksere.

Amerika er et barn av engelskmenn, og hvis du ikke innretta deg etter engelskmenn, så ble du marginalisert, uansett om du var hvit i huden eller kom fra Europa eller ikke.

Irene var og er potetnegre, dette vet du.

>og hvis du ikke innretta deg etter engelskmenn, så ble du marginalisert

Og slik skal det være. When in Rome, do like the romans do. Det er hele grunnen til at de er verdens eneste supermakt.

Hanekawa?

>Irene var og er potetnegre, dette vet du.

Akkurat ja. Så hvorfor preiker du piss da? Hvorfor sier du at "hvite vestlige europeiske kulturer integrerte seg greit."?

Dra tilbake til ekkokammeret ditt og sirkelrunk med de andre stammemedlemmene dine du din jævla pseudointellektuelle tass.

Hvilket år er det igjen gutta?

Fordi irene var noen fattige analfabete niggere som bare dreiv med smålig kriminalitet og passet ikke inn med resten av de hvite vestlige.

Dra tilbake til SV-motet ditt og sug muhammedkuk med alle de andre hanreiene, du. Det var du som tydde til ad hominem forst, så sug en kuk.

Det var ingenting i Europa som ble kalt hvitt eller hvite, det handlet om jord og blod.
Hvitt, svart og gul er amerikanske fortegnelser når immigrantene kom til ellis island og når de hadde folkeopptegnelser. Siden mange ikke visste opphavet sitt brukte man hvit og svart.

dagbladet.no/kultur/obama-har-i-atte-ar-vaert-motgiften-til-trump/63253792
>Hvor [Bernie] enn dukker opp, motes han fortsatt av tusenvis av unge fans
Ja, sånn som her, eller?
Marie Simonsen er et fjols. Jeg er stolt av å ha blitt fornærmet av henne.

>Fordi irene var noen fattige analfabete niggere som bare dreiv med smålig kriminalitet og passet ikke inn med resten av de hvite vestlige.

RO RO TIL FISKESKJÆR.

anno Domini nostri Iesu Christi MMXVI såklart

Okay, som NEKTET* å passe inn med resten.

Er det her seriost hele motargumentet ditt? "Hva med irene?" Legg deg.

Å nekte "å passe inn med resten" er et bra personlighetstrekk fåvæ.

Å være som et sau, er sånn som dere Cred Forumsakker gjör.

natta gutta

Fy faen...

instagram.com/p/BKZapHfgtlH/
gutta

Men nå snakker vi ikke om å være en kul outsider med fedora som deg, nå snakker vi om innvandring og integrering. Ja, det er vel jævlig kult med et land med 300 millioner hardbarka invidualister som nekter å komme overens med hverandre og som ikke deler noe felles kultur.

>le pol boogeyman

>"Hei. Alle kropper er bra."
>brever bilde av sin perfekte kropp

>Ja, det er vel jævlig kult med et land med 300 millioner hardbarka invidualister som nekter å komme overens med hverandre og som ikke deler noe felles kultur.

Individualisme =/= Ikke komme overens med noen .

Du gir jo ikke mening lenger engang, bare gi opp.

jeg vil bare at hun skal breve mer av den

Rart hvordan det faktisk er mulig å ha så lite selvinnsikt som pene kvinnfolk.

Tror nok det er bare du som har lesevansker.

Nå leste jeg faktisk hele teksten, jeg ble nesten sint. Faen som jeg hater kvinnfolk.

:)

Hvite, vestlige, attraktive kvinner mellom 16-35 er jo de mest privilegerte vesnene på denne jorda. Ikke rart man mister selvinnsikt av noe sånt.

>sjekk ditt privilegium !

skjerp deg a

Gutta

NÅVÆRENDE
ÅR

De må spile rasist-kortet. De har tapt.

HILL GUDKEISER DONALD

fy faen... det er over, Trumpen ist gestumpen. nå er jeg en #shill4hill ...

#bokstaveligskjelvende
#ubegripelig

hva annet forventet de når de bygget modell av et svensk fly? hahaha youtube.com/watch?v=8yf_QTbDeWM&feature=youtu.be&t=101

> dfn ikkeno fjell å gå på tur I

Har jo bare skævv I Akershus og Oslo.

>Ikke rart man mister selvinnsikt av noe sånt.

Jeg vet ikke jeg altså. Vi norske menn er også rimelig privilegerte hva resten av verden gjelder, men jeg vil våge å si at vi ikke har helt blotta selvinnsikt til forskjell fra kvinnfolka i landet vårt.

Er bare skævv her jeg bor også.

måtte bare opplyse Cred Forums om dette. håper de ikke tar det så tungt...

That's a good landscape. I can feel the fresh air.

I'd pay to live there.

Hva tenker tråden om Britene?

...

Gode gud så kringle mann, ingen bryr seg om norsk presse.

Brev en lenke fåvæ

gi nå faen å spam med norske nyheter da mann

Bare 20% av norske menn, altså de som er attraktive, har noe særlig privilegier enn resten av verden.

Sett den för, men hva er det du vil poengtere egentlig?

>har noe særlig privilegier enn resten av verden.

Går ann å være en per definisjon stygg mann, og fortsatt tjene millionbelöp i året.

At det er derfor de har dårligere selvinnsikt, fordi de fleste kvinner ligger akuratt i gjennomsnittet når det gjelder intelligens. Gjennomsnitts-IQ menn har ikke så god selvinnsikt de heller, men det er flere kvinner enn menn som er i gjennomsnittet.

la no anonsen få ha det litt goy, jævla grinunger

Fyfaen det var det. Nå skal jeg faen boikotte Bogbladet.

Nei, det går ikke an.

>Nei, det går ikke an.

Jo.

Man må være blant de 20% for å få til det.

Hvis man henger i miljoet går det an.

>Man må være blant de 20% for å få til det.

Mhm, fordi Olav Thon er jo en kjekkas, eller Rökke.

Skulle onske jeg var like kjekk som Fredriksen.

Olav Thon var en skikkelig kjekkas i sin tid og Rokke er jo en solvrev.

youtube.com/watch?v=jf0YCs2q8dE

Hva tenker tråden om deilige kvinnelige reportere?

Jeg mailet min tenåringsknus, gutta. Vi skiltes på uvennlige vilkår. Fikk aldri ordentlig lukkelse av forholdet vårt. Har ikke snakket med henne ansikt til ansikt på snart ti år, gutta.

>hun vekker fortsatt noe rart i meg som ingen andre gjor, selv om jeg ikke tenker på henne så ofte lenger...

fin blogg.

detta går bra aldri væra

Kurt Nilsen er stygg som faen, men jaggu vant Han Idol.

AVBRYT AVBRYT
Dette gåkke bra

>Mailet i fortidsform
må prove bananonsen.

brev söt

sǿte

Gutta, kan jv kurere ensomhet og depresjon?

Nå må dere stå opp.

...

Hva tenker tråden om Joe Rogans podcast?

haha, fy faen..

Noen ganger bra, andre ganger kringlete fåvæ. Helt avhengig av gjesten han har.

ja så brev ei sot da, hvor er hun? Jeg ser ingen

Trening kan, og det avhenger ikke av ytre faktorer utenfor din kontroll. Loft tunge ting, anonsen.

Pluss at om du trener så blir du mer sosial.

Har hort på siden rundt episode 150.

Det sier egentlig. Joe Rogan er en pseudointellektuell dust, og driter seg ofte ut i de lange spirituelle rantsa sine, men får utrolige gode gjester.

>Ingen har så jevne nippler.
hva mente han egentlig med dette

Stiller meg helt bak dette fåvæ.

Det er litt opp og ned egentlig. Han virker litt som en kameleon som forandrer seg for hver gjest han har.

brev sjeldne selvgode josefer

Syns ikke han er pseudointellektuell egentlig, men han har en rar vane å skifte meninger om spesifikke temaer alt ettersom hvilken politisk flöy gjesten hans er på.

HVOR får man tak i billige kyllingbryst?

Også til dere som er på /fit/: hva er kostholdet ditt, + hvilke matvarer kjoper dere regelmessig? Har lyst til å bli stor og sterk, men vet ikke i det hele tatt hva jeg burde spise

>dfn ikke i miljoet

kylling
melk
havregryn
tunfisk (ikke for mye, da får du kreft)
linser
ris
gresk yougurt
gronnsaker
biff
fitte
pupp

...

...

>det er onsdag om en time

...

Hvor er det blitt av sverigeanon? Har han fått seg et liv?

...

han hang seg i går desverre
rip

tusen takk user, hva med egg da? også kan du elr noen andre breve hva dere spiser i en gjennomsnittlig dag

>dfn mat er så jævlig dyrt her i Norge
;_;

Er det ikke henne her som bor i Oslo? Bare dra ditt å sporre da vettu :)

Kanskje han fant seg en norsk proxy?

Libanon, libanon, hvor er du? Her er jeg, her er jeg, hurra hurra hurra!

Wtf.. så nettopp en film på Pornhub hvor en fyr hadde en tatovering på kuken. Jaja..

Er du vel ikke, jeg er Libanonsen, lol.

>han ser på kukker

Er ikke så lett å unngå å se når kuken tar opp 1/8 av bildet, og det står skrevet fullt av bokstaver på den. Kontrasten mellom hudfarge og blekksvart, er ganske åpenbar.

Hva stod skrevet på tisseluren?

xXx_BadBoY69_xXx

Er for lav opplosning til å se. Beklager.

Hadde han tatovert gamer-taggen din på pikken? Så frekt!

Åhåhå, luring du!

Kanskje :^3

Nope...

å guri
nå må jeg bare ta fram håndkremen

>han ser paa video av andre mennesker som har sex
Topp hanrei user.

>Er du vel ikke, jeg er Libanonsen, lol.


Libanonsen har du hatt exphil? Lurer på om jeg gikk med deg hvis du har, var en litt små fet mann som provde henge med kvinner der. De hadde alle arabisk et eller annet som studier. Hun ene har jeg sett på nyhetene som Utoya-overlevende.

det er greit når det er to jenter

Hva skal jeg ellers gjore? Kommer aldri til å ha det selv, så..

Tror du burde lese deg opp på definisjonen av hanreieri kompis...

Bare fem dager igjen til sǿndag.

E K S P O N E R T
K
S
P
etc

Hva tenker tråden om å lese boker?

jeg tenker at det er boker som man leser

Det har jeg ikke gjort siden VG1

A V S L O R T
V
S
L
O
R
T

Tenker at jeg burde bruke mindre tid på å dritbreve i Norgetråden, og mer på å lese boker.

tenker at det er noe for hanreier

Jeg er en litterær sjel.

degenerert fåvæ
det er huletegninger som gjelder, til nod helleristninger
utviklingen er en skam, det går bare nedover og nedover

Hm.... tar din stillhet som bekreftelse

Spiller ingen rolle om det er Libanonsen, han er en jævla normiss uansett.

Har du noe utfyllende informasjon til vitnesbyrdet ditt nå som vi vet det er libanonsen?

Han virka som en skikkelig normiss.

Hahahah Kina hahahah

popularmechanics.com/space/satellites/a22936/tiangong-falling-to-earth/

> Han er manlet
> Viker som han er litt utenfor

Vil ikke si noe vondt om han, han virket litt sårbar... Så ikke ut som typen til å studere arabisk for å si det sånn. Overhorte han flere ganger forklare til noen hvorfor han studerte som han studerte, men husker ikke helt årsak. Var en annen gutt der: blond sosseaktig type som hadde en kjempedyr klokka. Rolex tror jeg han var. Han var enda mer beta ovenfor den jentegjengen som studerte arabisk.

Hva tenker tråden om Abu Musab Al-Zarqawi?

jeg så ham royke salvia sammen med en gjeng militærnektere fra unge venstre
Han sa "Uffda, dette her var okonomisk uansvarlig". mens han tok pipen fra munnen. Ett sekund senere når det slo inn sa han "Dette var da grusomt. Som å være i hodet på en kommunist, eller analfabet."

CIA-agent.

>Storbritannia

Hverken Stort (uuuu), Britisk eller Anja.

Helt enig med deg

Trenger ikke å vite mer enn navnet hans for å hate han fåvæ

Er dere briter virkelig så hanreide?

>hanreide

Herregud.

Det er han nordmannen som studerer jus i Skottland. Ro ned.

>har du hatt exphil
>de hadde alle arabisk
>på noen måte innsnevrende

er dette trippellags kvasi-ironi, eller bare ren og skjær idioti? Jeg klarer ikke bestemme meg...

Exphil er obligatorisk for å kunne ta en grad i Norge, så det er klart jeg tar/har tatt det, MEN: Jentene fulgte et annet studielop enn meg, og tok exphil året for meg. Og jeg kjenner ingen som var på Utoya. Så det var nok ikke meg du så dessverre.

c

Som en slange som åler seg unna...

>anerkjenner kjennskap til jentene
>"det var nok ikke meg, nei"
Slett brevet för det er for sent, libbe.

Prover ikke doxxe han. Bare kom på at en person passet det jeg husket av hans egne beskrivelser av seg selv, så bare lurte på om det var han.

Hvordan ville du fornorsket det?

Tror jeg ingenting på.

Normiss.

SLIPP MEG INN MORE KVINNE, SA SLANGEN

c >

Det der kjente jeg meg plutselig igjen i. Beskriv han sossen. Men det var fremdeles ikke meg du så i exphil.

Jeg regner jo med at han refererer til jentegjengen jeg hang med/ville henge med i Libanon, som var temaet i annenhver jævla post jeg skrev her.

Skulle onske noen tok seg tid til å rake sammen alle brevene dine fra perioden du hadde i Libanon.

"Libanonsens fyllememoarer - en historie om vodkafyll og tapt kjærlighet"

Det hadde vært fett. Faen at jeg ikke tenkte på det der nede. Hvor langt tilbake går arkivet? Har jo ikke noe bedre å finne på...

Bildehandlet oksedrit, Tommy.

Nå må dere legge dere

"En normiss' fornektelse" passer bedre.

nehei DU skal legge deg!!!! Bæsjemann!!!! Hahahahaha du er en bæsjemann XDDDDDDD

bæsjebrever bæsjemann, har bare en liten råtten tann!!! :)))))
.

Tiss og prump og fjert og sprett og tjo og hei snurre sprett har dratt sin vei!!!! :DDDDDDDD.

HAHAHAHAHA snurre sprett er en kanin :PPPPP
De er kule :'))))

*prump*

Tror arkivet bare er én eller to uker, men du har jo alternative arkiver som lagrer mye, mye lengre (forutsatt at de har vært oppe lenge nok).

Han var blond og tynn. Fikk aldri med meg navnet hans.

>dfn ingen britisk jv

Kjenner du en som heter Hans Sebastian?

>dfn har ikke sett noen rullestol-jver på campus enda
Hvorfor leve?

Var han hoy? I jentegjengen, hvor mange blondiner, brunetter og rodtopper var det?

Ikke minst, når var dette? Nå i host, eller i fjor?

Jeg kjenner den folelsen.

>Politiet i Oslo melder at et rusfritt arrangement på en videregående skole i Oslo sentrum har gått over styr. Mellom 200 og 300 unge er overstadig beruset og politi og ambulanser er på stedet. Flere elever er brakt til legevakten.

Hva mente de med dette?

Hva hadde du tenkt til å gjǿre hvis du så en?

Nei, det tror jeg ikke.

Lokke henne til bottekottet mitt med earl grey-te og rundpule den nummne glufsa hennes

Har du mott noen sote rodtopper i Skottland da? Fy faen, det kan være en skikkelig fin dialekt.

HAHAHAHAHAH

her kommer et REALT DRITTBREV GUTTA


hahahahHAHAHAHAHA


BERS

> Var han hoy?
La ikke merke til. Men som sagt blond og tynn.

> I jentegjengen, hvor mange blondiner, brunetter og rodtopper var det?
For å være ærlig så telte jeg ikke/folte jeg ikke spesielt med på denne gruppen. Det eneste jeg husker var hun ene utoya-overlevende. Husker ikke navnet hennes, men har garantert sett henne på tv holde en tale. Hun var brunette. Det var også minst en blond kvinne der. Husker hun ene blonde fordi hun var veldig påståelig feminist.

Var det noen som sa Skottland?

Fytti helvete, du skulle bare visst hvor skuffet jeg ble over hvor få fyrrige rodhetter det er her... Er ca like normalt som i Norge (til min store skuffelse).

>fin dialekt.
Smaken er som baken

>Så du kjenner flere? Er en av de deg?

Bæsjeanon jeg tror du er ensom og sliter med masse tomhet inni deg. Du skal vite at jeg setter pris på at du bæsjer på denne tråden!

Æh.. så kjedelig. Kjenner et par stykker med rodt hår her i Norge. Synes det er veldig fint.

Helt enig med deg

Hva synes skotte om at du er norsk? Jenter samt gutter? Har de noen fordommer?

Så noen bilder fra et Rodtopp-treff i USA eller noe sånt. Fy faen. 10/10 så langt oyet kan se.

Kan ikke si jeg har opplevd noen særlig merkverdige reaksjoner på at jeg er norsk. Jeg går på en ganske internasjonal skole hvor ca 1/3 er internajonale studenter.

Aaahhhhhhhh

Finnes det et navn på rodtopp-fetisjister, egentlig?

>veldig påståelig feminist.

Kvalme folk fåvæ.

Tror nok ikke det var meg du så fåvæ. Jeg kjenner en blond soss som er veldig hoy på seg selv, men tidvis ganske beta. Han er type to meter hoy dog, så det ville du nok lagt merke til, spesielt ved siden av mine 1,75. Hun ene blonde jeg kjenner er heller ikke turbofeminist, og jeg er 99% sikker på at ingen i den gamle klassen min var på Utoya. Har provd å google brunettene jeg kjenner sammen med ordet "utoya", får ingen resultater. Sorry brursjan.

>dfn jv-en min har naturlig rǿdt hår, men velger å ha det farget sort

Vet ikke om det er noe navn på det, men må jo finnes. Er ganske mange som synes det er vakkert.

Hvorfor? Ser av og til rodhårede jenter som farger håret sitt brunt. Hvorfor ville man frivillig gå fra den sjeldneste hårfargen, til den vanligste? Skjonner ikke den.

Kjetteri

Hvorfor ikke?
Ro deg ned, Anonsen.

All farging av hår er degenerert. Har aldri sett en jente som har forbedret utseendet sitt ved å gå vekk fra sin naturlige hårfarge.

>Han er sammen med et kvinnfolk som farger håret

brev jv

Vil ikke det, men hun ligner veldig på en tjue år yngre Gwyneth Paltrow.

Saklig, anonsen...

LSD i drikkevannet.

>nydalen vgs
>noensinne

>side 9
Hva mente Norgetråden med dette?

dette er den siste tråden noensinne

dultegrensa din jævla nigger

Får jeg velsignelse til å lage ny?

Lagde ny uansett

fy faen...

Husk å skrive to versjoner. En nynorsk og en bokmål!

>/norge/

...

...

Han gjorde det igjen.