Sverigetråden - Nattupplaga

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=YnDzttF9dig
youtube.com/watch?v=045ERIOSmg8
youtube.com/watch?v=9TPEKMcsy2A
youtube.com/watch?v=maYCStVzjDs
nordfront.se/demonstration-stockholm-12-november.smr
svt.se/nyheter/inrikes/fa-doms-for-maskeringsforbud
youtube.com/watch?v=wv_7iuBHVug
youtube.com/watch?v=IcjWJ9t2Yag
svt.se/nyheter/ekonomi/rika-far-mest-av-statens-30-miljarder-i-ranteavdrag
youtube.com/watch?v=VF__jA7GUhY
twitter.com/SFWRedditImages

>dkn ingen fv

Gjorde du någonsin kontakt med henne eller höll du dig undan?

Har inte ens sett S1 än för kyoani en skit. Nya säsongen av Natsume Yuujinchou ska bli intressant men utöver det är höstsäsongen helt jävla värdelös, eller så har jag bara tröttnat på 2d

Absolut. Bästa serien på väldigt längre

>dkn käkat en massa skit i helgen
bara skopor, ris och kyckling från och med nu

DU BRUKADE RINGA MIG PÅ MOBILTELEFONEN.

>för kyoani en skit
>gillar kvä:noll
Herre Gud vilken jävla skitsmak, häng dig.

>dkn ingen päls fv

Ja, då måste man upp om 7½-timme för att gå till praktikjobbet och slava gratis men jag får iaf något att sätta upp på CV:t för att administrativt arbete som att flytta papper från ett rum till ett annat ser väldigt bra ut på papper haha

:^)

...

Jag vill mycket gärna göra kontakt med henne men det verkar vara för svårt.
Jag har letat på internet efter råd men jag får inga. Frågar jag i tråden blir det väl bara jagjags som svar.

youtube.com/watch?v=YnDzttF9dig

Hur är det att leva med grav autism?

SENT OM KVÄLLEN NÄR DU BEHÖVDE MIN KÄRLEK.

Varför? Menar du att du inte skulle ta ett sådant upplägg?

>kan inte hantera alkohol
>snygg som fan med en kropp att dö för
>blir horig när hon druckit, dansar inbjudande och är allmänt fysisk
>påväg att göra slut med sin pojkvän i hemlandet så emotionellt instabil
>verkar gilla mig som en vän och lita på mig till den grad att hon lämnade sin telefon (upplåst, jag skrev på tinder åt henne) med mig medan hon gick på toa

Jag tänker hitta en chans och då tar jag den, rätt upp i hennes anal.

Är i precis samma sits, ska börja min praktik om en vecka verkar det som.

Dra åt helvete din jävla fittneger.
SD2018

RINGA MIG PÅ MOBILTELEFONEN.

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

KVÄÄÄÄ:Noll är fan i nivå med Evangelion, Shinsekai Yori, Haibane Renmei, Kino no Tabi, Genshiken och Sayonara Zetsubou Sensei

>dkn ingen ung fv som visar upp kläder för en

youtube.com/watch?v=045ERIOSmg8

Hur funkar ögonen?

Tar du livet av dig utan att ens ha testat att pratat med henne så ska jag heema dig. Är det verkligen värre att fråga henne om hon vill ta en fika än att dö?

Om du ej har någon aning alls om vad som funkar kan du väl prova att bara sätta dig med henne någon gång, fråga om hon vill ta en fika tillsammans eller göra något med liknande intressen? Om det mislyckas så har du åtminstonde gjort ett försök.
Jag är själv oskuld så mina ord är ej värda mycket dock.

Nej, nu får det räcka. Nu går jag och knyter, gonatt på er sötnosar, bråka inte för mycket ikväll! :3

Har varit där en månad du, de vill att jag ska vara där i tre till trots att man enligt arbetsförmedlingen bara får vara 3. Hur länge ska du vara där?

Ska gå värma upp en chokladmuffin innan jag går och lägger mig, är så hög så jag kommer somna strax.

SENT OM KVÄLLEN NÄR DU BEHÖVDE MIN KÄRLEK.

Jaha, du gillar den ironiskt

Käka thaimat till lunch imorgon även fast man är fattig?

Ja/nä

Sluta bry dig så mycket om sliddjur och gör istället fler videos, Erik.

De sitter djupt inne i huvudet, det skapar en illusion tror jag.

Gos natt tråd1.

Blir väl som mest tre månader, men får hoppas att jag hittar något skitjobb innan dess. Det är väl så att man får vara där max 6 månader, men om man deltar i något program hos AF så får man vara där max 3.

Sov gott hund1!

>det e "betyder att jag får skriva på hennes tider att jag är i vänzonen?"-hanrejen
>det är "hah, hon bjöd ut mig på öl på tumanhand, hon gillar mig visst"-hanrejen
>verkar gilla mig som en vän

Sa ju det.

>hemvärnsman
>vet hur illa det är ställt med försvaret
>ÖB panikplacerar ut soldater på Gotland
>talar om förhöjd hotbild
>vad som faktiskt hänt är hemligstämplat
>dkn ryssen kommer
vifif mig

>vilja slåss för en regering som vill utrota dig

Vad får du för bidrag för att arbeta gratis?

>det är "hah, hon bjöd ut mig på öl på tumanhand, hon gillar mig visst"-hanrejen

Hände aldrig men det andra, ja. Dock får man knulla via vänzonen om hon är skitfull och känslosam.

STORA CHOKLADTUTTAR

Ungefär 140 om dagen, vilket jag inte gråter över med tanke på att jag fortfarande bor hemma.

Det känns r1 obehagligt hur (((De))) försöker provocera fram ett tredje världskrig favä

Det där var nog det dummaste jag läst idag.

Jag fattade inte att våldtäktscucken och tindercucken var samma person

Se där

haha aa, om du säger så, vite man.

Jagertsök klöqks alarks sukfjäh hörn?

För himmelens skull user, fråga na! Du har inget att förlora och allt att vinna, gör det här för oss!

Mer än vad man får i studiebidrag ju

röegözlög rglözmröyryz kmylykyrö yöröyröl yÅuüUûüT

Det gör jag, brune pojk.

TURK!

Spydde lite i munnen faktiskt

Ja, ja? Ekstra zåz på? Ja. 15 minoter. Tak, hei.

Precis, har lite pengar sparade också så jag klarar mig ett tag. Lycka till med skitpraktiken user.

...

Why do you Turks support ISIS?

>man vaknar till "davai davai" imorgon när ryssen kommer

Ja, hade jag kunnat bara försöka hade det så klart varit bäst. Tyvärr har jag ingen aning om hur jag skulle göra det.
Om jag försökte och misslyckades vore det mycket bättre än den skiten jag gör nu men jag vet inte hur jag skulle kunna försöka,

skulle vara bra om du och klasskamraten kunde göra någonting ihop

försök skriva in dig hos en terapeut om du har självmordstankar och >dkn ingen fv, även om du bara har råd för 2-4 gånger

du kan också prata med dina föräldrar om det

jag vill låta hennes bröst vila på mina händer

Hjälp mig då.

Bara gör det user, du har väntat i tre år nu. Använd dina kunskaper om henne till din fördel och för den allsmäktigesk skull, behåll ditt lugn.

...

Det är intressant att se vad (under)människorna bekymrar sig med, särskilt mobbare. Snubben väljer att attackera pälsande flickor... Antar att rädslan för bild relaterad hade hemsökt honom i drömmarna...

...

Får 12700/mån från a-kassa favä, bor hemma men betalar 5000-6000 kr i hyra

Ja, vi blev dragna ihop förra helgen för första gången i år. Troligen kan det inte leda till nån kontakt med nån annan.
Nu har jag råd med ganska mycket eftersom jag nyss började jobba mycket mer, det kanske skulle gå att försöka med nån slags terapeut men då säger den bara att jag ska vara mig själv.

Jag vet tyvärr inte riktigt själv vad du borde göra, men jag tycker din intuition borde hjälpa dig väl. Nu måste jag dock sova, ursäkta om mina råd enbart varit värdelösa.

Din jävla neger.
Du kanske tycker att det är roligt att håna mig men jag har ett ganska bra luftgevär och en häst så jag kavalleri-ar dig.

Har du varit mycket i terapi eller?

>not posting the original version

Nej, jag har aldrig försökt än.
Jag har bara läst vad som hänt med andra.
Om jag skulle försöka själv skulle det vara för jävla konstigt.

bö ti?

Vad är det för jävla terapeut de träffat som bara säger "lol var dig själv"? Låter inte som något jag hört talas om.

Ja tack.

Vad för slags sö po önskas?

Breva bilder på söta katter!

Jag blir kränkt om du inte berättar lite om hur du känner till mig.

Detta favä.

t. Också med i HV.

Alla svenskar verkar helt övertygade om att ingen vill oss något ont och att europa aldrig kan hamna i krig.

Jag har dig

Han till höger var ju ganska gullig favä
Annars söpo i största allmänhet.
Är du en?

Dröm sött! :3

Många vill oss ont och Europa kommer att hamna i krig. Startskottet kommer inte vara en rysk invasion av Gotland.

Jag vet inte men det var nog från r9k.
Om jag gick till sinnessjukvården vet jag inte riktigt vad jag skulle säga.
Jag vet inte vad jag skulle boka tid för.

Vet inte, antagligen inte.

...

Breva bild så kan jag avgöra! :3

Kanske inte. Men Gotland är en del av Sverige och det är bra att vi äntligen har soldater där igen.

Jag avstår, men tack ändå!

Ring 1177 och fråga.

Hur kommer det sig att ens ex ser bättre ut dom första tre månaderna efter att man precis blivit dumpad?

...

>dkn ingen sked

Ja vi ska absolut ha ett välfungerande försvar.

Tänkte först att jag skulle låna dig en men jag misstänker att du är någon sorts bög så det får vara

>dkn ingen gv

Det är försent att säga att jag bryr mig och jag önskar du var här
Och jag tror det hade varit bättre om du aldrig lämnat
Det här är inte likadant utan leendet på dina läppar
Och om du var här skulle jag ta dig vart som helst.

Aww, då får jag bara anta att du är en sö po!

Vill bara ha en stor sked, har du någon över?

Jag hånar dig inte, vill bara att du försöker istället för att fortsätta i detta självplågeri.

Jag är bara en själ som menar väl
Åh herre
Låt mig inte bli missförstådd

>Startskottet kommer inte vara en rysk invasion av Gotland.
Kanske inte, men ryssen är opportunistisk. Om Putin ser ett tillfälle att knipa ett osänkbart hangarfartyg mitt i Östersjön utan större kostnad och har börjat snegla på andra saker i Östersjöområdet så är det inte otänkbart att han tar tillfället i akt.

0-4 se om smallville från s4 framåt
6-9 nej

vad fan jag älskar kommunism nu

>Dkn jag kommer aldrig hitta en pv som kan hålla om mi och älska mig och vara stora skeden och knulla mig våldsamt när som helst han känner för.

Vill bara vara liten och ompysslad ;__;

Jag vet mycket, Erik.

>EN JÄVLA BLÅSIPPA
Kan vi inte starta detta jagjag?

jvdk

>sinnessjukvården
du går inte till en psykiatriker, du går till en terapeut

>vet jag inte riktigt vad jag skulle säga.
Terapeuten inleder ett samtal med dig... du berättar exempelvis att du har självmordstankar och varför du tror att du har dem... du sätter ord till vad du känner och så fortsätter samtalet kring olika teman runt detta. Terapeuten kommer också dela med sig av sig själv

minsta motståndets väg första rad favä

Vilket tillfälle skulle det vara? Baltländerna är alla NATO-länder och både Sverige och Finland har samarbete med NATO. Har väldigt svårt att se att några våldsamheter skulle slätas över billigt.

>dkn vill inte välja mellan der ewige och sandnegrar
Kan vi inte bara skita i levanten

tjocca pf

>måste välja
Det är vad de vill att du ska tro.

Galko-chan!

min fv ivl

mdongo?

>Genshiken
kollar inte ens på 2d längre men blir alltid varm i magen när jag påminns om den serien
>dkn ingen ogiue fv

Jag är 190, kan storskeda dig. Är du sö po?

Sant, tycker väst kan ta och sköta sig själva och låta mellanöstern ta hand om mellanöstern

Ja, Araber i Arabland är helt ok för mig. Judar i Judeen är tekniskt sett ok men de har inte kunnat stanna där på flera tusen år.

jag på bilden

>dkn ingen extrem-isolationistisk stat omgiven av höga murar och missilförsvar med absolut noll (0) kontakt med omvärlden

>påväg att göra slut med sin pojkvän i hemlandet
brydde mig inte om dig innan, men om du ligger med henne innan hon gör slut är du vidrig

Tror du att USA skulle gå fullskaligt kärnvapenkrig över Litauen? Förmodligen inte. Presenterar man NATO med ett fait accompli i Baltikum så är det möjligt att man kommer undan med det. För att detta ska kunna lyckas så måste övertagandet vara snabbare än NATO hinner reagera och få dit tillräckliga militära resurser. Om man kan stänga av Östersjön genom att placera ut luftvärn och sjömålsrobotar på Gotland så köper man sig mycket tid.

Pratar alla bögar som om de vore efterblivna karaktärer i en anime eller bara bögarna i tråden? Finns ju inga heterosexuella som pratar såhär "hihi hej du var då en söt flicka" osv

br bild

Det vill jag också men jag kan inte. Jag har ingen aning om vad jag skulle kunna säga.

Skönt att vissa stormsnorrar snubblar så man bara kan filtrera cancern

hmmmm....

Vad betyder en försvarspakt om territoriet inte ens försvaras? Att bara ge Ryssland en medlemsstat skulle innebära samarbetets kollaps.

Ignorerar de artikel 5 så faller hela NATO-alliansen och västvärlden blir sittande ankor. Sen är en oprovocerad Rysk aggression så extremt jävla osannolik att det är löjligt men att NATO skulle bryta avtalet som håller samma hela alliansen är otänkbart

Skriv en lapp! Fråga hennes kompis om hon är intresserad! Be någon annan fråga hennes kompis vad kompisen tror!

Ni har väl ett delat intresse? Kör på det inledningsvis.

Ja

Hell fucking seger omvärlden kan dra åt helvete
Judarnas rätt till sitt land står inte i någon skrift utan är backad av de vapen de äger

>65069287
Skönt att vissa nybögar filtrerar en så man slipper deras äckliga (Du)n

>Hell fucking seger omvärlden kan dra åt helvete
Detta. HE FU SE

det är hon på bilden

KVÄÄÄÄÄÄ HORA

häng dig :)

Jag vill smiska en ru!

häng dig

Häng dig hanrej.

Du är Hitler om du inte berättar varifrån du känner till mig.
Du kan i alla fall berätta om du bara har sett mig här på kanalen eller om du haft nån kontakt med mig i verkligheten.

>Judarnas rätt till sitt land står inte i någon skrift utan är backad av de vapen de äger
Gäller bokstavligen varenda land på jorden. Antingen med deras egna eller med en beskyddares vapen.

Dö stormsnorrar, bara dö

Okej, kommer strax så kan jag hålla om dig och så somnar vi tillsammans :3

Det var inte snällt, Axel

du är i fel grannskap grabben

>dkn inte rökt på 48 timmar
Lungorna började brumma vid djupa andetag efter ett paket om dagen i typ 2 veckor. Bronkiten har dock lagt sig nu. Aldrig mer!

häng dig axel

Nä det klart att de skulle vara totalt rövknullade utan att de internationella elementen säkerställde dess existens. Det var ett teoretiskt argument.

Är du arg?

Jag är mer bekant med henes kompis än henne, min morsa är till och med kompis med hennes kompis.
Tyvärr är det sällan jag har kontakt med nån där nu längre, det är högst nån gång i veckan och då är jag bara i en annan del av stallet.

utmärkt brev, gillar att du har namn på så att man kan känna igen dina kommentarer

Precis, där har du naturens eviga lagar
Tror jag går och tar en härlig blå kamel nu

Precis vad jag behöver! :33

>Skriv en lapp! Fråga hennes kompis om hon är intresserad! Be någon annan fråga hennes kompis vad kompisen tror!

Hur man avslöjar sig som en jävla betatönt 101. Bara säg att du gillar henne och fråga om hon vill hitta på något. Antingen säger hon ja eller så säger hon nej och då vet du ju iaf.

Kanske, men USA kanske inte tycker att NATO är värt besväret. Trump har ju åtminstone gjort klart att han kan tänka sig att lämna NATO-allierade i sticket.

Att USA skulle gå i fullt kärnvapenkrig mot Ryssland är ännu mer otänkbart. Även om man talar om konventionellt krig utan kärnvapen så måste man ställa sig frågan: Hur många av de egna soldaternas liv är USA villigt att offra för Litauen? Vad händer när kalkylerna säger att mansannolikt kommer att förlora fler än så på att återta Litauen från Ryssland?

Vi är en och samma, du och jag.

Då kommer jag!
F-får jag pilla dig i håret när vi skedar? Tycker om att göra det!

Sant. Israhell hade aldrig etablerats utan amerikanskt och brittiskt skydd men nu hade de det tack vare sitt enorma inflytande över västvärlden. Grattis kroknäsor, väl spelat etc.

Själv tar jag en kindig blå pall mall

En liten detalj kan du väl ändå ge mig.

>ZUN gör det igen
GALNING

Ja, jättemysigt ju~

jag till vänster

Okej! Men jag måste varna dig, jag blir ibland väldigt...

Å-åh nej, n-n-nu kommer det igen!!!
*pfffffBRRRRROMP* f-f-förlåt user ;__;*BRRRRRRRAAPPAPPAPPPP*

Lisa Holm?

>härlig
För att du vant dig vid fimpsmaken, ja. 1-2 dagar utan så börjar det lukta och smaka som alla andra upplever det. :^)
4mg tuggummi verkar fungera för mig, tar ett halvt i taget, går att "snusa" då.

...

...

Då syns vi snart :3

Har du prövat en vape penna? Kan ju få upp till 18mg nikotin i dom

youtube.com/watch?v=9TPEKMcsy2A

Detta var nog den roligaste recensionen jag någonsin sett

vad är det som händer här? :3

VAFAN dina pruttar stinker!

I-inget alls! Vi skedar bara!

kan man vara tre och skeda månntro?

Jag är samlaren. Jag samlar på saker och ting.

Äsch, om sånt är viktigt är det kanske inte rätt tjej.
Ring kompisen då, kan ju få numret via morsorna om inte annat. Detta fixar du!

Ja, USA kommer nog försöka fortsätta med sina proxykrig så länge de kan precis som i Ukraina och Syrien, men om ett NATO-land officiellt intas av den ryska federationen så har inte alliansen något val. Antingen blir det artikel 5 eller så faller hela alliansen

Sluta tro på Hollywood, finns inga tjejer som tycker det är gulligt när du är blyg och töntig. Alla tjejer är likadana och attraherade av samma sak, Chad. Du måste komma så nära Chad du kan och ju större attraktionsvärde har du.

senrans är för sexuellt!

f-f-f-förlåt a-a-a-user m-m-men j-j-jag *PRRRRRRRT* J-j-jag k-k-kan inte h-h-hålla *pfffffbrrrrrapp* H-HÅLLA MIG *PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRT-BRRAAPPPPPPPPffffffff*

>Sluta tro på Hollywood
>Alla tjejer är likadana
"""ok"""

>gnäller på att usa proxykrigar
>bryr sig inte om alla ryska proxykrig

Hm kan bli svårt. Är ju ofta något man gör på två...
Men kom hit så testar vi :3

>haha jag ska förstöra varenda karaktär
Vad menade ZUN med detta?

t-t-tror ni det g-g-går med f-f-fyra?*BRRRRRRRRRRRT*

o-okej

du och jag på fotografiet

Ryssland gjorde inget fel

t. inte ens på FSBs lönelista

Inte ett argument.

Imperier behöver inte rättfärdigas

youtube.com/watch?v=maYCStVzjDs

>Imperier behöver inte rättfärdigas

>har en lucid dröm för första gången
>försöker skapa en person framför mig
>istället så byts mina kläder ut mot tjejkläder
>dkn såg r1 bra ut
jag vet inte vad jag ska tycka

Det är en tidig översättning så man ska ta det med en gnutta salt, sedan är hon ju en betjänt till vampyrer vilket ofta kommer med att motsätta sig mot gud/gudar.
Hennes krafter är ju teoretisk inte mycket sämre heller.

Fick du den utan att skriva en massa drömjournaler och sånt skit?

Du vill bli pumpad av en STOR SVART futa

ses om tre dagar

Ja, men jag har försökt av och på att ligga stilla i sängen innan jag somnar och det har aldrig fungerat. Jag åt en hel påse med [Företagsnamn] Stjärnor Sourcream and Onion innan jag somnade dock, det kan kanske ha hjälpt.

Rasmus....

V-varför känns tråd1 som en förvrängd och förstärkt spegelbild av mig själv ibland?
V-vem här når mitt mest privata inre?
H-hur blir jag av med er?

slut fart

jag på bilden

Började själv i january 2013 med att föra journal och olika metoder. Fick min första 17 dagar senare. Fick därefter ungefär 50st under ett års period till jag tappade intresset eftersom jag aldrig lyckades knula någon utan att direkt vakna i en pöl av svett. För mycket dedikering för nästa ingen belöning. För att inte nämna all sömn paralys.

Some burger humour for you!

Har det påverkat dina senare drömmar på något sätt efter att du slutade försöka?

Stanna uppe och kolla på emmy-galan? J/N?

Ingen bryr sig.

Ska börja studera igen efter tre års uppehåll, hur gör man?

>TV-galor
Stranger Things, GoT, The Flash och Mr Robot är det enda som har känts relevant under året.

>GoT

Hej reddit!

Planerar veckan, tar 15 min paus en gång i timmen, byter miljö ibland.

Är lite svårt fast om du läser varje dag kommer alt bli bra

Noll. Allt är som vanligt igen. Har funderat ett antal gånger om jag ska försöka ge det en chans till, men när jag försöker sätta en drömavsikt att fokusera på innan jag somnar så märker jag att det inte finns något jag vill göra, även när möjligheterna är obegränsade.

Hur fan kan GoT få pris för något? Det är fan det värsta bajset jag sett och det har varit så sedan säsong 3 iaf. Det är objektivt pinsamt dåligt.

Lid inte av depression. Det är så svårt att få saker gjorda då.

Har inte själv kollat på det men GoT är så nbög som man kan komma

Hur kollar du

Vet fan inte. Försöker leta ström.

häng dig

du och jag på bilden :3

Verkar inte som att det ens fungerar om man inte betalar för amerikakanaler

/katja/

>vanilla yuri doujin som slutar i en kärleksfull relation

Vad är den raskrigigaste hjälten i dota2?

Chen

Imorgon har jag mitt första möte hos AF...önska mig lycka till

>blöjor

Lycka till bögjävel

>Imperier behöver inte rättfärdigas

ping skojuggen
är detta autismskor?

>Stranger Things

behöver du fråga är svaret ja

det är en animerad pojke i bilden du brevade
så ja, autism

Stranger Things är bra din okultiverade nisse

D-du har ett stekt ägg i håret?

fniss

kotl
han dödade hela ns's ras

Kollar ni på emmys?

Får man ha maskering under demostration?

Om du står på etablissemangets sida.

omg hej afa

>nordfront.se/demonstration-stockholm-12-november.smr
>AFA
mm "Aa"

>dkn man helt seriöst funderar på att gå med i tåget trots att man inte gillar allt smr står för

Ta livet av dig.

varför?

Jag trodde hela grejen med NMR var att vara stolt och rakryggad med sina åsikter.

Var är det då för jävla fjanterier att börja maskera sig som en vänsterslödder eller fotbollshuliganer?

man kanske inte vill få hela sitt liv förstört av psyksjuka afa slödder som sitter och kartlägger folk med statens goda minne samtidigt som de går på sossbidrag?

Drömmer om att en dag rånbögsmord-självmörda tråden

vad fan hände? tråden va riktigt usel i 2-3 veckor och nu brevas bara nbögeri.

>halva tråden är 2d resten är stormbögar
Var fan ser du nbögeri?

Nybögarna vann och nu våldtar de tråden

Grod natt tråd1

Från vad jag läst från NMRs egna texter så ska du delta omaskerad.

Googla på nmr demonstration och berätta för mig hur många maskerade nationalister du ser på bilderna.

Ostkrokar är godast när de legat framme några dagar favä

medlemmarna kanske. men om du dyker upp med keps och solbrillor så tror jag knappast att polisen kommer ta dig

Nej men du kommer ses som en tönt som smutsar ner NMRs rykte eftersom att du uppenbarligen inte vågar stå för vad du tycker.

Bättre att du stannar hemma då.

Du menar när de blir sådär sega och goa?

>Slut på ursäkterna!
>Ni som var med i Borlänge och ni som inte var med men lovade att ”jag kommer nästa gång” – slut nu upp i Stockholm den 12 november så att vi blir ännu fler!

lmao medlemmar som hittar på ursäkter för att slippa delta på demonstrationer detta är ju rent krukmakeri

sega och krispiga på samma gång, på något konstigt sätt ja

det är skillnad på att gå utklädd som afa och att ha lite diskreta saker som täcker ansiktet

Kom dit stolt och rakryggad eller kom inte alls.

Det finns inget enklare än att ligga med svenska kvinnor och det misslyckas ni med? Begå självmord

alla är inte arbetslösa vänlösa connys user. vissa har saker som står på spel även om vi hatar invandringen och framtiden som sverige går mot

Detta.

såg en maskerade (solglasögon, keps och luva) man i demonstrationen vid Borlänge. Han gick i ledet bakom NMR medlemarna, dvs hos de "civil" klädda personerna.

åh herregud kommentarsfältet jag tror jag dööör

funderar också favä.

Ta livet av dig

Jaha? Och bara för att en tomte gör det så tror du att det plötsligt ger en bra bild av vilka värderingar som Motståndsrörelsen försöker förmedla?

Stanna hemma era jävla fegisar.

Angående demon; NMR kommer knappast att kasta ut dig ur ledet för att du inte är klädd rätt, speciellt inte om du är en icke-ansluten sympatisör. Består din "maskering" av vanliga kläder såsom solglasögon, luvtröja, halsduk, keps etc. så kan inte polisen säga ett skit heller

Det stämmer absolut men det är förjävla fegt att inte stå för sin sak. Blir uppriktigt irriterad över sån skit.

varför bryr du dig? du verkar ju anse att nmr är ett skämt, med all rätt.

Angående maskerings förbud se:
svt.se/nyheter/inrikes/fa-doms-for-maskeringsforbud
>10 år gammal lag
>15 st dömda
>senast var 2014
maskering går bra att ha om man går i tåget, polisen kan inte göra något direkt. Det vore en annan sak om man försöker störa demonstrationen på något sätt med maskering på.

Jo, men jag har förståelse för att en del nbögar som har för mycket att förlora på att stå upp för sina åsikter fortfarande är tveksamma

NMR är skit och nationalsocialismen kommer aldrig att återuppstå, men jag delar fortfarande många av deras åsikter. Vad Sverige hade behövt är en ultraradikal fanatisk paramilitär fascistorganisation i stil med det rumänska Järngardet

Hur ska man kunna infiltrera olika poster när man är öppen nazist. Hur tänkte du nu?

>har du hittat någon söt tjej än user?

som NEET och autist så känns det inte trygt att vara öppen nazist. Känns som AFA kommer efter en.
>dkn AFA kommer bli den första som knackar min dörr på flera år

Är inte AFA död?

mhm

Hela den här jävla betamentaliteten är vad som har lett till Sveriges förfall.

Den user som vi diskuterade sa att han skulle kanske deta trots att han kanske inte ens stod bakom alla NMRs åsikter. Han kommer ingalunda bli nån jävla infiltratör.

Rödingar är det sista du behöver oroa dig för. Däremot kan du få problem med att göra GMU och liknande i framtiden

Jo typ. De har sina små lokala celler kvar med nyrekryterade gymnasieintellektuella haschpundare men de flesta veteranerna sitter inne bakom lås och bom eller har slutat bry sig om sin "kamp"

Ni borde väl vara jävligt tacksamma om någon normal person kommer på er lilla parad? Vissa kan göra mer skada inifrån systemet eftersom de har kontakter och positioner som kan vara viktiga i framtiden, men det verkar ni inte fatta

Nä men de finns flera personer, som typ jag.

hehe mm den jävla töntanon som inte ens vågar gå på demo utan full maskering sitter säkert och jobbar på regeringskansliet.

AFA lever, du tänker kanske på Revolutionära Front som la ner häromåret.

>muh förstöra NMRs image
ehh...vilken bild?

Motståndsrörelsen har inte ett behov av någon hanrejmentalitet.

Detta är varför ni inte kommer någonstans. Hellre en anonym sympatisör på insidan än en offentlig WT Conny

user är väl rädd för att deras vitt skräp-bild ska raseras

RF vet jag är helt dödt. Undrar mer ifall om AFA har någon aktivitet kvar överhuvudtaget. Känns som om NMR är mycket större och mer aktiv än AFA.

Som sagt, små lokala grupper som är AFA endast i namnet. De fanatiska och ideologiskt driva personerna är alla fängslade eller för gamla för att orka bry sig

>Motståndsrörelsen har inte ett behov av att växa
aja, vi alla vet att du är en shill.

>Från vad jag läst från NMRs egna texter så ska du delta omaskerad.
källa tack.

>aja, vi alla vet att du är en shill.
Det är ju för fan du som är en shill som likt SD är villiga att släppa in vilka idioter som helst bara för att röstmaximera.

Klart rörelsen ska växa men den ska växa med rätt folk. Må så vara om det tar längre tid den vägen.

>källa tack.
Läste det i nån artikel om någon annan demo för några år sedan. Annars kan du ju som sagt titta på valfri bild från en NMR-demo och ställa dig själv frågan hur fan den skulle se ut om hälften av deltagarna gick runt maskerade.

Är du aktivist så gäller en viss klädkod. Som sympatisör så kan du gå klädd i vad som helst så länge det inte är olagligt eller rent opassande; till exempel bob marley tshirt och mjukisbyxor med en femma grönt i fickan

>och ställa dig själv frågan hur fan den skulle se ut om hälften av deltagarna gick runt maskerade
Bättre? Tänk om alla hade full M90 uniform och balaclava. Betydligt bättre än deras bögiga jävla kyparskjortor

>Tänk om alla hade full M90 uniform och balaclava.
Uniform kan jag ställa mig bakom men balaclava utstrålar bara feghet.

>tittar in i tråden efter månaders frånvaro
>stormbögerier
Verkligen?

Bokstavligen varför? Ni borde istället kopiera rödingarnas "black block"-stil och militarisera den

HE SE kamrat! Stormbögeriet™ sover aldrig

Det ger åtminstone för mig intrycket av någon som inte öppet vågar stå för sina åsikter.
Jag antar att jag kan vara så pass vänlig att jag kan gå med på iden om att balaclavor kan se hotfulla ut, men inte mer än så.

Annars är jag inte främmande för en mer militariserad stil.

Risken finns ju annars att man fastnar på bild med ansiktet och vips så tror hela Sverige att man tillhör NMR... eller vänta, så fick man ju inte skriva, och det vill man ju inte.

Ni behöver inte "stå för era åsikter", ni behöver bara samla stora maktdemonstrationer där folk inte vet om deras vänner och grannar är en del av den stora mobben, ni behöver bara göra det farligare och läskigare att vara öppet PK än att vara en Sverigevän

HE SE, kamrat!

Som representant för vänstern kan jag ju påpeka att man gärna maskerar sig för att både SÄPO och nassar är ganska bra på att dokumentera vilka som kommer till demonstrationer, vilket gör att man för personlig säkerhet inte gärna skyltar att man går med samhällets fiende nummer 2(Källa: SÄPO).

Detta.

Blir nog fotbollshuliganen för mig.

Sånt initiativ som det här youtube.com/watch?v=wv_7iuBHVug
mot systemet borde hända i Sverige.

Hell Seger kamrater!

>försöka charlatanisera Viking
Kom T och 1v1 mig, blåman.

Att stå för sina åsikter i det privata är en självklarhet men det stormsnorrarna i tråden inte verkar fatta är att en demonstration handlar om att visa kraft. Det är betydligt mer skräckinjagande för pöbeln att se en stor maskerad hord där deras egen bästa vän eller bror kanske är med, än att se en liten grupp SÄPO-registrerade clowner i fina vita bögskjortor

Detta. Irländare, Serber och Basker visar hur äkta motstånd bedrivs

>!Porq9wpp2w
Häng dig

>Jag kan reagera över att politiker, från alla partier, säger att vi måste värna vår välfärd. Det är klart att vi måste göra.
>Jag inser också att alla de gamla människor som jobbat hårt ett helt liv nu ska ställas emot alla de flyktingar som kommer som också tar sjukvård och skolor i anspråk.
>Men det är nog på det viset att humanismen kräver faktiskt att man får göra avkall på sin välfärd.

vad menade hon med detta?

>dkn jag inser att min syster har tagit alla sina politiska åsikter från F! och Lilla Drevet

>Det är betydligt mer skräckinjagande för pöbeln att se en stor maskerad hord
Detta. I grupp är det gruppen som är enheten.

>Häng dig
Också detta.

bajs

youtube.com/watch?v=IcjWJ9t2Yag

Grod natt tråd1, Takbrir

>Maskerade män i uniform marscherar i stockholm
>cuckhjulare med slips
vilket kommer att känna mer hotande mot systemet?
fick mig verkligen att tänka

isiskrigarna brukar för det mesta inte maskera sig :^)

Dåligt tråd, grabbar. Endast snubblare som brevat kvalitet ikväll. :^)

GRI VI
Avsluta dig själv, min man

>Grod natt
Detta, ska också dra.

Att hon och hennes rika vänner vill behålla sina feta löner medan andras sänks. Att främst fokusera på mångkulturen för ett bättre samhälle är inte smart favä, så mycket svårt och kontroversiellt arbete skulle krävas.
Skattejusteringar för de rikaste (som bara blir rikare) skulle ge snabbare resultat och är direkt moraliskt försvarbart. Glöm inte det socialistiska.

svt.se/nyheter/ekonomi/rika-far-mest-av-statens-30-miljarder-i-ranteavdrag

Lönesänkarna: youtube.com/watch?v=VF__jA7GUhY

>Lilla Drevet
finns det folk som faktiskt lyssnar på detta?

Japp, 1/3 av hipstervänstern

död tråd

ny