Norwaybros Rapporter!

Norwaybros Rapporter!

Innkallelse til Nasjonal Samling
nok er nok.

ok.. dette er andre gang i dag jeg prover uten noe responsiv handling fra noen av dere.. selv på nett er Nordmenn FEIGE og så LIVREDD alt som heter mobilisering eller og ta tilbake landet vårt og sorge for at Norske interesser blir ivaretatt og kommer forst!
Jeg skammer meg på deres vegne nå!, Virkelig!

Lol norringar

Hur går det med mohammed?

Nog an ardument

Here's a bump
Anyone from Tromso?

hæ?

Nannestad her. men holder vi tråden i live dukker nok noen opp

sa svergie..?
går til helvete, det som er poenget med tråden, lite iniativ må jeg si...
hvordan går det med deres Mohammeder?

haha hva skal vi gjore liksom

stå frem? jeg er sikker på at vi alle foler oss rimelig alene i meningene våre og at det er lett og bli heksejaget og demonisert av det LATTERLIGE flertallet av PK idioter på VG og norsk Facebook
du forventer vel ikke no reell endring/bedring om du ikke gjor din del?

ser du er fra ostlandet, jeg også! bare det og knytte nettverk i lokalsamfunnet er et godt forste steg!

...

bjerkaker her

Ok. stikk da? vil du ikke gjore no vil jeg ikke ha deg her

var i Tromso i fjord, vakkerby på vinterstid med sno på fjellene og nordlys over hele bukta! minnet meg på hvorfor jeg elsker dette landet!

hvor gammel?

Så edgy og kul du er!

du er feig. ferdig
jeg prover hvertfall på noe, og om du skal sabbotere det er jeg ikke interessert i og ha deg her, ikke no edgy med det.

Seriost, hvor gammel er du?

du er på Cred Forums du har åpenbart samme meninger som meg på hvertfall noe og du er i samme område. hvorfor ikke bare ta en håndsutrekning fra en likesinned istedenfor og være fiendlig?
kan love deg at det ihvertfall ikke blir noe bedre om vi (hoyrevridde) begynner og bitche oss i mellom

dessuten er det tydelig du bryr deg.. du er "imot" meg men du henger her enda

23. Kevin Fladby @ facebook
ser du? jeg står frem. fordi jeg tror på saken, men vet det ikke kan gjores anonymt eller alene

og hvor gammel er du?

...

nod off Politi

Can us Shetlanders please leave the UK and join you boys, perhaps in a Nordic Union