/norgetråden/

humorkonger-utgaven
forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=rR9yB1U3Oyg
streamlord.com/watch-tvshow-dexter-27.html
youtube.com/watch?v=o3q2mXDSqRU
youtube.com/watch?v=J0zAYXTH0gI
youtube.com/watch?v=EnzA6mHQrog
youtube.com/watch?v=DaXHrA1TVlg
youtube.com/watch?v=yeaeqIpopvI
youtube.com/watch?v=fpu4f5q7wck
youtu.be/xF8_54mMR8k
youtube.com/watch?v=NDXi8ZN7m_A
youtube.com/watch?v=IwiiHNq46gY
youtube.com/watch?v=7RIwTDUUHXg
nrk.no/norge/dette-bildet-var-utenkelig-for-to-ar-siden-1.13137512
youtube.com/watch?v=aAj__InxjhI
en.wikipedia.org/wiki/Primetime_Emmy_Award_for_Outstanding_Lead_Actor_in_a_Drama_Series
dagbladet.no/nyheter/jomfru-boom-i-japan---unge-fristes-ikke-lenger-av-sex/63108802
twitter.com/NSFWRedditVideo

forst for ivanka

Fǿrst for et samlet Germania.

Hva syntes tråden om Dexter?

youtube.com/watch?v=rR9yB1U3Oyg

t. mentalt syk

Hvem er folka på bildet?

Ok

Forste fire sesongene er OK.
De fire etter det er ren dritt(skiftet ut mange av forfatterne), hvor de bare blir verre og verre helt til sesong 8 topper det med en helt grusom finale.
Sesong 1 er best.

Helt ok serie, men ble kjedelig når söstera hans fant ut om han fåvæ.

Vennligst utdyp.

interessen dabba av etter hvert

sok hjelp mens det enda er håp for deg

Aldri sett, er vel ikke tilgjengelig for stromming.

Hva mente han med dette?

Slutt å gi nassenöfferne (Deg)er værsåsnill.

>han er ikke bekjent med norges storste e-kjendiser

pinlig fåvæ

Helt enig, men s2 er best. Han er så manipulerende

Jo!

streamlord.com/watch-tvshow-dexter-27.html

thai damer, beste damer

Startet bra, men har den dummeste seriefinalen jeg noensinne har sett.

>fyller 26 om noen dager
>har fortsatt ikke kone eller barn

Er det på tide for meg å bare gi opp? legge inn årene? ta av meg hatten? takke for meg? si opp? legge opp? gi opp?

thai dame user

Du er ikke kvinnfolk, så det er ingen grunn til å stresse enda. Du har fint 10 år på deg fǿr det begynner å haste.

Du er mann kompis. Du trenger ikke bevisst gi opp fordi sannsynligheten er at du aldri får kone eller barn uansett hvor mye du pröver, med mindre du ser ut som en stöpt gresk gud, tjener 1 million i året, og har 150 IQ.

>de vitser om nazisme :((( hjelp

redditorer ut

Nais, da begynner jeg på forste sesong i morgen. Takk.

youtube.com/watch?v=o3q2mXDSqRU

Fremtiden er her.

Du er ikke alene anonsen. Har aldri hatt en jentevenn.
Tror jeg permanent tar kvelden snart.

alle taperne jeg kjente fra tenårene har nå jobber, unger og damer fra diverse land, brasil, thailand o.s.v

Dette var tapere som alle folk regnet med ville ende opp i rennesteinene seinere i livet. Jeg kjente ikke igjen folka når jeg traff de igjen mange år etterpå.

Det er håp user

det går fint ska du se anonsen

>dfn ingen datter

Hva tenker dere om thaikoner? Gitt at det er en thai-jente som faktisk er en ordentlige jente med utdanning osv. og ser bra ut, og ikke er fra en eller annen import-datingside, er det da akseptabelt med thaikone?

Fil.

Ikke hör på han normissen her. Håp er for plebeiere.

tenker at de er koner som er fra thailand

>ser bra ut
Jeg synes ikke noen av dem ser bra ut. Er noe med ansiktstypen jeg ikke liker.

Hvorfor planlegger du å rasemikse?

planen min er å vinne i lotto også flytte til italia

Det er en ganske dårlig plan. Oddsene for å lykkes er elendige.

hvorfor italia

Ikke han, men jeg kan si at jeg har tenkt tanken på å ta med meg en ost europeer hjem en gang når jeg er ute og reiser, da naturligvis hvis jeg treffer en ordentlig en osv.

mest fordi norske jenter i 9/10 tilfeller ikke er kone materiale. de er for all del pene, men de har som oftest ikke så alt for mye annet gående for seg.

Bra til overraskelse mammaligger dode fåvæ. Vet ikke om det var skuespilleren eller bare karakteren som gjorde det vanskelig for dexter å utvikle seg, men ble ganske lei av han etter 3-4 sesonger.

>går til psykolog, en ung kvinne
>forteller om kjærlighetslivet mitt
>aldri hatt en jv
>aldri blitt fortalt av noen at de elsker meg
>hatt sex én gang, dårlig fyllesex
>fyller 26 om et par måneder

Blikket hun ga meg gutta. Det finnes ikke håp.

Faen som jeg dagdromte om å vinne den Vikinglotto-potten på en halv milliard gutta. Det ville ikke vært noen ting jeg ikke kunne kjopt eller fått til ;_;

Aldri gå til en kvinnelig psykolog. De vet ikke hvordan det er å være mann fåvæ.

>går til psykolog, en ung kvinne

Oh boi, vet ikke hvordan du klarer det ass, jeg hadde ei gammel roy når jeg gikk til en, for lenge siden.
Tror jeg aldri hadde klart vært ærlig med en ung kvinne om de mest sårbare tinga.

Dette, det blir for dumt å gå til en psykolog som ikke har sjans til å sette seg inn i problemene dine.

en mannlig psykolog kan hvertfall forestille seg hvordan du har det, selvom han selv ikke har vært der.

faen heller gutta, hva er de beste lotto-tallene?

Dette.
Etter å ha vært 14 år inn og ut av offentlig psyisk helsevesen, hvor jeg kunne hadde kvinnelige behandlere tok jeg kontakt med en privat psykolog. Forskjellen var enorm.

Jeg trodde ikke det jeg heller, men hun er veldig forståelsesfull, og jeg foler faktisk at hun skjonner hva jeg prater om. Har gått til psykolog for, da i form av en fyr på godt over 60, og han var mest interessert i å avbryte meg med pedanterier og pep-talks. Hun her lytter faktisk.

Jeg endte med å utvikle folelser for psykologen min. Måtte avslutte det for det skjedde noe rart. Er noe merkelig intimt med å åpne seg sånn for et kvinnfolk.

>U N G K V I N N E
Du prater med en person som lever den beste perioden av livet til noen på hele kloden.

Thai og fillipinere klarer på merkelig måte å tilpasse seg det norske samfunnet utrolig bra. Skulle nesten tro de var nordmenn i sine forrige liv

Jeg planlegger ikke egentlig, men jeg har muligheten til det. Problemet er sosial stigma.

>8/10 utseendemessig
>bra personlighet, bra humor
>utdannet (ikke at det ville hjulpet henne her i norge)
>jomfru (det er såklart mulig hun lyver, men virker ikke sånn)
>har den type mentalitet at hun vil ta vare på meg i alle slags situasjoner, lage mat og alle de der tingene som norske kvinner er altfor feministiske til å gjore

hei Tony Soprano, hva gjor du i Norge?

>>har den type mentalitet at hun vil ta vare på meg i alle slags situasjoner, lage mat og alle de der tingene som norske kvinner er altfor feministiske til å gjore
Du vil importere en mor?

Beklager å måtte fortelle deg dette user, men Tony er dǿd.

Kek

Veldig synd at psykolog er et kvinnedominert yrke, da. Det er faktisk ikke en mannlig psykolog i hele distriktet mitt.

etter min personlige mening er det fine kvaliteter, men fortsatt ikke verdt det fordi jeg ville ikke raseblandet uansett

>Problemet er sosial stigma.
Har du prǿvd selvforbedring? Finnes masse bǿker om det og Cred Forums (I hvert fall på 8kanalen) snakker stǿtt og stadig om det. Lǿfter du?

skjer med alt kvinnehatet i tråden om dagen?

Vel, ikke i utgangspunktet. Men det hores ikke feil ut at hun vil gjore kjedelige ting som jeg ikke alltid gidder å gjore selv.

jeg vet, men sitter og ser på sesong 1 for tida og har kommet til der han forelsker seg i sesongen og spaghettien faller ut av lomma når han pröver å kysse henne

Hva mener du med kvinnehat?

Hva slags selvforbedring? Jeg lofter ikke, nei.

Foler dette bare er onsketekning fåvæ, ingen kan være så godt personlig utviklet OG ta vare på deg samtidig.
>M-men jenter fra utlandet er bare bedre
gresset e

Syntes bare alle brever mye dritt om kvinner i hver tråd nå...

Er vel ikke akkurat overflod av menn som er suksessrike med kvinner som ender opp her. Greit å kunne få ut selvhatet med litt kvinnehatende damp her da.

>hǿre på Cred Forums ang. selvforbedring
>8kanalen

Siden det ikke er sosialt akseptabelt for en mann å ha en mening om kvinnfolks adferd i det offentlige, så må du faen meg tåle at folk brever om det her.

Det har lekket roboter inn i /fit/ ganske lenge, så jeg tipper lekkasjen har blitt stor nok til at den har nådd hit.

>Du vil importere en mor?
nesten alle nordmenn ser etter en mors erstatning. Nordmenn er noen mamas boys alle sammen

>Hva slags selvforbedring?
Bli mer alfa enn det du er i bunn og grunn. Få bedre selvtillit osv.

>Jeg lofter ikke, nei.
Du burde begynne. Det hjelper på selvtilliten.
Begynn å bla igjennom /fit/

Vi er bare realistiske

Tilbake til Reddit med deg.

...

Det er mulig hun ikke vet hva hun snakker om når hun sier hun er villig til å hjelpe til så mye, men det er uansett ikke viktig for meg at hun gjor alt det husarbeidet. Jeg har allerede gjort sånt lenge uten at det gjor meg noe.

Det er både litt morro og litt patetisk hvordan alle nyhomsete kryssposterne ber folk om å dra til reddit. Du husker sikkert ikke engang tiden fǿr roboter og neo-Cred Forums lekket over hele siden med 4kanal-revisjonismen sin.

Hvordan er det de mener du skal bli mer alfa og få bedre selvtillit ol da?

Når det gjelder lofting så vil ikke jeg bruke mange timer i uken på noe jeg ikke egentlig liker å gjore.

hvis du henger på krǿplingkanalen så e det du som må tilbake til reddit altså

>Når det gjelder lofting så vil ikke jeg bruke mange timer i uken på noe jeg ikke egentlig liker å gjore.
nei, lofting er ikke noe du kan gjore når du ikke har motivasjon som kommer innenfra

men det gir både fysiske og psykiske forbedringer

damer fra enkelte land gjor livet mye bedre for norske tapere, det har jeg sett selv. Brasil, thailand og fillipinene er landene å se etter damer fra. Garantert 1000% forbedring av livskvalitet for norske tapere

>dfn ingen rev til kjæledyr

youtube.com/watch?v=J0zAYXTH0gI

ja brazsiliansk bunda pls

>animebrever
Huffameg.
Folk på 8kanalen er litt mer voksen enn de på 4kanalen fåvæ.

kjente en med dårlig selvtillit som begynte å lofte, men han passet ikke inn i det miljoet overhode, så jeg tviler på at det hjalp noe særlig.
Å være 'alfa' handler mer om å finne ut hva du mestrer og bygge selvtillit derfra, ikke sammenlikne deg selv med testosteronbomba bros som har lavere personlighetsterskel enn tenåringsjenter.

det holder liksom ikke med en vanlig hund?
disse galningene som insisterer på å ha sjeldne dyr å kose med gjor meg kvalm

en kompis av en kompis skaffet seg kvinnfolk fra brazil, de fikk et barn sammen, også ble barnet fodt med down syndrom
skal si jeg lo godt

du trenger ikke henge i noe miljö i det hele tatt, men det er masse bevis på at en sunn kropp hjelper mentalt

At löfting er en lösning på selvtillitsproblemer og selvbilde er en megmeg.

Jeg trente i et år, og selv om jeg så bedre ut i speilet så hata jeg fortsatt meg sjöl like jævlig som för jeg begynte å trene, hatet ble bare dypere, fordi jeg begynte å uroe meg for at jeg ikke trente hardt nok, og spiste riktig hele tiden i tillegg.

Faktumet er det at godt selvbilde og höy selvtillit har alt med gener og oppvekst å gjöre, og ikke om du löfter tunge ting, eller hva annet slags normisspiss folk tror hjelper.

Man må henge i miljoet om man skal trene jo.

Ok, skjonner. Men jeg har allerede helt ok selvtillit.

Kvinnehat?

Jeg elsker kvinner jeg, men det betyr ikke at jeg ikke kan se og prate om de negative sidene ved de. Spesielt da negative likhetstrekk det virker som at mange norske kvinner deler.

>redditkanalen er for voksene og sofistikerte individer lik meg sjǿl

Gjor Norge til et bedre sted, skjær over håndledda dine,

>Folk på 8kanalen er litt mer voksen enn de på 4kanalen fåvæ.
Hjelp, jeg får ikke puste!

det finnes nok ingen garantier for noe som helst her i livet, men du er nok heller unntaket, ikke regelen

dessuten er en trent kroppen forbedring, det betyr ikke at det er den magiske lösningen som löser alt

du er i det minste en veltrent taper, som er en forbedring over en fysisk underlegen taper :^)

E9, om man ikke liker handikapable så burde man dss. rphm.

er så man nesten noen ganger tror på karma :^)

jeg henger ikke i noe miljo og er trent, er ikke noe gymbro eller treningsfanatiker da, men trent nok til at jenter gir komplimenter

Du trenger knapt å snakke til noen på stǿrre treningssenter i alle fall. Det holder med noen setninger on å bytte på utstyr, sikre hverandre etc. Ingen skyter deg for småprat hvis det passer seg sånn, men det er ikke obligatorisk.

Dette er bra agn.

>du er i det minste en veltrent taper, som er en forbedring over en fysisk underlegen taper :^)

Nei, det er jo ikke det. Det finnes jo ingen forbedringer når du er en taper, dog man kan jo fornekte det så mye man vil.

Da kommer man aldri til å klare det og kaster bort penger, man må hene med de som kan lære deg riktig form osv.

...

EG MÅ

det er lettere å forbedre situasjonen og komme deg ut av en depresjon for eksempel, fordi en som er trent har mer energi til å begynne tiltak

Du må ikke finne på å lære teknikk av folk på treningssenter, det er så mye idioti som er ute og går. Lær det fra folk som kan sine saker på youtube og film deg selv for evaluering.

>til å begynne tiltak

Du har vel lesevansker du.

Bjartemann?

Enig

Tiltak hjelper ikke mot depresjon da det er en genetisk lidelse personen vil ha hele livet.
Mulig for normisser som har "depresjon" vil de kunne "fikse" sine "problemer" med "tiltak", men da var de egentlig ikke deprimerte. Bare litt lei seg.

du må jo ikke begynne en stor omfattende prosess med å bli involvert i et miljö, bare for å få noen treningstips

Det er jo ingen vits i å begynne å trene om du ikke henger i miljoet, blir jo som å spille fotball alene.

Jeg trenger sårt en animert kjæreste.

Stekte nettopp laks og kokte frossen groennsaker.
Spiser det naa.

Hvem her /senmiddag/?

t. taper som har gitt opp helt

de fleste normale mennesker opplever depresjon i löpet av livet sitt og jeg har selv vært jævlig langt nede og sett mörkt på det i noen år, så jeg vet jo at du ikke föler for å trene nå, men det kan hende du trener om noen år, hanrei

eller så råtner du bare bort, jeg gir faen

Animehomser kan pelle seg til Sverigetråden takk.

Spagetti på meg

Fin samebreving.

Jeg sa ikke noe om anime. Jeg sa bare animert.

Ja, normale mennesker opplever å være lei seg og så gjor de noe og blir glade igjen.
Depresjon rammer kun 2% av befolkningen og er en livsvarig lidelse man aldri kommer ut av. Det vil ikke hjelpe å trene eller få bedre selvtillit eller noe, vi har ingen kur for depresjon.

>de fleste normale mennesker opplever depresjon i löpet av livet sitt

Nei, de fleste normale mennesker opplever traumer og sorg, ikke depresjon.

Hvis broren din dauer i bilulykke, så er det normalt å være lei seg i mange mange år etterpå, men det er ikke normalt å være like lei seg om det, 24/7 uten at noen du er glad i har daua.

*same jodling hores i det fjerne*

tullball, man trener fotball sammen for å prestere sammen på banen

man trener og löfter for helsen sin skyld, så man presterer bedre i det private liv, på jobb og slike ting

Har du virkelig ikke noe bedre å gjǿre enn å poste tilbakestående ting for deretter å anklage alle som gjǿr narr av deg for sammehomsing? Det er ganske patetisk.

>same jodling

Jeg sa spille fotball, ikke trene. Du kan gå på fotballbanen og late som om du er 22 spillere, men det er bortkasta tid. Akkurat som ikke henge i miljoet om du trener er. Ferdig snakka.

Knull av???

>sǿlv på 1500 meter
>bronse på 5000 meter og maraton
>en sur, sur fjerdeplass på 800 meter, en hundredel unna medalje

Tror dere hun er fornǿyd med lekene i Rio?

det er riktig...

Jeg er en av de tynne skjelettene som har innsett for lenge siden at jeg aldri kommer til å få meg selv til å begynne å lofte for å bygge meg en bedre kropp.

Men må si meg helt enig i denne /fit/-anonsen, at hvis folk begynner å lofte så vil det styrke selvbilde og den psykiske helsen (til varierende grad såklart) og jeg tror det vil gjelde de aller fleste. Jeg har selv opplevd det, da jeg for mange år siden begynte å trene. Trente ca 2 år, og selv om jeg ikke ble noe storre så fikk jeg en mye sunnere holdning til kroppen min. Folte meg bedre selv om det ikke var noe merkbar forskjell fra for jeg begynte å trene. For dere som faktisk vil merke forskjell på kroppen når dere trener, så tipper jeg det gir mye belonning og okt selvfolelse.

Nei

lurer mer på hvor fornoyd moren din er over deg fåvæ

>at hvis folk begynner å lofte så vil det styrke selvbilde og den psykiske helsen (til varierende grad såklart)

"nei"

um jo...

Og når man trener så begynner man å henge i miljoet så man blir mer sosial også.

Du må kanskje gjore noe med dietten din hvis du vil bli stǿrre

Jo, for de fleste så tror jeg det hjelper på en god del.

nei, det er ikke ferdig snakka

det er mange som får gains på egenhånd og det finnes mange utenfor gymkulturen som har muskler

det er en underlig dogme du preker her

Skal faktisk bli litt mer aktiv i tiden fremover. Viktig nå som vinteren er på vei også og ikke bli for mye sittestillende.

Det gjorde jeg.

Hun er kjempefornǿyd, tror jeg. Jeg fikset datamaskinen hennes sist jeg besǿkte foreldrene mine.

>Jo, for de fleste så tror jeg det hjelper på en god del.

Nei, jeg tror nok heller de som har höy selvtillit har höy selvtillit uavhengig av om de trener eller ikke.

Finnes ingen som gjor det nei, de er i miljoet.

jeg har hatt lav selvtillit og vært veldig tynn, selvtilliten ble bedre med muskler

så jeg vil si meg uenig

Begynte du med GOMAD?

...

Kjenner flere som i utgangspunktet hadde bra selvtillit. Da de begynte å lofte fikk de overdrevent hoy selvtillit.

>litterært aldri hört om hjemmegym, eller folk som trener via fysisk arbeid

Er du tilbakestående? Hvilket grunnlag har du for påstanden din.

Kjente et par som var ganske aktive med styrketrening på VGS, og det å bli storre er ganske nært knytta til kosthold, rutine, ukeplaner, spesielle ovelser osv.
Grunnen til at det er så utprega miljo rundt lifting er nettopp fordi man er avhengig av slik kunnskap for å gaine effektivt.

Du trenger ikke å være del av noe miljǿ for å tilegne deg den kunnskapen, med mindre du er så dum at du må ha noen til å lede deg som en sau.

De feiler alltid for de får ikke motivasjon fra miljoet, og fysisk arbeid er som regel veldig statisk så man trener noen muskler, men man er i et miljo da.

Nei, jeg spiste storre måltid, pluss ett ekstra måltid om dagen. I tillegg brukte jeg en gainer-shake mellom to av måltidene. Tror jeg anslo den gangen at kalori-inntaket mitt lå på rundt 3000, og det er jo en del mer enn hva jeg spiser til normalt. Godt mulig jeg skulle ha pushet på med en ekstra tusen kalorier, men hva faen, jeg syntes allerede at det var fælt å stappe i meg så mye som jeg gjorde.

for det förste er mye kunnskap tilgjengelig på nett og for det andre når du vil ha litt mer praktisk erfaring og få profftips fra folk så trenger du ikke dra på en lang episk reise inn i noe miljö, du reiser bare ned og finner ut av ting så kan du trene alene igjen

Alle som prover seg, men ikke er i miljoet og feiler.

Riktig, man må henge i miljoet så man blir mer sosial også.

Jo, man må henge i miljoet.

Ganske sikker på at dette er agn.

Uansett, så tar denne anonsen feil.

>De feiler alltid for de får ikke motivasjon fra miljoet
det er jo bare pölsevev

Det er ikke mulig at du er så dum som dette, du må være et troll. Har jeg bare innbilt meg fremgangen jeg har gjort uten å si mer enn ca. 50 ord til noen på treningssenteret i uka?

tenker problemet er at du har ikke blitt kjent med folk utenom dette sagnsomsuste "miljöet", og du har ukritisk tatt til deg alt de har fortalt deg

dummeste jeg har hort.

trent tilnærmet sammenhengende i snart 4 år nå og prater aldri med noen på gymmen.

du trenger ikke et miljo for å trene, fy faen dette må være agn men jeg biter på alikevel.

t. kommer aldri til å klare det

har allerede klart det fåvæ

ingen datterfu

Kan ikke alle dere /fit/homser stikke tilbake til /fit/ og stryke egoet/skaphomseriet deres der i stedet for å drite opp tråden?

ikke når du ikke er i miljoet nei.

"man må henge i miljoet"

er dette trådens nye ferske megmeg?

...

Ikke svar kverulanten gutta
Det er dette han liker, han sitter sikkert foran dataen sin nå med en god stiv tissefant å koser seg

joda, det har jeg.

drar ikke til gymmen for å prate, men for å trene. slutt med denne idiotien, takk.

Stemmer for at vi gjor det til det.

Hva tenker tråden om at det snart er leggetid?

>man må henge i miljoet
Liker det fåvæ.

Ingen som stopper deg fra å poste anime, rullestoler eller hva enn det er du liker å runke til

>t. man-må-henge-i-miljoet-mannen
Du lurer ikke meg med megmeg-tvingingen din.

Men jeg kjeder meg og har ikke noe bedre å gjore.

tenker at det snart er tid for å legge seg.

Har vært våken en time fåvæ

...

Hva er planene for i morgen gutta?

Selv tenkte jeg ta meg en liten skogstur for å være helt donn ærlig med dere

How common is vaping in norway?

H-hvem e-er denne rumpefagre sædinntakskanalen om jeg kan spörre?

Ser du ikke at det er Aurora?

Jeg skal trene, spise pizza og runke.

I have never seen anyone do it.

dere henger alt for lite i miljoet

>Ser du ikke at det er Aurora?

Ser sjelden Aurora bakfra fåvæ.

Bare en blogger-tos.

How is life in estonia?

>alt for

Forelesning også kollokvi etterpå, skjonner ikke en dritt av hva foreleserene sier fåvæ. Bra jeg får hjelp av noen kunnskapsrike individer som har litt erfaring med [spoiler]MILJOET[/spoiler]

t. henger i miljoet

gib back

Ser ut som gjennomsnittsnordmannen det ja.

>jeg skal trene og kaste bort gainsa etterpå

k

det er ikke aurora, og den rumpa ser ikke like fin ut når hu står.

bare sok på bildet i google.

u can have them all 2bh

>jeg vet ingenting om trening

>under en time igjen til mandag

ka er problemet med det?

bare 6 dager igjen til sǿndag.

slurker i meg en cola

drikker litt eplejuice

Bælmer litt vann

Bare 73 dager igjen til desember

Tar et lite glass port.

Har legetime i morgen tidlig, ellers hadde det gått i vodka her ass.

Satan, jeg har lyst på en drink.

trenger vi bare sverigeanon som sier han slurker i seg litt sperm

Knasker på noen drittposter.

slurker i meg litt fittsaft fra jven min

håper jeg får julestemning i år fåvæ
har ikke hatt det på over 10 år

Det er deilig med en liten silkepromille ja. så man glemmer hvor absurd og fantastisk idiotisk dette livet er. om enn for en liten stund.

Kan ikke fordra jula. Skal liksom være jesu fodsel man feirer. så dyrker man mammon istedet.

>så dyrker man mammon istedet.

hehe

Har sovet meg gjennom de to siste julaftenene, kanskje det blir bedre i år.

spiser litt av sæden min

Knull psykologen.

Is it your picture>

Hva slags musikk hörte dere på i tenårene gutta?

youtube.com/watch?v=EnzA6mHQrog

youtube.com/watch?v=DaXHrA1TVlg

Nei, veier heldigvis vesentlig mer enn den lille tassen.

>tenårene

youtube.com/watch?v=yeaeqIpopvI

slurkar i meg en kopp te gutar

youtube.com/watch?v=fpu4f5q7wck

Fy faen, digga Nightwish på ungdomsskolen. De skulle laget flere instrumentaler, syntes det var musikken som var kul. Denne her er fortsatt en skyldig tilfredsstillelse for meg.

Skulle bytt buss midt på natta ved Jernbanetorget. Forsov meg og havnet langt ute på Vestkanten/Bærum. Fy faen gutta. Gikk meg vill i den gigantiske eneboligjungelen der. Merket at jeg ble sjalu og irritert på mine foreldre når jeg så den vannvittige mengden med rikdommer som tydeligvis ligger i dette landet, også de ikke har klart å få en del i.

youtu.be/xF8_54mMR8k

ta rikdommen for deg sjǿl anonsen

youtube.com/watch?v=NDXi8ZN7m_A

Er det noen rutinerte studenter her? Jeg trenger hjelp.

Litterært hvem?

til hva?

Næmmen hjelpes! Gikk jeg glipp av en politisk motivert borgerkrig i norgetråden?

Studieteknikk. Når jeg gikk på VGS for nesten et tiår siden så trengte jeg aldri lese så mye, jeg bare leste på ting dagen for prover også satt det som regel godt nok til å få en god karakter. Nå har jeg alt for mye pensum til at det funker.

Hvordan lærer jeg en hel bok? "Hvordan" tar jeg notater?

du gikk egentlig ikkje glipp av noe desu

bare dropp hele greiene, begynn med heroin isteden

det bor visst noen kommunister i tråden, de bestemte seg for å vise de stygge ansiktene sine igjen.

Jeg sitter i samme posisjon. Hva og hvor studerer du?

youtube.com/watch?v=IwiiHNq46gY

Hmm.. det hores slettes ikke så dumt ut! Hvordan heroinerer man? Er det noen fallgruver man burde passe seg for som nybegynner?

Jus i Skottland.

Jammen anonsen, nå er jo JEG her!

men altså, du må jo bare få en feeling for det mest essensielle av det du TRENGER å "lære" (ingen lærer egentlig noe lenger, de memoriser noe til en test, også fordufter det etter det) sett opp noen nokkelpunkter, og noen notater rundt hvert av nokkelpunktene, ikke slos tid på å fordype deg så innigranskauen

Har ingen gode råd annet enn de innlysende.
Noe var bedre for i tida.

youtube.com/watch?v=NDXi8ZN7m_A

youtube.com/watch?v=7RIwTDUUHXg

Greia er at det "mest essensielle" er kokt ned til ca 1100 sider bare dette semesteret. "Anbefalt lesing" kommer i tillegg.

Jeg så deg, din luring

da må du bare koke ned enda mer av det selv, uten at det går utover resultatet, rimelig sikker på at det er mulig, må bare gjore det smart

>det er vindstille i Bådåddjo by

Båjådo

Nå må dere legge dere

Ja, jeg vet. God natt.

DET BESTEMMER IKKE DU!

les istedenfor å breve i tråden

lettere sagt en gjort ja, men det e det eneste som hjelper
du lærar deg å ta notater etterhvert, prǿv deg fram

Har lest i hele dag, nyter litt fritid nå på kveldingen för det er på'n igjen i morgen.

Trodde jeg hadde vokst fra meg musikkelitismen min gutta
Men fy faen gutta
Kygo er soppel ass gutta fåvæ sdm gutta

...

90% av alt er söppel vettu anonsen, Sturgeons lov.

Hvordan vet du om en finne er inn- eller utadvendt?

Den utadvendte stirrer på dine sko.

B-brodern, e-er d-det d-d-deg?

Kanskje.

Hehe

Det går mot morke tider for NAUTene
nrk.no/norge/dette-bildet-var-utenkelig-for-to-ar-siden-1.13137512

>dfn ingen Sunako datter

>Da blir det et poeng i seg selv å bli syk >istedenfor å få dem ut i aktivitet.

Dummeste jeg har lest

>Mange ungdommer utenfor jobb derfor skal vi bare slutte å gi de penger

Helt ok. Blir kvitt litt dodvekt i tråden.

Har vært NAUT i over fem år uten å få ei krone fåvæ.

Hvordan lever du?

Snylter på foreldrene mine som en kakerlakk såklart.

jeg skal ALDRI legge meg :)

Skal dögne sjöl fåvæ.

Ord opp!

>En time uten brev
Ta en dult fǿr jeg hopper til kǿys. God natt.

Hvilke(n) torrentside(r) bruker folk for tiden?

stort sett bukta enda

Gutta, har dere noen fin wallpaper? Bruker denne nå

Liker kyberpönk fåvæ.

Ser aldri wallpaperen min jeg. alltid nettleser og hundre andre ting oppe. så bruker denna.

Jeg tar skjermbilder i Elite: Farlig og bruker de.

bilde relatert, men har senket kvaliteten for at kanalen skal la meg laste det opp.

...

>kyber"""pönk"""
>ikke kyberrölp

har brukt denne siden siste reinstallasjon, liker tegnestilen til musevakta fåvæ

Legg dere nå!

nehei DU skal legge deg!!!! Bæsjemann!!!! Hahahahaha du er en bæsjemann XDDDDDDD

bæsjebrever bæsjemann, har bare en liten råtten tann!!! :)))))
.

Tiss og prump og fjert og sprett og tjo og hei snurre sprett har dratt sin vei!!!! :DDDDDDDD.

HAHAHAHAHA snurre sprett er en kanin :PPPPP
De er kule :'))))

*prump*

Gutta! Rami vant nettopp en emmy for sin rolle i Mr Robot! Velfortjent

youtube.com/watch?v=aAj__InxjhI

en.wikipedia.org/wiki/Primetime_Emmy_Award_for_Outstanding_Lead_Actor_in_a_Drama_Series

litterært hvem

dfn ikke lagt meg endå

spör meg hva som helst om

DJII DJII DJII DJII BEIBI BEIBI BEIBI

>dagskiftet svikter fullstendig

Ikke overraskende, dere har alltid vært det verste skiftet.

Hello friends,

I will soon be making business with a lot of Norwegian ppl. My experience with you guys, I fucked a norwegian girl once but the rest of the ppl were very quiet and cold.

Any tips to deal with Norwegians, things you like ? Ideally I would convince one to work with me here. What do you guys think of NL ?

Nederland er germansk

>I fucked a norwegian girl once
>I fucked a girl once
>I fucked once
>I fucked

Kom deg ut jævla normalhomo. Vræl etc.

hvorfor har dere ikke våkna fåvæ?

Doubt it. Dutch germans and danes are consideted ugly by wimminz here. Probably cuz of the way u guys talks

Jeg har vært våken lenge jeg.

HVIT MAKT

NEGERSLAKT

morn gutta

fant du ut av dette med melk, polenanon?

det var ikke meg som spurte men jeg håper at han klarte å finne den rette

mårnings

>dunker albuen i en skapdǿr
>mister brǿdkniven
>sparker tåa i en stol når jeg hopper unna kniven som spretter på gulvet
Det finnes ingen barmhjertig gud.

er Emilie her?

ja

Hva skal jeg kjope på kiwi i dag gutta? Er litt lei av Smash

druer

physalis

INGEN JV

INGEN JV

INGEN JV

INGEN JV

Druer? Er du faen meg morsom? Tenkte potetgull elns

Hvor feit?

Stikk å finn deg et ensomt fleskeberg om du så gjerne vil ha jv.

Feit?! Jeg er bare 105 kg gutt.

Da bǿr du være rimelig hǿy for å ikke være feit.

187

Noen som blir med til Japan?

dagbladet.no/nyheter/jomfru-boom-i-japan---unge-fristes-ikke-lenger-av-sex/63108802

user, du er feit. Selv om du er dritsterk med masse muskler har du mye fett om du ikke bruker den derre Celleteknologien.

...

Har masse fett, jeg er lubben. Men jeg vralter meg ikke ned til Kiwi liksom

Du er feit selv om du kan gå user. 187cm/105kg er en BMI på over 30...

Jeg er Plump.

Nei, du er feit.

Du sårer ikke folelsene mine ved å kalle meg feit, jeg er plump.

dfn ingen vulgære nabojenter

>terrorcelle i New York/New Jersey mistenkes

dette er Jebs sjanse til å markere seg! vi trenger en sann konservativ™ til å håndtere amerikansk sikkerhet framfor en lös kanon som Trump

som ikke gjelder for menn haha

>dfn ingen Sunako

Endelig kom nettet tilbake.

God morgen gutta.

>dfn du brukte opp all drittpostingsenergien i går og bare får noen få (Deg)-er for å gjore narr av dårlig agn i dag

Hvem sa at jeg er en mann?

explosjoner i Nye Djöisi

Ja, for han er jo en toffing. Trist!

Noen i tråden som har provd kokain?

Ja. Det er overvurderte greier.

Sykt at du ikke fikk hjerteinfarkt da, du kan jo stryke med av en linje.

Noen her som vet om en firefox plugin som kan laste ned alle videoer? Husker jeg hadde en for hvor jeg kunne laste ned videoer fra overalt ved å klikke oppe i hoyre hjorne på videoen. Nå har jeg en superdårlig variant som KUN funker på youtube, og som halvparten av tida laster ned filer jeg ikke kan åpne. Noen som har peiling?

Hva? En linje er jo som å drikke en kaffe.

Kven /nynorsk/ her?

Post ryggpupper.

hvem /ny tråd/ her?

dette er den siste tråden noensinne

Hva skal jeg spise til middag i dag, gutta?

spis en ny tråd

jeg fåvæ

NY: