/NEDERDRAAD/

/NEDERDRAAD/

Neuk de rest uitgave

Welkom: Germanen
Niet welkom: de rest

Other urls found in this thread:

discord.gg/ywSwa
i.4cdn.org/wsg/1474910173747.webm
rt.com/news/360656-us-isis-talks-proof/
youtube.com/watch?v=5xz35qkDwzY&gl=BE
nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_annexatie_van_Duits_grondgebied_na_de_Tweede_Wereldoorlog#Frits_Bakker_Schut
youtu.be/cNksh28IBi0
youtube.com/watch?v=wCLf_pJziTg
youtube.com/watch?v=PD94l8suP-I
youtube.com/watch?v=vnEGgFvSxCg
youtube.com/watch?v=E9MjLHKlzwo
twitter.com/SFWRedditVideos

discord.gg/ywSwa

belasting is diefstal. debatteer me.

/balt/

Vrijwillige belastingen eotz

Wat is er trouwens nog gebeurd met gokanon en zijn Portugese vriendin?

>niet de volledige versie palen

Wij waren Franken en schijt.

welk land is dat vlindertje?

sjineze tekenfilms
d-die had ik nog niet, sorry :^(

>Overigens snap ik niet waarom je zo snel al concludeert dat ik fout zit

Omdat internetautisten er vrijwel altijd naast zitten wanneer het gaat over meisjes.

Ja, Heil!

én saksen en friezen jij racist!!!

>invoordat "ja dat bedoel ik met schijt"

ooit van liechtenstein gehoord?

heb hem ook zelf gemaakt en haast nooit gepaald.

Ik ben sinds kort weer verdergegaan met mijn miemstudie geschiedenis na een korte pauze. Ik zou me dus wel een beetje moeten schamen als ik dit soort dingen niet globaal een beetje weet koek.

>dvw je kankerpopulair bent maar nog nooit een meisje hebt gekust

Hij heeft schulden gemaakt bij de verkeerde persoon (één of andere Don Nogwat), en is nu de bodem van de Middellandse Zee aan het verkennen

Betamannetjes bestaan alleen om de financiële noden van de vrouw te voldoen. Groei mee met de tijdsgeest. Monogamie is iets vanuit het verleden, vrouwen leiden nu hun leven gebaseerd op polygamie. Ze zoeken een man die hun financieel kan onderhouden en ze zoeken een tweede partner voor de beste genen te kunnen selecteren voor de voortplanting, of ze zoeken simpelweg een tweede partner enkel voor hun eigen seksueel genot. Dat is het privilege van de moderne, vrije vrouw. De man die kan je enkel nog maar opdelen in twee categorieën. De selecte groep van alfamannen die het merendeel van de vrouwen voor zich krijgen en de onderdanige man. Hij die er alleen maar voor bestaat om het promicieuze leven van de vrouw de ondersteunen en om aan al haar eisen te voldoen, hoe vernederend ze ook mogen zijn.

Hou je kop. Neem die user zijn hoop niet af. Je kent hem en zijn situatie niet. Wil je liever dat hij eenzaam thuis blijft om op 4kan te schijtpalen, of dat hij dat meisje opzoekt en een poging onderneemt?

Leuk. Ik ken veel mensen die geschiedenis hebben gestudeerd. Waar studeer je?

Oh, dat is jammer.

Als ze meer moeite doet dan nodig, mag je aannemen dat ze je graag heeft en er dus iets mogelijk is.

Alles onder de rivieren is niet Germaans

Ik doe niet aan schijtpalen

>dvw ik net een Texels Skuumkoppe heb laten vallen en hij stuk is gegaan toen ik hem NET had gekocht
Gelukkig had ik m'n oude tas gebruikt. Meteen maar weggeknikkerd

Als je te veel /r/ de rood pil leest kom je op dit niveau. Ik herhaal, kom eens van achter je scherm vandaan.

>ooit van liechtenstein gehoord?
Ja, maar van welk land is die vlag nou

lachend richting jouw leven oetz

het mooie aan dit gemiem is dat je dit diep van binnen echt gelooft

>Hou je kop. Neem die user zijn hoop niet af. Je kent hem en zijn situatie niet. Wil je liever dat hij eenzaam thuis blijft om op 4kan te schijtpalen, of dat hij dat meisje opzoekt en een poging onderneemt?

Wat de kanker lul je?
Ik gun user het allerbeste, maar feit blijft dat jongens signalen van grillen 9 van de 10 keer verkeerd interpreteren.

>Alleen serieus palen op een anoniem Oegandees krijtforum
Je mag best toegeven dat je af en toe flink schijtpaalt hoor, daar hoef je je niet voor te schamen

>p-papa ik ben homo

Wat doe?

sjineze tkeenfilms

aha. Ikzelf heb op de middelbare nooit echt opgelet bij geschiedenis en het gelijk in de derde laten valen, sindsdien niks meer meegekregen. Dat vind ik op mijn beurt dan weer beschamend, aangezien ik over bepaalde onderwerpen niets weet. Ook vind ik het enorm zonde dat ik er zo weinig moeite in stak aangezien ik van alle schijtpalen hier nog aardig wat opsteek over geschiedenis en het ook enorm interessant vind.

>when a tall, beautiful Dutchman replies to you

Wees gewoon niet zo negatief. Daar help je hem niet mee en heeft niemand wat aan. Dat hij hier paalt is een aanwijzing dat hij weinig zelfvertrouwen heeft. We moeten hem aanmoedigen.

wat een gezeik allemaal
het is vast niet zo moeilijk

Heel soms, als ik in een gekke bui ben, reageer ik schaamteloos op schijtpalers, maar verder ben ik inderdaad de enige bloedserieuze paler hier. Ik zie de wereld op een manier waar jullie alleen maar over kunnen fantaseren, mijn manier van redeneren is verfrissend in een draad vol clowns

(Jij)

>Ik weet niet tegen wie je praat maar ik ben jouw papa niet hoor
Best simpel eigenlijk user, dat had je zelf ook wel kunnen bedenken

Dus moeten we hem maar gewoon voorliegen?
Lekker de kop in het zand steken, terwijl jij zelf ook weet dat er een goede kans bestaat dat de betreffende grill helemaal geen interesse heeft in user.

Nee, user moet de realiteit van de situatie inzien. Hem valse hoop geven zou verkeerd zijn.

hetzelfde hier. ik ben de grootmeester van het debat. socrates kan niet aan mij tippen. waar ik ook ga, ik zal altijd en overal debatteren.

Het is afpersing

Kijk, zie je nou wel dat je het kan. Prima schijtpaal hoor

Belasting is afpersing

Debatteer mij

eens.

Ik wil wel zijn "papa" zijn als je weet wat ik bedoel ;)

>hij heeft niet door dat die user schijtpaalt door te serieuspalen
3meta5jou

natuurlijk kan socrates niet aan jou tippen, jij bent de *tip*kampioen

HET IS GODVERDOMME SLAVERNIJ RIEEEE

Bedoel je dat je graag wat geld op zij wil leggen om voedsel en kleding voor hem te kopen? En dat je hem graag de subtiliteiten van het leven wil uitleggen?

Dat is de kunst van mijn palen, alleen intellectuelen zullen het volledig begrijpen, alle anderen zien het als één grote grap, het is dé manier om het volk om mij heen te filteren

>Hij heeft niet door dat die user schijtpaalt door te serieuspalen
4meta6jou

Maar jij weet ook niet of er hoop is of niet. Jij haalt hem bij voorbaat neer. We moeten de hoop die er is, hoe groot of klein ook, erkennen en hem aanmoedigen.

Gewoon dus de kop in het zand steken.

Juist.

Ik studeer in Groningen. Volgens mij is Cred Forums na /his/ het bord met het hoogste aantal geschiedenisstudenten.

We leven wat het leren van geschiedenis betreft wel in een van de mooiste tijden. Van alles staat op het internet en ik heb via dit webstek kennis gemaakt met sci-hub waarmee je academische tijdschriften via een "omweggetje" in kan zien (hoewel ik sinds september nu weer gewoon de universiteit kan gebruiken). Er valt veel te leren voor de liefhebber, geschiedenis is echt een vak geworden waar mensen ook buiten de collegezalen om veel over kunnen weten en dat maakt de discussies hierover een stuk leuker.

Neem een wandeling Bart, het is nu nog mooi weer.

Je vergat je zin af te maken:
Zodat wij harder kunnen lachen als hij eindelijk doorheeft dat hij autistisch was en haar signalen misinterpreteerde

>dvw eindelijk een kamer gevonden in Breda
Voelt goed, oetz

>dgw waneer te inteligent voor een vriendin

>dvw heb een nieuwe jas nodig
>goedkoopste jas waar ik interesse in heb is 300 euro
>vind ineens een mooie leren jas van mijn vader die hij bijna nooit heeft aan gehad in een doos
>zit als gegoten

Wonderen zijn de wereld nog niet uit

Dit is een kankermiem oetz

We weten er allebei niets van. Als user zegt dat zij hem graag heeft, geloof ik hem. Wees niet zo negatief en wees blij voor hem.

>en ik heb via dit webstek kennis gemaakt met sci-hub waarmee je academische tijdschriften via een "omweggetje" in kan zien
Leg eens uit.

Ik kom uit Breda, maar jij bent de eerste waarvan ik hoor dat hij op kamers gaat om in Breda te kunnen studeren
Wat ga je doen? Toch niet NHTV hoop ik?

Ik wil min of meer met hem handelingen verichten die alleen naakt uitgevoerd kan worden :)

IBMS op het Avans, maat.

Lekker voor je

>een oude jas vinden is een wonder
Veel plezier met je opajas LMRE (Lach Mijn Reet Eraf)

Als ik grappige miems zie en moet grinniken dan vraagt mijn moeder altijd waarom ik aan het lachen ben als ik op mijn schermpje tuur.

Aaah, je wil hem uitleggen hoe hij zichzelf goed moet wassen en zijn ballen moet onderzoeken op knobbels? Wat nobel van je

Daaaar ben ik weer!
mét bier

D.A.K

16.10.16

moest onironisch lachen LMRE

>leren jassen
kankeralto
>Breda

Kop dicht. Geef die user wat moed zodat hij toch kan proberen. Al die meisjes waar wij, anons, altijd van dachten dat ze ons niet mochten, misschien was er toch eentje waar iets mee kon gebeuren. Ik heb meer spijt van meisjes die ik niet uitvroeg dan van die die me afwezen.

IEMAND LEG DEZE MIEM AUB UIT AAN MIJ

>Een miemstudie gaan volgen op het Avans
Ik weet niet welke van de twee erger is oetz

GODVERDOMME, ik wil bier

Tja heb MBO hiervoor gedaan. Geloof me ik heb letterlijke kanker meegemaakt

>oude leren jassen
>niet kankergeweldig

Een leren jas gaat decennia mee, als hij een beetje hoog van kwaliteit is, en ze zijn altijd in de mode.

Jag är germansk

Ok, fonzie

>dvw ik al 19 uur geen alcohol heb gedronken

ik sta DROOOOOG(maar heb geen alcoholprobleem)

Flikker op

SVENSKA UUUUUTT

Ik zat maar wat te kutten bart. Ik hoop voor user dat het wat wordt met dat kopvodje

>MBO
mbo, mbo'er

Je bent niet grappig. Pleeg zelfmoord.

Is this accurate?

i.4cdn.org/wsg/1474910173747.webm

MOFFEN EN COLLABORATEURS OPKANKEREN

Mooi verhaal, lekker kort.

Aken is letterlijk Nederlandse klei

>Pleeg zelfmoord
Daar ben ik mee bezig oetz, ik weet alleen nog niet hoe ik het touw moet vastmaken

AUSLÄNDER RAUS

stop gewoon met ademen, hoe moeilijk kan het zijn.

VERWIJD DIT

Ben jij de windmolenonderhoudsman of is die inmiddels weer terug? Ik ben hier al een paar dagen niet meer geweest oetz

ne?

>Damascus has a recording of conversations between the American military and Islamic State terrorists ahead of the US-led coalition airstrike that hit Syrian troops near Deir ez-Zor on September 17, the speaker of the People's Council of Syria said.

Heilige neuk, gaan de traditionele media hierover zelf berichten?!

rt.com/news/360656-us-isis-talks-proof/

Oké gedaan, en nu?

That is just some random letters

wat?

NEE, IK BEN NIET VERSLAAFD AAN DEN DRANK

IK HEB HET WEL NODIG

>Nieuws van RT over de VS

wij gebruiken tenminste geen miemleestekens zoals jullie



hahahah! dat verzin je toch niet!

>blåögd
No this is just some random letters

Ich kann auch so eine Karte malen, dadurch wird es aber nicht rechmäßiger lehm.
Ihr müsst heim ins Reich, nicht wir.

Lekkere Belgische televisie anekdote vriend

youtube.com/watch?v=5xz35qkDwzY&gl=BE

Doei
En doe je moeder de groeten

>amerikaans en europees nieuws over syrie

>Ich kann auch so eine Karte malen, dadurch wird es aber nicht rechmäßiger lehm.


Dat was het nederlandse annexatieplan na de tweede wereldoorlog. Dat maakt het enigzins rechtmatig. Daarbij zijn delen als Oost-Friesland en kleverland wel degelijk rechtmatig.

nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_annexatie_van_Duits_grondgebied_na_de_Tweede_Wereldoorlog#Frits_Bakker_Schut

>People's Council of Syria
>RT
>over Amerika

kek

verneuk mijn leven maar gewoon familie

Grüß Gott

hallo

>Dat maakt het enigzins rechtmatig.
Hoe?

Ik heb net een biertje geopend.

>so kläglich gleich am anfang verlieren
>implizierend ihr habt irgendwelche forderungen zu machen

>nog nooit een baan gehad
>geen auto, geen rijbewijs
>geen motivatie in het voortzetten van mijn falende studie
>woon nog op kamers (8m 2)
>kan niet bij mijn ouders terecht
>hou niks over aan het einde van de maand
>torenhoge studieschuld
>depressief

NEUK ALLES MAAR GEWOON OP

omdat grote mijnheren met belangrijke banen die kaart hebben opgetekent

>so kläglich gleich am anfang verlieren
>implizierend ihr habt irgendwelche forderungen zu machen

we probeerde gewoon ons graantje mee te pikken, nooit geschoten is altijs mis, meer niet. Daarbij was het binnenvallen van Nederland een gemene, inefficiënte rotstreek die ik erger acht dan die hele holocaust en krijgswonden bij elkaar.

hätte hätte fahradkette

Hitler en napoleon waren dat toch ook

ikdv, maar ik ben dan ook nog verslaafd aan wiet (ja ja, degeneraat etc)

Zeg je miemstudie op, ga een half jaar lang op een boerderij in Australië werken en kom dan terug om je leven met frisse hoop te hervatten.

Jij gaf toch les of zo?

Hoe oud bent u?

Germanen loide

roerbakgebied wonen alleen maar makakken, dus nee bedankt

had je maar niet uit huis getrapt moeten worden

die hebben toch ook geprobeerd hun rechtmatige klei te annexeren, daarin slagen lukte echter niet. De winnaars schrijven de geschiedenis en dit was onze poging een paragraafje te schrijven.

Suggereer me een film maagden

into the wild

>hamburg is rechtmatig franse klei
>warschau is rechtmatig duitse klei

Bijna 20

Irreversible, veel plezier

Vooral Bataven

Na Death Parade en One Man Punch te hebben bekeken ben ik nu op zoek naar een nieuwe, volwassen anime.
Tips?

Boku no Pico

de 2002 franse film?
Ik ben meer opzoek naar een niet-miem film

Mob Psycho 100 is van dezelfde auteur als OPM, is best wel tof.

Ik heb de tip gekregen van een Belg hier die nog nooit echt een draadpersoonlijkheidsnaam heeft gekregen, hij paalde ook wel eens wat over de Frisii en andere volkeren. Er is een extensie voor chrome die je kunt neerladen genaamd scihub die je verbindt (gok ik, het kan ook miemmagie zijn) met ip adressen die toegang hebben tot bepaalde databanken waar academische teksten instaan. Mocht je ooit iets op willen zoeken en je stuit tegen een betaalmuur (paywall, randstad) dan kun je via deze manier de tekst meestal toch inzien.

Het is een manier om academisch werk wat toegankelijker te maken buiten de instituten om, legaal zal het wel niet zijn. Nu moet je vaak al een miljoenmiljard euro betalen per tekst die je wil inzien als buitenstaander. Wellicht dat dit net als met het illegaal neerladen van muziek een soort van revolutie teweeg brengt in de wereld van het onderzoek waardoor we uiteindelijk een wat realistischer systeem van het betalen voor onderzoek krijgen, maar dat is toekomstmuziek.

>volwassen
>anime

kom op man wie houd je voor de gek

>ik zoek iets voor volwassen mensen voor volwassen mensen zoals ik

*kantelt deukhoed*

En ik zei toch dat je Cowboy Bebop moest kijken, homo.

Shin chan
De Bende van 5
Pokemon
Totally Spies
Boku no Pico

Sup niggers.

Het ergste is nog dat ik niks ga erfen oetz.

Hebben jullie attack on titan al gezien?

Ah ja, ik ken hem. Bedankt.

...

medabots is de schijt, ik had er zelfs videobanden van gekocht bij de intertoys

>hij zoekt volwassene tekenfilms

hout*
jij vorm is altijd stam+t, tenzij de stam eindigt met "het kofschip".

Leuk geprobeerd maar de stam van houden is niet hou

>hout*

Wings (1927)

wel als bijvoegelijk werknaamwoord

(ge-
(-controleerd)

als de voorletter van een woord met 't kofschip begint moet je een t achteraan, anders niet

oh ik zal me daar de volgende keer aan houten

Ah ja is ook wel gaaf maar iets te hoekig voor me eigenlijk.

KOEK

kunnen we niet gewoon alles stam+t doen?
ik loopt
jij loopt
hij loopt
ik vindt het wel wat hebben.

Leuk geprobeerd maar de stam van houden is niet hou

ek is
jy is
hy is
wy is

Zou wel een boel schelen, maar dan kun je niet meer heel snel het kaf van het koren scheiden

echt wel

houden - en = houd

d zit niet in 't fokschip dus het wordt hou

wat gebeurt hier?

Die leuke jongen is weer op NPO 2

als jij er mee begint dan volgt iedereen denk ik wel

en deze ook al

kankerhomo

ik begint er gelijk wel mee

ik delf het onderspit
wij hebben dolf ondergespoten

Een Frikandel Special asheplized
Mjam mjam dit is leuk

Monster, de oude Berserk, Texhnolize, Cowboy bebop als ge dat nog niet gezien hebt
Jojo
Wat voor iets zoekt ge?

youtu.be/cNksh28IBi0


Herkennen jullie je in deze depressieve, aantrekkelijke jonge man? Zoek dan hulp.

Groet het ministerie van Volksgezondheid

zou nog beter zijn als we gewoon altijd alleen maar de stam gebruiken. wat maakt het uit?

>MH17 is niet gedaan door de Russen
a-amai nu hebben wij al die lieve Russen in onze draad weggepest elke keer toen ze hier kwamen

vieze pedo

>heeft een spelcomputer
>kankergrote slaapkamer
>mensen vieren zijn verjaardag
wat een aansteller zeg

Aaah de russische propaganda weet zelfs diep in de Nederlandsche draden dwazen te vinden die het geloven

moet je wel een bronvermelding doen

*uit urbanus stripalbum, holleke bolleke*

hij ziet er inderdaad veel te gezond uit voor iemand die depressief is. Een stukje gaan wandelen om tot rust te komen lijkt me ook niet echt een symptoom van depressie.
Ze moeten iemand laten zien die nooit zijn kamer uitkomt en langzaam aftakelt tot hij uiteindelijk zelfmoord pleegt, dat zou voor een veel indrukwekkender spotje zorgen. Ik zie het al helemaal voor me.

Kijk je nou het 8 uur journaal

amai nog een urbanusconnaisseur

Het is grappig want de overheid heeft nog nooit een duidelijk beeld van psychische aandoeningen gehad.

Zie je het voor je of bij je?

het is letterlijk het enige album wat ik bezit

>projectie uitlokken

Sund.

>dvw ik nu de hele avond videos van het kanaal van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport ga kijken

Ahmed, aub.

ik kan voor me zien hoe het bij mij had kunnen gebeuren maar omdat ik een positievere instelling dan depressieve heb het toch niet is gebeurd. Daarom vind ik het wel interessant.

plebejer

s-sorry
ik ben dol op strips, maar ik heb me nooit erg verdiept in urbanus
tot nu toe is het ook niet van super hoge kwaliteit oetz

ik weet nog toen ik in een depressie zat, kwam ik letterlijk een jaar lang onafgebroken nooit buiten het huis. ik sliep van 8 uur smorgens tot etenstijd, ging beneden het eten halen wat mama voor me kookte, en zat de hele avond en nacht voor de pc. om ongeveer 5 uur ging ik altijd naar beneden, pakte ik nog snel iets te eten, en zorgde dat ik het op had voor mama wakker werd en door had dat ik weer de hele nacht wakker ben geweest. mijn kamer had een dikke laag stof, en er lagen echt van die bollen stof/haar/pluis overal in de kamer.

ik mis die tijd toch wel een beetje oetz

NEEEEEEEEEEEEEE

DIE LEUKE JONGEN HEEFT VERLOREN :(

de eerste boekjes vind ik persoonlijk veel leuker dan het latere werk

maar het is natuurlijk per definitie slap gelul

Ik heb een Thaïs curry noedelsoepje gegeten en nu heb ik buikkrampen en mijn anus brandt.

Wat betekent dit?

Wow ik letterlijk ook, net half uur geleden noedels gegeten, alleen ik ben slim en heb de unox gekocht, en heb nu dus ook geen kontpijn

>ik mis die tijd toch wel een beetje oetz
maar voelde je je niet kankerslecht?

Vraag aan je vriendje of hij de volgende keer wat meer glijmiddel gebruikt

*brand

zelfstandige naamwoorden zijn geen werkwoorden

ik heb laatst van die koreaanse pittige noedels gegeten en ik heb nergens last van.

Kap nou maar gewoon

huh
zelffstandig naam woord?
ben je aan het aasen?

jawel, maar ik had er vrede mee gemaakt.
ik had veel tijd om na te denken, het was erg filosofisch.

waarom zien we verdriet/somberheid als iets negatiefs? we kunnen het ook gewoon omarmen.

Niet hem maar je kanker kut voelen kan heerlijk zijn

onbegrijpelijk

nee helemaal niet

brand
vuur
stoel
luidspreker
drakendildo
ergonomsch wiebkussen

leer aub grammatica en spelling, doei

gebruikd
k van de kofschip dus ALTIJD eindigen met d. gratis ezelsbruggetje ;)

even los van alles,

hoe heeft deze man katy perry kunnen vogelen oetz?

is penale grootte slechts een miem?

het is een makoto aflevering

u-uh ik ben een g-groeier hoor

vanacht trump clinton debat, lekker een nachtje slaap overslaan oetz.

ja maar hoe veel kan dat dingetje überhaupt groeien

hahaha kleine benis :DDDDDDD

t. Wajong

zelfvertrouwen

Verdriet en somberheid maakt nog geen depressie.

hoe kan ik dat gevoel dan beter omschrijven? gewoon depressie?

Nein

Het is toch om 3 uur s' ochtends? kan je best nog wat slapen

...

sterke contributie.

>Kaatje houdt van Brazilianen

Oké wist dat ze üntermensch was

jongens mijn duits docente geeft mij wat serieuze signalen, wat doe?

Ga er gewoon voor

Vraag wat haar favoriete sjineze tekenfilm is

Doe je keppeltje af op school, ze wil je vergiftigen

Ze geeft Duits of ze is een docent van Duitse komaf?

In beide gevallen had het iets beter toepassen van spelling en grammatica dit misverstand kunnen oplossen.

>impliceren dat zij niet gewoon een onzekere vrouw is

De volgende les aankomen in je SS kostuum en haar je "wapen" laten zien.

Ja.

voor oetz

Ich schwöre eure Sprache ist besoffenen deutsch

t..Norddeutscher

...

Omdat Katy een normaal mens is.
Ze is zelfs (bijna) op Tinder gegaan om iemand te vinden, want zo makkelijk vind ze niet iemand

>Ze geeft Duits of ze is een docent van Duitse komaf?

beide

Heeft ze haar naam al eens laten vallen?

Heet ze toevallig Eva Braun?

Oostenrijkse Nederlands

>letterlijk de enige duitse vrouw die user kent

Ik had er ook eentje op sgool. Best lekker wijf oetz.

Ik willll draaank

Bergoostblokker, aub.

Vlamingen en Nederlanders

beate bohmer

>dvw je wajong aanvraag niet geaccepteerd is

>net een paar snapchats met haar uitgewisseld
>toch vlinder in mijn buik
>toch zwetende

...

Is het toevallig een anagram op "Beambte hoer"?

als je in 2016 nog de wajong in wil moet je een echte mongool zijn. voor 2012 ofzo konden autisten ook nog wel wajong krijgen maar ze zijn nu kankerstreng. met zware asperger kom je er in iedergeval niet in.

Gewoon werken dus Arie

Ik had daarbij nog een brief geschreven dat ik last had van depressie en suïcidale gevoelens maar dat vonden ze blijkbaar njet genoeg.

>asperger
bestaat binnenkort/tegenwoordig niet meer vriend. Je bent dan geloof ik autist niveau 1, 2, of 3

t. user met zus die net autistisch genoeg is om dat als excuus te gebruiken voor haar irritant, kinderlijk gedrag.

veel plezier in de fabriek arie ',:^)

>ik last had van depressie en suïcidale gevoelens maar dat vonden ze blijkbaar njet genoeg.
Wie heeft dat wel niet? Werken, flikker

Nee, natuurlijk niet.
Iedere mongool kan dat schrijven.

Als je nu nog in aanmerking wilt komen voor Wajong dan moet je volledig arbeidsongeschikt zijn. Als je met eventuele begeleiding alsnog aan het werk zou kunnen, dan val je buiten de boot.

Waarom wil je eigenlijk een Wajong?

welkom in het loonslaaf leven, geniet van je verblijf

How are you, friends?

Met dat kom je er echt niet.

Zelf ik kreeg geen wajong en ik had nog een brief van jeugdzorg en van mijn advocaat erbij gepropt waarin stond dat ik zwaar emotioneel had geleden vanwege mijn ouders.

Sindsdien heb ik ook niet geprobeerd om werk te zoeken naast mijn studie omdat ik een hekel heb aan andere mensen.

och god, als je daarvoor de wajong in wil moet je meerdere keren zij. opgenomen voor zm pogingen.

AAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAAAA
AAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA

DIT IS WAAROM IK RECHTS STEM

Lekker voor je, geesteszieke homo.
Gebaseerde UWV.

uh hoi het gaad goed hoor

*annexeert oostfriesland en kleverland ;^)*

DE NEUK UITGEBLAZEN

youtube.com/watch?v=wCLf_pJziTg

Ze komt redelijk debiel over oetz

>tfw you don't live in any of those areas so you still aren't Dutch

Nu een casus belli fabriceren om Frankrijk de oorlog te verklaren over rechtmatig Nederlandse klei

wo wohnst du?

ich woll ja ein autismuskarte für dich machen! :^)

grappige cabaretier op npo 1 jongens

>Waarom wil je eigenlijk een Wajong?

Hij wil een NOOT zijn zoals al zijn favoriete 2D meisjes

Dünkirchen ist Germanisch
Bei Deiner Mama unter'm Rock :^)

Ich lebe sogar ziemlich nah an der Grenze zu Belgien und den Niederlanden.
War letzten Monat in Eindhoven.

Wil ik ook wel maar helaas ben ik niet arbeidsongeschikt oetz

77IQ leeft de leef

Het is een popzangeres, wat had je verwacht?

Ben jij die user van Aachen?

Aken*

Maakt toch niks uit.

Als mijn studie tot niks loopt ga ik gewoon bij mijn vriend intrekken.

Wohne in der Nähe von Aachen.
War aber über zwei Jahre nicht auf Vierchan, glaub also nicht, dass Du mich meinst.

AIX LA CHAPELLE EST FRANCAISE

vielleicht wohnst du irgendwo hier

>77IQ leeft de leef

Vroeger lachtte ik hem uit, maar sinds ik zelf noot ben besef ik dat dit het ware leven is

>Je leven baseren op het succes van iemand anders
HAHAHAHA

feels good desu

dat is letterlijk voor vrouwen, janetten en moslims

youtube.com/watch?v=PD94l8suP-I

>wil plaatje op mijn telefoon aan iemand laten zien
>probeert mijn telefoon te pakken
nee, neger. kijken, niet vasthouden.

ooit

Kann ich auch nicht abhaben.
Man sollte meinen, dass Menschen aus unserer Generation in dem Bereich ein paar Manieren entwickelt haben.

>iemand probeert mij een plaatje laten zien maar ik mag zijn telefoon niet vastnemen
>kan geen reet zien maar deze neger wilt toch dat ik kijk

Denkt die neger echt dat ik geïntereseerd ben in zijn kankerberichtjes en foto's op zijn telefoon

Als je geen hulp van buitenaf hebt en je studie loopt al niet lekker
dan is het heel moeilijk om succesvol je leven te kunnen leiden.

Maar daar maken jullie je natuurlijk geen zorgen om want papa en mama regelen en betalen alles voor jullie :)

>papa en mama regelen en betalen alles voor jullie
>mgw het inschrijfgeld in België slechts 600 euro is

je telefoon afgeven wanneer iemand hem vast wil houden is een teken van onderdanigheid.

Belgisch Limburg moet zijn naam veranderen in Loon. Het grondgebied van de provincie is namelijk het grondgebied van Loon geweest.

Je hele mentaliteit staat al op falen. Dus, je zal ook falen. Maar dat zie je natuurlijk zelf niet :)

>slechts 600 euro

Ik zou meerdere keren op mn knieën gaan voor "slechts" 600 euro, verwend jochie.

hallo duisternis mijn oude vriend

>600 euro

Godverdomme dat is echt letterlijk niks
Vuile joden hier in Nederland

In het dialect zeggen we nog altijd Loon, maar het enige wat ze nu nog in Borgloon doen is fruitstroop maken

Het collegegeld in Nederland is ook letterlijk niets als je het vergelijkt met de echte kosten van het onderwijs per jaar.

>denken dat 600 euro veel is voor inschrijfgeld

Wie gaat er nog meer het debat tussen Clinton en Troef kijken om 3 uur vannacht?

GVD! de nederlandse vertaling luidt:

"Luister, duisternis mijn vriend..." !!!!!

vertaald door Lennaert Nijgh en gezongen door Boudewijn de Groot!!!

youtube.com/watch?v=vnEGgFvSxCg

Ik wil gewoon een klein frietchinees vriendinnetje

Ja, dat zou een manager zeggen.

Onderwijs moet je echter niet zien als een kostenpost, maar als een investering voor de toekomst. De overheid zou studeren juist aantrekkelijk moeten maken.

Wir müssen uns vereinbaren in einer NiederDeutschen Union in welcher wir auf eine wirtschaftliche und politische Weise Zusammenarbeiten.

Relatief niet natuurlijk.

Maar 600 euro is enorm veel geld als je het mij vraagt.
Ik ben al blij wanneer ik aan het einde van de maand een tientje op mijn rekening staat.

Belgisch Limburg = Limburg.

gank weg, pruusj

Ik voel er weinig vandaag voor om deze discussie aan te gaan met heel hoogoplopende retoriek en zoals "investeren" en dergelijke, want niet elke studie is een investering. Het enige wat ik duidelijk wil maken is dat de kosten voor studeren hier niet in relatie staan tot de echte kosten.

...

>dvw net 150€ vergokt op een halfuur
Ik ga toch nog eens 50 proberen.

BeNeDe

(luxemburg wordt geannexeerd opdat het acroniem juist is)

Mein Penis ist Diamanten

doe toch maar niet

Er worden al te veel nutteloze studies aangeboden.

youtube.com/watch?v=E9MjLHKlzwo

waar heb jij het over dan?

Ik ben het met jullie eens dat een aantal studies nogal nutteloos is.
Er zou gewoon een lijst moeten komen met studies die slechts beperkt worden gedekt als het ware door de overheid. Dan heb ik het over studies als psychologie, sociologie en mediaonzin waar weinig werk inzit.

Die bij ons is wel lekker

I was rejected by Uni Maastricht when I applied to their NC-free bachelor of psychology programme.
On the leaflet they sent me before though, there were Hijabis on I think every photo except for 2.

Did I get rejected because I'm a blond and blue eyed man? Is Maastricht cucked?

Politie Nederland, Jacob-Jan
Staan blijven

Waterstofbom op de randstad wanneer?

What are you talking about, Hans?
You should have received an explanation as to why you were rejected.

Paar jaar terug bespaarden ze in de Universiteit en de eerste richtingen die niet meer werden aangeboden waren echt kanker. (bv. internationale dansgeschiedenis, etc)

En dan nog had je kloothommels die hiertegen protesteerden

>he actually got rejected by Maastricht

How badly did you fuck up?

Gebeurde ook in Groningen met Fries, maar dat vond ik dan wel redelijk jammer, maar ik zal moeten accepteren dat het een symptoom is van een taal die aan het uitsterven is. Mijn ouders hebben het me niet geleerd, ik ben op z'n minst een L2 spreker.

>the Board of Admissions has compared your application to the others received, and has concluded that your application demonstrates a less good match with UCM than some of the other candidates’ applications.

People from my school with a worse Abitur got accepted into the same course.

Grote kans dat je er ook een motivatiebrief bij moest schrijven en dergelijke. Het gaat niet altijd alleen maar om de cijfers die je behaalt op je vooropleiding geloof ik.

That is subjective of course.
But if you did not agree with their decision you could've appealed it.

Ik denk dat Oostenrijk ook welkom zou moeten zijn.

NIEUWE

Didn't wanna go through the hassle and got accepted into another school within the week.
Just always bugged me that Maastricht didn't want. I had been looking forward so much to living in the Netherlands.
Guess I'll move after I get my PhD. Utrecht looks like one the most beautiful cities in the world.

they have a pruusje quotum. 50% of the students are germans, you were most likely superfluous.

if anything maastricht has a pruusje problem


also:
>their NC-free bachelor of psychology programme

lmke