/mämmi/

Tofujäätelöä ja paskapostailua voi joku mikä perjantai - painos

Other urls found in this thread:

yle.fi/uutiset/3-9197084
koulutus.fi/koulutukset/faktia/torninosturinkuljettaja-294930
iloq.com/fi/tuotteet/avain/
nicole4usage.tumblr.com/
youtube.com/watch?v=sClWJ27FD7Q
twitter.com/SFWRedditImages

Oispa

...

täs mä

tein just ton näköset virtalähteeseen haha lälläslää

Voitko lopettaa kun tulee 100 täyteen? Pyydän kohteliaasti enkä kehota esim. tappamaan itseäsi.

Vittu kun vituttaa kun paikallisista karvakäsi pizzerioista ei saa täytteeksi smetanaa eikä bbq kastiketta eikä muutakaan hyvää. Eikä myöskään burgereita tai pihvejä, pelkkää vitun kusista kepappia ja paskoja pizzoja.

Lisää ne ite

Voisinhan minä, mutta minkä takia?

Mikäs kokki mä muka olen

Karvaranne wannabe

Jos tuplat tapan tänään itseni

GRANDIOSA MASSIIVII

SÄ TIEDÄT ET SE VIE SUN MIELEN JA KIELEN

Tilaa jostain muusta?

Rakastan sinua.

Tuo siis koskee koko kaupunkia, se tässä on ongelmana

Missä pöndellä sä asut?

Taivas lyö tulta ja koko maailma räjähtää

Just siellä. Nää paikalliset mehmetit on vielä laittanut pizzakartellin pystyyn ja halvin lätty taitaa olla 8.5e joka paikassa

Oispa

Taivas lyö tulta
Yläpuolellame

MINUSSA
ON ONGELMA

minunla ei ole hyvä ollo

kettink kaffit

Tänä yönä viimeinkin
rakastuin mä luuseriin
joka aito on ja vielä enemmän

/ sanonut kukaan tyty koskaan tosissaan.

chili tötsmö

Mitäköhän nylonbeatin tytyt tekee nykyään

Erinillä on 2 mukulaa ja sooloura tangolavoilla
Jonnan sukunimi on nyt vierasperäinen ja sen kummemmin en siksi jaksanut perehtyä.

Pikaisesti Libanoniin viittava tuo Geagea

En oo pitkään aikaan käynyt risteilyllä.

Katoin tossa sen eilisen A-studion. Yllätyin positiivisesti, kohtuu järkevää settiä, varsinkin Ihalaiselta. Se kokkarinainen munas kyllä aika pahasti siinä "menkää vittu mettään, risusavottaa tarvitaan".

Lähinnä jäi kaivamaan että kukaan ei nosta kissaa pöydälle, sitä perimmäistä motivaatiota että miksi juuri miehet syrjäytyy. Kun ei ole mitään toivoakaan parisuhteesta ja perheestä, miksi ihmeessä tekisi kovasti töitä.

Seksuaalinen vallankumous ja naisten tolkuttomiksi kasvaneet vaatimukset johtaa siihen, että iso osa miehistä ei saa ketään, ja Make panee Tinderistä uutta muijaa joka ilta. Mitä nämä hylätyt sitten tekisivät jollain neljän tonnin kk-palkalla? Kyllä sen näkee tyhmempikin, ettei kannata tehdä enemmän töitä kuin tarvitsee. Tähän kun yhdistetään Suomen tukitaso, yksinelävä rotta pärjää tuella, ei heidän tarvitse edes mennä osa-aikatöihin kuten Japanissa.

Ite kävin viimeksi joskus kymmenen kesäsenä

Miks mun kulli on valkonen mut muu keho musta?

taidat vihata naisia

lookmumI'mprojecting.jpg

Et vaan uskalla myöntää että asia on näin.

Ite kävin Virossa vähän alle 2 vuotta sitten
Itse risteilyllä tosin tuli vain podettua krapulaa

>kitisee kun on liian ruma saamaan pillua
>syyttää muita projektoinnista

top kjeh

Se on yhteiskunnallinen ongelma kun yhtäkkiä 50% miehistä on sen "liian ruma"-rajan alla.

Joopa joo, kaikki mikä on vialla on muiden vika eikä sussa ole mitään syytä siihen että olet ikineitsyt rotta ja omat toimet asian parantamiseksi keskittyy internetissä valittamiseen.

Kannattaisiko vaikka urheilla eikä syyttää naisia?

Ootko nähny minkälaisia rumiluksia ja valkoroska läskejä tuolla kaduilla on hyvännäköisten naisten kanssa? Faktahan on se että loppujen lopuksi se on asenteesta kiinni eikä naamavärkistä että saako naisen. Toki ulkonäkö auttaa mutta se ei oo kaikki kaikessa

> polvenvetäisyvastaus, ja vielä normotyyliin
> implikoi että olisin neitsyt rotta

Koettakaas hetki ihan ajatella.

Väite 1
> naisten vaatimustaso on korkeampi kuin menneinä vuosikymmeninä, syynä mm. tinder

Väite 2
> nykyään on enemmän yksinäisiä miehiä kuin ennen

Väite 3
> ei ole järkevää tehdä paljon töitä saadakseen rahaa, jolle ei ole mitään käyttöä

Laittakaas perusteluja mikä noista on väärin, ja miksi. Ilman adhomeja tai "neitsyt lol mee salille" normoilua.

Mikä auttais depikseen muu ku huumausaineet?

Itsetutkiskelu ja kukkien nuuhkiminen.

Viina

Fyysisen olon parantaminen.
Vaikka niin että C-vitamiini+sinkki nappi aamulla ja jätät tuuletusikkunan raolleen koko päiväksi, eli olet koneella lojumisesta huolimatta raikkaassa ilmassa.

Ehkä miesten kannattaisi olla vähemmän perseestä jos pillua tekee mieli?

>Tuotantomme on tilapäisesti ruuhkaantunut, toimitus voi viivästyä vuorokaudella.
Kiitos posti

Tämän illan samisetit: popkornia, Gin-Tonicia, omenapiirakkaa ja mokkapaloja.

Ootko sellanen "mäkin olen oikeutettu tyttöystävään vaikka en ole tehnyt asian eteen mitään" tyyppi?

Terveelliset elämäntavat ja tekemällä pieniä asioita, joista saa onnistumisen tunteen. Kuten vaikkapa imuroida eteinen. Sen jälkeen tuntuu hyvältä niin voi imuroida ehkä hieman enemmän. Tietokonehan olisi hyvä jättää pois elämästä paitsi tarpeelliset työt mitä sillä tarvitsee tehdä.

*oksentaa sisäisesti*

1 Vaatimustaso on matala, mutta naisväki on ympäriinsä palloilevaa möllisköä, joka ei edes ajattele sitoutumista ennen 30v

2 onhan niitä kun yli 90% maahanmuutosta on rumia, köyhiä, väkivaltaisia, kielitaidottomia, kouluttomia kiihkouskovaisia.

3 ennen oli hyötyä, mutta vasta munasarjan kuivumisten jälkeen seuraan lyöttäytyvä naisväki on turhaa elättää.

1 Se että se on matala ei tarkoita ettei se ole noussut.

2 Jos jätetään maahanmuutto pois, pätee ihan kotosuomalaisiin.

jaxuhali :33

Sain bänniä kun kutsuin neekereitä ihmisksi

MAAILMA!
AIKA ON PYSÄHTYNYT!

>naisten vaatimustaso on korkeampi kuin menneinä vuosikymmeninä, syynä mm. tinder
Sellaset yleistykset siellä ja jos näin onkin niin mitä väliä sillä on? Joudut vaan käymään läpi enemmän tytyjä ja yrittämään kovemmin

>nykyään on enemmän yksinäisiä miehiä kuin ennen
Eli vässyköitä joista ei ole oikein mihinkään

>ei ole järkevää tehdä paljon töitä saadakseen rahaa, jolle ei ole mitään käyttöä
Miksi ei olisi järkevää vaikka sijoittaa ylimääräisiä rahoja ja jäädä eläkkeelle viiskymppisenä.
Ja kumman luulet kiinnostavan tytyjä enemmän?
>moi oon työtön tyhjätasku kun ei oo järkeä käydä töissä, lähetääks panee?
>moi käyn TÖIS SÄ ja talouteni on turvattu sijoituksilla ja/tai omaisuudella

Myönnä pois, olet vaan saamaton luuseri ja sellaisena tulet pysymään ellet tee asialle jotain.

oon juonu tällä viikolla varmaan 6 litraa teetä

Tee on ehkä parasta juomaa mitä voi litkiä suuria määriä ellet läträä sinne jotain sokeria vitusti

Semmoset mielialalääkkeitä vastaavat fluoriannokset siellä.

I dreamed I had you do not own her.
I'll put it kuumehoureilun peak, when other dreams mm chased witches lakritsihaarniskassa.
Unless someone sit mämmi his fondest Wicca.

Pure poesy

Finnland, you are....fabulus

Näin unta sain et omista häntä.
Laitan sen kuumehoureilun huippunsa, kun muut unet mm jahtasi noitia lakritsihaarniskassa.
Ellei joku istua mämmi hänen harrasta wicca.

Pure poesy

Finnland, olet .... fabulus

Siinä tuli taas niitä adhomeja ja normoiluja. Yritäs nyt Jani-Petteri.

> jos näin onkin niin mitä väliä sillä on?
Jossain kohtaa saatava hyöty ei enää vastaa laitettua panosta, ja porukka alkaa luovuttaa. Tämä on yhteiskunnallinen ongelma kun määrä kasvaa tarpeeksi suureksi, kuten se on jo kasvanut. Ei liene tarvitse vääntää rautalangasta että miksi se on ison tason ongelma.

> Miksi ei olisi järkevää vaikka sijoittaa ylimääräisiä rahoja ja jäädä eläkkeelle viiskymppisenä.
Nyky-ympäristössä, kun työpaikkoja on 30k ja työttömiä 600k, vaikka eläköityminen rottaa kiinnostaisikin, vaiva niiden töiden saamiseen on sellainen, ettei se saatavaan palkkaan nähden juuri kannata, jos niitä töitä edes saa.

> Myönnä pois, olet vaan saamaton luuseri ja sellaisena tulet pysymään ellet tee asialle jotain.

Ei liity asiaan mitenkään, ad hom. Mutta jos se sua lämmittää, olen korkeakoulutettu yrittäjä ja jäämässä eläkkeelle 5v päästä. En ole edes 30 vielä.

>Miksi ei olisi järkevää vaikka sijoittaa ylimääräisiä rahoja ja jäädä eläkkeelle viiskymppisenä.
Koska voi "eläköityä" vaikka heti ja elää rottana kuolemaan asti.

Hyi vittu aattelin olla selvinpäin tänään

>olen korkeakoulutettu yrittäjä ja jäämässä eläkkeelle 5v päästä. En ole edes 30 vielä.
huutista nyymin fantasioille

Miksi? Viinaa vaan.

Mä oon nukkunut päin persettä pari viikkoa ja viina ei auta unenlaatuun

Röyhtäsin niin kovaa että korvat meni lukkoon.

Vihaan naisia
*vihaa naisia*

>Jossain kohtaa saatava hyöty ei enää vastaa laitettua panosta
Näkisin että jos joku tytyn haluaa niin sitten yrittää kunnes sellainen löytyy. Jos ei niin kiinnosta niin sitten luovuttaa ja sietääkin olla yksin

> vaiva niiden töiden saamiseen on sellainen, ettei se saatavaan palkkaan nähden juuri kannata, jos niitä töitä edes saa.
Mitä vittua? Jälleen itsestä kiinni haluaako ennemmin 400e rottarahaa vai 3000e palkkaa ja minkälaisen tulevaisuuden haluaa.

Hirveetä kitinää jos jotain pitäisi itse tehdä oman elämänsä eteen. Ja en usko tuota sun tarinaa ja pidän sua edelleen saamattomana luuserina

Rakastan naisia
*rakastelee naisia*

OISPA TITITÖÖRIUPAUPUHPAMPRÖÖT

>yle.fi/uutiset/3-9197084
>Yli vuoden kateissa ollut poika löytyi heinäkuussa tamperelaiselta kesämökiltä tytöksi puettuna.
Saahaan uusi tyttöilijä tänne varmaan joskus tulevaisuudessa.

> yrittää kunnes sellainen löytyy. Jos ei niin kiinnosta niin sitten luovuttaa ja sietääkin olla yksin

Yksilötasolla ehkä näin, mutta yhteiskunnan tasolla se on ongelma kun tarpeeksi moni luovuttaa.

> itsestä kiinni haluaako ennemmin 400e rottarahaa vai 3000e palkkaa

Matematiikkaa, nyymi. 600k työtöntä ja 30k työpaikkaa. Sanotaan että 30k rottaa menee töihin, kaikki paikat täytetään. Nyt meillä on 570k työtöntä. Miten se on heistä kiinni?

Uusia työpaikkoja syntyy noin bkt:n kasvun mukaan, joka on tänä vuonna prosentin luokkaa, eli noin 20-30k työpaikkaa vuodessa. Se on vähemmän kuin lapsia syntyy.

Tämä lanka käsittelee nyt Love Liveä.

Kuvassa on sisarukset Dia ja Ruby.

LLSIF on nyt eventti käynnissä jossa voi voittaa molemmat SR ja itse aion pelata näppini verille että saan 2xSR Rubya että voi idolisoida. Ois neljäs idolisoitu SR tallissa voi jukra.

Love Live on rakkaus ja elämä!

oho

Kiva kun eilinen ruoka tuoksuu tossa viereisessä roskiksessa. Mukava tuoksu.

saako nuo tytyt piiskaa

>Yksilötasolla ehkä näin, mutta yhteiskunnan tasolla se on ongelma kun tarpeeksi moni luovuttaa.
Yhteiskunnan tasosta kertoo jotain jos tuollaisia vässyköitä on koko ajan enemmän ja enemmän. Vellihousu sukupolvi jotka haluaa kaikkimullehetinyt ja mitään ei viitsitä itse tehdä.

Jos ihmisiä kiinnostaisi mennä töihin niin silloin olisi 570k työtöntä ja 0 työpaikkaa näin kärjistetysti.
Paskahommat ei kiinnosta ja osittain ihan syystäkin kun niistä ei ihmeitä makseta ja sitten nämä akateemikot jotka notkuu vuosikymmenen työttömänä kun oman alan hommia ei ole ja mitään muuta ei tietenkään voi tehdä.

>Sanotaan että 30k rottaa menee töihin, kaikki paikat täytetään. Nyt meillä on 570k työtöntä. Miten se on heistä kiinni?

kai se vittu on heistä kiinni jos kerran vapaita työpaikkoja nyt löytyy ja tietyillä aloilla on pula työntekijöistä

Työntäkää sormi napaan ja haistakaa sen jälkeen sormea.

>tietyillä aloilla on pula työntekijöistä
Juu, palkattomista anaalihuorista on huutava pula, mutta eivät työttömät näyttäisi olevan ryntäämässä täyttämään paikkoja...

>Yhteiskunnan tasosta kertoo jotain jos tuollaisia vässyköitä on koko ajan enemmän ja enemmän. Vellihousu sukupolvi jotka haluaa kaikkimullehetinyt ja mitään ei viitsitä itse tehdä.
Kysymys onkin, että miten näin on tapahtunut? Ovatko vellihousut vaan kollektiivisesti päättäneet kiskoa vaipat jalkaan nyt viimeisten vuosikymmenien aikana?

>palkaton anaalihuora
Mihin laitan hakemuksen?

Jaha juu aivan

On kivoja nämä tietyt alat, kun niitä purkaessa selkenee miksi siellä on teoriassa töitä.
Työpaikkailmoitukset tyyliin "Tule meille tekemään töitä, maksetaan kokemuksella ja näkyvyydellä. 0 tuntisopimus."
Tai Halutaan puhelinmyyjiä/siivojia/lähihoitajia keikkatöihin/osa-aikaiseen vuorotyöhön, 10 euroa tunti

se ois toi anime

Riita poikki ja voita väliin jos ei voita niin perunoita!

koulutus.fi/koulutukset/faktia/torninosturinkuljettaja-294930

ole hyvä, työkkari maksaa kurssin ja ens kesänä oot stadis 23e tuntipalkalla

Luetun ymmärtäminen, vaikka quadit saitkin. Sitten kun ne 30k paikkaa on täytetty, työpaikkoja ei enää ole, nolla. Siinä on sitten aika vaikea alkaa syyllistää niitä 570k työtöntä.

tykkäsin sadasta teini-ikäisestä tytöstä tinderissä ja nyt odotan matcheja

Syyllistetään nyt kuitenkin siihen asti kunnes niitä vitun työpaikkoja ei aikuisten oikeasti ole.

Mulla on korkeenpaikankammo.

Itsehän tykkäsin kymmenestä tytystä sexwork.netissä ja kaikki tykkäs takaisin.
Mutta hintatasosta ei päästy sopimukseen.

pätee varmaan muihinkin työ koneisiin

mee vaikka mettä töihin

No eikä ole

Senkin laiskuri, mikset mee töihin?
t:iloinen kauppias

Nollatuntisopimus puhelinmyynnissä ei ole mikään työpaikka.

Joo täähän se on

Mistä niitä viilipönttöjä oikeen siis saas?!

Olen jo metsäjuutalainen
t. bönde

Mulla on myös luontokammo ja sosiaalisten tilanteiden kammo.

vitun nysverö ammu ittes

Pelkään myös aseita.

lukea vai nukkua

Käyn ostamassa juustotiskiltä brie-juustoa siis palan juustoa nimeltä brie-juusto ja sitten syön palan brie-juustoa

Vedä käteen

Vai pelkäätkö myös orgasmia?

Nukahda lukiessa, 200 vuotta vanhat mielipiteet ei heijastu pätevästi nykyaikaan.

Vaikeat ajat kasvattaa vahvoja ihmisiä ja helpot ajat kasvattaa vellihousuja.

Nykyajan nuoret™ ei enää osaa sietää vitutusta ja epäonnistumisia kun on kasvettu pumpulissa.
Huonompaan päin varmaan menee kun penskat riehuu koulussakin ihan miten sattuu nykyään. Ja tuostahan oli joskus juttua miten 18 kesäisellä ei ole enää mitään hajua miten työpaikalla pitäisi olla, pidetään taukoja omin luvin ja asenne on "vittuux siinä valitat" tasoa

Onko mitään ruokaan mihin sinappi ei sovi? Sinappi pyttipannussa ja makaroonilaatikossa on god tier.

Orgasmi on turha jos sitä ei päästä tönttörönttöseen.

Joku kermakakku

Joku postatkaa se missä Aristoteles valittaa nykynuorista.

Perseeseen

kuha

Sinappi on hyvää kun ruoka on pahaa. Tai päässyt kylmäksi ja mauttomaksi

>They [Young People] have exalted notions, because they have not been humbled by life or learned its necessary limitations; moreover, their hopeful disposition makes them think themselves equal to great things -- and that means having exalted notions. They would always rather do noble deeds than useful ones: Their lives are regulated more by moral feeling than by reasoning -- all their mistakes are in the direction of doing things excessively and vehemently. They overdo everything -- they love too much, hate too much, and the same with everything else.

Tuttavapariskunnalla on muutaman vuoden ikäinen kakara joka ei suostu juomaan muuta kun kokista. Mitä lie siitäkin kasvaa.

Jos on paha mieli tai ei jaksa mennä töihin niin hakee vaan lääkäriltä paperin jossa lukee että ei se ole sun vika ettei susta ole mihinkään kun sulla on tämä tämmöinen masennus tai perspurilainen

Mitä ostan kaupasta?

Kaupasta oli viilipöntöt loppu mut onneks oli vielä tönttörönttäjä jäljellä.

...koska kotona lusmuamisesta maksetaan enemmän.

Jos kotona lusmuamisesta ei maksettaisi ja pienistäkion rikoksista hirtettäisiin alkaisi anaalihuoran hommat kiinnostamaan vaikka ruokapalkalla.

Rotille keppiä... ei ei ei keppiä... vaan kivääriä ja kuulaa saatana.

Kurkku ja kondomeja.

Vaseliinia ja koirankeksejä

Pitäiskö ostaa viinaa tänään?

Pitää.

AAAAAAAH MIKS MUN OLO ON POSITIIVINEN ONKO NORMOILLA AINA NÄIN RÄÄÄÄÄÄ

Hujoppi. Nää limsat ja niissä olevat nopeasti imeytyvät glukoosit on pääsyy siihen miks nää veetit on niin saatanan pitkiä.

Ite hoidan noi hyvät olot vetämällä niin kovat perseet että varmasti taas ahistaa seuraavana päivänä

Aion tänään syödä aivan järkyttävät samisetit, ettekä te voi estää minua HHAhahahahahHAHAHHAH

Minkä takia on olemassa oletus että normoilla on kaikki aina hyvin?
Tää normo on vaa teijän kaappi autistien luoma boogiemäni.

Juuh

Tein ton näköset ämpäriin haha lälläläslää lällätilää!

Näin mäki oon tehny ja nyt on mindfuck et mitä jos en ollukkaa masentunu vaan pelkkä alkkis.

t. kolmatta kuuta ilman

Määritelkää normo.

Oot kiva ku annat mulle aina (You)ita.

Oon vähän säikky. *säikähtää*

En anna sulle (You)ta hähähähä

Neurotyypillinen.

Eli kaikki keillä ei ole autismia tai mitään autismin kirjoon liittyvää on normoja?

oom nasti synpoli apu apustja
*apustaa nasteja*

Miten parannun alkoholismista?

Ei käytä arvokasta vapaa-aikaansa internetin selailuun eikä varsinkaan kuvalaudoille paskapostailuun

Oispa

Varmaan menemällä töihin tai kouluun, vaikka ei itteenikään kumpikaan auttanu.
Mee hoitoon. Ite kans vois.

Lopeta juominen.

Triplat

Vaikea parantua koska selvinpäin ei ole mahollista olla yhtä hyvää oloa

noi sun triplat lmao.

Omasta mielestäni oon aika normo, vaikka käytänkin suurimman osan vapaa-ajastani paskapostailuun.
Onko teillä normo vihaajilla mitään yleistä määritettä normolle?

tuplat

vittuku on tylsää

Juuh

Jep

Joisit viinaa niin ei ois tylsää

Olen itsekin seminormo. Kuitenkin epäsosiaalinen ja epäitsevarma sekä muutenkin paska ihminen. No ainoastaan töissä käyminen ja pari kaveria pitää minut jossain osin normin määritelmissä. Tiedän kuitenkin paljon ihmisiä kehen verrata, josta tiedän, että en minä normaali ole.

Sopiiko mozarellajuusto makaroonilootaan?

Menee gainssit hukkaan

noit triplat ainaki sopii lmao.
Mut siis ei sovi mozzarella siihen. Mielummin joku sini/puna leima edam.

ruissipsut on parhaita sipsuja

Mua vaan tässä kiinnostaa se että, onko täällä joku olettamus että normot ovat aina iloisia eikä kärsi mielenterveysongelmista.
Ite oon varmaan joku turbonormo näillä standardeilla, kun mua ei haittaa puhua tuntemattomille ihmisille ja käyn viikonloppusin kavereitten kanssa juhlimassa.
Silti oon tosi epäitsevarma ja mulla on bipolaarinen mielentilahäiriö.

Juu noi punaset on hyviä

Miks ei? Laitoin silti lälläslää.

>istahda mukavalle tuolille pitkän työpäivän päätteeksi
>*KLONG* *KLONG* Pakettisi on noudettavissa..

Tuntuu että aina noi paketit tulee sillon kun pääsee kotiin, tossa työmatkalla olis niin kätevä hakea se. Oon kyllä niin patalaiska että haen boksin varmaan vasta huomenna.

*säikyttelee*

Mozzarella juusto menettää makunsa jos sitä paistaa liikaa.
Olettaen et sun makaroni loota on siellä uunissa sen puoli tuntia niin voit sano hyvästi juuston maulle.
Noi vahvemman makuset juustot maistuu edelleen paiston jälkeen.

lälläslää lmao.

Kaipa se määritelmä normolle on se, että jollain menee hyvin, onnellisesti tai pelkästään paremmin kuin sinulla itselläsi. Normohuutelut ajattelen kyllä aina vain pelkkänä huumorina.

Mitä tilasit?

Miks umpi kännissä unohtelen aina asioita jotka muistan normaalisti? Esim. viimeksi unohin tietokoneen salasanan ja olin jo ihan epätoivonen etten pääse enää koneelle ikinä.

Sieltä makeistukusta lakuja kun oli tarjouksessa

Paljonko sä niitä lakuja tilasit?

Kolme kiloa. Ois kyl pitäny tilata enemmän ku tollane määrä menee illassa kun on kaljaa kanssa.

Pari lootaa, jotain päälle 3 kiloa

>syö kolme kiloa karkkia illassa
juuh eli

Kaipa se on niin.
Itteeni on alkanu vituttamaan nämä kaikki normo huutelut, kun tuntuu siltä että normo on joku boogiemän jolla on kaikki aina hyvin.
Oletus siitä että normolla ei voisi olla mitään surua tai ahdistusta on pelkkää paskaa.

Onko tämä joku meemi???!?!?!

Vittu kun on vara-avaimet kadoksissa. Sit kun muutan täältä niin paljonko lähtee takuuvuokrasta?

Käyt vaan lukkosepälle kopioimassa nykyisen avaimen, jotain 12e normiAbloy

Toivo ettei se ole Iloq-systeemin avain

Ei pysty näitä avaimia kun niissä on tollaset värit.

Paskasi on varmaan timantin kovaa eikö tossa touhussa repeä peräaukko?

Koeta keinotella talkkarilta lukkojen vaihto mahdollisimman halvalla.

Ketä?

Näitä
iloq.com/fi/tuotteet/avain/

Ei ne pidä kun sarjottaa uusiksi.

Meinaa väsyttää ja oli ajatuksena lähtä kattomaan räppiä. Saiskohan tuota oluesta virtaa.

Normo on sellanen minkä muut normot kelpuuttaa. Tästä seuraa että sillä on työ (nepotismilla hankittu), kavereita, vähintään yksi tyty.

Jos normolla meneekin sattuman oikusta huonosti, sen kun soittaa tytylleen että tuus paneen, ja sit on normolla taas hyvä mieli.

Ei vittu meil samit.
Mennäänkö naimisiin?

Miten pääsen eroon pakistanilaisesta kämppiksestä? Piti jo tuulettaa kämppä kun jo ensimmäisenä päivänä alko koko kämppä haiseen paskalta hajuvedeltä.

Tapa se.

Helvetti sentään kun sain taas päähäni, et kiltalaiset vihaa mua wowissa ja nyt en uskalla pyytää niitä tekee mythic+ ja sit ei ookaan muuta tekemistä, kun oon autismoinut kaikki setit jo valmiiks tässä. Raidikin vasta sunnuntaina, kun nää normot ei halua raidaa perjantaisin.

Osta joka päivä pekonia jääkaappiin ja pistä sen ruokien viereen.

Näin Make Salamakukon ulostautumassa naapurin tytön kämpiltä.

Ei enää koskaan kämppistä. En kestäisi enää sitä ettei voi olla kotona ihan miten huvittaa, reissussakin ahdistuu jos pitää olla kaverin kanssa monta päivää putkeen

Mä meinasin tossa lopettaa taas pelaamisen kun huomasin ettei mulla ole aikaa raidata. Tai no onhan sitä aikaa mutta ei mun aikataululle sopivaa kiltaa.

No juu, mutta en osaa termistöä niin sanoin väärin

Kävisinköhän ostamassa olutta

Olin just paistamassa pekonia kun se tuli puhumaan mulle ensimmäistä kertaa. Oliskohan pitäny heittää se pekoni sen päälle.

miksi et kävisi?

bismillah ystävät

kävin lainaamassa koraanin ja pari jaakko hämeen-anttilan kirjaa

kaupunki oli täynnä spurguja ja teinejä, melko haram

Menee rahaa
Alhamdulillah! Ylistetty olkoon veli uskossa

Syys-lokakuun vaihteesa teinejä ulkona?
En usko.

TJ 76

Oispa

hanavettä ginipullosta ja Xtran maissilastuja. nam nam.
pitää herkutella kananmunilla ja puurolla illemmalla.

Sain vähän siivottua keittiön työtasoa, ihan jees. Nyt tohon jopa mahtuu laittaa enemmän tavaraa kuin yhden lautasen, niin ei tarvii kikkailla enää niin paljoa.

1337-get

Oon sinnitellyt juurikin yhden lautasen vapaalla tilalla mikron edessä nyt kolme kuukautta ja hyvinhän tolla pärjää

>omistaa lautasen ja tiskiksi asti muuta astiastoa
Itsehän syön kattilasta ja uunipelliltä, yhdellä teelusikalla ja moralla.

>tfw no fellow mongol gf

Really easy if you show up in Finland and imply benis in bagina to random encounters.

Mietiskelin samaa mut funtsin et ne on ehkä hengaillu kauppakeskukses päivän ja lähtevät jonnekki muualle dokaa koht. Onhan kello vasta 6.

toi sun 1337 lmao.

>syö possun lihaa
Toivon todella ettet tee tätä. Possu on likanen eläin ja paskan makusta lihaa.

>syö lihaa
lmao nauran sulle.

...

...

mikä tahansa elukka on vaan niin likainen kun sen jättää pesemättä

Humalassa on kyllä ihan mukavaa.

älä valehtele

Juttelin eilen naiselle. Olenko normo?

then why are you finns autism incarnate? friendly reminder the best way to combat autism is getting gf. in fact, it completely cures it after a year or two.

that means we'll remain autistic in our whole life

Because no woman wants me

Puhuin eilen kaverin kanssa siitä että maistan aina lihaa ennen kuin paistan sen jos se on ollut kauan pakkasessa että on varmasti syömäkelpoista.

Esim. jos on ollut broileria tai jauhelihaa pakastimessa niin maistan siitä suoraan ennen kuin paistan sen että huomaa onko pilaantunut vai ei ja kun sanoin tästä kaverille kaveri katto mua ihan ku ois jonkun haamun nähny.

Siis oonko muka ainoa joka harrastaa tätä?

>uliopiston kaveriporukasta yli puolet naisia
>paskapostaa joka päivä etiopialaiselle sormimaalausfoorumille ikineitsyydestäsi
ebin

perkele perkele juodaan vinnaa jumalauta ei viddu make :DDDDDDD

it's a meme

Olen niin väsinud

Moro Pasi.

Random encounters need to be confused by a 'foreigner privilege'-trigger before they put out, so that method only works for non-Finns.

Kala ja ranut, kiitti!

Munchiebox ja 24-pack kaljaa, kiitos

En muistanu mennä Haaparannan mämmi-miittiin, mutta kerkeäis vielä illaksi.
Ootte vissiin kaikki Systembolagetin edestä postaamassa?

Pitäs kävästä joku viikonloppu vitsillä haaparannassa. Tois vaikka systembolagetista vaihtelua olutosastolle.

Itse olisin jo panemassa

Ihan kivaa on en juksaa!

Osta varovasti, jotku juomat maksaa vielä enemmän ku Alkossa.

w-what did I just say, lads? What would a Finn do if i said this to them in public?

Probably look at you awkwardly, since you misspelled the most important word.

"perkele perkele lets drink booze no fuck make" :DDDDDDD
You got food orders in response.

perkele perkele let's drink bozze goddamnit no fug mackie :DDDDDDD

...

tulevatko pizzalapioiden kanssa jos laitan paikan pystyyn joka myy 7e lättyjä?

>Haluun vaan halata tota kunnes kaikki ongelmat katoaa.

Tulevat

tein ton näköset pottaan haha lälläslää

raportoivat poliisille ja ne tulee sulkee sun pimeen pitserian

Mitä sitten kun kissalan pojat huomaa että sähkölaskut on maksettu ja kaikki muukin on ihan kondiksessa?

tapa ittes eiku oho sitähän sä yrität jo

Miten muuten Suomessa nykyään, jos ostat kunnan kauppojen vierestä omakotitalon, ja muutat sen alakerran ravintolaksi.
Saako siinä enää asua, vai onko sen pakko olla joko firma tai asutus?

FINLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND

Why is finnish hockey going downhill?

Hello, gibe Fosters.

Because Finland is going downhill

Tämä on varmaan jotenkin rasistista toimintaa juutalaisten mielestä.
nicole4usage.tumblr.com/

youtube.com/watch?v=sClWJ27FD7Q

Ihan mielenkiinnosta onko nää "yhyy ois tyty-yde" huutelijat oikeesti yrittänyt kertaakaan?

mulla on koko ajan paska olo ja tekis mieli tehä itsari

Itse olen, mutta en huutele

Ei ne uskalla puhua tytyille. Eivät varmaan katso edes kaupan kassatytyä silmiin

juuh viinaa vaan

Kannattaa jauhaa asiasta äidille niin kauan että nolottaa ja ei tulis mielenkään olla samalla tuulella uudestaan.

Älä tee sitä. Siihen oloon tottuu ja joskus voi tuurilla tapahtua jotaki mukavaaki.

t. itsari-pro

Siis oliko tuossa tuoreimmassa A-studiossa jotain komeroitumisesta?

On ollut jo yksi sellainen. t. tyty-yde huutelija

Ei vaan siitä miten työttömät nuoret on työttömiä kun eivät osaa hakea risusavottoihin.

Mikä on nopein aika missä ootte juonu pullon viinaa?

Oho, TE-toimistosta tuli postia, vaikken nosta työmarkkinatukea tai mitään.
Yrittääkö ne työllistää niille ilmaista työtöntä?

Näin sivuhuomiona, ensimmäinen yhteydenotto sitten kesäkuun ja kävelen tällä hetkellä kainalosauvoilla. Kiva mennä TYÖ MIES koulutukseen rampana

oispa komari tyttö ystävä

Otsikkona varmaan työ"tarjous"

Mulla on 9e/päivä nakki tulossa ja ajattelin vetää sen niin läskiksi että musta on korkeintaan pelkkää haittaa siellä. Siitä tulee kivaa.

>tuttu vinkkaa vertaistukiryhmästä
>nooh voishan tuota kokeilla
>pelkkiä naisia
Ei sillä että valittaisin mutta onko noi oikeesti miehille sellainen kirosana että mennään mieluummin yksityisen kautta alkoon ja suoraan himaan?

Ai kommari vai? Saunan taakse joutaisit saatana!

Ei edes palkallista, mutta pitäisi koulutusluontoisesti mennä kahdeksi kuukaudeksi 70 kilometrin päähän tekemään.

Vappuna meni jallupullo reilussa tunnissa, tuskin sitä nopeammin.

Kato, miehet on työttömiä ja koulutuksen ulkopuolella, ja naisilla on henkisistä syistä pysyvä sairasloma.

Miehet menee alkon kautta himaa ja paskapostaa mämmiin

Saitko pilu

tuli vähän hassu olo kun piti vääntää rautalangasta mutta ainakin selvis

Älä erehdy hakee apuu. Ite soitin arvauskeskuksee ajan juttelee itsari toiveist, lääkäri pisti m1:sen ja kyttäkyydillä sinne. Vietin siellä viikon kunnes heitti mut ulos pisti lääkkeet päälle ja nyt on pakko kerran viikkoon käydä psykiatrilla tai tulee lähtö takas.

Valehtelet.

ketä /yksinäinen/ täällä

Jaahas, itselläni on käynyt aina toisinaan mielessä että josko kävisi porisemassa ammattilaiselle. Taitaa jäähä yhä tekemättä se, kärvistellään menemään vain.

En, mutta tuolla on pari jotka on ainakin yhtä sekaisin kuin mä. En ole parin kerran aikana kauheesti tutustunut ja tuolla kun ollaan ryhmässä koko ajan mutta toivottavasti jonkun kanssa synkkais vähän paremmin tässä kun syksyä mennään pidemmälle.

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

Oispa sekopää tyty yde

>edes se normokaveri joka lähti vaihtoon ja valitteli yksinäisyyttään ei ole onlinessa

Te toimistosta kirje "nuorten työhaku infoon"
Mitä vitun paskaa tämä on, joku juoni pistää mut johonkin nypläyskerhoon?
T:koulutuksen-omaava-aloitteleva-pum-mi

En tiedä toivoisinko ihan sekopäätä mutta sellaista jolla on ollut samoja fiiliksiä ja joka ei ihan suu auki ihmettele omia komerovuosia

>ilmeeni kun nussin mielenterveysongelmaista huoraa ilman kondomia

Voitaisiin olla sekaisin yhdessä

oma rahatilanne on nyt vähän niin ja näin joten jos maksat sekoilut niin mikäpä ettei

Vain jos omaat kaksi X-kromosomia

Mul on kolme. Oonko voittaja?

Vain tasan kaksi kelpaa

Ollaanpas sitä nirsoja

Vaadin vain omaa tasoani

Tämmöinen olisi mahtava. Yhen tämmösen tytön löysinkin, mutta sehän oli jo tietenkin varattu. Yhellä kaverilla puolestaan on semmoinen kunnon sekopäätyty joka saa itkupotkuraivareita, semmoista ei kestäisi kyllä yhtään.

Eli ihan perus nainen.

minä muuraan sydämeni umpneen, hautaan tunteeni kuoppaan

Kuulostaa melko sairailta seteiltä mutten usko.

Meen kohta panemaan tinder horoa

Haluaisin olla jonkun syrjäytyneen ja ystävättömän mämmiläisen kaveri, mutta pelkään että se apua tarvitseva olisi niin vitun itsekeskeinen ruikuttaja että lopettaisin juttelun melko pian. Mikä siinä on että syrjäytyneet lähinnä ruikuttaa ja puhuu vaan itsestään?

T. Halukas auttaja

Kai joku muukin oottaa Hibike Euphoniumin toista kautta?

En tiedä mikä anime on tulossa, mutta odotan todella, että pääsen ulostamaan sen ulos peräsuolestani.

>stk liian muidenkeskeinen ja asiat kussu sen takia

Ootan enemmän Natsumea

...

Kattokaa isot pojat mäki sanoin et anime on paskaa ayy lmao!

Ite en ainakaan hirveästi tykkää puhua itsestäni ja eipä musta paljoa puhuttavaa keksisikään, kun olen niin tylsä.

Tiiän yhen tämmöisen lähes täysin syrjäytyneen ja olen koittanut auttaa häntä. Mutta hänkin on juuri tuollainen täysin itsekeskeinen tapaus, käy liian rasittavaksi vaikka kuinka haluaisi auttaa. Itse yritin vuosia, mutta nyt tuossa keväällä totesin, etten enää jaksa.

Olen varmaan huono ihminen, mutta ei voi mitään.

Ei ne oikeasti halua apua jos vaan jatkavat ruikuttamista ottamatta minkäänlaisia neuvoja vastaan

Ei vittu meil samat. Ei se kyllä mitään apua erityisesti pyytänyt, mutta yritin pysyä kaverina, kun tiesin, että ei sillä muita ole ja on yksinäinen. Otti kuitenkin hermoon, kun kaikki oli aina paskaa ja mitään ei suostunut tekemään oman elämänsä parantamiseksi. Ikuiseen valitukseen ja marisemiseen kyllästyy parempikin ihminen.