Sverigetråden: 2d upplagan

HELL SEGER

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=aDhtQTQYwII
svt.se/nyheter/inrikes/efter-tropisk-hetta-nu-blir-det-nattfrost
youtube.com/watch?v=6pkJQvSDoS8
youtube.com/watch?v=8RGJCuXw5Z0
youtube.com/watch?v=0EWbonj7f18
youtube.com/watch?v=y5rDgwhLkEE
youtube.com/watch?v=E93n3BONHSo
youtube.com/watch?v=4aP1N_uixNI
youtube.com/watch?v=C5X-K3RfZdo
exhentai.org/g/907598/e005f2b6c2/
doodle.com/poll/ue4ncbmy2y6vq5sk
youtube.com/watch?v=Vsbr8QMPLWY
aftonbladet.se/nyheter/article23536357.ab
youtube.com/watch?v=OrwycV41-Y8
youtube.com/watch?v=6_niUYYTW_A
socialstyrelsen.se/hittarattmyndighet/ekonomisktbistand
sv.wikipedia.org/wiki/Personligt_ombud
socialstyrelsen.se/hemloshet/vrakningsforebyggandearbete/vrakningsprocessen
youtube.com/watch?v=wmzlgtJPx6Q
en.wikipedia.org/wiki/Syrian_Social_Nationalist_Party
twitter.com/AnonBabble

/balt/

Hoppas du dör en plågsam död din jävla sandneger.

HELL SEGER!

ICKE SVENSKAR!

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!

JAG PÅ BILDEN

mina dubletter erövrar litauen

legendary

rabu rabu en söt

>dkn ingen milfkk

>33
Hoppas du tar ditt eget liv jävla stormbög.

HELL SEGER!

Helt ärligt. Varför låter vi en sandneger starta våra trådar?

Ja alltså kvänland fanns men moderna "kväner" är väl en mém då det inte alls går att bevisa att det är någon sorts urbefolkning

hursomhelst är det najs att någon tar "VI VAR URINVÅNARE O SKIIT"-argumentet mot samerna

För att tråden är som en sekt och de som kan namnges och varit här "länge" dyrkas

får n att tnka

För att jag kan, och ni var för sakta för att starta en ny tråd?
Och för att Cred Forums och Sverigetråden är inte bara för Svenskar?
:^)

Är det någon mer här som återupplever högstadiet och kollar på Resident Evil på tv med en bärs i ena handen och kuken i den andra?
>man mila jovovich var det sexigaste som givits mänskligheten

Hello Beesti
I was in ur cunt tree recently
I love your alcohol accessibility

samerna mördade kvänerna och mörkade det hela och försöker nu skylla på den evige stockholmaren, fy skäms.

vafan jag hatar samer nu

>dkn ingen 2dfv med jordgubbstrosor

Glöm aldrig de 6 miljoner kvänerna som blev nertrampade av renar

>rövsmartade cuckholmare och """norrlänningar"""" i tråden

...

...

>vilja ha en gammal hagga
>inte en ung spänstig tös

>är divi som håller på
och ingen är förvånad

>Lyft upp kjolen
>Se irriterad/blyg ut att nån spanar in din röv
Varför gör animetjejer så här?

Fy fan för eskilstuna.

De gillar det egentligen men det är oanständigt att erkänna

>>inte en ung spänstig tös
>vara pedofil
mysigare med en mogen kvinna i 40-års åldern

Vilken telefon ska man köpa? Har en Oneplus One som jag haft sedan Januari förra året och den fungerar utmärkt förutom att batteriet laddar ur efter en timme. Vill egentligen inte byta men har ju typ inget val. Är alla mobiler så här eller har jag otur bara? Vilken ska man köpa för bra kvalite och rimligt pris?

hon kanske är generad när hon visar upp sig inför främlingar?

Varför visa upp sig om hon blir generad?

...

Getmamma är bara på genomresa.

>det finns bara 40-åriga tanter eller 5-åriga småbarn
men stega upp nu

Var är den svenska flaggan?

för hon blir kåt av det?

Iphone

Det är så höfter ska se ut!

Tänk att vara Abdullah och komma ifrån ett land där alla kvinnor har på sig burqa. Sen kommer man till Sverige där kvinnor är närmast horor.

>brevar en slampa
gri vi

hän g dig

Kärringknullare gå

HELL SEGER! ARISKA SIFFOR!

...

HÖHÖ KONNY HENNE SKULLE MAN ALLT VILJA KNULLA RAKT UPP I SKITAN VA :D

Har friktionsskador på qkn så nej. Men boning elak 1 är bra nostalgi

soon y all will get demoned

nej med det här är!

>hata på mysiga mogna kvinnor

youtube.com/watch?v=aDhtQTQYwII

på tok för gammal

>friktionsskador
jvdk

Men dra då

If you're cunt had nature you would understand the love a swede feels towards nature.

>dkn gillar japanska tecknade serier

Är den här förbannade jävla sommaren över snart
Jag vill ha regn och blåst och storm

>t. axel som åker till """""landet"""" en gång om året

det här är mogen det där är övermoget russin

STORMEN ÄR PÅVÄG user
HELL SEGER!
HELL SEGER!
HELL SEGER!

svt.se/nyheter/inrikes/efter-tropisk-hetta-nu-blir-det-nattfrost

>han knular inte mossa
Fy fan för er stadsbor som helt skär av er själva från naturen och dess njutningar.

>dkn man inte ser ut såhär

Bara jag som hatar vita människor?

NÄR STORMEN VÄL HAR LAGT SIG

youtube.com/watch?v=6pkJQvSDoS8
SÖTA
JAPANSKA
BARNPROGRAM

Du och alla andra undermänniskor med mindervärdeskomplex

>Varm luft fördes upp från Afrika – ett högtryck som nu, efter några veckor, brutits ner
Sverige kommer bli svenskt igen grappar

>dkn

bror

Fast nej. Jag har inte ett mindervärdeskomplex, jag avskyr bara hur vi systematiskt diskriminerar människor från andra raser, länder och kulturer

>mysigare med en mogen kvinna i 40-års åldern
30 årig tjackis nivå som behöver en ny mamma som tvättar kläder åt honom = 30000

KNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRK

>6 grader och jag svettas

Kek

Fint brev, jag sparar det.

Hehe mm, vita människor år 2016 är cuckiga som fan. Tycker du att det här är diskriminering, gud nåde dig när stormen kommer.

Norrlänning upptäckt.

skulle bli våldtagen av horder med nysvenskar sekunden du gick utomhus

Har intrycket av att asiater är mer rasistiska än vi favä, de östliga iallafall

0-4 runka åt 2d
5-9 runka åt 3d
dubletter runka åt 2d fällor

>3d
här har du

Haha "den svenska stormen". Jag och alla anti-rasister pissar på oss just nu

youtube.com/watch?v=8RGJCuXw5Z0

trippletter runka åt zoo

...

ta en 3d fälla va

>3d fälla

Varför smakar Åbro 7,3 röv?

katte

Någon här som fått över 1.7 på Hp? Behöver 1.7 för industriell ekonomi på KTH. Annars blir det maskinteknik

får väll runka åt JAV

fast det gör den inte

skulle fan vara värt det

>industriell ekonomi
*kaskadspyr*

...

BELL HELLMAN

Ett tips är att följa tidsplanen du får. Sitt inte för länge med uppgifter, utan hoppa över om du får slut på tid. Fick 1.5 men då fick jag fylla i det mesta av ett av proven på måfå då jag tog jättelång tid på mig

Hade du varit snabbare hade du kunnat köpa det resultatet, men nu var du långsam så det blir maskinteknik iallafall hahahaha
Fast jo, den var ju godare förr
KMPEN FRTSTTER

kände en som fick 2.0. hur vet jag inte.

mm

Mest rädd för verbala delen. Matten borde va skitlätt, men den verbala delen kan strula ordentligt för mig

fått 1.9

Fick 1.8 på verbal wew
>Hade du varit snabbare hade du kunnat köpa det resultatet
Tjena Mahmadullah

han kanske är smart

Grabbar jag pallar fan inte livet längre, ångesten är för stark, jag kan knappt ta hand om mig själv, självmord cirkulerar mina tankar konstant och jag spenderar mesta av mina dagar i sängen utan någon vilja eller anledning till att stiga upp.
Har inga pengar, inget jobb, inget stöd från min familj eller vänner. Jag känner mig så jävla ensam och ännu mer än så känner jag mig värdelös.
Jag ser ingen glädje längre, bara elende och smärta som jag aldrig kommer komma undan

bästa svenska tv-serien

jvdk

Dom autistiska japanerna som ritar dom vet inte hur flickor fungerar

Lol nej, bara påpekar att du var lite sent ute för tips om högskoleprovet
Men om man tar livet av sig får man ingen kaka

elände*

fin trå
d

Eller så är målet inte att vara realistiskt? Tror säkert att de som jobbar på animestudios är nbögar.

>88
HE
SE

nja vet inte om jag vill ha svart kuk för alla kurvor i världen
hade nog letat upp någon rik jänkare och blivit sån där troféfru

fått 2.0 5 ggr åt mig själv och 4 andra. :^)

FINA BARBARI SIFFOR!

Hur får jag ligg? Tinder suger, får inga matches. De enda två drivna vännerna jag har, har haft flickvänner sedan många år tillbaks, och den ena är en lite-Chad och den andre lite-Rik-Carl. Så hur fan gör jag?

Allt kommer bli bra.

Gör en Breivik.

>inte fredagsfest upplaga
men vad fan

ÄTA?
DRICKA?
SPELA?
KOLLA PÅ?
LYSSNA PÅ?
LÄSA (lmao nördar...)?

>komma in så här sent

Den har redan varit, långsampet.

Men herregud vi har pratat om det här tre kvällar i rad nu. Du kommer inte få ligga av att hänga i tråden(med tjejer iallafall) så dra och gör något annat.

vi har redan haft den
dra åt helvete jävla nbög som kommer in så här sent

Var bara dig själv mann1. Så här gjorde t.ex. jag idag:
>var vid mikron och värmde mat på ki
>en sjukt fin tjej går förbi
>jag säger till min vän, "snygg tjej, kolla katten"
>hon vänder sig om och ger mig ett leende
>hon går iväg och är borta några minuter, sen kommer hon tillbaka för att värma sin mat typ
>jag frågar om hon vill ha sällskap
>vi äter tsm, snackar skit (jag är fett bra på detta), jag fick hennes nr

>ÄTA? Godis/chips
>DRICKA? Cola
>SPELA? ff7
>KOLLA PÅ? venne
>LYSSNA PÅ? molymém och sargon
>LÄSA (lmao nördar...)? får se om det blir något sånt ikväll.

>det är nbögit att supa ensam och se på film

Någon mer som har potensproblem här? Vad ska man göra åt saken?

du har potential mannen. ge inte upp. skriv ner en lista på saker du vill ändra på och försök sedan att jobba på dem.

>undanflykter

Vad lyssnar tråd1 på?

youtube.com/watch?v=0EWbonj7f18

Mark Kermoderecensioner

>using a mene created by jews
>being this retarded

youtube.com/watch?v=y5rDgwhLkEE
youtube.com/watch?v=E93n3BONHSo

lyssnar inte på något, men har denna på hjärnan
youtube.com/watch?v=4aP1N_uixNI

Oy vey!

Jag har inte, men om jag hade hade det inte spelat någon roll.

Om du vill ha tips så kan du kanske prova att inte runka ett tag, om jag inte runkar på en vecka brukar jag bli konstant kåt och redo. Annars vet jag inte.

youtube.com/watch?v=C5X-K3RfZdo

Finns i chatten!

hur i helvete flyttar jag hemifrån? vad är de billigaste alternativen?

Beror på stad

bo bland flyktingarna

Vad runkar tråd1 till?
exhentai.org/g/907598/e005f2b6c2/

>LYSSNA PÅ? molymém och sargon
skärp dig för i helvete

>Sargon av cuckad

stad spelar ingen roll. jag vill bara en liten lägenhet för mig själv.

Men vadå "gör något annat", gör vad? Gå ut på krog ensam eller?

Börja plugga och ta CSN lån

Jag är inte dålig på att prata osv, problemet är att jag är 23 och inte kan komma in på hemmafester längre som oftast hålls av yngre personer för deras omedelbara vänskapskrets, mina vänner är inte riktigt sådana typer heller.

>någon gör en Gyllenetråd på Cred Forums
>v-vilken tönt varför slösar han tid på att träna han borde träna den enda muskeln, som räknas, hjärnan!
Menar att du måste flytta till en mindre stad om du vill ha bostad (om du inte har en massa pengar alltså)

Varför flytta hemifrån?

MEN HUR FAN HAR ALLA DESSA UNGA JÄVLA IDIOTTJEJER RÅD ATT BO I STOCKHOLM? ALLA DESSA FINA BLONDINER SOM INTE FATTAR NÅGOT ANNAT ÄN ATT SUGA KUK?

Berns och café opera har väl 23-årsgräns, gå dit och var dig själv bara. Eller ta kvällskurser på universitet och träffa folk där.

>Berns och café opera
Fy helvete vad tragiskt

De får lätt jobb på typ zara och andra affärer och lägger sen 60% av lönen på hyra.

Pappa betalar.

Asså du måste skoja med mig mann1 haha

>var dig själv bara

Skojar du med mig? Det är populära ställen.

Okej men jag är inte en UTÅTRIKTAD LÅNG KILLE-typ så sådana ställen är inte för mig, jag vill ha lugnare miljöer, säg hemmafester. Hur kommer jag in på sådana?

Vad menade Ben Garrison med detta?

>lokala bion visar Taxichaffisen på tisdag

HELL KEK! DÖD ÅT SVENSKA HOROR OCH NEGRER!

Rösta :3 doodle.com/poll/ue4ncbmy2y6vq5sk

Vilka är de med mest dubbelmoral i Sverige?
Skulle säga Muslimer fråm Mena är värst.

Araber är alltid folket med sämst moral. Svenskarna är bara hjärntvättade.

>dkn

2,5D>2D>3D

Borgare

Vänstern.

Glöm inte Mellanösterns "Mångkultur för Sverige, etnostat för Kurderna" kurder.

jag gjorde faktiskt det i ett år. nu har jag 80,000 kr i CSN skuld.

hur mycket kan hyreskostnaderna för en etta vara i småstäder?

för att jag klarar inte av min familj längre och jag vill vara självständig.

Och vad tänker de göra med sina liv? Fortsätta suga Chad/Rik-Carl kuk i 20 år medans de jobbar på Zara eller vadå?

Alltså vår generation kommer producera ännu fler barnlösa 60 åriga tanter med kort hår och afrikanska örhängen, det kommer att vara nådastöten för den svenska nationen.

bra röstning
sometimes

Gå till vårdcentralen. Orkar du samla dina tankar först så gör några anteckningar, är lätt att tappa tråden i sådana samtal. Finns många olika typer av backning att få. Håll ut, självmord är det sista man behöver stressa med!

herregud vad Cred Forums har förstört ben garrison

Hell seger

Det har alla sakt men det blev bara värre tills man nådde botten

Vet inte ens själv vad jag vill, allting är bara så tomt

Gått till vårdcentralen gång på gång i två år nu, har bara fått skit därifrån utav läkare som inte bryr sig. Vill bara bli sjukskriven så jag kan sluta stressa och skit men läkaren absolut vägrar, även fast hon vet hur illa jag mår och vet min diagnos.
Kommer snart förlora mitt hem och hamna flera tusentals kronor i skuld, varför fortsätta?

Finns det några fördelar associerade med attraktionskraft om man avhåller sig från att runka, eller ska jag bara runka?

hehe mm

>Och vad tänker de göra med sina liv? Fortsätta suga Chad/Rik-Carl kuk i 20 år medans de jobbar på Zara eller vadå?

Vad gjorde kärringarna förra seklet som var tvungna att jobba som sömmerskor och fiskmånglerskor? De flesta jobbar till de är 25+, sen pluggar de till något inom HR eller så. Fattar inte varför du är så besatt av vad andra människor gör.

Prisad vare Kek!

>Vet inte ens själv vad jag vill, allting är bara så tomt
Du vill se de som gjorde detta mot dig lida. Du ska aldrig begå självmord, du ska gå ut med hedern i behåll i ett hjältemodigt dåd mot människor som hjälper till att upprätthålla det här systemet: Journalister, kapitalister, politiker, judar, osv . . Låt de veta att de inte går säkra så länge de försöker utrota vår ras genom att utsätta människor som du för det lidande du genomgår.

Jag blir mer kåt, mer benägen att söka kontakt med tjejer, mer på och mer charmig.

>Fattar inte varför du är så besatt av vad andra människor gör.
Därför att jag vill bilda familj med någon, men alla dessa tjejer som hade kunnat vara bra kvinnor går istället runt och slösar bort sina jävla liv.

Jag tror jag hör saker som inte finns. det lät typ som ett djur eller nåt

Detta.

Gå och lägg dig

Men lägg av för fan, du äger inte andra människor och har ingen rätt att bestämma hur andra ska leva sina liv. Om du inte vore en sån misslyckad loser med komplex skulle du kanske också hitta en tjej.

Ny Osanning om Trump av Stefan Molyneux
youtube.com/watch?v=Vsbr8QMPLWY
youtube.com/watch?v=Vsbr8QMPLWY

De skulle väl snarare slösa bort sina liv om de "bildade familj" med en jävla tönt som du.

>libertarian
>engelska ord
Hejsan redditbögen, gillar du tråden?

Jag hörde att det kommer ca 50 000 nya i år. Det ska tydligen bara vara läkare, forskare, ingenjörer och välutbildade. Dom berikar Sverige!

Vad menade han med detta?

>loggar in för att spela lite
>finner den här skiten

Snöstorm JA!

>du äger inte andra människor
Vad yrar du om din jävla kastrerade nolla?
>och har ingen rätt att bestämma hur andra ska leva sina liv.
Det är det vackra med den judiska korrumperingen av våra samhällen. Tekniskt sett så bestämmer de inte vad andra ska göra, eftersom alla är fria att göra som de vill, men med enorm påverkningskraft så gör människor SOM judarna vill oavsett om de måste göra det eller ej.

Nej, jag försöker inte "bestämma över andra", jag önskar att andra inte spenderade 30 år av sina liv på att knulla runt och sen när de börjar bli infertila inse att de minnsann måste hitta en "bra man" nu. De hade kunnat undvika så mycket lidande om de hade gjort som människor gjort i tusentals år.

Haha aa för livet går ut på att dricka alkohol och ha kul och sen dör när man är 50 xD

anime är livet

haha nääeeee man ska hitta sin fruga tidigt och klämma ut ett par ungar, eller hur connny??

Judarnas fel att du inte har en tjej, got it. :)

>buhu judar allahu akbar!

TÅHÅ

Ja, det är judarnas fel att det inte bildas unga par längre och människor knullar runt tills de är 40. Därför att detta inte skedde innan judarna tog kontroll över Västvärlden efter andra världskriget.

Ja.

Hej SÄPO

Flippa inte ur bara. Försök hålla dig lugn för vi behöver ingen Elliot i Sverige.

aftonbladet.se/nyheter/article23536357.ab
>Danielsson: ”Hatet och hoten äter på en”
>– Det har varit allt från att jag borde skjutas till att jag borde avgå. Det är klart att det inte är roligt. Det är jobbigt och det påverkar mig som människa. Men jag är inte ensam om det. Det är många på Migrationsverket och på andra myndigheter som gör ett jättebra arbete, är väldigt lojala mot sin uppdragsgivare och som utsätts för attackerna och de troll som finns på internet i dag, säger Anders Danielsson.
>och som utsätts för attackerna och de troll som finns på internet i dag, säger Anders Danielsson.
Haha aa 50-årig svensk kapitalist vet vad ordet "troll" är för något och har inte fått manus från U.S state department inför propagandaintervju med judiskt ägda Aftonbladet haha.

>det bildas inga ungar par längre

Jag och mitt ex tog varandras oskulder när vi var 18, sen var vi tsm i 5 år. Min nuvarande tjej har haft en kille innan mig och de var tillsammans i 4 år. Vi är 24 och 23, respektive. Det är nog bara du som är en förlorare favä.

Haha aa för majoriteten av människor i 20 års åldrarna är i förhållanden med plan för familjebildning
>Det är nog bara du som är en förlorare favä.
Nej det är nog snarare bara du i tråden just nu som inte begriper att dina personliga erfarenheter och upplevelser inte nödvändigtvis stämmer överens med majoriteten av befolkningen.

Har du smakat röv?

HAHA, aa visst, en okysst oskuld i tidiga 20-årsåldern som du har såklart mycket mer världsvana och människokännedom än oss andra. Vem tror du att du är egentligen?

>återuppleva högstadiet
i så fall skulle jag spela Resident Evil 4; såg aldrig filmerna

Vi trevliga killar kommer sist, eller hur?

Du känner bevisligen inte till att enmannahushåll är den vanligaste "familjekonstellationen" i Sverige idag.

Din bristande insyn i ämnet är extremt tydligt.

>HAHA HÖÖ jag har flickvän det har inte du därför vet jag bättre HÖ HÖ

Vi vanliga killar riskerar att inte komma överhuvudtaget, om juden lyckas med vad de är på god väg att göra så kan de utrota vita inom 2 generationer av rasblandning och barnlöshet. Tror du på allvar att majoriteten av unga vita tjejerna i Sverige idag kommer att bilda familj, någonsin?

>Tror du på allvar att majoriteten av unga vita tjejerna i Sverige idag kommer att bilda familj, någonsin?

Är du dum i huvudet på riktigt?

>Ad hominem
Hej din ointelligenta nolla, nej jag är inte dum i huvudet på riktigt eller på låtsas. Om du tror att snygga tjejer som knullat Chad och Carl i 10 år kommer skaffa barn med vanliga knegare som de blir äcklade av bara av att titta på så har du inte förstått syftet med agendan och den effekt den har haft hittills.

jag till vänster

>Gått till vårdcentralen gång på gång i två år nu
Det suger... :( Du kan kontakta PÖM (Psykiatrisk öppenvårdsmottagning), har du redan diagnos bör det vara lätt att få rätt fortsatt stöd!
>diagnos
En officiell diagnos är främst till för att utforma fortsatt hjälp. Vad jag känner till så finns det:

Boendestöd - om orken inte räcker till att sköta vardagssysslor. Utformas efter din vilja/behov. Kan t.ex vara att se till att det finns mat hemma, att det städat, finns rena kläder osv.

Personligt ombud - är INTE samma som Godman. Ombud kan backa dig i kontakter med läkare, kommunen, Arbetsförmedlingen osv.

Sen finns det olika typer av aktivering, t.ex att någon tvingar upp dig ut sängen och hänger med på bio, bowling eller bara en fika. Kan vara skönt med en normal människas sällskap i normala miljöer om man annars inte vågar/orkar.

>Kommer snart förlora mitt hem
Ring kommunens växel, säg att det gäller ekonomiskt bistånd (socialbidrag).

Kan inte relatera favä, ser rätt bra ut och så fort jag berättar att jag pluggar till läkare så gnistrar det till i tjejernas ögon.

svagt bete favä

>haha plugga bara till läkare, du är en nolla om du inte pluggar till läkare. alla män borde bli läkare så att de kan få tjejer för om de inte pluggar till läkare så kan man inte få tjejer och då är man en loser haha ööh
Ignorance is bliss

Sankt Elliot Rodger hade rätt. Det handlar inte om någon jävla jude. Det är bara kvinnlig natur.

Du behöver inte projicera mann1, säger bara hur det är från mitt perspektiv. Har aldrig haft problem med tjejer som sagt och inte upplevt att de skulle vara som du beskriver dem.

Hatar alla men vita människor och asiater påminner mig inte om deras existens varje gång jag går utanför dörren. De håller sig lugna och för sig själva - därför förtjänar de inte lika mycket hat för att vara rättvis.

Och vem var det som såg till att den kvinnliga naturen att släpptes fri?

>och inte upplevt att de skulle vara som du beskriver dem.
Fast vad du "känner" och "upplever" är fullständigt irrelevant mann1. Kvinnor idag ÄR så pga propagandan vi SER.
>Aldrig haft problem med tjejer
Bevisligen så har du det eftersom du inte är i ett förhållande och knullar runt, precis som de dåliga tjejerna också gör.

...

godnatt tråd1

>Vet inte ens själv vad jag vill, allting är bara så tomt
Det måste väl finnas nånting du vill kämpa för? Försök föreställa dig hur du vill att ditt liv ska vara. Du kan till exempel vilja ha ett bra jobb eller vänner att gå på krogen med, en flickvän, en bra kropp, annan klädstil, kunna spela ett instrument, vara med i ett band osv.
Vad är dina mål och vad måste du göra för att kunna uppnå de?
Nu har jag inte depression eller något så jag kan inte tänka mig hur det är i just din situation, det är bara du som vet det.

>Gävle
>Norrland
välj en

Men jag är i ett förhållande, vännen.

kände en som sa att han fick 2.0
men så var han också mytoman

>den känslan när man inte har en pilbågskjutande flickvän att kolla på en film eller serie med

Okej, så:
>Blivande läkare i förhållande med en tjej
Grattis, du tillhör topp 0.1%, men du argumenterar som om
>"eftersom jag tillhör topp 0.1% så måste också alla andra män göra det, därför har du fel"
Vilket inte stämmer, därmed har du fel.

Det jobbiga är att kommunen viftar iväg mig om jag inte varit inskriven på arbetsförmedlingen i 3 månader eller är sjukskriven, ska ringa igen på måndag och boka tid och hoppas på det bästa

Bästa sättet jag kan beskriva det på är att man är hungrig men inte sugen på något. Klar jag vill ha något i mitt liv, men det finns inget som jag vill ha på samma sätt som hunger utan sug, om lite åt brist på aptit hållet

Känner massa ingenjörer som också haft långa förhållanden. Det är nog bara du som inte kan få grepp om livet favä.

Juden genom frankfurtskolan, 68-vänstern och feminismen, vad är din poäng? Kvinnans natur är densamma. Enda skillnaden är att vi kan se den nu.

Hur många ingenjörer tror du det finns i Sverige? Hur många läkare tror du det finns i Sverige?

Återigen, du verkar inte fatta simpla saker som att bara för att en pytteliten minoritet av män "har det bra", så "måste alla andra män också ha det bra", vilket inte stämmer.

>Det påverkar inte mig därför är det inget problem
Sade varenda aristokrat som blev av med huvudet ever

Varför gör du inte något av ditt liv istället för att gnälla som en liten tjej? Tror du det är attraktivt? Tror du någon kommer vilja ha dig då? Finns bokstavligen INGEN ursäkt till att inte utbilda sig i Sverige, landet där man får allt serverat på ett fucking silverfat.

TJOCC

Om det vore kvinnlig natur så hade det varit ett problem i förkristen tid, vilket det inte var.

>Du är en loser om du inte "utbildar dig till" topp 0.1%
Du fattar återigen inte poängen, du är bokstavligt talat för ointelligent för att hålla en konversation med

>>Varför gör du inte något av ditt liv istället för att gnälla som en liten tjej? Tror du det är attraktivt?
>haha mann1 varför argumenterar du för??? HAHA DET ÄR INTE SEXIGT FATTAR DU

Herregud, du är fan pantad.

2hu J/N?

>så hade det varit ett problem i förkristen tid
Nej eftersom de hedniska samhällena inte tillät kvinnor att ha den makten. Romarna hade till och med en teaterpjäs där de gjorde narr av ett påhittat samhälle styrt av kvinnor.

Så, nu har jag swipat höger cirka 2000 personer på Tinder den senaste timman, bara en match och det är en brud som inte ens svarar när jag skriver.

>WAAAAAAH BARA BRAD PITT DUGER FÖR MIG WAAAAH
>Västerländska kvinnor
not even once

J

>vad är dionysoskulten
>vad är romerska orgier

>tfw no swedish boyfriend

Så du menar att det är kvinnans natur att dela på en man tillsammans med 100 andra kvinnor? Tror ej det.

enligt flashback märker appen när du swipar för mycket och då hamnar du sist.

sen kanske du har fula bilder bara.

fattar inte hur man inte kan få matchningar. jag är kanske 7/10 som bäst på mina bilder men hade 150-200 matchningar ändå.

Det är ju det biologiskt riktiga favä.

Ja. Om du nu är så jävla övertygad om att ((( de ))) ligger bakom din fvlöshet så gå med i NMR då och """kämpa""" mot dina antagonister?

Jag har totalt swipat ungefär 5000 personer, fått bara 7 matchningar. Tog precis bort matchning med horan som vägrar svara efter att hon matchar och jag skriver till henne.

>appen känner av vilka som är för desperata
>sorterar bort betorna
Jag dör

vad har du för bilder på dig själv och vad har du för pres, beskriv?

youtube.com/watch?v=OrwycV41-Y8

låten som är omöjlig att tröttna på favä

youtube.com/watch?v=6_niUYYTW_A

Nej, det är inte det biologiskt riktiga att skapa inavlade incestsamhällen.

Läs "my twisted world" och sluta slösa din tid på något som inte funkar.

fallon är ett gigantiskt kukhuvud

Det är klart att det är judarna som ligger bakom det faktum att de flesta unga människor är singlar idag, ja.

Det är evolutionärt fördelaktigt att premiera livskraftiga drag. Om kvinnor valde medelmåttor skulle vi aldrig ha utvecklats som art.

>enligt flashback märker appen när du swipar för mycket och då hamnar du sist.
Vad menar du? Länka tråden.

Det är evolutionärt fördelaktigt att skaffa barn med stabila män när man befinner sig i sina bästa åldrar för att säkerställa avkomman största möjliga chans att överleva, det är inte evolutionärt fördelaktigt att vänta tills man är 40 och snart infertil efter att ha blivit sönderknullad och inte längre är attraktiv för någon.

genom att gå på Berns och Kaffe Opera och bli polare med utåtriktade typer ofta har hemmafester

såg blå filmen igår på bio
topp mys favä

Finns inget krav på att ha varit inskriven i 3 månader, bara du söker arbete aktivt. Du kan överklaga beslutet. Handläggaren ger dig då kontaktuppgifter till sin chef. Överklagandet behöver inte vara formellt på något sätt, det är bara att beskriva situationen.

Från socialstyrelsen.se/hittarattmyndighet/ekonomisktbistand :
>Socialtjänsten bedömer och beslutar vem som ska få bistånd och hur mycket det ska vara. De ska då titta på omständigheterna i varje enskilt fall. En grundförutsättning är att man inte kan klara av situationen på egen hand trots att man har försökt. Är man till exempel arbetslös krävs det att man aktivt söker arbete eller deltar i verksamhet som kommunen eller Arbetsförmedlingen har för arbetssökande. Om man behöver andra insatser för att kunna övergå till egen försörjning kan man ta upp det med socialtjänsten.
Detta:
>>Om man behöver andra insatser för att kunna övergå till egen försörjning kan man ta upp det med socialtjänsten.

Om du har en officiell diagnos som försvårar för dig så är det kommunen eller PÖM som ger dig extra stöd. Läs mer om Personligt ombud och hur det sköts i din kommun.
sv.wikipedia.org/wiki/Personligt_ombud

Har du förstahandskontrakt? Isåfall finns info om vräkning här:
socialstyrelsen.se/hemloshet/vrakningsforebyggandearbete/vrakningsprocessen
>Socialnämnden i den kommun där lägenheten finns ska ha informerats om uppsägningen och anledningen till denna. [...]
>En hyresgäst får heller inte skiljas från sin lägenhet om socialnämnden inom treveckorsfristen skriftligen meddelar att man åtar sig att betala hyran eller om hyresgästen inte har kunnat betala hyran inom treveckorsfristen på grund av sjukdom eller någon liknande oförutsedd omständighet och hyran har betalats så snart det varit möjligt.

Något känns lite av i din situation. Diagnos och förlamande ångest men inget stöd? Boende men inga pengar?

do you like Beatrice?

>kvinnor kan i värsta fall insemineras och skaffa avkomma utan en partner
>ensamma män får hålla sig till anime
Kan inte sluta skratta

i just found this on mein computer

Rem~

dessutom så går deras liv ut på att ta emot resurser från andra och allmänt ha det lätt

det är moraliskt rätt att göra kvinnans liv svårare (självklart aldrig lika svårt som för män) genom att ställa lite krav på de.

Rem is a cuck

Cat?

Cat is a crybaby

Skulle en vit man attackera en annan vit man?

>tfw no beako loli on my lap RIGHT NOW

Varför i helvete babblar du om biologi och politik för? Du vet mycket väl att det är din personlighet som är skulden till dina misslyckanden. Du dömer och patroniserar andra (i det här fallet priviligerade blondiner) för att du inte är nöjd med ditt egna liv, inte för att du vill fixa nån jävla familjekris i Sverige.

trips of truth

>germaner
>vita

17k pages of porn help...

>Varför i helvete babblar du om
Svarar på frågor, rättar till misstag.
>Du vet mycket väl att det är din personlighet som är skulden till dina misslyckanden.
Att du blir triggad har noll med det faktum att det knappt finns bra kvinnor kvar i Sverige att göra.
>inte för att du vill fixa nån jävla familjekris i Sverige.
>inte är nöjd med ditt egna liv,
Två olika saker fast som hör ihop. Men jag vet inte varför du tar upp det tidigare? Jag kan väl vara av politiska åsikter som avser att fixa familjekris och samtidigt vara missnöjd med min egen situation eller hur?

mer oanständig beatrice

Har inte många bilder på mig själv överhuvudtaget. Men min profilbild är en bild på mig själv när jag tittar in i telefonen när jag tar bilden och ler lite halvt coolt sexigt sådär, med schysst käke och hår osv, den andra bilden är när jag tränar. Kort intro där jag uppger längd (181cm) och lite annat kort

...

>Har inte många bilder på mig själv överhuvudtaget. Men min profilbild är en bild på mig själv när jag tittar in i telefonen när jag tar bilden och ler lite halvt coolt sexigt sådär, med schysst käke och hår osv, den andra bilden är när jag tränar. Kort intro där jag uppger längd (181cm) och lite annat kort

Inte han, men vad menar du nu?

SLUTA

lol

...

Va?

>bara för att jag är en mexikansk våldtäktsman betyder inte att alla mexikaner är våldtäktsmän

Ett av rummen i spielbergs yacht

Försök inte. Det är uppenbart att det är dina personliga problem som stör dig mest, men ändå så fokuserar du så mycket tid på att prata om familjekriser, "judarna", evolution och annan skit. Inte fan är det judarnas fel att du inte får ligga, läser du ens själv vad du skriver?

>men ändå så fokuserar du så mycket tid på att prata om
Det var inte jag som började.

Ja, ovanstående är ett legitimt argument.

Jag började med att klaga över min egen situation. När det kommer till politik så sysslar jag med det på annat håll, inte här.

Eftersom du inte har några argument så försöker du köra den klassiska:
>"Haha mann1 du vill bara inte inse att DU är problemet! Titta på vad du skriver här liksom HAHA mann1!"

Jag vill bo så här favä

Du vill bo i ett skyltfönster??

>1-5
Stanna uppe och supa
>6-0
Gå och lägga sig så man kan vara produktiv imorgon

>alla kan se en runka

Fasen va schysst, här vill jag bo.

Inte ens hubbletelskopet skulle kunna se anons penis favä

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

>dkn vi en dag kommer sno judens rikedom och dela ut den till folket

Hell seger

>dkn ingen alice att supa med medans hon gör söta dockor

Tyvärr blir det inget mer supande inatt verkar det som.

O JA STÄM MIG

är det där första bourne filmen spelades in?

Sov gott user!

ihm, nbögeri är osynligt för nbögarna själva

jävligt bra fråga favä

>dkn vill bara vara rik
kvääää

Ja och det är hur du försvarar dig själv som visar hur du tycker och tänker.

Vad menade han med detta?

Att köra abstrakta attacker är inget argument

>dkn ingen sovjetunion

>vem är jag frågar du? pfftt.. jag är mer än bara en simpel stormbög... jag tillhör den ALTERNATIVA HÖGERN. den mytologiska NORDISKA kraften som vaknar inom EVROPAS folk när STORMEN drar över vår kontinent och renar den likt en STORMELD med KAMP och SEGER

>dkn någon ombrevar ens pasta
HELL SEGER KAMRAT STORMEN KOMMER!

o_____o

Elden stiger och snart kommer vi inte att behöva sjunga om fornstora dagar, vi kommer att leva i dem!

hahah mmm ännu en kväll utan knull

Läs My Twisted World. Svartpillra dig själv.

HELL SEGER

Redan läst den men Elliot hade ju säker flera chanser. Han såg bra ut iaf, Jag ser ut som skit.

...

Sova vore skönt, får jag?

Araber och germaner, jordens två krigarfolk enade mot den evige juden! HELL SEGER! HELL SEGER! HELL SEGER!

>vara produktiv

Precis. Han såg bra ut, var rik, hade en farsa som arbetade med en hollywood storfilm, och ÄNDÅ kunde han inte få ligga. Antingen är du nbög eller så är det kört.

>dkn nostalgin kommer då och då och överraskar en
känns tungt men ändå ljuvt på något vis, som att minnas en gammal vän
youtube.com/watch?v=wmzlgtJPx6Q

Rullar igen, var ju dubbel. BELL HELLMAN eller grod natt!

Trams, jag är nbög. Är rolig, karismatisk och allmänt skön och folk älskar mig. Har så jävla socialt liv så du kan bara föreställa dig. Ändå 22 och oskuld pga jag är ful.

en.wikipedia.org/wiki/Syrian_Social_Nationalist_Party
>dkn de strider för Assad mot IS tillsammans med frivilliga från Gyllene Gryning och andra nationalsocialistiska organisationer
Hell seger!

kieslowski?

>vilja borsta tänderna med salt och köa flera timmar för bröd

baka favä

Hellre det än att kunna välja mellan 20 märken av GMO™-bröd att köpa med sitt Kreditkort© varav vissa har lite extra spännande patenterade™ nervgift direkt från Kapitalet© medan man långsamt inväntas sin död.

>öppnar tråden
>läser från börjar
>ser en massa sötpajer
>inser att jag aldrig kommer ha en sötpaj fv


Jag går och lägger mig, tack för den grabbar.

>It advocates the establishment of a Syrian nation state spanning the Fertile Crescent, including present day Syria, Lebanon, Iraq, Kuwait, Jordan, Palestine, Israel, Cyprus, Sinai, southeastern Turkey (Alexandrette and Cilicia), based on geographical boundaries and the common history people within the boundaries share.

ambitiösa grabbar

Nästan som NMR

>that picture
>offensive

bump

Åk till Thailand med mig user

who the fuck are you?

fuck off

autism

...

>dkn hela Cred Forums ser oss som ett av de topp 3 mest hanrejade länderna i världen

Det kan nog stämma favä

De har ju inte fel

Titta, en Sverigefamilj!

mhm vårt land är så jävla dåligt liksom, hahahhaa fan vad vi suger andra länders kuk också hahahahaha

>dkn har för mycket 2d att kolla på
>dkn kurser börjar på måndag
>dkn kommer inte kunna kolla lika mycket
;_;

titta inte på anime då

>ungen har mörkt hår och gula ögon
>morsan är blond och blåögd
Tror inte den där familjen är äkta :^)

gud så söta :3

D-det är ju anons barn som han har fått med Trådstart-tan!

haha aa jag älskar svart snopp liksom och typ muhammed får ta min fru

Nej, Trådstart-tan är INTE en rasblandare

user är vit :3

grod natt tråd1

...

Varför vill Azusa döda mig?

Hon vill bara vara med dig på det enda sättet som hon kan

Vilken snäll flicka!

>dkn

>t. vilgot 13 bast

just precis

>Eagles of the Whirlwind
man måste älska hur bra tredje värkden-länder är på att komma på klyschiga namn för sina organisationer

Hur får man en fv som skjuter 300 pilar om dagen?

Utan ett kollektiv, finns inga individer.
Utan individer, finns inget kollektiv.

Individer som kollektivt samarbetar, bygger ett starkt samhälle.
Kollektivet som individuellt arbetar, bygger ett hälsosamt samhälle.

>>>/wowforumet/