/mämmi/

Orpo painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=14yWWyiTkjI
nyt.fi/a1474421612684
youtube.com/watch?v=01C1kpfLtGY
youtube.com/watch?v=1RYRhHvBqoo
fi.m.wikipedia.org/wiki/Moottoriöljy
saul.puheenvuoro.uusisuomi.fi/223167-marttyyri-kuin-tilauksesta
youtube.com/watch?v=p-ZNXwWIHI0
youtube.com/watch?v=uwUrWhRSYqc
youtube.com/watch?v=3BNRENSEV0g
twitter.com/SFWRedditGifs

Oispa

eka oulu on lapille

Olen väsinud

Kiisul on janu...

kassipojad :3

lürp-lürp

KYRPÄMIEHET

pisut kortsus ja maod lennukis

...

Mietinki että minkä meemin nyt olen missannu

Limps limps!

lürp lürp! :3

Välittääkö suomessa palveluntarjoajat varsinaisesti siitä, mitä ihmiset tekee niillä niiden antamalla nettiyhteydellä?
Mietin vaan kun mun muuten mainio mokkulayhteys on yhtäkkiä ihan saatanan paska ja mulla on ties mitä hämärää paskaa välilehdissä 24/7, että pitäsköhän odottaa jotain kirjettä.

Venyttelin niskaa ja alko vasemmassa korvassa tinnittämään. Heti kun yrittää tehä jotain hyvää keholle niin joku toinen paikka kosahtaa

>olen väsinud

Miksi pikkutytöt kiihottaa sua?

DICKBOIS

Mistä tuollaisen johtopäätöksen vetäisit?

Ai oot pedofiili?

oon vitun kyllästynyt kosketusnäyttöihin

En?

Kiisut kortsus

Mä haluan MP3-soittimet fyysisillä näppäimillä takas.

pedo

Juu tää kirjottaminen on ihan perseestä näillä

MP3-soittimista puheen ollen oli vitun ärsyttävää yrittää löytää semmoinen jossa oli fyysiset näppäimet eikä ollut mitään saatanan kaiutinta koska miksi vitussa mp3-soittimessa olisi helvetin kaiuttimet?
Kävi tuuri kun löysin tämmöisen kirppikseltä. Tuon pään saa irti ja sen saa tuikattua suoraan USB-porttiin tietokoneessa, eikä tarvitse mitään saatanan vammaista erillistä johtoa. Ei tarvitse myöskään kuumotella että ääni kuuluiskin kuulokkeista eikä soittimesta itsestään.

Voisin ihan hyvin käyttää jotain vuosia vanhaa qwerty-puhelinta mut nykyinen 4g diili on niin hyvä et ois typerää maksaa erikseen laajakaistasta ja puhelimen käytöstä, sit kans gps tulee aina tarpeeseen jos ajaa johonki outoon paikkaan.

oon ruvennu kuulee ääniä mun päässä, vois varmaan vähän rajottaa tätä ryyppäämistä

kortsut kassipojas

Ja paljon siihen mahtuu?
Ite kuljetan 10-20gb musaa, luovutin soittimen etsinnän kauan sitten ja käytän puhelinta, mutta vihaan sitä. Kaikki mitä löysin oli ylihintasia Omenan ekoja iPodeja.

Samanlainen ajatus kävi tänään kun yritin tapella puhelimella spotifyn kanssa

juu viinaa vaan

ton paidattoman läskin elämä näyttää helvetin reteältä

Tänään joku poika fillaroi mun ohi pitäen ihan helvetillistä ääntä. En vaan keksinyt sitä lähdettä mistään, tulin tulokseen et sil oli repussa kaiutin. Muistan myös ku teininä joku viritti stereot skootterin kypärätilaan, se oli melko häiriintynyttä.

Siihen mahtuu oikeastaan ainoastaan 512 megatavua, se on sen verran vanha.
Itselle se ei ole ongelma, en kummiskaan tule koskaan keksimään niin monta kappaletta joita tunkea sinne että se menisi täyteen.

TORILLA TAVAAN!!!
youtube.com/watch?v=14yWWyiTkjI

Kuvassa näkyy aito perussuomalainen läski

Pärjäispä noin vähällä

Mä kuulin joskus aamulla sellasta ihme surinaa vasemmasta korvasta, se äity niin kovaksi että alko oikeen sattumaan. Viina + pitkäaikainen unettomuus tekee ihmeitä

Niitä ei kiinnosta paskaakaan sun netinkäyttö niin kauan kunhan saavat rahaa, ellei poliisi tai joku muu viranomainen puutu asioihin.

vituttaa jonnet jotka kuuntelee musaa julkisella paikalla, itse olin pienenä niin vitun ujo etten uskaltanut kuunnella mitään edes kotona, pidin aina kuulokkeet

So I heard you guys killed a leftist in Finland, very good.

He killed himself 2bh.

Kiinasta saa hyviä soittimia fyysisellä näppäimillä mihin saa yllättyä sd-kortin eikä hintakaan ole valtaisa. Cred Forumsstä löytyy lisää

Miten sijoitan pari tonttua? Muualle kuin rahastoon.

He dindu nuffin

kaljaan

Viinaan

Anna mulle, mä voin pitää niistä huolta.

Juuh viinaa vaan.

>very good
No it isn't. Now the media is turning him into a martyr and leftshits can push their agenda even more

Olitko ajatellut jotain riskitasoltaan erilaista? Itse en ole ajatellut osakeindeksirahaston lisäksi laittaa rahaa kiinni muualle kuin asunto-osakeindeksirahastoon.

nyt.fi/a1474421612684
Matu :3

Riippuu aika paljon että mitä haluat. Jos tuottoa niin korkean riskin osakerahastot. Jos eläkettä niin keskisuuren riskin rahasto, joka sijoittaa ulkomaille.

>Täytää pelata DOTA 2 työkseen

ööööö kyl ainaki mun ämpyttimestä löytyy ihan näppäimet eikä mitään kosketusvitutinta tai kajareita

No ei tarvi kertoa mallia tai kokoa tai mitään muuta tietoa.

kuva viä havainnollistaan

Se on vaan harmi kun hyvien pelien pelaamisesta ei makseta. Ne on aina näitä paskoja pelejä.

Olisinpa hyvä videopeleissä
Oon räplännyt pelejä neljävuotiaasta asti aloittanut Amigalla ja Commodore 64llä ja viettänyt kaikki päivät pelien ääressä
silti olen niin saatanan vitun paska kaikissa peleissä että jopa aloittelijat voittaa mut helposti
VITTU MINUN PASKANI YLÖS PERHE

Itse en edes pysty pelaamaan muiden kanssa koska ahdistus

Tää kans, en pysty pelaa tiimipelejä koska ahdistaa se ajatus että tiimiläiset tarvitsee mua ja oon niin paska että hävitään
Joku Team Fortress 2 vielä menee koska se on aika soolopeliä vaikka siinä onkin Team nimessä

Moi kaikki , mä mämmi.

Juuh

murr~

Olisko about kaikki ei ipaskat ihan minkä kokosena vaan. Löytyy elektroniikkaliikkeistä

Ai helvetti, meil samit. WoWissakaan ei koskaan kestäny olla hiilu tai tankki kun pelkäs tiimin pettämistä, joten pääty oleen aina depsibotti.

Onko tämä sitä autismia?

okei

Ei töissä saa pitää hauskaa

Juuh hu

Nice :3

Olin ostamassa omar munkkia mutta en tajunnut että prismassa ne pitää punnita ite ja laittaa se viivakoodi siihen. Munkki jäi kassalle

Lankesin kerran tähän omar munkki meemiin. Se täyte oli ihan paskaa

hahaha vitun luuseri

Miks vitussa ne edes pitää punnita itse??
Eiks niihi vois vaa pistää jotai kappalehintaa???????

Alepassa ja pienissä koo kaupoissa niissä on ainakin yksittäishinta, siksi en tajunnut.

Vittu vegaanit on tyhmiä :DDD

Haista vittu, en varmasti avaa suomen paskimman "lehden" Huffington Postista kopioituja clickbaiteja.

No mitä vittua, mikset punninnut sitä sen sijaan että olisit alkanut itkemään ja juossut ulos kaupasta?

En kyllä tajua teitä animehomoja.

Vittu sää oot tyhmä :DDD

Olin jo jonottanut kauan ja ne leivonnaiset oli toisella puolella kauppaa. Alko kanssa ahistamaan se tilanne ja halusin pois.

moi :3

hei :3

Rakas

Mitäs musiikkia te luuserit oikeen kuuntelette?
Ite eniten sellasta metalcore/deathmetal tapasta, ja myös aika paljon ei kaupallista räppiä. Toki sellaset psykedeeliset trancet on kans mukiin meneviä.

Moi! Mitä kuuluu?

En oo koskaan kuunnellu musiikkia huvin vuoks jtp.

kullanmuru

Animemusiikkia

>ei kaupallista räppiä
Mistä semmosta löytyy?

Latasin tinderin, saankohan tötön?

Pelisoundtrackeja, future funk-meemimusiikkia ja satunnaisesti jazzia mitä juutalaistuuba ehdottelee.

Kuuntelen vähän kaikkea genrestä huolimatta, kunhan tykkään itse biisistä.
Mutta ylivoimaisesti kuuntelen kyllä eniten videopelimusiikkia.
youtube.com/watch?v=01C1kpfLtGY

Tommosta esim.

Et

Höpönassu :3

Mitä tällä nyt eniten tarkotan, on sellasta ns underground meininki paskaa missä ei sitä laajaa yleisöä välttämättä tavoitella.

Oon varmaan aika vitun pleb, kun ainoo mitä noista kuuntelen on Khid.

:(

kultsipuppeli ;3

Eikun onhan tossa Ruger Hauer kanssa, mut parempi albumi on se ihan ensimmäinen.

Death metal, metalcore, melodic death, eurobeat, trance. Tämmönen viehättää nyt
youtube.com/watch?v=1RYRhHvBqoo

nierasin pyrkkiin. mihin papautan vierun?

Se eka Haueri toimii kanssa, uusin sen sijaan on aivan jäätävää paskaa.

T.

Miksi vitussa meiän musiikkiradiokanavat imee ruotsalaista kullia niin helvetisti?
Oon kyllästynyt kuulemaan jotain vitun paskaa Ghostia ja Dynaztya jatkuvasti.

Meinasin tukehtua kahviin kun nauroin omille vitseille.

Joo se uusin on ihan pohjanoteeraus.
Pakko kyl kans myöntää et Khidin vanhemmat kappaleet on paljon parempia ku uudet.
Tää paperi tn ja khidin yhteisalbumi on ehdoton lemppari.

En kuuntele radiota muulloin kun kesällä, mutta totesin viime kesänä, ettei musiikkikanavia jaksa kuunnella kun soittolistat on paskaa eikä hyviä juontajia ole kun Heikeläkään ei enää ole Rockilla.

itte meinasin kuolla nauruun kun vedin huutopierua sängyssä

Neekeri Bluessia, Doom-, Sludge- ja Stoner metallia, Stoner Rockia, Crossover Thrash/Punk-metal yms. sekasikiöitä.

minula ei ole hyvä olla

harmin lista

Tuo paperi t:n kanssa tehty on näemmä jäänyt itellä tsekkaamatta, täytyypä kaivella jostaki kuunteluun.

alkoholi auttaa

Ota tosta alkuperäis apustaja olon parantamiseen.

Pelaan Rabi-Ribiä.
Metroidvania + Danmaku, päähenkilönä pupu joka muuttui ihmiseksi ja apurina pikkuinen keiju.
Hauska peli, suosittelen
>captchassa Jysk

Danmaku sai mut kiinnostumaan.
Onko ilmainen?

ilmeeni kun alkoi sykkimään sirkulle

Oispa

helvetinmoinen kasa rahaa eikä mitään velvollisuuksia.

Lapsuus

Ite en oikeestaan hirveesti tarvii rahaa kunhan nyt on hyvät elektroniikkavehkeet mutta toi velvollisuudentunne on kyllä yks vittu saatana

Elämä mennyt toisin.

>Epäironisesti
New Orderia
Bruce Springsteen
Jotain Future Funkkia
~dream pop~
>Osittain ironisesti
Kanye West
Kaiken maailman tunnettuja meme kappeleita
Kuoleman otteita
>Täysiä guilty pleasureita (mikä vittu tää on suomeksi)
Kaiken maailman biletys biisit
Eurobeat

>guilty pleasureita (mikä vittu tää on suomeksi)
Syyllisyys mielihyvä

Kantria, eurodancee ja 'murikalaista UG räpäytystä

reeeeeeeeeeee
Miksi slaavi asun pitää olla niin kallis, haluun vaan kulkee täys kolmiraidassa reeeeeee
t. opiskelija

Moi, Suomi.

silli ripuli

Verkkapuvuthan ovat halpoja

tsan tsan tsa tsaarebori

Hätä on jo ohi, löysin sellasen paketin missä on kolmiraita housut ja takki eikä hintaa ole kuin 70e.
Erikseen ostettuna noi ois jo yli 120e.

Ite käytän intin kurssipukua
t.bidla

Vieläkin vituttaa etten aikoinaan lipastanu vemppa asua intistä, saatana.

näytä tissit

Kesällä kuuntelin ainostaan myöhäisrenessanssia ja varhaista barokkia, erit. Downland ja Lully sekä Marais. Nyt syksyllä ruvennut houkuttelemaan vähän paatoksellisempi tavara, ainakin Shostakovich, Dvorak ja Elgar on soittolistalla. Populaarimusiikin puolelta pitäis varmaan koettaa Nick Caven uusinta mut desu oon täysin kyllästynyt sanataiteeseen.

Muistakaa että tuonti on juutalaisten salajuoni.

Itsellä edelleen tälläinen 2GB tikku käytössä, ties minä vuonna ostettu ja hyvin toimii. 2GB riittää ihan hyvin usealle albumille ja sitten aina välillä vaihtelee.

Puhelimena joku nokian simpukka, koska mihin vittuun sitä älypuhelinta OIKEASTI tarvitsee? Ainoa asia jota joskus kaipaa olis google maps jne. jos on uuteen paikkaan menossa tai sattuu oudolle alueelle.

Puhelimella on ihan kiva paskapostata ja siitä näkee sähköpostin suoraan mikä on kätevää, mutta eipä sitä muuten tarvitse.

>koska mihin vittuun sitä älypuhelinta OIKEASTI tarvitsee?

Jos jätän pois kaikki "hyvä olla netti varmuuden vuoks mukana"-jutut niin omalla kohdalla syyt on
>navigointi (kartastot on vitun perseestä)
>4g (halvempi ja nopeempi ku bönden piuhat)
>kamera (liitteet kelaan ku en omista skannerii)

ilman näitä varmaan haluaisinki simpukan

17,99€ Höyryssä, ite ostin viime kesän alesta, oli jotain -50%
Mutta kyllä se on täyden hinnan arvoinen omasta mielestä.

Ihan hyviä syitä, vaikka en nyt lähtenyt sillä mielellä sanomaan että älypuhelimet on turhia, en ole itse vaan kokenut tarpeelliseksi hankkia. Ehkä vielä joskus.

...

>huomiohuora käskee jonkun muun mennä /soc/iin

Moi Chile, miten menee?

Utelin huvikseen toimistolta että paljonko oon tehny ylitöitä tänä vuonna

370 tuntia ":D"

Kunhan ohjasi paikkaan, missä kysytyt sili pölö tissit on nähtävillä

Ihan hyvä tahti joskin autokuskille aika peruskauraa.
Miten sun alalla maksetaan ylitöistä?

+50% päivän 2 ekaa tuntia ja loput +100%

/soc/ ja /s/ ovat alastonkuvat

hyvää, kiitos. Entä sinulle?

and of these dozens of threads?

...

...

tekis mieli saada pää sekasi mut lopetin juomisen enkä uskalla tilaa huumeit

vissii sienet ja resilar jää jäljelle

Ihan jees tuokin. Kuskina joskus oli niitä että teit 2 täyttä päivää tilijakson loppuun 100% liksalla. Se vasta motivoi kahvia juomaan ja ottamaan ihan rauhallisesti.

no nyt on asennetta
Onko se vaan minä, vai minkä takia kaupungissa asuessa kukaan ei koskaan avannut olutpulloja muulla kuin avaimilla?
Tuli yllätyksenä miten yleistä täällä on avata olut pullo ihan ensimmäisellä mitä käteen saa, oli sitten salilukko tai toinen olut pullo.

Voit kanssa pistää kepin otsan ja lattian väliin ja pyöriä kunnes sopiva tila iskee. Helvetin halpaa ja luonnonmukaista

Itsellänihän on puhelimessa 120gigaa varattuna musiikille.
Saa olla aika rauhassa kaikki .flac muodossa.

itehä oon avannu pleikkarin kapulalla ilman että pelaaminen keskeytyi

meemi naamat

juu viinaa vaan

Mitä safkaa ostan lidlistä loppuviikoksi? Budjetti 2.6e.

Pelkkää makaroonia? Leipää?

Onko sulla jotku lautasen kokoset jonneluurit mukana flacceja soitellessa?

Beats

Näköjään. Nauran teikäläisille sisäisesti kohdatessa

>kuuntelee flacceja
>kuulokkeina beats by dr. vitun dre

Ei mitä vittua SEIS

>flac
>Beats

Nuudeleita

Toivottavasti tää oli troolari

Makarooni on aika kallista per annos verrattuna riisiin jtp.

Perunoita. Tee lohkoperunoita

Huutista

Oispa talvi.

Muuten onko muillakin ruvennut "click until none left" captchat yleistyneet ihan perkeleesti? Klikkailen aina uuden ruudukon mutta perkele noita tulee varmaan 7 peräjälkeen

Komppaan talvea ja teksticaptchaa.

Tulee aina morkkis kun menee ihmisten ilmoille ja kännissä sekoilee ja se ahistaa ihan vitusti monia päiviä.

Ilman alkoholia taas ei voi mennä pitämään hauskaa ja sit ahistaa olla yksin.

Miten päin tässä nyt olis saatana?

talvi on kiva ku on vapaapäivä, mutta kun pitää lähtee duuniin ja ei omaa lohkolämppärii ni tietää et akku on salee hyytyny ja sit istut vitutuksissas autossas ku se ei starttaa ja contempleittaat pitäis vaa ottaa saikkuu vai soittaa taksi

Onko Musta Saatana neekeri?

Osta uus akku siihe romuus
Tai osta ylläpitolaturi jos on tolppa
Tai käytä talvella 0W-40 öljyjä
Tai tee vaikka kaikki yllämainittu

Mikä auto?

Piti syödä neljän aikaan enkä ole vieläkään jaksanut laittaa pizzaa uuniin. Miten voi olla näin saamaton

vaiha päihdettä

onko noi tohtorin beats kuulokkeet huonot vai?
t. en oo oikee perillä audio autismista

mazda 3. Oon omistanu sen 3 vuotta, kolmas akku menossa. ei oo tolppaa.

kohta SAUNAAN ja sitten saunassa korkkaan OLUEN ja sitten juon illan olutta ja katson JALKAPALLOA

Sennheiserit on yleisesti hinta-laadultaan parhaat jos et rupee hifistelee.

Jalkopallo on homo jtp, saisivat alkaa näyttään enemmän rugbyä taikka jenkki futista.

Kokoajan viinaa

Mitens noi akg:t 80-150e hintaluokassa?

pls score i betted all of my money wtf

t. Wilson Raj Perumal

>IFK

Onko mitään hajua mikä öljy siellä on?
Eka numero ennen W:tä on kylmäkäynnistykselle, pienempi numero on parempi mitä kylmempi.
Lue fi.m.wikipedia.org/wiki/Moottoriöljy

Ota huomioon jos valmistaja vaatii jotain luokituksia.

Akkuja näemmä menee joten sun ajomatkat lienee pieniä. Käy kerran viikossa ajelemassa joku lenkki 3-4k rpm, tai hanki parin kympin akkulaturi ja irrota akku ladattavaksi kotona. (Autojen akut ei tykkää kylmästä ja ne särkyy jos ovat liian tyhjiä)
Ja hanki puteli eetteriä eli joka bilteman ja hong kongin startti sprayta. Jos akku riittää niin pyöritä eka jokunen sekunti kylmiltään ja sit suihkutat sitä spraytä ilmanottoon noin 3 sekuntia ja pitäis lähteä oli miten kylmää vaan. Jos se käynnistyy nii älä anna kierroksia ekaan 10 sek, tämä säästää sut laakeririkolta.

Ne motonetin boosterit ei ole kalliita myöskään

Oon homo lol apua

Ai homo vai?

...

...

...

perussuomalaisin posti koko langassa

oon ain miettiny mist vitust toi kuva on?
haluun runkat tol tytyl

Postatkaa meemejä perussuomalaisista :3

Haluutko selventää kenties?

>Nauran teikäläisille sisäisesti
suomalaisemmaksi hommat ei tästä enää mene

Mun tietokonepöytä on 1800-luvulta lälläslää

Munpas on 1900-luvulta

Se oli joku 5 minuutin mittaisten episodien sarja joka tuli alkuvuodesta.

Fushigina Somera-chan

T. Anime pro

Teren ohtusta
t.regular fin

mitä ostan 95c kaupasta?

No onhan ne varsin keskinkertaiset ja kalliit kuulokkeet. Suomalainen osaa ostaa sen hinta/laatu suhteen parhaimmistoa kun valtio vie kaiken joutorahan kumminkin.

1 (yksi) kalija

Kaivoit mitä teeren kohdusta?!?!!

Tulispa siitä humalaan. Taidan ostaa sipulia ja tomaattipyrettä.

Kiitos jäbä

wat

Teren ohitusta? Kuka on Tere?

Tere!

Nyt joku teki identiteetti kaappauksen kun piti käydä asioilla.
Pääasiallinen käyttötarkoitushan on erilaiset Bluetooth yhteensopivat äänijärjestelmät autoissa ja asunnoissa yms. Matkaluurit on jotain halpaa.

Olen kyllä suunnitellut sellaista eristävää kanamunakenno pohjaista kypärää mobiiliksi studio-ympäristöksi. Voisi toimia.

Kuulostaa jo paremmalta

Tienaako nuuskan välityksellä mitään?

Meinasin käydä ruåttissa, ja vois samalla tuoda sallitun maksimin torneja, jos siitä saa tarpeeksi vaivanpalkkaa.

no ei. Ellet sittten myy sitä intissä gineksen tai leirin aikaan

Ennen Omar-munkkia olin hiljainen ja masentunut siimamanlet. Kaverini yllyttämänä ostin yhden Omar-munkin ja syödessäni sitä sitten seuraavana päivänä aamukahvilla tunsin kuinka testosteronitasoni nousivat kohisten. Tunne oli huumaava. Tajusin, että tätä pitää saada lisää.

Olen nyt syönyt Omar-munkkeja kolme viikkoa, ja siinä ajassa olen kasvanut 7.5cm pituutta, lihasmassani on noussut melkein kymmenellä kilolla ja mieskuntoni on vertaansa vailla. Tämän lisäksi olen tänä aikana harrastanut seksiä 17 eri naisen kanssa, voittanut lotossa ja masennukseni on poissa. Kaikki tämä on Omar-munkin ansiota - en olisi voinut saavuttaa näitä tuloksia ilman ylivertaisen laadukkaita ja puhtaasti valmistettuja Omar-munkkeja.

Mitä vielä odotat? Tee kuten minä ja ota Omar-munkki täydentämään ruokavaliotasi - et tule pettymään!

Mitens noi yöpakkaset?

Eiköhän omar-munkeista löydy niin paljon energiaa ettei yöpakkasetkaan tunnu missään

Katoin eka et mitä vittua sale tekee Emma Watsonin kanssa.

Voi vittu. Oon asunu tässä nykysessä asunnossa puolitoista (1,5) vuotta, ja koko sen ajan mun alakerran naapurin pariskunta on riidelly.
Välillä niitten riitely on eskaloitunut sille tasolle että poliisin on pitänyt tulla puuttumaan asiaan.
Kerran heräsin neljältä aamuyöstä siihen kun se muija huusi rappukäytävässä siitä kuinka tän äijä pahoinpitelee sitä.
Miksi noi ei vaan eroa, voi vittu.

t. blogi

Eikö se muka ole

Emma on lauta, tolla on tissit.

Mun naapurimamu pieksee muijaansa päivittäin, molemmat huutaa aina päiväsaikaan. Mies puhuu nekrua, muija huutaa nekruksi, suomeksi ja englanniksi. Sieltä on tullu I hate you, vitun munapää, jne jne.

osta pistooli ja lataa kumpaakin lippaallinen niin hiljenee :^)

Google on eri mieltä

Se on Emma Watson.

Sauli varmaan kourii ton persettä tossa kuvassa, hyvä Sauli. Kunnon panomies

Uus muija kiikarissa, Jenni käymässä liian vanhanks Salelle.

Kato, onkohan se viimein käyny hakeen silikonit. Tai sit toppaukset on luokkaa -40C.

Ootko tehny valitusta isännöitsijälle?
Itel tekis mieli, ku tää näitten riitely on ihan jatkuvaa, ongelma on siinä et yleensä nää riiteelee ennen ku hiljaisuus alkaa täs taloyhtiössä.

pierasin nyrkkiin

Sale on kyllä äijä

vapauta se mun naamalle nuusk nuusk aaahhhhhhh

Vapauta se suuhus ja samalla tapa tää paska meemi.
Oon 90% varma että sä oot se sama autisti joka keväällä postasi joka lankaan saman vammasen anime kuvan ja kerroit kuinka monta aamua sulla on jäljellä.

En, ei se mua haittaa kun ne huutaa vaan iltapäivisin. Paljon enemmän vituttaa ne supisuomalaiset homot jotka alkaa remontoida ennen klo 11.

> helvetillinen poraus alkaa tasan klo 8
> et mahda asialle vittu mitään koska laillinen aika
> koko viikko pilalla kun jää kolme tuntia univelkaa

>remontoida ennen klo 11
Tää jtp.
Viime taloyhtiössä oli sellanen hauska naapuri jolla oli projektina ikuinen remontti.
Joka aamu heti kun kello löi 7 alko porakone tai mikä kone millonkin laulamaan.
Siinä kämpässä jaksoin puoli vuotta asua ennenkuin oli pakko lähteä vittuun.

Mulla on kanssa naapurit jotka tykkäs tapella käytävällä. Kerran menin toteamaan että turpa kiinni ja loppu se meno käytävällä siihen. Asiaa auttaa että olen melko kookas, tykkään nostella raskaita asioita + olen tatuoitu ja arpinen. Joten pistä joku isompi kaveri toteamaan että hiljaa niin loppuu perseily jos ei oo narkkeja tai uber känni apinoita.

on kyllä hirveetä syöpää tämäkin ketju

Nuo ikuiset remonttiäijät on perseestä. Itellä oli ku kasvoi syrjyssä naapuris semmonen äijä jonka omakotitaloprojekti oli noin 80% valmis tummoset 10 vuotta.

Mitä vittua mämmissä voi edes tehdä?

Postata hommaa.

ryyb&narc

Nyt on kyllä Sale aika iholla :D

Postata animee

Taitaa noi narkkeja olla.
Kerran ku töistä tulin kotiin iltavuorosta, niin ulko-oven edes istu joku vauhdikkaan näkönen piikittäjä. Se kysy sit multa että voinko avata oven ku se unohti avaimet ja puhelimen kotiin.
Toki sit avasin sille siinä samalla sen oven ku olin menos kotiin ja yllätys vitun yllätys, tää paskiainen asuu mun alakerrassa.
Vittu muutan täältä ihan kohta pois tai hankin noille häädön.

>Sale on kyllä äijä
tarkoitat varmaan cuck

tsötsö tömdö

Varmaan toi omakotitaloprojektin kesken eräisyys oli vaan sen miehen tapa vältellä sen vaimoa.
Tahallaan vaan hitaasti hommat loppuun et ei tarvii sitä susivittua tuijotella päivät pitkät.

Mitä hän tarkoitti tällä?

>Sanoo tämän neekerikielellä

Sitten ei auta kun poliisi/suomen pitkä häätö prosessi. Narkkarit ei yleensä älyä mistään mitään jos sitäkään. Toivo vaan ettei ne polta sitä kämppää/kuole sinne mätänemään ennen kun saavat häädön.

On siihen ihan järkeväkin syy, niin kauan kun talo ei oo valmis, kiinteistövero on pienempi. Mut miks vitussa siellä pitää oikeasti tehdä jotain, ellei asu poliisi naapurissa tms.

>8:15 harkat missä pitäis olla
>resilarista erotellut vaikuttavat aineet alkoivat juuri vaikuttaa

Nyt mennään saatana.

Että sitä vaimoa voi vältellä.
Remontti on katos niin MIE STEN hommaa et ei ne naiset siihen sotkeudu.
Sit siinä samalla ku REMONTOI voi ottaa KESKI KALJAA ja miettiä KESKI IÄN kriisiä.
Siksi.

Oispa

Älä nyt, narkomaanit ovat vain olosuhteiden uhreja ja heidät on tuomittu yhden ainoan virheen takia.
t. Arman

Oikea lottorivi tällä viikolla, että ei tarttis tehä mitään paitsi paska postailla.

Tieto siitä miksen kelpaa tytyille.

saul.puheenvuoro.uusisuomi.fi/223167-marttyyri-kuin-tilauksesta

Juuh elikkäs semmoset.

Täähän se ois, kuolisin varmaan muutaman vuoden päästä alkoholiin mutta haittaisko tuo nyt sitten kuitenkaan loppupeleissä

pilluluut/5

Voisinpa vaan vajota tiedottomuuteen/sumentaa mun olon ilman kuolemaa.

Epäironisesti
>Synthwave
>Vaporwave
>Shibuya-Kei

Eiköhän tuonkin koukkunokan saisi heittää uuniin.

>harkat 8:15
>edellinen yö vietetty captain morganin ja iloisten karhujen kanssa
>aiheena verenpaine ja keuhkotilavuus
>koita olla räkimättä tilavuusmittariin
>koittaa verenpaineenmittauksen demo
>juuh kukas haluais olla koekaniini t.assari
>kaikki ujostelee
>olisit 6.000.000 kertaa mieluummin kotona potemassa krapulaa kuin testailemassa terveystieteen metodeja
>juuh kröh hyögh mä voin voin uhrautua t. nyymi
>juuh elikkäs pujottele tämä ranteeseesi t. assari
>paineen avulla katkaistaan verenkierto ja sitten kuunnellaan tarkasti milloin se palautuu
>10 silmäparia porautuu nyymin käsivarteen
>mittaus etenee
>onko kaikki hyvin nyymi?
>tämän mukaan sun verenpaine on 50/80
>en ole koskaan nähnyt näin alhaista painetta noin nuorella miehellä
>yksi tyttö yleisössä pyörtyy
>juuh heh heh ei tässä mitään
>samalla krapula meinaa viedä jalat alat
>voisinkohan haukata vähän raitista ilmaa?
>t-toki
>hengittele tovi ulkona ja palaa takaisin luokkaan parin minuutin päästä
>pyörtynyt tyttö on vironnut ja kaikki takaisin normaalitilassa

klo 8 harkat pitäisi kieltää lailla

Olen itse yrittänyt löytää eroottisesti latautunutta turrivaporia mutta eipä ole onnistanut.

>tuntuu että paskattaa
>paska ei tule
>2h päästä tuntuu taas että paskattaa
>paska lentää 9001fps pönttöön vaikka on ihan kiinteää

Mitä vittua nyt taas paska?

Miks se pyörty

Nyymillä lipsahti kassit ulos shortseista.

ootko joku torpedopylly

Miksi nyymillä oli kassipojad koulussa

Pitäsköhän kääntyä ortodoksiks?

Se on pervo.

varmaan hajuun

Mikä on semmonen uskonto että saa pilua helposti?

Melodista metallia samalla kun poikaystävä nuolee mun vastarassattua perseenreikää.

Suomenusko

Perustat kultin ja teet naisjäsenistä sun vaimoja

Suomenusko

Kourin just mun tyttöystävän persettä ja kohta nukkumaan. Mites nyymien ilta?

Nussin jonkun homon tyttöystävää, se ei kuulemma tee tytylle muuta kuin kourii persettä

Ainahan jok ikises koulus on se yks joka pyörtyy kaikkialla.
>yläasteen tupakkavalistus
>oo viimene ryhmä
>oottele sitä ett sinne valistukseen pääsis ettei tääl paskas tarvis pidempään istua
>vielä yks ryhm edes
>perkele siin o se yks joka pyörtyy joka vitun kerta ku mitän normaalist poikeaa o luvassa
>10 minutin normi odotuksen sijast saan olla siell kaapiss 40 minsaa ku se saatana päättää taas pyörtyä ja vitun ensiavusta tarvitaan sen pystyyn saamiseksi

Sitä en koskaa oo ymmärtänyt ett miks vitussa ne ees piti sitä normipuolella, siinä olis ollut ihan parisadan metrin päässä semmoinen iloinen keskitysleiri henkisesti erilaisille oppilaille.

Mille lekurille pitäis koittaa saada aikaa jos joka päivä on paha olla mutta se ei ole fyysistä vaan ihan semmosta selittämätöntä pahaa oloa.

mikä sil oli sitte hätänä?

juu viinaa vaan

Tohtori Philille

Yleistä vitutusta? Se ois toi dr. Feelgood.

No se pyörty saatana.

Enpä tieä, oli eri luokal ja koulus oli soma don't ask, don't tell-meininki sen suhteen.

youtube.com/watch?v=p-ZNXwWIHI0

Juu vähän samat mutta kammoan lääkäriä ja en halua menettää työpaikkaa. Tällä menolla varmaan tulee joku burnoutti tai vastaavaa mutta sitten se on menoa

Yksityiselle.

Kallonkutistajalle, saat somia mömmöjä joiden jälkeen ei enään tarvi vetää sieniä tajunnan laajentamiseksi.

Päälääkärille tai vaihtoehtolääkintänä diilerille.

Miten opin Suomi, ystäviä?

Tämmöstä on hyvä animemusiikki.
youtube.com/watch?v=uwUrWhRSYqc

Mut kun musta tuntuu että tää ei oo semmosta vaivaa mihin ne niinku on erikoistuneet. Tai siis kun en koe olevani masentunut tai ahdistunut mutta jotenkin kokoajan vaan on semmonen painostava olo, ollut jo vuosia ja se alkaa pikkuhiljaa käydä rasittavaksi. Skippailen kouluilua minkä kerkiän ja sosiaaliset kontaktit jää kun niitä ei vaan halua nähdä.

Mee kirkkoon seuraamaan jumalanpalvelusta js mee sit jutskaa sen saarnaavan papin kaa palveluksen jälkeen

Suomalaiset on kyl päihteilijä kansaa, jopa lekurissa psykiatrit tunkee sun kouraa huumeita.

Marry a Finnish girl.

kys urslef

Move to Helsinki
No-one wants to speak Finnish to you
???
Speak English and go home frustrated

Mul on sulle 2 sanaa homie :D polta ganjaa :D

Ei kiitos, liian kova. Kuitenkin, jos he itse olivat houkutelleet minua olisin toisiin ajatuksiin. Mutta tämä ei voi tapahtua, valitettavasti.

Make me.

Vitun sivistymätön barbaari!
youtube.com/watch?v=3BNRENSEV0g

>liian kova
ai kiki? vitsi oli oma keksimä

Oletko mormooni?

Semmoiset My Favorite Things remixi rämpytykset sieltä.

Ulkomaalaiset kohdellaan huonosti Suomessa?

mitä

Juuh

Ainakin se on parempi kuin tuo yks ihme euro trance ulina.

Nope, but people will hear you trying and start talking in English to avoid awkwardness.

No.

KAKSI SANAA:

POLTA GANJAA

Uutta

Ainakin se on hyvää lajissaan kuin tuo salonkikelvoton lounge.

menkää animehomot vittuun paskanne kans :D:D:D

There must be a better way to enhance these skills if not by talking to other people.

Ei ulkomaalaisia kohdella erityisen huonosti. Suomalaiset ovat usein vain välinpitämättömiä, jopa toisiaan kohtaan. Miksi haluat opetella suomea? Opetteletko itsenäisesti?

En tupakoi ruohoa, kaveri

You could probably find people to talk Finnish with somewhere. Finnish shitposters on the internet aren't the best place to look for though.

The word tupakoi implies smoking tobacco. Poltaa is the correct word.

>he bought into the liquid jew

>Miksi haluat opetella suomea?

Haluaisin asua talven ihmemaa, sisälle jotkut kodikas talo.

Onko se liikaa pyydetty, ystävä?

>Opetteletko itsenäisesti?

Ja olen juuri alkaneet oppia sitä. En ole oikeastaan oppinut mitään kieltä rehellisesti.

Olen tavallaan noviisi.

P-puhutteko te h-hassuheinästä?

Muuta Alaskaan

Kyllä ymmärrän voisin mennä Alaskaan, mutta Suomi on enemmän haastetta, koska olisin oppia kieltä ensimmäinen, ja pidän haasteista paljon parempi.

No ei täällä mitään haasteita ole, rahaakin saa taikaseinästä tekemättä mitään

>Onko se liikaa pyydetty, ystävä?
Ehkä. Suomessa on jo kahdeksan vuotta jatkunut lama ja loppua ei näy. Työttömyys kukoistaa.

>olen juuri alkaneet oppia sitä.
Ihan ymmärrettävästihän tuo jo onnistuu, mutta paljon on vielä opittavaa.

>Olen tavallaan noviisi.
Tuo lause meni ihan täysin oikein.