/mämmi/

/mämmi/

Keulitaan sillä miten kauan ollaan lurkattu versio.

Other urls found in this thread:

nykysuomi.fi/index.php/2016/09/28/yhdynta-on-aina-raiskaus-ok/
youtube.com/watch?v=hEFyQt-9ZFk
youtube.com/watch?v=7ESV9692XFo
valio.fi/reseptit/kahden-kaalin-jauhelihapaistos/
youtube.com/watch?v=EG6F1m1Gi4k
youtube.com/watch?v=PH8MasDo81o
twitter.com/NSFWRedditGif

...

Menin sänkyyn pötköttelemään

Mä voisin kyl keulii mun jättikyrvällä, mutta sen paino saa mut pikemminkin etukenoon:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

paska editio tehkää uus

Tää

>selestiaaliset tarkastukset
>triploille

miksi?

...

meen uinumaan

Mitä ruokaa laittaisin?

Karhun sisäfilettä kermakastikkeesa.

Riippuu varmaan mihin sull on aineksia.

Makkaraa ja olutta

AI VITTU TEIN TÄTÄ

Vittuku oon ruma, lihava ja pienipippelinen

Hapansilakoita kermavaahdon kera

ite on kaunis, laiha ja isopippelinen

>paskapostaa 4chanissa
>alfa
Juu elikkäs

Mä oonkin komea, lihaksikas ja isopippelinen

Saatanan vammainen, pitikö karkoittaa 60% mämmistä vain saadakseen lankansa bumblimittiin.

Mitä hän tarkoitti tällä?

Rupesin lukee Goblin Slayeria

Ihan hauska, vois tosin olla gorempi

Meen runkkaamaan Nicolle ja nukkumaan, nähdään taas huomenna kaverit :-)

Itkettääkö?

Onko /mämmi/n vallannut alaikäiset tai alkoholistit kun niin viinasta ja kaljasta puhutaan?

tsekkaas nää tuplat

Pitkäänhän täällä on jo viinasta puhuttu

Eikö tää oo ollut vittu aina yhtä alkoholismia. Me ollaan kuitenkin Suomesta.

Tarkastele tätä lukuparia

Mun pissa haisee vitun oudolta, varsinkin aamuisin. Ei se ennen tältä haissu. Mämmin lääkärit, kertokaa mikä mulla on?

your language is so funny :DD your words are long as fuck

kuvailistiko vähän tarkemmin sitä hajua. Outo on aika vaikee lähteä purkamaan

dehydraaatio eli juo vettä vitun homo

Varmaan toi perus diabeetus

kiveskiertymä

:D

Rollaan vaan itselleni yöseuraa.

lottovoittaja, rollaan itsekin

rullaan

no joo mutta nykyää ihan sama mitä kysyy niin vastaus on juo viinaa kjeh kjeh, suurin osa täällä tuskin edes tykkää viinasta, aika paskaltahan se maistuu verrattuna muihin juomiin.

Siinä on ehkä vähän sellainen terveysaseman tyylinen haju. Se on ihmeellisen kemikaalinen ja voimakas. Tätä on jo jatkunut muutaman kuukauden.

Juon vettä monta litraa päivässä. Joskus jos en juo tarpeeksi alkaa pissatessa kirvelemään. Tämä ei voi olla seksitauti, koska assburger.

Olen vähän miettinyt, että mahdollisesti jonkinlainen virtsaputkentulehdus olisi kyseessä, mutta mitään muita oireita satunnaisen kirvelyn ja hajun lisäksi ei ole.

En usko että viinaa juodaan maun takia

juuh viinaa vaan

>stk bulkkikausi virallisesti alkanut

2/16 ei kotiudu koskaan!!!!!!

Tykkääkö porukka sitten olla hirveessä kännissä? Ittelle riitttää se pari pulloa lonkeroa/siideriä ja sen jälkeen ei enään oikeastaan tule parempi olo,

>se on jo 2/16

>tfw you weren't born in time to live in the same time period as this miracle of the universe

just kill me already

Kyllä se pullo kossua on oltava että saa mukavan olotilan

Etkö ole elossa?

>ilmeeni kun 2/12

Never post anime in our thread ever again

Mitä se yrittää kertoa?

Melkolailla tää

t. 1/11

mitä ostan alkosta kun en saa ostaa vielä tiukkoja? salmari oli aika 3/5

oon liian vanha tänne
t. 1/09

>en saa ostaa vielä tiukkoja?
RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

oisko se ylilauta

Maistelet nyt vuoden tai pari niitä erilaisia erikoisoluita, jonka jälkeen toteat et eihä nää nyt niin järkyttävän hyviä ole. Parikymppisenä alkoholisoidut ja siirryt Tapioon.

Jaa samassa erässä ollut toinenkin mämmiläinen

Vastaus tähän on tosimiehen carillo

oho aikamoine tilastollinen ihme

...

Gambinaa

uskaltaiskohan sitä kohta mennä kattomaan millaista liskoa on tulossa petikaveriksi

Juuh viinaa vaan.

itekki tässä otan just lisää kun ei vittu kiinnosta enää vittu mikään. Taju pois ois tavotteena.

vittuku tekis mieli syyä lisää mutta oon jo syöny joku 3 tuhatta kcal tänää

Varo ettet satuta ittees tohon kulmaan kun sammut

HALUAN ISOA MUNAA POJUPILLUUN JA JOS EN SITÄ SAA NIIN HAKKAAN KAIKKI TYÄYKOT JA NORMOT MAAILMASSA.

>postaa animea
>fyysisesti kykenevä hakkaamaan ketään

valitse yksi

Vittuku vituttaa koko helvetin ihmiskunta taas vaihteeksi.

Elä ilkeile ku olin tosissani kuitenkin niin tuli aika paha mieli.

sori anteeksi

*nyymi, musta tuntuu et sä oot oikeasti homo"
t. tyttöystäväsi

OSTAN SIT ASEEN JA AMMUN NE!

Huora hiljaa ja ottaa sitä kyrpää sisään

o-okei

Saata, vituttaa kun lutkat tuhlaa aikaa puhumiseen panemisen sijaan.

Nico.

Brunei?

Fimland

Mikä vitun maa tämä nyt on

turn your proxy off, burger

...

Albania

Imperialist out RÄÄRÄÄ

Fucking racists

*makaa hiljaa sängyssä kun nyymi panee pyllyyn*

cant be real

*sitoo nyymin kädet ja nauttii näkymästä*

nykysuomi.fi/index.php/2016/09/28/yhdynta-on-aina-raiskaus-ok/

>feminismi
Jos joku ihminen oikeasti myöntää olevansa feministi, pitäisi hälytyskellojen heti soida ja varoittaa, että tää tyyppi on päästään aika kallu ja kaikki sen mielipiteet voidaan automaattisesti heittää roskiin.

Heräsin just.
Kävin kymmeneltä nukkumaan.
Vittu.

Yritin nukkua yhdeltätoista, mutta en sitten nukkunutkaan. Kohta voisi yrittää uudestaan.

Tykkään poikarakkaudesta.

Ime munaa

that's an interesting autistic suomi female

CHILE OUT RÄÄRÄÄ

Älä huoli, olet jo itsekin sellainen.

tsylni mödö

däyn-ts
däyn däyn dä däyn-ts
- däyn däyn dä däyn-ts

Haist vittu
t. chiletöts

tss tmm

läps

tarvisin apustusta

apustus jukko on tulut

mkiitus

asyllum asyllum misä minu sosu masi

tääl ollaan

ollen väss indu

kassipojad

this girl is another 2D finn character(half japanese)
Congratulations

100% asian.

NO she is nordick white qt

huomenta vitun homot

Vitti en oo ees vielä päässy nukkuun

Samat täällä, kahdeksalta koetan

Kissani on beta ja ei uskalla mennä tyttöjen lähelle.

Huomenta huomenta.

Ihmistytyjen vai kissitytyjen?

Kiisu

Ei kannata muuten puristella niitä möykkyjä joita tulee herpeksestä, sattuu ihan perkeleesti.

Entä jos se onkin homo? Voisit vaikka esitellä sen jollekulle mukavalle pojukiisulle :3

viideltä heräämisen hyvät puolet
>ei vituta kaheksalta töissä kun oot saanu rauhas kokkailla aamupalat, ripuloida, tai käydä vaikka lenkillä
>aamut on nättejä
>ehit nukahtaa ennen yön friikkien saapumista

huonot puolet
>melko häiriintynyttä mennä aina klo 10 nukkumaan (toisaalta ei teilkää hyvin mee)
>illanvietto yms ilman piriä lähes mahdotonta ku alkaa nukuttaa nii paljo
>herään viideltä vaikka menisin nukkumaan myöhemmin, rytmi ei jousta viikonloppunakaan

vituttaa paska elämä

Juon nyt vihreää teetä. Mitä muut mämmit kiskovat näin aamutuimaan?

spermaa

on muuten hyvää aijai

Onnea valitsemallenne tielle.

löfbergs kharismaa, paras kohtuuhintainen kahvi imo

Mhöhööhöhöh

Otteeko te homot jo luovuttaneet.

Vaikea luovuttaa kun ei koskaan yrittänytkään.

do all finn traps look like nico?

youtube.com/watch?v=hEFyQt-9ZFk
average finnish boipucci

going to Finland

Mikähän vittu siinä on kun työaamuina väsyttää niin helvetisti ja on vaikeata nousta sängystä mutta viikonloppusin viiden tunnin yöuninen jälkeen ei vaan saa enää unta

Kynnys nousta ylös on korkeampi tyä päivinä. Ei sua väsytä oikeesti sen enempää, mutta haluaisit mielummin nukkua kuin mennä aamuruuhkaan määkimään

/mämmin/ Stalker-expertit, tarviin jeesiä. Omistan kaikki pelit, mutta en oo ikinä pelannu. Mikä olis lähtökohtasesti hyvä modpack jolla alottaa SoC:n pelaaminen? Tuo Call of Chernobyl modikin näyttää jännältä niin onko se syntiä vaikka aloittaa siitä?

Lähtökohtasesti haen modpackiltä hauskaa ja intensiivistä taistelua ja siistiä atmosfääriä joka ei näytä täysin PS2 peliltä, ei välttämättä jotain uusia ominaisuuksia.

Gidos etukäteen

How is it possible for me to travel to Finland and not get raped by every woman there? I'm 193cm, built/looks like Adonis, and I'm a smooth talker.

I just don't want too much sex. Help?

Ylipaino ja diabetes, kiitos.

Oon töissä

Menkää töihin

No en mä kyllä nyt

kuukaisiliitteessä cheek paljastaa syövänsä ketipinoria bipoon :D

selittänee osan lyriikoista

TJ 75

>stk olet ollut kymmenen vuotta täällä

Näköjään sankariteko on ainoa keino päästä tältä lautakyydistä pois.

Ei vittu taas mentiin ripulia tulee

Mitään älyttömiä pelikokemusta muuttavia megamodeja ei kannata ihan heti kokeilla, monet niistä ovat aika järkyttävän nihkeitä tottumattomille pelaajille. Itse laittaisin ZRP ja ehkä jotakin grafiikka/äänimodia, joku muu ehkä tietää paremmin. Omasta stalkkerimodailusta on jo aika kauan.

...

Kaverit näytti mulle jännän kuvalaudan joskus 2004 lopulla/ 2005 alussa ja tää on ollu mun kohtalo siitä lähtien. Joten muistaa vaan että täällä on ikuisesti ja ei stressaa moisista turhista.

Se on toi ZRP, kuten jo mainittiin. Se lähinnä fiksaa bugeja ilman että pelikokemus muuten olennaisesti muuttuu.

Joo elikkäs mitä viinaa ostan tänään?

Jallua + kolaa

kalija
a
l
i
j
a

osta pikkupullo konjakkia ja veä tyhjään mahaan, tulee lämmin olo, sitten vaihat halpaan kirkkaaseen ja kyytipojaks ruisleipää ja suolakurkkua

Kannattas vain hankkia normo kavereita ja hengailla niitten kanssal, tai töitä.

Älä osta mitään, vitun alkkis.

Vittuku ku mun mutsi ei hae mulle pameja.

Juuh

bönde

Oispa mahdollisuus harrastaa helikopterikisoja julkisella paikalla ilman poliisin aseellista paheksuntaa.

Huomenta mämmi, rakastan teitä kaikkia

Näin unta että hammastahna oli loppu, sit pengoin kaappeja jos löytäisin lisää. Juu edelleen kuumetta, mut vähemmän.

Itsehän näin unta että söin pöydässä ja muut syöjät muuttui neekereiksi jos niitä ei läpsinyt valkoisiksi aina välillä.

Mikä on paras pönde kaupunki?

T. Helsinki joka miettii muuttoa pöndelle joskus tulevaisuudessa

Jonnekin missä on paljon luontoa ja vähän porukkaa. Bonuksena ne kaikki antaa ilmaisia tontteja koska porukkapula, sinne rakennat unelmatalon sit ja chillailet.

Noi ois mun suunnitelmat kans.

Sodankylään vaan

Itse muutan pian Vaasaan, näyttää ihan kivalta paikalta. Ainoa mikä jää harmittamaan on noi 6 tunnin bussimatkat jos haluaa palata kotiin pääkaupunkiseudulle.

Espoo.

Oisko teistä kellään antaa mulle ilmatteeksi ps3?

Tampere

oikeastaan on, mutta en jaksa. Saatan vaikka joskus vuoden päästä pelata sillä tunnin pleikka2 remasteria

joo mut en muista mun accon salasanaa ja siel on mun pankkitiedot vielki talles

Voisin myydä omani kun sille ei varmaan enää tuu mitään pelattavaa. Mut en tiedä haluaisitko, se on softamodattu, asema on rikki, eikä sillä täten voi pelata netissä, ainoastaan warettaa.

Enkä ohjaimiakaan antais mukaan kun tarviin niitä pc-emulaattoripelailuun.

Zrp ja absolute texturet niin ei karhista silmiä niin pahasti 2008 textuurit

Windows 10 on kyl hassu. Asennat Firefoxin niin kysyy kuuskyt kertaa et ymmärräthän ettei tämä ole virallisesti tuettu ohjelmisto.

Jokapäiväinen muistutus että Ossi oli oikeassa eikä tehnyt mitään väärää.

ASENNA GENTOO XDDDd

Noni nyymit, hakkeroikaa iOS 10 ja tienaatte 1.5 miltsiä.

jaa ei multa vaan mitään kysellyt. välillä kyllä tapahtuu muka joku virhe ja vaihtaa oletusselaimen edgeen

> he vapaaehtoisesti tarjoavat persettään Microsoftille

Postatkaa kivoja suomenkielisiä lauluja :3
youtube.com/watch?v=7ESV9692XFo

Joo. it just werks

Onko teillä sellasta onkelmaa että kun päivittelee näyttiksen ajureita niin se defaultti äänentoistolaite vaihtuu?

Kaihertaa kun se aina ottaa mun äänikortin pois käytöstä päivityksen jälkeen.

auuuuuuu! *pitää päästään kii krapulasta johtuvan pääkivun takia*

ks

sillä lähtee mill on tullukki räh räh

Yksittäistapauksia. Pitää vaan ymmärtää. Ei mun koneella etc.

Hyvä suunnitelma. Ehkä tää homo pyörisi vaihteen vuoksi sen nilkoissa.

Oispa

Ai saatana mun päätä särkee niin vitusti.

Yleensä 2 nappia buranaa toimii itelle mainiosti

Mult on tullu koko aamu laittoman kovaäänisiä pieruja. Miks?

Sama juttu, mun penkki syöpyy läpi tätä menoa

ikioma ansa jota pitää hyvänä

full hd thinkpad

Ai vittu tein tätä. Laitoin makaroonilootaan tomaattimurskaa ja mozarella juustoa

"nyymi, ethän sä oo homo? Mä haluan joskus lapsenlapsia"
- Äitisi

Ai vittu tein tätä. Hyvää
valio.fi/reseptit/kahden-kaalin-jauhelihapaistos/

Kuuntelen Fu Manchua
youtube.com/watch?v=EG6F1m1Gi4k
youtube.com/watch?v=PH8MasDo81o

Ai vittu tein tätä. Hyvää
valio.fi/reseptit/kahden-kaalin-jauhelihapaistos/

Tänään tulee kääbik :DDD:DD

Ai vittu

Äiti, tästä ollaan puhuttu, mä olen liian ruma naisille. Enkä muutenkaan halua lapsia.
> ethän ole, sä oot aina ollu mun mielestä komea
Sä olet jäävi
> ...
> ootko koittanu nettideittailua?
Olen, äiti. En kelpaa sielläkään.

Onneksi sisko paukautti muksun niin eivät mua rassaa asiasta

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

Jos on Helsingissä asunut koko ikänsä niin ei kyllä Böndellä pärjää.

Millonkohan meikän vanhemmat alkaa kys. asiasta kyselemään, olen 22kvhh.
Tierä sitte miten tuohonkin vastaisi.

Ketkä kaikki osti? Mukaan pääsee vielä 10.10 asti.

Mä laitoin sen minimin 840.

Onneksi mulla on hyvin menestyvä veli jolla on tyty-yde niin multa ei vaadita yhtään mitään.

Kumpa oiskin, mun sisko on enemmän sekasin kun mä. Se on läski tumblr sjw viiltelijä, jolla virallinen masennusdiagnoosi ja vetää ties mitä nappeja.

...ja silti sillä on noin kymmenes poikakaveri, ja mä olen everythingless neitsyt. Joku ei nyt ihan täsmää tässä miesten ja naisten välisessä arvostuksessa.

Mikäs pyramiidi huijaus tää on?

Mulla kans normosisko hoiti koko potin. Arvostettu ammatti, mies, lapsi ja koira. Eipä oo enää mun lapsista puhuttu. Lähinnä kait noi toivoo etten kuole ennen niitä ja et kiva jos jaksan olla raitis.

Suomen Paras Työpaikka viimeiset 6 vuotta tjsp, yksi Euroopan Parhaimmista viime vuonna, listautuu nyt sit pörssiin.

Tuottoluvut on kans kunnossa.

ahista

Nyt kävin oksentamassa ja oksennus oli täysin kirkasta, vittu.

haluaisin comfyillä

ois kiva ku osais laulaa ees ittensä iloks, esiintyminen on vastenmielistä mut se et sattuu korviin ku hoilailee yksin jotai

Et vaan ollu oma ittes ja käyny suihkussa. Jopa läski viiltelijä narkkityty on selvästi mämminyymiä korkeampiarvoinen.

mikä estää

...

Tulin töistä

oli ihan mukava päivä

No eikä ollu

Tein just tosi löysät animet pönttöön. Miks darra-anime on aina niin löysää?

Multa on tullu vetistä ripulia 12 tuntia

Hyi vittu sunnuntaina takaisin kasarmiin ja leiri ens viikolla

Ahdistaa jo nytten

Mistä ihmeestä niitä viilipönttöjä oikeen saa?
>inb4 kaupasta

>gramma, kilogramma, tonni

Mitä järkeä tässä on?

>gramma, kilogramma, megagramma

Olisi paljon loogisempi

aamuja

tuhat=tonni on aika helppo muistaa

tein ton näköset takakonttiin haha lälläslää

ams

Pääsispä takas

haluun panna tätä animee

...

Oispa comfy

On tää windows 10 kyllä ruma, mutta kun vähän sääti paskaa niin ainakin toimii ja voi runkata paskaa ja kusta.

Oiskohan kannattanut ruvennut c-mieheksi jos niitä aamuja ei kestä.

Miks vitussa asensit sen? Se on _kirjaimellisesti_ keyloggeri ja siinä on pakolliset päivitykset.

eikös seiskakin pakkopäivitetty keyloggaamaan?

t. xubuntu-homo

>kiinnostu jostain asiasta
>tapaa toinen suomalainen jolla on sama kiinnostuksen kohde
>ei kiinnosta enää

Olen hyväksynyt oman arvottomuuteni tässä maailmassa ja elän sen mukaan.

En oo päivittäny tätä kertaakaan ja tää on ollu mulla joku 5-6 vuotta.

Jtp mikäli ikkunaa tai omenaa hommaat niin se on 100% varma ett siinä tulloo mukana jenkkien vakoiluohjelmistoa.

Semmoset tietoturva-aukot sieltä. Eikö ennemmin kannattaisi vaikka asentaa se gentoo?

Ai vittu mun persettä polttelee en voi istua

AI VITTU TEIN TÄTÄ

Oikeestaanhan kaikki kuluttajille suunnatut älylaitteet ja palvelut on lähtökohtaisesti murrettavissa. Se sun henk.koht datamäärä siellä illuminatin valtavassa teknopilvessä on hyttysenpaskaa mikä korkeintaan osallistuu suunnattuun markkinointiin. Toki periaatteessa on kurjaa että oma pc käyttää lainkaan resursseja jutkupaskan pyörittämiseen.

HYVÄÄ

"Nyymi, mä rakastan sua...."
t. tytsnyms

Koska tarvitsin tätä. Älä huoli, on mulla läppärillä gentoo ilman graafista käyttöliittymää millä lataan animea ettei kukaan vaan saa tietää.

ei aina kannata viinaa ottaa mutta välillä kannattaa

anime on paskaa vittu lopeta sen sonnan kattominen jep kuulit oikein sanoin _sonnan_ vittu lopeta ennen kuin on liian myöhästä ellei oo jo joku saattaa tulle sun ovesta sisään ja kattoa että sulla on animea työpöydällä jos et poista niitä animeita ja vähän äkkiä ja poraa reikiä emolevyyn niin oot kyllä aikamoinen uuno vittu alkaa menee hermo ton animepaskan kanssa

Mikä tässä maailmassa on niin pakko saada että sitä varten _tarvitsee_ asentaa win10?

Arpa tata

What the fuck can you do in Oulu?

ryberos n narcos

miksei saa töitä?

Date qt Finnish grills.
Koska oot vitun ruma ja läski, hyi vittu.

mee töihin

18-vuotiaat tytöt on kyllä kultaa, olin yötä sellasen luona ja sillä oli menkat, se runkkas mua aamulla muuten vaan telkkaria katsoessa, koska sillä oli tylsää.

Miksi reilut parikymppiset muijat on niin perseestä?

Toivottavasti tota perustuloa ei tule.

Mul P-kauden jälkeen leirejä: 0

jos anime hahmot olisvat oikeita panisin niitä

Muistan kun olin intissä niin movetin joku 300 päivää.

...

jos mulla olis pojuyde panisin sitä

missä ompeluseurassa tää on edes mahdollista?

Toivottavasti tulee, ettei tartte 3kk välein kuulla kuinka niitä töitä vaan pitää hakea, koska muuten menee työkkärin tädin suojatyöt. Rakastin työkkärin pienennystä ja nyt yhtä äkkiä mennään 180 astetta ja yli siitä tasosta jopa mikä se oli 6 vuotta sitten.

Mun vuokra on päälle 600e. Miten tuun pärjäämään jos saan yhtäkkiä 800e/kk?

Varmaan kirjuri tai ultimate movettaja

...

Ei tuota mitään ongelmia, jää vielä 100e käyttörahaa.

t. opiskelijapro

Duh muutat böndelle ja 400€ maxs asuntoon niinkun me muutkin rotat. Avaat vuokraovi.fi ja etit halvimmat jo nyt ennen kun kilpailu alkaa.

Vituttaa kun vara-avaimet on hukassa niin en haluaisi muuttaa.

Olen väsinud.

>paina linkkiä
>joku vitun eeva.fi avautuu
jaa

ei maksa kuin ~50e lukkojen uudelleen sarjoitus

Vanhasta kotikaupungista näköjään löytys 61m2 kaksio, 418€/kk. Paljon yksiöitä noin kolmella sadalla.

t. eri

Kyrpääää

Noh maksatko kerran viis kyrsää uudelleen sarjotuksesta vai joka kuukaus jonku 120 enemmän vuokrasta, jos oot rotta. Mulle työkkäri jeesas viel muutossa, että saisivat mut pois kunnan työttömyys listoilta ja saan noin 140€ enemmän kulutus rahaa per kk kiitos 380€ vuokran mun uudessa itsemurha yksiössä.

Homottaa

Putsasin tossa lootaani ja löysin raamatun jonka oon saanu rippileiriltä. Mun isosen nimi oli näköjään Kerttu, aika hyvin kyllä viinalla saanu muistia tapettua. Noh roskiin noi setit joutaa turhaa tilaa viemästä.

Tosin nyt jäi vähän hämmentävään että miltäköhän se näytti

Pitäiskö käydä syömäsä koululla?

*homoilee kanssasi*
Helpottiko?

mä en muista riparista mitään enkä kyl sitä oo viinaan attribuoinut, sen sijaan toi 2013 on mulle edelleen täys mysteeri

Ite en muista omalta rippileriltä ketään paitsi söpön tytyn joka vuosia myöhemmin moikkasi mua ruokakaupassa.

niconiggers need to die

greetings

Maksaa n. 100-300e itseasiassa.

tossa kuvass on Nico Yazawa ^__^ se on super idoli !

nico liitty muusiin eli siis Otonokizaka hich sckoolin (vaikee sana) idoli ryhmää ku se oli semmone idoli fani ja halus ain olla idoli! ^_^ se eka koitti terrorisoida niit iha täpösellä ku ei tykänny niist mut sit kaikki oli sillee et nico pls -.- ja sit nico oli sillee jaa ok iha sama voin liittyy teidä klubii jos ette määlyile ain ja sit sen jälkee kukaa ei määlyilly (paitsi honoka joskus ku honoka o iha töhö ain välil).

sit nico alko treenaa iha täpösel muusien kaa (ja sit honoka perseili taas jotai ^o^ ) mut se kai kuuluu asiaan tavallaa emt.

no sit nico vaa söpöili ain mut siin o hauskaa se et vaik se söpöilee ain laval se on oikeesti aika nihkee vimpula , aina vaan mököttelee ja sit nozomi kurittaa sitä puristamal sen tisseij ja sit se ain rauhottuu. sit nico ain sanoos nico nii iha sama mitä tapahtuu ku seon sen tavara merkki ^^

Eiks joku kirjotti ton ihan kännipäissään?

Rupesin katsomaan Mob Psycho 100

Eka anime koskaan, wish me luck lads

Jotenkin sain sen käsityksen että kela maksaa vuokran ja sitten siihen päälle tulee se perustulo, saatan olla väärässäkin

Rrrovaniemi

tossa kuvass is Nico Yazawa ^ __ ^ it is a super idol!

nico join muusiin ie Otonokizaka hich sckoolin (vaikee word) idol groups ku, it was like this idol fan and wanted t ain be the idol! ^ _ ^ Eka it came to terrorize NIIT lov täpösellä ku did not like one of them but then it was all stuff you do not -.- pls nico nico sit and stuff was ok to share the same I lov associated teidä klubii if you do not määlyile ain and sit thereafter be kukaa not määlyilly ( except sometimes Honoka Honoka No ku lov toho ain Blank).

sit nico alcohol workout lov täpösel Kaa muusien (and sit Honoka perseili administrator has disabled public again ^ o ^) But I guess it goes with the territory tavallaa ibid.

no sit nico VAA söpöili ain mut MEMBER No fun it you vaik it söpöilee ain laval it is time for folks nihkee vimpula, but always mököttelee and sit Nozomi punish it puristamal its tisseij and sit it ain rauhottuu. sit nico nico ain sanoos nii lov matter what happens ku seon its trade mark ^^

ehkä narkeille

Kattosit mieluummin ワンパンマン
Se lienee parempi normoille.

Oon kanssa sillontällön miettiny böndelle muuttamista mutta tykkään helsingistä koska täällä on tavallaan se oma anonyymisyys kun ihmisiä on sen verta paljon. Jotenkin ahistais asua jossain paikassa jossa kaikki tuntee kaikki

vittu tikit kasseissa ni ei voi runkata, 3 päivää jo voi juma

ahistaa, masentaa, vituttaa

sillötällön?

Miks ripuloit noita riimuja

Inari

Koska voin.

kyssää ittes

Uus

Juu

Hah asun "böndellä" ja ei oo hajuakaan naapureista. Nähny vasemmella puolella asuvan kerran viimesen viiden vuoden aikana, joten en oikein näe sun pelkoa siitä että kaikki tuntis toisensa hesan ulkopuolella. Hesa on ihan saatanan yli hintanen paikka kokeilin töitä siellä noin vuoden jäi vähemmän rahaa ihan kohtuu palkasta käteen, kun työttömänä rottana böndellä.

Voi vittu, asuuko joku muukin täällä Inarissa?

aNTAA TuLLA