/NORGETRÅDEN/ - Bæsjutgaven

...

Other urls found in this thread:

sophieelise.blogg.no/1468931233_forbilde.html
youtube.com/watch?v=uovQlEOYB30
aftenposten.no/meninger/sid/Ensom-pa-grunn-av-fodselsdatoen-605437b.html
universitas.no/nyheter/61745/utvekslingsstudenter-ble-truet-med-voldtekt-og
youtube.com/watch?v=4T8ZawMsncY
twitter.com/realDonaldTrump/status/781926033159249920
bigstory.ap.org/article/e3a47529772c4385970fbcd276c4f42d/norwegians-now-can-change-genders-legally-mouse-click
pompeiana.org/Resources/Ancient/Graffiti from Pompeii.htm
youtu.be/Ki5r4Kd7ou0
youtu.be/02Ak1eIyj3M
vg.no/forbruker/teknologi/pokemon-go/mann-i-40-aarene-banket-til-blods-etter-pokemon-go-krangel/a/23751959/
m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=53286310
lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2011-09-09-930
twitter.com/SFWRedditVideos

Forste for konefu!

Forst

Slutt å krangle, gutta. Brev kunst isteden.

Forrige Bæsj

Fjerde for (Deg)

>Brev kunst isteden.

ok

Tanker?

Jeg ville, selv om det ikke er ekte.

...

hva faen? jeg hater PewDiePie nå!

Jeg tenker fotobutikk.

Sophie Elise er et kunstverk i seg selv.

Er det et fult sett av dette?

...

Hvor hoy er hun? Ser veldig liten ut fåvæ.

...

1,59

...

Satan ho er lita.

...

Tenker hun var söt når hun var 14.

Hva tenker dere om gammel kunst?

Sporsmål: Jeg anslår at det er 45% sjanse for at jeg får meg fitte i kveld, men er det vanlig å slikke fitte når man har ons?

t. 22 år gammel jomfru

er hun virkelig så lav. det var hoyden min da jeg var sånn ca. 11-12 år. bruhhhh mind blown life fucked kms in 2 minutes + kill my family rip

...

Ville ikke anbefalt det fåvæ.

skikkelig prolapset anus på demonen i höyre gjörne

triggerd
reeeeee

I thought I was on reddit for a moment

med list og lempe, går stor kukk og lita jente

Trump er jo verre, men marginen er ikke jævlig stor.

KVINNSLING!

Har ikke peiling, eneste jeg fant var dette.

sophieelise.blogg.no/1468931233_forbilde.html

...

Hvorfor ikke?

hehe, hvite menn eller hva gutta????

reee hvor finner jeg de skitne videone hennes?

Tror ikke jeg hadde hatt lyst til å være enig med LGBTQ, udokumenterte innvandrere og muslimer fåvæ. De har et helt annet verdisett enn meg

Du mener plassen med den storste pro trump siden?

Ikke slikk fitte under ONS, med mindre du har slikkelapp med deg da.

Eg fylgjer ikkje Trump-sidene, men eg fylgjer /r/shitredditsays, /r/srsdiscussion, /r/feminism, /r/askfeminists og /r/gamerghazi, og dette er noko eg kunne sett på fleire av sidene. Dessutan var eg nettopp på Reddit, og Noregstråden var det fyrste eg klikka på då eg skulle sjå på Cred Forums igjen.

DU FAENS ER EN HVIT MANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eg kan skjöna at du kan ha andre verdiar enn innvandrarar og muslimar, men kvifor vil du ikkje vera samd med LGBTQ+? Er du ein slik som hatar ikkje-cishetar?

Jeg er LHBT, vel egentlig bare H og jeg ville stemt Trump. Udokumenterte innvandrere, muslimer og kvinner er det jeg vil ha mindre av. De har et annet verdisett enn meg.

En ting kunne vært om vi hadde et parti som i praksis har samme funksjon som Svenska Folkpartiet har i Finland. De, hvis du ikke vet, er med i nesten hver eneste finske regjering; det eneste partiet krever er at regjeringa ikke rörer plassen som svensk (og svensk kultur) har i Finland. De får nesten alltid omkring 6% av stemmene, og alle de andre partiene vil ha dem med på sitt lag. Hvis vi hadde et liknende parti, et som får kanskje 6-7%, og som etterpå stötter enhver regjering (enten det er AP eller Höyre som styrer) som ikke undergraver grensene våre, og ikke importerer flere örkenfolk som hater oss og vil steine alle homofile.

Slik som det har vært nå... det er ikke ideelt, men FrP har jo klart å dytte Höyre i en langt mer restrektiv retning, og det på et tidspunkt der det *virkelig* gjaldt. (Vi vet jo hva som har foregått i Tyskland de siste 18 månedene.) Og det er mye mer enn jeg forventet av FrP da jeg gikk ut og stemte i 2013.

Samme hva som skjer, vil Ap og H uten tvil beholde sin dominante posisjon; det kan ikke skapes noen regjering her uten at (minst) én av dem er med.

Seriöst hvor finner jeg sophie elises blowjob video?

Farens fjesbokprofil

jeg kjeder meg...

Bare de som er kjedelige kjeder seg.

så skaff deg et spill da. det er salg fra 30%-70% på steam. kjopte meg nettopp black ops 3

Det er bare et bilde av en snap

Mener jeg så videon på m´less en gang

Kaupte DLC til Cities Skylines i går, og spela det i stad, men veit ikkje .. eg spelar ikkje så mykje dataspel, og det er ikkje noko eg har verkeleg lyst på no.

jaja bildet da?

imgur.com/AaifkwX

Lortfjes

...

...

>damer
>damer
>damer
>damer
>YOGHURT?
>damer
>damer

...

...

...

Trump er en klovn, sa de.

Hans kampanje er en vits, sa de.

Og de har rett

Vik fra meg, Satan.

PRIS HERREN
R
I
S

H
E
R
R
E
N

[heimel vantar]

>snap
>av en snap

lol

>De siste timene av hǿsten
youtube.com/watch?v=uovQlEOYB30

Hvem /Styrke Horisont 3/ her?

>dfn har storre tiss
betyr dette at jeg kan dra bimboer

hvordan får jeg fitte???

Det sprukne glasset får det til å se ut som en halvbarbert mexicaner.

alaaaah

Er du fortsatt jomfru selv om du har pult det samme kjonn?

Alvorlig sporsmål dere.

om du ikke har ejakulert inni vaginaen til en kvinne du elsker og som elsker deg er du fortsatt jomfru fåvæ

Skjær av deg kuken og ballene, og lag et hull der de var, så får du fitte.

Ikke helt sånn det fungerer, du må invertere penis. Jo lengre penis jo dypere vagina kan man lage.

Hva er den billigste matvaren med mye proteiner? Noe som er godt.

Ris

Proteinpulver fåvæ

Annet enn det, billig kjott, svinekoteletter er som regel det billigste du finner på vanlig butikk.

Tunfisk har tonnevis med proteiner og er dritbillig. Er det godt? Tja, smaken er som baken, jeg synes det smaker skit, men du kan jo gi det et forsok.

kylling og bönner.

Bönner har veldig mye proteiner, men kroppen absorberer bare rundt 50% av de. Fortsatt en del da

Jeg har 1 GB data fra Ice, og på mine sider står det at jeg har brukt 1016 MB denne måneden, men jeg har fremdeles litt igjen. Hvorfor det? Er ikke 1 GB = 1000 MB?

1GB=1024MB

Ok, fordi det må være i totallssystemet?

spörsmålet om jomfrudom angår egentlig ikke homofile siden det i realiteten handler om evnen til å forplante seg. dette er også årsaken bak hvorfor vi ikke blir imponerte av at jenter mister jomfrudommen, og det samme gjelder egentlig også ekteskap; ekteskap er til for å beskytte fedrene til ungene som et gitt ektepar får. homofile har et grunnleggende ulikt forhold til hele konseptet; både til sex og ekteskap. når en mann mister jomfrudommen betyr det på et biologisk nivå at han har havnet i en posisjon der det var mulig for ham å forplante seg og bli far til et barn. dét er grunnleggende imponerende, fordi det betyr at livet hans i teorien er en biologisk suksess. (i alle fall har det vært slik opp gjennom vår evolusjon.) det er og har alltid vært kvinnene som bestemmer hvilke menn som får seg fitte og hvilke menn som ikke får; det finnes nesten ingen kvinner som ikke kunne "fått seg noe" hvis de bare hadde åpnet bena sine foran flere menn.

at prostituerte eksisterer ödelegger selvfölgelig dette, og vi tenker derfor som regel at sex med prostituerte "ikke teller". voldtekt teller heller ikke, og heller ikke hvis man puler mentalt forstyrrede kvinner eller liknende. men, tilbake om det du spurte om: homofile, i alle fall de som er åpent homofile, har sex *mye* hyppigere enn heterofile, og de har sex med flere partnere. og forplantning er ingen faktor for dem. (i alle fall ikke hva sexen angår.) jeg tror man må si at de i alle tilfeller spiller etter sine helt egne regler, og jeg vil ikke legge meg så mye opp i det.

>Det foles som om loven ekskluderer meg bare fordi jeg er innvandrer.
aftenposten.no/meninger/sid/Ensom-pa-grunn-av-fodselsdatoen-605437b.html

hvorfor

Homser og kvinner BTHU fåvæ

Nei fytti helvete

Hvorfor printer aftenpoften oksedritt som det der? Har de en "åpen dor"-policy?

privatiser aldersgrensene

Skal spǿrre om hun lusker i Norgetråden fåvæ.

>Jeg ble så sjokkert at jeg begynte å gråte. Jeg forventet ikke at noe sånt kunne skje. Dette er Norge, ikke en eller annen indisk landsby, forteller Carina Leifgen.
toysejente

>Han beskriver den fremmede som sent i tjueåra og hoy på «ett-eller-annet»
hoy ja

>I Arizona er jeg vant til mye rart. Jeg dro til Oslo fordi jeg trodde det var det motsatte, sier han.
ja men nå vet du bedre gutt

>Hun vil derimot ikke påstå at dette er typisk norsk oppforsel.
jodda

>– I Tyskland er det en kulturell norm at man bryr seg om sine egne saker. Jeg tror nordmenn er ganske like der.
tro om igjen

universitas.no/nyheter/61745/utvekslingsstudenter-ble-truet-med-voldtekt-og

youtube.com/watch?v=4T8ZawMsncY

Jeg er HEEELT enig. Alle som protesterer på dette er sannsynligvis fodt for sommerferien og ser ikke eget privilegium. Det er en stor ulempe å bli fodt sent på året, ikke bare sosialt, som nevnes her, men også okonomisk.
Endr det til året man fyller.

>«you blonde Nazi bitch have more right to be here than I do»
Neger konfirmert

eg vurdere å starta eget politisk parti

vi har allerede pratet om det her i tråden.

Å jasså? Hva skal nedfelles i partiprogrammet?

har en historie om en som ble hanreiet ganske godt
>står i burgerko etter en tur på byen
>moter en skjoge som han finner tonen med
>hun spiser burgeren hans
>hun inviterer ham med hjem, han betaler for drosjen
>han blir med inn, ender opp med å slikke fitte
>så var hun ferdig og sendte ham hjem etter slikkinga, ble aldri noe puling på ham

Discomus

liker du hanreieri?

Hva tenker folket om dödsstraff?

Anime til folket?

Nei, ikke dödsstraff. Dödsstraff er ikke bra.

>en kvinne som er ute i grönland halv ett på natta
aldri en god ide fåvæ, det er litterært en no go zone for hvite kvinner om nattestid

Alt dette er allerede blitt tilbakevist.

men eg kom nettop
norge = kvit etnostat
ingen innvandrarar
anime e de degenerert og unorsk

twitter.com/realDonaldTrump/status/781926033159249920

Har han rett?

Er du ny her? Fint om du dropper avatarhomsingen, det er nogenlunde uglesett her. Diskusjon om anime er så klart ålreit.

jeg liker å le av hanreier, men det er klart jeg synes det er degenerert og uakseptabel oppförsel av de som gjör slike ting

Så du har lyst å prove det selv?

trenger ikke åpne linken en gang, svaret er selvsagt ja

dette.

liker du bær?

ROFL
O
F
L

Nei. Liker ikke godteri.

>antyder at han administrerer sin egen twitterkonto

Men bær vokser i naturen, det gjör ikke godteri. Spör bare fordi det ser ut som du er på bærtur.

Quid est?

All frukt er godteri. Men hva har dette med at du blir tent av å tenke på hvor degenerert hanreieri er og har lyst å prove det selv å gjore?

bigstory.ap.org/article/e3a47529772c4385970fbcd276c4f42d/norwegians-now-can-change-genders-legally-mouse-click

hvorfor blir du tent av hanreieri?

Det er det jo du som blir.

henger meg nå

siden du projiserer dine tanker på meg, så er konklusjonen at det er du som tenner på dette

Noen andre enn meg som mener det er litterært homoseksuelt å slikke fitte?

>fant akkurat ut at folk har hostferie nå

hva faen?? hvor lenge varer dette drittet her? en uke?

Enig.

Det var du som begynte å snakke om hanreier, det er et velkjent faktum at parafilikere sniker inn fetisjene sine i vanlige samtaler.

det virker ganske kvalmende, men hvis du får en jente til å oppleve seksuell nytelse er det kanskje verdt det

hvordan skal ein arbeidslaus kar med ingen venner eller penger få seg jv i 2016?

Romere

Det var mer mandig å pule gutter/menn i stumpen enn å sleike fitte. Mener å ha lest et sted at det også var mer status å ha liten tiss en stor tiss, da det betod at du kunne "dominere" yngre/trangere gutter. Romere var litt av et folkeslag.

Du kan vel utbrodere litt mere, kan du ikke?

Ha kjempebra personlighet og utseende. Noe du neppe har, om du ikke har noen venner. Så for deg, umulig.

det var du som begynte å snakke om fetisjer da

jeg har ikke engang en fetisj, men det har du for dette har du peiling på ass

Ser ut som en frosk i ansiktet fåvæ, er ikke langt unna pepe nivå.

Jeg er psykologspesialist, så ja jeg har peiling på dette ja.
Du har tydeligvis en fetisj
Akkurat som denne karen som liker å ydmykes ved å fremstilles som homofil mens han tennes av å slikke fitte.

Men det er jo digg. Drossevis med hormoner rett opp nesa, man blir jo superkåt av det.

Cottage Cheese.

du projiserer dine fetisjer på meg, hanrei

psykolog er skikkelig ny-hann yrke sdm

Hva tenker tråden om å være forfatter?

Jeg har sleiket fitte to ganger, den ene gangen så fikk jeg en metallsmak i munnen som ikke gikk bort på en dag.

Andre gangen så begynte jenten bare å le og lurte på hva jeg drev med, så ba hun meg heller sleike den lille rosinen i toppen.

Da ga jeg opp og smadret heller min nordiske kuk inn i fitta hennes igjen for jeg heiv henne rundt i hundestil.

mange klassikere her
pompeiana.org/Resources/Ancient/Graffiti from Pompeii.htm
>I.2.20 (Bar/Brothel of Innulus and Papilio); 3932: Weep, you girls. My penis has given you up. Now it penetrates men’s behinds. Goodbye, wondrous femininity!

Ganske moro hvor mange (Du)-er man alltid får ved å stille sporsmål med fitteslikking.

Enda bedre om du brever det til amerikanere.

Ser du frykter det som avslorer dine parafilier ja. Dette kan ende med at du skader noen om du ikke kommer over skammen din.

ville ikke gjort det på fulltid for å si det sånn, heller som fritidssyssel

å tjene gode penger som forfatter er like sannsynlig som å vinne lotto tror jeg

hvorfor skammer du deg?

du er en 23 år gammel jomfru som jobber på kiwi, du har intet å skrive om

hva
mente
hun
med
dette

youtu.be/Ki5r4Kd7ou0

Fy faen jeg flirer godt av disse negerne

æsj
skitsnakk på norsk hores feil ut

Ser at du deflekterer vanskelige sporsmål. Hvorfor tror du at det er sånn?

Kringlete som faen, den eneste forfatter jeg har mott i hele mitt liv fikk meg til å kringle i fillebiter.

Makan til euforisk type.

Hores ikke feil ut, men jævlig morsomt ut fåvæ

Lurer på om jenter misliker at jeg nesten aldri sier noe eller begynner å le om de gjor det

>vanskelige
for deg

Det er ikkje så mykje meir å seia. Det finst ikkje noko det ville vore passande med dödsstraff for heller, so sjölv om ein gjorde dödsstraff lovleg kunne ein ikkje bruka det.

Målet med fengsel er å hjelpe folk ut av krimminalitet, men ein greier ikkje det ved å drepa dei.

Du lar være å svare også når du stilles til veggs. Er det vanskelig for deg å være ærlig, selv når du er anonym?

Om du lukkast vil eg tru det kan vera ein fin jobb. Men ikkje gjer val som gjer det til den einaste mogelegheita, for dei fleste mislukkast.

>det er oktober om noen få timer
>vi er nesten i 2017
haha fy faen gutta...fy faen

>dödsstraff
dauderefsing.

h-hjelp

Jaja gutta hva forventer dere å få i feriepenger neste år da?

Skal du ikke gi prosjektoren din en pause snart, jeg er ikke interessert i å lese om alle problemene dine

>mitt fjes når jeg innså at tiden bare er en illusjon

Megmeger til side; Ivar Aasen skrev om hvordan nordmenn kviet seg for å bruke ordene "daud" (adjektiv) og "daude" (substantiv) for andre enn dyr. Aasen fant at et dyr alltid var "daudt", ja, men en mann måtte av en eller annen grunn være "dod". Det likte Aasen veldig dårlig, og han slo et slag for at vi skal bruke "daud" og "daude" konsekvent.

Oi, eg glöymde at dödsstraff kanskje ikkje var så bra i nynorsk
Ser at ordboka har ordet, og dei nemner ikkje noko anna, men eg trur det må ha vore ei betre form som vart fjerna i rettskrivingsreforma for nokre år sidan

Hvorfor tror du det er sånn at du deflekterer over på andre?

2017 betyr nytt Gorillaz album så da er jeg en glad gutt.

"dauderefsing" er bare tatt rett fra islandsk. litt mer seriöst vil jeg anbefale "daudestraff". (det du skrev er også helt i orden.)

får virkelig hjernecellene til å sende elektriske signaler fram og tilbake fåvæ

>ny husleie
>ny stromregning
>ny internettregning
>bruk opp alt det oppsparte
>nav har enda ikke godkjent dagpenger eller livsopphold

Her tok Ivar Aasen feil fåvæ, nordmennene hadde fått det til riktig og korrigeringen hans er fullstendig unodvendig

>Ivar Aasen tok feil
UT UT UT UT UUUUUUUT!!!!!

gomler i meg en yugurt

ok forsvarsbudsjettet

jeg deflekterer kun ting som er usanne, fordi det er slik man skal behandle usannheter

hvorfor beskylder du meg for å deflektere samtidig som du selv deflekterer?

minner meg om noe jeg nevnte i stad, om projisering

>snart oktober
>ingen jv i år heller
fy faen...

3 måneder igjen, kompis

Hvorfor er det slik man behandler usannheter? Er det vanskelig å behandle usannheter annerledes?

yeah we are literally Thailand, don't come here. Girls are not really girls

psh, ikkenoe pesshonli, smån...

året er ikke omme

statistisk sett oker kjangsene for å få seg jv med 67,9% i de tre siste måneder av året
ikke gi opp håp

fy faen...

spör aldri hvorfor, men hvorfor ikke

tror ikke dette er helt riktig, det er vel innafor å tenke at vår og tidlig sommer er den tiden man har storst mulighet m.t.p at både menn og kvinner da blir ganske så våryr.

dauderefsing kan vera greitt. Eg er ikkje så van med refsing i den tydinga, men i den store ordboka ser det ikkje ut til at det er noko gale med det. Så då trur eg dauderefsing kan vera greitt. Eller daudestraff, men straff skjem frå tysk.

Ein kan spörja seg om ikkje Ivar Aasen verkeleg tok feil på nokre stader. Var det riktig å taka så mykje omsyn til svensk og dansk då landsmålet vart laga? Det finst ting som til og med dei störste og mest konservative nynorskelskarane kan vera usamde med Ivar Aasen om.

legger et pledd godt rundt meg for å holde på varmen

[heimel vantar]

Når tror du at du forst begynte å svare på sporsmål med sporsmål?

kofr det då

den opplyste mannen er alltid sokende etter svar, han gir ikke ut svar fordi han lærer ingenting av det

Så du ser på deg selv som en opplyst mann?

skal jo ikke påstå at mannen var ufeilbar, selvsagt. men arbeidet som han gjorde er såpass viktig og grundig at det er vanskelig å ikke ha enorm respekt for ham.

nei, det ville vært litt arrogant sdm

hvorfor er du så arrogant?

Hvorfor ville det vært arrogant å se på seg selv på den måten tror du?

hvorfor ikke?

Ja, det er eg samd i. Han er ein av dei viktigaste personane i norsk historie.
I biletet ditt ser eg at daude berre er skrive som Daud, med Daude i parentes. Men då skal vel det riktige vera daude, og ikkje daud, eller?

Nei det må du nesten svare på du da.
Er det slik du ser på mennesker?

hvorfor skal jeg svare på det?

jo, ja. jeg personlig foretrekker 'daude', men det er i stor grad bare fordi jeg har bakgrunn fra islandsk. (dauði.)

Halla gutta liker dere benkpress???

Synes du det er uvanlig å svare når man blir stilt sporsmål?

>besokte min mor i den idylliske landsbygden hvor jeg tilbringte min lykkelige barndom
>det var en gjeng med faens negerbarn som lekte i gata hvor jeg vokste opp

pleier du å svare på sporsmål som ikke interesserer deg, eller trenger å besvares?

Eg trur det var slik i den förre rettskrivinga også, så eg trur nok eg vert å bruke daude og ikkje daud. Som substantiv, meiner eg.

jeg har faen meg sett asylfitter i de mest innfödde kriker og kroker i bygdenorge, du kan ikke slippe unna berikelsen i dag

til og med på et obskurt motell i indre gokk kan de finne på å innkvartere dem

kofr ikkje svar

Er det vanskelig å svare ærlig på sporsmål du mener ikke interesserer deg eller som ikke trengs å besvares?

hvorfor tror du dette handler om hvor vanskelig det er?

er spörsmål bare utfordringer for deg?

kanskje du får en jv om du slutter å breve frosker din jævla normie

Hvorfor tror du sporsmål er utfordringer for meg?

har du allerede glemt hva du har brevet idt?

Hvorfor tror du jeg har glemt hva jeg har brevet idt?

Nå må dere legge dere

har du ikke lest dine egen brev?
er du kanskje sur fordi jeg vant denne diskusjonen og må stikke?

Hvorfor tror du dette var en diskusjon?

nei

1 GB = 1000 MB eller 10^9 byte, mens 1 GiB = 1024 MiB eller 2^30 byte.
Gigabyte er ikke det samme som Gibibyte.

jeg er leiemorder gutta
nogen dere vil ha drept?

ja sånn er det din jævla kuk

(Du)

for ǿyeblikket ja

alle muslimske politikere i Norge

for alltid din tulling

har du noensinne vært wojaken på bussen?

og dette syns du er knallbra?

>mfn jeg brukte å late som jeg sov på grunn av sosial angst

Puss tenna

Hvor er billigst å kjope proteinpulver?

jeg synes ingenting om noenting

youtu.be/02Ak1eIyj3M

Hvorfor er tyskerne så baserte?

>dfn Norge blir som Sverige om kun noen få år

t. aldri vært i oslo

vi er allerede der

Ikke så lenge vi har Sylvi Listhaug.

men jeg bor i Oslo

hjeeeeeeelp

hva som er så basert med det din gjok?

håper at hun blir vår neste statsminister as
håper at brexit bare var starten på europas framtid

dette er Europas framtid

>det finnes "mennesker" i denne tråden som faktisk liker tyskere
fy faen...

hvor er negerkjæresten hennes?

dagen da nordmenn aksepterer tyskere er dagen da de vinner krigen

tyskere er jo ikke germanske en gang, bare fordi de er en slaverase som plukket opp språket vårt etter noen år under oss betyr ikke at vi er samme folk

fy faen...

Skal kjope hund gutta, klarte å spore opp oppdretteren og de hadde en valp igjen.

Noen som har noen gode navn idèer?

eeeeeeeeeeeelp

dette er framtida vi valgte

Jeg besokte bestemor som bor i en ode kommune i troms et sted i fjor. Mye hijab å se, gitt.

hadia tajik er vår neste statsminister inshallah

Sebastian. Etter min avdode surdeig.

folk med blåtann hodesett burde straffes for offentlig trolling sdm

du har nok rett

vi har akkurat den samme trafikkloven i Norge, du skal kjöre inn til siden og vike for utrykningskjöretöy

Mashallah bror, det blir en stor dag

Aldri sett noe lignende i Norge, folk legger seg i hoyrefilen og blæster bortover likevel.

ja vel, jeg har i hvert fall sett det i Norge

For faen gutta

onkelen min er norgesmester

Fordi venstrefila skal brukes til forbikjoring.

De aller fleste rykk fra ambulanse/politi osv vil legge seg i venstrefila om mulig på motorveien, du er pliktig til å kjore så langt ut av vei banen du kan for å gi plass om du da ligger i venstre, noe du ikke skal til å begynne med mindre du er midt i en forbikjoring.

femmere snart

...

Tenkte noe mer germansk/norront, men noe teit som fenrir eller noe ruller ikke så lett på tunga og hores jævlig autistisk ut.

'Balder' funker greit på bikkjer sdm

Visste du at navnet på teknologien kommer fra vikinghovdingen Harald Blåtann?

Greven

Månegarm eller Skoll.

nei jöss, der blåste du virkelig sinnet mitt

det hadde jeg aldri klart å koble på egnehånd

Kall bikkja Pepe.

Akkurat. Om du hadde kjent historia så godt som du tror, hadde du visst at han var dansk konge, ikke vikinghovding.

Skjall

mener du å si at du skrev et brev med en intensjonell faktafeil, bare så du kunne rette på din egen faktafeil i neste brev?

eg ha fenge lommpengg

B T H U !
T
H
U
!

Skrev brevet for jeg Googlet han, men om du hadde hatt så god greie på saken som du påstår, så hadde du jo lett oppdaget den feilen. Det er forresten ikke alle som vet den lille faktaopplysningen om Bluetooth. Noe du hadde visst om du hadde hoppet av hesten din en gang iblant.

eg

du

jeg er litt sjokkert over hva jeg leser her

det er allmenn kunnskap at Bluetooth er oppkalt etter ham, og jeg har aldri antydet at jeg er en ekspert på Harald Blåtann bare fordi jeg vet hvor Bluetooth teknologien får navnet sitt fra.

>Det er forresten ikke alle som vet den lille faktaopplysningen om Bluetooth.
de menneskene tror jeg er veldig få sdm, og de oppholder seg mest sannsynlig i skammekroken

Slutter endelig å regne i mårra, gutta

Har litt vanskelig å tro på det du sier om at det er allmenn kunnskap, men det er mulig det har endret seg de siste årene. Jeg lærte det forst for en fem-seks år siden, tror jeg. Er 22 år gammel. Er selvfolgelig positivt om mange vet om det, da historia rundt steinen er ganske interessant.

Jeg hoerer noen jenter synge med til en Michael Jackson sang. Det får meg til å undre. Når dor memer?
Noen memer kan jo leve i tusenvis av år eller kanskje lengre, som feks språkmemer, eller religionsmemer, men hvordan kan man ansla sånn omtrentlig når memer av de forskjellige typene dor?
Hvorfor har vi ikke en kvantitativ, presis vitenskapelig teori for memer enda?

>Hvorfor har vi ikke en kvantitativ, presis vitenskapelig teori for memer enda?
Vitenskap er et megmeg

så du mener at en Mikkel Jansen sang er et megmeg fordi den er populær?

Hvem hater joder og negere her?
t.ikke pst

Vil heller si at megmeger er en vitenskap. Var jo Prof. Dawkins som fant opp begrepet og dets betydning.

Det er nok latskap fra forskerne.
Samtidig er det antakelig noe som er vanskelig å forske på også. Det er bare éi jord, med begrensa materiale å forske på. Og de aller fleste kulturer er jo også blitt utsatt for folkemord eller iallfall gjennomgått revolusjoner, som har påvirka levetiden til mema.
Jeg tror det er blitt funnet ut at kulturutvikling ikke folger faste monster, da. Så noe har man gjort.

De bruker den ekte definisjonen. Mem, ikke megmeg. Språk og religion er mem.

jeg liker bare germanere fåvæ

Aldrig träffat någon jude (vad jag vet)

Men negrer stinker och är rakt av värdelösa

hell seger

fåvæ sliter jeg litt med å forstå hvorfor en nordmann skal være så opptatt av jöder siden de er så irrelevante her

jeg kan liksom forstå amerikanerne litt, fordi der er det mange jöder med viktige stillinger i samfunnet deres, men i Norge bor det ca. 1500 jöder og det blir litt absurd å gi dem skylda for alt mulig

Utrop til alle mine bortkomne gutter.
Ut-ut-ut-ut-utrop til alle mine bortkomne gutter.

Vi er ville!

Er det 2012 igjen?

Det er jödenes skyld at det fortsatt er lovlig med kjönnslemlestelse av menn. Grunn nok for meg til å önske vi ikke hadde jöder i Norge. Det er jo også jöder som maser om at man må tillate dyreslakt uten bedövelse, som er plagsomt og provoserende.

2012 var ett bra år

>mfn Odd Einar Dörum er jöde

Enig. Et av de beste for min del. 2016 var nok kanskje det verste. Hvertfall hittil.

slutten av 2014 til nå har vært helt jævlig fåvæ

tror ikke ting kommer til å bli noe bedre heller

har lyst til å do

Dorums far, Odd Werge Dorum, var på 1930-tallet utdannet stoperiingenior i Aachen i Tyskland, hvor han motte Dorums mor, Edith Donner. Han tok henne med seg til Norge i 1940, og de giftet seg like etterpå. Tyske myndigheter var ikke klar over at hans mor var adoptivbarn og hadde en jodisk biologisk mor.

Beklager.

Det er nötteskuret! (Ja, ja)
Det er nötteskuret! (Hva han sier? Ayyyy)
Det er nötteskuret! (Hei jeg har nötteskuret)
Det er nötteskuret! (Ikke glem det, gutt!)
Det er nötteskuret! (Det er nötteskuret)
Det er nötteskuret! (Det er nötteskuret)
Det er nötteskuret! (Ja!) (Det er nötteskuret)
Det er nötteskuret! (Hei!)
Det er nötteskuret!(Del av en peanött)
Det er nötteskuret! (Wooah)
Det er nötteskuret!

Fordi det engelske ordet meme er avledet fra det engelske ordet gene, burde det norske ordet for memes avledes fra det norske ordet for genes, ie gener og memer.

Uansett vil jo eksterne faktorer som påvirker en memes levetid som du bringer opp være en fundamental del av memefenomenet.

Min metode ville vært å forst forske på internet memer, undersoke oppstandelsen, spredningen innad i det originale internet samfunnet, deretter den potensielle spredningen utenfor samfunnet, deretter evt stagnering og dod. Basert på mulige monster avdekket for relative enkel memer ville jeg sett om jeg kunne utvide denne insikten til mer interessante og kompliserte memer.

Men jeg er realist da og har ikke gått på Blindern i flere år og lest franske postmodernister som dode av aids, og blitt instruert av SV-ere og feminister, så hva vet vel jeg.

Vår og sommer 2014 var bra. Siden da har det vært en nedadgående spiral av faenskap.

muslimene hadde klart å legalisere kjönnslemlesting, akkurat som de presser på med halalslakting og alt det andre de skal ha servert på gullfat, de trenger ikke jödene for det

Alt i hele verden er faktisk et megmeg

det heter megmeg på norsk din tulling

Å skrive megmeg for meme (uttales meh-meh) er en meme og det vet du.

>måste vara uppe till 5:00
fan jag vill sova nu :(

>(uttales meh-meh)
Det uttales [me:m] din nisse. Rimer med "gen", akkurat som på engelsk.

du er litterært et jævla megmeg din nisse
hold kjeften din autist

Jeg er klar over opphavet til ordet mem, men jeg ser på flertall i intetkjönn med -er som en uting, så jeg foretrekker, iallfall skriftlig å bruke på gen og mem i flertall. Ordboka tillater for övrig også gen som hankjönn, og i såfall burde det, selv etter mitt syn, være greit å skrive memer. Men for meg er gen et intetkjönnsord.

Men hvor unike er egentlig internettmem? Man har jo allerede gjort mye forskning på spredningen av slang og urbane myter, og vil egentlig si at internettmem bare er dette i et nytt medium.
Å undersöke enkeltbestanddeler mer utdypende kan dog höres interessant ut. Hvorfor erstattes gammal slang med ny slang? Men det er antakelig gjort en del forskning på det også.

Vil si at jeg synes internettmem er veldig interessant, og har prövd å tenke ut måter å klassifisere dem på, men tror egentlig at vitenskaper som lingvistikk har gjort mye av denne forskninga allerede.

Muslimeme godtar bedövelse til halalslakting, så det er egentlig ikke noe problem. Det er relativt vanlig slakting, bare at de sier noen religiöse ord mens de gjör slaktinga. Jöder, derimot, krever at dyret er ved bevissthet og kan kjenne all lidelse. De er ikke villige til å godta bedövelse, slik som muslimene er, så de er mye verre.

Sånn generelt har samfunnet mye mindre respekt for muslimske skikker enn det har for jödiske. Et av de sterkeste argumenta for kjönnslemlesting av gutter er at om vi forbyr det er vi bokstavelig talt Hitler. Muslimer har mye mindre respekt for sin ukultur i samfunnet enn det jöder har.

Har tenkt litt i det siste på at kanskje vi kan få slutt på kjönnslemlesting av gutter ved å praktisere at INGEN jenter skal kjönnslemlestes veldig strengt. Fordi vi ikke veit om de er trans, kan guttebarns rettigheter hektes på transesaka. Si at den gutten som skal kjönnslemlestes kanskje er ei jente, som ville vært det verste tenkelige brotsverket, og kanskje man kunne fått litt framgang for gutter

Fikk meg til å tenke fåvæ.
Uansett hvordan ville du snakke om memer i flertall da?

2011 var et bra år, da hengte jeg i et miljo.

Aner ikke, vil anta -er-ending som sedvanlig på norsk, altså memer [me:mer].

>Fordi vi ikke veit om de er trans, kan guttebarns rettigheter hektes på transesaka. Si at den gutten som skal kjönnslemlestes kanskje er ei jente, som ville vært det verste tenkelige brotsverket, og kanskje man kunne fått litt framgang for gutter
jeg takler ikke denne samtiden gutta boys
snart ser vi flyvende griser

>-er-ending som sedvanlig på norsk
rææææææææ
Inkjekjönn skal ikkje ha ending, hankjönn skal ha -ar! (stort sett) -er gjeld berre hokjönn!!!!!!!! >:(

>drikker
>sitter og ser film
>finner ut at det er en sjelden pokemon utenfor huset
>loper ut og fanger den, halvfull
>kjoper kebab på veien hjem
>fortsetter å se film og å drikke

Livet gutta.

Et mem - flere mem - alle memene
Et gen - flere gen - alle genene

Grunnen til at jeg nevner internettmemer spesielt er fordi man der har en stor mengde data tilgjengelig og fordi de er enkle og klassifisere.

Man starter med enkle tilfeller og ser om man kan utvide innsiktene.

Man kunne jo foreksempel latt ett dataprogram (webscraper) skanne over ett internet forum for måneder eller år og så telle antallet memer av en viss type (feks pepe) basert på bildegjenkjenning.
Så kunne man sammenligne de empiriske resultatene med de matematiske modellene man har utviklet basert på andre metoder. Ie den hypotetiske-deduktive metoden.

En ting jeg vet er ihvertfall at en nyttig og viktig memeteori ville være matematisk og kvantitativ som kunne gi bestemte falsifiserbare hypoteser.

Har dog inntrykk av at praktisk talt alle i samfunnsfagene og humaniora er ubrukelig homoer og kvinner som ikke kan lose andregradslikninger engang, ala tullingene som ble presentert i hjernevask så særlig mye interessant kommer vel ikke til å bli realisert innen memeteori.

En memeteori kunne jo tross alt hatt mer innsikt og forklaringskraft enn noe annet. Det kunne vært grunnlaget for en forenet vitenskap om mennesket, dets samfunn og kanskje til slutt indre natur.

>han spiller pokemon go

>innrömmer uten skam at han spiller stikkemann gå

>närmsta öppna kebab ställe är 45 km bort
jävla storstadsbor

t. hadde ingen barndom

>ikke bare kastet han vekk barndommen sin på den elektriske joden
>men han er faktisk fullstendig uironisk stolt av det
fy faen...

Jo, jeg så på tv-serien og jeg samla på korta da jeg var barn, har også hatt flere pokemon spill. Men nå er jeg ikke et barn lenger.

feminine ord får faktisk -ar i flertall i norrönt, bortsett fra i-stammene og ōn-stammene (-ir, -ur). slik: sǫk → sakar, tíð → tíðir, kona → konur.

Nå er det Oktober gutta

>brever på svensk i norgetråden
ut

>mfn jeg så en mannling i dress i slutten av 40 årene på tbanen som spilte pokemon go

haha fy faen altså...fy faen

>dfn hvis en lege skal utföre kjönnsskifte på noen så er det mye verre kjönnslemlesting enn en enkel omskjæringsoperasjon

>ut
Nej, sluta vara en jävla rövhatt istället Anders

>dfn Galil er lovlig i Norge men ikke AK

Hvorfor? Hvem?

apropo folk som er alt for gamle for pokemon
vg.no/forbruker/teknologi/pokemon-go/mann-i-40-aarene-banket-til-blods-etter-pokemon-go-krangel/a/23751959/

Hort at Trump bare sover sånn 4 timer hver natt uansett. Kan ikke sove 8 timer hver dag når man skal redde vesten vettu.

Topp jævla kjeks, han fortjente det.

ser f. eks. at Izhmash Saiga sport 555 er på lista over lovlige våpen i Norge

og Izhmash Saiga Sport 520
Pris

m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=53286310

Lenke til lista?

>Galil lovlig
>AK ikke lovlig

Joss, skulle nesten tro det var én spesifikk folkegruppe som kontrollerte politikken vår! Men det blir for tåpelig å tenke sånn gutta, konspirasjonsteorier dreper vet dere!

lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2011-09-09-930

>politikken vår
vi nordmenn klarer faktisk å hanreie oss selv på egenhånd

som nevnt tidligere er det mer realistisk å skylde på jödene i andre land (de gjör helt klart shady business), men her er det norsk venstreside som er fienden vår

rett til björnearmer når?

Har vel fått med meg at det var mye vanligere med -ar i norrönt, men i norsk er det som regel -er. Det er viktig å bevare de -ar-endingene som har overlevd til moderne tid, men jeg syns ikke det er en viktig kamp å pröve å gjenvinne de norröne endingene.

Men jeg skjonner ikke hvorfor de skal forby andre semi-automatiske AK varianter. De er jo identisk.

fordi Norge

Fokk bursdaghatter

>Galil, produsert i Israel
>AK, produsert i Russland

Helt identiske! Gir overhodet ingen mening!!

den nye norgetråden som dukket opp er for dårlig utfört

mangler lenke til gammel tråd, OG den har utgavenavnet i navnefeltet

Jeg gremmes.