/mämmi/

chilmi tydsmy

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=u1zCNH_oN2Q
youtube.com/watch?v=o0HaDcDeSWM
iltalehti.fi/ulkomaat/2016091622324132_ul.shtml
youtube.com/watch?v=w_KonuMKk08
kaaoszine.fi/blind-channel-esittelee-raskaampaa-puoltaan-enemy-for-me-singlellaan/
youtube.com/watch?v=Sq7G4WrmpE4
youtube.com/watch?v=l_zXKsuN4Ck
twitter.com/SFWRedditGifs

/balt/

...

Oispa viinaa

Haluaisin vain tukehtua susipojuydeni melaan

heh

he

salami sushi

Eivät oo kivoja elukoita, nyljen kun näen.
youtube.com/watch?v=u1zCNH_oN2Q

Oispa

post the pic with the flute

Chilisibals

anysding for ausrltnamia

SUSI on ULJAS ja VIATON luontokappale mikä ei ikinä tee pahaa millekkään paitsi julmille metsästäjän kierosti pakottamille koirille, näitä välittömästi lisää jokaiseen metsään ja puistoon!
t. hesa

i love it

Jonnet ei muista.
youtube.com/watch?v=o0HaDcDeSWM

ei saa peittää

iltalehden sivulla juttu jostain turvapaikanhakijoiden futispelistä ja ne ei sitäkään saanu ilman joukkotappelua pelattua.

Nää turvikset näkyy olevaan ku jotain helvetin räjähdysherkkää tavaraa joka räjähtää heti ku vähän käsittelee.

Jostain syystä mua pelotti tää peli lapsena.

Älä huoli, ottelun järjestänyt seurakuntalainen ehti jo sanomaan, että ei siihen kaikki osallistuneet, kyllä suomalaisetkin tappelevat ja ovat vain vähän kuumaverisempiä kentällä.

Pelokkaita sotalapsia pitää vaan ymmärtää

Ainahan ne tappelee kun potkupalloa pelataan. Ei nuo hiekka-apinat tule juttuun edes keskenään saati sivistyneiden ihmisten kanssa.

I can't resist to woman's ass. When she has a round and large booty that you can grab, it makes me crazy. I love their thighs too. I love thick toned thighs.

Chilisypy?

Panisin

Mieti jos turvapaikanhakijat laitettaisiin sellaiselle saarelle, jossa niiden pitäisi Battle Royale-tyyliin tappaa toisensa päästäkseen ulos, josta tehtäisiin tv-sarja.
Voittaja pumpattaisiin niin vitusti täyteen steroideja, että massa ja aggressiot kasvaa tappiin ja elinajanodote tippuu puoleen vuoteen, jonka jälkeen se pistettäisiin toiselle saarelle pomovastustajaksi uudelle porukalle.

Katsoisin

Oispa bara wolf

hmm mitenhän mä oon saanut kännätessä käytettyä puol pulloa texas peteä kun söin vielä putken aikana kerran päivässä

Varmaan oot jotain hilisotteja väsänny

Kännis tulee aina sekoiltua tulisen safkan kans vähä enemmän ku liikaa. Aika tajunnanräjäyttävät rabularibaleet ku oot kännis syöny sata rammaa habaneroja

you're in a good thread, /mämmi/ is full of ass lovers

tää on myöhäsempi lanka vitun vajukit

manass lovers*

post ass

Sitä toista ei linkattu edelliseen senkin tyhmyri

Ilmeeni kun tuli keliakiadiagnoosi vuos sitten ja juon ekaa kertaa sen jälkeen kaupasta ostettua alkoholijuomaa ja jännittää vaikka tiedän ettei tää sisällä gluteenia lol.

Josta tulikin mieleen missäs vaahtoripulimies on keliakiansa ja muiden vaivojensa kanssa? Onko se postannut enää aikoihin mitään?

Kuoli saatana

Pyyhkiikö avustaja pyllysi myös, Kehitys-Kalle?

Nyt nyymit pelaamaan BF4 kun saa niin halvalla

Viime kuussa taisi postata saaneensa saikkua ja tähystyksen perusteella ei ole syöpä, mutta vieläkin mysteeri miksi se suoli on ollut ärtyneenä näin pitkään ilman mitään näkyvää syytä.

Vois ladata uusiksi ja tulla pelailemaan

Ehkä

oispa hornetteja

Mikä kaihertaa kun on noin känkkäränkkä?

Bump tälle mämmille

No hyvä ettei ollut syöpä. Toki paskaa jos syy ei löydy millään.

Ruokavalio

pitäis taas lähteä palauttamaan säkkikaupalla pulloja

vituttaa jo valmiiksi kun kone menee jumiin viimeistään puolivälissä

Dumb Finns

saiturinpörssi vai lidl?

riippuu mitä ostat

jos ruokaa haluat saiturin lersissä on vain nuudeleita

Eikö se syöny pelkkää riisiä varmaan kuukauden ja se vaan pysy?

käyn siis kummassakin? miksi muuten sanoit lerssi? ihan mielenkiinnosta kyselen. :^)

>Yliopistossa käyvät hiuksensa värjänneet porvarilapset jotka lukee humanistisia aineita ja kannattaa anarkistisia ja kommunistisia ideologioita vaikka eivät ole koskaan käynyt Töi_ssä

>tyä ukko duunarit jotka kannattavat oikeastoa ja tulonsiirtoja köyhiltä ja keskiluokalta marginaaliselle eliitille joka omistaa jo valmiiksi kaiken

finns get chilean girl and I get 0 (zero) finn girls
conclusion: life is NOT fair

We don't even want her

you are welcome to take this one

Only one finn got a chilean girl
I know some chileans currently in Finland that may be getting finnish girls
that could balance things, I guess

Köttbullar :D:D:D:D:D:D::Ddddd

...

Onks /mämmi päässy kuvaan kun on noin monta rumaa miestä rivissä?

iltalehti.fi/ulkomaat/2016091622324132_ul.shtml

Oispa kunnallista suuseksiä.

>60v lihava mummo polvistuu eteesi

mitä vikaa häh

Nyt aloin miettii, niin oma mutsi on itseasias 60v ja ei se näytä mitenkään vanhalta vielä.

Laitas kuvia

e

Ei mulla kyl edes ole kuvia ja siitä ei oo missään netis kuvia, kai.

Voisin ehkä tulla pelaamaan, omistan jo pelin tosin.

miten voi tulla parin viikon välein kotona ryypätyistä pulloista ja tölkeistä parikymppiä panttia

feels alkoholismi man

Tuli sitten asennettua WoT uusiksi parin vuoden tauon jälkeen.
Mikäköhän tässä ryssäpaskassa vetää sisään aina uudestaan ja uudestaan.
Aktiivisesti pelatessa tuli aina semmosia pari kuukautta kestäviä maanisia jaksoja jolloin jakso hakata peliä pitkin yötä, joita sitten seurasi parista viikosta kuukauteen kestävä "Nyt riitti siema ja is of balance)))))), en pelaa" jakso.

mikäs tossa on nyt niinku se ongelma että kaksi aikuista ihmistä harrastaa seksiä

toki ois ehkä parempi nussia vapaa-ajalla ja jättää hoitaminen sitten jollekin muulle

vitun juoppo

lopeta juominen ja mee TÖI HI

olen opiske lia

Oispa homoturrinatsiyde

>12 päivää selvitty hengissä yliopistosta tänä lukuvuonna
>gradun aihe sellainen että en vieläkään tajua siitä hevonvittua
>saatanasti hommaa taas viikonlopuksi
>ruokavalio lääkkeitä, kahvia ja tupakkaa

>love livelle runkkaava keliakianyymi joka ei ollut tuttu töttö

hei keliakianyymi

Miksi kaikki homot jotka olen tavannu on aina olleet natseja?
Miksi homot tykkää natseista niin paljon?
Onko se ne uniformut?

Meinaakko että pelkkä riisi on hyvä ruokavalio?

Onko normaalia että haluaisin lähetellä kaverille OIKEASTI TÄYSIN LÄPÄLLÄ homoeroottisia juttuja vain ihan huumorimielessä.

En viitti koska omat naurut siitä saisin mutta kaveri varmaankin pelästyisi.

Juu laita menemään vaan

Aika diippiä profilointai hei.

Tajusin pitkästä aikaa että Leevi and the leavings on vitun jees

Homot haluaa komeita miehiä univormuissa eikä mitään saastaisia mamuja.

Sinine Koer...

lähetin kännissä naispuoliselle kaverille uskomattomia irstailuviestejä ja sen jälkeen ei ollakaan puhuttu

>Miksi homot tykkää natseista niin paljon?

miksi kukaan EI tykkäisi natseista?

Laita sille "Sori, olin kännis"

Omat kaverit ainakin ymmärtäis, puhu uudelleen

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

Henkilöt jotka ovat tarpeeksi viisaita vältelläkseen naisia ovat myös tarpeeksi viisaita vältelläkseen jutkujen propagandaa.

kommunistiseen, porvari sortajista vapaaseen yhteiskuntaan

Pitäiskö tänään ryypätä?

juuh viinaa vaan

Voisi alkaa tekemään excelillä mämmiprofilointia.

Täällä on ainakin se yksi aaltokylteri, Kiinaan joutuva biotekniikkamies, kolmikymppinen amk:n aloittanut, koulut keskeyttänyt humanisti, vasta humanistisessä aloittanut, vaahtoripulimies, paskassa kylpevä saksassa opiskeleva, japaniassa lomalla-mies ja kait enemmän kuin yksi ei koulutusta-alkomaholisti.

Juu ite justiinsa menossa kaljaa noutamaan. Aattelin jos sitä alkosta ottaisi pari vahvempaa olutta halpiskaljan kylkeen

Joo

Pitää

Tekee mieli kiljua

ja huutaa

Mitä viinaa aattelit? Vai ostatko tyyliin suoraan jonkun kontin?

>ei koulutusta-alkomaholisti.

Alkaa ahistaa tommonen profilointi

Emmä ny viinaa vaan ööliä

Joku muisti minut, niin kuin asian kuuluukin olla

Nosturinyymi, dyykkarinyymi, chilepöpön pojuydenyymi, nes-koodarinyymi ja sit se yks turboalkkisnyymi

tere

Lörs

>ilmeeni kun olen mainittu jo useasti profiloinneissa eri ihmisenä

>vasta humanistisessä aloittanut
Tuleva hyödyllinen ystävä joka kyllä oppii rakastamaan Kiinan sosialismia sekä Ikuisen Auringon kulttuurihegemoniallista ylivaltaa.

Dyykkari ja chilen pojuyde ei tietääkseni sulje pois oikein mitään muuta, niin en tiedä onko ne eri henkilöitä.
Alkkiksia on varmasti useampi, olen melko varma, että vain yksi postaa pääsääntöisesti love-live-kuvia.

lürp

üüüüüööööööö

ai täh?

Tää anomuumeilu oh ihan kivaa eikö

Haluatko vain elää hiljaiseloa?

Juu.
Hanskaan voisi kyllä vetää illemmalla.

Oispa yhtä tiukat ja täydellisen pyöreät kivekset kuin kissalla

>sudet tappaa noin yhden lampaan per vuosi
>TAPETAAN KAIKKI PERKELE VIEVÄT LAPSET JA KOIRAT PIHASTA
t. Kainuu

Kuulostaisi itsellekkin varteenotettavalta vaihtoehdolta mutta toisaakta voisi aloittaa tämän Tinder homman.


Kenen hanska on muuten kyseessä?

En kerro.

>tulonsiirtoja köyhiltä
Sellaiset köyhälistön voimafantasiat siellä

>koulut keskeyttänyt humanisti

Mä oon tällanen mut en kyl muista sitä mainostaneeni. Toisaalta olen myös alkoholisti joten oon voinu unohtaa. Pakotan myös Katjaa.

Jos köyhiltä otetaan rahaa pois ja siirretään rikkaille niin vähän sellainen tulonsiirtohan se on. Ei oikeastaan kovin vaikea kosnepoti.

Et kai ole merimies?

Ei, olen tuntematon flashback-mies.

sitsi sochi

onko sinulla pompadour hiukset

Tulee muuten mieleen se juttu missä raiskaaja oli naamioitunut pizzakuskiksi

Muokatkaa joku tuo katsomaan chiletydyn persettä.

eiks turboalkkis oo se jol on 38" koon farkut ja äiti tyrkyttää rahaa viinaan, sit se oli käyny vaan peruskoulun pyöriny kuntoutuksissa, nyt kusettaa päihdeklinikkaa raittiudesta et sais tavata lääkärin

t. profiloija pro

Se on kai eri kun se joka vähenti juomista 100 viikkoannoksen tienoille ja meni kännissä sinne päihdeklinikalle

t. amatoori profiloija

oletin ite samaks kaveriks mut voit hyvin olla oikeessa, ainaki ton edeltävän kaverin tunnistaa eläinaiheisista kuvista

>38" koon farkut

>annetaan köyhille vähemmän rahaa >tulonsiirto rikkaille

kek

Juon nyt olutta niin kauan, että tipahdan. Toivottavasti saavat jäkistä töllöön illaksi.

Itse olen profiloinut kaikki mämmiläiset autistisiksi, animea katsoviksi alkoholisteiksi.

En katso animea.

Et sä voi kouluttamattomia alkoholisteja vitullakaan voi erotella toisistaan, niitä on varmaan +10

Kävin juoksemassa.

Meinas kyllä henki lähteä.

>stk kuntou tuksen söpöin yty sai potkut poisa oloista

ite oon koulutettu alkoholismi

>wake up
>Finland still exist

Ostin saiturinpörssistä high flyer energiajuomaa, maistuu aika geneeriseltä mutta ei niin geneeriseltä kuin MF Ja ES eli kyllä vie ne mennen tullen. Suosittelen.

Juuh

Have a smoke, Ivan. It will calm you down.

Why do all Russians hate Finland?

SOON

I'm just kidding.
Of course I love Finish boupuccy.

Delete this

Pitkästä aikaa ei tee mieli ryypätä viikonloppuna niin kukaan ei pyydä minua ulos mutta postailee kuvia kun muu porukka on jakaantunut eri osiin ja viettää iltaa.

Oli sitten pakko ostaa vasten omaa mieltä pullo viinaa. Vittu, tuleekohan tästä BF pelaamisesta edes mitään kännissä.

Give me a Russian wife and job as a dentist in St. Petersburg and you can have Finland

...

...

Jokaisella pitäisi olla se oma henkilökohtainen sininen koira josta unelmoida.

> perijät tekee itsestään köyhiä idealogisella tuhlaamisellaan
> pienyrittäjät tukee eliittiä sijoitusten toivossa

ja sykli jatkuu kuten jo viimeiset 200 vuotta on mentykin.

> ponihomoleima
hirren jatkoksi

knullar bullar :D::D:DDD

kaikki "biseksuaalithan" teki tätä n. kymmenen vuotta sitten yläasteilla ja lukioissa.

mites se yks Andalusiassa asuva nyymi?

asuuko se chilepöpö edes Suomessa enään?

*paskoo muroihisi*

*tikkaa esinahkasi umpeen*

*paskantaa kaulukseesi*

*ripuloi reisillesi*

youtube.com/watch?v=w_KonuMKk08
WoD oli paska, Nu man's sky oli paska, Human Divided oli paska, miksi kaikki oli paskaa?

Ironisesti BF4 ja lisärit 10e ei ole paska ja maksaa nyt vain 10e.

human divided oli kyllä hyvää settiä

>Human Divided oli paska,
Että mitä

onneks tulee civ vi

me just eile puhuttiin tästä

>Tukee täppäri paskaa
>Tukee lisäosien uudelleenostamista TAAS

En ole täällä kaksneljäseite

Kom hem gule man.

Ylistetty olkoon KEK!

Eikä puhuttu tai sitten tuli missattua

that feel when you're not a sassy black milf who gets to bully and toy with finnish cocks

vittu tää on paska meemi joka kertoo vain että Cred Forumsin keski-ikä on noin 15

>ei harjoita meemi magiaa.
lel, homo.

Niin oli. Ihan täyttä PASKAA.

Se oli aivan liian lyhyt! Siis aivan liian lyhyt. Ainoa tapahtumpaikka oli Praha, joka oli hyvä mut ihan oikeasti, ei sinne koko peliä voi rakentaa. Golem city oli god tier mutta vittu, ei siinä saanut kunnon immersiota auggien sorrosta kun koko paska oli yks saatanan putkijuoksu.

Vaikka meemimagia on kaunista, pol ei oo mun juttu kyl.

>takku ei ole koskaan edes käynyt Cred Forums:issa

Selvästi ovat pätkäisseet pelin kahtia, mutta ei se siitä täyttä paskaa tee.

hurrit helvettiin

Onneksi mua ei kiinnosta pelien tarinat vittuakaan, muutenkin ne on aina ihan saissea. Deus ex tyylinen pelattavuus antaa mulle erektion jtp

pyörii ku paska, peli vedettiin puolikkaaks, peli on vitun lyhyt, tarina paskaakin paskempi, paskasti suunnitellut kentät (kaikissa aikalailla sama kaava), ei korjattu juurikaan mitään HR:n ongelmista, eiköhän se siinä tainu olla...

ai niin ja
>kai muistitte ostaa Season Passin™? Season Pass™ tulee sisältämään asioita kuten Hong Kongin® ja oikean päätöksen pelille!©.

Viikonloppu alkaa vodkalla ja project divan peluulla

Oispa 22cm kiki...

noh tässähän onki just tää
>square enix

squaresoftin ois pitäny pysyy erillä enixistä aikanaa

mä vasemassa alakulmassa

Vittu huomennaki töihin

>säälittävä b kiki

feels bad man

>pyörii ku paska
Mulla pyörii hyvin, köyhät kyykkyyn :-D
>peli vedettiin puolikkaaks, peli on vitun lyhyt
Jaa kyllä mulla uppos ainakin 25 tuntia ekalla runilla
>tarina paskaakin paskempi
Ketähän vittua oikeasti kiinnosta tarinat peleissä, itsehän luen kirjoja jos haluan hyvää tarinaa
>paskasti suunnitellut kentät
Itse ainakin nautin kentistä

Juu eiköhän tää taas ollu tässä

en ymmärrä, kek on wowista ja tuo läski sammakko on warhammer faba pepe

Pelaat ihan vitun paskaa peliä. Siis en ymmärrä miten pystyt siihen. Täyttä paskaa. Siis se sun pelis murenee käteen niin kuin joku kuiva papana. Vai pitäiskö sanoa valuu sormien välistä kuin kilo jotain lierua? No mut ihan paskaa se kuitenkin on. Varmaan ton gifunkin postasit vaan siks et sua alkaa jo masentamaan ja vituttaamaan tehä tota ja pelaa noita paskoja pelejä mut pakko vaan on pakkos pakottaa ittes syömään tota sontaa koska se on niin "cool" sulle itelles.

No en ainakaan pelais yksinpeli "rpg" jos tarina ei kiinnostas.
Aika heikko arguementti.

oot kyllä oikeesti aika homo jätkä ja sulla on kyrpäobsessio ja vaikka mitä muita mielisairauksia

ei vittu jäbä tarjoili iha vitusti :D:D

En ole pelannut yhtäkään peliä jossa olisi oikeasti ollut hyväkin tarina

>Ketähän vittua oikeasti kiinnosta tarinat peleissä, itsehän luen kirjoja jos haluan hyvää tarinaa
Kyllä tää painaa aika paljon duude sex peleissä. En oleta että Eidos saisi maailman mullistavaa proosaa aikaan mutta nyt oli aika heikko esitys. Voi olla että jos ei olis katkaistu peliä kesken niin tää olis voinut olla parempi ko HR

miks kaikki naiset on aina parisuhteessa

tänään juon itseni huonoon kuntoon

Jaa-a kesätyöt kohta sopimuksen mukaan loppusuoralla. Tuli tänää joku osastopäälikkö kyselemään olisko innostusta jatkaa mahd. vakkarina 0-40 tuntisopimuksella.
Vastasin alustavasti että kyllähän tuo kiinnostaa, saa sitte nährä ketkä ne sitten valitsevat.
Epäilyttää vaa vähän tuo 0-40 tuntisopimus vaikka nykyinenkin sopimus on sellanen mutta kun oli kevät/kesä ja sesonkia niin töitä oli sen verta että vasta yhden nollaviikon olen joutunut pitämään.
Tiedä miten se homma muuttuu syksyä ja talvea päin mennessä, tippuuko tuotanto ja sitä kautta mahd. työmäärä.
Eihän siinä mitään jos tyylii joka toinen kuukausi olisi vaikka 0-40 tuntiviikko, mutta jos niitä tulee enemmän.
Näitäkin kauhutarinoita on kuultu että on menty kys. sopimuksella töihin ja sitte ollu jotai kuukausi ilman hommia, samalla kun olet sidottuna työpaikkaan etkä muita töitä voi tehdä ja jos lähdet lätkimään nii sitte tulee karenssi.
/jaarittelu
>inb4 tekee töitä, ei oo rotta yms.

Kahtia pistäminen mua vituttaakin.
>kato, eka kunnon bossi
>ja se olikni viimeinen
Tarina oli mun mieelstä hyvä mut se taitaakin olla makukysymys. Ja itse pidin Prahasta, vielä kun olisin saanut Hong Kongin tai Lontoon lisäksi niin avot.

>Näitäkin kauhutarinoita on kuultu että on menty kys. sopimuksella töihin ja sitte ollu jotai kuukausi ilman hommia, samalla kun olet sidottuna työpaikkaan etkä muita töitä voi tehdä ja jos lähdet lätkimään nii sitte tulee karenssi.
kuulostaa hyvältä, eipä tolla sopparilla ainakaan elämää rakennella

>Mulla pyörii hyvin, köyhät kyykkyyn :-D
Täysin sama asia kuin mä optimisoisin jonkun tetriksen joka pyörii vaan NASA:n jollain super tietokoneella ja huutelisin tollasia.
>peli vedettiin puolikkaaks, peli on vitun lyhyt
Jaa. Peli on silti vitun lyhyt eikä se siitä muutu.
>Ketähän vittua oikeasti kiinnosta tarinat peleissä, itsehän luen kirjoja jos haluan hyvää tarinaa
Ihmisiä jotka nauttivat hyvistä peleistä yleensä, mutta kun gameplay on myöskin suurimmaksi osaksi paskaa tässä uudessa Deus Exissä niin ei jää oikeen mitää kehuttavaa.
>Itse ainakin nautin kentistä

Oot osa ongelmaa. Sulle kelpaa mikä vaan kasa paskaa mikä animoidaa pöydälle ja sit oot vesikielellä ostelemassa noita ja kaikkia vitun siison passeja sun muita. Tai sit sulla on vain buyer's remorse niin kova että kusetat itteäs. Tai vaihtoehtosesti kumpikin.

Enempi suolaa

Sellaset Cred Forums tason mielipiteet, kehittele omat argumentit niin katotaan uudestaan

>B
>stk ku oot tytyille ok mutta et oo se THE ONE

Vittujen vittu.

>C

no eipä tota kukaan tule kokemaan että ihan sama sinänsä

Juu naurettavaa tekstiä sain muotoiltua. Vähän viinaa ja univajetta alla. Mutta pointti silti pysyy.

sut tarjoiltiin poika
t. eri

Mulla valuu paskat pyllystä

Kaikki hyvät naiset, jeps. Juon myös itseni tänään heikolle hapelle.

Kehittele ite. Katoit jonkun pewdiepien/angryjoen reviewin kun ite olit pelannu sen läpi kerran tuskanhiki puskien ja sit tuut toitottaa tänne et miten MAHTAVA toi peli on.
>leikataan peli puokkiin koska ahneus
s-s-se on silti yli viisi tuntia pitkä!
>season pass ja muuta day 1 DLC paskaa
v-vitun Cred Forums mielipiteet!
>täysin paska tarina
e-ei sillä ole mitään väliä vaan gameplaylla
>gameplay paskaa
t-tuu kertoo omat mielipitees!

Denuvon aiheuttama ostajankatumus näkyy lävitsesi

Nollatuntisopimukset rules. Mutta onneksi niiden takia ei oo nyt työttömyyttä Suomessa. Mitä sitten vaikka et tulekaan toimeen. Onhan sulla TYÖ PAIKKA sitten. Menet aina kiltisti töihin aina kun pomo vaan haluaa. Kaveri on ollu jo vuoden semmosella. Saa hieman enemmän kuin tukiaisilla mutta töitä saattaa olla muutaman tunnin pätkissä aamusta yöhön.

Vittu peliautisteja on helppo röllätä

Trumpin tapahtumassa joku veteraani just sano "Freedom ain't Free."
Huuto vitun naurua.

EPIC TROLL XD

Hitto mun kanasuikaleet oli menny jo vanhaks ja ku söin niitä ne oli syömäkelvottomia.

get good or die trying
I guess you'll just die and won't try
tyhmä meemu, tyhmä tydy

Mikä naurattaa?

...

pitäis varmaan paistella kohta tänään vanhaksi menevät kanat

En uskonut ikinä kuulevani tota lausetta epä ironisesti.

Hillary:n kannattaja spotattu.

Nyt loppu neekerimeemut

kys

Älä solvaa mua tolleen.
Kannatan Trumppia.

Luulin vaan että se "freedom ain't free" lause oli meemi.

Trump:in kannattaja spotattu.

smfh tbqh fäm

Mitä vittua, katon jonkun pelin traileria ja tulee "PEGI-13" sit sen pelin main devi iskee sen löysät kassit pöydälle siihen alle.

MITÄ VITTUA NYT OIKEESTI?!

kuulostaa ysärin pleikkarimainoksilta

Mun toiseen keuhkoon käy kipeää.

syöpä

Ei se oo keuhko vaan sun syde.

jaa tänää on ihan perjantai

pitäsköhä käyä ihan suihkussa

Jaa. Juopottelen tässä ja aion tupakoida entiseen malliin. Ei se kai sit hyvästä oo.

no ei kannata tuhlata aikaa semmoseen

Huutista nolla soppareille, aika beta heppu pitää olla että semmosen allekirjoittaa

No ei se väärässäkään ole, ei sitä vapautta (mikä nyt sitten on vapautta se on eri asia) ole koskaan ilmaisiksi saatu.
En sitä tarkoita että sen takia olisi ruumiita tullut mutta jotain on yleensä tehty.

Mä lähden MAALLE

KOTISEUDULLE POHJOIS-KARJALAAN

Ei vittu neljän saatanan päivän taisteluharjoitusleiripaska alkaa tiistaina.

Voi saatana voi helvetti pelkkää saatanan pioneeritoimintaa.

Suomi somalialaisille! Ei mulla muuta.

ne on kyllä meleko hämäriä

aamuja kasalle

voi perkele

juu samoin sinnö

mitkä on hyviä kännipelejä?

Mielipiteitä uudesta BCeestä?
kaaoszine.fi/blind-channel-esittelee-raskaampaa-puoltaan-enemy-for-me-singlellaan/

football manager

adom

Dwarf Fortress.

ens viikolla tykki_mies hommia ja torstaina lomille

Kohta hakemaan bisseä, pärjäisiköhän sitä 15
Viinaa en juo vaan

Juu kunhan vetää tarpeeksi nopsaan

juu kontillisen haet

Palasin TÖI STÄ

>ilmeeni kun koira kiikuttaa tavaroitani ympäri kämppää, mutta en nyt jaksa tehdä asialle mitään

Täähän se taitais olla, toivottavasti lähikaupassa ei ole tuttuja myyjiä. Luulevat varmaan muutenki alkoholistiksi kun ostan aina pelkkää maitoa ja olutta.

Sitäkään paskaa ei olis jos Cuckoomuksen ja Kepun työllisyyspolitiikka olis muutakin kuin isoilta perseeseen ottamista ja jatkuvaa juustohöyläämistä joka saatanan asiasta, vähennyksiä ja verojen/hintojen nostamista niin että elo perus-Jampalla on kohta pelkkää paskaa syntymästä hautaan.

postaan tän aina kun on mahdollista

> tietävät varmaan muutenki alkoholistiksi
korjattu`d

myönnän sen

oon testannu kumpaaki, ja dank method on parempi imo.

Itellä kans sama homma

Muuten hyviä hommia mutta tää saatanan asemaralli syö miestä kun puntilla ei ole tullut käytyä

en tunne itseäni enää kotoisaksi teidän maassanne

neekeri

Mene takaisin afrikkaan vitun neekeri

asian itselleen myöntäminen on ensimmäinen askel, jatkat juomista ja loput 11 askelta voi ottaa myöhemmin.

Juopotellu tässä viikon ja sattuu vasemmalle puolelle rintaa aina aamuyöllä, kummallas puolella se pumppu olikaan? t. amis

miksette tytyttömät hanki tyttöystäviä?

tsäh!

peräkkäiset postit, olen ylpeys

Keskellä.

Nojaa hieman vasemmalle.

Fuggggg

Hnnnnnngggg inc.

en tarvi semmosta. kuitenki vaan valittais jostain koko ajan

Itellä nyt tuntuu, että lihaksen tai hermon syy. Mutta tuntuu selässäkin samassa kohtaa pistoa kun vetää syvään henkeä. Ei kovaa, mutta pientä häiritsevää pistoa. Vituttaa jos joutuu tupakoinnin lopettamaan. Tai eihän sen lopettaminen pahasta ole, mutta kun ei siitä pääse ikinä lopullisesti irti vaan miettii loppuelämän miltä tuntuisi vetästä kunnon sauhuset.

jes!

eiks maksa oo oikeella puolen? oon ihmetelly ku tuntuu sellasta pistävää kipua aina välil siinä kun yritän nukkua

t. eri

kuka /neekeri/ täällä?

voi olla myös umppari tai jotain ihan muuta

t. lääketieteen tohtori

Itse asun neekerin kanssa.

...

öljysin äsken koko kehoni

Minkälainen koira sulla on?

voisit liukua vaikka helevettiin

...

Mitä öljyä käytit?

äsken näkyi pihalla vinosilmiä

tytyvinosilmä oli aika söpö jtp vaikka katselinkin lähinnä persettä

kauppamatkalla näkyi myös kahdet tiukat joogahousut jotka puristuivat tytyjen persevakoihin

sulla on maksa tai haima ehk paskana
t. pitäs varata ultraääni aika lekurin mukaan

joo ei se kyllä ihan noin korkeel tunnu, vähän tos lantion yläpuolel

oisko se toi umppari sit kuolenks mä?

Vois mennä polttaa iha hävyttömän jointin ja tulla kuuntelee suomiräppiä kotiin.

hyvä että pidät meidät tilanteen tasalla

joo ajattelin kun neekereistä puhuttiin

Joo.

saksan paimen koira

pitäis taas lähteä palauttamaan säkkikaupalla pulloja !!!

jes

apteekin perusvoidetta

...

saaks briteis panttii?

Ai kehitysmaissakin osataan kierrättää.

Hampaat tuntuvat jotenkin omituisen paskaisilta niin koitin vähän leikkiä hammaslangalla ja lopulta lanka oli ihan veressä lol

Tuntuu kyllä vieläkin omituiselta.

Itse näin neeperismiehen kaupassa joka osti kaljaa. Hyvä yritys oli kotoutua. Puhu suomeekin hieman. Osti 4 kaljaa, minä kävin hakee 15 entisten lisäksi. Ettei lopu kesken. Huomenna en mene kauppaan enää.

Kyllä. Sinä hevonen.
Nigeria???

Ittel lähti just kolmatta kertaa kuukauden sisällä hampaasta kivan kokoinen pala, lol.

>Huomenna en mene kauppaan enää.
juu viinaa vaan

Hammaslankahan on aika lailla turhake, ainakin uusimman tutkimustiedon valossa. Itellä on niin harvat hampaat ainakin ettei sitä varmasti tarvi.

Niin

mitä räppiä?

Siinä samassa tutkimuksessa todettiin kuitenkin että jollain ne välitkin on puhdistettava. Suosittelivat muistaakseni niitä erikoisia hampaanpuhistushammastikkuja

Ne on kyllä kivoja. Eikai oo sellanen paskaks jalostettu luiska jolla pallit hipoo maata?

>jollain ne välitkin on puhdistettava
miksi

Joo, ei se paska siellä varmaan hyvää tee. Mutta teho on aika vähäinen lankailulla ilmeisesti.

tämä akka on kyllä hyvä esimerkki naisten tuplastandardeista, Täynä katkeruutta nähdessään aasialaisen naisen valkoisen miehen seurassa mutta unelmoi varmasti mustasta makkarasta

youtube.com/watch?v=Sq7G4WrmpE4

Ironista ganjaräp osastoa.

Hartiat ja perse samalla korkeudella

tekopyhä ämmä saatana nyt lähetään ootteko valamiita vartin päästä kylällä mopoilla prääääääm

Lol, jonkun koira jäi auton alle ja kuoli just kun se oli palaamassa kotiin paskantamasta jonkun pihaan.
Se ansaitsi sen täysin.

Akkojen tasa-arvohan on niim rusinat pullasta tohua ettei mitään tolkkua. Yritysten johtoon ja muihin hyviin hommiin pitää saada naiskiintiöt koska tasa-arvo, mutta betoninraudoittajat ja roskakuskit joutaakin olla miehiä. Samoin armeijaan pitää päästä jos haluaa, mutta pakkoa ei saa olla ja kuntotesteihin pitää saada eri arvosteluasteikko koska tasa-arvo.

>kuntotesteihin pitää saada eri arvosteluasteikko koska tasa-arvo.
älä myöskään unohda sitä märinää ku joku mainitsee miesurheilijoiden olevan parempia näin yleisesti

Johtuu rakenteista, patriarkaatista ja syrjivistä miehistä.

Hyi vittu kun rupes pitsa turvottamaan ja pitäis vielä känni kuitenkin saada päälle

youtube.com/watch?v=l_zXKsuN4Ck

läski kisse

Hyvä koiro

kiisu on rasva

Olen noiden kiintiöittet kanssa miettinyt, että miten se käytännössä toimii jos oletetaan vaikka seuraavaa:

>firma OY:hyn haetaan toimitusjohtajaa
>hakijoista kaikki täysin epäkelpoja paitsi yksi
>tämä on kuitenkin väärää sukupuolta (tai tulevaisuudessa väärää väriä)

Kuinka nyt toimitaan? Joustavatko kiintiöt, palkataanko TJ:ksi narkki sillan alta, vai eikö ketään palkata koska ei voi voittaa?

Jaah vittu. Sinne meni. Yleensä en oo näin hätäinen sen adamanttiinin kanssa

Tää kyllä vituttaa niin saatanasti, vitun naiset ja niiden märinä.
En oikeasti hiellä ja tuskalla raatanut itseäni luurangosta salimakeksi armeijaa varten että voisin raataa siellä keskellä talvea viime vuosisadan paskoissa läpivuotavissa lumipuvuissa ihan vaan siksi että joku saatanan läski huora pääsee sinne loikoilemaan ilman mitään vaivaa.

>ole nainen intissä
>pääse automaattisesti aukkiin vaikka kuinka läskipösö onkaan

Oli alokaskaudella alikkina semmonen kunnon löysä paskakasa akka alikkina ei huhhuh, jatkuvasti vmtl laulo

Sanovat elämässä epäonnistuneet : D

Niin tota tässä on aika pitkälti syy, miksi meillä on ollut Tanja Karpela ministerinä. Pitää täyttää alue- ja sukupuolivaatimukset, vaikka ainoa sopiva ehdokas olisikin ihan perseestä.

Kertoi meille elämässä onnistunut?

Eikö faktoja saa sanoa vai?

Käytännössähän se toimii niin että jokaista oikeaa miespuolista johtoihmista kohden värvätään sellainen turhake naispuolinen "johtaja" joka ei oikeasti tee mitään.

Kunhan vaan naureskelin
Vähän kyll haiskahtaa liikaa naisettomuudesta johtuva katkeruus.

...

Jokuhan sinne tarvitaan ja epäkelpo nainen saattaa hyvin ajaa paremman mieshakijan edelle. Tässä kaikki ampuu itseään jalkaan paitsi se epäkelpo nainen joka saa etuoikeuksia ja sen puutteet sivuutetaan koska se sattui syntymään pillulla varusteltuna.

Koskahan joku transu hintti palkataan toimitusjohtajaksi naiskiintiön perusteella? :D

vähän haiskahtaa huoruus tai vässykkyys

tapappa ittes

Ai jos ilmottaa että ne vinkuu ku joku urheilutoimittaja möläyttää että miesurheilijat on suurimmaksi osaksi ihan biologisesti parempia urheilijoita?

Mulla on hyvä olla

Aika väsynyttä. Varmaan joku akka

Kohta varmaan transut vaatii erityisoikeuksia armeijassa ja armeijaan pääsyssä.
Sitten kun se tapahtuu niin meen vaan ammuskelemaan armeijan päämajaan.

vinkattu

Mulla on kyllä nainen, ja se halveksuu tuota femakkotouhua yhtä paljon ku minäkin. On sitä mieltä että tää nykyajan feminismi sateenkaarilippujen ja muun vouhotuksen kanssa kusee täysin niiden oikeasti sorrettujen naisten muroihin ja keskittyy vaan julkisuuteen eikä oikeisiin ongelmiin.

uus