Norwegian nationalist thread

Norwegian nationalist thread.

Det er på tide med en solid nasjonalbevegelse i Norge!

Vi har laget en gruppechat med formål om å diskutere en potensiell norsk ungdomsgruppe, og en generell tenketank for norsk nasjonalisme.

Vi bruker forovrig Discord, men flytter mulig over til telegram eller et annet sikrere alternativ etter hvert.
discord.gg/BEsbawy

Bli gjerne med om du er interessert.

Bump

Men hva innebærer denne nasjonalbevegelsen?
Skjer det noe eller er det bare en gjeng med autister i en circlejerk?

Hva med Nordfront? Bor vi ikke bli med der heller og bygge opp organisasjonen her til lands?

sorry PST trur jeg lone wolfer heller.

Rate my rotation goys.

>bare en gjeng med autister i en circlejerk?

Nei. Vi har absolutt lyst til å få til noe reelt. Med inspirasjon av grupper som National Action, Nordisk Ungdom og Skydas forsoker vi å få til en fersk norsk ungdomssgruppe med aktiv IRL (og online) deltakelse over hele landet.

7,5/10

Hälsningar från Värmland!

hvis dere virkelig vil gjore nåkka så dox alle de voldtektsdomte niggerne her i landet, ikke vanskelig bare sjekk frie ord de henger dem ut rett som det.

1.lag en liste over disse jævlan og kor dæm hold til.
2. sirkuler fanskapet på Cred Forums
3. finner user-nordmann ut at et av disse dyra bor i nærheten av han.

ikke vanskelig og vi slipper å gå i nåkka tåpelig gruppechat hvor man kan fiske IP til nasjonalister.

gjor dette forst.

Trevligt att se östsverige igång

vitun pellet ei edes löydä lautaa nimeltä Cred Forums

discord gir ikke tilgang til ip addresser som moderator/admin med mindre du jobber for discord.

bans er ip-orientert+brukerkonto orientert.

>*tipper fedora*

ja men du vet kaliberet av din vanlige norske Cred Forums poster, de stoler fint lite på chat.

sirkuler ei liste som jeg nevnte på Cred Forums så har vi hvertfall oversikt og mulighet og ta oss av problemet som separate celler istedet for at en blir busta å trekker hele gjengen med seg.

1stk nervos pakkis.

1stk euforisk gentleman
Kvess katana samlingen din godt nå da :^)

skal jeg bli euforisk så ringer jeg fettern din å ordner mdma.

En nasjonalistisk massebevegelse i Norge kan kun skje politisk. Bruk stemmeseddelen. Stem på nasjonalistisk orienterte parti. Uansett storrelse. Glem FrP of Hoyre. Her snakker vi norgespartiet eller lengre ut til hoyre.

Nice politics thread guys

#MODS
@MODS
.MODS
"MODS"
-MODS-
$MODS$

har vi NS eller er det et ulovlig parti enda?

så at danskene har starta et

But it is a politics thread Sven

tråden daua, jaja.
my two cents.
bare tenk på det karer.

Kjoss rassholet mitt Ole!
Bæsj OG sæd, yes please!

Cred Forums er 18+