Waifu claiming thread

Luis Sanchez
Luis Sanchez

Waifu claiming thread.

Previous:

Rules:
Claim your Waifu/Husbando
No Claiming Waifus/Husbandos that have already been claimed
Only one claim per user
No stealing (unless trips or more)
No oversexualised content
No RP/ERP of any kind (maybe some on occasion)
Discussion is welcomed
Insults must be original
If you're posting images you're not lurking
3D is almost always trash
Joining means a reserved place in hell
Most importantly, have fun!

Kyouko claimed.

Lincoln Sanchez
Lincoln Sanchez

Yes you are being naughty.

Andrew Cruz
Andrew Cruz

Calamity-masu'd

Lincoln Butler
Lincoln Butler

Reminder that Atra is better than your waifu in every way

Jaxson Cooper
Jaxson Cooper

still here

Jose Myers
Jose Myers

Yea that sounds pretty expensive
I don't really like pirating games, it's a stupid reason but i want to support the companies
I'll put in on my wish list and wait for a sale or something

Oh damn that's pretty great
You basically get a strong as fuck healer
Sounds like a pretty cool game

Yea I sorta figured that out of your posts
I'm glad you're feeling better, that shit is the worst
That's great, I hope you had good weather
World championship right? Who were playing?

Eh I'm okay
Tried to sleep but it didn't happen
Yourself?

Give me a sec
That's great!

Gabriel Scott
Gabriel Scott

Whatcha gonna doooo about it hm?

Dope, cash money

Adrian Bennett
Adrian Bennett

its pretty lax right now. just wondering when i can kill my fat sith master

Grayson Carter
Grayson Carter

Doesn't have a 30 round mag
Doesn't have an optic
Doesn't have a fully automatic action that's configured for a bullpup design.
Its like you're not even trying.
I plan on buying it when it is on sale, I wanna support the devs because its a good game, its just not $30 good.

Chase Wood
Chase Wood

Tell you to stop.
Stop being naughty.

Benjamin Brooks
Benjamin Brooks

Sorry man, I hate not being able to sleep. I'm playing Rocket League and heating up some food

Ethan Rodriguez
Ethan Rodriguez

I'll take the the tide before you mix it
I'm pretty happy because I feel like I'll be doing pretty good this year

You will always be kitty for me

Tally ho! Or whatever the captain of Normandy would say while charging into battle

I'll be off for now. BRB in 6 hours
Trist

Carson Hill
Carson Hill

Yuuki!
One of the colonists has peg legs, his nickname is now Leggy

Gabriel Stewart
Gabriel Stewart

implying Atra is a gun
Raifus are retarded.
Atra can cook, clean, take care of you. And she is loli.
Can L85 compete with that?

Joseph Walker
Joseph Walker

Checked

Carter Hughes
Carter Hughes

Lovely.

Jace Ramirez
Jace Ramirez

fight

Alexander Butler
Alexander Butler

is she a maid?

Eli Walker
Eli Walker

What was the name of the pirate from Family Guy? Seamus?

Lucas Martin
Lucas Martin

Never!

Peace out girl scout

Joseph Butler
Joseph Butler

I have go in like 30 minutes

Christian White
Christian White

No but she's a space-girl thats practically a maid. Just no French maid uniform

Jackson Green
Jackson Green

(Eru)
Its good, I'm watching Invader Zim
(Rem)
More like kung ju
(Tomoko)
Slave and Twi'Lek parts
Shock part maybe a little
(Kneesocks)
Damn right
Doesn't have full auto capability
Doesn't have 65 round mags
Doesn't have a thong
Pleb tier, at best.

Carson Fisher
Carson Fisher

Man fuck this stupid car shit. Guess I'll just deal with my dash forever being sticky.

Gavin Ortiz
Gavin Ortiz

then she isn't best

William Thomas
William Thomas

Why not do it now?
Fuck that guy, he probably killed his master
Yea same
Just wait till summer again and rip wallet
Yea it is the worst
What are you gonna eat?

Chase Brooks
Chase Brooks

Stop being naughty.

Anthony Foster
Anthony Foster

L85 can also cook and clean, she's great and motivated, she'd take care of me in a heartbeat, and despite the gun not being reliable, she's very reliable herself. She's also a fishing master ^^
Yeah I think so
ALSO JANE AND DOC ARE GETTING MARRIED. CUTE AS FUCK!
This lil colony is the best thing ever.
Invader Zim is the best.

Gabriel Williams
Gabriel Williams

Doll claimed.
Drink plenty of fluids.

Sebastian Fisher
Sebastian Fisher

Rem
my nigga
That ungrateful elf bitch needs to die already so we can Rem all day everyday

Colton Ramirez
Colton Ramirez

so the being in charge, exotic, and maybe a little shock play. huh you like some stuff
well he is like 6 or 7 levels higher for starters

Jayden Thomas
Jayden Thomas

I do already.
How're you doing?

Jacob Martin
Jacob Martin

Doll bong!
Been some time
Whats up?

Julian Robinson
Julian Robinson

Yeah, but the winter sales are coming too.
Winter Is Coming And Gaben Is Coming For Your Wallet.

Zachary Smith
Zachary Smith

Yeah but she's an inanimate object that is made to kill.
implying Atra is a shitty raifu
Reminder that Galil will be sold to an operator
Why can't I drink plenty of solids?

Caleb Thomas
Caleb Thomas

invader zim
13 year old lesbian SJWs confirmed
holds up spoon

Ethan Phillips
Ethan Phillips

Hello dearest, how's your evening going?

Ethan Murphy
Ethan Murphy

Loli hunter

Mason Sanchez
Mason Sanchez

It's spork you fucking idiot.
Good enough. Eating some pizza and watching YouTube. Yours?

Easton Wright
Easton Wright

That's a bad reason
Start grinding
Also does he have a healing slave?
You'll probably double time him easy
Yes but usually not as big as summer if I remember right
Might be wrong and I'm just retarded
Gaben nooo I dont want another €5 game that was €30

Luis Foster
Luis Foster

Sperg lord detected

Brandon Carter
Brandon Carter

Hello waifu, what's up?

Ian Clark
Ian Clark

Put a piece of paper on top of it.
Its pretty damn good
Yes, those are pretty hot.
Vodka is a fluid
Reminder that your waifu can't protect you from the government or the niggers
Not holding up a spork
Zomg yu rnt WEIRD *flaps arms like wings* lolzee

Evan Adams
Evan Adams

no he does not i think

Elijah Wright
Elijah Wright

Cute

Making some chicken with some rolls and broccoli

HOLY CUTE. I WANT THIS GAME!

Aiden Baker
Aiden Baker

That's just stupid.

Also

IGGINS!!!!

Jack Harris
Jack Harris

She's also a girl because ANIME~
Plus your waifu isn't even made to take down a man at 200 yards, lame.
Winter sales are a bit smaller but they're usually better deals, summer sales are HUGE though.
Meanwhile: MY COLONY IS FINALLY DEVELOPING GUNS
Wooo!
Its cute but also brutal as hell!
Fox had to operate on Hitt (now Leggy) to give him new legs.
She was probably mortified.

Easton Taylor
Easton Taylor

You're damn right, and I'm proud of it too. Unlike you, and you're equally as spergy.
Not much. Watching some YouTube and eating pizza. You?

Benjamin Watson
Benjamin Watson

Yeah it was a beautiful day. We watch Russia vs Sweden. Had fun with your buddies?

Ethan Myers
Ethan Myers

bbl going to make dinner

Easton Nelson
Easton Nelson

Thank you thank you
How've you been Yuuki?

Busy, I suppose. Still need to do a dozen more drawings for lab, read 5 chapters in 3 books, do 3 chapters of online assignments, write 5 paragraphs worth of discussion responses, and bake cookies.

Eyy what's up my dude
How've you been?

Justin Morales
Justin Morales

well you like what you like

Wyatt Campbell
Wyatt Campbell

Best chibi claimed.

Jacob Scott
Jacob Scott

If Atra tried she could.
implying she can't
Hand her a weapon and she can. At least I wont get cucked by some random operator. Plus Galil is a jew.

Connor Johnson
Connor Johnson

As do I, just not the right kinda fluids. Not dead yet, so that's always a plus. Yourself?

It has been!
I am at the moment, just checking in for a little while until I doze off.

You can, you're obviously not trying hard enough, or don't have a blender.

Nothing much, just laying in bed. What's new with you?

That it is, now just do the drink part and we're all good.

Charles Young
Charles Young

That's a lot of stuff to do. Don't get overwhelmed. Bake good cookies.
I'm doing okay, despite school being pretty shit.

Landon Walker
Landon Walker

Good, how about you?

Angel Edwards
Angel Edwards

Then kick his ass
Does the leveling system work just like any other rpg?
See you in a bit
Yea that's why I like summer better, they give more attention to lesser known games
That's how I got most games with most of my playtime in it
Oh that's the best, damn I miss BBQ'ing
We threw ours out because my parents started being vegan, and I can only do it with friends
Yea I had a good time, I was fucking wasted though, I don't remember much
It basically went like this
Open up first bottle of jagermeister
Wake up on couch
Good to see you man
How's life been treating you?

Elijah Ross
Elijah Ross

sure kill things finish a quest get xp

Jackson Green
Jackson Green

trying to figure out why my graphics card's driver keep crashing while playing games
i hope its not dying

Nothing is really new, ^ thats what Im doing. How about you?

Jose Hill
Jose Hill

Do you know realize
Subaru has the audacity to kill himself for Emilia

But not for someone who actually loves him

Xavier Cruz
Xavier Cruz

Shes not my lover
She's just a girl who claims that I'm the one
.

Hi mah niggas.
Is being a fan of Colts the same as being a fan of suffering?

Gabriel Rodriguez
Gabriel Rodriguez

Accidentally hit back button
Trying to find Invader Zim
Mfw Hulu has Rick and Morty
YES
Yes, because you aren't a Texans fan
It won't be sticky though
Also, what does iggins mean
What kind?
I don't see anything wrong with it
Shooting is not as simple as picking up a gun
If you say so

Jose Anderson
Jose Anderson

Whats up Shiro?
plays with the Doll
Hello Kaga
See you
Akame, waddup
Hello.

Adam Collins
Adam Collins

Fuck off SJW

Gavin Bell
Gavin Bell

sure if the other involved is down

Adam Perry
Adam Perry

Fuck Texans. I'm a fan of Colts but I admit that Eagles is the shit

Hello.
Howdy, partner?

Robert Stewart
Robert Stewart

Invader Zim is for 12 yo girls

Ryder Stewart
Ryder Stewart

How are you?

Gabriel Jones
Gabriel Jones

How's your Billie Jean, Yuiko? What have you been up to?

Doing alright, just busy with work and school. What have you been up to?

Yep, just trying to keep my head above water right now. School's going well, though. All As so far.

Jonathan Bailey
Jonathan Bailey

If she tried
But she can't even fire boolet.
Can she even use gun?
Can she use it accurately? Because L85 can do it, easily because she's got training, she was built to pew.
True.
Mfw over 200 games because SALES
Muskets right now, but later we're gonna get ASSAULT RIFLES
I'm gonna go full slav.
Rick and Morty
Yeee boiii

Nathaniel Thompson
Nathaniel Thompson

That's alright if you're with people you can trust. I did lose track of a few things too
hello there tats

Gavin Lee
Gavin Lee

Should have kept you filtered.

Aaron Wilson
Aaron Wilson

It's a pretty good chibi I'll give it that.

Just the day in general or any particular shitty thing?

Likewise, likewise.
Half cut and sleepy, so I'd say pretty good. You getting up to much?

Chilling in bed. I'm surprised my computer hasn't exploaded at this point.

Sure why not. What's shaking?

Trust me I have a fake doctors licence.

She's not the playing kinda Doll.

Wyatt Brown
Wyatt Brown

Subaru is an idiot
That episode when Rem actually came out with her feelings and expressed undying love to Subaru and his response?
muh Emilia
Emilia could give a fuck
The whole situation seriously had me more pissed than most anime

Aaron Bailey
Aaron Bailey

Hello, Legs of Terror, how are you?

Justin Perry
Justin Perry

She can use a gun.
She needs to know because Tekkaden is wanted by Gjalihorn so if she geys in trouble she may need to use one

Carter Ross
Carter Ross

Is that a Doll I see?

Aiden Baker
Aiden Baker

'Cause it's too cold for you here and now
So let me hold
Both your hands I'm the whole on my sweater

Im fine. Kinda mad Colts lost, but I'm already getting used. My football team tied today's game, tho. It was a hard game. Good enough.

Henry Perry
Henry Perry

I don't see how I'm a SJW.
IRL obviously, but in games it doesn't matter.
Skyrim was basically porn for me
Go fuck yourself.
All cartoons are.
Full Slav
Never a good idea
But always the best idea with VODKA
Probably.

Colton Collins
Colton Collins

I'm gonna try to sleep again
See you guys in a few hours
Kek that is a fucking lot holy shit
I got nothing on you
#
I can't add you for some reason so I'm trying this
That's true enough
Apparently they tried really hard to wake me up
They made a video where they play brainpower next to my ear and I just smack his phone out his hand and fall back asleep immediately
Sounds reasonable enough
Have fun with it

Jason Reyes
Jason Reyes

Good, I gotta go, unfortunately
dresses her up
Hello, I have to go.
Playing guitar and stuff. I have to go now.
And I may just take your breath away
I don't mind if there's not much too say
'Cause sometimes the silence guides our minds
To move to a place far away
Colts
I dont follow Handegg
One off.

Joseph Jenkins
Joseph Jenkins

No Doll
Only dong :^)

Hey there Doll, how've you been lately?

Jace Fisher
Jace Fisher

That's biologically impossible. Why are you so mad bro?

Ian Anderson
Ian Anderson

Dough, ok

Grayson Green
Grayson Green

Is that a cute I see?

Andrew Harris
Andrew Harris

Probably uses a pleb tier pistol
Mfw doesn't use a fully automatic 5.56 NATO assault rifle.
Kek.
Sleep tight ^^
mfw I can probably make vodka
Slav Revolution Now.

Alexander Diaz
Alexander Diaz

Indeed it is.
t. Saints fan
Not much. Some YouTube. You?
The day in general. School really drains me.
Good Kneesocks. What would you like as a reward?

Benjamin Gomez
Benjamin Gomez

Take care Tats, see you around
rango

Henry Powell
Henry Powell

I get that you are just trying to be funny, and aren't really stupid as a box of rocks, but read the mood man.

Have a good night.

Thomas Lee
Thomas Lee

She would use a futuristic rifle. Does L85 work in space?

Hudson Thomas
Hudson Thomas

lol why is that?

Oliver Mitchell
Oliver Mitchell

how?
its a time waster

Aaron Phillips
Aaron Phillips

I follow Handegg and football. A little of Rugby too. And volleyball. Virtually every sport besides F1.

Amava alguém
Me enganei
Me apaixonei pela pessoa errada
Pra mim você não vale nada
Foi só ilusão, decepção
Acreditava nas suas palavras
Eu vou beber até o dia clarear
A noite nao tem hora pra acabar

It could be worst. I could be a dolphins fan

Isaiah Sullivan
Isaiah Sullivan

test

Nathaniel Ortiz
Nathaniel Ortiz

I've drunk 7 bottles, is that enough Doctor Doll?
Because you're a faggot
DO IT
100% PROOF ALCOHOL FOR EVERYONE
Which Tomoko are you though
Yes, guns work on space.
Sex mods, and nothing else.Literally all I did in it for a year or so was jerk off.

Cooper Nguyen
Cooper Nguyen

Trips confirms.

Literally I wanted to throw my phone off a bridge out of pure frustration

Jason Wilson
Jason Wilson

kek. but what do you mean adding me?
bye

Joseph Bennett
Joseph Bennett

Or a Browns fan. That'd be even worse.
Ak me.

Bentley Martinez
Bentley Martinez

Which Tomoko are you though
At least try to not act retarded

John Scott
John Scott

Man today is slow and steady

Gavin Watson
Gavin Watson

God dammit Renge, you and your dong.

Well, if you're looking in a mirror, then yes!

Hello Gun!

Asher Davis
Asher Davis

Nice.

Zachary Brown
Zachary Brown

shi ro

Christopher Flores
Christopher Flores

Trips confirming trips
What is this sorcery

You know you can't escape
You just can't get away from the dong

Bentley Gutierrez
Bentley Gutierrez

oh. well whatever gets you going

Nicholas Evans
Nicholas Evans

Yeah. I know. Yet it sounds like there is another reason. Would you mind telling me what it is?

Idk. Being worst than the Dolphins is kinda hard

Cameron Richardson
Cameron Richardson

Being able to actually read posts is very nice.

Owen White
Owen White

Nah, get your eyes tested. How's it going?

Oh well, there's always the next one.

Close but no cigar.


Later

Been pretty alright myself, just dealing with shit as it comes. You've got a busy day by the looks.

Ah fair enough. You didn't have any exams or anything did you?

It's just real old and crap basically. Need to update the thing before I Hiroshima the place.

Keep going to everything goes dark, means it's working.

Wins the race though.

Lucas Rodriguez
Lucas Rodriguez

Why are you talking to either Tomoko if you can't differentiate them?
Nice image. How're you doing today?
Do you know what kind of team the Browns are working with? Their best player is a fucking tackle. Which of course is an important position, but still.
Nope.

Blake Ross
Blake Ross

PUSSY
No wait, a pony!

Blake Bell
Blake Bell

Nyet
Yeah, as long as it doesn't hurt anyone why not you know?
Because you don't like the Texans
Yes sir
Because I can, fuccboi

Oliver James
Oliver James

But for what purpose?

Eh, could be better, could be worse.
I got the car
But after parking it in the morning 2 days ago, the key wouldn't turn it on anymore
Hoping the locksmith can fix it, otherwise I'll be pretty bummed.

Joseph Wilson
Joseph Wilson

L85 is a conventional weapon, so naturally no, unless on a planet with oxygen and gravity.
WOOO!
Mfw self destructing rats fucked up the front of our house
This is why we need guns.
Heyo!~

Grayson Jenkins
Grayson Jenkins

I can't give you either of those. Sorry.

Kayden Cooper
Kayden Cooper

get at it. I got an SSD a few days ago and my god is it awesome

Nicholas Sanchez
Nicholas Sanchez

Guns work in space though
Also, pull a Trump and build a wall.

Asher Jenkins
Asher Jenkins

well i mean you could use google

Daniel Smith
Daniel Smith

That's a particularly cute Shiro you've got right there

I think you know why
Deep inside
:^)

Busy is right. I'm just plodding through it and idly chatting here as I go. What all have you been up to lately?

Ryan Jones
Ryan Jones

ty. I'm alright today what about you?

Austin Brown
Austin Brown

For what?

Mason Green
Mason Green

I've got a lot of cute Shiro's. You've got a lot of cute Renge's.
I'm fine myself. Watching some YouTube and doing laundry.

Josiah Russell
Josiah Russell

Das ok

Gavin Moore
Gavin Moore

Ooo nice! Looks good.
Key won't turn
It's probably terrified. I'm sure they'll find a way around it if they can't fix it anyway.

I imagine it does. I will do when I have some money to throw at it.

Not a fat lot really, just wandering from one day to another at the moment, waiting on things to pick up. What do you study again? Swear you've told me but I've forgot.

Nathaniel Flores
Nathaniel Flores

What else would you like? There's gotta be something.

Charles Harris
Charles Harris

throw it as hard as you can at it

Carson Cox
Carson Cox

porn then again maybe skyrim mods are interactive

Noah Moore
Noah Moore

How's it goin?

I truly know not of which you speak. :^)

Thank ya!
Mfw I keep getting compliments on it, even from complete strangers on the street
But ya, I assume it's just the fact the current keys are so insanely worn down, that they can't push the pins far enough anymore.
30 minutes past when the locksmith said they'd be here
Maybe I should try calling them again...

Caleb Perez
Caleb Perez

It's sorcery apparently

Jacob White
Jacob White

Did anything fun this weekend?

Jeremiah Nguyen
Jeremiah Nguyen

Its goin good, my colony is back on its feet after explosive rats came to kill us.
The worst part is I'm not joking
Boomrats exist and they will fuck up your shit in Rimworld.
I built a sandbag wall.
I might consider building a giant ass Granite wall.
With one door, that only opens for traders and people who go mining for shit.
For Glory.

Joshua Williams
Joshua Williams

Thank you, I try
Cute anime girls are life

Then, of course, you should know
That I'd fuck it

Going for a certification right now to be a radiology tech. And I feel you on that. That's basically been my weeks, punctuated mostly by work and the occasional class.

Oh
That would do it

Kevin Sanchez
Kevin Sanchez

She keeps me going.

Andrew Fisher
Andrew Fisher

░░░░░░░░░░░▄▄▄▄▄▄
░░░░░░░░░▄▀█▀█▄██████████▄▄
░░░░░░░░▐██████████████████▌
░░░░░░░░███████████████████▌
░░░░░░░▐███████████████████▌
░░░░░░░█████████████████████▄
░░░░▄█▐█▄█▀█████████████▀█▄█▐█▄
░░▄██▌██████▄█▄█▄█▄█▄█▄█████▌██▌
░▐████▄▀▀▀▀████████████▀▀▀▀▄██▀
░▐█████████▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄██████▌
░░░▀████████████████████▀▄▒▒▌
░░░░▌░░▌█▒▒▒▒▒▒▄▀█▄▒▒▒▒▒▒▒█▒▐
░░░▐░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▌██▀▒▒░░░▒▒▒▀▄▌
░░░▌░▒▄██▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▒▌
░░▀▒▀▐▄█▄█▌▄░▀▒▒░░░░░░░░░░▒▒▒▐
░░▐▒▒▐▀▐▀▒░▄▄▒▄▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒▒▒▒▌
░░▐▒▒▒▀▀▄▄▒▒▒▄▒▒▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒▒▐
░░░▌▒▒▒▒▒▒▀▀▀▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒░▒▒▒▌
░░░▐▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒▒▄▒▒▐
░░░░▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░▒░▒░▒▄▒▒▒▒▌
░░░░░░▀▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▄▄▄▀▒▒▒▒▄▀
░░░░░░░░▀▄▄▄▄▄▄▀▀▀▒▒▒▒▒▄▄▀
░░░░░░░░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▀▀

Ryan Davis
Ryan Davis

Yeah, games are what really gets me.Its the interaction.
Guard towers with snipers or no?

Jonathan Bennett
Jonathan Bennett

Besides watch the football game, no.
Oh yea, congrats on topping East Carolina.
Man, I loved watching that Oregon-Nebraska game. Such a thriller.

Xavier Brooks
Xavier Brooks

doing dishes
pick up a few plates
drop one on my foot

My foot hurts like hell, but at least the plate didn't break I guess

Ethan Cox
Ethan Cox

real people must be absolutely amazing to you

Robert Wood
Robert Wood

RORY LEAVE REEEEEEEEEEEEEE!

Boomrats
Sounds like my kinda pet!

Foot's not broken, right Kitten?

Ian Jackson
Ian Jackson

No it just hurts like a bitch right now

Thank god I'm way more tolerant to pain than i used to be a long time ago

Kayden Sullivan
Kayden Sullivan

I will. I'll leave little money shaped dents in it.

No problem. It's a nice lookin car I think anyway.
Maybe, how old is the car do you know?
You could give it a shot, or maybe leave them for 10 more minutes. Your call.

Kek

Ohh yeah, light bulbs just come on, I remember now. Yup, stuck in a weird limbo at the moment. What do you work as?

There's always a bright side.

Joseph Rivera
Joseph Rivera

Silly Felix
Nah, its just games compared to videos

Zachary Gonzalez
Zachary Gonzalez

I can make guard turrets with snipers!
You can recruit them as pets but the best use for them as a pet is to use them as a homing grenade.

Charles Russell
Charles Russell

That's fun though. How did the games go?

Benjamin Scott
Benjamin Scott

I wanna see every single presidents face on the tower

Joseph Hernandez
Joseph Hernandez

Very good. Team I was rooting for won. Exciting game.

Jordan Fisher
Jordan Fisher

I'm back

Daniel Diaz
Daniel Diaz

YES
Snipe all of those Boomrats

Mason Sullivan
Mason Sullivan

Thanks, though I didn't get to see a minute of it. I'm already getting geared up for this semester to end as soon as it will.

It's just a wagecuck warehouse job strapping chairs and tables to pallets for shipping. You?

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit