/Norgetråden/

Forrige:

Other urls found in this thread:

vg.no/rampelys/musikk/justin-bieber/sophie-elise-og-emilie-voe-nereng-slakter-justin-bieber/a/23803471/
hoyre.no/aktuelt/hoyre-i-media/bilaterale-investeringsavtaler-gir-trygghet/
youtu.be/j0LOwmwgkdA
youtube.com/watch?v=CjDsKR_PPBs
bt.no/tv/#!/video/100561/floeyen
youtube.com/watch?v=2VWD9bsy2yg
youtu.be/osboayoBjOk
tv.nrk.no/direkte/nrk1
cphpost.dk/news/international/denmark-is-one-of-the-nsas-9-eyes.html
desuarchive.org/int/search/text/Hva tenker tråden/page/5/
desuarchive.org/int/search/text/hva tenker folket/page/3/
dagbladet.no/nyheter/situasjonen-i-raqqa-er-et-helvete/62990454
en.wikipedia.org/wiki/Projections_of_population_growth
youtube.com/watch?v=b-gBds6v6Ak
youtube.com/watch?v=ohDBRbe3Zck
youtube.com/watch?v=ophyrm_r0DI&list=PLU7uMw635enBvOtBydbcs044pNEcpHQse
youtube.com/watch?v=gmdJMq-CxnA
twitter.com/NSFWRedditImage

/brit/

vent til side 9 i det minste ditt jævla naut

Slo ut en tann når jeg datt i trappa

M-men Trump har jo ikke de riktige™ meningene slik som som EU og Obama.

forst for venner :)

Er på besok hos svigers... hjelp meg gutta

>gratis alkohol
>har jv
>fremdeles sutring
jævla normiser

Hvordan kan vi hjelpe deg?

Hva skal jeg prate med svigerfar om?

Militæret

Sexlivet ditt ;^)

Fiskehansker

spǿr om han er klar for rasekrigen

anime

Jodesporsmålet

Spor om det var mer kriminalitet på 80-tallet.

Nei, det går ikke, og det vet du godt selv.
Anekdotisk bevisföring heter det.

t. redd for sannheten

Slurker i meg dagens forste kopp kaffe

Sitter og ripper den mest obskure CDen jeg noen gang har funnet.

Det var jævlig den gang gutt. Hagleskyting, narkotika og ran hele veien, alltid.

Han er pasifist. Gammel hippie.

Har ikke drukket nok enda

Han mente fiskehansker er for folk som ikke bor være på sjoen i utgangspunktet. Han ble faktisk så provosert at han senerr sa at "faen heller.. da er faen meg det å stå opp om morran' for vanskelig for deg"

Han sier han bryr seg ikke om hvilken farge du har så lenge du ikke oppforer deg som en tulling

Aner ikke hva det er

Han skjonner ikke megmegen

Han mener det ikke var det men folk sa ikke ifra så ofte flr heller så han vet ikke

Gutta, jeg spiller EU4 multiplayer med en sotpai som snart kommer til å bli kjæresten min.

Samma her.

ingen kvinnelig sotpai spiller autisme-simulator

>sotpai
>spiller videospill

velg en

>EU4

min neger.

>1613 timer

Denne gjor det. Jeg introduserte henne akkurat til spillet, og hun syntes det var goy.

Da var en liten gåtur langs vannet unnagjort.
Flott utsikt det ble fine bilder av.

Du spurte vel ikke disse sporsmålene?

Haha, fy faen...

vg.no/rampelys/musikk/justin-bieber/sophie-elise-og-emilie-voe-nereng-slakter-justin-bieber/a/23803471/

wtf gutta!

Hahahahaha, du spurte faktisk?! Er du autist?

Bare ikke stem h0yre, for da er vi garantert fucked. TISA/TTIP osv.

hoyre.no/aktuelt/hoyre-i-media/bilaterale-investeringsavtaler-gir-trygghet/
>For langt å lese: Dette er en handelsavtale med USA-USA-USA, en avtale som gir DE fordelene, alle andre noen helvetes bakdeler.

Naive norske politikere er bare stolte for å gj0re en avtale med amerikanske politikere og få portrettet sitt over peishyllen. Avtalen forhandles for0vrig bak lukkede dorer og det er kun lekkasjer gjennom wikileaks at vi er gjort kjent med de.

Ytterlige informasjon om hva som er lekket fram til oktober 2015 finnes i denne utmerkede dokumentaren fra nederlandske vpro.
youtu.be/j0LOwmwgkdA

De har også mange andre dokumentarer som er utrolig bra, en journalistisk dybde man sjeldent ser her i Norge...

EU4 er faen meg flotte greier.

Jeg har ei lita ei på 1,5 år nå, i tillegg har jeg ei reserve-datter som jeg har vært reserve-pappa til siden hun var 2 år.

Smårollinger sier det snodigste, ikke bry deg i det hele tatt. En dag vil du oppleve det samme som den eldre damen opplevde i dag og det var kanskje ikke så kult for deg der og da, men for den lille jentas familie er det en historie som vil være med den jenta til hun får barn selv.

For din del, lav selvf0lelse er noe dritt. Lær deg å gi faen, det har hjulpet meg. Hodet vårt produserer i over 5000 f0lelser/tanker hver dag, vi ville blitt gal hvis vi hadde tatt tak i alle f0lelsene/tankene. Derav psykiatrisk poliklinikk.

Blir du ikke kvitt shiten og sliter, ta kontakt med legen for det baller på seg. Det er bedre å ta det tidlig enn å ta det for sent.

Ære være pepe!

FrP er jo ikke perfekt de heller, de overvåkningsgreiene de pusher er ganske ille.

>snart mandga igen

Helt enig. Vi spiller Portugal og Castile da. Er egentlig ganske kjedelig for meg, men hun lærer i hvert fall spillet. Ble distrahert nok mens jeg forklarte i starten til at Frankrike har gjort vassal av Navarra, fy faen. Prover å huske hvordan iberianske bryllupet var.

skyting i malmö

hvem er overrasket?

Hva horer tråden på? Jeg?

youtube.com/watch?v=CjDsKR_PPBs

Hores koselig ut :3
Kjenner du henne i det virkelige liv?

Overrasket over at rakettkastere og håndgranater ikke ble brukt.

Svigerfar er egentlig ganske chill. Kunne sikkert fått han til å henge i norgetråden hadde det ikke vært for at han avskyr alt som handler om pc og nett

Hvorfor skriver du som en mongo?

Hvem har bollet med Bergen webkameraet? bt.no/tv/#!/video/100561/floeyen

youtube.com/watch?v=2VWD9bsy2yg

Han er sikkert full.. virker som om det er mange alkiser i tråden

Hva tenker tråden om å pille seg i nesa?

youtu.be/osboayoBjOk

Ja.

Ja, de kjorte en skikkelig amerikansk stil på den. Lanserte greia på fredag, når ingen folger med.
Venstre er ei heller noe bedre etter Grando-Trine var over dammen å heiet på Hillary.

Det lå i kortene, jeg var ikke overrasket. E-tjenesten kjopte en stormaskin til i overkant av 100 millioner fra IBM i fjor, de sokte etter en drossevis IT-folk i desember og den tidligere e-sjefen uttrykte tydelig at det er slik det vil bli hvis det var opp til han og han hadde stotte fra de fleste på stortinget. Det skapte selvfolgelig ingen blest, minimalt med oppslag i våre medier (den femte statsmakten visstnok) og interesse-organisasjonene for personvern ble ignorert helt.

Vi har hatt "9-eyes" samarbeidet med NSA (USA-USA-USA) lenge og det er urovekkende at våre folkevalgte tillater masse-overvåkning av folket uten å i hele tatt forhore seg med folket. Jeg skjonner fortsatt ikke hvilken fordel det skal ha for oss eller de folkevalgte, for de offentlige tallene fra USA-USA-USA tilsier at de ikke har hindret terror i det hele tatt. Paris-terroren skjedde via mobil-telefon, helt ukryptert. Og det er flere eksempler på at terror skjer uhindret til tross for massiv overvåkning av ALLE.

En ting derimot er at de kan si "tilbake i tid" at vi har gjort noe galt, de har de ikke kunnet sagt for.

ABB gjorde det ikke bedre for oss, han skapte ytterlige frykt for at det finnes flere som han og at de folkevalgte ikke har verktoyene for å hindre folk som han.

Ei heller har jeg lyst til at alt jeg skriver, gjor, tenker på, snakker om osv. lagres i NSA-skyen i Utha. Det er nok med at Google vet hva jeg skal soke på for jeg i hele tatt begynner å taste. (Android lytter konstant)

Gutta! lasta ned battlefield1942 for to dager siden. Er faen meg fortsatt flust av servere fullstappa av folk. damn.. husker fortsatt når det kom ut og hvor fett det var. Det er like fett den dag idag

Gjor det hver dag.

Hvorfor er det så mange som synes at ei som farger håret sitt grått er hot?

Synes vi skal utestenge Justin "Nazi" Bieber fra Norge. Er ikke bra at vi lar sånne nazister være her...

fy faen

Degenerert.

Ja. Men hun bor i en annen by for tiden.

Skjonner.
Håper det går din vei anonsen.

Vi skal stemme på FrP til neste år ikke sant?

Dette er kanskje noe av den viktigste livskunnskapen jeg har plukket opp på 4 venner.

Takk Anonsen!

Nå må dere spise litt kveldsmat

Jeg har ikke noe å legge til, men synes du fortjener en (deg). Visste ikke at vi har samarbeidet med NSA, skummelt.

men jeg spiste jo akkurat middag...

Har akkurat spist en stor pizza!

hva slags pizza?

FY faen...

Jeg vet, men spising er et slit.

Grunnen til at jeg er tynn

>Når folk uttaler Edvard Munch som Edvard Mynskjjj

prover du å bli morra til norgetråden med alle disse påminnelsene om å få i seg mat?

samme her, lettere å la være å spise

En slik jævel

Jeg er ikke engang tynn, men jeg vil ikke gå ned i vekt og trening gjor at jeg trenger mer mat en jeg foler for å spise.

absolutt basert

Helvete, dra tilbake til Finland med den.

Det uttales naturligvis Mönsj

Fy faen du er ei syk fitte. Mer sulten enn deg finnes ikke.

Har hǿrt folk som sier det også fåvæ.
Hvordan klarer enkelte nordmenn å slakte navnet hans i såpass stor grad?

gutta...

tv.nrk.no/direkte/nrk1 nobel begynner nå gutta. la oss det ilag. hurry

Hvordan uttales det egentlig? Er det ikke Monk? eller er det Munk?

Men sånn seriost, skal man uttale det "Munk" eller "Monk"?

Det er en Norgespizza, den horer til i Norge

Er ganke gæren, når du spiser hele denne pizzaen så sitter du på dass og driter resten av natta.

>uironisk se på norsk soppel-tv

ser heller på noe som er verdt tiden min fåvæ

>dfn bikubehjerne

>da Obama fikk fredsprisen bare for å være neger
verre kringle har jeg aldri opplevd

Tja, vi vet ikke. Det kan jo være bra.

Man gleder seg jo til Donald får fredsprisen da

Opprinnelig skulle det uttales med u, men selv medlemmer av Munch familien uttaler det med o i dag, så det åpent for tolkning.
Så lenge vi er enige om at Münskj er feil, er jeg fornǿyd.

Husk at også EU har fått fredsprisen for ingenting., den har mistet all den betydning.

Er ikke det å være neger eneste kriteriet for fredsprisen? Har alltid virket sånn for meg.

Obama var tullete, men du kan argumentere for EU i det minste. Ingen EU-medlemmer har kriget med hverandre, og det var jo originalformålet (fǿr det het EU).

Hva tenker tråden om gråting?

tenker at det

En naturlig del av livet til spesielle anledninger

Hvis du fortsatt gråter etter å ha nådd 10 år er du ikke mann

USA er ikke i union med hverken Mexico eller Canada, men det har ikke vært krig der på en stund heller.

Nå er jeg lei.

tenker at det er for homser

Det var synd

ka tenker tråden om filtrering?

Hvilke tanker har tråden om filtrering?

ayy

Bare pyser og homser som bruker filteret.

Nå gjǿr du deg vanskelig med vilje, du vet utmerket godt hva jeg mente. Mexico og USA er forǿvrig ikke et særlig godt eksempel på fredelig sameksistens med alle dop-problemene.

Du burde heller filtrere norske flagg.

Hva er problemet med slikt?
Folk spör bare etter andres meninger

Går det an å filtrere froskebrev og rullestoler?

Du filtrerer den eneste måten å holde tråden i live på?

Hvorfor blir Norsk ö gjort om til o?

På ett tidspunkt så kunne jeg nesten gjort det, siden 1/3 av tråden forsvant.

En gang i blant er fint, men dette er bare oppmerksommhetssyk fisking etter (Deg).

>eksempelet mitt var ræva, hvorfor later du ikke bare som om jeg sa noe annet, også sier du deg enig i det? Nå er du vanskelig

Kva tykkjar trauden um at filterere kommentarar?

Hva tenker tråden om NES mini?

Ville du lest en bok på 100.000 sider om drittbreving i norgetråden?

Moot ville at norsk skulle begynne å bruke fransk œ.

4kanal er rasistisk mot nordmenn

hva mente han med egentlig med dette?

Utvilsomt.

Ble ganske spent når jeg horte om den, men så fant jeg ut at den ikke hadde TETRIS, og da ga jeg faen i hele skiten.

Hvor mange sider produserer tråden pr. dag? Kanskje jeg allerede er godt på vei.

Bare last ned en emulator, den der skiten der er ikke verdt 800 kr

Hva tenker folket om den Norröne kultur?

tenker at den dau

jeg liker jo å svare på spörsmål om norrönt

Ikke for å hores ut som en nyhomo, men hva er dette for noe?

Hjelper ikke å snakke med fastlege, de har ingen magiske ord som kan fikse selvbilde og som mann i dette landet har du lav sjanse for å få noe behandling. Har selv fått avslått fire soknader om poliklinisk tilbud i år.

>Ikke for å hores ut som en nyhomo
Du höres ut som en nyhomo.

>mfn (Deg)-hora tror han er smart og unngår filteret, når jeg faktisk bruker noe langt mer sofistikert enn det jeg postet

Poenget mitt er ikke om jeg hores ut som en nyhomo eller ikke.

om du ikke vil höres ut som en nyhomo (nysoper), så kan du jo faktisk bare pröve å lurke litt mere
Det er ikke så vanskelig, og vi har alle vært der

Kommer til å kjope den.

NYHOMO

Har vært her i godt over halvannet, men har fremdeles ikke snoring på hva han postet.

Begynte vel for et par uker siden, en eller flere som prover å tvinge et megmeg. F.eks. "hva tenker tråden om sexkjop", med påfolgende generiske tullesvar "jeg tenker at det er kjop av sex". Er ganske irriterende, men å faktisk bruke filteret er jo for idioter så man må jo bare leve med det.

hvordan var tissene på den tiden?

eg e ein gamer eg

to meter lange

Hva spiller du for tiden min mann?

Takk for svar! :^)

jeg tror at du er intet annet enn en logner

?gamer ein være å om tråden tenker hva

Hva tenker tråden om Miljopartiet De Gronne?

...

miljovern er et godt formål, men MDG er jo helt på trynet

megmeg parti

de sier de vil redde verden men alt de gjör er röyke hasj og lukte vondt.

Fint brev

Nei, det begynte for flere måneder siden. Og det generiske svaret begynte jeg med som folge av at jeg var lei av "hva synes tråden om X"
Så jeg begynte å svare generisk så fler skulle bli lei av det.

Null problem anonsen, når som helst!
Klag og uttrykk din fortvilelse, men skift forst fastlege. For de er du bare en "time" og en "time" er 15 min for de. Du er glemt straks du går ut doren. Hvis problemene går ut over hverdagen er problemene noe de skal ta seriost, si nettopp den setningen til de så har de ikke annet valg heller. Klag de opp til fylkesmannen om så, sokefrase på gjogle: tilsynssak fylkesmannen - Det vil gi deg nok kjott på beinet, kjemp din sak, ikke gi opp.

Det er dessverre mye de folkevalgte gjor som vi (folket) ikke vet om. Det har ikke vært snakk om det i norske medier i det hele tatt, men dette var som jeg skrev, i kortene. Kilde for utsagn: cphpost.dk/news/international/denmark-is-one-of-the-nsas-9-eyes.html

Boker jeg anbefaler på emnet:
Glenn Greenwald - Overvåket
Julian Assange - "When google met wikileaks"
George Orwell - 1984

Takk for en (deg), det er ikke slik at jeg higer etter de, men jeg ville gjerne sett anonsen bry seg litt mer om personvernet og hva de folkevalgte foretar seg.

Piratepartiet, de er de som er nærmeste folket og ikke er forgiftet av og i korridorene på stortinget enda. Jeg er for demokrati og imot lukkede/gjemte avtaler.

De er vel smarte nok til å ikke krige i sin bakgård, de gjor det heller i vår og lar oss ta konsekvensene.

Du må jo ikke svare autister, de tar det som oppfordring til å fortsette.

Hva snakker du om? Det startet for under to uker siden.

Det er bedre å vende hele tråden mot de gjennom enkle grep.

Hva tenker tråden om å tenke?

Det er en relativt ny greie som ser ut til å holde på å få megmeg status
folk bare stiller spörsmål i form av "hva tenker tråden/folket om..."
Hvist du bare hadde brukt hodet ditt nok til å se på svarene til komentaren hans tror jeg du kunne skjönt det

>dfn ingen hage

Nei det har vart siden juli i alle fall

'nei'

desuarchive.org/int/search/text/Hva tenker tråden/page/5/

Jo det har der

'Jo'

desuarchive.org/int/search/text/hva tenker folket/page/3/

Leker du mongo med vilje eller ble du födt sånn.

Hvor i helvete har du bestillt den?? Jeg vil ha!!??

hvem melk liker tråden best?

San Marino i Gjovik

Jeg hater 1,75 liter kartongene så jævlig as

Q-melk, vet ikke hvorfor, men smaken på extra letten deres er litt bedre.

Röros

>drikke melk
>etter spedbarnsalder

Vi må utnytte genene vi har utviklet user.

Er det kebabkjott jeg ser under påmmfri'n?

Det er jo det samme uttrykket selv om et enkelt ord er anderledes
Du kan ikke tro at de to setningene ikke har en sammenheng

>lett melk
Hanrei-nivå fåvæ, drikker kun hel melk, og helst tine.

>t. sint mannling

>Hanrei betyr noe med melk nå

Fortsette med dette, gutta. Det er stor humor. Gleder meg til å se hva det betyr neste gang.

Du påstår at det har eksistert siden jul så lenker du han til en side som viser at det ble til i august.

Driver de på enda? Joss.

bokstavelig talt hæ

>jeg er fornærmet fordi jeg er en hanrei, og min fetisj har blitt en populær fornærmelse
>d..de vet ikke hva det betyr sånn egentlig! d..det er helt normalt!

kjeften, hanrei

Hvorfor? Synes de er nyttige, siden jeg slipper å kjǿpe så mange pr. handletur.

Fant innvandreren.

ahahahahaha hvordan er været der nede?

tenk å være svensk a, det må være ille det

Brev kunst, gutta.

>noen kritiserer hanrei-megmeget
>jeg bare kaller han en hanrei igjen

Takk for at du beviser poenget mitt.

ekte menn drikker ikke melk men fittesaft user

1 jeg er ikke den samme som du sendte din lenke til
2 han du ga svaret til sa ikke "JUL" (christmas) men JULI (måneden etter Juni)
3 akkurat den lenken jeg faktisk brevet viser at det er tilbake til Juli, ikke August slik du sier

om du ikke har evnen til å faktisk lese det folk sier så tror jeg virkelig ikke det er så god ide for deg å kalle folk "mongo"
Jævla tufs

skal dere se debatten gutta?

hahaha se på hanreien er rumpesmertet

Her jeg bor er det 14 grader, delvis skyet og vindstille. Hvordan det?

Ahahahaha

faen

har du vurdert å skrive innlegg i noen aviser? Tror det kunne ha skapt stor engasjemang. Spesielt hvis du har kilder og bevis. Tror ikke det blir noe særlig forandring med å snakke med samfunnstapere og enstoinger på firekanalen. Prov å nå ut til normisa.

Når er den da?

Er den i kveld?

tenker at du hores ut som en homo som er ny

03:00 norsk tid

Melk har betydelig bedre næringsinnhold. Skal du la vaginaer gjore deg svak og underernært?

eg e klar

Tirsdag 02:55 NRK 2

greit

er den ikke natt til tirsdag?

>blir blåst til helvete ut en andre gang
>trekker frem rumpesmertekortet

Akkurat som forventet. Koser meg fåvæ. Nå har du nok ikke noe mer på lager, så da regner jeg med at du bare kaller meg hanrei og rumpesmertet igjen.

...

>postmodernismen

jo

eg ska no

ska vi se den sammen?

hadde vært kult å se anonsen snakke om nsa på vg, dagbladet, nettavisen og aftenposten.

Hvem har blåst noen ut? Du bare sitter og klager på at folk sier hanrei, som er veldig hanreiet av deg.

ei jente på snapchat sa nettopp

"du har vært så stille i det siste, user"

b-bryr hun seg om meg , gutta?

nei.

nei, hun vil bare vite hvorfor du har vært så stille i det siste

virker sånn, Si noe kantete og kult tilbake.

"Bare fordi jeg tenker, smukka" med svart hvitt filter med håret som dekker det ene oyet!

>Nigeria har 173 millioner innbyggere

nei hun kjeder seg bare

dagbladet.no/nyheter/situasjonen-i-raqqa-er-et-helvete/62990454

Hahaha, fy faen. Tenn et lys.

Det er det, ja

Glad jeg har få år igjen å leve.

Det selger jo pizza som bare faen, de.

en.wikipedia.org/wiki/Projections_of_population_growth

De passer ikke i kjoleskapsdora slik som 1,5 liter kartongene gjorde. Nå jeg jo kjope flere 1 litere istedet.

Passer i mitt kjǿleskap. Du må tydeligvis få deg et bedre ett.

Det er ikke det at jeg misliker all samtidskunst, men når de gutta der får mest PR, så merker jeg at jeg blir litt irritert.

Dakar landsforrædere :(

i morgen er det meldt regn

Oppmerksomhetshore.

Hold deg unna hvis du vil ha livet i behold.

Hello. I want to get raped by manly Norwegian male. Where should i go for this act to happen?

Dora er uheldigvis ca 1cm for tynn.

Sorry, only the niggers here would rape you

ville dere vulkanpizza?

>manly
>Norwegian male

??

ville kastet den rett i bosset ja

Savn...

Noen andre her som har denne eller?

Snakk for deg selv bögfrans.

Kom heim kvite mann.

Ok.. det ser ut som om det er den beste pizzaen i norge per idag. Venligst bekreft om dette stemmer

Har så mye hår på ballene at jeg må bruke hårbörste på det, så jeg er faen meg mann!

knasker i meg noen valnotter

Den er jo jævlig god både når du er edru og når du er drita så jeg gir den en 9/10

Har gjort seg med nybakt brod med brunost og et kaldt glass melk, gitt.

Det ser ikke ut som om det er pizza i det hele tatt fåvæ

Ny?

Den er ikke så droy. Det er sånn lavkvalitetskjott, og de har ikke sterk saus så de bare dumper krydder oppå. Men den er fortsatt god. Slik var det hvertfall for 4 år siden da jeg kjopte den sist. 7/10

Jeg klarte visst å lagre tommelnegl-versjonen av denne. Noen som har originalen?

den er stor nok

Nei, neglebilder er ikke akseptable.

for deg

...

...

Mye takk!

du er en stor kis

flott bilde

fire deg
fire deg
fire deg
fire deg

Tror dere det er en norsk janny her? Kan du i det hele tatt bli bannlyst for noe annet enn bilder?

...

Nei.

Drittbrev i /cum/ eller andre engelskspråklige tråder hvis du ǿnsker å bli bannlyst.

Jeg har vurdert det og har påbegynt flere innlegg vedrorende flere saker, jeg verger meg fordi jeg onsker ikke bli ansett som en konspirasjonsteoretiker, selv med kilder. Folk leser kun tittelen, har jeg inntrykk av.

Jeg har også vurdert ett nettsted med en meget fin tittel på dått-n-o som automagisk innhenter hver sak som er oppe til horing i stortinget, som folket kan stemme på for å gi våre folkevalgte bedre grunnlag om hva folket onsker. Om publikum (folket) vil stemme, så stemmer de ikke via en latterlig FB-poll, men faktisk via BankID, slik at stemmen da faktisk er en juridisk stemme. Noe som betyr at hvis det er over 100 000 som stemmer, så betyr det at juridisk sett at våre folkevalgte må gjore noe. Det finnes dermed null slingringsmonn, ingen måte å snu seg unna eller for mediene å ignorere folkets meninger lengre.

Jeg har fått tilbakemeldinger på prosjektet under veis fra personer som er nokså hoyt oppe i våre medier her i Norge og de mener det vil bli en for polariserende debatt. Sistnevnte kommentaren er jeg forovrig enig i, dog er det en polariserende handling våre folkevalgte tar (for eller i mot), altså selve valget.

Ellers så er de for, fordi debatten burde taes og de innser at de har storre begrensninger selv.

Dog innrommer de at de aldri vil kunne ta i "mediet" som jeg prosjekterer fordi jeg ikke vil sensurere, fordi jeg er av sterk oppfatning om at sensur er skadelig og at politisk korrekthet er like skadelig. Det må derimot en moderering til, noe som er en evig etisk knivegg.

Poenget med nettstedet er helt enkelt at folkets stemme ikke lenger blir hort, noen i "folket" må ta å gjore noe uten at det trenger å være ekstremt. Vi trenger nye verktoy, vi trenger stemmen vår hort av de som skal fore vår sak.

Hva synes anonsen om dette ?

du er en stor fis

*prooomp*

Norge trenger et slikt nettsted, om du mener at du har losninger på problemene du nevner er det bare å kjore på.

hǿres veldig bra ut desu

når forventer du at prosjektet ditt kan tas i bruk?

Jeg synes at du ikke kan gi enkelte sider av en sak et slikt taleror.

Hvem /hǿrer på burzum det som en gang var/ her?

Jeg har bare filosofem på telefon, men det er fin skive det.

Dattera til Giske er sot fåvæ.

Jesu Död er flott fåvæ.

youtube.com/watch?v=b-gBds6v6Ak

Faen begge to har helt mongo sko på seg i forhold til resten av klæra.

Prosjektet er på tegnebrettet, det er påbegynt en del programmering rundt innhostingen imot regjerningen.no. Det er påbegynte en del soknader til BankID og DiFi (for offentlig innlogging). Og det er fullfort, men ikke innsendt en del soknader om stonad fra Digitalt Personvern, Fritt Ord, Ferd Invest og andre organisasjoner som forer samme sak.

Det må en del gryn til, servere koster ikke mye, men folk som programmerer, vedlikeholder, modererer og promoterer koster en del.

Kan du utdype din uttalelse mer ?
Jeg vil påstå at det kommer fram godt nok i innlegget mitt at det ikke er hensikten å gi en side ett taleror.

denne karen her har nok fagbrev i megmeg

>konspirasjonsteoretiker
Det tette samarbeidet vårt med NSA er jo allmennkunnskap, er det ikke? De finansierte vel også overvåkningsstasjonene våre brukt mot russland om jeg ikke husker feil?

Jeg liker den ideen om en side som folk kan stemme på via bankid for å vise politikerne hva folket synes.

De tar altfor mange avgjorelser som det ikke virker som folket står bak, f.eks innvandringspolitikken.

Jödepropaganda med en dum gimmick for å gjöre det mer interesant

Jesu - Ascension er flott fåvæ
youtube.com/watch?v=ohDBRbe3Zck

Også Final - 1, 2 og 3
youtube.com/watch?v=ophyrm_r0DI&list=PLU7uMw635enBvOtBydbcs044pNEcpHQse

Så hva blir det da?
Trumpenstein, eller Shillary?

Ikke han. Egentlig helt enig med deg at vi trenger en slik nettside. Problemet er at normisser stoler på etablerte medier og kommer til å stemme på det som er kult og det som etablerte medier fremmer.

>en overvåkningsstasjon midt ut i havet

Sprött.

Det blir Gary "Hva er Aleppo?" Johnson.

USA har finansiert gjennom NATO de overvåkningsstasjonene du nevner. NSA kom etter "the patriot act" som kom like etter 11/9-01. Samarbeidet de nå har (9-eyes) er masseovervåkning av det norske folket, vår fiber inn og ut av landet, ikke av våre grensenaboer.

Det er et skip, om jeg husker rett.

Ingen av dela fåvæ. De er söppel begge to av forskjellige grunner.

Anonsen da, kjære gode vene.
Jeg skulle da like gjerne som deg önske at det endelig ble en som ikke var Demokrat eller Republikaner igjen, men du tror ikke virkelig det kommer til å skje denne gangen, gjör du?

Det blir daddy Trump

KNM Marjata en eller to, verdens mest avanserte overvåkningsskip. (Visstnok)

Nei egentlig ikke. Men hadde vært litt morsomt hvis det hadde skjedd.

Ja jeg vet. Jeg har ved et par anledninger insinuert til normiser at mediene kontrollerer i stor grad hva massene tenker om visse saker, men idet jeg gjorde det merket jeg at hvis jeg hadde sagt mer, ville jeg bare hort ut som en tulling i deres orer. Folk er stort sett enig i at avisene heller mot venstre, men det er litt for mye for dem at media faktisk klarer å kontrollere folkets meninger.

Flotte greier. Likte den.

>fagbrev
Jeg har ikke studert på master-nivå ved fakultetet for post-ironisk metaposting på Cred Forums for å bli beskyldt for å bare ha et usselt fagbrev. For ǿyeblikket utvider jeg horisontene mine mot en ph.d. ved å undersǿke mulighetene i finland og tyskland.

Da må du breve rumpehull forst.

Tips til gode studievaner? Henger litt bak fåvæ
Er litt avhengig av å drittbreve

Trådlig påminnelse om at Islam er svaret.

Liker du Mörktrone?

Dette er favorittlåta mi fra den perioden.

youtube.com/watch?v=gmdJMq-CxnA

Ser ut som en felle fåvæ

>Norske IS-krigere vil reise hjem igjen: - Situasjonen i Raqqa er et helvete

Ler meg ihjel av de der taperne.

>hvorfor må jeg ta ansvar for mine handlinger?

Kilde?

Hvordan kan det være en kontroversiell påstand? Er jo en selvfolge at det mediene setter på dagsorden, er det folk snakker om. Og dersom disse sakene er vinklet i en viss retning, påvirker det hvordan leseren tenker om saken. Dette er jo grunnskolekunnskap

>Dyr veske
>Uknytt skolisse
MEN HVA FAEN I HELVETE DA

Dagbladet. Ikke fortell det til noen da.

Gi deg da mann, hun er jo 13-14 år...

Ok :^)

Fy faen... De kan like gjerne skyte seg selv mens de har tilgang på våpen.

Godt formulert, uten å hores ut som en konspirasjonsteoretiker.

Det er lov å drǿmme, anonsen.

Hitler likte islam faktisk.

>uten å hores ut som en konspirasjonsteoretiker
Ikke han, men du må slutte med heksejakten din.

wtf jeg hater jesu nå

Hva skjedde?

Huff... Du er ekkel!
Hva ? Hvilken heksejakt ?

De var ikke så gale de, kanskje litt mǿrkt for min smak, men likte de litt fåvæ

Jeg er ingen konspirasjonsteoretiker, ikke rodpillet, eller lener mot hoyresiden. Dette er ting man lærer på skolen, opp til flere ganger. Lærte om det i både samfunnsfag, og sosiologitimene på skolen. Dersom de ikke tror at dette er tilfelle, betyr det bare at det ikke har hort om det for, eller ikke har tenkt noe særlig over saken.

Nå må dere legge dere

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Nå må dere rundpule

4kanalen er syk

irriterende

SkyBluss kan henge seg

Nå må-

Nå må vi ha en ny trad snart

Nei, dette er den siste tråden på 4kanalen fǿr hiroshimoot tar strǿmmen.

vi dǿd?

ja nå henger vi oss

vræl

jeg skal ALDRI legge meg skal spille CoD og drikke Monster hele natta, fuck dere!!!!!

dod tråd

död 4kanal

Hva mente han egentlig med dette?

Snill fyr han Hiroshima.

Han solgte 4kanalen til Hillary.

GUD OG JESUS HVORFOR HAR JEG IKKE LAGT MEG

kringle

...

NY TRÅD GUTTA

tenk at dette er den siste tråden noensinne

jeg vil tisse i rompa di

Nå må vi henge oss

sjarmerende

henger meg gutta