/norgetråden/

nasjonalisme-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

vg.no/nyheter/innenriks/forsvaret/aatte-gardister-fikk-hjernerystelse-etter-naerkamptrening/a/23797765/
youtube.com/watch?v=qZzpj11WoTU
youtube.com/watch?v=rt-_PMNgslQ
bt.dk/haandbold/nyt-laek-fra-russisk-hackergruppe-dansk-ol-guldvinder-paa-listen
youtube.com/watch?v=pu9K2TCON58
vg.no/nyheter/innenriks/hengte-opp-naziflagg-skrev-anonym-beklagelse/a/23798183/
nrk.no/nordland/hengte-opp-seks-naziflagg-_-na-beklager-gjerningsmennene-1.13140710
youtube.com/watch?v=6N5IQxrac6g
urbandictionary.com/define.php?term=axe wound
sprakradet.no/sprakhjelp/Skriverad/Kjoenn/
vinmonopolet.no/vmpSite/search/?q=sake
dagbladet.no/nyheter/2001/07/23/270835.html
nrk.no/telemark/5000-pa-nattevandring-til-gaustatoppen-1.13139523
norad.no/
p3.no/dokumentar/ut-av-ekkokammeret/
twitter.com/NSFWRedditImage

brev mörk

Nå må dere lage middag

guten morgen

Your lion looks bit retarded, is he ok?

tak

a ty?

ser bilde av deg med en mörk?

...

brev lys

...

Hei sot damer fra Norge

vg.no/nyheter/innenriks/forsvaret/aatte-gardister-fikk-hjernerystelse-etter-naerkamptrening/a/23797765/
Hva er det de driver med? Trente kampsport i noen år og det var aldri en eneste hjernerystelse.

>dfn ingen Marthe Brendefur jv

hnnng

Jeg ser ikke helt appellen jeg altså...

La meg gjette, du foretrekker:
1. animefigurer
2. handikappede
3. overvektige
4. smågutter

kanskje det er uniformen.

ikke vær så bitter da mann.

Hvem /mandagtacos/ her?

Skulle likt å spermet på den haka.

Den kjeven er mannlig som bare helvete.

Laks

...

>han liker ikke jenter med mannlige kjever

youtube.com/watch?v=qZzpj11WoTU

Norsk-Italiensk union når?

youtube.com/watch?v=rt-_PMNgslQ

jeg har mine genser

Vi dod?

doed traed

kanskje hvis jeg brever prumpetrusler

"nei"

>du blev ikke fodt i Norge
DET ER TOTALLY UNFAIR

Kan du sende meg Cristina Scabbia i posten, takk?

Det er deilig å være norsk i Danmark.

Du kan jo bare flytte hit da Jeppe. Sikkert ikke noe problem.

hvad er dit problem mand

Danmark hores ut som et mye bedre sted å bo, hvorfor vil du være i Norge???????????????????????????????????????

...

Mona er min konefu.

hvem pizza liker dere?

...

ostepizza

>hvem pizza

>Pepes pizza

det er mange jeg liker men kebab pizza er uten tvil min favoritt

...

banan og honnicorn?

>Bananpizza

Må være en svenne med proxy.

>hvem pizza

knasker i meg noen astmamedisiner

...

Du er ikke alene

bt.dk/haandbold/nyt-laek-fra-russisk-hackergruppe-dansk-ol-guldvinder-paa-listen

jeg har skoleprosjekt om å lage presentasjon om norske diktere. hvem burde jeg skrive om??

hvor mange diktere?
Welhaven er et ganske trygt valg.

karpe diem

Olav H. Hauge

Dette fåvæ.

André Bjerke

Det var en ung dikter fra More
hvis vers var en redsel for oret
når man sa
dine dikt
viser rytmiske svikt
sa han;
Ja, men jeg forsoker å få så mange ord inn i siste linje som det lar seg gjore!

youtube.com/watch?v=pu9K2TCON58

Jeg er så ensom at man må omskrive definisjonen på ensom til hva jeg opplever

Er du en sot dame?!

er du en deilig dame fra Brasil?

Fotballsotpaier på NRK gutta
Spiller mot jodene gutta

Det kunne vært verre. Imaginiser at du ikke har internettilgang og ikke kan dritbreve med oss.

flatt, tåkete og mye dansk snakking. Må være helt jævlig deprimerende å bo i danmark året rundt

Nei ;( kan jeg leve med deg?

>imaginiser
hver
eneste
gang

>0-0
Håper jentene våre skrur opp gassen snart.

tusen takk.

Er du Polakkanon eller er du en nordmann som bor i Polen?

Hvis det förstnevnte, hvordan har du lært deg norsk?

dfn intet jödefritt Norge

Jeg tar frem den skarpeste kniven jeg har, praktisk talt ubrukt, og skinnende ren.
Jeg tar av meg buksen, og gjor låret klart.

Jeg gir låret et godt klask, og finner frem området, jeg kutter raskt og elegant over arteria femoralis, og blodet fosser ut i jevn og fin strom

Jeg trykker "Submit" på mitt aller siste brev i tråden.

koselig :))

HNGG

Ikke gjör det user.

skulle gjerne hatt evnen til å snakke deg bort fra det. men livet er jo meningslost. så like greit å få det unnagjort. farvel. sees snart

nok drittbreving for idag user, ta kvelden nå

Kristofer Uppdal er en mye oversett og kraftig undervurdert dikter i min mening. Anbefaler deg å lese Elskhug og Altarelden. Olaf Bull kan være et annet godt valg, men hans verker er mer krevende. Arne Garborg kan være interresant å skrive om, da spesielt hvordan Haugtussa skiller seg fra hans tidligere forfatterskap.

>Nei ;( kan jeg leve med deg?

eh n-nei, bare brasiliansk feminin sotpai kan

ha det bra

...

>dfn ingen trans jv

hvor mange brevere tror dere vi har mistet til selvmord gutta, vi faller bort som fluer gutta, snart ingen igjen i tråden gutta

Det er minst en person som vi har mistet nesten hver eneste dag.

takk. skal gjore litt research på dem.

Jeg ble seksuelt forvirret av dette brevet.

>"""""""""j"""""""""v

H-hvorfor :( jeg kan lage mat.

Det å lære seg et fremmedspråk har aldri vært lettere enn det er nå. Alt du faktisk trenger er en internettilkobling. Cred Forums er en veldig god plass å starte (særlig når du ikke liker å komme i kontakt med folk du ikke kjenner eller er bare en taper som jeg) du kan lese generaler og lære deg gjennom det ordforråd uten å tvinge deg til å lese boker (jeg sier ikke at det er en dårlig idee å lese boker men det virker litt irriterende når man må sjekke hvert eneste ord i en ordbok). I tillegg kan du også engasjere deg i forskjellige diskusjoner (akkurat som jeg gjor nå) uansett hvor du bor.

Hva ville du ha gjort dersom du i morgen våknet som en kvinnelig utgave av deg selv?

tror de fleste animebreverne har stròke med

Imponerende fåvæ. Sier mer om deg tror jeg enn at det faktisk er "lett" å lære seg et fremmedspråk.

a-asuka?

henger meg nå

sug kuk og svelge sæd

k-kan d-du?

Ja ;(

Om du kunne trykket på en knapp som endret deg fysisk fra mann til kvinne, ville du trykket på den?

t. Persia Antonio Pulisic

Hatt helt syk og pervers sex med meg selv og andre kvinner

Ja

Så skulle jeg ha oppgradert meg selv og blitt jv-en til Sjakkanon

Det er bare å velge et språk som du synes er interessant og/eller verdt å lære.

>bli mindre fysisk sterk
>bli mer emosjonell
>få mensen hver måned

Nei takk.

Kjære sinte, redde, desillusjonerte norgetråden. Kan jeg få slippe animebilder, nå som det er host? Kan du ta en pause? Gjerne til juleferien, hvis du ikke foler at jeg ber om for mye?
Jeg forstår godt at du er skremt. Skremt over hva prumpebrevingen vil bringe. Skremt over våre breveres milelange avstand til din virkelighet. Skremt av alle megmegene med et annet språk og en kultur vi ikke forstår. Jeg er redd selv, jeg. Mest redd er jeg for at vi skal miste vår prumpebreving. Vår bigmac. Vår rullestoljv som er en bærende del av vår kultur. Jeg er også redd for våre doxxere. Redd for at deres fokus forblir på doxxing ved neste originale bidrag og ikke på hvordan vi brevere kan bidra med de brev vi alle er så avhengig av for å leve.

Jeg forstår redselen og frustrasjonen din. Jeg forstår også hvor bra det kan være å ha noe eller noen konkrete å rette hatet og frustrasjonen mot. Animebilder er som et dop. Jo da, jeg vet. Man må oke dosene hele tiden. Men ikke nå. Ikke om hosten. Ta en pause og kjenn på det. Kanskje oppdager vi hvor mektig animebreving er? Hvordan det tærer hull i sjelen.

Kanskje oppdager vi at rullestoljv og prumpebreving rett og slett foles godt? La oss ha hostfred. Kunne lese brevene og se at der onsker vi hverandre god prump. La oss prove det i noen få dager, uker... eller kanskje alltid? Ikke la animen og konefuene odelegge vår Norgetråd. Hvem vet? Kanskje får vi den beste brevingen vi noen gang har fått? Fåvæ.

vg.no/nyheter/innenriks/hengte-opp-naziflagg-skrev-anonym-beklagelse/a/23798183/

Hvem av dere var dette?

noen som husker eller har lenke til den irakiske sangen med hun damen som synger og danser litt med en ak? husker den var veldig fengende

hahhaha leste den i stad
nrk.no/nordland/hengte-opp-seks-naziflagg-_-na-beklager-gjerningsmennene-1.13140710

ja 100%

Haha, du har liten penis! Bitteliten!

nei

Kan noen utdype for meg hvorfor by-folk er så sykelig redde for lakseoppdrett? Det eneste som kommer til å redde Norge fra komplett kollaps og så sitter det en gjeng med lokruller i sentrum å blogger om hvor forferdelig dårlig det er for alt og alle, fullstending uinformert om hvordan oppdrett faktisk fungerer.

>dfn sosiologi-master elever prover å fortelle deg om hvor jævlig oppdrett er for ett miljo de ALDRI har utforsket på egenhånd

Det er jo ikke sånn at oppdrettere bare kaster noen merder på sjoen og starter produksjonen. Det tar bokstavelig talt flere ÅR med kartlegging og tilrettelegging for man får gjort en dritt. Om du da driter på leggen må du plutselig legge ned hele anlegget ditt.

>Polsk

"W Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie,

I Szczebrzeszyn z tego słynie.

Wół go pyta: „Panie chrząszczu,

Po cóż pan tak brzęczy w gąszczu?”

Nå er det jo sånn anonsen, at de med minst kunnskap om et tema pleier som regel å ha sterkest meninger om nettopp det temaet.

Denne?
youtube.com/watch?v=6N5IQxrac6g

Liker du arabisk musikk?

men jeg har store skuldre

Fy faen det er akkurat den! takk anonsen.
Har ingen sperringer på hva jeg liker når det kommer til musikk for ovrig. Liker jeg det, så liker jeg det.

>Irakisk propaganda video om hvor hardkjerne hæren deres er
>Samtlige bare slipper våpnene med en gang ISIS er på vei og deserterer

Det er bare trendy å hate det. Når det er sagt så har næringen reelle utfordringer pga. den utrolige veksten, men det ser ut til at de er på rett vei til å ha kontroll over rǿmning, sykdom etc.

Sjekka engang på nytt, på tescoen i nærheten. Fant ikke noen jeg ikke har provd for, så må nok lengre unna for å fortsette jakten. Skal holde dere oppdatert selvfolgelig.

Polsk er kjempevanskelig språk.. men til tross for det har vi en user her i tråden som kan skrive og mest sannsynligvis også snakke det på ganske hoyt nivå.

ps. ikke engang jeg kan lese det uten å måtte pause etter hvert ord lmao

Har du provd denne?

Menne, siden du kan så bra norsk, så er det vel ikke noe problem for deg å flytte til Norge og jobbe her?

>utlendinger i tråden

avfyrt

Nordmenn tror på Gud, Allah, Altet og Ingenting. Nordmenn har også innvandret fra Afghanistan, Pakistan og Polen, Sverige, Somalia og Syria.

:)

Hadde jeg sett et av de flaggene så hadde jeg tatt det med hjem fåvæ.

Jeg er for stor taper til å flytte hvor som helst user.

jeg stikker av
ha det bra :3

Hva tenker tråden om ubaydullah hussain?

Du kan jo ikke være en taper når du klarer å lære deg et fremmedspråk så bra.

Nei. Får se om jeg finner den i morgen etter jobb. Takker igjen, broder.

jeg flyttet her. easy peasy.

Jeg tenker han er en tosk.

Han skulle vært skutt, akuratt som Quisling.

Folkens, har ett problem her.
For rundt 2 år siden så spurte ei vennine om jeg kunne låne ut to skoleboker til henne på skolebibloteket da hun ikke var elev der.
Jeg gjorde da det og hun "leverte de inn" etter privatisteksamene hennes var ferdige.
I dag fikk jeg en regning på 1786kr pga. Uleverte skoleboker samt purring og renter opp på det.

Provde å snakke med hun, men hun avviser meg bare og sier at "det er ikke mitt problem, jeg leverte de inn og det må være de som har fucka det opp"

Hva gjor jeg gutta? Jeg har samtalen der hun spurte meg om å låne ut bokerne, skal jeg snakke med skolen om det, kredittorene eller hva?
Hvis hun fortsetter med å ikke hore, skal jeg evt. snakke med hennes kjæreste eller foreldre?

Navnet hans betyr bokstavelig talt Guds lille slave. Kan ikke ta en mann med et sånt navn seriost, beklager.

>ei venninne
allerede her har du klönet til alt.

Helt klart at ho ljuger sdm. Ho solgte sikkert bökene til noen.

hehe

var ikke så mye penger da, men om du av prinsipp ikke vil betale så får du gjore det som må til, du har jo tekstbevis

En vanskeligere stilt person som på tross av rasismen i samfunnet har klart å gjore noe med livet

Jeg

Morromann.

Du sier ikke.
Sa til henne at det var hennes problem, men ble bare avvist med "Orker ikke å snakke om dette mer" så det er jo "obvious" at hun ljuger.

Var ganske mye penger for meg som har akkurat 1800kr på konto frem til 18 Oktober.

Jeg håper han bli frifunnet raskt skulle jeg legge til

Prövde ikke å være morsom. Å ha venninner gir deg jo bare problemer.

Ingen vits i å snakke med kreditorene, de driter i hvem som har "rett", de vil bare ha pengene. Hor med kjæresten hennes, foreldrene hennes, og biblioteket, i den rekkefolgen. Hvis ingenting funker, ringer du VG.

>over 1700 kroner
>"ikke så mye å betale for noe man ikke har gjort da"
Ro deg ned nå Preben.

Da så, men jeg skjonner godt hva du mener.
Men problemet er jo de tits'a da man.

Hvis du har det skriftlig at hun har lånt bǿkene av deg, er det bare å gå rettens vei.

>de tits'a da man
brev bryst

>Norge leder 4-0 over jǿdene

forresten, hvis hun har fine bryst er det kanskje ikke så rart at hun lyger. sånne kvinner klarer jo nesten alltid å slippe unna med "småtteri" fordi menn er så villige til å tilgi dem.

Takker.

"Skritflig" som melding på FB håper jeg går greit?

Tar bare noe jeg lagra fra Snappen hennes.

Satan, godt poeng user.

>germanere gir jǿder grisebank
fǿles godt mann

Hva tenker tråden om dette brettet?

Mye "lagre&glem" her ja

Ett av de bedre interesseorienterte brettene desu

Baserte bunkerbror brever der av og til

tenker at det er et brett

han svenske? lenge siden jeg har sett han på Cred Forums

Fem null

Dǿd over Israel fåvæ

>Dǿd over Israel fåvæ

Ja.

Her er chatten som beviser at hun spurte meg spesifikt om å låne te 2 bokerne samt at hun spesifiserte at hennes navn IKKE KUNNE STÅ på utlånet.

Jeg er tyrkis, hun er rod og det gronne er bare forskjellig tull.

Hva tror dere gutta?

Provde melde meg inn i en gym i dag, tenkte jeg skulle begynne med serios trening, men under oppmelding fikk jeg sporsmålet:"Henger du i miljoet"?
Jeg svarte nei, og ble umiddelbart kastet ut.

Du ble lurt av öksesåret user.

For en gigantisk hanrei du er.

Ser ut som to autister som forsoker seg på en samtale, dette var veldig uryddig.

sok hjelp mentalt syke mann,

Helt ærlig user, kommer du til å få henne til å betale for det?

Har noen av dere lest Morgan kane av Kjell Hallbing /Louis Masterson? Er boken bra?

Jeg trenger å lese norsk litteratur favæ

Ja, noen av de er kule fåvæ.

er du en ateist?

skyt deg selv mann, du er jo faen ikke normal i det hele tatt.

Ingen, serioest. Dropp ut naa.
Du vil ikke angre.

Oksesåret?
Provde bare å være grei user.

Dialekt min kjære mann.

Jeg veit ikke, må nu prove? Jeg nekter å betale 1800kr for hennes feil.

>ber folk om å skyte seg selv
>klager på at andre ikke er normale
öh....

Språkrådet godtek i dag -heit (ikkje -het) som ei ordinær og produktiv ordlagingsending i nynorsk. Endinga bor likevel ikkje nyttast slik at ho trengjer ut innarbeidde ordlagingsmåtar i nynorsk. Språkrådet har utarbeidd reglar for kva for -heit-ord som kan nyttast. Ord på -heit kan takast inn i nynorskordbokene etter desse reglane:

>heit-avleiingar av perfektum partisipp, presens partisipp og av adjektiv på -ete blir ikkje godtekne: ikkje fordomtheit, skikkaheit, klossetheit.

>Ord på -laus skal ha -loyse som einaste avleiing (t.d. arbeidslaus > arbeidsloyse).

>Ord på -sam skal ha -semd ;som einaste avleiing (t.d. sparsam > sparsemd).

>Ord som i nynorsk har etterstavingane -dom, -leik og -skap i allmenn bruk, får normalt ikkje ei form med -heit i tillegg (merk at det likevel finst valfrie par som godheit/godleik).

>Ord der kortavleiingar er i bruk i dialektane, får ikkje -heit. Dome: samvit, rettferd, vanske, ikkje samvittigheit, rettferdigheit, vanskelegheit.

Verdt å kjope?

Har du noen råd på norsk litteratur?

>Jeg veit ikke, må nu prove? Jeg nekter å betale 1800kr for henne feil

Hun har jo visst at hun selv vil unngå å betale. Med mindre hun har kjæreste/foreldre med moralsk ryggrad så ser jeg ikke hvordan du kan tvinge det fram.

Kvifor breva du dette?

Kjæresten hennes er jo ganske grei, spilte jo Cards against Humanity med han sist Lordag.

Det er jo såklart å gå til skolen å snakke med de og ta det der i fra da?

>Oksesåret?

urbandictionary.com/define.php?term=axe wound

vell jeg fikser alt av drittbreving, men tysker-kuk autisten preiker den samme jævla dritten hele faens veien, alltid. Jævla tulling asså

Les romanene skrevet av den fremragende forfatteren, historikeren, sjakkspilleren og TV-personligheten Hans Olav Lahlum. Jeg har lest alle, og de kan anbefales på det aller varmeste.

Kunnskap er makt user

Ah, takker user.
Kan jo nesten ikke si at jeg ble lurt, da jeg hadde kjent hun i over 4 år siden den meldinga ble skrevet?

> Språkrådet

Husk å ikke diskriminere med språket ditt da gutta!

sprakradet.no/sprakhjelp/Skriverad/Kjoenn/

Det er mye mer effektivt med sosialt press, så hvis du snakker med kjæresten og/eller venner så har du nok bedre sjanse. Bare vær diplomatisk så du ikke fremstår som den slemme.

Ja, det burde være rimelig klart bevis dette for at hun ikke hadde tenkt å levere tilbake boka, såpass som hun gjentar og gjentar at den ikke må lånes ut i hennes navn.

PS: Dere skriver begge som turboautister

...

Godt poeng.
Hvordan ville du sagt at jeg burde ha gått frem til kjæresten? Han er ei ganske grei fyr, så vil jo ikke begynne med å si "Hei XXX, Kjæresten din skylder meg 1800kr da hun glemte å leverte inn skolebokerne jeg måtte låne ut i mitt navn"

Yepp.

PS: Dialekt.

Beste nye megmeg.

lo hjertelig

>Hans Olav Lahlum
Er hun ikke en meme?

Menneskefluene, Satelittmenneskene, og Katalysatormordet?

Takk så mye user. Er nynorsk vanskelig å lære?

...

Har sagt dette mange ganger för på flere andre steder, men det skader ikke å gjenta: Alt det der skaper bare problemer som ikke finnes. Man bör bruke hankjönnet generelt og hunkjönnet spesielt.

t. norröntanon

Ingenting å le av.
Han, ikke hun. Menneskefluene, Satellittmenneskene, Katalysatormordet, De Fem Fyrstikkene, Kameleonmenneskene, Maurtuemordene, Haimennesket og årets nyhet, Sporvekslingsmordet.

77/78, gansge bra :DDDDDDDD

Joss det var faktisk ekte.

Hva tenker tråden om egen dod?

fy faen er dette et mork jeg ser? drep deg selv din syke fitte, du er jo kåt som faen din syke hore

...

Personlig villle jeg bare bedt om hjelp med problemet ved en passelig anledning der det ikke blir for kleint. Presenter fakta (ikke anklag henne for å lyve!), og si at du trenger hjelp til å lǿse det fordi hun er unnvikende og du mangler informasjon. Merk at jeg ikke akkurat er noe kommunikasjonsgeni og at det kan formuleres mye bedre. Hvis han ikke responderer særlig så er det kanskje tryggest å la det ligge og prǿve en annen vinkel.

Hm, treffer jo han ikke på fritiden da han arbeider hele tiden eller holder på med deres nye sonn, så jeg veit ikke helt når "en passelig anledning" er.

Og garanterer at hun blir fly forbanna på meg hvis jeg tar kontakt med han.

ser bilde av deg med en mork?

kåtere enn deg er umulig.

Hadde du ventet noe annet?

>Og garanterer at hun blir fly forbanna
Dette kommer hun til å bli uansett Anonsen. Enten betaler du regninga, eller så blir hun forbanna, med mindre du klarer å overtale kreditorene om å sende regninga hennes vei istedenfor, og selv da vil hun bli sur. Hun er sikkert sur på deg nå fordi du allerede har tatt opp problemet med henne. Hæsjtægg kvinnfolk. Sorry brursjan.

Du må vel bare se det an. Når det passer avhenger jo helt av hvordan dere omgås/kommuniserer ellers. Det går jo an å ta det digitalt selv om det er litt feigt. Å ha det som eneste grunn til å ta kontakt er nok ikke en god ide da. At hun blir forbannet er vel prisen du må betale, så du må velge om du vil ha rettferdighet eller et fredelig bekjentskap (hun er ikke mye å samle på hvis hun gjǿr slike ting og ikke rydder opp hvis du spǿr meg).

mmmm deilig

enig med denne anonsen. det er ikke synd på henne heller. hun vil alltid kunne finne seg en ny betavenn som vil gjöre tjenester for henne bare på grunn av brysta. (som rett nok var riktig så flotte.)

Godt poeng.

Er nesten bare digitalt det går ann å ta det, pga. at jeg har ingen mulighet for å dra til plassen han arbeider og jeg har ingen mulighet til å dra hjemme hos dem, da hun er alltid hjemme med barnet.

eg e jo ein gamer eg då

Faktisk men nå har jeg innsett mine feil
Pris Lahlum!

Det er jo du som skal være forbanna på henne. Gjor det du må for at rettferdigheten skal skje fyllest!

Hva mente han egentlig med dette?

like du AC4 ?

Det er ikke akkurat vanskelig å manipulere twittermeldinger.

Er du 100% sikker på at bokene ikke ble leveret? Kan hende de fucka opp hos dem?

neij

Han**
Takk så mye user. Jeg fant bokene

hva faen

jeg hater lahlum nå

Er Lahlum rodpillet?

Hvis du ikke har råd til å kjǿpe bǿkene, kan du jo få Anonsen til å låne dem på biblioteket for deg. Så kan du selge dem med fortjeneste.

Nei, men Carlsen er det.

I folge HUN så leverte hun de inn, men med tanke på at hun er så aggressiv på å ikke snakke om det så er jeg skeptisk.

Jeg provde å ringe på skolen men nei, de var ikke levert inn og var borte fra deres sortiment.

Nei, han er bare rod.

Hva er 'Bergensk' ord for meg, deg, seg, dem, de?

solnedgang gutta

meg og alle de andre jævla kukene

hvor kan jeg dra på en liten reise i norge for noen par dager?

hva faen? gikk ned for en time siden her

meg, deg, seg, dem, de.

spor meg om bergensk, jeg snakker det flytende

>bruker ikke IPA

Dette var ikke ordene hans. Carlsen sa egentlig ikke noe som antydet hvilken "side" han er på. Skulle likt å visst det dog.

>kek

Kommer jo an på hvor du bor. Oslo, Bergen og Trondheim passer alle fint som en helgetur sdm.

safari i groruddalen

Spiller alt for mye WoW, osj.
Samt at jeg foler at lol eller haha blir for..fjortis.

jeg bor i drammen

tusen takk I guess

Oslo er jo nærmest, men der har du kanskje vært ofte nok til at det ikke foles som en "reise"? Bergen og Trondheim er jo relativt nærme med fly også, sjekk om noen flyr fra Torp f.eks, ellers er Gardermoen hva da, en time unna med tog?

>safari i groruddalen

snubla i kontakten

ok takk...

>kan du jo få Anonsen til å låne dem på biblioteket for deg
Forklar for meg.

Alle 8 boker kostnad omtrent 1.058 KR. Er det mye?

Hva tenker tråden om Conor McGregor?

Hvorfor "..."-ene? Jeg gir deg bare råd Anonsen. Hvor har du lyst til å reise da?

Se Anonsen lånte boker for en veninne på skolebiblioteket, hun sa hun leverte dem tilbake, men har sannsynligvis ikke gjort det. Nå har Anonsen fått en purring på 1700 kroner, og dama sier det "ikke er hennes problem".

Og 1000 kroner for åtte boker ville jeg sagt var ganske billig, men nå vet jeg ikke hvilke boker du kjoper, eller hvordan prisene er i Brasil.

har ingen spesielle steder i tankene, vil bare bort i noen dager, men man må jo ha et sted å sove og sånt, jeg får tenke litt på det

Tenker han er en McGregor som heter Conor.

Hva tenker tråden om tenkere?

Tattoveringer som det der er kringle delux.

Tenker at de er tenkere.

Tenker tenkende tenkere tenker tankefulle tanker.

Du blir lurt. Hans Olav Lahlum er et meme og en dårlig forfatter, ikke kast bort 1000 kr på han.

Det er en dritt ting å gjore med en venn ;( Hva en hore.
Jeg vil ikke å gjor det med noen , jeg er en ape, ikke en tyv.

>men nå vet jeg ikke hvilke boker du kjoper
Hans Olav Lahlum boker
' Forstebetjent Kolbjorn K2 Kristiansen'

Gå tillbake til 145p eller gå bort til 155p

Ok ok ok

takk!

Hva tenker tråden om fyllekjoring?

tenker at det er kjoring i fylla.

vinmonopolet.no/vmpSite/search/?q=sake

Hvorfor selger de ikke Sake i norge? jeg får bare opp ol her jeg

Jeg har finni det på mitt lokale pol, men det er jævlig dyrt og så har de som regel bare ett eksemplar.

dagbladet.no/nyheter/2001/07/23/270835.html

Det er nok bare polet som loker med kategoriene sine. Kan bekrefte at nr. 1 er ekte sake.

Jepp, hun hores usedvanlig kjip ut. Har ikke lest noe av Lahlum, så vet ikke noe om bokene hans. Han er et meme av de sjeldne i denne tråden, så tips angående bokene hans bor du finne andre steder, f.eks. goodreads.com

>Hva en hore
På norsk sier vi "for en hore" (samme med alle slike "what a..."-uttrykk på engelsk: for et land, for en by, for ei jente, osv).

Dette syntes jeg er veldig dårlig.
Hmm ok, får stikke innom polet mitt og se om de har den der senere denne uka.

>Han er et meme av de sjeldne i denne tråden

Hvorfor er det slik, egentlig?

Gutta, sporsmål: Jeg bor i studentbolig, så adressen min er et gatenavn og et romnummer, f.eks. Anons gate 2, A0101. Inkluderer jeg romnummeret på CV-en min når jeg skriver adressen?

Bilde urelatert.

hvis du ikke har rort en jente de siste 24 timene kan du så like godt forlate norgetråden med en gang

Er Lahlum jomfru gutta?

...

Tvilsomt. Men er han dreven med damene? Også tvilsomt.

Poenget med adressen er jo stort sett post. Du trenger vel ikke romnummeret for det.

...

Drit i å tvinge dette så hardt da. Det var ikke så veldig morsomt.

>han tviler på at Lahlum er dreven med damene

Han dater

...

Hva sier Tore til dette?

Hvis man fǿrst skal bli hanreiet, er det for så vidt greit at det er Lahlum som gjǿr det.

Virker som "kringlete" er en gammal megmeg gutta.

du bare VET

>Drit i å tvinge dette så hardt da. Det var ikke så veldig morsomt.

t. "Miljöet"-user

i morgen er det tirsdag

Er jo nettopp det jeg gjor. Anons gate 2 er en studentblokk med fem etasjer, romnummeret er det som gjor at folk kan sende post til meg. Men A) ingen sender post lengre og B) det ser renere ut på CV-en med bare en adresse.

Du er klar over at Live er bög eller? Da skal du være rimelig dreven som mann hvis du klarer å tiltrekke deg homsekvinnfolk.

Nei

>Live er bög

Jaha. Nå må du utdype, er jeg redd.

H-han gjor ikke det? D-det er jo f-fotball-jven min ;_;

herregud... selfolgelig er det ingen som mener dette.
kun en idiot hadde trodd på noe som postes her.

nrk.no/telemark/5000-pa-nattevandring-til-gaustatoppen-1.13139523

kult fåvæ

Ikke verst av ei lesbe å gifte seg og få to barn med en mann.

...

Da vet jeg faktisk ikke. Merkelig opplegg hvis ikke postkassene for en adresse er samlet. Du overlever mest sannsynlig å droppe romnr, siden posten stort sett kommer frem uansett hvis du mot formodning skulle få noe.

tror du damer liker menn i WM uniform?

>Det er Norad som sammen med Den norske Turistforeningen og Tinn kommune har samarbeidet om arrangementet.

>Vi gir deg fakta om hvordan norsk bistand er organisert, hovedmålsetninger for utviklingssamarbeid og informasjon om samarbeidspartnere. Her finner du også Norads statistikkportal Norsk bistand i tall og oppdaterte landsider med informasjon om norsk bistands mest sentrale samarbeidsland.

norad.no/

"nei"

du bare VET

...

Jeg visste at han var en meme i denne tråden, men jeg trodde user var ekte om hans boker.

Jeg vil kjope Jorgen Jæger eller Hanne Kristin Rohde.

Takk så mye user! Er ' hva fæn' korrekt?

Jeg mener alvor. Bǿkene hans er verdt å lese.

>Er ' hva fæn' korrekt?

Hva faen

Hva tenker tråden om sammebreving?

>Et lite ǿyeblikk tenkte jeg på å gå ut av rommet, lǿpe ned trappen, forlate huset uten å se meg tilbake og aldri sette mine ben her igjen.
>Men jeg gjorde ikke det. I stedet gikk jeg rundt bordet og dyttet rullestolen til Patricia en halvmeter bakover.
>Hun sa ingenting. Ble bare sittende der og smile sitt grenselǿst provoserende smil. Det fortsatte hun med mens jeg lǿftet henne opp av rullestolen og bar henne med meg.
>Så lå hun på ryggen i himmelsengen, med hodet lent bakover på den store puten. Hun så liten og blek ut midt i den store sengen. Men jeg var fortsatt provosert og fǿlte ingen sympati etter hennes spydigheter.
>Patricia sa ingenting, men smilte fortsatt sitt provoserende smil - og klappet tilgjort i hendene da jeg kom opp i sengen.

>Den sorte kjolen hennes lå på gulvet, ved siden av buksene mine. Etter alt vi hadde gjennomgått sammen påkledd de siste årene, kjentes det uvirkelig å ligge der sammen med en halvnaken Patricia.
>De magre lårene og leggene hennes lå ubevegelige i senga, men de hadde ingen synlige arr eller skader av noe slag. De var glatte og hvite - og avgjort tiltrekkende.
>Plutselig merket jeg at dette var det varmeste soverommet jeg noensinne hadde vært inne i. Temperaturen måtte være over 25 grader.
>Varmen i luften kunne knapt være til ære for meg, siden hun ikke kunne ha ant at jeg skulle komme. Kanskje skulle den kompensere for den varmen hun ikke hadde fått fra noen andre de sise årene.
>Smilet hennes var bare noen få centimeter unna ansiktet mitt. Jeg kysset det vekk, med et kyss som var så langt og hardt at hun måtte bruke noen sekunder på å gjenvinne pusten etterpå.
>Men det provoserende smilet kom tilbake, og ble liggende der like ved haken min, selv da hun lå der bare ifǿrt en rosa liten truse.

tenker at det er breving av samme person.

>I det samme husket jeg noe en venn i studiedagene hadde sagt til meg: At man for å være en god elsker måtte tenke på sin elskerinne enten som sin beste venn eller sin verste fiende.
>Det slo meg at jeg visst alltid bare hadde tenkt på Miriam som min beste venn. Men Patricia så jeg visst, om ikke som en fiende, så i hvert fall som en slags motstander.
>Kroppen min var hard og svulmende - slik jeg husket den fra mine ungdomsårs eneste boksekamp.
>Jeg fǿlte en siste liten uro for den fysiske belastningen på Patricia, da jeg lå der helt naken og så trusen hennes gli nedover lårene. Patricia var liten, lett anspent i kroppen og veide sikkert under det halve av meg.
>Hun skalv tross varmen svakt. Jeg nǿlte et siste ǿyeblikk. Men det var for sent å snu nå; både for henne og for meg.

>Er ' hva fæn' korrekt?
På dialekt kanskje. På bokmål heter det "hva faen?".

>jeg trodde user var ekte
Er dette en oversettelse fra portugisisk? På norsk ville man sagt "Jeg trodde user snakket sant om..." eller "jeg trodde user fortalte sannheten om...".

Jeg prover ikke å fornærme deg, du skriver utrolig bra norsk, jeg bare retter når du skriver feil, jeg håper det er greit :)

>Jeg var aldeles het og vill da jeg kjente underlivet hennes stramme seg rundt meg. Senere stǿtte jeg bare lengre og hardere da jeg hǿrte henne stǿnne svakt i ǿret mitt.
>Hun minnet meg plutselig om en merkelig hard og samtidig myk katt. Katten klorte meg i ryggen med neglene - og fortsatte å smile provoserende etter å ha bitt meg i ǿret.
>Jeg fikk oppleve triumfen ved å se Patricias spydige smil forsvinne til slutt. Hun ble sant nok liggende urǿrlig idet jeg eksploderte med full kraft langt inne i henne.
>Men noen sekunder senere brǿt et nytt sorglǿst og ekstatisk nytt smil frem over leppene hennes. To svettedråper piplet frem midt på pannen hennes.
>Jeg tenkte at jeg visst aldri hadde sett en kvinne smile slik fǿr - samt at jeg nok aldri hadde sett svettedråper noe sted på Patricia fǿr.
>Etterpå var plutselig jeg tom og hun utslitt. Musklene mine slappet av, og jeg rullet meg forsiktig av henne.
>Bena hennes beveget seg uventet - i et par lett spastiske trekninger. De stoppet imidlertid raskt, og så ikke ut til å plage henne.
>Etterpå ble vi liggende tause ved siden av hverandre i sengen, mens vi gjenvant selvbeherskelsen og taleevnen. Hun klarte det irriterende nok fǿr meg.
>Svetten var fortsatt synlig på pannen hennes og pusten var lett hvesende. Men stemmen hennes lǿd nesten som vanlig da hun sa: "Takk. Du kan når du vil bare rent fysisk. Det skal du ha."

Hvilken rekkefolge er best, cardiotrening forst også styrke eller omvendt?

p3.no/dokumentar/ut-av-ekkokammeret/

>husk alle sammen
>om dere kritiserer Islam (allah-uh sawaad pablabiyha)
>så vil deres venner forlate dere, deres sjefer si dere opp og deres koner være utro med deres brodre
>sannelig sier jeg wallahi (allah-uh sawaad pablabiyha) dere må ikke tvile
>for Allah (allah-uh bwhalla mujaffa muhammad sawaad stormogul pablabiyha) har sagt det er slik
>og min ti år gamle barnebrud er bevis nok.

Gjor det du vil fokusere på forst

Hvis styrke er målet, gjor det forst
Hvis kardio er målet, gjor det forst
Hvis begge, bytte på det

Jeg vil ha et JÖDEFRITT Norge!!!!!!!!! VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Styrke fǿrst hvis du ikke vil skade deg fordi du er sliten. Er også bedre å ha separate dager etter min mening. Da kan du gjǿre begge skikkelig.

>Hun minnet meg plutselig om en merkelig hard og samtidig myk katt. Katten klorte meg i ryggen med neglene - og fortsatte å smile provoserende etter å ha bitt meg i ǿret

Observasjons effekten negerer hele forsoket hans.

Jeg tar det på forskjellige dager, og prover å ta lopetreningen på dager som ikke folger en okt hvor jeg trener beina hardt i den grad det lar seg gjore.

>allah-uh sawaad pablabiyha
>allah-uh
>p

Prover du bevisst å trigge meg?

Ikke lær dere et fremmedspråk gutta, det eneste dere oppnår er å irritere dere over vanlige plebeieres ignoranse

Jeg vil ha et Norge som ikke er redd for å kalle en himmelvenn for svada om himmelvennen og hans tilhengerskare står for uforholdsmessig stor odeleggelse i sin himmelvenns navn.

Jeg vil ha religionsfrihet. Men jeg vil ikke ha det pisset hipsterludvig driver med. Han boyer seg baklengs for å blidgjore sin ummah, lik så mange andre i media.

Hei libanonsen. Det er meg, nuddel. Jeg mente ikke å maltraktere arabisk, mea culpa. Men jeg mente faktisk å trigge deg. Mea maxima culpa.

Jeg drikker gin tonic (er vel på sjette). Hva drikker du?

Ser ut som han henger i miljoet

Daglig påminner om at du er en normiss.

hva mener de med dette?

Aner ikke. Har aldri hatt en sexdrom fåvæ.

Takk.

Dette var en oversettelse av engelska

>Jeg prover ikke å fornærme deg
Det gjor du ikke user .
Du hjelper meg å forbedre min norsk , takk så mye for det.

NANO!

det har jeg. eksen min mente at det var utroskap å ha sexdrömmer med vilje.

Hvordan har man drommer med vilje?

Faen, hallais Nuddel. Lenge siden sist. Kasus skal skrives uten bindestrek når man translitererer (allahu, ikke allah-u (eller, gud forby, allah-uh/allah-hu)), og P finnes ikke på arabisk i det hele tatt, og blir en F eller B i låneord. Her går det i vodka og seven-up, som sedvanlig. Hvordan er kvelden der?

Takk

Finnes det noen drinker man kan lage hvis man kun har Kahlua og vanlige husholdningsingredienser tilgjengelig?

t. skulle kjope ol til filmkveld men gadd ikke

google lucid dreaming.

Tror ikke på sånne new age greier.

er der nogen, der lager den nye tråd?

Jeg kan Lucid dreaming. Det er ikke comfy user , gjor ikke det.

pleier heller ikke å ha sexdrommer?

men kanskje det har en sammenheng med at jeg runker tilnærmet hver kveld ettersom jeg ikke får sove pga pc-lys

meg

Slo opp i boken min, "1001 cocktailer", fant ikke noe på Kahlua, men fant en drink som het det samme som crushen min, takk skal du faen meg ha.

>inn för "utlendinger UT"
100% nordmann

...

>ikke-norskt flagg i trådstarter

kan noen forklare meg hva som skjer?

>jeg oppforte meg som en ekstrem karikatur
>dette ble ikke godt mottat

(((Lewin)))
(((

>britisk trådstarter

Kan noen lage ordentlig?

er ikkje like lett det der altså

har prǿvd meg på WILD er par ganger, men kjem ikkje lenger en til sjǿlvpåfǿrt sǿvnparalyse

ordentlig ny

Takk, nå kan jeg komme med enda mer korrekt kvasi-arabisk subversjon

...