/mämmi/

Kullervo painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Nr4cGjIZeXU
youtube.com/watch?v=uHWAQIsFQrw
youtube.com/watch?v=XOq0PPNTw-E
strawpoll.me/11270474
iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001266424.html
riemurasia.net/video/Mutakuonojen-maihinnousu/176770
youtube.com/watch?v=pXo-sZQnvG8
twitter.com/NSFWRedditVideo

...

Eka Suomalaisille

Kullirvo.

Kullervo on kusipää homo
t. Untamo

joka helvetin kerta

Tää oli muuten kiva anime. En harrasta animekuvia ja katon satunnaisesti animea mut voisin tallentaa tän myöhempää käyttöä varten.

mitä hän tarkoitti tällä?

Itkettääkö?
Älä vastaa, retorinen kysymys.

...

VITTU MÄ OIKEESTI RUPEEN JO SIIS EI SAATANA VITTU RUPEE PALAMAAN PÄREET TOHON VITUN ANIMEEN JOKA VITUN LANKA PITÄÄ PAKOTTAA TÄYTEEN TOTA PASKAA JEP KUULIT SEN _PASKAA_ VITTU JOS NÄÄN YHENKÄÄN ANIMEPOSTIN ENÄÄ TÄSSÄ LANGASSA NIIN HOMMAAN TEILLE KAIKILLE PERMABANNIT TIA JOTAIN VITTU PERKELE VITTU VITTU VITTU LOPETTAKAA SE JO RIITTÄÄ

...

...

Noin se autismi iskee.

No hemmetti vieköön sentään

Miu mau :3

...

Tunnistan tuon piirrosjäljen

Vastaan silti ja sä pidät siitä.

...

Niinhän me kaikki

Jaahas animehomot vetää kohta taas samat "lol olen idiootti"-rumbat kohta niin vois alkaa vaikka lukemaan Jojo-mangoja ja nukkumaan.

Naapurin hyvännäköisen eukon nussiminen kuuluu taas seinän läpi. Minne tästä voi valittaa?

Rauhotu ny hyvä mies

Muista että kyrvät on tärkeitä.

Työnnä muna postiluukusta ja pimpota kelloa

Käyt koputtamassa hänen oveensa ja selität asiallisesti asiasi

tää on väärä paikka

Oispa

Siis aloin just kelaa, ooksä piirtäny 66 erilaista kissaa. Siis onko noi vittu ees kissoja.

Hyvää duunia, jatka samaan malliin!

Millos tää valmistuu

Kiitos tuesta
Sitten kun on

Onko se kissa?

Joo

Ehkä tä on sulle väärä paikka

vittu olet hidas

mula on huono oltava

Ainakin on triplat

Maukkaat numerot

Joku vie aina mun ekat

En oo mikään kanootin terävin penaali. Vai olikoha se inkkarin terävin kynä.

onnee kolmme numeralia peräkäin

Animen mukaan kaikki Toyota Prius autoa ajavat ovat pedofiilejä? Onko tämä totta?

Voimmeko olla ystäviä?

>ajaa vinosilmien riisikuppiautoa
joo pedoja ne on
ja homoja

Emme voi

mees vittuun

Gambinaaa

kirottu..

Wienersnitczhel ja bratwurst, kiitos

gambina on ihan jees juoma

en tajua miksi siitä on tehty tollanen meemi

Näist ääriviivoist en oo löytäny jalansijaa Valmiina polttamaan levyhylly, ku eskapismiki vie vaan tilaa paennu raivooni, aamupiirretty maratoni Kojootti juoksee jyrkänteeltä, mä mietin juostes miks mä teen tän En omista tv:tä enää, kamat ikkunast tv:en perään Maailmassa mis ihan sama on mielipide ja mielipaha Ota nyt selvää siit mitä sä tääl ees tavottelit Puolet ajasta ku et halunnu herätä siit mist nukahdit Ei oo olemas keskusteluu syvällist hyvä tai huono Kerro miltä tuntuu sillon kun tietää mitä puuttuu Fiilistely ei kiinnosta, enkä samaistu henkisyyteen Henkireikä pelkkä hole, universumille mä nostin syytteen Ei pettymystä ei perinpohjaista katkeruutta Niinku niil joiden mielest elämä pitäis olla muuta Mitä sä tiedät paremmasta Et eläny aiemmassa, vaikka kuinka tuntuiski siltä Et et oo täst maailmasta Aikaa tuhlattu vaa puhumal katoiavaisuudesta Se ei oo traagista eikä sil oo tekemistä koko helvetin asian kaa Kerro mulle kuinka sä kuolit, älä sille mitä kävi elämälles Tarinat jotka totuudel alkaa haukotuttaa mua eniten En nähny lopun alkuu, enkä sitä kun kaikki jatkuu Tuijottanu vaan piirrettyjä, ku tunnekuohu ei tunnu enää Lopetin kuulle kumartelun, elämäni helpoin erohetki Valmis feidaan kaiken kauniin, kiinnostaa vaan ghettotekki

Bambinaaa~

youtube.com/watch?v=Nr4cGjIZeXU

TURPA KII APINA PELLE PASKA PERSE HOMO RIPULI SYÖPÄ

Tuli just mielee että ootteks ikinä nähny homoa sillee omin silmin? Ite olin kerran yhis bileis ja siel oli joku vitun homo hyi helvetti joka vaa koko ajan jankkas sen poikaystävästä ja kyrvän imemisestä

Sitte sillä oli ihan vitusti nättejä naisia kavereina nii oli pakko kaveerata sen kaa että pääs jatkoille niitten muijien luo

rauha maassa ihmisillä t. jumalasi

>stk snadit muijat diggaa salimakeista

en oo kai homoilua koskaan nähny, mutta tunnen kyllä homoja ja ihan normaaleja ihmisiä ollu

Katoin jotain surullista katastrofivideota ja sitten kuulin taustalta kun joku kiroili ruotsiksi ja oli pakko hörähtää nauruun.

Miksi ruotsi kuulostaa niin vitun homolta?

No koska sen puhujista huomattava osa on niin vitun homoja.

oon nukkunut aika monen homon vieressä

>stk kaikki muijat diggaa salimakeista

Ootteko te koskaan ajatellu että muijat ei tykkää teistä, ei siksi kun niillä ois huono salimake maku, vaan siksi että teillä on vielä vahemmän tarjottavaa kuin salimakeilla?

juu

Oispa mustaturkkinen kissapoju

Aika lailla joo. En kyllä syytä niitä muijia.

ihan ok idea, mutta kuinka voi olla että miehiä jää ilman naista niin paljon enemmän kuin naisia ilman miestä?
vitun huorat...

Onko statistiikkaa vai onko tämä vain anekdoottia?

Miehiä on enemmän kuin naisia

No menisitkö ite ulos semmosta salimakea alemman elämänmuodon kaa?

Kato peiliin, menisitkö ulos sen kaa mitä näet?

Tein tämmösen kun näin purkin kassajonossa jonkun maailmanparantaja hipin ostoksissa

Pitääkö jonkun ihan ajatella et tää aukeaa?

>muijat ei tykkää saliburgereista

Ylis/5

keskiviikkokännit

vitun captcha ja kaupan julkisivut

Asenna appchan x ja käytä sitä vitun teksti capatchaa

Pitäis olla TERVE MIELI terveessä ruumissa.

oho mitä vittua nyt onkin jo torstai

en asenna yhtään mitään homo

huomenna ryypätään taas

Miten voin turruttaa itteni niin ettei mikään tunnu ainakaan pahalta?

ES

Tuu tänne niin turrutan sut :3

Lue päräyttävää kirjallisuutta niin voit ainakin mieltää itsesi ajattelijaksi

No vedät vittu kaikkee tupla-annoksen. En suosittele, aineesta riippuen voit kuolla.

kaljaa ja kannabista joka päivä noin 10 päivän ajan

heroiini

masennuslääkkeet tekee kirjaimellisesti ton

HANKKIKAA MINULLE REX KRAMER

Ruotsin laivaston naistenmalli.

Toivottavasti tulee suomeenkin.

ihan paskaa kun aina täällä ollaan apinoimassa muualta kaikkea, mutta itse ei luoda omaa kulttuuria

hyvä etten halua mitään rumia 3d huoria vaan just tommosen kun sun kuvas on

Tuohan näyttää ihan joltain prostituoidulta.

>stk Remi ei koskaan tule vaimokkeeksesi

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

Nyrkki perseeseen niinkuin olisi jo

Onko tämä joku ylilaudan uusin pakotus?

Virtsaputkeen.

...

se olis ehkä aika kamalaa, se tappais sut tai syöttäis sut siskolleen

>ilmeeni kun

youtube.com/watch?v=uHWAQIsFQrw

Laviksen biisi mitä en ole kuullut. Luulin ettei tälläisiä enää edes ole.

Kiitos.

miks noiden ateistejen pitää tulla tippaamaan fedoraansa joka videon kommentteihin missä mainitaan jumala jotenkin?

Minkälainen neekeri lukee YouTube kommentteja

youtube.com/watch?v=XOq0PPNTw-E

Kuka tuo on?

Voi vittu mitä paskaa!

Oispa kinkku, ananas, aurajuusto pitsaa ja litran tapsa ja tönttörönttönenkin kävis

ai iha vitun ebin

Tän olinin kuullut hähää.

Kuuntelin joku viikko sitten pajoissa kaikki reupit sieltä bandcampista mut siellä ei ollu tota biisiä minkä linkkasit syystä x.

Hiljaisen talven lapsi.

katija röppö

Hyvää yötä, nyymit. Nalle silmät sulkee. Töttöröistä näkee nalle monta unta.

Blom blo blo blom blo blo blom blo bloblobloom bloblo b l o b o bloom blolboblobom

For the grand final stand

Johan nyt on bärkele. BY THE POWER OF THE DRAGONFLAME

Tuntuu pahalta mies

Ei oo muodikasta kyllä tommonen.
Vaikutat nörtiltä.

Ei vittu meil samat.

>stk "heräät" yhdeksältä illalla ja ensitöiksesi avaat koneen ja 4kaanin ja säälit omaa saamattomuuttasi

Voehan rähmä. Onko power metal "out"?

Voehan rähmä

Voehan hevon vittu

Haluaisin runkata animelle

Ostaisinko muikkuja

viinaa vaan

nyt taidan lähteä muutamaan yle areenan dokkarin jälkeen nukkumaan

Mitäs pidätte mun kesä-autosta

onko kaikki nukkumassa?

Juuh.

eks tol oo ollenkaan housuja

Kesä on ohi.

Eiiii!

Hienoa nähdä miten apustaja valloittaa maailmaa

SE
ON
LOPPU NYT

Ne kyllä käyttää sitä vitun väärin mutta ok

apu adujtanti hake perjanttana kalja kappasta

huomenta mämmi!!

>krapula

Oho.

Kämppis ei tienny et huoltomies tulee tänään

Makas housut kintuissa lattialla päissään ku lähin töihin :D

Ehkä se selviää, huoltomiehet harvemmin raiskaa.

Väänsin eilen eka viitisen tuntia kiltalaisten kanssa dungeonei ja sit raidattii neljä tuntii sen päälle. Tänään kans raidi ja ahdistaa. Pitää varmaan karata viikonloppuna.

Hah, kaunista. Onneksi on jo torstai.

Tappakaa mut

Paljo maksat

Viisi euroa eli siis 5€ (euroa)

Miks hampaiden pesun jälkeen suussa maistuu pahemmalta kuin ennen pesua? Toistuu joka aamu mutta ei jostain syystä iltaisin.

Hitto kun oliskin tollasia aikoja pelailla. Sun on nyt vaan parasta nauttia grindauksesta, kun vielä pystyt wowimiäs. Kahvit alas ja töihin mulla, näin aamun riemuks.

Juuh ja raidit menee niin myöhäselle arkipäivisin ettei sitäkään jaksa.

Moro tyä ukot mikä meno :-D bää bää :--DDD

Mitäs tässä kahvia juodessa ja Lipposen Juhan ja kessun kanssa poristen

ite en oo pessy hampaita yli vuoteen lol

henki haisee varmaan kissan anukselle

Tästä tulikin mieleen että pitäis käydä hammaslääkärissä, välillä pistää ikävästi tonne takaleegoon kun purasen jotain kovempaa matskua

Neekeripoliisi ampuu aseistetun neekerin
>ole neekeri
>tuhoa neekeriyhteisön kauppoja yms.
>syytä valkoista miestä

strawpoll.me/11270474

Poliisi on razzizmi, hän oli hyvä poika joka ei tehnyt ei mitään väärää.

lähen kouluun moikka

Huoh,

Jos siihen hampaaseen sattuu niin säästä itseäsi sekä rahaa, aikaa ja vaivaa ja mene ajoissa sinne hammaslääkäriin. Pieni paikka ei paljoa maksa yksitysellä.

No etkä lähe

Oon koulussa
*opiskelee*

Oon kotona
*runkkailee*

Mulla on huono olotila

oon kotona
*juo kahvia*

hyvöö

meillä samat
t.kahavi_ukko

mitä kahvia juot?
itel tää

Sain sitten mainion idean juoda keskellä viikkoa ja ilmaantua vieläpä krapulassa töihin.
Lähti työ_ukon ilta kaliat vähän hanskasta, huh huh.
Tappakaa mut.

Olin kerran krapulassa töissä.
Ei enää ikinä.

Muistan joskus yläasteella, kun puukäsityön opettaja tuli darras kouluun. Ei ollu hirveen hyväl tuulel.

se tunne kun itsellä se on jo niin myöhäistä että useammassa hampaassa näkyy se keltainen sisus, en ole pystynyt kunnolla syömään mitään vuosiin

Ite oon pitäny aina ryypiskelyt tästä syystä viikonlopulla. Hyi vittu mennä mihinkään darrassa.

Miten tuo on mahdollista?

Aloin täs miettii, et mitenkä vampyyrit edes juo verta, kun eihän niiden sydän toimi? Tai ainakin täs Angel/Buffy vampyyrin sydän on sellanen kuivunut kasa. Se taas sit implikois et verenkiertokaan ei toimi, niin miten nukutusnuolet toimii vampyyreihin? Miten niiden aivot toimii? Mitä vittua.

juo useita litroja kokista *joka päivä* äläkä edes koske hammasharjaan
mulla on kyllä jonkin sortin tarina tälle paskalle

kulta katriinaa

>mulla on kyllä jonkin sortin tarina tälle paskalle
Juu, kerro vaan.

Mulla on niin paha olla ;_;

Ne juo sitä elikkäs se veri menee niitten ruoansulatukseen eikä verenkiertoon siitä
Toki ruoansulatuksesta kaikki mitä syödään ja juodaan menee sitten verenkiertoon mutta ne on taika_olentoja nii ei tartte selittää paskaakaan

ei mitä vittua
sairasta porukkaa täällä

ei mitä vittua SEIS

okei elikkäs pesin joskus ihan aktiivisesti hampaita, mutta mulla ryhty kasvaa hampaat ihan vitun kieroon ja hammaslääkäri tutki asiaa jonkun verran ja tuli lopulta siihen johtopäätökseen etten tarvitse rautoja tai mitään
vuosien kuluessa hampaat kuitenkin menivät sitten niin vitun kieroon että etuhampaatkaan eivät purrut enää yhteen ja siinä vaiheessa luovutin kokonaan hampaiden pesun suhteen kun ne olivat muutenkin niin saatanan sekaisin, se että ne olivat sentään valkoiset ei lohduttanut niin yhtään
yhdessä vaiheessa tajusin kuinka paskan päätöksen olin tehnyt, siinä vaiheessa se oli kuitenkin jo liiana kivuliasta ja myöhästä alkaa enää uudelleen pesemään

...

Hey

Juuh elikkäs. Sano nyt vielä, et oot se tekokäsiukko.

Herra isä jumala

I read yesterday that Jo Nesbo wrote a new Harry Hole novel.
Thanks Norway!

Oot aika vitun tyhmä hessu, tiesiks sitä?

>norge

ei mun elämä sentään niin paskassa jamassa ole että tarvitsisin tekokättä
kuka tekokäsiukko, muuten
tiedän

no hyi vittu

>kuka tekokäsiukko, muuten
Jollakin täällä oli sattunu joku työtapaturma takavuosina ja käsi oli menny poks, niin sillä on nyt sellanen proteesi.

Noiden korjaamiesta tulee muuten aika saatanallinen lasku.

Postaappa kuva sun suuvärkistä, haluais nähä miten mätiä sun hampaat o.

mun paskaiset hampaat tunnistais varmaan aika äkkiä jtp

Tymäh

Eih vittu mikä krapula, miks mä edes juon kun aamulla tuntuu aina pahalta

Muista aina juoda paljon vettä illan päätteeksi.

tai vodkaa +appelsiinimehua koko ilta,pieni huimaus aamulla,ei varsinaista suupaskakrapulaa

Juon mä mutta ei se auta mitään jos juo ihan vitusti. Meni 0,7l rommia ja lonkerot päälle.

Toi ei aina toimi mulla enää, toimivampi ratkasu on ottaa aina juominkien välissä vettä tasaseen tahtiin mutta ei sitä aina jaksa kun maha on niin täynnä

Miten sossu oikein toimii? Antaako ne sulle vaan vuokrarahat kun uliset että ei ole rahaa maksaa sitä itse?

T. Saatan jäädä työttömäksi ja tää mietityttää

>ei ole työttömyyskassan jäsen

työkkärin ja kelan asiakkaaksi vaan,saat sen 520 e + asumistuen kelasta,ellet ole liiton jäsen,silloinkin saa asumistukea vuokrakämppään alle 1k /kk liiton rahoilla

Juuh mutta elelen aika tiukoilla muutenkin jo ja se kassan raha ei ole yhtä paljon.
Siis kassan rahojen päälle ne maksaa sen vuokran? Vai laskeeko ne sen niin että sulle jää se 500 kuukaudessa elämiseen?

Finns belong in the bin

estonians belong in the ms estonia

...

...

Poist tämä

...

Tää Jimin juttu oli kyllä niin propagandapläjäys että huh huh.

Pitäisköhän luoda lisää dindumarttyyreja, kjeh kjeh.
Testaa vähän kuinka paljon paskaa media voi oikeasti suoltaa ennen kuin ihmiset tajuavat.

Onko 650e vuokrahinta paha uudesta yksiöstä kaupungissa ja hyvät kulkuyhteydet?
Helsingin mittapuulla siis

mitkä vitun "hyvät kulkuyhteydet"?
eikö sulla oo autoa?

Hä, eihän heseillä mitään autoja oo, ne menee neekerilauman ja pulien seassa jollain vitun bussilla :D:DD

hyi saatana

Olen väsinud.

No ei enkä ole hommaamassa, kuitenkin pitäisi joku rämänen paska ostaa ja sitten kiikuttaa sitäkin huollossa ja toivoa että 100 miljoonaa tähteä osuu kohalleen että menee katsastuksesta läpi. Junat nyt kulkee riittävän hyvin omiin tarpeisiin

Huhhuh, rapulatyämies täällä taas.
Kävin "ruokatauolla" hesessä mutta oikeasti menin niiden vessaan salaa oksentamaan.
Kukaan ei nähnyt tai kuullut mun tulevan tai lähtevän, varmaan luulee että vessassa kummittelee.

lol ei poo

mul on raivoava seisokki pöksyissä

Kiersin vielä kerran otaku liikkeet läpi, mutta en löytänyt etsimiäni asioita. Toivottavasti lentokentältä löytyy edes tuliaisvietäviä

Puhas kass?

Miksi aamulla ahistaa ja masentaa mut illalla ei?

iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001266424.html

Jaahas. Kohta on mämmiläisetkin vankilassa.

Juuh en tiedä

Mitä sä sit etit? Miks oot ollu siellä? Onko ollu kivaa? Kävitkö siellä animekaupunginosassa jos olit Tokiossa?

ite meinaan kävin pari vuotta ja vittu et oli melkonen psykoosit tulille mesta. Nico nico nii kahviloita ja halityynykauppoja

neekeri

>nicest person you will ever meet and twisted fucking psychopath

Ai saatana, miks on töis pakko tul farkkuihin ihan vitun kova erektio
Sattuu vitusti ja helvetin epämukavaa

...

Etin figua muutamasta lemppari hahmosta mutta ei löytynyt millään. Ihan lomalla onhan tämä länsimaalaiselle tosi eksoottinen mutta samalla edistynyt ja turvallinen maa. Helvetin hauskaa on ollut mutta 3 viikkoa on vähän liikaa ja koti ikävä alkaa olla tosiasia. Oon käynyt tokiossa 3v sitten ja kävin silloin juurikin samassa paikassa kokemassa saman psykoosin.

Saikko pilluu

oon homo
*homoilee*

Voi vitun animepedo mun verorahoilla saatana panet niitä tyynyjäs siellä Japanissa perkele

Voitko homoilla mun erektioni kadoksiin?
En pidä siitä.

mitä on pastörointi?

en kerro

maito kuumennetaan sen verta että sieltä kuolee pöpöt

Pastörointi on ranskalaisen kemistin ja mikrobiologin Louis Pasteurin kehittämä menetelmä, jossa elintarvikkeen säilyvyyttä ja turvallisuutta parannetaan tuhoamalla mahdolliset tautia aiheuttavat mikrobit kuumentamalla. Tyypillisin pastöroitava tuote on maito. Myös monia mehuja pastöroidaan.

se on kun pastorointiin lisätään vähän ööliä

*pastoroi*

Ootko pastori?

Koulussa oli paloharjoitus lol apua

Hyvää aikaa käydä oluella

ei yhessä oluessa oo mitään järkeä

Joo mutta sitten otetaan enemmän

Se on muuten oikeesti ihan vitun psykoosimesta, ite kävin kanssa 2014 ja tuntui niin absurdilta kun jengi oikeasti tilaa jotain leivoksia jotka on nimetty niiden waifujen mukaan ja kaupassa myydään ihan vitun perverssiä kamaa ja siis niitä vitun muovinukkeja (just figuureitako?) on niin vitusti esillä asiaan kuuluvissa liikkeissä. Tunnistin varmaan 10 hahmoa kuvalaudalta vaikken ole koskaan animea katellut.

t. eri psykoosin kokenut

Oispa viinaa

Tuu hakemaan

Voisi kyllä itsekin joskus käydä Akihabarassa pyörimässä, mutta lähinnä kuumottaa tuo paikoissa pyöriminen jossa ihmiset ei puhu lontoota.

Vittu mitä menoa! Kaikki mikä on vasemmalla hyväksyttävää on oikealla tuomittavaa ja päinvastoin!

Ja tämä myötäilee siis sitä "oikeaa" totuutta.

Olisitko uskonut 5 vuotta sitten että meininki menee tuohon?

Kaksinaismoralismin multihuipentuma, ja valtiovallan ja median siunauksella.

En varmaan vielä 5 vuotta sitten.

Parin viimevuoden aikana siitä on tullut vain ajan kysymys.

vittu kun on kylymä

Juuh

Mä heitin tänään peräti pitkähihasen päälle

Se on talvi ny

Miten pääsen viinatehtaalle viinanmaistelijaksi

Huono olo

paska

Miten saisin semmosen kusiläntin pois patjasta?
En haluaisi ostaa uutta patjaa

Scheiße

HAHAHA ei vittu

Ime sitä

Paskannat siihen kohtaan niin se ei oo enää kusiläntti

olen homo

Käännä patja toisinpäin?

OK VOI VITTU MULLA ON ENÄÄ JOKU PARI DESIÄ ROMMIA JA EN OO EES KUNNOLLA KÄNNISSÄ JA ALKOON ON YLI 5KM JA MULLON IHA KAUHEE DARRA VITTU LOL APUA

DSFAKOP

pese/värjää/vahaa/valkaise, keinot on monet

Aika homoa
*ulostaa niskaasi*

Minä kuvassa

No vittu se meni läpi toiseltakin puolelta

Noh. Vedät ne rommit naamaan ja lähdet Alkoon tai pidät selvän päivän.

Eivät nämä monivalintatehtävät niin vaikeita ole, kun karsii pois turhat vaihtoehdot.

Juuh viinaa vaan

tekis mieli jotain energiajuomaa 24-pack, kaljaa 24-pack ja sit joku kiva peli

vois ostaa leguaanan

Ehkä poltat sen patjasi ja ostat uuden tai nukut kusisella patjallasi.

nuku sohvalla

Make more cute cat pictures estonia :3

vois muuttaa itärajalle ja mökkihöperöityä

Varmaan tää kun en pidä yhteiskuntaa juurikaan osallistumisen arvoisena

Osta semmonen petauspatja ja lätkäse siihen päälle. Toinen vaihtoehto on kaivaa saastunut osio pois veitsellä ja paikata jollain vaahtomuovilla, jos läikkä ei ole liian iso siis

lol apua piti treenata tänään mut paikkoihin ottaa vieläkin toissapäiväinen treeni

Treenaamallahan noi kivut lähtee

Aamulla oli kyllä ihan jepa muutaman tunnin stondis. Semmonen kunnon Nigel Pepper. Tuntui kyllä hyvältä pyöriä rennosti lämpimässä sängyssä, silleen puoliunessa, ja nähdä unia söpöistä lohikäärmetydyistä. Tälläsii kiirreettömii aamuja sais olla enemmänkin.

mee vittu sinne salille saatana

SUUTU JO

Tää on mun unelma. Hanki omas!

riemurasia.net/video/Mutakuonojen-maihinnousu/176770
kjeh kjeh

Voidaanko nyt sanoa teillä olevan unelma? :DDDD

Itse kiskoin 20 kiloista KAHAVA_KUULAA ja hartiat oli aivan paskana kun meni uimaan, mutta hyvin loppui jäykkyys kun kiskoi ne ensimmäiset 500 metriä.

Joo hih hih lol

>juttele ennne luentoa jäbälle takarivissä
>sen puhelin soi
>"aa, ok joo okei mä tuun heti"
>"perkele lapsi on sairastunu päiväkodissa pittää lähteä hakemaan se"

Vittu tää aikuisuus iskee kovaa naamalle yliopistossa. Tollakin on VITTU LAPSI!

KALERVON POIKA

youtube.com/watch?v=pXo-sZQnvG8

Ite juttelin suurin piirtein ikäiseni tyypin kanssa yliopistolla ja sillä oli kuulemma 3 lasta, asuntolaina ja aikaisempi tutkinto.
Ite kun runkkaan taas vaihteeksi vanhemipien asunnossa kun se sattuu olemaan melkein yliopiston vieressä...

huutista kahvakuulalle

joo ihmettelin kanssa pari vuotta sitten kun minua pari vuotta nuorempi kaveri pyöräytytti mukulan.

Tiedä sitten saanko koskaan itse aikaiseksi jälkikasvua, mutta että n. 20v jamppa ja seuraavat n. 20v kakara kaitsettavana? Mitä vittua? Miksi?

Onhan se meemiväline, mutta saa silläkin lihakset paskaksi ja ei tarvitse kuumotella salin kuukausimaksujen menevän pönttöön jos ei jaksa poistua kämpästä.

Toisaalta parempi tehä nuorena niin pääsee niistäkin sitten eroon ennenkun on toinen jalka jo haudassa. Mun sukulainen sai ekan lapsena 50 vuotiaana, mieti sitä fiilistä kun lapset muuttaa pois vasta kun oot ite 70.

>Toisaalta parempi tehä nuorena niin pääsee niistäkin sitten eroon ennenkun on toinen jalka jo haudassa.
Ellei satu olemaan sekopää vaimoke joka haluaa jatkaa pentujen pyöräyttelyä kunnes menopaussi iskee.

Kuka helvetti haluaa muksuja, eihän ne käy edes TÖISSÄ

Tuo nyt on toinen ääripää. Itse olen pitänyt loogisimpana vaihtoehtona kolmeakyNppiä.

Nouruus on jo takana, muttet ole vielä ihan seniili raato kun kersat ovat poissa kuvioista.

No vittu kyllä mun iso vanhempien lapsuudessa lapsetkin teki vittu TÖI TÄ

>päänahassa ilmeisesti joku sienitulehdus
>soita lääkärille
>saa aika vasta ensi viikolle
>älä saa nukuttua öisin koska kutittaa niin perkeleesti
Vittu

leikkaa letti

No hyh hyh.
Mistä sait sen?

Siellä se nisti vaan vittu viljelee huume sieniä pää nahassaan mun vittu vero rahoillani!

T. South Helsinkian

Saastainen elukka. Kävisit suihkussa

Ei mitään hajua

HURE DURE

vitut mitään lääkäriä tarvi, levität vaa nizolaria päänahkaas

tehkää uus

Älä luota tähän, levitä sokeria

Enkä tee

tee itte

uus

Uus