/Noregsþráðr/

Valfǫðrs útgáfa.

Noregsþráðr inn fyrri:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=xiyuNlw9BAs
soundcloud.com/musonius-rufus/rebel-yell-20160901-133-radio-free-skyrim-natt
soundcloud.com/radio-free-skyrim
radio.therightstuff.biz/2016/09/13/the-daily-shoah-102-implicit-deplorability/
youtube.com/watch?v=gVBNbjL0PlQ
youtu.be/5NhIRwCq428
youtube.com/watch?v=vZurl-LXmY4
vg.no/nyheter/innenriks/facebook/barnekreftforeningen-vil-ikke-ha-penger-fra-mannegruppa-ottar/a/23811368/
norges-bank.no/Sedler-og-mynter/Mynter/Myntar-1957-1991/
youtube.com/watch?v=0kUwbY2Dujs
youtube.com/watch?v=FPxcJ6AeMDU
youtu.be/MFE0qAiofMQ?t=38
youtube.com/watch?v=kzIRG525l6s
twitter.com/SFWRedditGifs

jeg sjekket kilden til dette, og ved gudene, disse er helt hårreisende konklusjoner. det er riktig at Odin drev med seid og at dette var umannlig, men (((Greenberg))) har den mest tvilsomme forståelsen av dette og av linjene fra Håvamål som jeg noensinne har sett.

apropos, her er Vargs forståelse:

>Det vindfulle tre er hans mor, de ni netter de ni månedene han måtte tilbringe i hennes mage hvor fosteret utvikles. Spydet er en fallos som er en forutsetning for utviklingen av liv. Ånden frénes med legemet i morens liv. Han får hverken mat eller drikke, og mottar livets hemmeligheter når han ser ned, ser ut, og blir fodt. Som med Bestlas foréning med Bórr og Suttungsdrikken handler det om menneskets utvikling gjennom livet; i barndom og ungdom.

uansett, denne (((Greenberg))) lener seg visstnok på kilden "Tally, 1974" (?), så jeg vet dessverre ikke hvem det er som står mest i skyld for dette våset. at han bruker "aesir" (æsir) i entall plager meg forresten grenselöst.

youtube.com/watch?v=xiyuNlw9BAs

Homoseksualitet er tradisjonelt Europeisk ok, er du jode eller!?

hvem /liberalisme/ her?

Natt er en dansk kar som var verten til det skandinaviske alt-hoyre radioprogrammet "radio free skyrim"
han liker ikke Richard Spencer eller sodomitter, og har dermed blitt bannlyst av alternative hoyre lederene
soundcloud.com/musonius-rufus/rebel-yell-20160901-133-radio-free-skyrim-natt
soundcloud.com/radio-free-skyrim

Jadda, minst like europeisk som (((denne karen))).

Dette er ekstremt autistisk fåvæ

Glad jeg ikke er alternative hoyre fåvæ

Det bildet fungerer ikke fordi PNG er FOSS-lisensiert.

...

>nordisk "kultur"

er denne mer liberalistisk?

kanskje ikke begynne med radio fritt skyrim eller rebell skrik
de er ikke så go'
prov den daglig shoah i stedet
radio.therightstuff.biz/2016/09/13/the-daily-shoah-102-implicit-deplorability/

Ja.

Litterært nei, jeg leser boker.

nerd

leser du boka mi når den er ferdig?

jeg innrommer det

er du han fyren som brevet på /lit/ om at du skulle bo i en hytte utenfor Haugesund i et år?

nei, jeg er norröntanon.

åja, hva var boka di om? norront språk?

er ikke så veldig interessert fåvæ, holder på med gresk nå og vil forsoke å lære russisk etterpå

du er også liberalistanon.

det blir veldig mye norrönt i den, men den skal angå alle germanske språk. og dessuten indirekte nabospråk, som samisk. jeg forsöker å framstille kulturarven vår på en (forhåpentligvis) lett tilgjengelig måte.

"ok"

...

koffår i helvete blir trådane så slappe i fire-fem tidå?

Har allerede sniffet ut en del boker om PIE og PIE-kultur (i forbindelse med lesing av vedaene), hva får jeg ut av din bok som en ikke kan finne i den typen boker?

De fleste i tråden er sveklinger som trenger sovn for å overleve

jeg vet ikke. men mye av dette stoffet, altså stoff som har med filologi, runemagi og gammel folketro å gjöre, er enten tungt tilgjengelig, veldig romantisert, eller religiöst/politisk motivert. Stephan Grundy og Stephen Flowers, for eksempel, er faktiske åsatruere. jeg pröver å gi ut noe mer nöytralt enn dem, og som samtidig ikke har som mål å tilfredsstille akademikere. (de er opptatte av ting som i bilde relatert...) jeg pröver å skrive om ting som helt vanlige folk faktisk lurer på. og det er spesielt ment for engelskspråklige som ikke kan lese noen andre språk. verket mitt kommer selvfölgelig til å være gratis.

hvordan holder du deg våken i natt, dögneanon?

Obskrone mengder kaffe

>de er opptatte av ting som i bilde relatert...

Tragisk fåvæ.

pttttttptptpp

youtube.com/watch?v=gVBNbjL0PlQ

Er det det eneste trådstarterbildet du har? Halvparten av trådstarterne den siste måneden har vært dette bildet. Finn på noe friskt og nytt, vær så snill.

...

jeg har en jeg venter på å debutere
det må bli min tur forst
den er skikkelig rå, arbeidet lenge og hardt på den
gled deg

Ca hvor mange timer i Vesleblaut Maling har du brukt på den?

slurkar i meg ein tår kaffi

eg skulle ynskje eg hadde kjærast

Eg veit den kjenslen fåvæ.

offer det?

Morgendult

Teach me Norwegian please

Nei as

hei hei = hey hey
hvordan er du = how are you

hei hei = bye bye

H-hei gutter!

hei hei

>innefor det er noe relatert til prumping eller rullestol

>hvordan er du

Det er makt i de foldede hender.
I seg selv er de svake og små,
men mot allmaktens Gud du dem vender.
Han har lovet at svar skal du få.

Ref :
Det er svar underveis, engler kommer med bud.
Om det droyer, det fram dog skal nå,
for det lovet jo loftenes trofaste Gud.
Kall på meg, og du hjelpen skal få.

Du som ber for ditt barn, dine kjære,
er i forbonn fra år og til år
Om du tålmodets lekse må lære,
himlens bonnesvar engang du får.

Det er makt i de foldede hender
Når i Frelserens navn du får be
Og engang når du livslopet ender
Hvert et bonnesvar klart skal du se.

Kringlete fåvæ.

...

Amen

mårnings normalhomser

Gomler i meg noen skiver.
Slurker i meg et glass rodvin.

Hva gjor dere, gutta?

Nettopp ferdig med å lofte litt vekter, skal nå gå for å finne noe å drikke.

>rodvin
>å ein tirsdag
>klokkå 12:38
e alt bra med deg?

Det kan jeg ikke påstå, men akkurat denne dagen har vært nokså god så langt.

vært lat i 4 timer nå
på tide med litt jobbing

Tråden er drep, lenge leve tråden.

Nå må dere holde dere hydrert gutta

Nå må dere få nok næring i dere gutta

ok

Er detta no skaldekonsteverkene aft kæjnde norske poo-ætern Peter Dass?

Viser gud finger'n fåvæ.

Gi meg en (1) gyldig grunn for at du ikke bor på Svalbard AKKURAT NÅ.

youtu.be/5NhIRwCq428

Jeg er ikke russer.

Hva mente de egentlig med dette?

Det er ikke jobber for folk med min utdanning der.

Ikke et argument!

Det er ingen rullestoljenter på Svalbard.

Har ikke snoscooterlappen.

har du jobb til meg på svalbard?

Kirken trenger en snömåker.

du er en toysekopp men jeg hadde gjerne tatt en jobb som kirkemåker jeg

Eg likar Veritasium eg.
youtube.com/watch?v=vZurl-LXmY4

Tror snǿmåking ville vært en elendig jobb. Det er fryd og gammen å måke så lenge det er kaldt, men våt snǿ er blodslit.

Nå må dere lage middag

men jeg spiste jo akkurat lapskaus :(

Nei, det er for tidlig.

vg.no/nyheter/innenriks/facebook/barnekreftforeningen-vil-ikke-ha-penger-fra-mannegruppa-ottar/a/23811368/

Fikk meg virkelig til å tenke.

spiser litt svartpölse gutta

nrk.no/norge/muslimsk-skole-limer-sammen-sider-om-pubertet_-_-det-er-sensurering-1.13162063

>Skole for innvandrere sensurerer sidene om pubertet

Men hva faen da. Penger er penger uansett hvem du har fått de av.

>nrk.no/norge/muslimsk-skole-limer-sammen-sider-om-pubertet_-_-det-er-sensurering-1.13162063

Hvordan er det mulig at du kan endre URLen og at jeg likevel kommer til den riktig artikkelen når jeg trykker på linken?

Det er på grunn av tallene til slutt.

nrk.no/norge/mann-i-tyveårene-pågrepet-_-snikfotograferte-funksjonshemmede-kvinner-1.13162063

På den annen side kunne de gitt som individer. Har personlig aldri vært noe fan av organisasjoner av noe slag som gir til veldedighet for god PR. Gi og hold kjeft er min innstilling.

Dette.
Når man gir til veldedighet så gir man anonymt.

Dette er forsåvidt greit nok og jeg er enig i at de ikke burde gi spenn som bare PR.

Men jeg synes det er tragisk at de ikke tar i mot penger som skal hjelpe barn som litterært dauer av kreft, bare fordi de er rævsmerta over noen kommentarer på fjesboki.

fjesboka.com/iamAURORA/

Live Q&A nå :3

Svar på dette brevet, de av dere som husker fra da pengene så slik ut.

>folk som er yngre enn den mynten kan poste her nå

Likte pengene på den tiden

For én sånn kunne vi kjope fem bugg.

eksplosjoner i Berlin

ahluu kabar

For en Collett fikk man når jeg var ung:

>Halvt gram med hasj
>10 prince mild
>Litt smågodt

Det var tider det

Nostalgi fåvæ. Husker jeg var på museumstur i sjuende klasse når de slutta med den gamle tier'n. Tror det var i 2001 elns.

Jeg kan faktisk huske jeg blei sendt i butikken for å kjope brod til muttern, tidlig på 90-tallet. Da betalte jeg med 10 oringer.

Faen du er litt av en gammelhomse user. Trodde jeg var gammal jeg.

Det blir ikke bedre med årene...

Avtalt spill.

Kan man flytte der uten jobb?

Hadde vi 2-kroninger for eller husker jeg feil?

Det tenkte jeg også gett

Ikke i praksis. Man må kunne livnære seg selv, og de fleste boliger er vel tilknyttet jobber.

norges-bank.no/Sedler-og-mynter/Mynter/Myntar-1957-1991/

Ikke siden 57 iaf. mulig minnemynt du tenker på?

Nei, hold kjeft.

Husker da enkroninga fikk hol jeg.

Nei.
Du er nǿdt til å ha en god grunn for å kunne oppholde deg over lengre tid på Svalbard.
Jobb, studier osv

Kan smugle deg dit for tjue lapper.

hva faen?

hvorfor får svalbard lov til å nekte innflytting men ikke resten av landet?

Fordi Svalbard har egen lovstatus, og ikke har mulighet til å ta seg av folk som ikke bidrar.

basert fåvæ

Så hvis man er rik nok til å bosette seg der blir man nektet botillatelse fordi man ikke er i arbeid? Ubasert fåvæ.

Dette er fantastisk

hvis du er rik kan du sikkert kjope deg inn i en forretning eller skape en som gir deg grunn til å oppholde deg der

Du blir vel ikke automatisk nektet, men man må vel bevise at man kan klare seg, inkludert å skaffe bolig (noe det ikke er overflod av akkurat).

>24.05.1988

nu skal der dokses

Har et slikt samfunn et navn?

Ja: "Svalbard".

Er Svalbard unikt på dette?

at svalbard er et unikt sted ja

>men ikke resten av landet?

Utenriksdepartementet i Norge kan nekte hvem som helst inngang til Norge kompis.

brev mörk

ok

nei

Såklart.

hvorfor er egentlig bjoern eidsvaag blitt et megmeg?

gutta! Jeg har mista Hoksrud mappa mi!

Brev alle bildene og megmegene dere har av hoksrud!

'nei'

...

youtube.com/watch?v=0kUwbY2Dujs

har bare ett

Norges mest baserte mann.

Ha det goy i >>>/underklassen/ mens jeg er i da.

uten konkurranse overhodet

>Norges mest baserte mann
>uten konkurranse overhodet

...

litterært én autist som er keen på ham og brever veldig mye i tråden

sdm er det ikke et megmeg når det bare er en person som pusher på

Fy faen som jeg hater norske reklamer. Det er liksom helt greit å presse tjenester og varer i trynet på folk så lenge reklamen er "morsom".

Kom deg ut med den falske folkelige telefonsamtalen din, 1881.

>Han brever frosker

Skjönner meg ikke på dere normalhomser ass. Kom dere vekk fra brettet mitt

Hoksrud har nå gitt alle lov til å breve i 110 gutta!

Det er jo ikke en reklame.

...

Er det en ståhjuling for kroplinger?

...

Ikke akkurat.
youtube.com/watch?v=FPxcJ6AeMDU

Seff er det det. Tror du virkelig denne samtalen fant sted? Det er jo åpenbart 1881 som vil ha en video med logoen sin i bakgrunnen som går viralt.

>Atle Leknes.

Bra agn.

>kjǿpte faktisk et pass

>HAHA JEG TOK GRANDISEN I VASKEMAASKINA xDDDdeDXDDD LOOLLLL AYYY RING 1881 FOR BARE 99.99

Har du bilder av finnen? Hun var sotpai.

Amanda Kotaja, mener du?

Overrasker meg ikke at planeten der skyver skjokomelk på ungene.

Gå å legg deg Alex Jones.

Uansett om det var reklame ikke (som det var), så var det faen meg kringlete og umorsomt, så du kan henge deg uansett.

Det er dialekten som er humoren.

pleb

Eventyrjenter på NRK1
Klokken 19:45 - 20:25

>dfn ingen frisinnet frilufts-jv

jkdf

Any on know of a good site to learn Norwegian other than Duolingo?

Just watch national geographic you will become fluent swedish speaker

Dra til helvete, jeg hater Kroatia.

kordor i helvete e det to tri folk kvar tråd så spor om å lera norsk

Du burde vel egentlig sporre om det samme.

Dette er Cred Forums, så det er ganske naturlig.

Det er bare proxyanon, ansatt av staten for å få nordmenn til å föle seg relevante selv på internettets rævhull.

fy faen...er vi /redditgull/ nå

pls no bully, friend

kek

Fokk åff, Hurrvatska er et basert land.

Er /Norgetråden/ innenfor ytringsfrietens GRENSER?

DREP ALLE NIGGERNE OG JODENE 1488 HVIT MAKT

>1488
Fornorsk fåvæ

1288?

jada

jeg tror ikke på for ett minutt at noen 6 millioner joder ble utryddet av hitler. Det skjedde ikke. Fotografiene du har sett som skal være bilder av dode joder er bedrageri, rett og slett.

Har ikke giddet å fornorske det, men det er helt sikkert rett.
1288 gass jodene, rasekrig nå!

>dfn han gjorde meg homo

1368

Jeg sliter litt med å forstå "14/12"-delen av 1488. Dersom joder og niggere er undermennesker, og den hvite rase er dem overlegen per definisjon, hvorfor må vi da kjempe med nebb og klor for å sikre vår egen fremtid? Hvordan kan de underlegne true de overlegne på noen som helst måte, uten at definisjonene endevendes? Sliter litt med å ordfeste dett, men håper det er halvveis forståelig det jeg prover å si.

youtu.be/MFE0qAiofMQ?t=38

Hvorfor er joder slik?

Ikke tenk for hardt på det.

Joder blir kalt undermennesker ikke pga mangel på intelligens, men manglende empati for andre mennesker.

Det var ganske basert ikke sant?
Oss fra alt hoyre haha.

Flere som var på hvite busser-tur her? Kan ikke huske det var noen 500 meter lang berg og dalbane inn til krematoriet i Auschwitz

Jeg oversatte de 14 ord til 12, men det funker vel med 13 og. 68 forstod jeg ikke, da.

Tror jeg forstår, men greia er vel at vi har hoyere IQ og et bedre samfunn, mens de har hoye fodselsrater som truer vårt samfunn. Uansett hvor overlegen man er så hjelper ikke det når det er 10 til 1 negre per hvite. Derfor sier de 14 ord at vi må forsikre vår eksistens og fremtiden for hvite barn, for vi blir utavlet av den tredje verden, og den tredje verden beveger seg nærmere og nærmere stua vår.

Men hva med de morkhudete?

ser dette ut som en fin film gutta?

>det er ubegripelig at en jode overdriver for å selge boker

>nazister kritiserer andre for manglende empati
Hjelp, jeg får ikke puste!

Men hvordan kan man kalle "hoyere iq og bedre samfunn" overlegent når det tydeligvis blir utkonkurrert på et rent naturlig basis?

Mener du de ekte Nazistene eller Cred Forumsacker? Tror selv Churchill kalte negere undermennesker, vet ikke helt hva Hitler sa. Han var naturligvis mest opptatt av Juden.

btw gutta, hvite barn er nå under 50% i USA

De morkhudete er underlegne fordi de ikke har et eneste velfungerende samfunn med seg selv som majoritetsetnisitet, og mange av landene deres har gjennomsnitts-IQ på rundt 80.

Faktisk hvis man skal faktisk prate om "overmennesker" og "undermennesker", så ligger hvite akuratt i midten. Sorost-asiatere er bedre enn oss på det meste.

Men de utkonkurrerer "oss" jo i åpen, fri konkurranse? Er den som utkonkurrerer per definisjon overlegen den som blir utkonkurrert?

88= Heil Hitler = Frelse Hitler = 68

En lav fodselsrate er et tegn på et sunt samfunn. Det betyr at vi tenker oss litt mer om når vi for barn, har kunnskap om prevensjon etc,. Noe av det forste som skjer når samfunn "forbedres" er at fodselsraten går ned.

Bare fordi fluer får 1000 avkom, betyr ikke det at de er overlegen en okse.

How come everyone in Scandinavia but Norway has culture? What went wrong with Norway?

Manglende empati var dårlig ordvalg. "Livsstil som parasitt" er bedre.

youtube.com/watch?v=kzIRG525l6s

Liker du hanreieri?

min gutt

Why do you keep posting this my finnish friend?

Du må definere hva du mener med utkonkurrere. Det at de tar drittjobbene våre og driter ut 50 unger med 70 IQ hver vil ikke jeg se på som at de utkonkurrer, men heller at de lever av vår velstand. Det kan kanskje se ut som om vi blir utkonkurrert akuratt nå, men vi snakker om faktisk konflikt ville vesten ha rævkjort hele midtosten og afrika på en uke om vi så ville. Den eneste grunnen til at de "utkonkurrerer" oss, er fordi vi tillater det, enn så lenge.

fordi den hvite rase har noget som joder ikke har heter moralsk konsistens
det er grunnen til at vi klarer å bygge sånne hoy-tillits samfunn som vi har hatt
problemet kommer forst når det sniker seg joder inn og bruker logn og fanteri til å komme seg til hoye posisjoner
så bruker de sine evne til å finne smutthull i kontrakter og legislatur til å boye lovverket til deres fordel
så bruker de den hvite rases patologiske altruisme til å manipulere goyimet til å stemme på ting i folkets og landets verste interesse, men som er bra for den jodiske internasjonale pengelåne kabal
det er en grunn til at det sto i grunnloven at det ikke var lov med joder i norge
være forfadre visste dette
men jodene har gjort en god jobb med og male dem som noen onde galninger

You are just mad Finns have a history.

>men jodene har gjort en god jobb med og male dem som noen onde galninger
deres evne til å manipulere folket er uten sidestykke, bilde relatert

Tror ikke dere helt forstår meg, og det tar jeg på egen kappe.

For å omfrasere litt:
Dersom "vår" eksistens er truet av deres (er det ikke det nassene preker?), men deres eksistens ikke er truet av vår, kan ikke det tolkes som om at de er oss overlegne - uavhengig av grunnen til at de er det? At det er de som er i en maktposisjon, og ikke "vi"?

Jeg prover bare å se på saken objektivt, ikke tolk det som at jeg forsvarer verken den ene eller andre siden.

Mulig jeg er litt reduksjonistisk, men jeg er det med intensjonen om å få klarhet i en ganske betent sak.

inn i söpla med henne fåvæ'

Altså han forklarte seg jo godt nok: våres eksistens er truet ja, men det er ikke pga svartskaller i seg selv, det er det at vi har for dårlig samvittighet til å kaste dem på ræva ut

jodene er underlegne fordi de er ikke i stand til å bygge egne sammfunn
en fundamnetal del av å være jode er nomadisme
de må igle av sammfunnene til ikke-joder, korruptere, undergrave og odelegge alt i deres vei
det er deres forbannelse, ikke deres velsignelse
de er domt til å gå jorden uten noen plass å kalle et hjemland
det er derfor de hater de folk som har det

BARE

Man kan se på det sånn, men som jeg sa tidligere så er det eneste grunnen til at de har "overtaket" akuratt nå er fordi vi ikke har giddet å gjore noe med det. De har simpelthen bare tatt et sjakktrekk, og vi venter på å gjore vårt neste.

...

Jodene er absolutt ikke underverdige, de er intelligente som faen, men til syvende og sist har de en "in-group preference" akuratt som alle andre. Dvs at de tjener sine egne interesser, selv når de bor i andre land, og tilfeldigvis er deres interesser i direkte motsetning til våre egne. DERFOR vil jeg ikke ha noen joder i Norge.

Jeg bryr meg ikke om hvorfor eller hvordan det burde "loses", det er politikk og synsing. Jeg bryr meg bare om fakta rundt slik tilstanden er idag.

Så de er oss altså overlegne slik ståa er idag, ettersom det er vi som er truet - og ikke de?

Alle tjener sine egne(individuelle)interesser. Hvis du tror det er noen automatisk naturlig solidaritet mellom jöder eller europeere generelt så er du en stutkuk.

Heil Hitler blir jo Hyll Hitler

Nå må dere legge dere

god goy

>jodene er underlegne fordi de er ikke i stand til å bygge egne sammfunn
>hva er kongedommene judea og israel

Jeg tror du bare nekter å hore på hva jeg sier, fåvæ. De truer oss, men det betyr ikke at de er overlegne.

Dette er jo rake motsetningen til det jeg sa...?

>stutkuk
Slutt å bruke dette, det er min fornærmelse. Finn din egen!

hva faen
er zedge norskt

>israel ble ikke servert på solvfat til jodene av vestlige makter

"ok"

Dette fåvæ. Nazister litterært BTHU.

>kongedommet israel
>vestlige makter
Du strok i historie, gjorde du ikke?

Hvordan er den som er i posisjon til å true noens eksistens ikke overlegen den truede..? Er ikke dette Darwin 101 - den sterkestes rett?

ja de går det veldig bra med
jodene hadde helt sikkert klart og holde israel oppegående uten milliardene de får årlig fra tyskland og USA

Liker du hanreieri?

>klart og holde
>og
Du er ganske dum, du.

de tar penga, men de tar ikke imot flere fra gruppa. de må evt gi anonymt

>kongedommene israel og judea
>kongedommene
>judea
>konkluderer med at jeg snakker om moderne tid
Les en bok.

Det er 700 av dem her for faen. Det er like mange som litterært tror på Tor og Odin eller som stemmer på NKP. Selv bevæpnet til tennene med det mest avanserte av våpensystemer kunne de ikke utrettet en dritt fordi de er altfor få. Bare slutt med tullet ditt.

>Dette er jo rake motsetningen til det jeg sa...?

Ja, fordi du tar feil. Jöder har ikke noe naturlig solidaritet med hverandre bare fordi de er jöder vet du.

Naboen din kan være et rasshöl selv om dere deler samme etnisitet.