/mämmi/

Keskipäiväinen 2D-painos.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ZhM3iU6T9JY
youtube.com/watch?v=lxOAKB_FlHk
twitter.com/SFWRedditImages

ostin mangoja

Tyhmä mobiilipeli/gachaviestittäjä

Oispa uusia perunoita

anime

Koskenkorwa

1 x Spicy pork taco combo (L) (Combo)
Täytteet: 3 x 12 cm maissitortilla, Pitkään kypsennetty mausteinen possu, Papumole, Täysjyväriisi, Romainesalaatti, Tulinen salsa verde, Jalopeno, Licking choco-kastike, Pico de gallo (tulinen) M, V, G, Maissiyrtti
Lisuke: Pepsi Max (0.5L)

1 x Solo Taco (1 kpl)
Täytteet: Torn chicken, Salsa verde, Asian Mayo

1 x Solo Taco (1 kpl)
Täytteet: Smoked angus, Salsa verde, Chipotle mayo (tulinen) M, G

Kohta on uunipuuro valmis

Hello Russian girl from Venäjä

Moi

tai no ehkä tää ilopostailu oli ennen aikaista kun ei se vielä ole pois uunista enkä tiiä onko siis onnistunut mutta toivotaan parasta

Tärkeät jutut kesken.

jos se hengittää

>mitä tekisitte nyymillä? :3

toteutettaisiin molempien villeimmät unelmat yksi toisensa jälkeen. entäs te?

this is not true unfortunately Ville

Teillä on kyllä helvetin seksistiset ja naisvihamieliset kuvitelmat.

Unelmani on olla onnellinen

>tekee langan aivan liian aikaisin protestina viime aikaisille 3D-langoille
Huthusta, tais animehinteillä mennä oikeat naiset tuntheisiin. Kyllä minä niin nautin tästä

ite varmaan paijaisin

Hello Belarusian girl from Venäjä

joo sori mitään noin härskiä ei pysty
joku kidutustyrmä kymmenen huoran kanssa alpeilla ois vielä ollu ihan jees

Vittu teitä yliopistojonneja. Tosin muistan kyllä itsekin ensimmäisenä vuonna miten se oli niin siistiä blogipostata IRCissä opintojani. Hävettää kyllä nyt, koska eihän silloinkaan ketään kiinnostanut ja sain vittuilua niistä aina

I am not girl

no ollaanpas täällä aikuisia

>tilaa mangot verkkokaupasta eilen
>loppuunmyyty tänään

Olen mieslapsi.

hello female to male transexual from Russia

why not?

fuck off

because I have pee pee

girls pee too

Mene ulos

liian kylmä

Hanki vaimo.

Voi vittu äsken tulin ja reidet vieläkin tunnottomat kun tuolla on niin pirun kylmä. mee vittuun varg, vitun ikineitsyt hippi

they pee but they don't have pee pee

Olet heikko, lopeta itsesi.
On jo
samoilla vauhdeilla salille hyvä mies

kuinka monta astetta?

Semmonen ylisjonne sieltä.

Jaa. Itsehän jaan vain sen takia että tukien takaisinperinnästä puhutaan täällä aina silloin tällöin.

Me täällä yliksellä nauretaan sulle. Siis ihan oikeasti räkäisesti nauretaan sulle.

haha sexy anime girl

olen avantouinnin suomen mestari. silti liian kylmä

Sniffailisin sen jarruraitaisia kalsareita päivät pitkät :3

Ongelma onkin siinä ettet ole avantouinnin maailman mestari. Heil Hitler

Aattelin aloittaa hiihtoharrastuksen kuntomielessä.
Ei mulla muuta.

t. iso_luu

Pidettiin mämmi-miitti perjantaina meillä. Vaan kolme tuli paikalle, yks oli yön toinen on vieläkin täällä.

mä yritin tulla mutta et päästänyt sisään. mikset päästänyt sisään? meinasin muuten jäätyä

Olin kyllä paikalla mutta ette tainnut huomata.

PS. älä avaa siivouskomeroa

Avasin siivouskomeron ja siellä oli vitusti paskaa lattialla ja kalsarit ihan lierustuksen peitossa

Oho. Ei siinä muuta auta nyt kuin lopettaa anime sitte.

Juuh nimp niin.

Millon te ylilautahintit tajuatte että sillä teidän rinkirunkku discordilla ei ole mitään tekemistä mämmin kanssa.
Ei kiinnosta teidän nistien homoilu miitit.

mik s mulle ei samnottu mittää??

pääsispä homoilemaan nyymin kaa

no hyi vittu, sulta ei enää kysytä

oispa muna mun lämpimässä pienessä karvattomassa pyllyssä ja suussa ;X

MUN TYTTÖNI JOUTUI MIELISAIRAALAAN

näinkö?

Pääsispä nuolemaan hikisen ja karvaisen nyymin paskaista perseenreikää ja kaivamaan ulostetta sormillani. Sitten nuolisin sormeni puhtaaksi samalla omaa minimunaani runkaten. Ai että kun homostuttaa

suosikki eläime on kissa

...

hyvvältä näytääpi kamerus

Hei siellä nuorempi veli

Ei ollu Ylilautalaisia.
Pitää olla discordin /mämmi/ ONLY channulla minne ylisjonnet ei pääse.

moi isosisko :3

*tarraa nyymin pakaroista kiinni ja kourii kovaa*

hyvnin oikein meni psilo blydlo

Aika jännää kun valmistetaan rynkkyjä ja sitten niille annetaan nimeksi Rynnäkkökivääri ja joku numerosarja. Sitten niistä valmistetaan siviiliversio josta puuttuu sarjatuli niin sitten on aseita joiden nimi on Rynnäkkökivääri, mutta jotka eivät ole rynnäkkökivääreitä.
Juuh jaah mietiskelen tätä loppupäivän.

mikä on teidän nimenne?

>Ei ollu ylilautalaisia
En usko, te kaikki hintit jotka siitä vitun discordista puhutte olette ylilaudalta tänne eksyneet.
0/5 olette syöpäkasvain

Olet perhe, eikä mitään rakastan enemmän kuin perhe!

sinun äiti näyttää lehmä

nyymi nyyminen

Hei sisko mä meen nyt kylpyyn. Onko ruoka milloin?

Joo ihan hieno lehmä on. Onko teidän oma? Meinasitteko laittaa lihoiksi vai lypsylehmänä pitää?

sinun äitesi näyttää lehmä

(Sinun) äitisi näyttää lehmältä

>äitesi
myö äitee ruukaa lehemiä lypsätä aamutuimahan

Bobs...
Vagene...

Kulhollinen currya ja yksi viipale naan leipää kiitos.

No ei oltu. Sen discon admini ei oo ees ylisjonne ja se teki myös yksittäisen channun missä on vaan /mämmi/läisiä.

Ollu tääl Cred Forums siitä asti kun eka vallotettii muiden langat, sit /sauna/, /paska/ jne. synty. Ja mulle ois kyl ihan hyvin sopinu se et enemmänkin nyymejä muilta laidoilta ois tullu.

Joo eli en edelleenkään usko. Olette hinttejä ylilautajonneja.

suosikkieläimeni

>löydät tyrmästä tytyn sidottuna
mitä teet?

Ymmärrän että kaverittomuus ja ikuinen yksinäisyys tekee sut katkeraksi ja masentuneeksi.

Käännyn 360 astetta ja kävelen pois.

En ole sentään niin epäonnistunut normo että alan etsimään kavereita anonyymiltä keskustelupalstalta. Mieti nyt vähän..
Olette syöpää ja voisitte pysyä siellä rinkirunkkudiscordissanne.

Mitä sitten? On mulla jo ennestään paljon kavereita mut kiva tavata uusia ihmisiä.

>tfw no russian blue-eyed weightlifting bf

Mene pois. t.eri

Mee nyt jo vittuun rinkirunkkusi kanssa. Vittu te hintit pilaatte niin monet hyvät langat, on se nähty.

mulla on semmosia fetissejä kuin halailu ja handholding

Aika rivoja.

usein myös itkustan marsturboinnin jälken

Oletan hänen olevan sinne aiheesta joutunut ja jatkan mitä ikinä olinkaan tyrmään tullut toimittamaan.

>mitä ikinä olinkaan tyrmään tullut toimittamaan.
>hakee pullon kokista (vuosikertaa 2013) ja menee takaisin tietokoneen ääreen

hymyilin ääneen

>tutustuu ihmisiin vittu discordissa
videopeliporukat ymmärtää mut ei saatana jotkut hikkyhomot ettii irl kaverisuhteita tositarkotuksella :DD

>syö protoni patukka
>30% soijaproteiinia

mitä teen auttakaa en halua soija pojaksi

Nyt puuro tuli uunista ja se onnistui hyvin. Huomenna teen sitten vaikka carbonara jos jaksan kaupassa käydä. Ei kyllä oikeastaan tarvitse sillä kyllä tarvikkeita kaapeista löytyy moneen muuhunkin jo mutta jos sitä haluaisi carbonaraa

lierustin sisäisesti

minulla on ilo onnistumisestasi

Juu sä oot nyt nainen.

Oispa seksuaalisesti häiritsevä MILF työkaveri

ISOLUU!!!

Ootko säkin onnistunut tänään jossakin?

Juuh rupea vaan ansaks.

paransin salituloksia useamman päivän ryyppäämisestä huolimatta, mutta söin vahingossa soijapatukan ja kuolin

Eio hinttei

Minä tykäsin siittä sarja kuvansta missi se porotäti laitoi eksyneitäpä laskestelijoita sisäle pinpinsä

hmm mennään nyt sitten ool the vei kun kerta tässä ollaan hmm hameet on aika kivoja

Mene vittuun nistihintti.

Hyvä että nousi tulokset mut mee äkkii oksentaa se soija tai salipoliisi vie sut

Jännää täs on se et kukaan meist ei ollu hikkyhomoneitsyeitä

Juu en oo hintti enkä nainen mut kesällä hame on kiva ku ilma vaihtuu

Oksensin ja punnitsin ne palaset, 5g jäi uupumaan

Huomaako poliisi kusitestistä tollasta määrää? Auttakaa nyt joku pls kuumottaa että tulee soijamerkintä ja en pääse töihin ikinä

Ylläripylläri te olette niitä epäonnistuineita normoja joilla on biologinen tarve rinkirunkata ja tuhota kenraaleja.
Niinkuin sanoin, mene takaisin sinne discordiisi ja pysy siellä. Älä tuo sitä paskaa tänne

aika kiiva olla tytty

jännää että mämminturbohikkyikineitsyeet suutustuu kun jotku päättää tapaa uusia ihmisiä netin kautta

t. sivustaseuraaja

Vedät sen 5g testoo pakaraan tasoittamaan sitä hormoonimyrskyä. Tulokset saattaa edelleen tippua, mutta tissit jää ainakin kasvamatta.

>en oo hintti enkä nainen mut kesällä hame on kiva

et ole vissiin koskaan nähnyt miten rinkirunkkaus mädättää generaaleja. mämmi on säilynyt hyvin koska rinkirunkkausta ei ole koskaan ollut, mutta nyt se on muuttumassa näiden kehareiden takia
miksi ei vaan voi olla anonyymejä anonyymillä kuvalaudalla ja pitää ne kaverisuhteet erillään tästä? ei voi ymmärtää

Hmm, kaapista löytyi vain 2500mg (2,5g). Mahtaako tuo määrä auttaa mitään, jos kerralla tykittää? Rahat loppu ja en saa testua mistään tähän hätään

>ku ilma vaihtuu
Ehä kerran elämässäni oon hametta kokeillut ja oli siis kuuma kesä päivä niin siinä ku pallit sai ilmaa ni oli mukava olla

Hei nyt välähti

Jos paikkaan 10kg sipuleilla ja 2vk nofapillä?

Joo ei kyl se on nyt menoa ellei seuraava postaus oo myös tuplat, sitten saattaa poliisi armahtaa

Olen alasti jos niin kuuma on. Muuten riittää ilmavat housut.

Juu yleensä samit mut kerran kokeilin

Tää, ollaan kuitenkin anonyymillä sivulla joten discord houkuttelee paikalle ne kaikista mielenvikasimmat ja huomiota huoraavimmat

T-tuplat get!!

Juuh mut ei oo oikein mitään muutakaan tapaa nyymejä.

Ei vittu äijä pääs ku koira veräjästä

Mul on tuoli kasaamatta koska en saa sitä kasaan, en sitte millään. Mistä sais mahd. halvalla jonkun ekspertin joka kassissa tämmösiä?

hihhih

Voin tehdä sen 100€ / alkava tunti

Huomenta :3

>tavata anonyymejä postaajia
Tajuatko missä olet? Tämä on anonyymi sivusto ja haluat rikkoa anonyymiuden? Miksi edes olet täällä? Mikset mene esimerkiksi Reddittiin, murolle tai mihin vaan foorumille, koska sinulle ei selvästikään anonyymius merkitse mitään.

10e-20e saat. Puuttuu vaan selkä, muuten on koossa.

Siihen hintaa saat kasata penkkisi itse.

kysy ambatusta

Tajuan. En ole ennen sitä edes käyttänyt ennen kuin tää Eppu sen teki ja tänne ja linkkas. Ei ne oo anonyymejö enää sen jälkeen mut tarkotus oli tavata samanmielisten ihmisten kanssa jotka ei ois liian normoja.

Jokin erikoisharrastussivusto -> tapaamiset

Neljä ruuvia pitäs saaha paikoilleen ja se ois siinä.

Selitätkö vielä miksi paskot mämmiä teidän discord-sonnalla? Ja miksi kutsut teidän rinkirunkkuanne mämmi-nimellä?

ks:

hopi hopi

En saa

Tämähän se. Itse saanut pari kaveria tällä tyylillä, eikä ole tarvinnut turvautua anonyymeihin sivustoihin.

>stk harrastukset paskapostaaminen ja mämmeily

Onpas nyymit taas ärrimurreja :3 Auttaskohan pusut poskelle? ;33

Nörttitapaamisiin lähti aikoinaan ihan mukavasti porukkaa mukaan. Eri sortin pelejä jne.

Tänään otan soppaa

Kävin hiihtämässä

>ilmeeni kun haukun /mämmi/läisiä ylifoorumijonneiksi päivittäin ja postaan aktiivisesti pariin ylilaudan alalautaan

Onnitteluni. Viimeksi postasin ylijonnelaan joskus 5-6 vuotta sitten.

Kiitoksia.

huomentu :3

Pakko pakottaa animea

töhö

nyt vittuun ne animet tai tulen isännän kanssa koputtelemaan oveen. te ette halua että isäntä kuulee tästä

äkkii kikii mun pojupimppaan... ah x3

Homottaa

Mämmi on arkisin työaikana työttömien naisvihaaja mieslasten halilaatikko. Ei mulla muuta.

O U L U
U
L
U

Mikäs humanisti-ikiopiskelijavassariakka siellä piipittää?
Eikö ois päivittäisin vegaanihampurilaisen aika

Mihin ihmeeseen hinttejä ja haihattelijoita tarvitaan?

>ilmeeni kun tulin ylikseltä tänne ja oon jäämässä

Mikä tää Oulu juttu on? t. uushomo

Kaupunki Pohjois-Suomessa.

töhö ei oo animea

on se huomattu

>Oulu
>Pohjois-Suomea
katoppa Nilsse Suomen karttaa, Oulu on ihan keskelle maata

Oon Alankomaat-boo
*kuuntelee elektronista tanssimusiikkia*

pusuttaa nyymejä ikinä? :3

>Oulu (Finnish pronunciation: [ˈoulu] (About this sound listen); Swedish: Uleåborg [ˌʉːleɔˈbɔrj]) is a city and municipality of 201,124 inhabitants (31 August 2017)[3] in the region of Northern Ostrobothnia, Finland. It is the most populous city in Northern Finland and the fifth most populous city in the country.

semmonen maantieteilijä siellä

haluisin pusutella sua :3

Jyväskylästä ylöspäin kaikki on pohjois-suomea

aina ;w;

>ulkomaalaiset tietää paremmin kuin me
semmoset ei-argumentti ininät siellä
millä perusteella?

>hesapellen maantiedon tietämys

Tämä "pohjoisen" määritelmä pistää kyllä pään aina rutisemaan jtp.

>Oulu (ruots. Uleåborg) on Suomen kaupunki ja Pohjois-Pohjanmaan maakuntakeskus, joka sijaitsee Oulujoen suulla Perämeren rannikolla Pohjois-Pohjanmaan maakunnassa. Vuonna 1605 perustettu Oulu on Pohjois-Suomen vanhin ja väkiluvultaan Suomen viidenneksi suurin kaupunki ja neljänneksi suurin kaupunkialue[7].

edelleenkin, PERUSTELE

>Suomen pohjoisin leveysaste 70°N
>Suomen eteläisin leveysaste 60°N
>Oulun leveysaste 65°N

>oujea evribadi!
DONG DONG DONG DONG
>biats!
DONG DONG BÄNG KLING

T. Tietäjä

ai perustele piirtämällä satunnaisia viivoja suomen karttaan?

Kaikki PKsta ylöspäin on pohjoista koska se ei ole millään tavalla relevanttia aluetta.

>satunnaisia
Onko Etelä-Suomi olemassa? ON
Onko Keski-Suomi olemassa? ON
Onko Pohjois-Suomi olemassa? ON

1/3

saa aika hyvät perustelut olla ettei niitä rajata tasan

>vedä oma_keksimä viiva Suomen halki
>määrittele oma_keksimän viivan perusteella Pohjois-Suomi
semmonen maantieteilijä siellä

Mikä on kun ei taidot riitä?
Mikä on kun ei onnistu?

>oma_keksimä
opettele matematiikkaa imbesilli

Oot varmaan paskaa

Kohta se tajuaa olevansa idiootti, pelaa master trole -kortin ja sulkee välilehden.

ei nämä nyhveröt uskalla sanoa mitään takaisin kun ovat mun adamantiumin lujaa logiikkaa vastaan

Tais pelata jo tuon kuvan perusteella

Kun Etelä-Suomesta puhutaan niin sillä yleisesti tarkoitetaan PKS ja rannikkoa Vaasaan asti.

edelleenkin odotan perustelu miksi pitäisi tuolleen sattumanvaraisesti jakaa suomi

>pojumpimppaa
mitäs? ^_^

>laske suomen pituus kartalla sebttimetreillä
>jaa kolmella
>vedä omakeksinät kaksi viivaa Suomen halki
>määrittele näiden perusteella Pohjois-, Keski- ja Pohjois-Suomi
semmonen maantieteilijä siellä

>laske
>omakeksimät
juuh hyvä logiikka sulla

Oisko vaikka yleinen hyväksytty käytäntö ja historia

niin eli meidän pitää tehdä jotain vain siksi koska aina ennenkin on tehty niin ihan sama vaikka se ei olisi loogisesti mitenkään järkevää?
noitaroviot jne. on ihan OK?

mistä saan pojun?

Oikeastaan toivon että sammakkopostaajat, discordhomot ja ylilautalaiset valtaavat mämmin, jotta pääsisin itsekin lähtemään täältä joskus vittuun. Pitää varmaan alkaa linkkailemaan tätä generaalia sinne

Se on vaan nimitys tietylle alueelle. Pelaappa se röllikortti jo, koska tämä sun paska alkaa käydä vanhaksi.

juu ja muutetaan hallinto edustuksellisesta demokratiasta kommunismiin, koska edistys

Nää vitun diskordanimehomot rassaa rattaita niin perkeöeesti. Niillä ei oo koskaa mitää fiksua sanottavaa.

nimiä voi onneksi muuttaa kun eivät ole enää käypiä, pohjoinen, keski ja etelä eivät ole erisnimiä
jos se on loogisesti paras niin mitä ettei, turha alkaa verrastamaan mun puhtaasti looginen ehdotus johonkin hihhulihöpötykseen vain koska et ite ole samaa mieltä (tunnepohjaisesti)

Nonniin, menkääs nyt kaikki tekemään jotain rakentavampaa.

>Pohjois-Suomi tarkoittaa nykyisin nyky-Suomen pohjoista osaa. Sen alueellista rajautumista ei ole tarkasti määritelty, vaan se on vaihdellut historian kuluessa.


>Pohjois-Suomen alueellista rajautumista ei ole tarkasti määritelty. Kuvassa tummennettuina Lapin, Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun maakunnat.

>vain pojujutut
en tiedä ;_; oispa

Etsisit vaan toisen paikan tilalle. Näin itsekin aikanaan löysin mämmin.

juurikin näin, tätä voidaan ihan vapaasti muuttaa nyt kun on älykkäämpi idea tuotu esille kiitos minun

Nainen heteroille ainaisen homostelun vastapainoksi

Vaikka olenkin kanssasi samalla puolella, niin nuo Wikipedia kopiopastat ei nyt kerro mitään faktana.
Ja kyse ei ole Wikipediasta lähteenä, älkää ulisko siitä

...

postaisit edes oikeita naisia eikä näitä vitun boing boing rhjäh rjäh lääh puuh ;))) fetissi friikkejä

Tää näyttää vähän mun tytyltä

Älykkäämmästä en tiedä. Näin maantieteellisesti Kaikki keskipohjanmaasta pohjoisempaan tuuppaa ihan ilmastonkin puolesta olla rajusti erilaista kuin siitä alaspäin. SItäpäitsi tässä taidetaan mennä sillä periaattella että Oulu on ainut iso kaupunki susirajan pohjoispuolella

ostin testimielessä tota mikropekonia

mitenhän käy

no jos nyt tämän kerran..

mikä on iso kaupunki? missä menee raja? esim kittilässä on nykyään jo kymmeniä tuhansia ihmisiä kun turismia ja kaivoksia
aika mutuilua tolleensa nimitä paikkoja sen perusteella "miltä tuntuu ihmisistä" kun voitais pysyä tieteellisissä faktoissa

homottaa...

Oispa homonyymi johon harjoitella potkunyrkkeilyä ja kuristusotteita

youtube.com/watch?v=ZhM3iU6T9JY

Mikä tossa homopostailussa on se juttu ja miksi lähestulkoon aina homostelun yhteydessä postataan jostain moelolianimesta kuva?

vittu kun töissä on ihan vitun sex bätäng tier tötö jolla ihan uskomattomat tissit

no pane sitä, vai ootko joku mämminyymi

Homoseksuaalisuus on luonnollista ja kaunista

ajatelkaa kun vihdoinkin saatte tyty yden ja sil on sitten pienet tisut, tuntuu että sai puolinaisen eikä koko pakettia

Naiset on kyl ällöi

Niin kutsuttu tissikäinen.

Oispa haltija.

Mielummin otan laihan pienitissisen naisen kuin ryhävalaan D-kupeilla

ite en kyl huolis vaikka ois kuinka nätti tahansa jos ei olis C kuppeja vähintään

semmonen uusmies sieltä

juu homot on sitten erikseen, mut nyt puhuttiin meistä hetero miehistä

semmonen chubby-chaseri siellä. ei ole realistista odottaa isotissistä laihaa naista.

Itse taas kelpuuttaisin, mutta se rouva tuntuisi kyllä puutteelliselta.

on niitä olemassa, pitää olla aika luuseri nyhverö jos on pakko ottaa mitä saa eikä pääse valkkaan mitä haluaa, parempi olla ilman sit

sepä se, aina haaveilis muiden naisten perään kun oma ei tarjoa kaikkea mitä haluais

niillä on sen verran kova vienti että en jaksa edes yrittää. pitää olla edes jotenkin realistiset tavoitteet, mutta saahan sitä netissä haikailla
muutenkin tykkään enemmän hennoista naisellisista naisista, kuin utarelehmistä

se on jo jonkun alfabilenyymin kanssa ja mun assburger sertifikaatti vähentää jo entisestään mahiksia panna sitä

Siinä tosin olisi se etu, että tissikäinen pyrkisi olemaan paras tyttöystävä ikinä

molempi parempi, pitää olla hento, kaunis ja isot rynttäät, ei ole muuten vaivan arvonen, tai sit joku jolla on kunnon orjamentaliteetti niin sit siitä on muuta iloa kuin sen ulkonäkö

>hento, kaunis ja isot rynttäät
Juuh eli ei ole realistista. Muutenkin nämä lortot ketä te postaatte omistaa jokainen silikoonitissit. Siinä vaiheessa aivan sama minkälaisen akan ottaa ja ostaa sille tissit itse lahjana

on sillä kyllä väliä kun sitä isommat kun on omat tissit niin sitä enemmän voi laittaa lisätäytettä niihin ennen kun näyttävät ilmapalloilta

Oletko soijan kuluttaja vai oletko Helsingin Yliopiston Feministiopiskelijoiden Liiton jäsen?

Heittele vaan niitä /fit/-jonne meemuja, mutta se ei pahemmin minun mielipiteitä muuta.
Olen vaan realistinen ja mielummin valitsen laihan pienehkötissisen naisen kuin ryhävalaan utareilla. Aina ei voi voittaa

jos ei voi voittaa niin miksi pelata? mielummin odotan AI vaimuja ja seksirobotteja

En reklamoisi jtp

cor

KOMMUNISTI!!!!!!

niin.. oispa pojuyde

jos en olis halitonpusutonneitsyt niin valitsisin laihan ja pienitissisen naisen, ne vanhenee parhaiten eli paras sijoitus tulevaisuuteen

Oispa rautametsän muskelihaltija.

>sijoitus tulevaisuuteen
Miksi sijoittaa johonkin mitä ei ole?

>nainen ja sijoitus samassa lauseessa

youtube.com/watch?v=lxOAKB_FlHk

Yksikössäni erään tuvan nimi oli Rautakorpi, mutta ei siellä tuommoista ollut.

Ne oli piilotettu.

wowissa yhden killan nimi oli Gnomet Pierettää.

yhen mun mielikuvituskaverin sukunimi oli jaakkola

Och bergatrollet friade till fager ungersven men hon hade en falskerlig tunga...

Ai oot homo?

Nej...hon är ett bergatroll

balle

You have no idea how bad things are here Pekka. All of you fuckers in this thread beware because there is fel magic being practiced in the Swedish riksdag and it will soon spread and swallow the north. Death and decay shall follow and beasts will start to roam the lands again, not only in the shape of southron savages but also mammoths and fire breathing lizards of old, the serpents in your lakes will awaken and the seas will not be safe to traverse

ok

They dont think. They dont feel.
They dont laugh nor cry.
All they do from dusk till dawn
Is make the children die.

ai nois HK:n mikropekoni pakkauksis on 4 (neljä) siivua pekonia

ja hintaa jotain 3e+

aikamoista

Oispa Oulu

Ja puolentoista A4:sen kokoinen paketti. Aika vitun turha tuote sanon minä.

*on Oulu*

hys, mäki oon

Kiisut on mun lempi lemmikeitä. Ne on vaan niin ihania.

>Valintamme ei tällä kertaa kohdistunut sinuun
Voi vitun vitun vitun vitun vittu.

Mitä vitun vittua. Se haastattelu meni ihan vitun hyvin ja vastasin kaikkiin kysymyksiin oikein. Vitun vittu saatana. Vittu tapan itteni vittu

Mikäs nyymejä oispattaa näin maanataina?

Älä söpöliini stressaa. Tuun sun lusikkaan ;3

Hähää itehän menen töihin SUH_TEILLA

sori mut nyt tarvittiin lisää naisia, ei-suomalaistaustaisia ja homoja

Olenko ainoa jota vituttaa nuo runoilut jonkun hylkäyksen ohessa? Laittaisivat vain jotain tyyliin "oot kyllä ihan liian paska tähän lafkaan", niin saisi edes naurut.

Itellä huomenna ja tiistaina haastattelu. Jos en pääse niin elämä on lopiuissa..

pojut :3

naiset asialla niin ei puhuta suoraan koska se loukkais tunteita

Juuh olit ihan hyvä, mutta mun kaverin poika tarvitsi duunia. Sori.

tääl ois pieni, sileä, solakka ja söpö nyymi. ota mut lusikkaan pliis!!

munki.. :)

Keitä ne on ne sammakot
Sellaiset sammakkomiehet
Joita koko valtakunta arvostaa?
Keitä ne on ne sammakot
Sellaiset sammakkonaiset
Jotka tosi työstä palkintonsa saa?

Me ollaan sammakoita kaikki
Kun oikein silmiin katsotaan
Me ollaan sammakoita elämän
Ihan jokainen

onko tää "valintamme ei tällä kertaa kohdistunut sinuun" joku maanlaajuinen rekrytoijien ehdottomasti käytettävä lause jota pitää poikkeuksetta käyttää kun joka vitun kerta on aina toi sama lause

Teen koko ajan ruasta liian tulista

itelle ei oo ikinä tullu tommosta
en oo kyllä ikinä hakenu töihinkään

Me ollaan nyymejä me kaikki kun oikein silmiin katsotaan. Me ollaaan nyymejä elämän. Ihan jokainen.

Vähennä tulisten komponenttien osuutta

Mutku kun sitä ruakaa laitan nii on sellanen 'kyllä sitä pitää kunnolla laittaa' -mindset

Yritä päästä siitä yli tai ruokasi tulee aina olemaan turhan tulista. Muita neuvoja en osaa antaa.

Suosittelen laittamaan entistä enemmän mausteita niin totut siihen tulisuuteen

kittos apustaja
makuaisti menis

jos on huono maku niin se on vaan plussaa että se menee

juo maitoa ruuan kanssa jos se on liian tulista

hiemosti laulenttu sanmakko tomerukseni

Jätä ne turhuudet pois.

kolmassadas

saatana spaghetit tulella ja amerikkalainen kämppis keittiössä

Käske sen painua takaisin amerikaan

en viittinyt. heti alko kyselemään kaikkea vaikka kuinka nopeasti yritin hakea ruokani

puuh lääh,, sexbätäng jänis

Pidä joskus juttutuokio sen kanssa ja tuijotat koko ajan autistisesti herkeämättä silmiin kunnes sen on pakko lopettaa. Katotaan tuleeko sen jälkeen jutulle

aattele jos eläisit maailmassa jos ei olis muita ihmisiä ja metsästäisit eläimiä ruuaksi mut kaikki naaraat ois sit tommosia

heräsin tänään nyymin kanssa lusikassa jo kello kuusi kun sen piti lähteä töihin ja nyt mua väsytttää

No semmoista se sitten olisi. Pitäisi kai luoda joku moraalikoodi minkä mukaan valikoituu mikä syödään ja mitä nussitaan.

urokset ruuaksi ja naaraat panopuiksi?

uus

Mahdollisesti

haista vittu

Mitä sminem on sulle tehnyt?

uus

Kikkeli