You may only post in this thread if:

You may only post in this thread if:

>your country's pm is a 40 yr old virgin
>you are voting in march
>you live outside of Hollandistan

Stelling van vandaag(gisteren)
>zorgverzekering, openbaar vervoer en energiemaatschappijen moeten gecentraliseerd worden

Other urls found in this thread:

instagram.com/p/BCEQZ8SKZpX/?taken-by=kristinabasham&hl=en
twitter.com/NSFWRedditGif

Wakker worden heumeu's

Goddamn NEET.

Work work wok.

>zorgverzekering, openbaar vervoer en energiemaatschappijen moeten gecentraliseerd worden

Deze shit is szo fucking corrupt. Heb je enig idee?

Crashing for Geert.

Good luck Making the Netherlands Great Again!

Ik lig nog in bed
Ben moe

Thanks

How do i get a gf

what the hell is the context of this picture?

De premie gaat weer met 10 euro omhoog hoorde ik.

Waar gaan jullie op stemmen in maart? Twijfel nog tussen PVV, VNL en FvD. Stemde vroeger nog VVD maar dat is ondertussen ook voorbij. Ben het wel eens dat de Islam een enorm probleem is maar alles verbieden zo dat het 'ondergronds' gaat lijkt me nou ook niet handig want zo kan je de controle verliezen op die eikels. (Niet dat we de controle nog hebben over die kansenparels maar goed.)

You fucking barbershop sign I hate you people so god damn much.

Ik word zo kanker gek van al die linkse flikkertjes die gratis geld willen, ook hier op Cred Forums.

Al die zooi achter je meme arrow moet juist geprivatiseerd worden, zodat marktwerking alle problemen kan oplossen. Sowieso als je te pauper bent om zoiets zelf te betalen mogen je genen voor mijn part uitsterven.

Stemde altijd VVD. Deze keer PVV. VNL en FvD gaan helemaal nergens komen. Als we een proteststem willen uitten moeten we allemaal PVV kiezen. Heeft sowieso de meeste bekendheid en dus de groei van zo'n partij het meeste invloed op de politiek en de burger.

Stem voor een grote partij, beter dan van die meme partijen die 2 zetels wegkapen en zorgen dat de grote weer genaaid worden door coalities.

Stem strategies.

>ID: gAY

Maar dit inderdaad. Lees:

That he is as much a clown as Trump is.

>He thinks a world religion like Islam will get banned in a ''Rechtsstaat'' like Netherlands in his lifetime if ever.

Why do these people wanna ruin something beautiful like Netherlands for the right wing scare tactics? I guess I will never know.

fag event hosted by Milo, Geert was one of the speakers.

>Why do these people wanna ruin something beautiful like Netherlands
Omdat het al geruineerd wordt?

Iemand hier die gister aanwezig was bij Erkenbrand bijeenkomst?

>instagram.com/p/BCEQZ8SKZpX/?taken-by=kristinabasham&hl=en
nice straw man you autist

Ja want dat van jou is een argument, debiel.

Dat van Generation Identity?

Misschien als het niet in (((Rotterdan))) was

Het is een grapje, debiel.

Een strawman is dat je maar een kant van het verhaal bekijkt.

Ik stem altijd SP. Maar ik ga nu ook PVV stemmen. Ik ben het knuffelgedrag en de lege woorden van onze PM helemaal klaar.

> Een strawman is dat je maar een kant van het verhaal bekijkt

Nieuwhomo

Niet dat ik dat verwacht tenzij we een soort WO #3 hebben.

De pracht van ons land is al lang geleden verwoest door de babyboomer en globalisatie. Overbevolking, vernietiging van de natuur en het verdwijnen van cultuur zodat we makkelijker te sturen zijn.

Daarbij het feit dat politiek correct zijn een slang om je nek is en dat mijn kinderen meer leren over hoofddoeken en woestijnmensen dan over onze Germaanse voorgeschiedenis doet mij pijn.

>inb4 Neonazi

Ben Asatru

CDA ;^)

Hallo

xD

>Ben Asatru
Lol

Hallo

Nikker

Technically I can be here

Morgen ga ik op safari door Hollandistan xD

Ik heb niks zinnigs te melden deze ochtend, nederbroeders maak er een mooie dag van.

Lekker aapjes kijken niet dan

Wat doet iedereen blij over Hollandistan? Ik woon in een klein dorpie hier en het is prima.

Nederbroeders ben je homo ofzo fag

Ik ook gaat wel lekker hier

Niet zo flink doen kleine man

Yeah, your country is becoming a -stan too, or so I've heard

Hou je bek micheal

Wat?

Patat

Sorry but what are the chances geert wins?

0%

I hope he will win, he is the only man who can save our country

I don't post by your rules faggot

Hier ook. Al was er groot dorpnieuws onlangs dat hier een neger is komen wonen. Samen met zijn blanke hoerenvrouw - letterlijk een hoer van de hoerenbaan 10 kilometer verderop.

Stoer

Gewoon afmaken die handel

>Geen toestemming om te posten vandaag
>O-ok
Laat me jullie toch een goede morgend wensen.
Goede morgend.

>pvv stemmen
Niemand werkt samen met die idioten.
VNL is het enige antwoord, voorheen stemde ik altijd VVD.

Goedemorgend

he leven is an velvestörm her in duckstadt. Autos lazers fliechmachines

Natuurlijk. Waarom doen we het niet gewoon allemaal weg en laten we het door de EU regelen. Kankercuck.

>belgium
>so awesome they just drew their flag like a dunken fenchman
>fuck off