/norgetråden/

sophie-utgave

forrige

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/List_of_gray_wolf_populations_by_country
youtube.com/watch?v=ysa5OBhXz-Q
en.wikipedia.org/wiki/Beast_of_Gévaudan
en.wikipedia.org/wiki/Wolf_of_Soissons
en.wikipedia.org/wiki/Wolf_of_Gubbio
en.wikipedia.org/wiki/Wolf_of_Ansbach
en.wikipedia.org/wiki/Wolf_of_Gysinge
en.wikipedia.org/wiki/Wolves_of_Ashta
strawpoll.me/11251461
tv2.no/nyheter/8597944/
tv2.no/nyheter/8577840/
youtu.be/ykaQb9gEgcU
youtube.com/watch?v=5uC4AUyju7k
youtu.be/V2uK2GcRBAU
youtube.com/watch?v=Cd8ZTKU8csw
youtu.be/gqRRRBCqODg
youtu.be/j-DGK15kR2k
dagbladet.no/kultur/10-ting-christine-koht-har-laert-av-kidsa/62934420
discord.gg/BEsbawy
youtu.be/TXNWgHadWOI
aftenposten.no/norge/44-ar-siden-det-var-like-fa-drap-i-Norge-som-i-2015-197600b.html
youtube.com/watch?v=D-iHT5y_GOU
vg.no/nyheter/utenriks/filippinene/sekkingstad-til-vg-om-friheten-en-fantastisk-foelelse/a/23797120/
exhentai.org/s/e0f790b133/977451-1
nrk.no/norge/valen-hevder-han-ble-pagrepet-i-egen-garasje-1.13139686
twitter.com/NSFWRedditImage

>dfn ingen slavisk sjakk-jv

forste for trump, reddit kom dere ut

Tredje for Varg

Fy faen jeg hater ULV, hvorfor i helvete hevder folk at ulven er "UTRYDNINGSTRUET" Bæææ, våre forfedre brukte flere hundre år på utrydde faenskapet så introduserte noen idioter ulven inn i Norsk villmark igjen, som bare er et skadedyr.

en.wikipedia.org/wiki/List_of_gray_wolf_populations_by_country

Ååhneei, det er bare 200.000 ulv i Verden, fy faen ta dere en fuckings bolle!

först for nordiske budeier

Andre for anime

tredje for mustafas bmw

Kommunister er ikke onsket her.

...dette blir for nostalgisk gutta.

? Trumps storste fanbase på nett er jo nettopp der..

har du sauer eller noe sånn?
jeg er litt likegyldig men skjönner böndenes frustrasjon

Nei gutta. Får ta meg noe mat nå.
Hva skal dere ha til middag?

>ta dere en bolle

kjenner kun en fyr som bruker dette uttrykket. ganske ålreit kar.

men du burde kanskje se denne her;

youtube.com/watch?v=ysa5OBhXz-Q

Brödsmuler, en overmoden banan og sur melk.

INGEN KOMMUNISTER I VÅRE TRÅDER

Han som lagde spillet var en profet. Hvordan viste han at negre ville komme hit og voldta VÅRE kvinner?

helvete, samme bilde enda en gang

En honnor til alle som vil bli hvite

Hva tenker tråden om tegnestilen til Range Murata?

knasker i meg litt middag
slurker i meg litt drikke

jeg sa jo at jeg mekket i hui og hast

>dfn ingen kone og datter

jævla bondeknol

14. for at Trump er en rasistisk flipflopper uten egne meningen & er en dukke for den internasjonale jodiske konspirasjonen

fordi selv på 90-tallet så var pakkiser her og oppförte seg som pakkiser

naturlig skjonnhet

Ironisk nok, så ser jo ikke hvite folk sånn ut. Hudfargen vår er jo mer lysrosa enn den er likhvit.

Da er du ikke så lur som du trodde, for jeg er ingen kjellersosialist.

det har foregått siden 80tallet anonsen

prover du å avfyre meg?

Ho har noen saftige patter.

pröver du litt splitt og hersk-teknikk ved å appellere til alt-rights anti semittiske side?

Trump er fortsatt å foretrekke framfor Shillary

>VÅRE
mange damer du har da

Hvem politisk merc her?
>du har forsvart Hillary på nettet, 1 kr overfort til din konto
>du har forsvart Trump på nettet, 5 kr overfort til din konto
Vet hvem jeg stotter gutta, ikke vær hanrei, Trump gjor deg rik! Hillary er for grådig og syk.

Ja, når jeg gikk på skolen og spurte om noen kunne sende "hudfargen", så fikk jeg alltid rosa. Ikke hvit. eller brun for den saks skyld.

Borgerkrig > Trump > Alt annet > Shillary fåvæ

Dette, alltid noen MDG-duster som skal prate om den flotte ulven innemellom bongtrekkene sine, det de ikke skjonner er at ulven er et jævla beist. Det er ikke mange århundre siden det faktisk var en legitim fare i Europa å bli ulvemat.


en.wikipedia.org/wiki/Beast_of_Gévaudan
en.wikipedia.org/wiki/Wolf_of_Soissons
en.wikipedia.org/wiki/Wolf_of_Gubbio
en.wikipedia.org/wiki/Wolf_of_Ansbach
en.wikipedia.org/wiki/Wolf_of_Gysinge
en.wikipedia.org/wiki/Wolves_of_Ashta

Ja, denne historiske massemorderen må vi bevare.

Yuno en sǿt!

Hvite kvinner er den nordiske manns eiendom din hanrei

Faen som den vodkaflaska stirrer på meg. Har allerede trent meg dodsliten, vaska kåken, og provd, med lite hell, å lese en bok, men den jævla flaska frister noe så inn i helvete akkurat nå. Hva skal man distrahere seg med for å unngå å drikke?

Påstår du at Trump ikke er styrt av jodiske interesser?

Både Trump og Hillary driver med shilling på både dette taiwanske skoforumet og leddit, men Trump har hatt mye mer suksess. Å kalle Hillary for Shillary er utrolig dumt.

kanskje dette löser mysteriet om hvor Voes pupper er

Hva tenker tråden om organisert kriminalitet?

åja, er du sikker på at du ikke er araber? du hores ut som en

bör jo helst legaliseres.

Hell ut innholdet i vasken, eller få litt selvkontroll for faen anonsen

de er "våre" på samme måte som at nordmenn er vårt folk, norge er vårt land

betyr ikke at vi har et personlig forhold til alle kvinnene som bor her, men vi har tilhörighet

dette er hvorfor jeg aldri har alkohol i huset med mindre jeg vet jeg skal drikke, om jeg har noe i huset så drikker jeg det rett og slett bare

Ta med deg flaska ut og gjem den et sted utenfor huset ditt. Ute av synet, ute av sinnet.

>Hva tenker tråden om organisert kriminalitet?

Staten finnes jo, så det er jo helt greit tydeligvis.

Jeg vet at han har sagt at Israel er en god alliert. Så tviler ikke på at den jödiske lobbyen påvirker ham. Men jeg vil ha Trump fordi han er et steg mot det politisk korrekte. Jeg er ikke så besatt av jödene.

Jeg tvinger ikke min soster til å gå med et laken hele dagen. Jeg er for bevaring av vår rase, Goldberg

Jeg har lyst å massere Voes flate bryster fåvæ

jeg har ikke en intens lyst til å drikke meg full halv seks på en söndag, kan liksom ikke relatere meg til slike degenererte livsvalg

har hort det er veldig ille i italia om dagen siden de nye generasjonene kommer opp, og de er mer brutale

Enig. Avskaff staten og la oss gå tilbake til barbarisme fåvæ

>jeg har lyst å massere ingenting
o-ok.

Strafferen har rette idéen om hvordan man håndterer slikt avskum.

Hei venner :p

sot dame fra Brasil?

Still deg i kö

Gikk vi tilbake til barbarisme når Al Capone sin Chicago Outfit ble avskaffet?

Hmmmm.

Hvordan starter man med dette programmet?

Hvor mange fakkings prærieulver er det i Norge da din forbanna tosk?

>fakkings

Voe har faktisk ikke pupper, hva faen.

er det ikke ganske omvendt, når Cred Forumsakker donerer sine egne shekels til Trumps kampanje

det gjorde de i hvert fall for en stund siden, noen av dem ble helt forelsket i Trump

dfn ingen vulgære nabojenter

Hva tror du?

ro deg ned, ulver er fint å ha.

Hva er alle kommunistflyvebladene jeg ser klistret over alt i Trondheim? Står "ta opp kampen" eller noe sånn.

brasilianere er uansett sublime feller, så det kan fikses

strawpoll.me/11251461

Gutta... det store sporsmålet

Jǿder som prǿver litt for hardt.

det har vel alltid vært noen gommie flyveblader i Trondheim?

så noen da jeg var der for et par år sida, nutn new

Godt forsök PST. Men ta det på Cred Forums i stedet. Der er folk dumme nok.

Aye, kanskje jeg bare legger bedre merke til ting. Sikkert noen intellektuelle studenter.

>nesten alle stemmer på voe

hva faen gutta?

Dommer Dredd hadde satt Strafferen i fengsel sammen med avskummet. Han har ikke bæretillatelse på såpass skarpe kanter.

tv2.no/nyheter/8597944/

hvem /hoyreekstrem/ her

Hvordan skal vi oversette Dredd?

>Dommer Grue Seg
>Dommer Gröss Og Gru

Har ikke Sophie vært under kniven opp til flere ganger? Syns nesten hun ser litt ekkel ut.

temmelig ebin fåvæ

Jeg er vel egentlig det innerst inne, men skjuler kraftnivået. Jeg er dog ikke nynazist, er ikke så gira på å glorifisere nazistene når de invaderte oss.

>brasilianere er uansett sublime feller
Hva fæn? Nei , jeg er ikke en feller.

Er du en sot dame? Kan jeg leve med deg?:3

HNNNNG

Sophie er ikke aller verst, men tror hun har forandret seg litt for mye med operasjoner til å konkurrere med Voe.

Hva tenker tråden om sjokolademelk?

Synes uironisk at det der er et jævlig flott flagg, men ender vel opp på PSTs liste hvis jeg bestiller et.

>Dommer Gröss Og Gru

Liker Dommer Gröss.

uff, stakkarsen bor få hjelp, medisiner eller noe sånt

samme her. det er et seriöst vakkert flagg.

...

er e9 med den fåvæ

tv2.no/nyheter/8577840/

Alle i Norgetråden er allerede under overvåkning, så det er ingenting å bekymre seg over.

så kjöp et med kontanter?

LUH

Tja, vi kan alltids folge etablert doktrine og bare kalle ham Dredd.
Men skal vi oversette det så bor det være i form av noe kort og fengende snarere enn en frase.
Dommer Gross passer vel bedre til Judge Fear, en annen figur i tegneserien.

Snakk om å slose med ressurser :D :D

tegneserier er for barn

Forkort det til Dommer Gruse

Kjorer ikke land og strand for å få tak i et naziflagg, bok midt i Gokk. Florerer vel ikke akkurat av selgere.

ja, er ikke som om jeg bygger en bombe eller noe.

er forresten best at ingen av dere drar inn til Oslo sentrum ved juletid. bare et vennlig forslag... :)

Aldri si aldri. Er vel blant den eldre garde i gokk at nasjonalsosialismen står sterkest.

Du er for barn
Dommer Gruse er ikke dårlig

>Alle i Norgetråden er allerede under overvåkning, så det er ingenting å bekymre seg over.

Alle i hele verden er under overvåkning kompis.

trenger uansett ikke være nasjonalsosialist, noen samler bare på sånne ting fordi de har historisk verdi

hvis man er nervös for å bestille på nett kan man bestille flagget sammen med noen allierte flagg fra 2. vk så ser du bare ut som en 2. vk samler.

Tja, selges jo mye rart på auksjoner rundt forbi så kan sikkert oppdrive et med litt flaks. Hadde en klassekamerat som samlet på nazi-memorabilia, men han var aldri interessert i å selge noe fra samlingen. Får se hva jeg finner, har ingen hastverk.

Finnes det kjente MILFs i Norge? Hva er MILF på norsk forresten?

du mener hillbillier

det blir vel mjslåk (mamma jeg skulle likt å knulle)

>Finnes det kjente MILFs i Norge?
mor di
ahaha ha

jeg vil ha thai dame

Eg ville

youtu.be/ykaQb9gEgcU

"Dæven for en MJSLÅK!" hores liksom ikke helt riktig ut anonsen

så barnslig

Hvor går aldersgrensa? Er 36 innafor?

youtube.com/watch?v=5uC4AUyju7k

Dorthe Skappel begynner å bli for gammel, men da jeg vokste opp og så mye på TV vil jeg si hun var en kjent MJSK, hun har alltid spilt litt på sex sdm.

Fy faen skulle onske politiet i Norge var som dette.

youtu.be/V2uK2GcRBAU

...

...

FINN FREM SPYBOTTA, FORDI HER KOMMER DET

har vært mer bevæpning nå da på grunn av terrori.. eh jeg mener kulturell berikelse

Flott eksemplar. Hva heter hun igjen?

Hvorfor det? De vi har får da til jobben sin
youtube.com/watch?v=Cd8ZTKU8csw

Agnes Kittelsen

youtu.be/gqRRRBCqODg

Nå må dere ta dere en middagshvil

det var mer krim i Norge for 30 år siden enn det er nå, enda det er 1,5 million flere folk i Norge nå enn da.

Norges diggeste dame OG dyktigste sangerinne? Hvordan får hun det til?!

youtu.be/j-DGK15kR2k

SLETT DETTE

men for 30 år siden hadde vi heller ikke jihadister i Norge

det får meg virkelig til å tenke

Jeg tok en hvil for middag.
Er jeg en gal mann?

I 1986 var Norge ganske hvit, og kriminaliteten på topp med bl.a hoyeste mord statistikk ever.

Hvorfor vill knoler og hillbillier tilbake til det?

kek, jeg så bilen hennes parkert utenfor leiligheten min i Oslo

en jævla rosa mercedes

dagbladet.no/kultur/10-ting-christine-koht-har-laert-av-kidsa/62934420

>Jeg er helt overbevist om at kidsa kommer til å gjore Norge til et mye varmere samfunn. De er for eksempel utrolig mye mindre fordomsfulle.

>Mange synes det var synd at det ikke kunne kommer flere syrere inn til Norge, og ser på innvandrere som en ressurs. De er ikke så opptatt av dem og oss, og de tror veldig på mangfold.

>For eksempel er det inn å være panseksuell (Å bli folelsesmessig eller seksuelt tiltrukket av noen, uavhengig av hvilket kjonn eller seksuell legning personen har, altså bifil red.anm.), men selv om det finnes utrolig mange legninger, og alle har et flagg, så vil ikke kidsa bli satt i bås.

>Jeg har lært at det dette er den forste generasjonen der gutter tor å vise folelser nesten like mye som jentene. De har ikke lenger autoritære fedre, og det er ikke flaut å snakke om det man foler.

Det er på tide med en solid nasjonalbevegelse i Norge.

Vi har laget en gruppechat med formål om å diskutere en potensiell norsk ungdomsgruppe, og en generell tenketank for norsk nasjonalisme.

Vi bruker forovrig Discord:

discord.gg/BEsbawy

Vi har også en skype gruppe men foretrekker for oyeblikket Discord for funksjons- og sikkerhetsgrunner.

Bli gjerne med om du er interessert.

Hvorfor vil du ikke ha et hvitt Norge med dagens lave kriminalstatistikk da? Siden levestandarden er bedre er det absolutt ingen grunn til at etnisk norske mennesker skal bli mer kriminelle om innvandrerne drar. Hater du Norge?

youtu.be/TXNWgHadWOI

>Mange synes det var synd at det ikke kunne kommer flere syrere inn til Norge, og ser på innvandrere som en ressurs. De er ikke så opptatt av dem og oss, og de tror veldig på mangfold.

Heldigvis endrer denne holdningen seg hos mange av normissene, det er mye kaldere stemning når det gjelder innvandring nå en for bare ett år siden.

det er bare fordi "kidsa" fortsatt er naive, og denne naiviteten utnytter folk som Koht

>Jeg har lært at det dette er den forste generasjonen der gutter tor å vise folelser nesten like mye som jentene. De har ikke lenger autoritære fedre, og det er ikke flaut å snakke om det man foler.

Jeg forstår ikke dette utsagnet. Det er jo ikke sant i det hele tatt.

>Discord
Nei takk PST.

Det var mer kriminalitet for 30 år siden, men innvandrere er overrepresentert i kriminalstatistikken, og i folge SSB ville krimstatistikken vært en god del lavere om vi ikke hadde hatt visse innvandrergrupper.

kidsa som Koht snakket med er jo typiske nerde-tumblr-sjw kids, og reflekterer ikke "vanlige" kids.

glatbarberet norsk fisse

Utlendinger var involvert i over 2/3 av drapene i 2015, og 9 av 11 partnerdrap. Får virkelig gang på tankeboksen.

aftenposten.no/norge/44-ar-siden-det-var-like-fa-drap-i-Norge-som-i-2015-197600b.html

>De lave drapstallene i Norge ville ha vært enda lavere uten innvandring. En del av drapene utfores av personer med innvandrerbakgrunn.

>— Noen innvandrere har med seg traumer utenfra, sa Bjornebekk i 2013.

>Dette er ikke annet enn en tragedie, og vitner om den uvitenheten som fortsatt eksisterer blant enkelte mennesker i 2016, mener en annen innbygger
>uvitenheten som fortsatt eksisterer blant enkelte mennesker i 2016
>i 2016
>2016

NÅVÆRENDE ÅR
Å
V
Æ
R
E
N
D
E

Å
R

Hvitere, mer krim og mindre folk. Sånn var Norge for, og dette onsker du deg tilbake til. Fy faen asså

innvandrer oppdaget

Det der må vel kunne kalles bilvandalisme

Drapstallet hadde kanskje vært 1 eller to i året hvis vi ikke hadde innvandrere.

Kan vi ikke heller bare bruke IRC?

>Snittet for perioden 1969 til 2015 er 39 drap årlig. Og foruten 2011 var det på 80-tallet og tidlig 90-tall at det var flest drap.

jo hvitere Norge var jo mer krim var det

KULTURMARXISTER UT AV VÅR TRÅD

Enig, å lage en invite-only kanal på rizon hadde vært beste syntes jeg.

Jeg kan lage en. Hva skal den hete?

Linni Meister pröver også å bli et slags offentlig ansikt for Mercedes i Norge, men i fölge en Merc-selger jeg prata med synes de det bare er flaut og håper hun skal slutte med det, de vil jo helst ha respektable kjendiser som viser seg fram i bilene deres.

...

Det står også at det var minst drap på 50-tallet, cherrypicking funker dårlig.

dette er grunnen til at sverigetråden ble odelagt, om dere lager slike kanaler så kan dere bare forbli der. vi trenger ikke sånn drit her.

>kan ikke håndtere sannheten

GUTTA
youtube.com/watch?v=D-iHT5y_GOU

Kom i #ns så kan vi diskutere der.

det var hardt i Norge for i tiden. Hvite folk over alt, mord, krim og ran var normen. Fy faen

Jeg vil gjerne melde meg inn i gruppen Deres, send meg navn og adresse så kontakter jeg Dem nærmere.

Fåvæ, ikke sant?

>nesten 8 minutter med verneplikt-autisme

"nei"

meg og, melde meg inn

attenåringer som er inn til forstegangstjeneste og ikke klarer å snakke om noe annet de neste årene av livet sitt enn militæret er kringlete greier.

Herre som trådene har vært dritt i dag. Hvorfor så mye politisk mokkbreving og liksom-ekstremisme?

Hvis noen ikke vil bli datamina av discord, send en /msg til herbst på rizon om å bli invita til #ns

dette, og jeg har selv vært inne, jeg vet hvor kringle det blir når de skal snakke med utenforstående om internhumoren sin og opplevelser kun de har opplevd

Cred Forumsakkene pleier å innvadere i bölger, og så drar de etterhvert tilbake til ekkokammeret sitt når de slutter å få (Deg)er.

Gutta. En jente jeg hadde kontakt med for sluttet å svare på meldingene mine for ca. fem måneder siden. Vi var bare venner, så det var aldri noe seksuelt. Den siste meldingen jeg sendte så hun med en gang, men svarte aldri, og da hadde det lenge vært sånn at hun brukte to-tre dager på å svare, så jeg sendte aldri noen flere meldinger. Nå plutselig får jeg en melding fra henne hvor hun beklager at hun aldri svarte og spor hvordan det går, altså fem måneder senere.

Hva gjor jeg? Hvordan håndterer jeg dette?

PS: Jeg er sosialt tilbakestående.

kan jeg bli med?

bare si rett som det er at det er frustrerende å kommunisere med folk som bruker dagevis på å svare og at du ikke gidder å holde på sånn

Svar

Sparad...

>hårete armer
Typisk europeere

#ns er ikke invite only lenger.

thai damer er finere

>han tror jeg, eller noen andre gidder å barbere armene sine

Amerikanere altså.

Se

"nei"

Hun er nok trist og vil tyne deg for oppmerksomhet

jo

Det er håret fra hode hennes overvektige neger

Meh, velger en litt mer diplomatisk tone og spor om hva hun har gjort i sommer. Jeg blir sikkert utnyttet, men så lenge jeg ikke har noe særlig med venner, og i hvert fall ikke kvinnelige, så velger jeg å gi det en sjanse til. Lol, sorry gutta.

Det er jo ikke det..? Sikker på at du ikke er tilbakestående?

hvis hun var keen på deg hadde hun ikke kutta kontakt i et halvt år

just sayin

>"Jeg brever bloggen min på 4kanal for råd, men det er bare for å få (Deg)er, fordi jeg kommer ikke til å höre på noe dere sier uansett lol, sorry gutta."

Visk deg ut fra eksistensen med et tau takk.

Ikke alt handler om puling. Noen ganger kan man prate med det motsatte kjonn og bli glad av det uten å ville eller trenge mer. Spes om man er ensom

er du xhosa?

>Ikke alt handler om puling.
vel, med det motsatte kjönn så er jo puling det endelige målet i et forhold

Jeg ba om et råd, ikke en ordre. Dette er ikke Cred Forums din jævla nisse, jeg MÅ ikke gjore som dere sier. Faen, og jeg som trodde jeg var tilbakestående :^)

Norge blåst til helvete ut

t. kysselǿs jomfru

foles godt

Jeg har et par veninner, noen har jeg lyst til å pule, andre liker jeg rett og slett bare å henge med fordi de er artige å være rundt. Sex er jo definitivt en faktor man tenker på når det kommer til det motsatte kjonn, men å påstå at et faktisk vennskapsforhold mellom mann og dame uten et onske om sex er UMULIG, blir litt for dumt Anonsen. Det er ikke middelalderen lengre.

kan lett motbevise de uvitende påstandene der, spörsmålet er hvorfor jeg skal gidde å gjöre det, jeg bryr meg ikke om hva utlendingene tror

du bör heller ikke bry deg

Slurker i meg litt kaffe akkurat nå

Er kaffe slang for en jævla svær ladning negersæd Anonsen?

Er enig i det meste, så det går greit.

Så du har faktisk jentevenner som du syns er artige å være rundt, men du har ikke lyst til å knulle de i det hele tatt?

Höres ut som du er litt skapbög fåvæ.

Hva tenker tråden om Danske kvinner?

jeg er nesten sikker på at nei, den er ikke det
t. kaffeekspert

hva spesifikt er du enig i da?

Litt ekkelt fåvæ

Du får tro hva du vil, men det stemmer. F.eks. hun ene er veldig hyggelig, men overvektig, så jeg tenner rett og slett ikke på henne seksuelt, men jeg liker fremdeles å ha henne med på fester og slikt, da hun er morsom og har et veldig godt humor. Tror dette er ganske normalt Anonsen.

er du svensk?

wow uhofligt

Vet ikke hvor normalt det er jeg altså.

Jeg er ikke venner med skinkeplaneter fåvæ.

>overvektig
det forklarer alt

tenker at de er kvinner som er danske.

P E R N I L L E
E
R
N
I
L
L
E

10/10 ville raseblandet med

>I expected to hear death metal on the radio duuude

Nok en uvitende burger som har dratt på storbyferie.

Typisk 16-tidlig 20 år mentalitet

feil, jeg er eldre enn som så

Jeg vil fornorske en sot dansk pige.

Enig. Alt handler om sex, og de som tror det ikke gjör det har bare fortrengt det fåvæ.

>kan lukte at naboen har bakt en kake av noe slag

Synd du ikke er like moden i huet da. Akkurat som menn i 30 årene som oppforer seg som om de ennå er 20

Ring på og spör om du kan få en bit da anonsen.

>han er ikke ung til sinns
ok bestefar

det hadde vært veldig frekt tror jeg

>Akkurat som menn i 30 årene som oppforer seg som om de ennå er 20

Hva er problemet med det egentlig? Kvinnfolk oppförer jo seg som de er 15 helt til de slutter å få mensen fåvæ.

ha ha

Noen her som har erfaring med audioboker av en, hva skal jeg si...pikant natur? og hvor man kan best finne det?

>oslo er et niggerhol derfor har vi ikke kultur

Der der er Trondheim.

trådstarter er fra balkan og llager den tråden der hver dag

Finnes det én by i verden som har pakistanske og arabiske innvandrere, men ikke kebabsjapper? Du kan ikke hate Oslo (eller Trondheim) fordi det finnes kebabsjapper der Anonsen, det blir faktisk for dumt.

Oslo er en gammel meme, hele Norge er muti-kulti nå

Lite er så tragisk som å se en 40 år gammal naver i "freshe" klær og tynn i luggen prove å sjenke full ungdomsjenter for å puls dem når de er bevisstlose fåvæ. Da skammer jeg meg over nordmenn.

Men du skal få være som du vil. Bare ikke forvent respekt.

Stemmer, og det er nesten en ny restaurant der hvert eneste år.
Det har vært kvickstock, bliss, dart bar, afro friends, de mido, og sikkert fler jeg har glemt de siste femten årene.

Husker jeg ble skikkelig trist forste gang jeg så svartskallende når jeg var og besokte familien oppe i nord.

Trodde frem til da at Finnmark kanskje ville bli spart, men nei da..

>Lite er så tragisk som å se en 40 år gammal naver i "freshe" klær og tynn i luggen prove å sjenke full ungdomsjenter for å puls dem når de er bevisstlose fåvæ.

Hvordan er dette relatert til det vi snakka om her?

han har jo bare tatt bilder av innvandrersjapper, ser at han kirsebærvelger

og hva skal vi gjöre med at en tulling synes nidarosdomen "virker uautentisk"?

det finnes ingen svar for slik idioti, det skal bare ignoreres

Oppforsel, mentalitet og alder?

Snakk om å la seg trolle! Du fråder vel nå?

>Oppforsel, mentalitet og alder?

Så hvis du er en 40 år gammel mann som fortsatt liker å feste, og er "umoden" til sinns, så betyr det at du er en voldtektsmann per definisjon? Det er det du insinuerte med brevet ditt.

>Da skammer jeg meg over nordmenn.
bare en selvhatende hanrei kan tro at man skal skamme seg over sitt eget folk på grunn av noe slikt

gamle griser er et fenomen som eksisterer i alle land fordi menn er tross alt programmert til å pule, men skjönner ikke hvorfor du skal være så kjip mot nordmenn bare fordi gamle griser finnes her også

Nå hores du nesten ut som en amerikaner user. T.o.m lille Kristiansand har brune folk

Norge, elsk det eller forlat det.

Poenget mitt gjelder fortsatt, kun fordi det er pakkissjapper i storbyene våre så betyr det ikke at det ikke finnes noe som heter norsk kultur, som blir hevdet i den tråden der.

Det er jo det jeg sier, din fjomp.

jeg forklarer jo bare hvorfor han er et troll..

men du har det sikkert morro med å innbille deg at jeg oppförer meg på en slik måte

>mandag i måren

BALE KNUL OP BÆSJN MIN

>be etnisk norske forlate Norge hvis de ikke liker innvandring

se på det som positivt, tjener penger ved å gå på jobb

grunker i bingen gutta

Vil ikke at Norge skal bli brunt jeg, syntes ikke at det er noe galt i det.

jeg er fullt klar over at kristiansand har negere, var der en liten tur i sommer. helt ok by, men ikke noe spesielt å skryte av egentlig.

jesus altså

det finnes mange pene brune damer user, aksepter det

De gangene jeg har sett slike på fest har de provd å sjenke jenter da ytterst få vil ligge med dem, og må stoppes fra å dra med drita jenter ut, så erfaring taler på ja. Foler deg truffet?

knasker i meg noen yoghurter

Dette

Vi er overrasen. Vi skal forvente mer fra våre enn negre og annet pakk din degenererte marxistsvin

Det er din subjektive oppfatning som jeg ikke er enig i, aksepter det.

Norge for nordmenn, forst og fremst.

t.12 år

>Foler deg truffet?

Nei, jeg föler du projiserer. Kanskje du sjöl er redd for å bli en umoden 40 år gammal voldtektsmann, siden dette var det förste du dro opp.

Tror kanskje du burde vurdere å gå i terapi.

Nei, det gjor jo egentlig ikke det.

det sier du nå, men 20 år senere er du der og ser en heit dame og föler deg som om du er 18 igjen

Hurra! ENDA MER PRAT OM RASEDRITT ER HVA TRÅDEN TRENGER!

Sverigetråden, vi kommer!

>RASEDRITT
Vennligst utdyp.

har aldri sett noen iaf

>dfn ingen fransk-jodisk kjæreste

fåvæ er rase et av samtidends viktigste temaer, det er ikke rart hvite folk diskuterer det som truer oss mest

men du vil kanskje begrave hodet i sanden og late som om dette landet ikke går ad undas?

Bra brev. Du framhever at alle menn er av samme ulla og tenker med kaken forst! Du legitimerte feminazistisk påstander i så få ord.

ikke projiser er du snill. det tok deg ikke lang tid å komme med sånt.

vanskelig å ta folk som liker brune mennesker seriost når de oppforer seg sånn som deg.

kanskje du trenger briller

>fransk-jodisk K*

Når vi er blitt VGD med anonymitet har vi alt tapt. Ta normisstema der de horer hjemme

>antyder at det skal være ulovlig for 40-åringer å pröve seg på yngre damer
de får jo pröve seg og hvis det funker så funker det, hvis ikke er skammen på deres kappe, og det er deres problem ikke ditt om de har gjort noe du synes er flaut

Det er to-tre stk. som har jobba med å odelegge tråden i hele år, å bringe den ned på svt-nivå.

hvit makt 1488
kulturmarxister ut
drep alle niggerne og jodene

Hei, vi kommer fra myndighetene, vi skulle gjerne hatt adressen til samtlige folk som oppholder seg her jevnlig. Vi vil bare ha en liten uforpliktende samtale om endel utsagn som har fremkommet i tråden.

På forhånd takk.

det er anti-rasistene som har provd å odelegge norgetråden i tja.. et par år eller noe, jeg husker ikke helt
men dette pleide å være en tråd hvor det var helt greit å være rasist og jeg har vært her siden din gang

>Det er to-tre stk. som har jobba med å odelegge tråden i hele år, å bringe den ned på svt-nivå.

Slutt å gi de (Deg)er da. Det er ikke rakettforskning.

Nope, det er nyhomsene fra Cred Forums som ödelegger tråden. Trodde det var åpenbart.

falsk-flaggingen din er smertefull åpenbar anonsen

Hjelper ikke. De svarer hverandre for å holde ballen gående

>svensk flagg
mening diskvalifisert

alt jeg skrev er sant, og du er relativt ny i norgetråden

Gutta når kommer Vidkun tilbake for å redde Norge?

50+ årige damer drar jo til karibien for å få seg unge kuker, det finnes jo t.o.m en dokumentar serie om det

de benytter seg også av proxyer. britisk, polsk, svensk, amerikansk og italiensk for å svare hverandre.

Hva mener du? han er jo dod. Fine sifre dog.

Jeg er rasist og har vært her siden de forste trådene rundt valget i 2013, og da vi igjen startet tidlig 2015 var jeg en av de som holdt tråden i livet.

Kan dra frem en gammel tripcode fra 2013 om du ikke tror meg.

grav han jævla landssviker kuken opp igjen da, så kan vi pisse på han alle i hop

Nei, det er nyhomsene fra r/norge som kuker opp.

>50+ årige damer drar jo til karibien for å få seg unge kuker, det finnes jo t.o.m en dokumentar serie om det

Kvinner er frigjorte og selvstendige vet du user, ingenting de gjör er på noen måte forkastelig eller degenerert. Det er bare menn som er söppel, men det visste du vel.

Stor forskjell. Damer som horer rundt skal skammeligjores. Menn skal respekteres. Kvinner er lås og menn nokkelen. En lås som åpnes av mange nokler er verdilos

t. sinna blitzer

>t. ateist

vg.no/nyheter/utenriks/filippinene/sekkingstad-til-vg-om-friheten-en-fantastisk-foelelse/a/23797120/
>Du er en reinkarnert viking. Vi skulle hatt vikinger her i landet for å rydde opp i situasjonen her, sa Duterte.

>Jeg visste ikke hvor alvorlig narkotikakriminaliteten var da jeg overtok i sommer. Selv om jeg skulle onske det, kan jeg ikke drepe dem alle, sa Duterte.

BASERT

Vidkun var en idiot som selv Hitler ikke var noen stor fan av.

Nei, noen andre med mer karisma burde klart å samle folket i en tysk-vennlig regjering.

hvorfor var han hanreien i det landet uansett? hva var det han dreiv med der

Hvorfor vil han ha folk til å plyndre, drepe og voldta landet sitt når purken gjor det for han?

Nye megmegs gutta!

ja forstår. Jævlig kåte 50 og 60 årige kvinnfolk kan dra å til varmere strok for å fylle i seg så mye ung kuk de bare kan, men nåde den 40 årige karen i flashy klær hvis han prover å sjekke opp yngre damer.

Litt av en tids epoke vi lever i

Tragisk samhomsing, lille venn

han drev et hotell eller noe lignende for turister, hva er så hanrei med å drive en forretning?

han har sikkert oppnådd mer i livet enn du har

>en tysk-vennlig regjering.

i et ikke germansk land? Tror ikke det du

kor e den ny trån hænne?

Skulle hatt en hatt hvor det står "Gjor Norge Hvitt Igjen"

bare side 2 enda.

Uffda, nå så kona hans veldig syk ut, blitt sort i huden og fått pels og greier

t. kvinnegruppa manne-hat.

Dere provde, men klarte ikke å stenge strippebaren i Bergen. Jeg ledde

du ledde?

Når du nevner det
Jeg lo

Bodde faktisk i stavanger en periode, ganske koselig sted fåvæ

ja, men du loet vell du

Liker området selv
Folte bare bildene hadde flott megmeg potensielle

nei jeg lolla

>stavanger

Mener du Navanger?

Jævla koselig, mange arbeidslose å greier

Jeg var i Stavanger i sommer å jeg så ikke en enste naver
Tilbakevist!

jeg har en romkamerat som litterært og uironisk sier "lållållållåll" ut hoyt når han spiller dota med de kule dotakompisene hans

det aktiverer virkelig de små grå

Var for alt det der heldigvis, selvom jeg har hort det er på bedringens vei nå da fåbæ

>romkamerat
>det er folk i tråden som ikke bor alene

forbli misunnelig, dustemikkel

Bombe? Folk diskuterer kun normissting nå fordi vi har tapt mot dem

Tror jeg er #medhenne nå gutta

exhentai.org/s/e0f790b133/977451-1

det er jo heller omvendt lol

naverene der har enda tak over hodet, enn så lenge

Stavanger er et skithull. Kanskje Norges storste skithull også

da har du ikke vært i Oslo

blandt norske skithull er det helt klart det bruneste

Oslo er ok det.

jeg bor der selv,det er et flerkulturelt mareritt
flytter snart, kom hit kun pga.studier

I just like to lurk norwegian threads because of the girls you post.
specially the wheelchair ones

Oslo er den eneste plassen negre har provd å selge meg hasj midt på dagen i åpen gate.

ny

nrk.no/norge/valen-hevder-han-ble-pagrepet-i-egen-garasje-1.13139686
Valen var uskyldig gutta!

EG GJORRE IKKJE NO, EG E EIN GO GUTT

han er helt odlagt han der

>dfn dette er den siste tråden noensinne

...

Glem det, du hakke' no' gummi.

>Ja, Norge er kulturelt marginalisert
>Bare hor på hva denne amerikaneren sier
DU er en del av problemet.

Hva mener du? Det han sier stemmer jo.

legger inn et hemmelig brev her som ingen i den andre tråden ser,