Sverigetråden - Städaren tar bort tråden-upplagan

...

Other urls found in this thread:

nwt.se/arvika/2016/09/26/livet-efter-kopcentret
youtube.com/watch?v=t1gAKAqCkEs
youtube.com/watch?v=RRdyQjSHcJE&ab_channel=DaveDays
youtube.com/watch?v=Av5Jb52yFBo
youtube.com/watch?v=7R_3Fyyj18M
youtube.com/watch?v=xg22LDQA69A
motgift(punkt)nu/2016/09/26/tyska-familjetidning-varnar-nationella-familjer-de-kan-vara-trevliga/
youtube.com/watch?v=oxHnRfhDmrk
youtube.com/watch?v=NdgMuiwLO-c
youtube.com/watch?v=AOAtz8xWM0w
youtube.com/watch?v=aYjphP8srq8&index=5&list=PLJGt-H7GqwkrREUh0eIgdWs_YgkPNp2T2
youtube.com/watch?v=1FJ6WYtLgbo
youtube.com/watch?v=k-a_oneXmc4
youtube.com/watch?v=w4v2puOgdR4
youtube.com/watch?v=VPmYiVDeATk
youtube.com/watch?v=cz2ngKS0bRA
youtube.com/watch?v=c_ZBpkhFPXE
youtu.be/UctriMuXYS0
youtu.be/PZMjc8xAtR8
youtube.com/watch?v=G5qHasmY5Gg
youtube.com/watch?v=VJ9q7N5e25c
youtu.be/VbxgYlcNxE8?t=3m43s
svt.se/nyheter/vita-mannens-sista-strid
youtube.com/watch?v=Dp3BlFZWJNA
twitter.com/SFWRedditGifs

Varför gjorde han så?

>dkn skitmycket självförtroende från ingenstans de senast dagarna

Såhär jag får fv

jag på 77kg

vad är snabbaste vägen för att få egen lägenhet? jag vet inte om jag har gymnasium-examen och jag behöver en egen lägenhet och bo i, behöver en step-by-step guide

HAHHAHAHA TRÅDEN STÄDADES LMAO

haha, han dödade tråden

varför blev förra tråden raderad?

Kvinnor går inte att resonera med favä. Inte så att det spelar någon roll vad de röstar ändå, de är från Kalifornien respektive Louisiana.

antagligen pga politik i trådstarten

Har typ aldrig kollat på en amerikansk debatt, hur galna är de?

>jag vet inte om jag har gymnasium-examen
Om du inte vet det är lägenhet inget för dig.

>Finns hanrejer i tråden som skulle stödja Rysk ockupation av Baltikum

mystråd när?

>dkn ingen tuttko fv

>de är från Kalifornien respektive Louisiana.
jaha jo då är det kört. Men skulle ändå vara bra för dem att inse sanningen. Om jag var du skulle jag debattera frågan med dem efter debatten.

varför?

Vad är nästa steg?

>jag vet inte om jag har gymnasium-examen

>samla 2500 burkar
>kirra truck-kort
>fixa jobb på lager
>få första lånen
>gå till banken och boka tid för bolån
>när du vet vilken summa du blir erbjuden kan du börja kolla på hemnet.se
>hitta en lägenhet du gillar
>kontakta mäklaren, gå på visning
>bjud på lägenheten

>börja plugga på en halvstor ort
>skaffa studentlägenhet

Poff, lägenhet.

fan menade den sista personen med ''HAN ÄR HÄÄÄÄÄR!!!'' då??

hela /int handlar ju om politik

Du vet inte om du har en gymnasieexamen eller inte. Om du inte har koll på det hur ska du då ha koll på en lägenhet?

>hur galna är de?
10/10 med trump

näe jag vill att alla nationsstater (inklusive Ryssland) sköter sig själva. Varför skulle de okkupera baltikum?

Be föräldrarna köpa dig en lägenhet eller ta ett lån och köp en lägenhet. Om det inte går kan du bli student och få studentlägenhet.

I värsta fall får man ställa sig i bostadskö och vänta bort sina bästa år.

jag är från baltikum och jag vill att ryssland ska ta över dessa pissländer

>jag vet inte om jag har gymnasium-examen

>det finns kommunister i tråden
fy vad hemskt

...

>Varför skulle de okkupera baltikum?

För att skydda ryska minoriteter från förtryckarregimerna i Estland/Lettland/Litauen?

Sverige har ju förbundit sig att hjälpa baltstaterna vid rysk aggression och så fort sverige är inblandat kan ryssland legitimt säkra Gotland.

Ser fram emot det favä.

>Varför skulle de ockupera baltikum

För att NATO vill ha krig. Lika bra att köra preemtivt, du ser väl bara som Ryssland håller på?

Mjo kanske men kommer vara rätt full.

>10/10 med trump
Kommer inte bli som primärvalsdebatterna. Han måste vara mer seriös nu vilket man också kan se på hans kvitter, mycket mindre skitbrevande. Han har ställt om sin kampanj senaste månaderna för att locka mittenväljare och då krävs det att han är lugn och tråkig.

>nwt.se/arvika/2016/09/26/livet-efter-kopcentret
>dkn dokumentär om din ort på "Svensk Vänster Trams" imorn kväll
nu är ja skraj, hoppas fan att jag inte finns med på bild, alla kommer skratta :(

>Ryssland har råd eller kapacitet att göra krig mot flera Europeiska länder
Top kek favä

eller så kommer vi alla överens som Trumo säger

>Kommer inte bli som primärvalsdebatterna. Han måste vara mer seriös nu
jo där har du rätt. Men jag tror ändå det blir kul om han tar upp minst en av alla korrupta och konstiga saker hon har i för sig

JAG
HATAR
CSN

Absolut ingen hade brytt sig eller ens känt till det här om du inte nämnt det. Du vill ha uppmärksamhet.

Att breva rumpa är nog mer effektivt.

Om man frågar en tjej om hon vill äta lunch nån dag och hon frågar varför, vad ska man säga då?
Jag kan ju inte säga att jag hoppas att vi kommer bra överens och att vi börjar tycka om varann och bli ihop.

Gör det du har lovat att göra så gör CSN det det ska

Blev precis varnad för att jag brevar politik. Vad fan

har dig familjen

>sista föreläsningen imorgon är fem till sju
>börjar 8
>har en labb på 4 timmar mitt i
Hur är det här lagligt kvää

>För jag tycker du eee sååå söööt och jag vill lära känna dig lite bättre

säg att du har autism och det är viktigt att göra samhällstjänst

>hon frågar varför
Låter som att du redan förlorat favä
Jag är ledsen user

Mansgrisar ut, tråden tillhör tjejerna nu

Hej, vi söker fler nordbor till vår chatt
lägg till skaning#3786 på discord.

Vänstertroll är ej välkommna.

GE MIG ETT JOBB

Detta.

JAG HAR INTE GJORT NÅGOT FEL REEEEEEEEEE

Eda har klättrat mycket i rankingen för företagsvänlighet eller vad det hette.
De är fortfarande bland de sämsta i Sverige men det finns en på kommunen som försöker fortsätta förbättra det.

Hon har inte gjort det än, jag tänkte bara att det fanns en risk att hon inte var säker på vad jag ville.

>dkn man sätter sig på huk i duschen med duschmunstycket uppåtvänt på golvet.

Viktig fråga för hela tråden att svara på.

Tror ni på liv efter döden? Vad händer?

>dkn första praktikdagen idag

Synd bara att Estland och Lettland brukade tillhöra Europas rikare länder innan Ryssarna kom in.

Vad för praktik?

Säg inte att det är du hästcucken.

Om hon säger det så är hon nog inte intresserad till att börja med.

Butik.

>i tvättrummet
>mobilen faller ur fickan när jag böjer mig ned
>landar i tvätthögen för att sedan glida ned på golvet
ALLAHU AKHBAR

sov gott tråden, vi ses om 6 timmar ;)

ses user :3

>Ryssland säkra Gotland
Hur då? Ett krig mot baltstaterna skulle ju dra in länder som Frankrike, USA och Storbrittanien. Ryssland med en ekonomi på Italiens ekonomi och en export som när som helst kan förstöras av USAs allierade i Mellanöstern har ej mycket att säga till mot dessa annat än att invadera fortfarande neutrala sunkhålor.

vad hände med den andra tråden?

flicka?

Vad gör man då?

Nej. Ingenting.

t. inte rolig på fester men man blir ju inte bjuden så vad gör det

hur vet man om man har gymnasie-examen? fick man något papper eller vad?

...

Slutbetyg tror jag

>ny Kuroneko Smith
Kommer snorren hålla?

user jag..

Helt ärligt. Hade hItler någon chans att vinna andra världskriget?

Någon annan som vill skada sig själv när ni ser romans på film?

nej

Nej, inte utan en allians med Storbritannien. Även fast han tagit Sovjet så hade han fått kuk av USA + England eventuellt. USA:s militärproduktion 1945 var typ större än alla andras tillsammans.

youtube.com/watch?v=t1gAKAqCkEs

>3cm benis

VAD I SJÄLVASTE HELVETE? DRIVER DE MED MIG?

Nej, var nog kört från första början med tanke på hur mycket tur han hadde men ändå förlorade.

Också hadde USA kärnvapen + förmåga att leverera dem.

Hah bli knulad

Har detta faktiskt hänt? Känns riktigt drygt av tjejen i så fall. Schysstare att bara säga nej.

Är det du, stallmannen? Jag skulle vilja träffa dig på riktigt för att se hur du verkligen funkar, ha ett längre samtal. Väldigt spännande och udda individ.

Så med andra ord, det land som var emot USA skulle eventuellt få smisk... så tröttsamt att ett land som sådant ska få existera. Så enormt orättvist för alla andra. USA måste balkaniseras.

ja vad trodde du

kompisar, kommer helt ärligt ta livet av mig snart det finns absolut inget jag vill i denna existens och det jag njuter av har absolut ingen mening och kan inte bli något av det(spela spel lmao)

Om du fortfarande faktiskt får njutning av något kan du skatta dig lycklig min vän

Detta. Oavsett om man vill det eller inte så var (och till viss del fortfarande är) USA totalt överlägset när det gällde produktion av militär materiel.

Brukar ni dricka mjölk? Själv brukar jag alltid ha lite o'boy i mjölken

Nej. ((( De ))) hade planerat allt från första början.

...

>dkn mjölken här smakar socker redan

Numera förfogar ju både Ryssland och USA över likvärdiga mängder kärnvapen så någon sorts balans finns det ju. När det kommer till konventionella medel däremot så är det en helt annan sak.

Men varför måste hela världen gå ihop för att besegra Tyskland? Har de någon inneboende egenskap?

Ja. För det första var de helt orörda av kriget vilket inte ska underskattas men sedan hade de också en enorm befolkning och industribas.

I dagsläget skulle USA vinna ett krig mot resten av världen tillsammans, kärnvapen bortsedda från.

Läs lite klassisk litteratur och hitta mannen inom dig. Arbeta med dig själv fysiskt och finn njutning i strävan.

Du kommer inte njuta mer av att vara död.

Jo jag dricker en del mjölk, som den är eller med vassle i. Men jag känner på mig att det inte riktigt var själva frågan som var viktigast i ditt brev.

>le episka amerikanska memevalet Xd
Bra.

axel...

mm snart
nej, för då finns inte "jag"

bli stormbög

Ses i nån gång i framtiden... Sov gott..

Nästan varje måltid

Ja om du inte vill komma någon vart kan du väl bara ta livet av dig då.

detta.

det blir nog så

Varför så passiv-agressiv?

Struntprat.

Vad är passivt med "ta livet av dig"?

KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄ varför levde inte jag på 1800-talet i en mysig svensk bondgård?

Det är därför de måste säkra Gotland, för att förhindra att NATO-länder snabbt kommer och hjälper baltstater via Östersjön. Om NATO kan sinkas såtillvida att de presenteras med ett fait accompli så är det inte säkert att man väljer att offra ofantliga resurser och ej obetydliga antal av egna medborgares liv för att befria någon sketen baltstat som ändå kommer att se ut som en grushög när man är klar.

>109 brev
>25 bilder

detta. bokstavligen drömmiljön

nbögar blir alltid extremt frustrerade av att se patetiska människor, speciellt när de inte tar deras råd.

Tycker ni hon som spelar Chelsea Clinton i den här meme-videon är söt?

youtube.com/watch?v=RRdyQjSHcJE&ab_channel=DaveDays

Och är väl en bra anledning för Nato att placera ut trupp i Baltstaterba för att avskräcka från detta?

Varför undrar du

Ryssland är den främsta fienden. Till att börja med är ryssar av underlägsen ras. Detta bevisas av deras stora befolkning och enorma land, med enormt mycket naturtillgångar, och trots det är deras BNP att jämföras med någon amerikansk delstat. Hade de inte haft så mycket olja och gas hade deras ekonomi varit på samma nivå som deras ukrainska bröder.

Våra allierade är alla som tillhör vårt folk, dvs. västeuropéer, amerikaner (majoriteten av de vita), och alla andra germanska folk. NATO är försvarsalliansen för de germanska folken så vi ska kunna skydda oss mot Ryssland och Kina och för att vi skall ha stor makt i världen.

Judar finns det lika mycket av i öst som väst, skillnaden är att judarna i öst använder rysk propaganda, som går ut på att splittra väst så att Ryssland kan bli det nya USA. Ryssland har inte samma massinvandring, men ryssar är lika lågt avskum som MENA-folken (alkoholiserat fattigt smuts, springer runt hundar på gatorna där), vilket gör att det inte spelar någon roll att det inte kommer in fler undermänniskor likt dom själva.

Av denna anledning vill jag inte ha något som helst att göra med det lilla som finns kvar av den nationella rörelsen i Sverige eftersom den är prorysk. Som sagt är den praktiskt taget utdöd ändå, så ville bara skriva det till de som fortfarande brinner för svenskar.

Hur kan vi motverka Ryssland på bästa sätt?

Du kan få denna om du vill

I vilken ålder är det objektivt inte längre WT att skaffa barn?

>dkn man gjorde upp exakt matlista + handelslista för hela veckan
Nu ska fan bli ordning.
Hur länge tror ni man orkar?

Inte speciellt

...

>Hur kan vi motverka Ryssland på bästa sätt?

Ja vi kan ju böra med att införa någon form av psykologiskt försvar. Det är fan skrämmande hur många svenskar som har gått på rysk propaganda.

Titta bara på hur många som tror att NATO är någon sorts mördarmaskin som sätter kärnvapenmissiler i massa länder och bombar en massa civila.

25 är väl undre gränsen men plussa på ett par år om du är osäker. Beror också på hur långt du är kommen i karriären.

Vill du ha fv? Gå med i arbetsförmedlingens ungdomsprogram, där är dussintals osäkra pajer som vill bli dominerade

>cute
nej

Så ni tror alltså att ryska armén ska gå in i Sverige med målet att etniskt rensa Sverige på svenskar? Är det inte lite mer sannolikt att Ryssland vid en konflikt med ett NATO som inkluderar Sverige går in i Sverige och rensar ut NATO-vänliga politiker och tillsätter mer ryssvänliga eller neutrala politiker? Någon permanent ockupation vore mer eller mindre otänkbar då det inte finns några ryska minoriteter här eller seriösa ryska anspråk på svenskt territorium. Verkligheten fungerar nämligen inte som något jävla datorspel där man kan ta över hela världen bara för att man tycker att det är kul.

Man kan ju också fråga sig vad för värde svenska statens territorium och Sveriges gränser har i dagsläget? Dagligen passerar hundratals icke-vita invandrare våra gränser och det befinner sig redan runt 1,5-2 miljoner icke-vita kolonisatörer på svensk mark. Vad fan är då ett jävla ryskt flygplan att lipa över? Det är ju inte så att våra gränser och vår stat används till något vettigt just nu ändå så det är inte något Ryssland kan förstöra.

Sverige är redan "ockuperat" och nationellas uppgift är inte att försvara ockupanterna från andra tänkbara ockupanter utan att på ett eller annat sätt jaga ut ockupanterna och förrädarna som redan är här.

SLAVA FUCKING ROSSIYA

...

Undrar om Trump har en stor _____

>Titta bara på hur många som tror att NATO är någon sorts mördarmaskin som sätter kärnvapenmissiler i massa länder och bombar en massa civila.
Vilket är sant...

Men jag vill ju bli dominerad

hund

>Så ni tror alltså att ryska armén ska gå in i Sverige med målet att etniskt rensa Sverige på svenskar? Är det inte lite mer sannolikt att Ryssland vid en konflikt med ett NATO som inkluderar Sverige går in i Sverige och rensar ut NATO-vänliga politiker och tillsätter mer ryssvänliga eller neutrala politiker?

Jag, dvs
(>65389391)
håller helt med dig.

>SLAVA FUCKING ROSSIYA
Åk tillbaka till Ryssland Dimitri, du hör inte heller hemma här.

>dkn ingen dominant amazonfv

Vilket av påståendena är sanna enligt dig?

Att vissa NATO-medlemar har av misstag bombat civila stämmer, men det är förhållandevis få pga användningen av dyra precisionsvapen.
Ryssland t.ex klusterbombar hela städer i Syrien bara för att det finns ett gäng rebeller där.

Kärnvapen kan aldrig placeras ut i ett land utan att det landet begär det, och just nu finns det totalt ca 60 B-61 bomber i hela europa. Det är till och med öppen data var de finns.

Norge och Danmark är med i NATO, där finns inga kärnvapen eller ens några andra strategiska resurser.

>Att vissa NATO-medlemar har av misstag bombat civila stämmer, men det är förhållandevis få pga användningen av dyra precisionsvapen.
Haha aa att använda drönare mot bröllop i Jemen är jättesnällt. Att sponsra radikala islamister i hela MENA för att destabilisera regionen är jättesnällt. Att avsätta bra ledare som Ghadaffi är jättesnällt.

>Kärnvapen kan aldrig placeras ut i ett land utan att det landet begär det
När ((( landets styre ))) är samma sak som ((( NATOs styre ))) så är det inte speciellt svårt att få igenom en ansökan...

Folkförrädare snälla gå.

>Att sponsra radikala islamister i hela MENA för att destabilisera regionen är jättesnällt.
Detta är det USA som gör, inte NATO

>Att avsätta bra ledare som Ghadaffi är jättesnällt.
Detta stämmer

>När ((( landets styre ))) är samma sak som ((( NATOs styre ))) så är det inte speciellt svårt att få igenom en ansökan...
Vet inte riktigt vad du menar, men NATO har inget styre alls över ett lands regering.

Kärnvapen kan som sagt inte placeras ut om det inte begärs av landet i fråga. Det har hittills aldrig hänt i ett NATO-land, men var väldigt vanligt i Warsawapakten.

bögar....

önskar jag var utåtriktad och pratglad

jvdk

jag kan prata med människor i 5-10 minuter sedan säger jag något väldigt autistiskt och blir knäpptyst

>demokrati har ett egenvärde

Är det egentligen så fel att säga till exempel svenskalektioner istället för svensklektioner? Ja, det är icke-standard, men det är det verkligen ogrammatiskt med tanke på att svenska även är ett substantiv, och inte bara ett adjektiv.

Landsförrädare kanske men absolut inte folkförrädare. Den enda folkförrädaren här är du.


NATO är USAs lilla krigsallians av legoknektar.

>Vet inte riktigt vad du menar, men NATO har inget styre alls över ett lands regering.
Nej men samma personer som styr USA och NATO styr också över Sverige.

Men då skulle man ju lida av ensamheten och till slut bli en Elliot

Och samma personer styr väll också över Ryssland då om vi nu går på judespåret eller?

TGSNT är så intressant, är på del 5 just nu favä

Snela breva mysmusik
youtube.com/watch?v=Av5Jb52yFBo

>NATO är USAs lilla krigsallians av legoknektar.
Inte sant. USA har precis lika mycket makt i NATOs råd som vilket annat land som helst.

>Nej men samma personer som styr USA och NATO styr också över Sverige.
>M-muh judarna styr universum

Aha, du har den världsbilden, då går det nog inte att ha en sund debatt med dig.

Till viss del ja. Men de har inga Soros, Rothschild och liknande figurer. Inte heller har de Hollywood och en media som är totalt dominerad av ((( dem ))).

youtube.com/watch?v=7R_3Fyyj18M

a:et tillhör inte stammen och försvinner därför i sammansättningar.

>du fick inte kämpa med SA på Berlins gator mot kommunister och reaktionärer
>du fick inte vara med och se NSDAP växa från att vara en liten okänd sekt på 7 personer till att bli den mäktigaste krigsmakten i hela världen
>du fick inte delta i den största kampen mellan gott och ont som den här planeten någonsin har skådat
>du kommer aldrig på din ålders höst vandra på huvudstaden Germanias gator och känna dig nostaligisk, gå runt de gamla kvarteren där du för så många år sedan stred med dina kamrater i SA
>du kommer aldrig sätta dig på en barkbänk i staden, känna solen i ansiktet, höra de glada rösterna i bakgrunden, ta en sista blick mot hakkorsfanan vid husväggen, stänga ögonen och äntligen somna in för gott med vetskapen om att ditt folk kommer leva för evigt
youtube.com/watch?v=xg22LDQA69A

Men det går att ha en sund debatt med någon som tar allt USA och NATO säger som sanning?

motgift(punkt)nu/2016/09/26/tyska-familjetidning-varnar-nationella-familjer-de-kan-vara-trevliga/

Låter lite för bra för att vara sant?

youtube.com/watch?v=oxHnRfhDmrk

>Du kommer aldrig skänka bort halva östra Europa till Kommunismen

Kommunism är rödpillrad din äckliga SDare

Neger, missade du biten där han invaderade sovjet?

Jaha, visste inte att sammanslagningar var begränsade på det sättet

>Landsförrädare kanske men absolut inte folkförrädare.
Eh, jo. Sverige är svenskarnas land. Att förråda Sverige är att förråda svenskarna.

>finngoler

Ja, och misslyckades och förlorade resten av Östra Europa.

>Eh, jo. Sverige är svenskarnas land.
Instämmer. Men det gör uppenbarligen inte du eftersom du vill skydda en stat som håller på att förinta svenskarna.
>Att förråda Sverige är att förråda svenskarna.
Att kämpa för nuvarande folkmordsregim är att förråda svenskarna.

>Men det går att ha en sund debatt med någon som tar allt USA och NATO säger som sanning?

I princip allt NATO uttalar sig officiellt om går genom rådets alla 28 länder och undersöks noga av representanterna. Det är en väldigt transparent organisation som sällan har faktafel.
NATOs nuvarande chef, Jens Stoltenberg från Norge har hittills inte gjort något uttalande som jag har funnit någon anledning att misstro.

När det gäller USA så är det ju lite mer si och så, men det beror ju på vilken president som sitter just då, visst ljuger amerikanska politiker, på samma sätt som svenska eller ryska, men av de tre länderna så är Ryssland det som otvivelaktigt använder lögner eller förvridningar av sanningen oftast för att nå sina politiska mål.

Ta andra substantiv som slutar på a och gör sammansättningar, så ser du tydligt mönstret.

Lampaskärm, skolaskjutning, näsablod. Kanske funkar i Skåne.

Men vi får nog räkna med att "svenskalärare" och liknande blir standard i framtiden eftersom nästan alla säger så och tycker att det låter bra.

känns bra favä

HELL SEGER

AHAHAHAHA

>Att kämpa för nuvarande folkmordsregim är att förråda svenskarna.
Att kämpa för fiendens regim är också att förråda svenskarna

Innan bläcket hade torkat på Molotov-Ribbentroppakten så gick Stalin bakom ryggen på Hitler och slöt ett hemligt avtal med Storbritannien. Allt enligt Mannerheim's hemliga pärm S-32. Vidare har vi Operation Grom som Sovjet planerade redan 1940 och som Bunich och Suvorov påvisat nu i modern tid. Detta var skälet till att tyskarna började planlägga Operation Barbarossa. Stalin planerade med Storbritanniens goda minne att erövra hela Europa utom just Storbritannien.

Sen var det faktiskt de tyska generalerna(utom Von Manstein) som förordade att huvudanfallet skulle riktas mot Moskva. Hitler ville istället att huvudstyrkan skulle gå mot oljekällorna i Kaukausus. Först året efter lanserades Operation Blue med ett större anfall mot Kaukausus men då hade man förlorat överraskningsmomentet.

Där ser man. Då lärde jag mig något nytt.
>Men vi får nog räkna med att "svenskalärare" och liknande blir standard i framtiden eftersom nästan alla säger så och tycker att det låter bra.
Skulle inte förvåna mig. Jag tycker också det låter bättre. Kanske inte bra, men bättre. Av någon anledning.

Ja, men att hoppas att fiendens regim försvagar den svenska regimen och ger oss en chans att slå till är inte förräderi, det är geopolitik. Kan ryssen sponsra svenska nationalister i utbyte mot att den framtida staten är mer pro-rysk än pro-NATO så är det bara positivt.

Jag vill knulla den här tjejen så jävla gärna. Trycka henne upp och ner och kors och tvärs. Fyfan vad hon är en tease.

svenska staten måste raderas

HELL SEGER!

Kan inte bestämma mig om du eller hästcucken är krypigast

jo

user så pratar man inte om sin morsa kek

>halebop

>Kan ryssen sponsra svenska nationalister i utbyte mot att den framtida staten är mer pro-rysk än pro-NATO så är det bara positivt.

Absolut inte. Kreml är vidrigt och vi ska samarbeta med andra nordeuropeiska folk, inte ryska undermänniskor.

...

Det där finns det ingen källa för bortsett från dessa förffattare. De är lika pålitliga som alla ex illuminati som springer runt.

>Oironiskt vilja sälja ut sitt land till någon annan stat för pengar

>Säger han och brevar en arrogant tunnhudad besserwisser med 8/10 fv

Vet du vem jag är? Nej.

Alltså om man går klädd med någon jävla magtröja och yogabyxor när man ska utföra arbete med en kille som uppenbarligen har sexuella behov samtidigt som man vet att man har en gudinnas kropp så borde det fan vara okej att våldta henne. Särskilt när hon beter sig så sexigt som hon gör med blickarna, slyniga rörelserna, kroppskontakten. Hon tror att hon kan få makt över mig den succubusen men hon ska få se.

Sitt du och runka till din statspatriotism medan NMR som har fattat hur geopolitik fungerar glider runt i ryska T-14 Armata prydda med Tyr-runan

Jag vill gärna att ryssen tar över. Då kanske alla beta-bögar blir nedslagna av alpha-ryssar :D

Jag vill att ryssen tar över så att jag kan få en rysk alfa hane som sätter mig på plats

>pengar
heh

>medan NMR som har fattat hur geopolitik fungerar
HAHAHAHAHA

>T-14 Armata
>Du menar den som behövde bogseras bort från premiärparaden i våras?

...

>Vet du vem jag är?
>så borde det fan vara okej att våldta henne
Jag vet tillräckligt favä

>t. bitter diaspora

hoppas ryssland rövdemolerar alla borgare och deras kapital och alla urbana vänsterkonstnärer genom att annektera sverige

>dkn man sover 14 timmar per dygn för man ändå inte har något att göra

Det finns bara beta-män i Sverige, fast i olika nivåer. Killar som hänger på Cred Forums är den värsta nivån. I Ryssland är alla alpha, förutom bögarna. Men till och med bögarna i Ryssland är mer alpha än killarna i Sverige.

mehmet....

hans gungande speglar hur jag känner mig

haha mm jag ska acceptera att en tjej teasar mig så utan att göra något

Fet och 160 cm?

>Han tror att man kan ta över en stat med ett gäng rostiga BTR-70.

Haha aa.

jag behöver fler exemplar av detta jagjag för min samling favä

DESS MÄKTIGA VINGAR SPRIDDA ÖVER OSS
DEN RYSKA ÖRNEN SVÄVAR HÖGT
FADERLANDETS TREFÄRGADE FLAGGA
LEDER RYSKA FOLKET TILL SEGER

Cлaвa Poccии!
Cлaвa Poccии!
Cлaвa Poccии!

mer eller mindre

Nazis did pretty well considering that they were pretty much all alone against every other major country in the world, while only posessing meagre natural resources and underwhelming industrial capacity.

kan inte vänta att bli kristen ortodox i den ryska kyrkan

utan all jävla cuckeri från protestanterna och deras möh flyktingar

>pratar om att våldta
>blir nervös och osäker hur man ska bete sig så fort en tjej går emot ens håll

Or they did shitty considering they initially had the support from the Western allies as an anti Soviet barrier and then had to throw it away by breaking that major treaty.

Det är fritt fram att flytta till Ryssland om du vill user

Jag är paniskt för rädd att betala räkningar. Eller ja - nuffrorna på mitt tangentbord är inte samma som på en chipautomat eller en bankomat och det fuckar med mitt huvud. Jag har inte tid med råka låsa mitt bankkort. Mitt liv är så brutalt inrutat och folk räknar med att jag dyker upp och inte piper iväg till banken för att kreditkortet är låst.

>man

youtube.com/watch?v=NdgMuiwLO-c

Vad lyssnar ni på?

>vilja dö för NATO och den amerikanska världsordningen
cuck

po ru är ett nytt jagjag

>Vilja dö för Ryssland och den ryska världsordningen
Exakt lika mycket cuck

youtube.com/watch?v=AOAtz8xWM0w

Ryssland – vårt heliga hem
Ryssland – vårt älskade land
Den mäktiga viljan, den stora äran
Detta är ditt arv i evig tid!

Var stort, du fria Moderland!
En urtida union av splittrade folk,
Förfäders visdom har getts till folken!
Var ärorikt, vårt land! Vi är stolta över dig!

Från de södra haven till polcirkeln i norr
Sprider sig dina skogar och fält
Du är unik i världen, den enda av sitt slag
Detta land är skyddat av Gud!

Stora vidder för drömmar och leverne
Öppnas upp inför oss de kommande åren
Vår lojalitet till Fosterlandet ger oss styrka
Så var det, så är det, och så skall det alltid förbli!

Sätt på den ryska nationalsången och känn hur manligheten inom er börjar växa. Låt Putin ta över Sverige så kommer han förgöra alla beta-män och feminister och vi kommer ännu igen bli ett land med en ljus framtid.

youtube.com/watch?v=aYjphP8srq8&index=5&list=PLJGt-H7GqwkrREUh0eIgdWs_YgkPNp2T2

jag kommer inte slåss för någonting din lilla moppepojke

det är du som brevar alla >möh KRIGSMASKINER

väx upp

...

Ryska är den bästa sången ja men Sverige är på en stark andraplats

kolla jag hade rätt
beta-männen börjar redan försvinna

>dkn hade aldrig nån snäll barndomskompis med en stor po ru

>Sätt på den ryska nationalsången och känn hur manligheten inom er börjar växa. Låt Putin ta över Sverige så kommer han förgöra alla beta-män och feminister och vi kommer ännu igen bli ett land med en ljus framtid.

>nytt

youtube.com/watch?v=1FJ6WYtLgbo

Du vet att ortodoxa kyrkan finns i Sverige va, med svenska praktiserande? De har stort utbyte med Ryska kyrkan så det är bara att sätta igång.

Detta.

Sveriges är vidrig. Jag spottar på er jävla sång och bränner er flagga.

SLAVA ROSSIYA!

bara massa babbar där

youtube.com/watch?v=k-a_oneXmc4

Den här fin, kamrat!

Nej. Ingenting.

t. rolig på fester och ofta bjuden

>jag kommer inte slåss för någonting din lilla moppepojke

Att inte strida mot någon som invaderar ens land med militära medel är att ställa sig på fiendens sida.
Även om du bara sitter kvar i din mammas källare och runkar över att stora starka ryssar snart kommer till dig så är det ju inte orimligt att du ändå dör i kriget, civila dör alltid i krig.

Varje meddelande om att motståndet ska uppges är falskt. Sverige kan, Sverige vill och Sverige ska försvara sig.

Fast nej, de har sina egna. Har träffat ett helt gäng svenskar från svenskortodoxa församlingen i Göteborg.

>they initially had the support from the Western allies

>dkn man gjort en populär, rödpillrande
jodel

youtube.com/watch?v=w4v2puOgdR4

>dkn arbetarens röda fana kommer höjas högt över hela världen när den röda armen på flera miljoner man drar fram över euroasien

LEVE KINA!
LEVE RYSSLAND!
LEVE EURASIA OCH DEN FRAMTIDA STORMAKTEN!

>vara svensk

Häng dig

>Hey guy, if we just let Hitler go on and break all those treaties we had earlier he may be a counter against Communism? He's just taking German territories after all

Cлaвьcя, Oтeчecтвo нaшe cвoбoднoe,
Cчacтья нapoдoв нaдёжный oплoт!
Знaмя Coвeтcкoe, знaмя нapoднoe
Пycть oт пoбeды к пoбeдe вeдёт!

youtube.com/watch?v=VPmYiVDeATk

Bre svar

Västerlandets era går mot sitt slut bögjävel. Den negro-arabiska horden kommer krossa er. Sen kommer vi Eurasier svepa fram och erövra planeten och för första gången i världshistorien kommer jorden vara enad under en fana, den röda fanan med den gula stjärnan!

youtube.com/watch?v=cz2ngKS0bRA

En Trave Till :3

>dkn inte spelat euro truck simulator på drygt 3 år
Måste prova det i VR med ratt.

vih jag älskar trump nu

youtube.com/watch?v=c_ZBpkhFPXE

>dkn västvärlden kommer falla under din livstid
>NATO kommer bli upplöst och USA kommer förlora sin status som stormakt
>europa kommer bli ett primitivt negro-arabiskt kalifat
>den eurasiska unionen kommer bli den enda makten i värlen
>eurasia kommer erövra planeten

>Sveriges är vidrig
välkommen ombord på tåget kompis

>dkn redan trött
Tror det blir att se debatten i repris

CЛABЬCЯ, OTEЧECTBO HAШE CBOБOДHOE,
CЛABЫ HAPOДOB HAДЁЖHЫЙ OПЛOT!
ЗHAMЯ COBETCКOE, ЗHAMЯ HAPOДHOE
ПУCTЬ OT ПOБEДЫ К ПOБEДE BEДЁT!

alla?

You didn't clarify anything you said earlier. What is the support are you talking about? And what does it have to do with the military prowess of Nazi Germany?

L O L

>bekant fick bebis nyligen
>hon skickar bilder på den ibland
>dkn ungen är helt otroligt söt
Fan vilken skillnad det gör när man är deprimerad. Förgyller vardagen som fan att se den lille parveln ;_; Julia heter den.

>dkn en dag kommer jag bli pappa och hålla en sån i min famn
Kommer skydda mina barn med mitt liv favä.

ETS2 är en skit men eftersom det inte kan simulera flera ledpunkter.

EN SKIT.

>alla?
ja detta är viktigt

HELL FUCKING RYSSLAND

När insåg du att du aldrig skulle få en fv?

För mig var det i ettan när en sötpaj på ekonomiprogrammet skickade meddelanden till mig och vi kom överens om att träffas, och dagen efter när jag kom till skolan så skrattade hon och flera från min klass åt mig

>inte alls
>16 upvotes

Det är jävligt kört och det är nog bara att acceptera det.

HELL DEN RYSKA FEDERATIONEN!
HELL FOLKREPUBLIKEN KINA!
HELL DEN EURASISKA UNIONEN!

youtu.be/UctriMuXYS0

JAG LÄNGTAR TILL DEN DAGEN RYSSLAND TAR ÖVER SVERIGE

PUTIN ÄR DEN LEDAREN VI BEHÖVER

God morgon

Också den tyska regeringen jävla inkompetenta eftersom de är ständigt fastnat på fälttester under långa lastbilar under de senaste tio åren.

ok

>en dag kommer jag bli pappa

Tror det var när jag skaffade pv

Tyckte det var topp mys att sitta mitt i natten och lyssna på webbradio medan det regnade in-game.

Spelet har definitivt en del tekniska problem men gav mig ändå bland de kraftigaste donkarna jag känt på länge

...

>den dagen putin berättar att han ska avrätta alla beta-män, feminister och asyläckel som förstör detta land

...

wew Göteborg är förlorat. I Stockholm var det typ bara 2pers som tyckte det var okej att etniska svenskar blev minoritet när jag frågade

Putin är VÅR GRABB

Ja. Jag är lagom arisk av mig så det borde nog vara rätt lätt att hitta fv trots min starka autism.

...

youtu.be/PZMjc8xAtR8
>dkn man inser att sovjetunionen inte gjorde något fel

>putin när han inser att han räddade hela landet från att gå under

>går in i tråden
>kvalitén är botten
>vänder tvåhundrasjuttio grader och går in i väggen

...

Bara jag som vill knula Putin? Inte på ett bögigt sätt alltså utan bara ni vet liksom

Häng dig homo

äntligen någon jag skulle kunna tänka mig att uppbåta. lite humor är vad som krävs.

löfven kommer komma på knä och lämna över Sverige till putin

Förvånansvärt rödpillrat favä. Finns kanske hopp djupt ner i folkmyllret ändå.

>Inte på ett bögigt sätt alltså utan bara ni vet liksom

bring back soviet 2017

youtube.com/watch?v=G5qHasmY5Gg

Vad lyssnar ni på?

Tycker Ungern gör rätt för sig med sin lilla mur. Följer deras upptåg med spänning.

ahahaha aaaaa

>inga toapauser
Ni missar väl inte när Hillary Clinton skiter och pissar på sig live framför 100miljoner tittare pga jagjagmagi?

...

youtube.com/watch?v=VJ9q7N5e25c

Inte homo dock :^)

He who does not miss the USSR has no heart
He who wants it back has not brain

t. Vladimir Putin

Suppose it may hav3e been stupid enough but he did have enough support in the UK at least for them to allow Germany to grow in military might and annex German majority territory since people thought he would counter the soviets. When Hitler broke the Munich treaty any hope for that evaporated..

...

Cred Forums har två plantor i publiken som har med sig laserpekare.

förbered er.

>188cm
>blå ögon
>blond
>bra ansiktsestetik
Autism stark

>våra

Bara för du är klädd som en tjej betyder inte att du är en

Sant. Vi behöver något nytt och något större. Eurasiska unionen är framtiden.

>gå undercover som invandrare
smart

äckligt och avskyvärt beteende favä

hoppas någon amerikan varnar säkerhetstjänsten i förväg

>våra

det finns inga nackdelar med att ryssland tar över sverige

>försöka sabotera en demokratisk process
Avskum, ha lite heder för fan.

>husblattar
Ni ska hänga högst av alla på repets dag. Patetiska jävla nollor.

Svenskar är fan världens dummaste folk. den där snubben har rätt. jag älskade skolavslutning i kyrkan

Varför skulle jag klä mig som en tjej

...

Vafan?? Hon är fan onda era dumma jävlar

Men du brevar fortfarande i tråden

Jag börjar bli mer och mer övertygad om att vinden vänder

>det andra svaret
jimmie...

Episkt ^^

>Istället för att landet invaderas av en sorts undermänniskor så invaderas det av en annan sorts.

Jag förstår inte hur det är negativt att passa in i sitt nya hems kultur.

...

Jo nog fan vänder den, men alldeles för långsamt och alldeles för svagt.

Varför är sv*nskar så konflikträdda?

Allmän kännedom att Admin sitter i knät på FBI på mer än ett sätt.

hur är det ett problem att segregationen mellan över och undermänniskor blir tydligare?

Inte ofta. Lite då och då.

Fina siffror

>han tror Sverige är USA

fan vad jag hatar husblattar.

Ett halvvitt land med svensk kultur är ju fortfarande ett uppbyte över ett vitt sverige med babbekultur.

De ska inte vara här överhuvudtaget och är de så jävla dumma i huvudet att de på allvar tror att de kan bli svenskar så är det ännu värre. Har mer respekt för kaosblattarna i #orten som vill införa sharia än en jävla husneger.

Ett helsvenskt land med svensk kultur är ännu bättre.

oj blev fel ordning

Tecken på depression favä.

...

breva tråd

But that really doesn't have anything to do with Germany's military ability.

Lustig syn du har alltså. Träffade så sent som förra veckan en svart tjej som är uppvuxen i sverige och hon är precis lika svensk av sig som du eller jag. Klart fan hon hör hemma här och ingen annanstans i världen.

Jag är så ensam att jag mår fysiskt illa och nästan spyr. Jag har ett enda jävla mål i det här äckliga jävla skitlivet och det är att en tjej ska vilja ha mig men inte ens det kan jag få. Något som MILJARDER människor ser som en naturlig självklarhet. Varje dag är tortyr för mig. Varje sekund är lidande. VARFÖR MIG? Vad har jag gjort för att förtjäna denna livslånga misär och ensamhet? Era idiotiska tips om självförbättring är helt värdelösa så länge ni inte kan komma på något magiskt botemedel för autism. Jag orkar inte vara ensam längre. Jag vill bara bli älskad. Varför kan jag inte få bli det eller iallafall få se en liten hint om att någon tjej är intresserad. EN ENDASTE LITEN HINT är allt jag behöver men inte ens det kan ni unna mig. Jag HATAR er. BRINN!

vilket schampo använder ni killar?

>möh sjunga i ((( kyrkan )))
>möh luciatåg
Jag önskar att den äckliga nbögsskiten inte fanns när jag var liten. Jävla cancer

En del av konsensuskulturen skapad av en stark folkgemenskap och ett tryggt samhälle. Funkar bra i ett homogent land där alla känner sig tillhörande. Fungerar jävligt dåligt i ett heterogent land med segregering där varje möte är osäkert.

Om man faktiskt vill följa resonemanget betyder det dock att hälften av alla västerländer (inklusive norra halvan av sverige) ska tömmas på sin nuvarande majoritet, för att återställa den ursprungliga.

...

>neger
>är precis lika svensk av sig som du eller jag
Häng dig.

...

Jag tycker att du och den där svarta tjejen kan flytta till USA eller någon annan icke-nationalstat om du tycker så.

>möh öppen svenskhet
>möh kultur
>möh integration
>möh mellanmjölkspolitik
NACK. SKOTT.

...

Hon ser ut som att hon inte riktigt bryr sig om killen som tar på henne. Av någon anledning gör det mig kåt.

>manskultingar

...

jävla idiotbeteende

Elliot gjorde inge fel

när ska de lära sig?

Ja, hon har fan en bonnigare dialekt än jag. Uppvuxen på en bondgård.

Har inga tvivel om att hon kommer bli blekt förr eller senare.

gå o lägg dig du ska till ditt jobb på friends arena imorn kl halv 7

Att alla etniciteter ska ges en egen plats av någon annan makt är orimligt, såklart. Menade mer den generella nationalismen.

lmao ska kolla debatten fan. har tagit ledigt för detta

>VARFÖR MIG?
Antagligen är du lite skum och inte så snygg
>Era idiotiska tips om självförbättring är helt värdelösa
vad fan trodde du? Du är på Cred Forums.

>få se en liten hint om att någon tjej är intresserad.
Hur ofta hintar du själv till tjejer? Hur låg ribba har du på tjejer?

...

hon blev pumpad och dumpad av en alfa manskulting och försöker rationalisera det i efterhand

axel...

>Har inga tvivel om att hon kommer bli blekt förr eller senare.
Du gör det bara ännu värre ditt äckel. Svartskallar som tror de är svenskar är en cancer som måste bort.

Erkänn nu, det är du som är negern

...

Fin halmgubbe

"Så man kan säga att vi politiskt strävar efter att bevara de nordiska folken som de är idag, inte den nordiska rasen som den var, för låt oss säga 7 000 år sedan."
– Klas Lund

Kan någon breva klassisk musik i stil med denna? Får en att känna känslor.
youtu.be/VbxgYlcNxE8?t=3m43s

>svt.se/nyheter/vita-mannens-sista-strid

...

youtube.com/watch?v=Dp3BlFZWJNA

>kritiserar amerikanisering och sakriver på svengelska i samma brev
Den har jag faktiskt inte sett förut

Men de är ju så gulliga! :3

Slutstriden närmar sig.

Confession:
Jag hoppas, från djupet av mitt hjärta, att Sverige tas över av invandrare och att den svenska kulturen inte längre blir central. Jag hoppas att Sverige blir mångkulturellt där svenskar är en minoritet.

Hon har bott för länge i USA. Den där retoriken är inte värdig ett svenskt debattklimat.

slut

>när Axel försöker vara kantig

>Hur ofta hintar du själv till tjejer? Hur låg ribba har du på tjejer?
>autister
>kunna skicka signaler

VAD I HELVETE?!

Det är ju väldigt övertygande i alla fall. Inte varje dag man träffar en neger som är så hemkär på en svensk bondgård. Pratar sig varm om att ta hand om kossor och katter och sånt. Bonntjejer är mysiga, får jag säga.

Nej

När jag ser SDare breva sin skit så känner jag samma sak

>väll
>påväg
Vem kan ligga bakom detta brev

>alfa
>manskulting
men lille calle....

????

Svarta tjejer är fina.

Just därför ska hon stå där uppe och slaktas av Trump så att alla kan se hur hon är. Förhoppningsvis, med lite tur, kanske han skrämmer henne tillräckligt med sanningen så hon får en hjärtattack och faller pladask.

>afrika är framtiden xDDD

>vi måste stoppa rasblandningen och föda fler vita barn
>fyfan vad jag hatar svenska tjejer, degenererade horor etc

hur ska ni ha det egentligen stormisar?

Är det förintelsen han syftar på?

>o-om jag leker svensk så kanske svennarna accepterar mig
Fy fan vad vidrigt

>en neger som är så hemkär på en svensk bondgård. Pratar sig varm om att ta hand om kossor och katter och sånt. Bonntjejer är mysiga,
muh dick

>Menade mer den generella nationalismen.
Jo, men igen, om man faktiskt tror på de värdena så borde man väl inte vara bekväm med att tränga undan en annan etnicitet som var där först? Eller är det viktiga om de formellt hade bildat en nation eller inte?

>Fin halmgubbe
Du använder frasen inkorrekt.
>bevara de nordiska folken som de är idag
Jo så kan man ju tycka rent ideologiskt. Inget fel med det. Men det finns ingen logik i att dra en linje i sanden just 2016 istället för 1950, 1201, 2073 eller 8337f.k.

Varför hetsar vår media till vitt folkmord?

>tråden är en stormbög

haha aa det är bättre att göra som hon själv gör och skicka lönnmördare på folk som inte håller med xD

Jävla pacifister. Häng er.

Misaka...

Sova ett par timmar innan debatten? J/N?

bevis för att hillary skickar lönnmördare?

Nej, det framtida kriget. Hela NSDAP gick ut på att så ett frö av hopp i de europeiska folken. Adolf Hitlers sista kända ord i bunkern var "Framtidens människa" när han fick frågan om vad man ska kämpa för när han är död.

Vi har bara sett början på vad som komma skall.

>Det är en av de sista gången som den vite mannen som väljargrupp har chansen att utöva sin makt som just vit man. Nästa val kommer andelen vita män vara ännu färre.

Mycket snyggare än svenska tjejer.

>vi måste stoppa rasblandningen och föda fler vita barn
Det kommer aldrig sluta vara roligt att de som säger det här mest är de som gör allra minst för att hjälpa det

Skojar du eller?

varför hatar hon vita män?

Ja, hon såg inte alls dum ut får jag drista mig att påstå. Väldigt trevlig av sig också, och så en rejäl hylla på det. Kanske hade det kunnat blivit något i ett annat liv.

>svensk kultur
>bra
det logiska slutstadiet för det svenska kulturprojektet utan såna här invandringsproblem är så tråkigt att jag inte ens orkar beskriva det

ingen tjej vill ha sex med beta-män
alla vita svenskar i dagens sverige är beta
ser du problemet?

varför har hon inte varit i rättegång då?

>när en arg vit man på defensiven brevar
Det är bara att acceptera negerkuken, user.

(Du)

haha okej bra svar

>Det är ju väldigt övertygande i alla fall. Inte varje dag man träffar en neger som är så hemkär på en svensk bondgård. Pratar sig varm om att ta hand om kossor och katter och sånt. Bonntjejer är mysiga, får jag säga.
vill gifta mig med henne

Jag vill bli peggad av en tjej

>ser du problemet?
Jag problemet är väl att dom är beta men tycker dom förtjänar en massa i alla fall.
Samma pack som tjockisarna på tumblr

detta. laserpekare ger bara henne fler poäng och är patetiskt beteende. Trump kan krossa henne utan sånt skit

Gör det något om det inte är en tjej och kuken inte är fake? Kan nog fixa det i så fall

...

>dkn ingen hö te bonntjej att brottas i höet med

...

Efter att ha tagit ett definitivt beslut om självmord, beordrade Hitler de andra i bunkern att de skulle göra en utbrytning när han var död.
Till sin betjänt, SS-mannen Heinz Linge, sa han: ”Linge, jag ska nu ta och skjuta mig själv. Ni vet vad ni måste göra, Jag har gett order om en utbrytning.”
Linge frågade honom vad de ska kämpa för när han var död. Enligt Linge svarade då Hitler kort:

>”Framtidens människa.”


>"I am not he; but while nobody comes forward to prepare the way for him, I do so"
>"I know that Somebody must come forth and meet our situation. I have sought him. I have found him nowhere; and therefore I have taken upon myself to do the preparatory work, only the most urgent preparatory work. For that much I know: I am not He. And I know also what is lacking in me."
- Adolf Hitler 1928

Ja. Det finns många fantastiskt fina tjejer i sverige.

Imorgon planerar jag att äta:

>Frukost
Gröt med mosad banan, nyttigt pulver med smak av choklad, skivad banan ovanpå.

>Lunch
Räksallad

>Mellanmål
Äpple

>Middag
Fisk med potatis

Ja men då kan tjockisarna gå ihop med beta-männen. De förtjänar varandra.

det sjuka med Sverige är att även invandrartjejerna är snygga. är det något i dricksvattnet?

>Ja. Det finns många fantastiskt fina tjejer i sverige.

det är nog pengarna

>Ja. Det finns många fantastiskt fina tjejer i sverige.

Ja, det är det. Vi har rent vatten och även luften är ren och frisk vilket hjälper även det. Det är väl inget sammanträffande att nordiska människor vuxit sig så stora, starka och vackra?

Jag jobbar på det

>Ja. Det finns många fantastiskt fina tjejer i sverige.
haha aa

>Ja. Det finns många fantastiskt fina tjejer i sverige.
Sluta jag dör

Jag tror att man bygger en nation bäst genom att befolkningen består av en homogen grupp som känner samhörighet med varandra. Detta gör man lättast genom att kontrollera vem som kommer in och ut från nationen och se till så att inströmningen är såpass liten att de som kommer in inte kan leva i landet utan att vara tvungna att anamma de värden som existerar där nu. Detta leder automatiskt till etnisk homogenitet. En neger på 1000000 är inget problem för mig egentligen.

Jag är svensk och det är så jag vill att vårt land skall vara. Jag tror att det är bästa modellen och önskar såklart att andra länder hade samma inställning så att vi lättare kan koexistera. Ideologiskt har jag inget emot att kurderna har en egen stat om de lyckas separera och behålla sitt territorium. Rent nationalistiskt vill jag inte att samerna ska bryta ut och skapa en ny stat eftersom den då förmodligen skulle ta av vårat område. Jag är svensk nationalist och ser inga ideologiska bekymmer med en sådan inställning heller. Det är inte en mänsklig rättighet att få tillhöra en demokrati och det är såklart heller ingen mänsklig rättighet att ens folkgrupp skall ha en egen stat.

>t. ressentiment-Achmed

>Ja. Det finns många fantastiskt fina tjejer i sverige.
VAFAN jag älskar svenska kvinnor nu! :DDDD

>det är upp till MIG att bestämma var gränserna ska gå
>alla raser ska ha ett eget land för att JAG säger så

Att breva handplockade bilder från en feministisk ansiktsbok sida är inte ett argument.

>muslim cultures

>Alla tjejer är skräp!!
>Varför får jag ingen fv??

är det debatt idag eller?

sara...

>argument
det här är ingen debattklubb jävla äckel

>rostbiff blir trakasserad av bajshud som hon röstat för att ta in i landet
nämen oj vad jag bryr mig

Häng dig rostbiff.

Vad driver en till att skriva såhär?

Jag kommer snart börja stödja invandring bara för att jag hatar äckelhororna så mycket

INFILTERA "Candid" appen NU!
/Sweden/ är vad som gäller, de andra bara gnäller.

Går att hata båda med samma passion faktiskt.

Inte din personliga armé grabben.

Ingen aning. Hatar när feminister drar upp dem för de är ju utan tvekan vidriga människor.

Inte han men vadå koll på lägenhet? Vad mer gör du än att sköta om den och betala hyra och lån?

Invandrare har aldrig gjort mig något. Det är svenska nbögar som har förstört mitt liv.

>Synd för dig för jag är en snäll kille och DU har missat nåt
>Fan vet du va, gör världen en tjänst och ta livet av dig ikväll istället
lel

>snygg kille kallar en tjej för hora
>hon suger av honom på en toalett en halvtimme senare

>ful kille kallar en tjej för hora
>"HJÄÄÄÄLP VÅLDTÄKT" och hon skickar sina vitknektar på honom
hmmmmmmmmmmmm

Kan någon skapa en debattupplaga?`Jag blev varnad när jag gjorde det.

varför?

söv ner dig själv

>Invandrare har aldrig gjort mig något.
haha aa

Faktiskt inte. Jag har aldrig blivit dåligt behandlad av en invandrare, bara av svennar.

>t. svensk chad som har blivit blåst åt helvete av nån som är mer alfa

>snygg kille kallar en tjej för hora
>hon suger av honom på en toalett en halvtimme senare
Inte sant.

>ful kille kallar en tjej för hora
>"HJÄÄÄÄLP VÅLDTÄKT" och hon skickar sina vitknektar på honom
Troligtvis sant.

själv har man aldrig blivit illa behandlad av någon

>min HON är en 9/10 som just nu pratar med 10 år äldre Chads på tinder
>jag är en 4/10 halvskallig ingenjörsstudent

Någon annan som kan relatera? Varför kan jag inte gilla tjejer på min nivå?

Svara aldrig på mina brev igen nbög.

>Beta-män hatar svenska alfa-män och svenska tjejer
Hahahaha jag undrar varför? Ni är patetiska

NY TRÅD

Du förtjänar henne. Elliot hade rätt.

>inget ämne

vad fan gör han

Mobila 4kanal suger

Medvetandet har bevisats till att vara en biologisk funktion. Det finns spekulationer kring att det är mer än så, men dessa är antingen ofalsifierbara eller motbevisade. Tror ni att tårna vickar vidare i en annan dimension efter att man dör?

Hellre Ahmed än Chad och Sara. Hoppas ni alla dör.

>antyder att det handlar om hur DU PERSONLIGEN blir behandlad och inte hur landet går åt helvete permanent och aldrig kommer gå att laga

häng dig ner i graven folkförrädare.

låter som en helt OK lösning.
Fast båda parter tycker de förtjänar en 8/10 och kommer fortsätta grina över det på tumblr/pol/

>dkn man inte känner igen sig själv i spegeln

NOG att det händer.

Om ni äckliga svenska nbögar förintas tillsammans med ert pissland så blir jag bara glad. Ni har gjort mitt liv till helvetet på jorden.

Går lika lätt att hitta den i katalogen med "Sverigetråden" i själva inlägget.

Kan inte relatera. Jag uppvaktade en halvsnygg(söt på sitt sätt) skygg tjej med ganska ordentlig akne men hon ratade mig ändå.

>kontrollera vem som kommer in och ut från nationen och se till så att inströmningen är såpass liten att de som kommer in inte kan leva i landet utan att vara tvungna att anamma de värden som existerar där nu.
>Jo, men igen, om man faktiskt tror på de värdena så borde man väl inte vara bekväm med att tränga undan en annan etnicitet som var där först? Eller är det viktiga om de formellt hade bildat en nation eller inte?

Jag är en 24-årig kysslös oskuld, tala för dig själv horunge.

Sluta försvara Chad Stormbög då.

Stormbögarna slåss för oss fattar du väl, vill gå tillbaks till som Sverige var förr där 50-50. Tänk ett steg längre.

Det är inte därför. Det är för att du tror att det är därför. Vem fan lever utefter vad några efterblivna tonåringar gjorde när man var en efterbliven tonåring?

De slåss för sig själva och använder gärna oss för slavarbetet i sin lilla kamp. Vi är ingenting för dem.

Haha ja...det är bara för att ingen gillar dig. Det finns större chans att ett kryp gillar ett annat kryp liksom.

Om alla hatar mig så är det väl ganska ologiskt att bry sig om hur de mår?

Du vet att det där inte stämmer, eller hur? Man bryr sig alltid vad andra tycker dessutom. Ingen gillar dig och därför hatar du dem, eftersom du lämnas utanför i samhället och ''får inte vara med i leken''. Därför önskar du det värsta för dem. Men för dem är du bara en fis i rymden.

>Men för dem är du bara en fis i rymden.
Ja, men deras fiender är inte en fis i rymden. Och jag kan stödja deras fiender genom att rösta på V och stödja invandringen.

Psst.. Candid - Sweden.

jag hatar mitt liv, hur ändrar man på det?

Man hänger sig.

häng dig

Häng inte upp dig på det.

gå med i Candid, sweden favä