Sverigetråden - Den kungliga upplagan

Hell seger

Other urls found in this thread:

translate.google.com/translate?sl=auto&tl=sv&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http://yle.fi/uutiset/viikko_sitten_helsingissa_pahoinpidelty_mies_kuoli__yhteys_vastarintaliikkeen_kokoontumiseen_epaselva/9175163&edit-text=&act=url
youtube.com/watch?v=S-Xm7s9eGxU
dagbladet.no/nyheter/svensk-politi-angrepet-med-brannbomber-og-stein/63107788
sv.wikipedia.org/wiki/Jacques_Wallner
sv.wikipedia.org/wiki/Klas_Lund
youtube.com/watch?v=5LAwJDA_DB0
youtube.com/watch?v=X1mE2IWeamI
soundcloud.com/r083r73h/det-ar-judernas-fel
aikfotboll.se/Article.aspx?contentID=10255
youtube.com/watch?v=yZarW-7ivZo
google.com/maps/d/viewer?app=mp&hl=en_US&mid=1chA4hWXfmlPvkhm5gpTkMCb1XDQ
youtube.com/watch?v=rvwQHdW4evA
twitter.com/NSFWRedditVideo

Hell seger kamrat

Jag på bilden

mmh aa

>dkn stal en snubbes Dark Magician Girl när jag var yngre
>dkn onanerade till bilden
>dkn gömde den i hans ryggsäck nästa dag

Hur är det i Libanon?

dina läppar är som vin och jag vill bli full

>dkn blev global elit idag
jaha, vad gör man nu då

pls respond

Alt är bra själv då?

Inte illa här

Dont think so. Although I have never shouted in the middle of the night

Är bara jag här?

Tittade just in, men drar nog igen då tråden är skit

alla på kanalen är en bot förutom du

Nej

>dkn har en klipptid tidigt imorgon
>dkn vill se klart på en film nu
:/

jvdk favä. Måste upp och städa imorgon

...

RADER DETTA

f-förlåt

...

HELL SEGER

vem här jobbar på flyktingboende?

jag gör

it's a thing in university areas. Students scream to let out the anger and frustration studying gives them

>dkn min mamma har haft feber i 5 dagar utan tecken på bättring och börjar nu få influensa liknande symptom

Önskar nu att jag inte sket i att svara på de där cancerösa "din mamma dör i natt om du inte svarar" breven.

>Syrianer får inte jobba eller äga företag i LibanonDe får inte gå ut på promenad eller med bil efter klockan 17:00-18:00De får inga av pengarna UN skickar till dom (tack o lov vi libanesen är en jude)Folk är """"rasistiska"""" mot SyrianernaDe har ingen anledning att stana
skitfolk favä. Hoppas Assad utraderar Libanon efter han vunnit kriget och har en arme full av stridshärdade veteraner

Jag hoppas att allt blir bättre, vi lever i ett bra land med fantastisk sjukvård

jag på bilden

akta dig för knivarna

>vi lever i ett bra land med fantastisk sjukvård

Synd dock att hon är för stolt för något sådant och inte heller vill belasta sjukvården. Ack ja, alla ska vi dö - vissa av oss förr än senare.

du får vaka över henne under hela natten helt enkelt. I värsta fall ska du inte vara rädd för att ringa ambulansen

knivarna är i säkert förvar i personalrummet och lånas bara ut korta stunder. Sover med låst dörr.

Någon här med jaktlicens?

Hur svårt är det att skaffa för någon som aldrig sysslat med liknande tidigare?

kan någon breva heemglas bilden?

hoppas hon dör

Någon anarkist har avlidit i ett konfrontation med motståndsrörelsen finska grenen, nu hetsar media mot nationella.
translate.google.com/translate?sl=auto&tl=sv&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http://yle.fi/uutiset/viikko_sitten_helsingissa_pahoinpidelty_mies_kuoli__yhteys_vastarintaliikkeen_kokoontumiseen_epaselva/9175163&edit-text=&act=url

Ingen bryr sig.

>dkn ingen jpfv

Har varit löneslav i 6 månader nu. När kommer livsglädjen normalbögarna lovade mig?

När du drar till krogen och snackar med en full tjej

Blev precis färdig med serien "11.22.63".

Gråter.

youtube.com/watch?v=S-Xm7s9eGxU

såg fram till näst sista avsnittet och sluta se sen för att serien sög balle

t. okultiverad

>amerikansk lågbudgetserie med weed franco och några andra skitskådisar, baserad på en bok av Stephen King

>kvalitetskultur

"ok"

Smarrigt!

I'm a cuck, fuck my brother, fuck my sister, fuck my lover, fuck my country, fuck my race then finish on my face!

Någon i tråd1 som provat mikrodosering av LSD eller svamp?

t. ADHD dampunge med social ångest i större grupper

haha aa skaffa HPPD så mår du säkert bättre :PPppPPpp

Vem /internat/ här?
>anno Domini 2016
>han gick inte på Lundsberg, Grenna eller SSHL

Absolut plebej

>dkn dkn dkn

Trådlig påminnelse om att DÖDA tråden.

Jag gick på SSHL.
En grej jag märkt med vanliga svennar är att dom är så jävla beta jämfört med överklassen.
T.ex var det några babbar som var kanske 6-8 st som försökte ganga upp på några intern elever men babbarna fick stryk som helvete även fast dom var fler. Tror medelmjölk Svenssons hanrej mentalitet kommer ifrån jantelagen och att dom inte är lika atletiska.

2dfötter bästa fötter! :3

>gick på internat
>särskriver som ett jävla mongo

hehe mm

Gomorron.

HAHAHAHA är du arg Kent?
Vad fan gör du uppe klockan 6:35 förresten? Oh juste, du är ju gammal och grå XDXD

>när snubbelbögar blir blåsta åt helvete

ingen fv men har iaf min frufru.

>3dgrivi feministhora

>2D ritad av en 3D-guling som frufru

om du tvunget ska ha en 3dgrivi så kunde du väl åtminstone valt en kvinna som inte är en dryg feministfitta?

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

hon är perfekt

>bara äppelmos i kylen
>det blev bara äppelmos till frukost
God morgon.

HELL SEGER

>>>/reddit/

God morgen, tråden.

God morgon.

Ganska maskulint ansikte.

God morgon Norge, hur är det idag?

lever vi?

Goa Gôteborg.

om det skulle vara tvärtom skulle det vara runkvärdigt

...

skanhall när?

Hell seger!

Är Örebro ett spännande ställe?

Hur många kvinnliga flyktingar finns där? Är dom söta? Kan du släppa in mig i deras rum i utbyte mot en Jolt-cola och en påse Doritos?

Vill ha en liten flyktingflicka att ta hand om :( Skulle göra henne till den perfekta människan, både klok och snäll.

>.t pedofilanon

Nä, tänder inte på småbarn, men vill ha en egen unge som man kan göra till en ubermensch och visa upp denne för alla misslyckade föräldrar med skitungar till barn.

Ge fan i lolisarna Sven.

Mene nukkuu, Matti.

Min loli kommer vara bättre än din loli.

Hur ska du göra henne till en übermensch tänkte du?

Lära henne ordentliga värderingar och se till att hon inte blir en svenne-orre eller om det är en pojke, se till att han inte blir en kaxig liten fitta, utan de ska vara hederliga och respektabla människor.

De ska lära sig vikten av hårt arbete, individuell frihet och personligt ansvar.

Hur

Kommer fortfarande vara sandnegrer.

Det får jag lista ut, men en stor del av det kommer naturligtvis vara att leda genom exempel, och belöna dem när de gör rätt för sig. Gäller också att tydligt visa när de gör fel (och de kommer de göra, det är ju bara mänskligt), men samtidigt viktigt att de vet att man alltid kommer älska dem.

dagbladet.no/nyheter/svensk-politi-angrepet-med-brannbomber-og-stein/63107788

Svensk politi angrepet med brannbomber og stein i forbindelse med omfattende uro i den svenske byen Örebro.

Er dette innvandrere? Artikkelen sier ingenting annet enn "– Dette er et veldig segregert område"

>men en stor del av det kommer naturligtvis vara att leda genom exempel
Att vilja visa upp sina barn som skrytobjekt för föräldrar med mindre lyckade barn låter inte så hederligt och respektabelt.

Förutsätt att det är invandrare. "Segregerat område" betyder invandrare.

>byen Örebro
>byen

Oxhagen är ett ghetto, ja.

Är nog Knatte, Fnatte och Tjatte som är i farten igen.

Lite måste man ju få jävlas med folk, din gnälliga kärring.

påminnelse om att ens hanrejerigrad är direkt proportionellt till ens oförmåga att odla skägg

Att kalla folk gnälliga kärringar på ett etiopiskt getknullarforum på en lördagmorgon låter inte heller så hederligt eller respektabelt. Skulle du låta din dotter göra det?

Kan dere fortelle Dagbladet det? Det virker som om de ikke har forstått dette.

vill prova svamp

Om det var untermensch som er hon kallade för gnälliga töntar så skulle jag bli stolt.

Finns inget respektabelt i att visa vördnad och respekt för avskum.

Jaja, lycka till med det då.

moment 22 när all media ägs av (((de goda)))

>vi har ingen tillförlitlig journalistisk källa (vittnen räknas ej)

Det är så här svenska Wikipedia fungerar, t.ex. ALLA artiklar styrs så de passar svenska statsagendan eftersom det media inte skriver om inte får förekomma.

T.ex redaktören på Dagens Nyheter:
sv.wikipedia.org/wiki/Jacques_Wallner

Dömd för knivmord. Det får inte förekomma eftersom media inte skrev om det, trots att domstolshandlingar går att begära ut.

Ex-ledaren för SMR:
sv.wikipedia.org/wiki/Klas_Lund

Nästan enbart om hans brott eftersom media skriver om det.

Tack favä, uppskattas.

LIVE LONG AND PROSPER!

>svenska Wikipedia
Du kan väl ändå inte sätta någon tillit till wikipedia över huvud taget?
Bokstavligen editerat av proffstyckare med för mycket tid.

De röda med vita prickar är godast.

Bra. Skal sove nå.
Natta, tråden.

smakar jordgubb med mintpastiller favä

...

Kan inte polisen bara kollapsa snart? Alla hoppar av och vi får anarki. Fan vad jag skulle ta en sötpaj till fv då.

Tror inte detta kommer stå i Metro imon. Istället kommer det stå om feta Agda som fick konstiga blickar när hon var på stranden.

En urgammal svensk tradition, inget att se.

Krogen två gånger i veckan är det enda löncuckarna har att se fram emot.

Haha ja eller hur. Vad sägs om familj, vänner, träning, intressen som golf, dattaspel, film osv?

Glöm inte semesterhuset man kommer ha råd med i framtiden.

Slipper man åtminstone dö i Sverige, i en liten etta i något ghetto med Yusuf och Jamal som grannar, i en hög/pöl av ens egna skit och piss utan en enda krona i ditt namn.

Detta ger mig glädje. Om 10-20 år kommer NEET-smutsen släpas ut på gatan av IS-soldater, gråtandes och kvidandes som de feta grisar de är, och slaktas inför en jublande publik.

Polisen finns till för att skydda hanrejer som dig från att bli rånbögmördade, user.

>antyder

Jag är stor och stark och kan ta hand om mig själv. Det är inte fattiga studentmän som mig som blattehorderna kommer vara intresserade av utan de kommer gå på tjejer och medelklassen samt pensionärer. Jag skulle ta en kvinna och ge henne skydd i utbyte mot sex.

>man hoppas att man kommer få ärva åtminstone 2-3 miljoner så man kan sluta jobba lite tidigare och köpa semesterhus där det är varmt året om

NEET:s kommer själva inse hur tomt livet är utan någon mänsklig kontakt eller pengar som skänker en fler valmöjligheter i livet.

>Uddevalla
2 nära 4 mig favä

>11:42
>död tråd
Rannsaka er själva

>11:42
>11:43

Rannsaka dig själv, nbög.

>Jag skulle ta en kvinna och ge henne skydd i utbyte mot sex.
Nej, du skulle sitta och kolla ut genom ditt fönster och runka till synen av svenska kvinnor som blir våldtagna av blattar och de svenska kvinnorna skulle hellre ta risken att bli våldtagna än att behöva ligga med någon patetisk hanrej för att få ditt tvivelaktiga "skydd".

>projicera såhär hårt
häng dig

>dkn man inte har minecraftpengar
>dkn man inte kan bygga en mysig villa med innerträdgård och allt och sen spendera dagarna med att finansiera dattaspel som hobby

Jag har faktiskt en katana av högsta kvalitét som jag har bemästrat och kan använda för att heema ner upp till 47 svartingar innan blodet har gjort bladen för slö och jag måste be om min neko-mimi kawaii dollu att rengöra det igen, din nolla.

Engelska wikipedia är faktiskt jävligt bra.

Svenska wikipedia suger.

Jag vill bo Mysigt! vid en innersjö.

Men vad händer där när det regnar?

Kostar det så lite att bo i denna paradis? En etta i Göteborg kostar två miljoner.

breva mer mys

>dkn inte verkligheten är i HDR

>dricker 1-2 pannor kaffe per dag
>ska njuta av mitt morgonkaffe
>morsan har köpt något gri vi kaffe
KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄ JÄ HO

Men vilken fin trädgård.

Tänk dig att promenera där med sin fv.

Toppmys favä.

Bodde i en lägenhet som saknade väggar åt tre håll, endast sovrummet var helt skyddat. När det regnade rejält, och särskilt när det åskade, så var det helt underbart. Det här var i Thailand dock, så man frös ju aldrig.

Nä, det där kostar nog mer. Men det går att bygga/köpa jävligt coola hus/lägenheter utomlands för de pengarna.

Tänk dig sen att man också säljer sin lägenhet här i Sverige och tar med alla pengar man sparat ihop, så borde man få råd till något riktigt fint om man verkligen vill.

På tal om att ta med sig pengar utomlands, pappas kompisar hade det lite knivigt med ekonomin här i Sverige på 70/80-talet och fick då tipset att sälja sina tillgångar, ta massiva lån och flytta till Australien, vilket de också gjorde.

På den tiden hade Sverige och Australien ett ganska knackigt förhållande så några möjligheter att få dem utlämnade från Australien var inte realistiskt.

Önskar att mina föräldrar hade gjort likadant. Kanske hade jag varit en surfer-bro idag, istället för en patetisk liten skit?

Absolut

>Kanske hade jag varit en surfer-bro idag
nej, du hade varit samma rövburgare som du är idag. inget hade varit annorlunda. från när vi vann loppet som spermie så förlorade vi livets lotteri.

du hade antagligen varit lika patetisk, fast du hade nog varit bättre på att skitbreva

>dkn man har dragit sig för att gå till gymmet i två timmar nu för man känner sig obekväm utomhus
det är bokstavligen 200 meter bort och jag sitter här som en rövburgare
hur söker man hjälp

Detta är det enda som driver mig. Att jag en dag, innan jag är för gammal, kan ta mina pengar och bosätta mig nånstans där regn och feminister inte finns.

börja träna hemma

>dkn ingen milfkk att knula hela söndagen på köksbordet
varför ens fortsätta leva?

Vad gör du?

>laddar om maskingeväret
heh, inget personligt negergrabbar

>>ska njuta av mitt morgonkaffe
är det du vuxenanon?
>>>morsan har köpt något gri vi kaffe
eller nej, antagligen inte
>KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄ JÄ HO
eller kanske? ... SÅKLART INTE :D:D:D

Erbjuder dom svensk tonårsfitta, de har säkert inte fått knulla på flera veckor

>är det du vuxenanon?
vem är nu vuxenanon? vi är väl fler som bor hemma, över 20 och klagar på allt morsan gör fel.

HUR SVÅRT SKA DET VARA ATT KÖPA RÄTT KAFFE? KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Hade varit varmt iaf.

Det är ett ädelt mål, favä!

Believe in me who believes in you!

>Hade varit varmt iaf.
>han gillar värmen
KVÄÄÄÄÄÄÄ NBÖG LÄMNA fyfan vad jag hatar sommaren. varmt och klibbigt

Komigen killar.. bilden är inte ens rAdikal

vuxenanon vet att det var bättre förr, han dricker kaffe han själv köpt och tar bilen till jobbet

Får mig verkligen att tänka...

Gå ner i vikt då, fetto

mm ska bara köpa ett hus på landet med eget gym så jag slipper människor

Har en spinningcykel ingen använder som du kan få om du hämtar den favä.

DÖD ÅT PATRIARKATET

DÖD ÅT RASISM

MÅNGKULTUR OCH FEMINISM KOMMER LEVA I HARMONI

Men om lolin är 500 år gammal då?

tack user, var bor du?

JAG HATAR SVENSKA KILLAR HATAR HATAR HATAR!!

HELL FUCKING NEGER

löfven är inte min statsminister och säkert same hell seger

>t. lång, smal feminin kvinna med långt hår och smink som bär rosa och har sex med negrer
hmm

>denna fjortis hålls upp som en intellektuell förebild av media och etablissemanget

sjukt samhälle

Fjollträsket, lite söder om söder.

Trevligt område. Såg en man bli knivhuggen i ansiktet för några månader sen.

Det tragiska är att samtidigt som bilden tog så blev nog några småflickor tafsade på och misshandlade där bland publikhavet.

Det är bara bra.

Till skillnad från vänstern så tror jag inte på no-platforming, det är bra när idioter tillåts utrymme i riksmedia så hela världen kan se vilka jävla dårar de är.

Det är enbart småflickor och journalister som hyllar henne, resten ignorerar hennes korkade uttalanden.

"Vi kvinnor måste inte, men..."
Patriarkjuden har dem hårt!

>Alla bajsbruna ansikten

d int rolit

>Det tragiska är att samtidigt som bilden tog så blev nog några småflickor tafsade på och misshandlade där bland publikhavet.
Det är det som gör bilden komiskt user. Hyckleri är den bästa komedin.

Hm

...

>de flesta feminister känner inte till kopplingen mellan feminism och existentialism
>istället för att skapa en identitet med sina egna handlingar följer de bara en annan mall

Heja tjejer :^)

>Sven kommer in i tråden och mansplainar.

>Update

hear ye hear ye

Vad fan ska bilden till vänster föreställa?

F1 om en bong lads

>inte känna igen en rymdkardborre när han ser den

Hur är din dag hittills?

Sug på en potatis, herr "Asfaltsläggare"

:^)

Älskar Irland dock, Temple Bar i Dublin är toppmys.

Får man göra sådär?

Väldigt meh favä, hur har din varit?

får man göra så

Fina firren. Hureremerej?

Kanske får gå dit om jag är inne i hufvudstaden nån gång.

>dkn bånge
>dkn gäster snart
fan

youtube.com/watch?v=5LAwJDA_DB0

Varför vill svenskar bli ersatta?

Silvertejp.

Man planerar att rasmixa

Jag är endå brunögd brunhårig undermänniska så det skulle inte göra någon skillnad endå

Hoppas jag bara inte får en elliot

>han får nyheter om Sverige från Cred Forums istället för svenska sidor som motgift, flashback, nordfront, friatider, motpol osv

Snälla häng dig själv

>den här jävla äckliga user

Rekommenderas om man gillar shepherd's pie, livemusik och en bra stämning alla dagar i veckan.

Det är ju bara lite banter

men du, det är inte från Cred Forums jag fick det ifrån utan fick veta det från en polare som länkade, samt länkade han deras sida. Fyfan det finns folk som vill knulla upp landet, varför går de inte till någon jävla arabland och gör det till någon "utopia" istället för här.

Alla födds inte blonda och blåögda

Och? Runket får helt enkelt vänta, förmodar du inte har de tajtaste byxorna som går att uppbringa så ditt stånd är ett problem så sett.
Dumma japanon, blandpojkarna kastar man i brunnen.

Jag hatar grupparbeten och vill ta livet av mig.

jvdk, borde vara olagligt med grupparbeten
>m-men ingenjören måste kunna samarbeta med alla
sug min kuk

Förklara mansplaining tack familj.

>shepherd's pie
Faktiskt inte hunnit smaka det än. Får nog se om nästa uteställe jag äter på har det.

Varför länkar du den engelska videon och inte originalet då? Du såg det på Cred Forums där du runkade i självömkan.

För jag fick inte orginalet men du tycks ha någon fetish att allt man läser om eller ser är från Cred Forums vilket är inte normalt. Uppsök hjälp.

Ska fixa en tjej med samma hudfärg och hårfärg som jag har och få parveln att dricka mjölk som bara fan så han bli stor och stark

Feministiskt påfund, det handlar om personer som förklarar något man redan vet. Men de har uppfunnit ett begrepp för det när det är en man som förklarar något en tjej vet för henne så de kan säga att de blir förtryckta etc.

Tvättäkta comfort-food, glöm bara inte en Guinness.

Hur gör man med ägg i nudlar?

Bara att kläcka i ett rått ägg när allt är färdigkokt?

Koka ägget innan?

Tackar. Så mansplaining är som cuck?

>cuck
Det heter hanrej

Vänta favä, ska fixa fram en video!

youtube.com/watch?v=X1mE2IWeamI

Börja kolla från 3:30

Nej? Skriv precis att det är när en man förklarar något en tjej redan vet för henne.

orkar inte mecka med en stekpanna också

kan man kläcka ett när nudlarna är klara eller förstör jag allt då?

Hur kom du fram till den slutsatsen?

Du umgås inte i de, för din ålder, förväntade kretsarna va?

Tänkte att feminister använder tärmen för att tysta motståndare som Cred Forums använder cuck.

Termen*

Nej, det förstör allt.

Att besöka några typiska pubar är inget folk gör när de reser till Irland?

Nja, då är väl sexist eller våldtäktsman bättre motsvarigheter.

yes, in student areas

Tråden måste BORT.

Man kan äta ett rått ägg. Att kläcka ett någon minut innan nudlarna är klara föredrars. Justera vattenmäng, koktid och ägget efter dina omständigheter.

gå inte bara hit neger
stäng bara ner fliken

>genusvetenskap
>bygger inte på vetenskap
Varför är detta ok?

engelskans "science" översätts till naturvetenskap
vetenskap är bara en form av veta (typ som att veta galna feministteorier eller veta namnet på onda män)

Kläcka betyder inte samma sak som att knäcka.

Vetenskap är en social kontruktion, bevisa mig fel skitherre.

Fast nu så är väl vetenskap också ett metodiskt sätt att inhämta kunskap vilket kan återupprepas av andra?

>oironiskt ha autism

Men det är så onomatopoetikoniskt passande!

Fast det gör det ju, din totala fedoramupp

>nuvarande år
>säga "oironiskt"

Vad ska du med kunskap till när allt är tolkningsbart och ingen någonsin har riktigt fel :^)
Dessutom är vetenskap patriarkalt.

Humaniora är inte vetenskap.

Aa fast nä

G-Grabbar..?

Nej de använder inte den vetenskapliga metoden. Deras "forskning" bygger på att de gör ett antagande och sedan hittar saker som stödjer antagandet, inte sådant som säger emot antagandet.

Möjligheten är ju större att syssla med dålig vetenskap där åtminstone.
Psykologi t.ex. följer mycket modenycker.

Ja, men bara äckliga naturvetare skulle kräva att denna metod måste vara objektiv.

>Inom bland annat naturvetenskap betonas att vetenskap måste vara objektiv och ickepolitisk samt ge generaliserbara predikteringar och kartlägga strukturer, och större tilltro sätts till empiriska data än mänsklig tolkning. Däremot tror många inom tolkande samhällsvetenskap att sådan kunskap inte är uppnåelig och eftersträvansvärd, utan anammar istället vetenskapsfilosofier som konstruktivism och poststrukturalism.

ihm i vilken grad är humaniora abstraherad? Fungerar teorierna på andra nutida eller historiska samhällsformer?

Ingen tar vetenskap inom fältet seriöst. Ledsen om du valde den inriktningen.

>man folk pluggar vetenskapliga ämnen

Detta har noll relevant för huruvida humainora är vetenskap eller inte.

de använder inte den naturvetenskapliga metoden*** stor skillnad

så jävla trött på er fedoratippare som runkar sönder det engelska språket så mycket att ni glömmer att svenska (hell seger) är ett eget språk, sluta tro att vetenskap = science och att vetenskaplig metod = scientific method, alla som tror detta är anglocuckade USArunkare

>låt mig berätta för dig hur du bedriver forskning...

Så fort en samhällare börjar fumla med vetenskap förvandlas hans fördomar till "data" och drömmar till "fakta".

>dkn vill göra något produktivt eller självföbättrande på helgen
>åstadkommer bokstavligen ingenting


det enda jag kan är programmering och kuriosa om TV-program

jvdk
Har runkat 5 gånger idag för att skjuta upp att plugga

Koda något som ger dig pengar då.

VI FÖRSTÅR
VI FÖRSTÅR
VI FÖRSTÅR
OCH DET GÖR ÄVEN JAG

Vad är det som skiljer vetenskap från kunskap enligt din definition av ordet då?

>dkn bögkompis säger kukar som är mellan 13-15cm är bäst om man vill få prostata orgasm

Stämmer detta eller är det ett gyckel?

Vem fan bryr sig vad bögar tycker?

Vetenskap är handlingar som syftar till att skaffa (ny) kunskap

låter som ett gyckel, vad kan en 13cm göra som en 18 cm inte kan?

>dkn hade precis en lucid dröm
Jävlar vad coolt det var att veta att jag var i en dröm. Jag hade en katt som bytte färg varje gång den försvann ur mitt synfält men jag kunde inte styra drömmen.

Måste veta, innan jag frågar om jag får knulla honom.

Vad skulle du göra om du fick en perfekt fv men sen får reda på att hon har knullat en neger?

Ta hand om hennes son.

t.ursvensk barbar

>vetenskapar slappt genom fönstret, får kunskap om att himlen är grå
Hej familj, himlen är grå! Hur ska vi forma samhället efter min vetenskapliga kunskap?

>dkn jag är halvafrikan
>dkn sambon har djupblå ögon >dkn det är min fetisch
>dkn det känns lite surt att knula upp dom generna nu när hon börjat snacka om att skaffa barn
Fan ta Cred Forums de har rubbat mig. tänkte inte alls såhär när vi träffades för några år sen

Pröva sätta en nätverkskabel runt nacken

Skadan är ju redan skedd så jag antar att jag skulle fortsätta låta henne vara min fv under förutsättning att hon tar avstånd från sitt tidigare degenererade leverne.

Vi kan börja med att eutanisera efterblivna idioter som dig.

Det har jag gjort, men fast med din mamma igår när vi knullade ;)

Ja?

>perfekt fv
>knullat en neger
Välj en!

Vem har tolkningsföreträde i det beslutet? Se "Tolkningsföreträde, hur funkar det? | Vardagsrasismen" för exempel på nyspråk...

>nästa dag: vetenskapar genom fönstret igen
>ny kunskap: himlen är blå!
Dags att omvärdera allt arbete som byggde på att himlen var grå, dags att be om ursäkt för människor som dog pga att samhället formades efter en grå himmel. Oh, ja samhällsvetenskap skapar kunskap!

>detta är vad barnsliga oskulder skulle ha sagt

Är nordiska flickor verkligen attraherade av afghanska män i någon större utsträckning, eller är det bara en meme?

H A N R E J
A
N
R
E
J

Svenska män är ju patetiska så bara naturligt.

DU SER MIG NU, EN VETERAN AV ETT TUSEN PSYKISKA KRIG
JAG HAR LEVT PÅ KANTEN SÅ LÄNGE
DÄR LIMBOS VINDAR RYTER

Har fått två matchningar på Tinder men ingen svarar tillbaka när man skriver till dem. Varför matchar de en när de ändå inte vill prata med en?

>det finns "män" som user här
>som sitter dag in och dag ut
>tänker på hur många kukar kvinnor
>kallar andra hanrej när han själv är en
Hmm

Bottar, fel drag, flickor som vill ha bekräftelse är tre möjliga orsaker.

axel edgren....

Haha! Vad du än säger, user.
Min frus son kommer snart, så jag måste kila.

Hej Per Cucknér!

Kan också vara så att jag är för stel socialt. Sen till den första tog jag en 30 minuter på mig innan jag svarade och på den andra 5 timmar.

>det är en autistisk diskussion om MUH VETENSKAP-avsnitt
Tror jag väntar tills nästa tråd

Känns som att det går bättre för mig med att ragga på stan. Men jag tänkte att jag ska swipa allt åt höger och se om det kan ge någon utdelning.

>kirino-user är en cuck
J-Jag trodde du var normal ;_;

...

>han brevar rykande färska shinobubilder från discorden
Inte okej

soundcloud.com/r083r73h/det-ar-judernas-fel

...

jag till vänster

Vad tror du själv? Om du var tjej, skulle du då vilja ha en blatte eller en svensk som pojkvän?

>samhällscuckar som tror att de är vetenskapsmän

VI

Ok Divi-chan

>aikfotboll.se/Article.aspx?contentID=10255

>hanrejer som bryr sig om verkligheten

Var är hans ST SV?

En svensk favä

tänk att det finns killar som spenderar stora delar av sina dagar åt att cuckbreva på 4kanal

måste vara ett roligt liv

>t. bajsbrevat i SvT i flera år

värsta flickan

Ja, den värsta flickan är på din bild

Dummer, du behöver inte fråga en bög om du får knulla han!

antyder att jag någonsin har bajsbrevat i svp


plus så har bajsbrevande ett komiskt värde, något som cuckbrevande inte har

Så det är bara gå packa hans bajshåla eller?

Tänk dig att bli avrunkad av kvinnan till vänster

>antyder att jag någonsin har bajsbrevat i svp
mm intala dig du det

...

t. cuckbrevare

Kanbaru en skit

what does
>BN3NTKA
means?
is it russian or belarussian/uk*ainian?

har aldrig cuckbrevat

>skitbreva=/=cuckbreva

haha aa

...

kvinnor behöver inte göra någonting

men de ska inte bli förvånade sen om de blir bortsorterade i dejtingprocessen eftersom killar får välja vem fan de vill bli ihop med av vilken jävla anledning de vill.

Varför är rå kycklingfilé så vidrig?

Är det fel av mig att bli deppig av att ingen tjej pratar med mig på Tinder? Man borde kanske inte ta det på så stort allvar?

>men de ska inte bli förvånade sen om de blir bortsorterade i dejtingprocessen
Det blir dem inte. Tjejer lever livet på easy mode. Kolla bara Tinder.

...

Har ni dragit upp hans höftskynke för bilden?! Därför ni får täcka med flaggan va. Och var är den vitas högerhand? Predatorilska slynor är vad ni är!

Tror han har ett hål i magväskan under höftskynket. Där är den säkert gömd från klåfingrigt folk med andra värdesaker .

Se på henne gå!

Jag på tinder.

Jag på bilden.

mm, när de är unga. kolla sedan när de är 30-40 och vill "slå sig ner" och ingen jävel vill ha dem.

Fast det hjälper ju inte att vi massimporterar män...

>dkn Trump har blivit välsignad av Kek, vår herre och frälsare

why is sweden so much better than denmark?

>88% black people
>better than denmark
nice one germany

Vad ser de där kvinnorna hos den svarta snubben egentligen? Han är ju kort och smal? Deffad förvisso men inte muskulös. Kvinnor måste ju vara hjärntvättade eller nått.

>steker lite kött i olja
>en oljedroppe flyger ut ur stekpannan och träffar mig i ögat
VAD I HELVETE

JAG STOG INTE ENS NÄRA

>stog

Till och med då finns det alltid desperata medelålders män.

STOR SVART

jag till vänster

jag vill gärna knula en 40-årig småmullig kvinna

*hänger tråden*

Vilken söt och välklädd låli.

hej, kan du vara snäll att skriva din adress? Vi behöver den av olika anledningar.

tja säpo

youtube.com/watch?v=yZarW-7ivZo

google.com/maps/d/viewer?app=mp&hl=en_US&mid=1chA4hWXfmlPvkhm5gpTkMCb1XDQ

W E W

/katja/

ingen pratar om detta

Skåning snälla gå.

youtube.com/watch?v=rvwQHdW4evA

Alla flickor utom jag

Han har bakåtslickat hår
Han tar varje chans han får
Men jag vet att han har en hemlighet
Som ingen vet
Han står här utanför min dörr
Och tror att allting kan bli som förr
Men jag vet att han har en hemlighet
Som ingen vet

En kvinnokarl som utger sig
Att han är gåvan just till dig
Han är stadens lustlakej

När han går förbi då tystnar musiken
Hans magi gör ingen besviken
Han ger alla flickor vad de vill ha (Alla flickor vad dom vill ha)
När han går förbi då stannar trafiken
Skapar värsta kalabaliken
Han ger alla flickor vad de vill ha
Alla flickor utom jag

Han har ett leende av guld
Han är mannen utan skuld
Men jag vet att han har en hemlighet
Som ingen vet

En kvinnokarl som utger sig
Att han är gåvan just till dig
Han är stadens lustlakej

När han går förbi då tystnar musiken
Hans magi gör ingen besviken
Han ger alla flickor vad de vill ha
Alla flickor utom jag

Han var en kort romans
Jag lämnat bakom mig
Helt utan nån substans

När han går förbi (tystnar musiken)
Hans magi gör ingen besviken
(Han ger) alla flickor vad de vill ha
Och när han går (förbi då stannar trafiken)
(Skapar värsta) kalabaliken
Han ger alla flickor vad de vill ha
Alla flickor utom jag
Alla flickor utom jag

...

hur kommer er robotfv se ut?

Robotfv verkar helt efterblivet

Helt ärligt, hur får man en fv? Eller träffar tjejer att knula iaf. Jag går på fester och krogen men ingen framgång.

köp en flykting

för att?
>ser precis ut som personen du valt
>du kan designa en själv
>ser och känns verklig ut
>beter sig nästan som en människa
>älskar dig
>blir aldrig gammal

Du har antagligen inte varit dig själv tillräckligt. Om du bara är dig själv får du fv.

Lader de svenske jentene opp til neste sesong med langrenn?

>ser och känns verklig ut
>känns

>beter sig nästan som en människa
>nästan

>älskar dig
>antyder

>blir aldrig gammal
>crashar slumpmässigt

går flickor med snopp bra?

Jag tror denne charmör ligger bakom herdepaj-brevandet...

Snopp?

även fast de inte kommer vara 100% *verkliga* så glömmer man det efter 1-2h. vad har du emot robotfvs?

>Nej men fy så oanständig du är user, vill du inte hellre ha en fin flicka i din egen ålder?

>ser precis ut som personen du valt
Detsamma som att inte ha ett oberoende utseende
>du kan designa en själv
Varför skulle man vilja det
>ser och känns verklig ut
Spelar ingen roll
>beter sig nästan som en människa
haha aa
>älskar dig
En maskin kan inte älska
>blir aldrig gammal
Blatant fel

Jävlar vilken pangbrud hon måste ha varit tjugo år sedan.

Enda skillnaden mellan en kvinna och en robot blir att du kan stänga av roboten när du känner för det.

penis

nej jag gillar inte småflickor, vill ha en trevlig och intellektuell kvinna som dig

Hur anpassningsbara kommer de att vara?
Tänk om man ena dagen känner för dfc och nästa dag kunde tänka sig kotuttar.

ge mig sin adress så kommer jag och knullar dig

Jag börjar bli riktigt less på er vidriga bögäckel. NEJ JAG VILL INTE LIGGA MED EN JÄVLA KILLE DITT SJUKA PERVERSA SVIN JAG ÄR INTE SEXUELLT ATTRAHERAD AV ER DÅ JAG INTE ÄR SJUK I SKALLEN.

Tror du detta så har du någon seriöst fel i skallen så jag tänker anta att du bara gycklar

Har ett par frågor jag vill ha svar på för er som använder Tinder:
1. Hur många matchningar får ni (räkna antalet matchningar/antalet swipes)
2. Hur många av tjejerna som matchat er har svarat tillbaka på era meddelanden?
3. Har många av dessa konversationer leder ut i en dejt?
4. Hur många av dessa dejter har resulterat i någon form av heterosexuell relation?

>INTE SJUK I SKALLEN
>Helt ärligt, hur får man en fv?
Rannsaka dig själv.

det kvarstår att se. men jag skulle gissa på att man måsta köpa flera delar t.ex. överkropp, underkropp, huvud om man vill "switch it up", annars får du köpa flera.

>>>/reddit/

Hellre misslyckad oskuld än bög. Bögare är fan de lägst stående människorna tillsammans med knarkare och vänsterpartister. Iofs så stämmer dessa över mer ofta än inte.

>dkn känner mig träffad

Bra, då vet jag.