/norgetråden/

user anonsen-utgaven
forrige:

Other urls found in this thread:

nrk.no/urix/svenske-politifolk-frykter-at-de-taper-kampen-mot-kriminelle-1.13138829
sprakradet.no/Vi-og-vart/hva-skjer/Aktuelt-ord/Orddeling-og-sarskriving/
en.wikipedia.org/wiki/Swedish–Norwegian_War_(1814)
en.wikipedia.org/wiki/Dissolution_of_the_union_between_Norway_and_Sweden
youtube.com/watch?v=TPZtigbbkz4
exhentai.org/g/977451/c47b4a6cd1/
en.wikipedia.org/wiki/2014_Las_Vegas_shootings
en.wikipedia.org/wiki/2010_Austin_suicide_attack
sciencenordic.com/english-scandinavian-language
no.wikipedia.org/wiki/Lettmelk
no.wikipedia.org/wiki/Bergen_Gay_Radio
youtube.com/watch?v=ohmajJTcpNk
youtu.be/Be7tzLWQBC8
huffingtonpost.com/entry/donald-trump-racist-examples_us_56d47177e4b03260bf777e83
fortune.com/2016/06/07/donald-trump-racism-quotes/
en.wikipedia.org/wiki/La_Raza_National_Lawyers_Association
myredditvideos.com/
twitter.com/SFWRedditImages

forst for legg ned trådfen

heng deg

andre for legg ned sverigeanon

Endelig kom den :D

legger meg snart

Fantastisk utgave.

finnes det en sport kroplinger ikke deltar i?

...

hva tror dere skjedde med user og mannskapet?

Godt sporsmål

Meg! Andre uka prep 2. Snart makse færr

Hva mener du med det?

Skihopping?

Fy faen hva jeg ikke hadde gjort for å se krpolinger kaste seg utfor en hoppbakke

Ikke godt å si hva som skjedde. Det var ikke så langt ifra der de satt ut, noen av de drev i land igjen.

Du trenger vel strengt tatt ikke armer for å hoppe, selv om det nok er krevende å balansere uten. Mulig sjansen for å bli mer kropling er litt hoy da.

Jeg mener det som et oppriktig sporsmål. jeg lurer faktisk på om det finnes noen sport som er helt fri for kroplinger. Som evt. må utfores på en sånn måte at man rett og slett ikke kan gjore det om man er funksjonshemmet på noen måte.

Vet du om noe?

Skihopp kan vel være en?

>krpolinger
Nå er det på tide å legge seg, Anonsen. Det skal i alle fall jeg. God natt, alle sammen.

God nattanon

Triathlon er vel også utfordrende.

Takk til user som lenket megmegklær i tråden her om dagen, reklamebransjen er nå helt overbevist over at det står hoyt på onskelista mi nå.

Begynner å bli bekymret for Sverige gutta
nrk.no/urix/svenske-politifolk-frykter-at-de-taper-kampen-mot-kriminelle-1.13138829

Har du lært deg at du skal installere anti-tracking i nettleseren nå da?

Hah

skal du kjope deg naziklær?

Nei, de fleste reklamene pleier å være nyttige, er jo ikke verre enn å krysse av at jeg ikke er interessert. Har ingen planer om å konvertere til tinnfoliemodus i nærmeste fremtid.

>reklamer
>nyttige

Beck eller noen burde begynne å arrestere de hvite nazistene som odelegger samfunnet.

Kompisen min skal bli pappa, gutta

hva mente du egentlig med dette?

Så hyggelig, men hvorfor siterte du meg?

Du skal bli mor.

Tre av de seks jeg gikk i klasse med på barneskolen er foreldre, og det er ikke samme barnet med noen av dem. Jeg er 22.

Hva sa

River av meg alle klærne, og puster dypt inn
Så skriker jeg hoyt ut REEEE mens jeg tar rennafart til senga for å sove

Norja on mukava maa. Olis kiva asua siellä.

Det hǿres ut som om du gikk på skole langt ute på bygda.

Ja, det stemmer nok
400 innbyggere.

ei vitu

*vittu

Fotball?

d-du også.

Kan ikke forestille meg det en gang. Har aldri gått i en klasse med mindre enn 28 elever, og tror ikke mer enn 3 av de jeg gikk i klasse med på barneskolen var foreldre da jeg var 22 heller.

de spiller vel blinde fotball i kropling olympiaden tror jeg

Åja, trodde vi kun snakket om folk i rullestol.

>blinde fotball
>kropling olympiaden

>The two most prominent versions of Paralympic football are 5-a-side football, for athletes with visual impairments, and 7-a-side football for athletes with cerebral palsy.

oida..

...

...

...

...

>en sånn særing som kaller det særskrivingsfeil

Det er jo det det heter...

Ja, hvis du er hipster. Oss vanlige kaller det orddelingsfeil, og det er ikke feil.

sprakradet.no/Vi-og-vart/hva-skjer/Aktuelt-ord/Orddeling-og-sarskriving/

Ikke ham, men jo, det er feil. Orddelingsfeil er når man deler et ord over flere linjer uten bindestrek eller med feil oppbryting ihht. konsonanter og vokaler.

Orddeling:

Riktig: «Sol-
nedgang».
Feil: «Sol
nedgang»

Særskriving:

Riktig: «Sukkerbiter». Feil: «Sukker biter».

Så jo, du tar mektig feil. Det er ikke samme tingen.

...

aah, noregsmenn, land ættarfedrunum. takk fyri varg og ole ivars

Gikk glipp av en totimers konsert med Sundfǿr i Oslo Spektrum i kveld gutta.

Susanne tvitret etter konserten at livet hennes nå var komplett gutta.

Aftenposten trillet en sekser gutta.

Ingen flere konserter står oppfǿrt i år gutta.

Går og henger meg nå gutta.

God natt gutta.

Faen, jeg skulle likt å sett det. Men jeg liker ikke konserter. Det var sikkert flott. Ble det filmet?

>dfn 17x15cm

Susanne Ufǿr

Skulle på en konsert med henne i 2011, men den ble avlyst i siste liten fordi hun skulle på Skavlan. Da kan hun bare ha det så godt.

>takk fyri ole ivars

Kjenner den fölelsen fåvæ.

takk fyri Tý, Eivǿr og Hamferð

Noreg, takk fyri black metal og danseband musikk.

Havfrue here. Is there any specific time in history that Sweden and Norway had tensions but weren't completely at war? I'm thinking of a Scandinavian version of the cold war, something like that.
faroe islands, pls talk to me

en.wikipedia.org/wiki/Swedish–Norwegian_War_(1814)

en.wikipedia.org/wiki/Dissolution_of_the_union_between_Norway_and_Sweden

har vi rett?

Thanks. I appreciate it.
Now can you tell me a bit about how the refugee crisis is affecting those two countries at the moment? I value first hand experience.

Rett i hva da?

Rorbombe i New York

Jeg liker is

Rapportert til SÄPO

Vi må finne oss en god proxy

>autisme

Jepp

>påpeke fakta og rette opp i vranglære
>>autisme

You mean in norway and sweden? First of all, sweden have accepted a lot more refugees than norway. In 2015 some 160k and this year maybe the same og 100k more. Only about 0,5% of these got work permits. They don't have enough housing and struggle with a rise in crime in those part of sweden they can afford to live in. we only had about 30k refugees in 2015 and under 10k this year. Our biggest immigration demographic is actually Poland, Lithuania and Sweden(wonder why).
I do live in an white, upper middle class neighborhood, so I may not see all the problems some other people see here. But I am convinced it's worse over there.

>I do live in an white, upper middle class neighborhood
Er ofte sånn med Cred Forums

hvem /katt/ her?

>Generisk reaksjonsbilde.jpg
Lo godt

Feil:
>autisme
Riktig:
>autisme.

Viktig å sette tegn.

Mjau mjau fåvæ

Kan ikke noe for det. Fodt sånn.

...

Hadde Nano landet på beina hvis jeg dyttet henne ned fra Operataket?

...

Eksplosjoner i New York

Flertall?

Hva er dette? En sint jomfru?

forklar

youtube.com/watch?v=TPZtigbbkz4

såvidt jeg skjönte var dette en fyr fra Odins soldater som ble rasende på ei dame fordi hun meldte seg frivillig til å jobbe med å hjelpe flyktninger

>en mork
jeg humret fåvæ

Ja det var helt sikkert en fyr fra (((Odins Soldater))).

Når gikk megmeget ditt litt over hodet på meg. Pröver du å si at Odins soldater er en jödisk organisasjon, eller at dette er en jöde som later som at han er med i Odins soldater? Eller noe annet?

Haha, finnes de fortsatt?

Så nettopp ferdig "11.22.63" gutta. Gråter gutta.

>dfn jeg er jöde og ingen vet det

er det den med den tidsmaskinen i skapet?

Jepp

>I do live in an white, upper middle class neighborhood
d-do you need a wife-like roommate?

hvem /mew/ her?

Hva har den dama med pokemon å gjore?

>wife-like
r-really skeptical about this...

jeg

Nei, jeg prövde egentlig å si at det sikkert er noen som påstår at de er fra Odins soldater for å sverte de.

Post pic

Det der er jo ikke Mew?

Spör meg hva som helst om nynorsk

Er du en sånn "only-herb-dude"?

jeg forstår ikke spörsmålet. lurer du på urtene mine?

Det er et megmeg

ah. jeg bör kanskje lurke mer.

...

what is the Swedish version of favae?

favä

norrbaggar
ni har EN sekund att förklara
varför ni heter -sen och inte -son

ung mager
t r i s t g u t t a

why do Swedes cellebrate may 12th?
what's a meme name in Sweden, I meant.

>why do Swedes cellebrate may 12th?
may 12th?


>what's a meme name in Sweden, I meant.

a meme name? I don't know.

Yes, or 12 May? King Oscar II had celebrated it, correct?
About a meme name, maybe just something that would sound like a name to someone who doesn't speak Swedish then. Like doormat or something.

TELL ME ABOUT YOUR FLAG
WHY DOES IT WEAR THE CROSS

'cause we are and will always be the best at cross country skiing of course
red for red skii wax
blue for blue skii wax
white for best norwegian asthma medicine™

...

Om disse typer etternavn kan mye sies. Vi i Norden var faktisk de fǿrste germanerne som tok etternavn i bruk. Etternavnene som du spǿr om, altså -son, -sen, -sǿn, dukket opp omtrent i vikingtida. De forteller mye om vår kultur: farens navn ble nedarvet framfor moras navn. Faren var altså viktigere for barnet enn mora.

(Ett av de eldste nordiske navnene vi kjenner til er Hlewagastiz Holtijaz; men det er ytterst tvilsomt at Holtijaz var et etternavn slik som vi kjenner det i dag. Det betyr trolig bare at han kom fra "Holt".)

I tillegg til -son hadde man iblant også kallenavn og yrke. Íslendingabók forteller om en mann som het "Þorkell máni Þorsteinsson lǫgsǫgumaðr", altså "Torkjell måne Torsteinsson, lovtaleren". Islandsk har, som kjent, en uregelmessighet her: Man forventer nemlig at "sonr Ólafs" (= Ólafs sonr) skal bli "Ólafssonr", men r-en faller bort og vi får Ólafsson. Slik var det på Island, men ikke i Norge; vi *beholdt* r-en i nominativ. (Dette er ofte glemt. Kildene om norske konger er jo de islandske kongesagaene; det er derfor den islandske formen "Ólafr Tryggvason" er mer brukt enn den norske "Ólafr Tryggvasonr".)

Men tilbake til ditt spörsmål. I tidlig dansketid var disse navnene mellomnavn, og ble först stavet slik: -sǿn. Hvis du het Erik, og faren din het Harald, og du kom fra Haugen; måtte navnet ditt bli "Erik Haraldssǿn Haugen". Men formen -datter begynte å gå tapt rundt 1600-tallet. Man sluttet også å oppfatte "Haraldssǿn" som "Haralds sǿn". Det ble til et familienavn, og man begynte å si "Haraldsen". Denne formen spredde seg deretter til Norge.

Slutt med desse autistiske, informative breva.

if i pull off the ski vil du die?

aldri.

Det betyr da at user Anonsen var user sin sonn?

jo

exhentai.org/g/977451/c47b4a6cd1/

for faen i helvete gutta

...

Hvis du leser siste halvdel av brevet hans noye ser du at den allmenne oppfatningen av at "-sen/son"-endingen alltid betydde "sonn av" begynte å avta på 1600-tallet. På tidlig 1900-tall, da nevnte Anonsen levde, ville det nok bare vært et helt vanlig navn. user Anonsen var Anons sonn, men navnet var ikke viktig i så måte.

Tror dere DS Anna Lea ble tatt av Kraken?

Hvil i fred user Anonsen!

Jeg, men det er jo ingenting å se henne i såvidt meg bekjent.

skotsk pilgrim er jo ganske bra fåvæ

Ble uten tvil torpedert av ubåter fra Kaiserliche Marine.

Har sett den. Vil de mer.

Hva skal vi gjore med dette?

hvis noe som helst sto vel m-l bevegelsene sterkere og protesterte oftere i 1998

fåvæ

Noen vil vel si dette er en selvmotsigelse men jeg ser hvordan noen av interessene sammentreffer. Som kjærligheten for våpen og å skyte mindreverdige folk som negere eller bankansatte.
Som aggressiviteten mot "det store utenfra"; alt som er i ut-gruppen og ikke i jaktlaget eller det kambodsjanske pannebåndstrikkingforumet, altså inn-gruppen, er helt ut og såååå 2004 og må myrdes sakte

muhammed is the name you're looking for.

>Som kjærligheten for våpen og å skyte mindreverdige folk som negere eller bankansatte.
Er ikke helt sikker på hva dette har med liberalisme å gjöre, bortsett fra björnearmene.
Er du en sosialdemokrat som bare finner på ting?

Syntes du ser litt feil på det. Det virkelig fine med nasjonal sosialisme er jo at man er f.eks pro-germansk, men det betyr ikke at man er anti noe annet. Men at man onsker at alle andre folkeslag på lik linje skal forsoke å bedre sitt folk, i sitt eget land.

Er du for nasjonal sosialisme så er du ikke imot noen andre folkeslag, du onsker bare å se ditt eget bli bedre.

ja heil seier

jeg snakker om bevegelsen som har adoptert slangesymbolet i statene. Der går det hett for seg med drap av byråkrater og politi og folk som flyr fly inn i bygningene til skattetaten

en.wikipedia.org/wiki/2014_Las_Vegas_shootings
en.wikipedia.org/wiki/2010_Austin_suicide_attack

>være jeg
>ser ei sotpai norsk jente hos skoldansen
>hun kommer med vennene til danssirklen min
>vennene forlater kort tid etter
>jeg forsoker å snakke med henne
>"Hei, hva heter du igjen?"
>Hun sier hun heter Sofie
>"Hvilken by kom du fra da?"
>Hun sier bare "Nei!"
>???
>"Vil du danse?"
>"nei"
>jeg forsvinner

Bor jeg si hei til henne igjen eller fortsette å være beta?

NEI betyr NEI!!! skjerpings

Om jeg sier det sann, jeg fikk panikk og sa det fordi alle vennene mine sa jeg bor, og også var musikken for hoyt å snakke selv. Jeg onsket hovedsakelig å bli venn og å kunne ove på norsk igjen.

Håper uansett att jeg kan forsette å gjore det.

Bare vis henne norgetråden, jeg er sikker på at hun ikke kommer til å avslå deg en dans igjen.

Du er ikke kjekk nok kompis
Det er heldigvis flere sotpaier i havet

Hvis jeg sier det sann tror jeg så bra ut i kveld
også jenten til venstre sa til meg i fyr at jeg skulle "lett skaffe ei kone hvis jeg gikk til Norge."

herregud

at jeg*
i fjor*

Er så drittlei amerikanere som tror de har norske aner eller vil lære norsk nå gutta

Amerika for amerikanere, hold dere der.

Hva er den evolusjonære fordelen med fodsel egentlig? Kvinner har et smertehelvete, og dode ofte av det for, og er et utmatt vrak etterpå. Hvorfor er det slikt? Er jo kun ulemper fra naturens ståsted. Beviser iallfall at intelligent design er vås, og det samme gjelder evolusjon

Jeg skjonner ikke hva du skriver fåvæ

>bosted
>bogen
NORGEtråden bekreftet homser

Fåvæ lært jeg meg norsk lenge fore jeg visste om henne. Faktisk, jeg lært meg svensk forst og da når jenten i bildet kom i spanskklassen da forsokte jeg å snakke svensk med henne. Hun kom dessverre fra Bergen og var vanskelig å fatte vanligvis. Så begynte jeg å lære meg norsk fordi det var jo bedre enn at snakke svensk med ingen. Også likte jeg filmen på norsk, liksom Oslo 31 Aug, eller tv serier liksom Kampen om Tungtvannet, Lilyhammer, og Okkupert.

I prinsippet skulle jeg snakke med hvem som helst kom hit og kan snakke med meg på norsk.

naturen har ikke noen umiddelbar plan for kroppen etter den har sluttet å produsere avkom

det er jo nesten per definisjon

Sorry, basically I just sad that I don't look unattractive at all. The chick to the left in the picture told me verbatim "You would easily get married in Norway." She thought I was really good speaking in Norwegian (but she seemed easily impressed that I could even speak in sentences).

Maybe she was just slutty but I feel confident that I am at least above attractive overall, even in higher Norwegian standards.

>han tror faktisk noen har problemer med å lese det han skriver på norsk

Jo faktisk. Overleve og stotte avkom til det klarer seg selv

Han skriver ganske dårlig fåvæ
Se

Til å være burger skriver han helt greit.

På tide jeg legger meg, gutta.

natta user

Men hva faen prater du om? Jeg sier jo at jeg er lei av amerikanere som tror de på noe vis er norske eller har noe med norge å gjore.

Jeg gir da faen i hva du holder på med der borte med en norsk utvekslingsstudent. noe som minner meg på at du muligens ikke er myndig og ikke burde være her.

>muh heritage etc.

Snedig, hvorfor har jeg ikke hort om dette? Er jo terrorisme så hvorfor er dette feid under bordet av mediene den gangen?

Nei grammatikken er helt forferdelig
Sikkert nok en svarting som er her for å smiske med oss

hva nei det er jo enkelthendelser med mentalt ufriske personer som aldri fikk en klem av mamma stakkars

Grammatikken er absolutt forferdelig, men om du ser på hvordan andre burgere skriver norsk er det ikke så ille, det er jo faktisk mulig å forstå hva han vil frem til.

Her er ,.,.'ene dine.

Hadde de vært arabere så hadde nok amerikanere hadd sorgedager på disse datoene. Amerikanske borgere gjor jo ikke terror

Jeg er jo 18, i tolvte klassen her i Cali. Forresten hadde jeg ikke noe problem med å snakke med jenten i bildet. Vi snakket selv nesten hver dag i klassen når hun var forsett her.

Kul historie, jeg skal si ifra når det er interressant.

faktisk er det meksikanere og kommunister som står for mesteparten av terrorangrep i USA, tett fulgt av joder og katolikker. Muslimer har vært på bånn men stiger nå, tar vel igjen jodene snart tenker jeg.

Grammatikken er det som odelegger mest fåvæ
Dessuten er det tydelig at han bare er her for smiske/syte
Ble du avfyrt ?

Impliserer du at katolikker og kommunister ikke kan være hvite amerikanske borgere?

Da er det i såkalt 2 sytere i tråden

du har glemt bildet

Nei kom jeg i norgetråden fordi brever jeg vanlig i sverigetråden. Om jenten skal snakke med meg da har jeg grunn til å bruke mer tid enn jeg gjor allerede.

Er keen på en DIGG lunsj
Hva kan jeg stikke og kjope?

Hvem i alle dager kommer til et brett kalt International med fokus på kultur og språkutveksling og avfyres når noen benytter brettets funksjon?

Da får han stikke til VGD om han vil grupperunke med norske kjellerdverger.

>kjöpe
>på en söndag
hva faen?

>det er ikke lov å påpeke ting
Smart fyr du
Dette er en norsk sone
Polakken kan bli han er sot

Du hadde kanskje vært interessant for meg hvis du hadde vært litt eldre enn 18.

Hvor hǿy er du?

"no come i in norgetråden because posting i usually in sverigetråden. if the girl is going to talk to me then i have a reason to use more time than I already do"

hvordan i faen tror du vi skriver?

Du er klar over at engelsk er grammatisk et skandinavisk språk? Du kan nesten ordrett oversette ting fra engelsk til norsk og det blir tilnærmet grammatisk riktig. I stedet for å holde på med dette faenskapet som du gjor.

>sciencenordic.com/english-scandinavian-language

>Norsk sone
>på et amerikansk nettside
Du vet det finnes norske Chans du kan dra til? Du får sende et brev til japanesern som eier siden og syte litt om utlendinger på Cred Forums

?

Det er klart da du vet ikke om grammatikk i svensk. Jeg snakket liksom det der med jenten og hun aldri sa inget om det fåvæ. Det heter V2 word order.

>dfn ingen USA-jv

Finnes ingen norske chans
Som sagt det må være lov å påpeke ting her

Nå må dere stå opp og spise frokost

Men det er jo morgen, user??

Hva sier en da om rett skal være rett?

Jeg har allerede spist lunsj.

Nå skal jeg på fjelltur, gutta.

>dfn ingen fjell i fylket mitt

Jag är säker på at jag kan båda prata och skriva svenskt bättre enn dig. käften på dig jävla burger.

"natta" må her tolkes som et uttrykk for "sov godt". dette er vanlig i språk. i polsk, for eksempel, bruker man ikke "dobranoc" (god natt) fordi det faktisk er natt; men fordi man sier farvel for dagen og skal legge seg.

Nej, du har ju ingen aning det du snacker om. Jovisst orkar du översätta norska till svenska med betyder det inte att du kan svenska.

än**

Bomber i New york

Du skriver jo fel för helvete jävla tjockis. Jag bor jo med svenskar din lilla autist. Tyst med dig.

Er du polsk? Hjelp meg å finne den polske varianten av lettmelk. Jeg kodder ikke, det er jo 84783 ting å velge mellom. Til og med de med lav prosent smaker surt. Jeg vil bare ha et godt glass melk, my dude.

USA har ti masseskytinger i uka. I gjennomsnitt blir en amerikaner skutt i masseskyting hver time. Inkludert gjengkriger og industrisabotasje er det monumentalt mer "normale" drap enn terrordrap. Men det er vel det folk vil ha. Eksplosjoner er badass

er jo selvssagt klar over det. Prövde bare å være artig, autist user.

gjetter på at denne var til meg. nei, jeg er ikke polsk, men jeg har lært ymist slavisk.

ju***

Lär dig svenska bättre innan du beklagar om min.

Det var til han andre duden med polsk flagg, vanskelig å si hvem jeg replier til med appen her. Må skaffe meg en laptop snarest.

man kan säga "jo" på svenskt din idiot.

>beklagar
>snacker
>med betyder

hold käften tjockis, du tar jo fel för fan. lär dig att vära ödmjuk när du pratar med dom som kan det bättre enn dig.

eg e ein gamer eg

ka gamer du herr nazifrosk?

Eg også

eg he kje meire shekels til spel

eg...

STPOP DEN JÆVLA FROSKEPOSTING

Hvorfor?

Ifolge no.wikipedia.org/wiki/Lettmelk så er lettmelk en type melk som inneholder fra 0,7% til 1,5% fettinnhold. I Polen selges den slags melk under navnet 'mleko odtłuszczone', du bor finne den uten storre problemer i hvert eneste supermarked.

hvorfor skal jeg liksom ikke stötte dette?

Takk, kompis. Kjopte en med 1,5 fettprosent i går og den smakte piss. Muligens for at det var egenprod. av Tesco. Har ikke peiling, får prove litt flere varianter sikkert.

Fordi det er sterke empiriske indikasjoner på at det er luftslott.

Du kan også prove 'częściowo odtłuszczone', den inneholder nettopp 1,5% fett.

Skjonner ikke folk som tar sånne bilder seriost. Jeg bor i Oslo, jeg og alle vennene mine er venstrevridde, og jeg kan telle på én hånd antall ganger jeg har sett scener som det der de siste par årene. Inkludert på demoer og i 1. mai-tog. Det er rett og slett ikke et så stort problem Anonsen.

Hvor i landet er du hvis jeg kan sporre?

Legg merke til der det står "tiårsperiode"
To presidenttermer er 8 år
Dette er grunnleggende matte

Utdyp?

...

Du bor også se på hvordan melken er behandlet, pasteurisering gjores forskjellig i forskjellige land og forer til forskjellig smak.

Du må nesten lese forskning på emnet vekst, skatt, etc. Dette går langt utover det som realistisk kan dekkes her. Å fjerne reguleringer kan riktignok hjelpe, avhengig av hvilke reguleringer det er.

Tusje.

Hvis det viser seg at dette fungerer, hvorfor skulle den neste presidenten etter Trumps 2 terminer avskaffe det som har blitt gjort for han hvis folk har sett det fungerer?

Det lure blir vel å fortsette i samme/lignende spor?

Greit å legge planer som strekker seg utover president terminen hvis det viser seg at det fungerer.

Hva tenker tråden om tatoveringer?

Æsj.

Warsawa. Bor i Wlochy hvis jeg ikke tar helt feil. Foler meg generelt som en blind mann her, men litt morsomt er det.

liker dem hvis de blir brukt diskré nok.

Tenker at det er helt greit så lenge det har en viss betydning. Altså noe mer enn en delfin på armen fordi "MEN DE ER SÅ SOTE OGSÅ BETYR DELFINER X"

t. en med tættis

>avskaffe det som har blitt gjort for han hvis folk har sett det fungerer?
På generell basis er det jo sånn politikk fungerer. Du går ikke til valg på å viderefore din konkurrent sin politikk, uansett om den fungerer eller ikke.

tiårsplaner er risiko uansett. Selv Mao syntes det holdt med fem år av gangen, og han trengte ikke engang bry seg om valg og alskens.

hun har også to ganske stygge..

Du blir ikke valgt av å avskaffe noe som fungerer. Tror du ikke det vil bli en del furore hvis Trumps politikk har fungert veldig bra, fått USA langt på bedringens vei osv.?

>If it ain't broken, don't fix it.

Syntes amerikanere generelt sett er dumme, men så dumme er de vel ikke?

Stygt i 99 av 100 tilfeller.

...

gråos.

Jeg kan ikke forestille meg hvor vanskelig må det være ;_;
Håper at du har det fint her til tross for språkbarrieren.

fy faen så jævelsk

Hvorfor har du flyttet til Polen?

Reversere en privatiseringspolitikk? Det er ikke mulig. USA har hatt et par presidenter som har demontert staten og solgt unna til private, og det har regelrett skapt USA sånn det er i dag. Ingen med vett i skallen har foreslått at staten går inn og tar over industriene. Selv under bailout-krisa var det alltid klausuler som lot eierne ha full kontroll over selskapene de ikke hadde råd til å drive og at staten skal trekke seg ut igjen så fort det er mulig

håper dere skal i kirken i dag

nææ

selvfolgelig. her blir det ultra ekstrem jesus tid hele dagen og i hvertfall ikke jobbing med vinkelsliper og piggbor

har du rett?

Alltid.

Tvilsomt.

Jeg har det fint. Har ikke skadet om folk var litt flinkere i Engelsk, virker som ingen i daglivarebutikker kan det, men folk er fortsatt hjelpsomme selvom det må brukes litt håndbevegelser osv.
Vet at det er litt baklengst å jobbe i Polen, men det er bare midlertidig. Minst tre måneder, så tenkte at det ikke var noe å tape på det. Det er mye bedre her enn jeg hadde forventet.

...

>Norðmaður með lesblindni
>Skrifar tungumálið samt rétt

åhhh gammelnorsk er såååå 2015

fáir Íslendingar koma hingað þessa daga...

v....v..v.vvv-vv-v-VVVV-VRRRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

chill'n a mann

>bie
>ikke vær

Begå sudoku

Grunnen til de dårlige engelskkunnskapene blant unge polakker ligger hovedsakelig i vårt utdanningssystemet som legger altfor mye fokus på å skrive istedenfor å snakke eller kunne kommunisere. Faktumet at engelsk og fremmedspråk generelt behandles som 'mindre verdige' fag på videregående eller universitet gjor det enda verre.

;_;

lager meg litt asiatisk te

Jeg skjonner. Heldigvis er de veldig flinke hvor jeg jobber, så alt går bra i den sammenhengen i det minste. De som er ansvarlige hvor jeg bor kan også snakke OK engelsk, så ting ordner seg som regel. Det var værre når jeg kom, jeg hadde ikke telefondekning, taxisjåforen kunne ikke engelsk og han fant ikke fram til adressen hvor jeg skulle bo. Var litt mer panikk da, gitt.

>1998

det var homoer da også user.

I bergen var det homo radio allerede på tidlig 80 tall
no.wikipedia.org/wiki/Bergen_Gay_Radio

>det finnes astrofysikere som er kreasjonister

Hvordan faen funker det? Hva slags daglig dobbeltenkning må til for å opprettholde begge partene? Höres ekstremt slitsomt ut

man bör jo forby all religion

man bor jo forby all vitenskap

fra nå av så får kun amerikanere som ser slik ut lov å skrive i /norgetråden/

...

for en söt apekatt

>Jag bor jo med svenskar

uff stakkars

hva faen jeg elsker hitler nå

ville fåvæ

t. liten gutt

Hvorfor?

Hva er poenget?

>for varmt til å lukke dorer og vinduer
>naboen brenner bål og royklegger stua

GUTTA BOIS
youtube.com/watch?v=ohmajJTcpNk

>han tror på en hjernevasket nazist
>han tror nazisterne var noget andet end shit tier

De fleste organisasjonene som nordfront/odins soldater/sian etc. er jo skapt av joder som vil skifte fokuset vekk fra klasseforskjellene. nazisme er klassebedrag.

kjeften påræ

>nordfront er jo skapt av joder

Hva mener du med
>ung mager
?

hvem /sinna og sur/ her

H-hei gutter!

Har mott nok av blåkrager til å vite at de fleste er tapere satt i fysisk arbeid for en grunn, blant annet et mangelfullt intellekt og talent til å drifte noe uten hoyere utdannet og mer hardtarbeidende ledere. Han framstiller som om alle kan bli produktive og innovative selvdrevne folk. Han har tydeligvis ikke beina på bakken og har mott disse menneskene.

Kan være fint det. Personlig tenker jeg ikke over det. Noen kler dem på samme vis som noen kler blå oyne eller rod skjorte

ditt problem med Trump er altså at han har for höye tanker om vanlige arbeidere? eller misforstår jeg deg?

Ikke han, men mitt problem med Trump er at han bokstavelig talt er prinsipplös. Alle meningene han har nå kommer til å være snudd på huet om 2 måneder.

test en to tre

hva faen er det du antyder? pissebrev som dine skulle jeg faen meg klart meg uten fåvæ

Herlighet, ikke si at det er folk i norgetråden som faktisk har begynt å se dette barnet som en slags waifu.

Gutta, hva er et greit skjermkort jeg kan kjope som holder et par år. Er ikke interessert i å bruke allverdens med penger, max 2-3k

jeg kan altså regne med at Trump om to måneder vil snakke om skatteökninger og å avskaffe retten til björnearmer?

din jævla kukksuger jeg hadde knekt deg i to, jeg spiser drittbrev som det der til frokost

Er ikke lenge siden Hillary var mot rettigheter for svarte og homofile...

Har ikke noe problem med trumpern, men det utsagnet om "folket" er idealistisk grupperunk for å glatte på egoet deres. Om han genuint tror på det han sier så begynner jeg å tvile på hvor realistisk suksessen han onsker å oppnå blir
Helt riktig. Men er forskjell på flere tiår og to uker.

ny tråd når

Og hva så? Bare fordi jeg syns Trump er en tosk, så betyr ikke det at jeg syns Hillary er et kvekk bedre.

Nei, hun er en datterfu.

Du kan ta det helt med ro, Trump kommer fortsatt til å være en rasist om to uker.

Synd for deg. Nå er jeg tilbake fra helgas andre fjelltur. I går var jeg på en topp på 1127 meter i hjemkommunen min.

Spöker du? Eller tror du uironisk at Trump er rasist?

her, ta en av disse

youtu.be/Be7tzLWQBC8

Radon rx 480. Litt under 3 lapper og er en solid og innovativt kort som kjorer max på alt nåværende spill. Inkl arkham knight som få kort takler. VR klart er det også om det tar av

Se om du finner en god deal på et GTX 970.

Hva tenker tråden om tredje verdenskrig?

Evt et GTX 1060.

Sett henne flere ganger, man bare med royksopp - det er så sykt bra det

Dette er et megmeg kort av verste sort, ikke kjop denne

vet jo ikke hvem det står mot. blir det vesten mot midtösten?

Jeg tenker det er noe som kommer til å skje en dag.

Nvidia leverer jo bra kort. Bare synd at prisene er hinsides fornuft. Kortene er vagt bedre enn AMD sine, men dobbelt så dyre

Trump er langt fra KKK, men rasistiske kommentarer kommer han jo med omtrent på ukentlig basis. Eksempler:

huffingtonpost.com/entry/donald-trump-racist-examples_us_56d47177e4b03260bf777e83

fortune.com/2016/06/07/donald-trump-racism-quotes/

Endelig får vi se Tyskland og Frankrike på samme side.

Synes du er flink jeg user, stå på, ikke horpå de bitre jomfruene

er enig, men 970 er en bæsj

Hva snakker du om? Det er jo helt tydelig at han er rasist. Vel, kanskje ikke rasist i den samme betydningen som ordet burde ha i sin orginale form. Men han er definitivt veldig xenophobisk. Jeg sier ikke at det er noe galt i det. Vi er vel alle her xenophobiske når det kommer til muslimer. Poenget mitt er vel mest at det ikke finnes noen tvil om at Trump er det? På godt eller vondt, han ER jo det....

>Vi er vel alle her xenophobiske når det kommer til muslimer.

Det er ikke en "fobi" å frykte en farlig ideologi. Jeg er ikke redd for individuelle kommunister heller, men jeg hadde vært rimelig redd hvis Tjen Folket eller AKP-ml hadde hatt 50% valgoppslutning.

Fordi du hater frihet så lenge DU ikke bestemmer?

Jeg tror jeg er en MYE större rasist enn Trump er, og at du egentlig bare kjörer "alle er rasister"-linja. (Eller er det bare alle som er på höyresida?)

Hvordan det liksom skal være konstruktivt å bruke samme ord for vanlige folk med helt vanlige synspunkter som man bruker for KKK-medlemmer og holocaust-stöttere vil jeg aldri forstå. Du bare vanner ut ordet slik at det ikke betyr noe som helst.

Hva mener du med det?

Du frykter hva andre onsker. Helt klart fra kommunist utsagnet ditt. Tror du muslimer eller tjen folket medlemmer flest er ute etter å ta deg? Eller hvorfor er du så redd da?

>huffington post

Jeg frykter hva folk med voldelige ideologier kan finne på å gjöre når de får politisk makt ja. Hva er liksom så kontroversielt med det?

Hey, usa

>xenophobisk
Vet du hva dette ordet egentlig betyr? Jeg vokste opp med mange muslimer. På videregående hadde jeg flere muslimer enn ikke-muslimer i klassen min.
Islam er meg velkjent. Jeg avskyr det. Det er ingenting "xenophobisk" i dette.

Og det har ingenting med rase å gjöre. Jeg kommer bedre overens med en kristen neger enn med en europeisk muslim. At de fleste muslimer er mörke i huden er ikke min feil.

Du er ganske begravd i kjelleren om du tror norske kommunister er voldelige. Hva skal du gjore? Forby dem? Oj da bryter du jo grunnprinsipper du også

Tror han mener at om over 50% stemte et komunistisk parti ville det vært et legitimt onske hos befolkningen.

Forsåvidt kommer det aldri til å skje siden kommunismen er en såpass forskrudd ideologi at den aldri vil få fotfeste i en demokratisk verden.

>xenophobi

For det forste, om du absolutt skal oversette det til norsk så bruker du ikke "PH", men bytter det ut med en "F". For det andre, heter på norsk fremmedfrykt.

For det tredje, meningen din er dritt.

Rodt hadde væpnet revolusjon i partiprogrammet sitt til for ikke så altfor lenge siden.

Du mener tidlig 80? Etter det var det kun snorrunger som trodde krig er kult, litt som dagens alt hoyre guttunger har fantasier om

>Du er ganske begravd i kjelleren om du tror norske kommunister er voldelige. Hva skal du gjore? Forby dem? Oj da bryter du jo grunnprinsipper du også

Tror du burde slutte å projisere så jævlig, fordi jeg har ikke sagt en dritt om å hverken forby folks meninger, og jeg tror heller ikke de fleste norske kommunister er voldelige.

Men det betyr fortsatt ikke at det er irrasjonelt å frykte at en spesifikk ideologi blir utbredt blant folk i samfunnet.

ikke noe her som er rasistisk fåvæ

sett du her å sej at komunismen e bra? kanskje på tid att slå opp ei historiebokj du..

>vi har kommunister i tråden

hvor er den nye tråden

Mhm. Fortsett å fortelle deg at å være redd for skygger er normalt og alle andre som er dumme. Selvinnsikt finnes ikke denne nye generasjonen tydligvis

>Fortsett å fortelle deg at å være redd for skygger

Ja for Charlie Hebdo og Bataclanmassakrene var helt klart bare "skygger".

OK, skal jeg lese den fra USA? Eller kansje den fra et jodisk for-profitt selskap som skryter kapitalisme i været mens fattige sulter ihjel uttafor vinduet deres?

nei, dette blir for mökkete. jeg melder meg ut.

vi ses i en annen tråd.

>redd for skygger

Breivik også, eller de libertene nevnt tidligere i tråden

Hva er dette for noe tull? Leste du artiklene jeg linket til? Selv konservative Fortune mener Trump er rasistisk. Holocaust-stottere og KKK er ekstremister, mens Trump er en "normal" rasist som "kun" mener at ikke-hvite er dårligere mennesker enn hvite og at de ikke fortjener samme respekt og muligheter. Å benekte at Trump er rasist blir for dumt.

Huffingtonpost = liberal venstrekilde.
Fortune = Konservativ hoyre-kilde.
To sider av samme sak, begge mener Trump er rasist.

Neivel. Det å si at mennesker ikke er kompetente siden de er sorte i huden er ikke rasistisk? Det å si at meksikanere ikke er pålitelige siden de er meksikanere er ikke rasistisk?
Hva er da rasisme om det ikke er å se på andre raser som underlegne din egen?

Breivik er jo venstrevridd.

Ja mann, lenge leve proletariatet! Fuck velstand, fritt palestina og mer stat i stua mi, takk.

Ja, sionister er jo oftest det..

*tipper tinfoil hatten*

>Du mener tidlig 80?

Jeg refererer til Rodt som ble stiftet i 2007, Ikke hva de var for.

Greit, jeg brukte et ord som ikke riktig beskriver alles folelser for Islam og muslimer. Og ja, jeg vet hva det betyr, din arrogante rotte.

>Det å si at mennesker ikke er kompetente siden de er sorte i huden er ikke rasistisk?

noyaktig hvor har han direkte sagt det? tid og sted takk.

>Breivik også, eller de libertene nevnt tidligere i tråden

Ja, dette gjelder også Breivik. Trodde du at du hadde et poeng nå eller?

Gale nasser som skyter tenåringer er ikke noe bedre enn den jevne islamisten som sprenger seg selv, men du klarer tydeligvis ikke å se skalaer her i det hele tatt. For hvert såkalt "höyreekstremt" terrorangrep, så er det sikkert flere hundrevis av terrorangrep fra islamister og jihadister, verden over.

>Trump er en "normal" rasist som "kun" mener at ikke-hvite er dårligere mennesker enn hvite og at de ikke fortjener samme respekt og muligheter.

[Citation needed]

Er faktum at historie skrives av vinnere. Mao og Stalin er regelrett drittsekker, men du er naiv om du tror at boker er noytrale og rettferdige

>Trump er en "normal" rasist som "kun" mener at ikke-hvite er dårligere mennesker enn hvite
Du er bokstavelig talt gal.
God bedring.

>cuckservative mener trump er rasist

oi joss, stopp pressen.

>Det å si at mennesker ikke er kompetente siden de er sorte i huden er ikke rasistisk?

Dette har han aldri sagt.

>Det å si at meksikanere ikke er pålitelige siden de er meksikanere er ikke rasistisk?

Hvis dette er snakk om den dommeren, så var det helt okay å si at den dommeren ville være partisk, etter som at han var medlem av La Raza, meksikanernes svar på Black Panther/KKK.

Og du kommer nok til å bli slått ihjel av en full nordlending for du moter en islamist som vil ta akkurat deg

Sant det, men det forandrer ikke faktumet om kommunisme.

>din arrogante rotte.

Sosialistargumentasjon på sitt beste.

Du har rett, jeg tok en dårlig og anekdotisk framgangsmåte der. Det er helt sant at "fremmedfrykt" er en viktig faktor hos veldig mange. Men jeg liker ikke ideen om at man *må* ha hatt minimal kontakt med islam og muslimer for å kunne være anti-islam.

Is dit de nieuwe draad?

Her kommer jaggu Cred Forums ut av treverket bare når noen insinuerer at fyren ikke helt tenker at meksikanere og andre fortjener samme rett som andre

>akkuratt deg

tror du noen islamister bryr seg om hvem akkuratt du er?

enten tilhorer du deres spesifikke muslimske sekt eller så er du en målskive. intet mer, intet mindre.

>alle
Typisk norsk å tro at alle tenker som deg

Det er tross alt 4kanalen. Hva forventet du?

>Og du kommer nok til å bli slått ihjel av en full nordlending for du moter en islamist som vil ta akkurat deg

Godt mulig. Hva er poenget ditt? Skal jeg elske islamister fordi det er liten sannsynlighet for at jeg blir drept av de?

...

Vi korrigerer bare på all lognen du farer med.

også
>samhomsing

>cuckservative
fint buzzword anonsen

>Dette har han aldri sagt.
se bildet

>dfn dette er den siste tråden noensinne

>sekt eller så er du en målskive. intet mer, intet mindre.
Hores ut som de fleste vrangforestillinger grupper har

>umulig at flere syns jeg hores dustete ut! JEG HAR ALLTID RETT

Cuckservative er et godt ord for å beskrive nettopp cuckservative. Heng deg.

Ja, han spekulerte en eller annen gang om at negre kanskje er i gjennomsnitt litt latere enn resten av oss. Hvor sier han at de ikke er like kompetente? Og uansett, hvem faen bryr seg?

mhm.


>la raza
en.wikipedia.org/wiki/La_Raza_National_Lawyers_Association
er ikke helt sikker på hvor stueskittent dette egentlig er.
men det er uansett ikke urimelig av Trump å önske seg en så upartisk dommer som mulig. MSM hele tiden har prövd å skape konflikt mellom Trump og mexicanere.

Syns du impliserer fælt her.

Hva har det med sosialisme å gjore å påpeke at du er arrogant? Hva har det dessuten med argumentasjon å gjore? Hvorfor må alt være et argument? Behovde jeg et argument? Er det meningen at jeg MÅ kverulere og argumentere på det du sa, i stedet for å bare si meg enig i at jeg brukte et dårlig ord for det jeg ville formidle?

Fy faen.. denne tråden er konsentrert kreft.

Mange som tilber Trump bryr seg tydligvis hva en tosk på Cred Forums sier. Når gikk det bra sist noen dyrket "cult of personality"

Og du er en del av den.

Det lukter litt Reddit i tråden akkurat nå.

Har noen linka tråden til /r/Norge?