/mämmi/

Rikkausrakkaus-painos

Other urls found in this thread:

youtu.be/X67lbRQUcic
youtube.com/watch?v=Z76TVxDfRgM
youtube.com/watch?v=SgyUpcv6v1c
youtube.com/watch?v=VHMQMW8WTYk
youtube.com/watch?v=VdnDiWSXF-o
youtu.be/Nh8CfWEnSJ8
youtube.com/watch?v=u5xZbJDZZo4
youtube.com/watch?v=zqJRnD5HuZw
youtube.com/watch?v=spt2UfzXBqs
youtube.com/watch?v=wVOrxrm_9Fk&feature=youtu.be
youtube.com/watch?v=XuUFIFM5hqA&feature=youtu.be
youtu.be/R9R4zPTpS9w
youtube.com/watch?v=_qUPnnROxvY
youtube.com/watch?v=oK0lkrtYvVs
hs.fi/kaupunki/a1474078695774
singularityhub.com/2010/06/30/how-much-is-the-newest-advanced-artificial-hand-11000-usd-video/
hbl.fi/artikel/sex-procent-av-finlandssvenskarna-har-flyttat-till-sverige-under-2000-talet/
twitter.com/NSFWRedditVideo

Oispa

>miu mau :D

...

praise allah

/alisa/

Tästäkin yli vuosi, niin se aika vaan rientää ku on kivaa.

tykkään noista kulmakarvoista

Voimia Väänäselle, itsehän ajattelin tänäänkin nauttia kulttuurivärinöistä runkkaamalla neekeritödöille bönden hellässä huomassa

Luin tänään Pizzaraamatun. Olen nyt pizzajeesus.

Onko teillä hetki aikaa puhua pizzasta?

Melko paska vuosi

Onko kamerassa vikaa, vai hohtaako jollain ruokavaliolla kieli noin kirkkaana?

>kävele alasti jääkaapilla hakemaan olutta
>vastakkaisen talon tyty on parvekkeella röökillä ja tuijottaa mua ikkunan läpi
haluukohan se munaa

sä postasit tän jo

joo

Mua kans kyylää monta kertaa päivässä vastakkaisen talon parvekkeella tupakalla yks vanhempi nainen, ehkä jotain 50. Ei oo kyl alasti nähny, mut alushousuillaan jatkuvasti kyl.

Aina ihmetyttää miksi kerrostaloalueilla ei ole kaikilla verhot yötä päivää kiinni.
Itse kotona pyörin semmosissa lojumisrievuissa että ei niitä esittele naapuriyleisölle.
Varsinkaan nyt kun kännykän kameralla saa zoomattua lentokoneen ikkunasta tuijottajaan.

Turn it on.

Hello.
Is it dubs you're looking for?

It's already on judging by those quads

Roskaruoka ja anime ovat epäironisesti kaikkein parhaat asiat maailmassa.

dont be afraid to take a sip

Tsaari Putin on kieltänyt herra Rothschildiä ja hänen sukuaan astumasta äiti Venäjän maankamaralle. Hieno mies.

Melankolia on parasta

>stk voi /adv/ laudalla haukkua sinne postaavia naisia tyhmiks huoriks

Hoh piti laittaa patteri päälle, talvi alkaa tulla päälle

Poistin vahingossa elokuvafilen ja oli elokuva auki valmiiksi katottavana.

Voinko reversaa sitä mitenkään vai pakko katsoa putkeen loppuun tai menetän leffan?

Voitaisiin tehdä samoin ihan näin aluksi.

Tuon ei pitäis windowsilla olla edes mahdollista, se ei anna poistaa auki olevaa tiedostoa. Linuxilla haet sen procista sulkematta sitä playeria. Jos Mac niin rukoilet Jobsia, jos Android nii viillä ranteet.

jos vaan shift+delete, niin tiedoston käyttämä tila kuitattiin tyhjäksi, mutta se on semmosenaan levyllä jos on tiedostonpalautusohjelma ja et lataa samalle levylle jotain sitä tyhjäksi kuitattua täyttämään.

Voimia Väänäselle

>inb4 hän lataa tiedostonpalautusohjelman juuri siihen kohtaan

Poistin torrentin.

Oispa

Jep, sitten voi olla että roskadatana saat tämän /mämmi/n ja kaikki poiston jälkeen avatut sivustot koska torrentit käsittellään monesti väliaikaisina internet tiedostoina siihen asti että ne itse siirtelee tai menevät levyn eheytyksessä kansionsa mukaiseen suuntaan.

Sanos muuta.

Menikö pelkästään Roskakoriin?

Tässä on David Rockefeller. Hän on 101 (101) vuotta. Hän saa tänä vuonna seitsemännen (7) uuden sydämensä.

kävin isännällä kyläsä: "hitlerillä jäi hyvä juttu kesken, saatanan juutalaiset kikkarapää koukkunokat heiluvat sielä itkumuurilla. koko israilin sais räjjäyttää ja tehä siitä parkkipaikan"
onko minut kasvattanut joku antisemitisti?

Kah, sillähän on se perinteinen äärifeministin suu.

Läpällä vaa

Jos sillä on liikaa kavereita vastaanottokeskuksesta? Kuulostaa Irakilta.

Juuuh elikkäs kortti kadonnut tällä hetkellä, ei käteistä ja vahingossa painan jonkun vanhan välilehden joka oli auki että tilaan kebua. Soitan sinne että vahingossa tilasin kebabbia ja ei ollut tarkotus.

Noh, alle 10 minuutin sisään tulee kebumies kebun kanssa ovelle. KYMMENEN?!? Mitä vittua, ja on vielä vitun töykeä.

Vaatii että teen puhelinmaksulla sen maksun ja sen mä teenkin. "Joo en ymmärrä mennen takaisin ja olen yhteydessä jos jokin menee pieleen".

Oon aika hämilläni nyt.

sen naapurisa assuu saksalainen ja vähä aikaa asu italialainen. sattumaa varmaan

Oiskohan kontrasti. Nekrujen hampaatki näyttää tosi kirkkailta sen takii

Todistaa vaan että noilla pyörii mukana mikrossa lämmitetyt kebut. Itse en olisi maksanu koko paskasta.

Varsinkaan tota puhelin extraa.

juotteko KALIJAA?

Rahamies on erimies. Toivottavasti kuolee tuokin pikapuoliin

Katotaan niin elää 300-vuotiaaksi, piikittää varmaan päivittäin nuorten neitsyiden verta.

Aina hauskaa kun neekeri tulee pimeällä vastaan huppu päässä kun matkan päästä näyttää että tyhjä takki ajaa pyörällä.

Kiinnostais tietää montako murhaa tämmöisenä pankkimafiosona kertyy sadassa vuodessa.

Tolla menolla saa vaihtaa uutta pumppua viikon välein kohta. Ikävä vaan että se loppu suku ei katoa mihinkään.

Post videos about mämmi.

youtu.be/X67lbRQUcic

Uusin sukupolvi on melko Kardashianeja, joten saattaa tulla loppu sitten kun ollaan eläkkellä tjsp

Saa kai noita elimiä pimeiltä markkinoilta mutta mikään ei yllättäisi kun omistaahan nuo puol maailmaa kumminkin

Lol apua pitäis mennä bileisiin mutta ahdistaa....

Vedät hirveet perseet ennen sinne saapumista ja oksennat eteiseen

Hei älä mee

Panettaa

Mikähän VOKki tän videon asuntola on?

Mene panemaan.

jonnet taas liikkeellä :D

Ai homottaa vai?

Menet siitä ovesta sisään, isket pätevyydet pöytään ja katot suoraan silmiin ja sanot että sä oot nyt se pojuyde.
Sillä selvä.

Pärr Pärr :-DD

Biologi nyymeille kyssäriä:
Kuulema ihmisten rotujen (= race) ero geneettisellä tasolla luokkaa 0,5%. Pitääkö tämä paikkansa ja miten tälläiseen tulokseen oikein tullaan?
Koira rotujen (= breed) ero on myös kuulema samalla tasolla, mutta pitääkö tämä paikkansa?
Jos kyllä, niin voidaanko silloin sanoa, että ihmisten deviaatio onkin sitten breed rodun (= race) sijasta?

*paskantaa hattuusi*

tahtoisin vain istua Pyynikin hiekkarannalla ja syödä muikkuja

*paskantaa nimikenttään*

Miks noi kebumiehet ei ikinä tuo oikeita juomia? Taas tuli joku kokis 7upin sijaan.

*paskantaa sielullesi*

Mitä sä jotain pol-tier rotupaskaa mämmissä mietit, vittu? Mee tekee jotain mitä siel tehdään lauantai-iltaisin.

Nyt jäit kiinni sun falseflageistäs vitun homo.

*paskantaa lipastoosi*

jaa jakamaan persettä ählämeille

Mee ite takas takkuun, mädättäjä.

Pitää paikkaansa. On pitäny paikkaansa jo pitemmän aikaa.

Painukaa te nyt vittuun :D:DDD
t. eri

Tulisko joku juomaan ja kattoon animee mun kanssa? Vielä puoli pulloa valhallaa jäljellä.

> mädättäjät työntää aina ad hominemia vastaamisen sijasta
> intellectualisteja
> ei akateemisia työkaluja

Onko roduilla (= breed) muitakin eroja, kuin koko ja ulkoinen estetiikka?

mä voin tulla, saako kanssa halailla?

*paskantaa suuhusi*

Surullista nähdä tuon tason itsensäkusettamista ja suomalaisuuden vihaamista.

Miksi te aina itkette ja valitatte täällä Cred Forums jos joku vähän postaa tieteellisiä faktoja aina Cred Forums:ista?

>YHYY KYLLÄ JOULUPUKKI ON OLEMASSA

0,5% on aika saatanasti ottaen huomioon me jaetaan joku 99% geeneistämme simpanssien kans

Ja banaanien.

Neekerit on kyl ihan eri olioita jos vertaa meihin. Kattokaa nyt niitten käytöstä.

Voin tulla kattoon animee ja paijaileen, mut viinaan en koske. Lupaatko ettet oksenna päälle?

...

Älykkyys, geneettiset vaivat kuten lonkkavika, aikainen kuuroutuminen/sokeutuminen...

>Surullista nähdä tuon tason itsensäkusettamista ja suomalaisuuden vihaamista.

Sieltähän ne psykoosit saapuikin.

katson animeni ihan yksin kiitos vaan

Minä tuun. Polkasen pyörällä. Missä nähään?

Onko hommilla siellä niiden foorumeille aina tietyt ajat kun ne tulee raidaamaan /mämmi/:n tolla niiden hevonpaskalla millä ei ole mitään totuudenperää? Pakko alkaa uskomaan joihinkin foliohattuteorioihin kun alkaa huomaamaan tän kaavan tässä.

Painukaa hommat oikeesti vittuun, ei kukaan usko teidän teorioitannu vaikka kuinka monta kertaa /mämmi/:n raidaisitte.

kävin hakemassa kaljaa, nyt ajattelin juoda kaljaa

jaa neekerillä meni tunteisiin

Päätin että äänestän ens kunnallisvaaleissa vihreitä

Saiko vassari paniikkikohtauksen?

EN PYSTY HENGITTÄÄN EN PYSTY EN PYSTY

Taitaa olla ihan luonnollista kellonajan vaihtelua.

> päiväsaikaan täällä on NEETit ja random rikkaita matkustajia
> illemmalla normot pääsee töistä ja alkaa paskapostaamaan
> myöhäisillalla normot on bilettämässä, NEET-aika taas
> seuraavan päivän puolella lähinnä vrk-rytmivammaiset aamukuuteen asti
> sit pari tuntia normoja
> toista

Hyvä juttu. Itse kävin aiemmin hakemassa kaljaa ja nyt juon niitä. Kalija on kyllä hyvää. Itellä on ihan Karhua. Mitä ostit?

Juuh elikkäs.
Aikas ilmiselvä samahomo tässä.

Mopojonneilu oli elämäni parasta aikaa, ja jonneilu oli tuntematon sana. Kaverin kanssa ajeltiin helposti pari tankillista päivässä kyntäen ties mitä metsäpolkuja kunnes löytyi joku tie jota lähdettiin ajamaan jompaan kumpaan suuntaan ja löydettiin itsemme mistä milloinkin. Ai vittu miten oli kivaa.

Toi mun viesti oli syötti. Ootko oikeesti joku vitun mädättäjä tai vassari? Eikö sun pitäis olla taistelemassa kaivinkoneita vastaan?
youtube.com/watch?v=Z76TVxDfRgM

Ajoin ite kerrran jollain mopolla kun olin joku 14v kai. Oli aika hirvee kokemus ja en oo sittemmin koskenu mihinkään moottorivehkeeseen.

ostin Olvia. se on tuossa läheisellä huoltoasemalla 12e päkki ja on vielä kylmää. kalja on kyllä hyvää

neekeri

Helikopterissa se vassari rauhittuu!

youtube.com/watch?v=SgyUpcv6v1c

Pitäsköhän huomiohuorata lauantain kunniaks? t. arpityty

Voe kun sais nuin halvalla Olvia. Ostasin Olvia aina. Olvi on minun lemppari itse asiassa. Mistä saa nuin halvalla Olvia? Kaikki kalja on hyvää. Paitsi Karjala.

Onhan ne vaikka sitä ei saa julkisesti sanoa täällä Suomessa jossa on maailman paras sananvapaus.
Katot vaikka videoita apinoista varastamassa tavaraa ja hyökkäilyistä ihmisiä vastaan niin ne toimii ihan samoin kun neekerit yleensä. En väitä että apinat olisi neekereitä mutta huomattavia yhtäläisyyksiä on käytöksessä.

Kokkasin vähän nuudeleita chow mein kastikkeella.

Oli teoriassa tosi hyvää.

Mikä?
Alotit jo.

>Kaikki kalja on hyvää. Paitsi Karjala.
>stk postaan tänne ja juon karjalaa

rapitöpö?

Entä käytännössä, paskaako?

Ei kaljaa maun takia juoda paitsi ehkä Asahi Super Dry:ta

>stk postaan tänne ja juon karjalaa
tämä

Täällä oon ^^ kukaan ei vieläkään tykkää arpitytystä

>äiti ne postaa tänne juttuja mistä en tykkää
>no mohamed, sano niitä vaan hommahopoiksi jotta kaikki tietää että ne on rassismeja

>hei ja tervetuloa /mämmi/-meetinkiin, hienoa että pääsit tulemaan!

Ärsyttää käyttää omaa kättä kiveksien räpläämiseen.

Voisko joku muu tulla räpläämään mun kiveksiä?

apitöstö

Vaikka meemuilitkin niin tossa kuvassa ei ole mitään väärää.

miumiu

Onpa ystävällinen herrasmies.

Ostin päivemmällä alkosta 5€ oluen, saa nähdä että onko rahansa arvonen, ainakin siinä on prosentteja 10,5. (Se on toi oikealla oleva)

>arpia
OI KYLLÄ!

kirjaimellisesti ketä?

No ei se hyvää kai oo, vai onko? Kyllähän sitä väkisin juo.

>noniin kaikki tulkaa tähän yhteiskuvaan!

Nesteeltä sitä saa, sieltä saa myös erittäin hyviä hampurilaisia. olen ostanut kaljani sieltä jo 9 vuoden ajan. ne on muuten hyviä kaljoja

Menes sinne Tinderiin, pk-seudulla löytyy ihan varmasti joku.

Kassipojad :D

Kehe, enpä oo vielä maistanu mutta se menee seuraavaksi

Haista paska. t. arpityty

Aika tiukkaa evästä. Toivotaan että maistuukin hyvälle.

Memeneux onkin puhunu tosta Bell Curve tilastosta.
Mutta miten ihmisten eroavaisuus voitaisiin kategorisoida sitten? Olisiko breed vai race/ sub race oikea kategorisointi?
Jos ihmisiä ei pitäisi kategorisoida, miksi näin jos koiria voidaan kategorisoida? Ihmisethän ovat kuitenkin nisäkkäitä myös?

> uliuli
eikös totuuden selvittäminen ole ihmiskunnan tavoite?
Johtaisiko muka Cred Forums-tier tason teorian toteaminen todeksi sitten automaattisesti nazismiin?
En näe kyllä pahemmin syytä alkaa tummeman ihon omaavaa pahemmin vähättelemään, jos hän kykenee minut tieteellisellä/filosofisella tasolla lyömään. Meidän ja afrikkalaisten yhteiskuntien erohan lähtee kuitenkin moraalisista arvoista, jos koulutusmahdollisuudet olisivat samat.

kek, onkos tää näitä mongolian jengin kuvia mitä 4khaanissa on kierrelly?

Aika hyvät leauat noilla ainakin verrattuna suomen nössönatseihin.

>onko sen arvosta
Laskeppa, 5x 5.7% 0.33l olutta vs yksi 0.5l 10.5% olut.

anna mennä saat multa (sinuja)

*Ulostaa vatsallesi*

Käytännössä se näytti hiiren suolilta ja maistui paskalta.

>kukaan ei tullut /mämmi/-meetinkiin

*paskantaa huppuusi*

>huoltiskaljaa
Taidat olla niitä rahamiehiä

Siinähän se nyymin sininen koira on

Korjaan, 0,335l ei 0,5l mutta maun takia sitä tulikin ostettua ja ihan testaus mielessä

Nyt vittu meet pois, oi [email protected]

KÄNNIN TAKIA SITÄ OSTETAAN!!!!!!!!

Okei sit ;_; heihei

timestamp

Mikäs tyty tää tämmönen on? Kaikkihan tietää et chiletyty on paras tyty.
Ellei arpitytyn perse oo parempi.

>se tuntuma kun ei ole Nestettä tässä lähistöllä
Liekkö koko Oulussa? Kajaanissa oli Neste Koskiportti eli Neste Tähtiportti kuten kajaanilaiset niin kivasti vitsailivat.

Arpityty on huomiohuora.

Kusipää homo koira söi uuninakit pelliltä kun nostin ne pöydälle ja kävin vessassa

ketä on arpityty?

Huomiohuora, älä ruoki sitä

Tän viikon huomiohuora, joka luuli saavansa täältä helppoa huomiota. Ylläripylläri, jopa mämmiläisillä on standardeja.

Olisit kouluttanu sen paremmin. Pöydästä (tai vastaavilta tasoilta) ei syödä omin luvin

Ihan vitusti tämä. Puhutaanko vaikka kaljasta? Itsehän juuri korkkasin Sandelsin.

arpityty postaa jotain

>korkkasin santun
Missä sitä myydään pulloissa?

ittensä pilannu huora luuli että mämmiläiset kelpuuttais?

Lopeta toi mädättäminen niin voidaan harkita.

Vähän niinku sillon kun se yks normo halus parittaa 150-kiloisen ambulocetuksen jonkun mämmiläisen kanssa.

Se tekee sitä vaan jos en ole näkemässä niin en tiedä miten sitä opettaisi olemaan kun en ole paikalla kieltämässä.

Ihan paska koira olisi pitänyt hankkia söpö kisu

#hullutyyli

kyl mä ainaki iha normo oon enkä ottais mitään valkoroska huoraa ku 8/10 tytyjäki on tarjolla

Sandels on just ihan paras

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

oon ruma ja autisti

Tee asialle jotain

mitäs vittua mää sil tekisin?

> menee apteekkiin ostamaan rumuudenpoistopillerin ja autismisuihkeen

Postatkaa kissojanne :3

Tapa ittes.

tää on se paras kisu

Noni, nyt niitä kuvia saatana

12e mäyris

siis mistä ihmeestä niitä viilipönttöjä oikeen saa? en oo vieläkään saanu selville.

älä.ruoki.huomiohuoraa. mikä vittu siinä on että pitää vastata näille ku ne tulee pilaamaan mämmin?

Onks toi nyt se blini kot?

Ei ole kissaa. Yks kusipää paska koira vaan.

Musiikkia
youtube.com/watch?v=VHMQMW8WTYk

Ne on siellä jugurttihyllyllä, rahkojen vieressä. Vain hyvinvarustetuissa tavarataloissa.

oon kuullu jotai juttua suihkusta mutta en kyllä oo mitää sieltä löytäny. toine oli vissii omasta ittestää mut en iha tajunnu mikä juttu se sit ois

Koirat on parhaita

on!

youtube.com/watch?v=VdnDiWSXF-o

Parempaa musiikkia.:D
youtu.be/Nh8CfWEnSJ8

youtube.com/watch?v=u5xZbJDZZo4

youtube.com/watch?v=zqJRnD5HuZw

Juon mehua ja kuuntelen tätä youtube.com/watch?v=spt2UfzXBqs voi juku mikä lauantai

Mitähän vittua desustoragella on vialla kun ei aukea.

Oispa

youtube.com/watch?v=wVOrxrm_9Fk&feature=youtu.be

Näytät sille että huomasit kun se söi sun ruoat salaa ja torut vitusti, se kyllä tietää mitä teki väärin. Koirien kanssa tuo pöydiltä syöminen pitäis siitä kouluttaa pois mahdollisimman nopeesti.

Ja kissat on paskoja itsekeskeisiä mulkkuja.

oikea käsi
t. amputoitu

Olis kyl ihan jees. Harmi vaan että tissieläimillä on niin pienet kädet ettei ne pysty hoitaan klassista koko paketin haltuun ottoo

Kissat on kuin naisia. Helvetin söpöjä :3

youtube.com/watch?v=XuUFIFM5hqA&feature=youtu.be

oispa roki vulovicia kuunteleva tyty

kumpa en ois juonu alkoholia

Juon olutta ja kuutelen tätä, mielestäni minulla on parempi lauantai
youtu.be/R9R4zPTpS9w

huomiohuoraan eka

t.tötö

>stk kättelet random puolituttua ja vasta silloin huomaat, että jätkä on amputoitu

Mun kassit ei oo niin isot. Helposti pystyis tissieläin räpläämään koko settiä, lämpötilasta huolimatta.

kiva parta

ittel käy joskus sillee, en kyllä ota sitä mitenkäään loukkauksena. omast mielest se on hauskaa.

Kommunismi

What is this picture about?

Äitin puolelta peritty.

Joo mut pitäs viä mieluiten puolihölmö nakkiki mahtua kouraan

Ja kusipäitä

Hyvä tietää vastaisuudessa. Itse vähän säikähin, että oisko pitäny käyttää toista kättä tjs. Ihan jees se näytti ottavan asian kyll

Average home in east Helsinki

...

yksi hammastahna kiitos

Miten sulta käsi amputoitiin?

Apartment building full of dirty niggers with one Väänänen living in it

Voi kun on lämmintä kaljaa. Otan kyllä kylmempää.

Näitä lukiessa tajusin, että afrikkalaiset ovat ikuisesti 6-vuotiaita.

infektio, mul kävi onnettomuus tossa 6 vuotta sitten työmatkalla

So what's it like for Europeans who live among immigrants?
I know that W. Europe is heavily segrated
Are they just the ones who are to poor and can't afford to live elsewhere?

poor, students, young people, and some working class living in neighbourhoods that have changed demographics under their noses and they haven't yet moved away.

It's usually students or people working in the city for a few months that are forced to live near cultural housing.
No-one local would voluntarily live there.
Even the flower hat grannies know there's not enough understanding in the world to keep their bullshit beliefs about magical foreigner enrichment if they actually live with them.

lad, that kind of segregation is universal. Every country with foreign immigrants tend to end up into same situation, when you don't have filters for immigrants.

I have had and have also currently a few immigrants living in the same apartment block - mostly it's just business as usual. They blend in just fine. Don't know tho what it would be like to live in Väänänen's situation.

No voi vittu. Menikö se ns pääkäsi vai toinen?

kerro lisää

t. kinostunut erihomo

Be sure to understand, that this is only a problem when it's muslims and africans in the building.
Even Russian mafia blocks in Kotka are very liveable.

Actually I must say, that a few of the immigrants turned to some kind of friends - but they were from Spain, Austria and USA.

>only a problem when it's muslims and africans
Joo näinhän se aina on, kaikkien muiden kanssa tullaan juttuun hienosti.

Ai saatana, kuulostaapa karsialta.

Not all immigrants are segregated, mostly just niggers and mudslimes

olin ennen oikeakätinen kunnes se leikattiin pois, oli aika vittumaista ensimmäiset pari vuotta totutella vasenkätisyyteen
mulle annettiin kyllä semmoinen simppeli 70€ koukkuproteesi, suomi on niin köyhä maa että täällä ei saa semmoisia hienoja robokäsiä, video littyy
youtube.com/watch?v=_qUPnnROxvY

We have some sand people who have recently moved in - don't know if they're allahu akbars or not. Wait, they can't be, the women folk don't cover their heads and wear make up. Well anyhow they speak some ähläm language, but greet me in Finnish. No problems with them at all.

Voitko sä vaihtaa siihen eri settejä?

> koukku
> kampa
> puukko
> fleshlight
> laserkanuuna

Might be Assyrian Christians then. Half a million of them came to Sweden after the original Bush Gulf War.

en, se o pelkkä koukku jonka voin manuaalisesti vasemmalla kädellä sulkea tai avata jos haluan tarttua johonkin

Eiks Suomessa tosiaankaan mitään oikeasti hyvää proteesia?

Oliskohan karbiini-käsi laillinen? Joku Scorpion EVO siihen proteesiin kiinni ja räiskimään. Voi jumpe. Menisköhän jo ERVA:n pariin?

Minkälainen onnettomuus sille kävi?

No sit modaat sen niin että voit. Viileystekijä 100x

Actually lad, I'd like to ask few questions, since media doesn't really talk about these stuff or local immigrants don't really have opinions on these situations
> how is this whole immigration to West seen in Middle East? (just looking for general opinion)
> what do you guys think about Western diaspora of Arabs?
> how does diaspora's view on Islam differ from Middle Easters' ?
> How is your own country developing with all this instability in your neighbourhood?

ai oot joku big boss vai?

Hups, 1 nolla liikaa, tuli 50'000 ja kokonaisjoukko Ruotsissa 120'000

*Paskoo housuihisi*

Huh.. pitääpä alkaa katsomaan niitä vakuutuksia läpi jos paha päivä tulis niin saisi tuollaisen perkeleen siistin robottikäden.

Vaikea paikka, mulla on puoli pulloa kossua ja kaks 0.5l olutta. Juonko?

sama juua

En nyt ymmärtänyt, mikä on ongelma?

työntäkää sormi napaan ja sen jälkeen haistakaa sormea

Jännä että todennäköisesti maksavat käden takia vuosikymmeniä tukia vaivaisuudesta, mutta eivät korvaa Toyotan verran maksavaa konekättä, jolla voisit mennä paremmalla valikoimalla TÖI HIN

Ei niitä oo koristeeksi ostettu. Juo.

Kävin just suihkussa, ei haise kauheasti.

Menis jo pikkasen liian loogiseks ja tehokkaaks hommaks valtion toimesta.

jahas, skinit hakannu jonku uusmiehen hengiltä. saas nähä kuinka pitkä mediaralli tästä saadaan.

youtube.com/watch?v=oK0lkrtYvVs
odotatteko innolla?

Juu viinaa vaan

>uusmies
Onkos tuo uus termi, vai meinaatko ihan mamua sillä, koska kuollu äijä tais olla ihan normi ituhippi.
>Uhrin isä Kauko-Vesa Karttunen kertoi HS:lle puhelimitse käsityksensä tapahtumista. Isän mukaan poika oli mennyt kavereidensa kanssa kertomaan mielipiteensä vastarintaliikkeen jäsenistä.

Olisko kännitappelu, josta halutaan maalata skiniväkivaltaa että saa syyllistää kaikkia joka paikassa rasistisilla perusteilla.

ei saa, lääkäri ainakin sanoi että jos haluaa jotain parempaa semmoinen pitää sitten ostaa joltain firmalta ulkomailla ellei sitten käy ihan helvetin hyvä tuuri ja ne jostain syystä valittee just sut testaamaan jotain
olin silloin siis tyä_mies, firma lähettää mut parin muun tyypin kanssa kiinaan työmatkalle tehtaalle suunnittelemaan ja testaamaan jotain uusia laitteita, siellä paikan päällä sitten tapahtui jonkinmoinen konevika ja sain suklaapukin kokoisen teräsmöhkäleen suoraan ranteeseen joka sitten paskoi niin paljon hermoja ja jänteitä ja sen päälle vielä infektio niin heräsin sitten sairaalasta ilman kättä, niin mulle kerrottiin koska pyörryin suunnilleen parin sekunnin päästä siellä tehtaalla
ei mulla varsinaisesti mitään menetettävää olis, tää on niin vitun halpa väline ja ne antais todennäkisesti uuden jos pyydän
voisin tunkea päähäni sarven niin sitten olisin
kannattaa, itte en ollut mitenkään valmistautunut
tää on muuten hyvä pointti, mitä vittua ne siellä ajattelee?

kirjoittaminen on muuten vähän hidasta, niin vastaamisessa kestää vähän

Justiinsa yhdeltä kaverilta kuulin jolla on sisäpiirin tietoja, että se homma kun kaksi tummaihoista herrasmiestä tappoivat siellä ,missä nyt se päivittäistapaus tapahtuikaan, on suututtanut aika paljon noita uusnatsipiirejä.

Jännäksi menee.

Ei. Vasuri meni skinien luo "kertomaan mielipiteensä" ja sai hiukan vakavammin turpiin. Sananvapaus on juu, mutta kyllä sitä pikkasen itsesuojeluvaistoakin pitää olla. En minäkään minnekkään nekkejen luokse mene sanomaan, että menkää pois Suomesta.

hs.fi/kaupunki/a1474078695774

varmaan toi nu-male meemuilu

>kiinaan
Ei kyllä yllätä yhtään. Nuo vinosilmät ei oikeasti tee mitään oikein tai rehellisesti. Jos on mahdollisuus luistaa tai huijata, niin ne tekee sen.

Oho, niinpäs tosiaan onki. Mies on vaan pikkasen liian maskuliininen sana, niin en osannu nu-maleen heti yhdistää.

Tiedätkä et olisko sellainen ulkomaalainen robottikäsi sit kuinka hyvä? Paljonko sellainen maksaisi?

”Poliisi ei ota kantaa pahoinpitelyn epäiltyihin tekijöihin tai tekotapaan, eikä siihen, liittyvätkö menehtyminen ja pahoinpitely toisiinsa”
Eli vassarin aineharrastuksilla saattoi olla komplikaatiota sairaalatoiminnan kanssa ja siksi kupsahti rähinän jälkiä hoitaessa.
Melko kumma jos viikon lojuu tajuissaan hoidossa ja sitten vasta tippuu.

Ootko sama nyymi joka on kohta lähössä uudestaan Kiinaan?

>ilmeeni kun tunnen yhden Uusimies nimisen tyypin, joka on täys uusmies

oon kattonut asiaa useamman kerran, saan kyllä jonkin verran tukia mutta täytyis säästää aika helvetin kauan jos haluan semmoisen usean tonnin arvoisen käden joka toimii joko aivoihin asenettavalla sirulla tai sitten semmoisen vähän vanhemman hermoja "lukevan" simppelimmän käden
mun tuet riittää suurinpiirtein just elämiseen (veroihin, kaupassa käymiseen) niin pitäisi säästää aika perkeleen kauan että saisin ostettua lipun esim. amerikkaan tai britanniaan, vuokrata siellä hotellihuone ja sitten yrittää päästä yhteyksiin jonkun proteeseja valmistavan firman kanssa ja koittaa ostaa niiltä jotain
sanoisin että euroissa kustannukset menisi useisiin kymmeniin tuhansiin
en, en menis sinne kyllä uudestaan vaikka maksettaisi

Säkös sen käden maksat sitten?
Häh?
Halvempaa tiputtaa proteesillinen alempiin hommiin jossa Audi kättä ei tarvita ja ylentää joku alemman tason kaksi käsi Edward sen aiemman jäbän hommiin.

Kas kas kaikinpuolinen voitto, valtio säästää, palkanmaksajan elämä ei muutu ja duunareille on näytetty niitten paikka taas.

Skinit on kyllä Suomen neekereitä, tapahtumat ei yllätä.

Ei saatana. Täytyy heti maanantaina mennä katsomaan että omista vakuutuksista saisi joko rahat sellaiseen huippukäteen tai että se korvataan suoraan. Mut hei, toivottavasti nyt menee paremmin! Jos oot stadin suunnilta niin tarjoan oluen joku päivä.

>how is this whole immigration to West seen in Middle East? (just looking for general opinion)
Most people love the West (except USA and Israel obv because of their crimes in the Middle East) and wouldn't think twice before settling there, salafists hate it but they're a minority, but normal people here love it because of relaxed life not because they share ur Western cultural values
>what do you guys think about Western diaspora of Arabs?
Most people don't really have an opinion and they're just considered lucky people, sometimes they're associated with things like alcohol drugs adultery etc. which of course is bad. And some people just hate them. I was surprised to see how many hateful comments were coming from Arabs about Arabs in Europe on a facebook post about the burkini ban.
> how does diaspora's view on Islam differ from Middle Easters' ?
Don't know. I don't know that many Muslims in the West so I can't say for sure. Also religiousity it differs from region to region. Lebanese don't give a fuck about religion for example, and Saudis are generally very religious and tribalist. Jordan itself isn't THAT religious but it's conservative (socially). In Amman city there are lots of leftists and feminists. A while ago a Lebanese band with gay singer was banned from entering Jordan and teens and college kids chimped out until the ban was lifted. And there was a gay Lebanese dragqueen that visited Jordan about two weeks ago and the streets were so crowded the road was completely blocked. If this guy were to visit more rural places like Zarqa Salt etc. he'd go home pregnant. So yeah it differs from region to region even in one country.
> How is your own country developing with all this instability in your neighbourhood?
It's a monorachy and monorachies are more stable than republics, also everybody loves the royal family, it's not like other regimes in the Arab world who genuinely had inhumane practises (assad the father, assad the son, saddam, gaddafi etc)

Mua ei oo skinarit ryöstäny kertaakaa, neekerit kyllä on.

Tuosta edullinen unelma, jota voi ehdottaa lääkärille TK:ssa.
singularityhub.com/2010/06/30/how-much-is-the-newest-advanced-artificial-hand-11000-usd-video/

Eivät omaa väkeään tietenkään ryöstä. Molemmat on vähä-älyistä, alaluokkaista paskasakkia, jotka aiheuttaa ongelmia.

Mutta se on niiden kulttuuria niin et sä voi semmosesta suuttua

Odotatko Deus Ex-tason augeja?

semmonen "kyllä suomalaisetkin ryöstelee" postaus siellä

Juu viinaa vaan

>stk olen liian viisas käymään koulua

Vaihetaaks? Oon liian tymhä.

Kuka ei odota? Voisinpa vaihtaa silmäni
Tietenkin ilman että joudun napsimaan lääkettä ja ois kiva jos niitä ei kukaan vois h4xoroida

Kaivelen kynsien alusia ja sit haistelen niit.

...

No kyllähän nuo ryöstelee. Nistinpaskat ja alkkikset vie vähän väliä kaikkea mikä irti lähtee.

jos totta puhutaan niin en kyllä usko että proteesiteknologia edistyy niin pitkälle.
lääketiede edistyy niin kovalla vauhdilla että on realistisempaa että on mahdollista parissa vuodessa kasvattaa kokonaan uusi käsi, sen sijaan että on jotain hyperedistyneitä pyssyksi muuttuvia käsiä joissa on pommeja sisällä.
toi olis kyllä ihan vitun jees, tällä koukulla ei varsinaisesti voi tehdä enempää kuin kantaa kätevästi kauppakasseja.

Eihän ne "gangstatkään" omasta "hoodista" ja "senpai"istä varasta.

Mut enivei tommonen toisten hakkaaminen kuoliaaksi sen takii Kun on poikkeava mielipide on kyllä ihan täyttä neku ja muslimi logiikkaa.
Samaa eläinporukkaa nuo skinit on, eri ihonväri vaan.

Hitto, tulee mieleen yks anime missä porukalla oli jalkaproteesit, bioninen nainen-tasoa, ja sitten joku hakkeroi sen firman. Jokainen heebo käveli jyrkänteeltä alas eikä mahtanu mitään.

t. jamal

Pistä kuvaa koukusta kun kerkeät, vaikka tää lanka taustalla

Muistaakseni Robotics;Notes'ssa oli nainen jonka exoskeleton(?) pakotti sen kävelee jyrkänteeltä

robotics;notes

Mul kans tää.

Kokeilin joskus vuosia sitten päästä kouluun, mutta kun lopputuloksena oli "olette varasijalla kolmesataajotain", päätin jatkaa tyäukkoilua koska pitäkää paskanne.

voin joskus tulevaisuudessa, mulla ei oikeastaan just nyt taida olla mitään keinoa siirtää kuvia tietokoneelle mistään laitteesta millä voisin oikeasti niitä kuvia ottaa

Mitä tossa nopeasti lueskelin niin jätkää oltiin tönästy ja kaatunut maahan -> pää auki ja kuoli vasta viikon päästä. Oltiin sairaalastakin päästetty jo kotiin.

vähän väärä käsitys ettei gangstat ryöstele omilta, kun suurin osa gangstailun uhreista on niitä omia.
Jengialueilla on poliisille ilmoittelu kielletty, joten ne omat ei näy uhreina jos eivät joudu sairaalaan tai kuole. Tai joku ulkopuolinen ilmoita asiasta.
Mutta skineillä on samantyylistä narkkaamista ja sen rahoittamiseksi ryöstelyä, juu.

Et ole edes tietoinen tapahtumien kulusta.
Poliisin mukaan tää heebo ja sen kaverit olivat menneet provosoimaan niitä mielenosoittajia, mistä seurasi kahakka jossa se oli kaadettu maahan, ja lyönyt päänsä. Meni sen jälkeen ensiapuun josta se passitettiin kotiin, ja viikon päästä siitä se kuoli.
Ei ne skinit sitä kuoliaaks hakanneet siinä paikan päällä. Tyyppi kaadettiin, sai pahemman päävamman, jota eivät ensiavussa varmaankaan huomanneet ja kuoli viikonpäästä sisäiseen veren vuotoon pyörryttyään kotonaan.

Svenska pratande bättre folk itse asiassa. Vastaanottokeskus perustettiin kaupunkiin ja rikokset lisäänty massiivisesti. Kyllä mä tiedän mitä paskasakkia neekerit on, mutta ihan kantasuomalaiset narkkaritkin ryöstelee ja häiriköi. Saanu huomata useaan kertaan, kun kerrostalossa muutaman asunnon omistajalla ollu joku vuokrasopimus sossun kanssa ja niihin tullu asumaan kaiken maailman erikoistapauksia. Yks nukahti suihkuun, ~100 tonnin vesivahingot, toinen narkkari vei varastoista kaiken minkä sai, lähti poliisia pakoon ja jätti kissansa kuolemaan nälkään kotiinsa, kolmas, kaks ihmispaskaa ryösti apteekin ja pidätettiin.

lol

> stk pääsit sisään lähes parhaimmilla pisteillä

>stk kusit opinnot lukiossa masennuksen ja muun paskan takia ja nyt pitää lukea oppimäärä alusta asti uudelleen, että pääsee mihinkään kunnon kouluun ja oikeasti pystyy opiskelemaan siellä

Jaa cai-göränihän se siellä piilopuolustelee mamuja

> relaxed life not because they share ur Western cultural values
what do you mean with with 'relaxed life'?
t-b-h, not sharing them is turning quite burden for us. Hence why anti-Muslim (note: not just anti-Arab) opinion is gaining more support every passing week.
But the bigger picture comes as internal rivalry of Westerns themselves, not solely due to immigrants.

> how many hateful comments were coming from Arabs about Arabs in Europe on a facebook
Yeah, the diasporas do realise that it will affect them too. Their problem is more related to balancing with moral and cultural values of two different 'worlds'

> teens and college kids chimped out
I did expect that some form of SJW cancer to have been infested there too.

> everybody loves the royal family
Good to hear that your home won't turn unstable.

How would you describe Salfism and Wahhabism? I know that the latter is hated due to it's Barbarian and anti-intellectual approach, but I'd like to also hear your thought.

Et kai tosissaan vedä lukiota uusiks, mee amikseen ja hyväksilue ne mitä oot tehny. Ihan samoihin kouluihin niillä pääsee.

Ei vittu mä en jaksa tätä nimihomoa

hbl.fi/artikel/sex-procent-av-finlandssvenskarna-har-flyttat-till-sverige-under-2000-talet/
Finland är förlörat.

no mikäs ny on?
Pitäisikö tässä nyt toista hiekkaneekeriksi haukkumaan heti?

Miten muuten pitääkö opintolainaa hakea joka vuosi erikseen?

hyvää iltaa herkkuperseet ja rapamahat

Noh, lain mukaan lääkäri/hoitsu onkin sitten kusessa.

rurik ja odin oli suomalaisia

Sillä on se maksimi kattonsa, johon asti voit nostaa vaikkei välttämättä olisi enää opiskelu menossa.
Takaisinmaksu tieten alkaa kuitenkin 10v ensimmäisestä nostosta.

hae sitten ulkomaille?

*paskantaa lakkiisi*

Jos oletetaan minun tietävän kuolevani kymmenen vuoden sisään, niin voinko ottaa sanotaan vaikka 1 000 000€ opintolainaa ja ryybs&narcs ne kaikki?

t. opiskeluasioista tietämätön

Uutta

Niinpä. Pahoinpitelijät saavat korkeintaan tuomiot pahoinpitelystä ja kuolemantuottamuksesta.
Ei ole lain mukaan tappo saati sitten murha kyseessä.

Lainan aluksi pitää olla opiskelupaikka ja jonkun ehkä 20k jälkeen joutuu käymään pankissa perustelemassa enempää.

Tönimistä ei voi murhana puhutella muutenkaan, kun tullaan laumana laumaa vastaan yllyttämään ja kompuroidaan kovalla alustalla.

Kilpailevaa jengiä yleensä.
Bloodit ja crispyt jne.

Vähän niinku skinit ja vassarit.

En nyt tätä ihan puolusteluks kutsuis, vaikka siltä se saattaa vaikuttaakkin. Katselen maailmaa ehkä pikkasen liian objektiivisesti, enkä näin nousuhumalassa osaa muodostaa objektiivista tekstiä. Mustat ja ruskeat ei kuulu Suomeen (paitsi ehkä ne muutamat työperäiset). Olin viikon komennuksella Torniossa intissä, vastaanottokeskuksessa ja sain ihan omin silmin nähdä mitä paskaa sieltä rajan yli tulee. Aikuisia miehiä 95% vähintään, yli puolet väittää olevansa 17 vuotiaita, vaikka näyttäiski ~30 vuotiailta. Sinä viikon aikana yli tuli myös Irakin armeijan upseereita, jotka oli paennu taistelemisen sijasta, mikä siinä pikkasen nauratti ja vei kaiken kunnioituksen niitä miehiä kohtaan. Samana aikana tuli myös jotain jihadistitaistelijoita. Saatiin tuplavartiointi ammattispolleilta siihen papereidentarkastus paikalle kun sieltä oli tulossa "vähän muutakin ku viattomia maanviljelijöitä".

En vedä lukiota uusiks, vaan luen pitkän matematiikan oppimäärää nyt kotona, että sitten uliopistossa pysyn mukana. Lukiosta on niin vitun paskalla tasolla matematiikan ymmärrys, että oikeasti en millään pärjäis jatkokoulutuksessa ja joutuisin pudottautumaan pois, mikä tässä elämäntilanteessa johtais joko rauhanturvaajahommiin tai itsemurhaan.

Juu, mun äidinkieli on ihan Suomi ja koko mun suku tuntee itsensä täysin suomalaiseks. Mua ei kauheasti kiinnosta nuo elitistipaskat, jotka identifioi ittensä ruotsalaisiks. Muuttakoon pois, nostaa vaan meiän muiden imagoa kun hurrit painuu vittuun.

Ruotsin maa-alueella asuvia suomensukuisia*. Suomi on monesta eri heimosta koostuva kansallisuus, joka rajoittuu niihin kansoihin jotka vajaa 100 vuotta sitten perusti tän valtion.

Omaiset saanee varmaan pahoinpitelystä korvaukset, mutta kuolemantuottamuksesta en menis varmaksi sanomaan, jos jätkä on päästetty terveyskeskuksesta kävelemään, eikä mitään sisäistä vuotoa ole diagnoosipapereissa.
Käsittääkseni menee sitten lääkärin piikkiin, kun ei tehny analyysiä.

*vapauttaa pierun kurkkuusi*

Riehuvat ihmettelemättä ja asian ulkopuoliset kärsii.
Suoraan jengitoiminnan ryöstelyssä ja kadulla räiskimisessä. Epäsuoraan kun myyvät huumeita ja narkkarit riehuu huumerahan perässä.
Lapsesta asti sitten joudut jengialueella huumeiden pariin ja kyseenalaisissa tilanteissa tulee reikään survosta.
Ja kaikki slummiin kasvaneet on vaan että näin se vaan on, ja ulisevat kun poliisi tulee tutkimaan.