/mämmi/

Mongolipainos

...

Mämmi

>Siinä oli normaalissa pelitilanteessa loukkaantunut yksi pelaaja, ja tuomarit antoivat pelin jatkua. Jotkut vastaanottokeskuksen asukkaat olivat ilmeisesti tulkinneet, että siinä olisi ollut pelirikkomusta. Tunteet olivat valitettavasti kuumentuneet joukkotappeluksi, johon osallistui kahden vastaanottokeskuksen asukkaita

top lel

Originista saa BF4 10e ja kaikki lisärit ilmatteeksi niin ostin.

Ja miksei kukaan postaa tänne?

mun pyörä pöllittiin enkä jostain syystä jaksa ees suuttua, eka kerta ikinä

Ostit siit paskaa kympillä?

BF4 on hyvä. Objektiivisesti parempi kuin BC2 ja BF3.

Joku pöllis okasuojan pyörästäni, ja olin, et "Jaa. Piti sekin sitten saada". Ihmisvihani yltyy.

Ihan turhanpäväsii pelejä noi kaikki, kun ei ole moditukea.

Olin just ruvennu käyttää kevyempää lukkoo ja jättäny yöks pihalle ku aattelin et en jaksa olla nii saatanan epäluulonen koko ajan ku stressaa. En kyl ollu mitenkää kiintyny toho hökötyksee. Seuraava fillari varmaa sit poliisin huutokaupasta tms, en todellakaa palaa enää U-lukkoon ja rappukäytävässä roudaamisee.

SUUTU JO

Itellä varastettiin kerran autosta tuulilasinpyyhkijät.
Minkälainen ihminen varastelee tuulilasinpyyhkijöitä?

>Peace United
>joukkotappelu
huutista

Oli niin perkeleesti tarvetta varmaan.

Kesällä oli koko ajan saatanan kuuma ja hiostuttava, mut nyt sit alkanu taas paleltamaan ja olo on sellanen, et kohta tulee kuume. Mut ei se kuume varmaan kahta viikkoa tee tuloaan.

Ne oli vitun vanhat Boschit vielä kaiken lisäksi.

Joillakin vaan on sellanen häiriö et asioita pitää repiä irti vaikka kukaan ei siitä mitenkään hyötyisi.

>Kesällä oli koko ajan saatanan kuuma
Koska?

Itsemurhakuution ilmanvaihto on keskinkertaista, tai sen alapuolella. Emt, luurangotkin valitteli tääl matalapainetta.

TYÖpaikalla olis ollu hyvät ilmastoinnit saatana.

aika rare kauppinen

>ole yläasteella tetissä toimistossa
>ei ilmastointia ja mesta on trooppisempi kuin nykyinen asunto keskikesällä 38 asteen sisälämpötilalla

juuh ei

Kake muuten näyttää vähän mun veljeltä ja se on ollu työ_ukko koko elämänsä.

ei saa peitaa

Mitä yrität edes sanoa?

benis

En olla sanat, jotka te olla hiuksia tapinreikä

Suomi on jännä maa. Suomalaiset ovat syntyessään perkeleen arjalaisia, mutta aikuistuessaan he muuttuvat mongooleiksi. Hyvin jännää

>tapinreikä
oispa tappi aaah oohh tappiyde

t. oma kokemus
mahtaa vituttaa

miks näitä lankoja on 2? eikö tää oo jopa vanhempi?

te idiootit postaatte vieläkin tähän väärään lankaan
idiootit