Sverigetråden - Den bästa historien som aldrig berättats

Sebastian Foster
Sebastian Foster

youtube.com/watch?v=Vnu5uW9No8g

Other urls found in this thread:

credforums.com/thread/65300951/international
youtube.com/watch?v=OENjmjTPGSw
youtube.com/watch?v=NdD6DezelBs
desuarchive.org/fit/thread/38822429/
youtube.com/watch?v=9zxT1lXa2GI
youtube.com/watch?v=zVymXCvo384
bit(replace
youtube.com/watch?v=SmpYDRfvruc
instagram.com/p/BH-JFkQBE4J/?hl=sv
credforums.com/thread/65315886/international
mega.nz/#F!DpAz2IgQ!nW7bPNnpJFk5CAV3ypiaHw
youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Gavin Brown
Gavin Brown

Det behövde inte bli såhär.. jag försökte varna er...

Dominic Hall
Dominic Hall

Söta svartvita människor?

Juan Jackson
Juan Jackson

Beta-bögar som klagar över att ni inte får pussy/känner er oälskade av tjejer:

Bli snygg. Det är det enda som krävs. Tjejer kommer visa intresse så fort ni blir snygga. Om ni inte tänker bli snygga så är det fan ert egna fel att ni är ensamma.

Anthony Allen
Anthony Allen

I takt med att jag blivit äldre har jag sett hur många av de tjejer jag gick i gymnasiet och högstadiet har gått ifrån att fläka ut sig som madrasser för varannan axestinkande asfaltsapa med stulen Canada Goose-jacka i yngre dar till att idag sitta på Facebook och skryta om sin tillvaro med högt materiellt väldstånd ute i något kritvitt Apartheidområde utanför tullarna som de får finansierat av någon svensk man. Detta är samma svenska man som blev avfärdad och förhånad av sin nuvarande fru i yngre dar samtidigt som han arbetade för att förverkliga den tillvaro han idag har skapat för henne då hon själv var fullt upptagen av att låta sig lägras av varannan svennehatande babbe.

Det är på denna väg dessa kvinnor har fulländad förnedring, det är såhär man vrider om kniven. De har bespottat allt vad rashygien heter och gnuggat det i den vita mannens ansikte så länge han minnas för att nu komma och äta frukten av hans träd när han är för demoraliserad för att orka bry sig. Detta är helt och hållet i linje med de judeproducerade samhälle som de är en produkt utav.

Det lustiga är att de som föraktar dem mest utav alla är svartingarna de särar på benen för. De ser dem som svennehoror och ser ner på dem just p.g.a det faktum att de har så lite respekt för sig själva och sin egen sort. Det som de har gemensamt med sina "svennehoror" är att de knullar av samma anledning - för att bespotta och förhåna den vita mannen. På samma sätt som svenskan knullar svart/brunt för att sedan gifta sig svenskt så knullar svartingen svenskt för att sedan gifta sig med sin egen sort. Skillnaden är att svartskallen gifter sig med sin egen sort för att han är rasmedveten medan svenskan gifter med sin egen sort för att fullborda förnedringen och reproducera den vita mannens avkomma för att kunna uppfostra henne till att göra revolt emot honom och hans bröder.

Christian Parker
Christian Parker

Nej tack, tror på rasseparation.

Zachary Sanders
Zachary Sanders

Det är lugnt, hatar också mig själv. Har för länge sen haft några tjejer som visat intresse men som jag backat undan ifrån p.g.a. klinisk depression och känslan av att när de väl lär känna mig så kommer de ändå lämna mig direkt. Kanske förtjänar man att vara ensam ändå.

Julian Brooks
Julian Brooks

nbögarna försvinner
Stormbögarna tar över

Connor Cox
Connor Cox

tråden

Nicholas Nguyen
Nicholas Nguyen

Jag vann inte det genetiska lotteriet.

Josiah Rogers
Josiah Rogers

Jag är dragen nu men jag har också tänkt knarka lite benzo och hasch.

Benjamin Morgan
Benjamin Morgan

Den här tråden är ju åt helvete redan från starten.

Jordan Green
Jordan Green

Lilla n för hedersarier

youtube.com/watch?v=OENjmjTPGSw

Robert Wright
Robert Wright

Ingen bad om din åsikt Axel. Du kan lämna tråden om du inte trivs.

Landon Reed
Landon Reed

hedersarier
Jag kollade inte på klippet men menade du japaner eller finnar?

Julian Hall
Julian Hall

Vet du var jag kan hitta shrooms i göteborg?

Angel Price
Angel Price

Hur du öppnar ditt tredje öga:

bli vegan
sluta runka och konsumera porr
sluta se på tv, spela dataspel och läsa kvällstidningar
fasta i perioder
meditera mycket och ofta
sluta bry dig om vad som händer i världen och om politiska skeenden

Jason Harris
Jason Harris

Tror jag går och lägger mig och hoppas på en bättre imorgon favä
Egentligen borde man väl lämna det här cancerstället men det har man ju inte nog med viljekraft för
Sov så gott allihopa

Parker Morris
Parker Morris

ALLA KAN BLI ATTRAKTIVA

Det viktigaste är:
Träna, ha snygg kropp, fin hy(går alltid att fixa) och att vara fräsch

Självklart finns det personer som föddes groteskt fula, men jag har aldrig sett en sådan person irl. Det är fan riktigt jävla sällsynt och jag tror verkligen inte att du eller någon annan här är det.

Thomas Young
Thomas Young

Någon som kan tipsa om en bra film att se?

Kayden Perez
Kayden Perez

Tyvärr, det finns inga:^)

Austin Brown
Austin Brown

This video is not available in your country.

Liam Peterson
Liam Peterson

For the best really, kraut-kun

Sebastian Scott
Sebastian Scott

90% är hur snyggt ansikte du har i generna
(hy är också mest gener)

Cameron Ortiz
Cameron Ortiz

sticka huvudet i sanden

Jordan Price
Jordan Price

T G S N T
G
S
N
T

Anthony Jenkins
Anthony Jenkins

hahaha ÄGD

Liam Reed
Liam Reed

nämen vafan, sluta krumbukta och bara hit med skiten

Jayden Russell
Jayden Russell

Harry Potter och Sagan om de två

Carter Gray
Carter Gray

Honest question: Why? Does your country officially have free speech? What does your laws say about censorship? I find this to be outrageous desu.

Luke Wood
Luke Wood

The VVitch

Adam Thompson
Adam Thompson

ha snygg kropp
Hur är detta inte bara genetisktlotteri?

Angel Foster
Angel Foster

The Greatest Story Never Told

Kevin Parker
Kevin Parker

sno mina filmtips
var det dig jag rekomendera den för?

Mason Watson
Mason Watson

Våt?
Men bra Martin

Christian James
Christian James

var det dig jag rekomendera den för?
ja :3

Robert Taylor
Robert Taylor

En osaa yhtään ruotsia

Gabriel Torres
Gabriel Torres

glad att du gilla den :3

Isaiah Thompson
Isaiah Thompson

Har aldrig sett det användas för att beskriva finnarna.
Dock säger jag aldrig nej till att breva LEVNADSVISE VÄINÄMÖINEN

Evan Turner
Evan Turner

Skulle vilja sparka en gås och titta på film nu :3

Aiden Flores
Aiden Flores

åt svennehoror duger inte ens chad stoemkuk
HAHAHHAHAHHAHHAHAH

Cooper Watson
Cooper Watson

breva me me s

Mason Walker
Mason Walker

Men nej, det viktigaste är hur ser ut i överlag. Om du har snyggt hår (missbruka fan inte wax) , fin hy, snygg kropp och fräscha kläder så spelar det fan inte så stor roll hur du ser ut i ansiktet....TRO MIG. Ingen bryr sig om du har en stor näsa om du annars är snygg.

Hy är genetiskt, ja. Man kan bota acne om man behandlar sin hy på rätt sätt.

Nicholas Reed
Nicholas Reed

bild relaterad är min favokaraktär

har du nån annan relativt ny skräckfilm?

Anthony James
Anthony James

find this to be outrageous
Me too. There are laws that ban pics and movies featuring Hitler, Swastikas and generally Nazi stuff as long as there is not the purpose of education. For example, I had to play Return To Castle Wolfenstein without any Swastikas; lame as fuck.
Censorship is widely accepted in Germany 2bh. There is no country in Europe that censors so much art of any kind (like "overuse of blood" in movies etc pp). Makes me feel really bad

Joseph Garcia
Joseph Garcia

Inte för att jag tror att Chad här nödvändigtvis är en trevlig prick, men den där bruden verkar ju ha en rent vedervärdig personlighet.

Alexander Gomez
Alexander Gomez

youtube.com/watch?v=NdD6DezelBs

Anthony James
Anthony James

Träna? Så länge du har en vältränad kropp så är den snygg

Cooper Green
Cooper Green

No painu vittuun tai ala puhuu englantia senkin vitun ählämi

Tyler Rodriguez
Tyler Rodriguez

shit hur snygg är hon?

Justin Watson
Justin Watson

:3
Gå och dö ni som använder dessa

Adrian Wood
Adrian Wood

DE VILL KNULLA MAHMOUD OCH NBUNGE KVÄÄÄ

Ian Diaz
Ian Diaz

calle sambögar
Nämen oj

Cameron Sanchez
Cameron Sanchez

Gilla Thomasin hon var söt :3

Har inte sett nån men är sugen på att se nya blär häxan och andas inte men finns bara på bio än så länge

Zachary Watson
Zachary Watson

varför finns det 0 bostäder på sssb?

Parker Diaz
Parker Diaz

Det är ju inte bara näsan utan om man räknas som ful eller snygg är nästan bara gener.
Man kan vara en snygg person som klär sig åt helvete och har skitdålig hygien eller en ful person med perfekt hygien och mycket bra klädsel. Båda två är fast i sina kategorier, det är ansiktsgenerna som avgör.

Adam Perry
Adam Perry

vit förlorade det utbytet favä

Jason Turner
Jason Turner

Blattar förlorar alla utbyten i slutändan.

William Turner
William Turner

Mja, skulle inte säga att det ena nödvändigtvis implicerar det andra. Är du kort så är du kort till exempel, har du fuckade proportioner så har du.
Men träning hjälper ju helt klart, men det är inte "Be all End all" så att säga.

Logan Williams
Logan Williams

Det är inte ansiktsgenerna som avgör om tjejer kommer finna dig attraktiv eller ej

Lyssna på mig och gör allt det jag skrev tidigare. Annars är det ditt egna fel och du får skylla dig själv.

Jason Wright
Jason Wright

desuarchive.org/fit/thread/38822429/

Brayden Watson
Brayden Watson

Självklart kommer det alltid finnas personer som är snyggare än en själv, men det spelar ingen roll. Har träffat många korta killar som är snygga.

Aiden Flores
Aiden Flores

Det stämmer. Men snygg kropp behöver ju inte betyda att man ska bli en vandrande gud. Det är rätt schysst att inte vara fet/smalfet.

Brandon Garcia
Brandon Garcia

Ja, de hade bra ansiktsgener.

Blake Watson
Blake Watson

Är detta sant för de som är under genomsnittslängden?

Michael Scott
Michael Scott

Jag ser inte poängen med att breva idioters SMS konversationer.
Breva pansarskepp i stället.

Jack Ortiz
Jack Ortiz

Där är vi eniga

Tyler Ramirez
Tyler Ramirez

forts.

Pettsons hat gentemot samhället hade å andra sidan bara eskalerat. Trots att hans stuga låg ensligt hade han åtminstone en internetuppkoppling. Det var där, på Internet, som Pettsons hat fick näring. På nätterna satt han ofta uppe och surfade på sajter som Nordfront och Cred Forums, där han läste om ett annalkande raskrig. Pettson hade i början på 2000-talet försökt brevväxla med Charles Manson angående sina egna teorier om ett svenskt Helter Skelter, men den lokala brevlådan hade blivit målad i regnsbågsfärger varför Pettson fann sig för äcklad för att ens gå nära.

Andrew Myers
Andrew Myers

De var helt okej. Finns seriöst ingen som är ful (väldigt sällsynt), som sagt. Det är personerna själva som gör sig fula.

T.ex. en kille i min klass var fet och inga av tjejerna fann han attraktiv. Sen när han gick ner 10 kg och började ta hand om hans utseende så blev alla plöstligt intresserade. Innan skulle de säga att hans ansiktsdrag var fula, nu tycker de helt annorlunda.

Isaac Parker
Isaac Parker

Jag kanske inte föddes med de generna som krävs för att bli vältränad.
För vissa är det så att de får tvinga sig själv att träna och sen efter ett tag får de rutin på det och sen vill de inte ens missa ett träningspass, för andra blir det svårare och svårare att fortsätta för varje pass, inte en enda jävel i världen skulle vara vältränad om de var som den senare sorten jag beskrev.
Alltså är det helt genetiskt hur vältränad man är.

Jayden Anderson
Jayden Anderson

Ja gäller alla

Nicholas Gray
Nicholas Gray

HAR SÅ JÄVLA SVÅRT ATT VÄLJA KARRIÄR

Nicholas Hill
Nicholas Hill

Undra hur vanligt det är med sådana jävla stolpskott som de i de konversationer som brevats här.

Nicholas Watson
Nicholas Watson

Hur är gymnasiebetygen? Högskoleprov?

Jaxon Harris
Jaxon Harris

Men det finns ju stor skillnad bland folk som har samma vikt.
Om man har snygg käke eller inte är bara gener, jag har varit spinkig, lönnfet och helt normal och aldrig varit snygg.
Den fete jäveln du beskrev hade bra gener.

Ryder Barnes
Ryder Barnes

Extremt vanligt.

t. sissy

Dominic Myers
Dominic Myers

How do we fix Sweden?

Brandon Jackson
Brandon Jackson

Inte han men samma problem med 11,7 i betyg och 1,7 i HP.
Vad fan kan jag ens göra?

Evan Sanchez
Evan Sanchez

Nej, det har fan ingenting med genetik att göra. Det har med din mentalitet att göra. Du är bara jävligt lat. Skärp dig för fan och sluta skylla dina problem på idiotiska saker. Det här börjar likna ett beteende som radikal-feminster har.

Alla kan träna och alla som tränar regelbundet och äter nyttigt får en vältränad kropp. Svårare än så är det inte. Om du hellre vill leva ensam än att träna några gånger i veckan, så visst. Men sluta gnäll för fan.

Easton Bell
Easton Bell

samma äckel som brevar i tråden skulle jag misstänka

Wyatt Jones
Wyatt Jones

Du låter som en riktigt ingenjör, kör på det tycker jag. Elle belle bi, BAM, robotingenjör blir det för dig. Vi ses nästa höst på Chalmers.

Liam Anderson
Liam Anderson

Gymnasiebetygen var helt okej, hade rätt hög frånvaro men högskoleprovet gjorde jag hösten 2015, fick 1.4.

Carson Clark
Carson Clark

Men det där är ju något som man antagligen är medveten om som person och kan arbeta sig runt. Hitta någon att träna med, så brukar det bli betydligt mycket lättare till exempel.

Kayden Allen
Kayden Allen

Du låter som en riktigt ingenjör, kör på det tycker jag. Elle belle bi, BAM, maskiningenjör blir det för dig. Vi ses nästa höst på Chalmers.

Jason Harris
Jason Harris

we dont. let it burn

Blake Torres
Blake Torres

Talade inte om bögar

Brayden Edwards
Brayden Edwards

dkn min katte är min alldeles egna lilla Findus :3

Jackson Carter
Jackson Carter

För många som tränar är det så att de inte ens vill missa ett pass efter att ha tränat i ett par månader.
Påstår du att det är falskt?

Elijah Adams
Elijah Adams

Du kommer ju in på det mesta med det HP:t. Vore ju roligt om du sökte till läkare och retade MVGhororna med vilket skitsnitt du har.

Luis Morales
Luis Morales

Jag har redan gjort chalmers i många år och misslyckats. Sen försökte jag med ekonomi och misslyckades och nu tjänar jag 120 kr i timmen utan nån chans att klättra.

Joseph Campbell
Joseph Campbell

MEN DET HANDLAR INTE BARA OM VIKT
Vad är det ni inte förstår? Det är som att ni inte vill vara snygga för att ni vet att det krävs en hel del jobb.

Det som betyder något är hur du ser ut i allmänhet. VÄLTRÄNAD (inte fet, smal eller normalvikt) kropp är jävligt viktigt men det finns annat som man ska fokusera på också.

Gavin Rogers
Gavin Rogers

Erik....

Wyatt Cooper
Wyatt Cooper

Okej

Owen Ward
Owen Ward

Känns som man faktiskt behöver ha passion för de där om man ska lyckas. Men vad vet jag..

Joseph Flores
Joseph Flores

1.7 HP
Det tar dig väl in på de flesta ingenjörsutbildningar?

Isaac Phillips
Isaac Phillips

Majoriteten som messar är "hetero", en stor del svarta

David Wright
David Wright

MEN DET HANDLAR INTE BARA OM VIKT
Det har jag fan inte påstått utan jag bara tog med den delen för att du inte skulle ägna hela ditt nästa brev åt vikt.

Eli Edwards
Eli Edwards

youtube.com/watch?v=9zxT1lXa2GI
vifif pettson

Blake Davis
Blake Davis

Vad får dig att tro att du har rätt att skriva sådär till mig?

Carson Hernandez
Carson Hernandez

smal eller normalvikt är dåligt
haha mm

Aiden Brown
Aiden Brown

Okej så de är sinnessjuka självförnekande negerbögar. Du tar bara upp en stor del av bögpopulationen, var fortfarande inte bögar jag talade om.

Benjamin Adams
Benjamin Adams

han var ful, sen gick han ner i vikt så var han snygg sen
Det var ju du som överdrev vikt.

Juan Brown
Juan Brown

Ja, men det blir en rutin och dessutom vill man inte sluta när man väl börjar se resultat. Man blir snyggare, blir hälsosammare och man får bättre självförtroende.

Jag tyckte fan inte att det var nice i början men sedan blev man van. Man ska inte ge upp efter några gånger liksom. Klart som fan att det är jobbigt först om man aldrig har tränat. Men sluta vara en liten bög som gnäller över hur andra har det lättare. Gå och träna bara.

Noah Thompson
Noah Thompson

Det var mig en söt liten jagare

Carson Taylor
Carson Taylor

1.4 kommer man väl in på en del grejer i alla fall? Fastna inte i att leta efter det perfekta, hitta något du kan tänka dig och som har en ok arbetsmarknad.

Luke Garcia
Luke Garcia

RACIST! BIGOT! WHITE MALE

Owen Richardson
Owen Richardson

har börjat tvätta analen i duschen efter jag bajjat, mycket skönare att vara helt ren där nere.

James Garcia
James Garcia

påstår inte att det är dåligt men vältränad kropp går före

Om ni skulle läsa vidare så skulle ni sett att jag även skrev ''började ta hand om sitt utseende''

Adam Morgan
Adam Morgan

ingenjör
passion
Nja, de flesta gör det väl för pengarna och prestigen

Kayden Wilson
Kayden Wilson

Det är ändå män som vill ha sex.

Tror knappast kvinnorna har det lättare.

Jose Hill
Jose Hill

dkn man har tränat av och från i flera år och det har aldrig blivit lättare

Anthony Bailey
Anthony Bailey

sedan blev man van
Det är ju precis det som var min poäng. Vissa blir vana, för andra blir det bara svårare och svårare. Vafan är det om inte gener?

Gavin Garcia
Gavin Garcia

Med tanke på hur bögarna snackar här i tråden är de knappast en bra representation på hur män hanterar sexualitet.

William Wood
William Wood

typ vad har en bra arbetsmarknad som jag kan komma in på? Kommer jag någonsin tjäna 40k??

James Taylor
James Taylor

Tråden var ju bra ett tag. Vad hände?
Kom tillbaka, alla icke-nbögar.

Isaiah Young
Isaiah Young

Varför är /ss/ få f1 jävla h1? Kan man ha blivit antastad av en f när man var liten utan att komma ihåg det, eller hur funkar det?

Leo Moore
Leo Moore

Är du som brevar bilderna kille? Eller beter sig killar sådär mot tjejerna på Fnöske?

dkn börjar bli feministpillrad

Adam Cook
Adam Cook

STORA SVARTA

Evan Garcia
Evan Garcia

dkn vi inte har någon marin längre
Spräng JAS, Bygg PANSARSKEPP

Hudson Baker
Hudson Baker

Med de betygen och utan driftighet? Förmodligen inte.

Jag har ingen koll, säger bara hur jag resonerade när jag valde väg. Har inte pluggat klart men känner att det kommer funka.

Aiden Jenkins
Aiden Jenkins

killar mot tjejer

Parker Baker
Parker Baker

dkn jag gjorde sexuella grejer med en tjej som var några år äldre än mig när jag var liten
Säkert därför jag har storasyster fetisch

Jag tappade nästan andan och hjärtat kändes som en sten när jag fick höra att hon numera är gift och har barn. Fy fan vad jag hatar det här jävla pisslivet

Cooper James
Cooper James

calm down, Thor Odinson

Christian Rogers
Christian Rogers

dkn kommer aldrig knula

Dylan White
Dylan White

feministpillrad

Fattar hur du menar men auktoritär feminism är knappast botmedlet mot lössläppt liberalism. Feministernas kamp mot normer skapar ett sådant klimat.

Kevin Mitchell
Kevin Mitchell

Nej det blir inte svårare och svårare...klart att man måste utmana sig själv hela tiden dock

Men aja, det verkar vara ganska uppenbart att beta-mentaliteten har rotat sig djupt in i din hjärna. Du gnäller som fan om hur ditt liv suger och ensam du är, men vill inte göra något åt problemet. Jag har gett dig lösningen men du beter dig verkligen som en liten bög och ba ''men jag tycker det är jobbigt att träna! andra har det lättare!! jag har fula ansiktdrag och därför tänker jag vara fet och inte ta hand om mitt utseende alls!! ''

Ryan Cook
Ryan Cook

Är det vanligt eller har du bara brevat de allra värsta?

Var inte helt seriös senpai. Lugna dig.

Noah Allen
Noah Allen

du kommer aldrig gifta dig med en konservativ, kristen amerikansk sötpaj som vill se Trump som president

HÄNG MIG NU

James Jenkins
James Jenkins

lugna dig

Nej! JAG är fan seriös, är vidrigt hur de behandlad kvinnor.

David Martin
David Martin

konservativ
vill se trump som president
välj en alltså

Logan Peterson
Logan Peterson

Det där handlar väl mer om beteenden och inställning. Visst finns det en genetisk aspekt men vilja och vana är ju saker man kan träna upp.

Logan Perry
Logan Perry

wow tumblr och Cred Forums består av samma bittra människor som gnäller konstant och skyller på allt och alla...skillnaden mellan dessa två hemsidor är de politiska åsikterna

Liam Lewis
Liam Lewis

HITLER GJORDE INGET FEL

Ethan Adams
Ethan Adams

Ja, och lösningen är dödsläger, inte feminism.

Lucas Evans
Lucas Evans

vafan jag är en cruzmissil nu

Easton Collins
Easton Collins

wtf jag hatar Cred Forums nu

Jaxon Baker
Jaxon Baker

Så sant

Julian Kelly
Julian Kelly

Det viktiga är att du är överlägsen båda.

Benjamin Campbell
Benjamin Campbell

dkn håret är dåligt och blir långsamt sämre

Oliver Collins
Oliver Collins

Och de värsta är de som försöker tala dem till rätta och argumentera. Det går inte att bota en beta. Ge dem inte ens utrymme.

Christopher Taylor
Christopher Taylor

Häng dig nybög

Julian Nguyen
Julian Nguyen

tror ni nangijala finns?

youtube.com/watch?v=zVymXCvo384

Brody King
Brody King

Min instinkt säger att jag vill vitknekta henne och min logik säger att hon är en rostbiff som förtjänar det
KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Jonathan Jackson
Jonathan Jackson

jag har stolar men vill ha dig
Vad menade han med detta?

Luke Rodriguez
Luke Rodriguez

HELL FUCKING NEGER

Parker Rodriguez
Parker Rodriguez

av oss två så vet vi nog båda vem som kommer göra det först

Carson Rogers
Carson Rogers

dkn du är i mitten av 20åren
Vad är det här? Jag var ju tonåring nyss.

Levi Johnson
Levi Johnson

man kommer aldrig bli tonåring igen

Brandon Ramirez
Brandon Ramirez

jag som tog bilden favä

stadens nuvarande status

Josiah Gomez
Josiah Gomez

dkn kommer aldrig få ett normalt liv med en normal fv med normala barn
skjut mig

Benjamin Price
Benjamin Price

därför har vi anime (gråter inombords)

Lucas Long
Lucas Long

jvdk

dkn många av de man ser när man går förbi campus ser ut som barn
är nu i samma ålder som den äldsta personen i mitt program var när jag själv började på högskolan
tyckte han var gammal

Brayden Price
Brayden Price

Vad döljer sig bakom varje brev med en självgod anime flicka?

Christian Phillips
Christian Phillips

dkn tappar långsamt vänner
dkn har glömt hur man skaffar nya

Nicholas Murphy
Nicholas Murphy

Han vill sätta på tjejen istället för att sätta sig på stolar.

Michael Robinson
Michael Robinson

Tack för att du brevar alla de här bilderna user. Det får mig att må lite bättre även om de skulle vara fejkade. Jag må vara autistisk men jag är iallafall ingen krypig undermänniska Chad

Lucas Nguyen
Lucas Nguyen

GE MIG ETT JOBB

Jason Hill
Jason Hill

Inte han, men obeskrivligt självhat och lidande

Brody Cruz
Brody Cruz

jvdk, har en vän kvar. som jag håller på att tappa.

går det ens att få nya vänner när man är 23?

Nicholas Reed
Nicholas Reed

samma
men är för lat för att skriva ett cv eller kontakta någon

Christopher Morales
Christopher Morales

Jag har bevittnat liknande konversationer i min autistiska systers mobil. Sådana spydiga flickor kan jag intyga finns

Easton Bailey
Easton Bailey

bö ti?

Nathaniel Howard
Nathaniel Howard

dkn mitt liv troligtvis är det mest hopplösa i tråden men förlorar ingen sömn över faktumet

Jag har absorberat lidandet, blivit lidandet, och lidande kan inte lida i sig själv.

Sebastian Nelson
Sebastian Nelson

Fast i det här fallet är det ju inte rostbiffen som är spydig utan killarna som är helt jävla sjuka i huvudet

Mason Barnes
Mason Barnes

Har fan inget att skriva på cv.t. Det enda jag har gjort är att sitta hemma och runka sedan jag tog studenten. Innan det gjorde jag inte skit heller när det kommer till jobb

Owen Jones
Owen Jones

Men NEEEEEEJ!!
m-martina??

Sebastian Miller
Sebastian Miller

dkn mitt liv troligtvis är det mest hopplösa i tråden men förlorar ingen sömn över faktumet
haha mm, berätta hur hopplöst ditt liv är så ska vi nog se att mitt är betydligt värre

David Edwards
David Edwards

Jag tycker att hennes brevstil är rätt spydig på ett icke roligt sätt. Men jag står definitivt på hennes sida.

Carson Allen
Carson Allen

glöm aldrig

Ryan Rivera
Ryan Rivera

dkn man tittar på muskelbögpälsporr
dkn ingen undergiven 140 kgs biffkaka att straffknulla

Elijah Ortiz
Elijah Ortiz

så ska vi nog se att mitt är betydligt värre

hehe, tvekar på det, pysen.

Jeremiah Wilson
Jeremiah Wilson

Haha, har inte heller gjort någonting som är värt att nämna. Första jobbet blir väl McDonalds eller liknande.

Joshua Torres
Joshua Torres

Kan nån SNÄLLA låtsas vara min kompis ikväll?
Kik/Skype/discord eller vafan som helst.

Cameron Collins
Cameron Collins

äta chips
hångla efteråt

Joseph Richardson
Joseph Richardson

Finns gott om råkåta bögar i tråden. De ska nog kunna ta väl han om dig.

Christopher Lee
Christopher Lee

Lidandet är som värst om man är nära, nära fv, nära vänner, nära att lyckas. Om man når botten kan man i alla fall ta det lugnt och skita i allt.

Austin Myers
Austin Myers

Jag har mens och det suger

Jayden Green
Jayden Green

äre värt att ta livet av sig sj :P ?=
Sverigetråden.jpg

Oliver Nguyen
Oliver Nguyen

äre värt att ta livet av sig sj :P ?=
Där brast det för mig

Liam James
Liam James

jag har förlamande depression och det suger

Caleb Nelson
Caleb Nelson

Får du behandling?

Jose Long
Jose Long

denna jävla vitknekten

Brayden Price
Brayden Price

dkn det har gått så långt att jag knappt kan prata med människor jag inte känner

Xavier Butler
Xavier Butler

jag har pv och han suger

Aiden Howard
Aiden Howard

ni är bögar, LOL

James Cook
James Cook

[Du behöver en Cred Forums Plantinum Pass för att se denna breven.]
[Du behöver en Cred Forums Plantinum Pass för att se denna breven.]

Owen Hughes
Owen Hughes

vad är fel user?

Joseph Reyes
Joseph Reyes

HAHHAA LOL XDDDD
SÅ JÄVLA SANT!!!! GET R8KT M8

Josiah Cruz
Josiah Cruz

denna breven.

Jack Rivera
Jack Rivera

Lär dig svenska din jävla neger.

Samuel Ross
Samuel Ross

kan du snälla skriva vad det står i det brevet? vill verkligen veta för det är ju verkligen en rare brev och sådan chans får man bara en gång i livet så jag vill gärna också veta vad som står skrivet i det brevet för jag ser inte vad som står skrivet där eftersom jag har inte Cred Forums platinum pass eftersom det kostar pengar och jag har inga pengar

Blake Anderson
Blake Anderson

suger fint hoppast jag ;)

Jaxon White
Jaxon White

Snälla hjälp oss broder. Vi är många som vill lära oss.

Angel Brooks
Angel Brooks

är du en tjej?

Adrian Wilson
Adrian Wilson

tror inte killar brukar få mens

Joseph Ramirez
Joseph Ramirez

ööh varför antar du hans kön sådär? man behöver inte vara tjej för att få mens

Christopher Anderson
Christopher Anderson

bit(replace with dot)ly/2d03aAo

Gavin Jackson
Gavin Jackson

hens*

Chase Robinson
Chase Robinson

Om du har snyggt hår
Vad är skallighet

fin hy
Vad är acne-ärr

snygg kropp
Vad är astma och allergier som stoppar en från att träna under långa perioder flera gånger per år

Och börja inte gaffla om personlighet och självsäkerhet, det är ett direkt resultat av dina erfarenheter. Självsäkerhet och karisma hos en ful nörd är fejkat och tjejer kan känna det på flera mils avstånd. Hur kan du vara naturligt självsäker när du objektivt är skit?

Austin Stewart
Austin Stewart

nyckelloggare?

Adam Anderson
Adam Anderson

Hur ska vi åtgärda Södermalm?

Jaxon Ross
Jaxon Ross

Vad är skallighet
Raka av dig allt hår då

Vad är acne-ärr
Går att få bort

Vad är astma och allergier som stoppar en från att träna under långa perioder flera gånger per år
Sluta kom på ursäkter till varför du inte tränar. Man kan träna trots att man har allergier eller astma.

Kevin Mitchell
Kevin Mitchell

bränn ner skiten

Camden Fisher
Camden Fisher

Jag är bara väldigt ensam. Jag blir lite dragen ikväll då det vore så trevligt att prata med nån.

Dominic Reyes
Dominic Reyes

Hur länge bör man ha jobbat på samma ställe innan det kan anges i CV?

Josiah Stewart
Josiah Stewart

sommarjobb? så 2 månader?

Tyler Bennett
Tyler Bennett

Christian Watson
Christian Watson

Tack återigen user. Du ger mig hopp

Cooper Clark
Cooper Clark

Varför er lämnade oss till ryssar?

Samuel Rivera
Samuel Rivera

var ligger det där? ser mysigt ut

Alexander Gomez
Alexander Gomez

hell seger~~

Oliver Adams
Oliver Adams

Raka av dig allt hår då
Redan gjort det pucko, ser förjävligt ut.

Går att få bort
Jo punga ut 50 000 för en operation. Kan lova dig att hyn inte är det första jag går för då utan då är det käken, näsan, fettsuga kinderna, ansiktslyft osv först

Man kan träna trots att man har allergier eller astma.
Min läkare håller inte med dig och har uttryckligen sagt att jag inte ska träna när jag har mina hostperioder.

Justin Nelson
Justin Nelson

Chad vet inte vad han ska ta sig till
s-snälla svara
Jag blir på bra humör av det här

Jayden Ortiz
Jayden Ortiz

inga prob

Jayden Walker
Jayden Walker

varför är länken så konstig? är det en redirect till säpo?

Oliver Martinez
Oliver Martinez

vi förlorade ett krig och kunde inte behålla er

Austin White
Austin White

nej till google

Dominic Bennett
Dominic Bennett

lämnade
Ni överlämnade er själv, satans Anjalamän

Jace James
Jace James

muh blattar som kryper på mig
Ingen bryr sig

Eli Allen
Eli Allen

Fast anställning på jobb som kräver 5-årig utbildning

Skulle alltså se bra ut på CV, men ger dåliga vibbar om det är lite för kort

Grayson Bell
Grayson Bell

Var kommer detta ifrån?

Jace Thomas
Jace Thomas

Svenskjävlar och förrädare!

Lucas Reed
Lucas Reed

Idiot, du kommer bara med ursäkter. Märks att du älskar beta-livet!! Vad bra att du har rakat av håret, du behöver inga jävla operationer för att det ska försvinna...om du skulle brytt dig så skulle du ha läst på mer om acneärr. Ja, varför kan man inte styrkerträna för att man hostar då? Känner personer med astma som som springer och tränar varje dag. De inhale:ar den där skiten bara innan. SLUTAAA KOM PÅÅÅ MED URSÄKTER JAG ORKAAAR INTE

Jacob Hernandez
Jacob Hernandez

KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

SÄPO DET VAR INTE MITT FEL DET VAR SANDAPANS FEL! JAG ÄR STOLT VIT NATIONALIST HELL FUCKING SEGER!

Zachary Murphy
Zachary Murphy

Min läkare är nog mer kvalificerad att bedöma det än dig, din vidriga jävla nbög.

Luis Clark
Luis Clark

klicka på en julgrans länk
VGH

Jason Edwards
Jason Edwards

Ska googla massa nazisaker nu för att rädda migsjälv. Jävla sandneger äckel. Fy fan.

Adrian Scott
Adrian Scott

Haha, ah hur länge varar dina hostperioder då? Så du kan inte träna annars eller? Därför är det okej att inte bry sig resten av sitt utseende? ok

Grayson Lopez
Grayson Lopez

var är detta ifrån?

Liam Brooks
Liam Brooks

vad var det på hans länk? ostpizza?

Jose Thompson
Jose Thompson

Häng dig jävla avskum!!!

Hur man går med i [SÄPOBETE]

Henry Price
Henry Price

vad skulle vi ha gjort annorlunda?

Henry Hill
Henry Hill

ledtråd

Nathan Watson
Nathan Watson

viskar lögner i Cronstedts öron
kapitulerar nyckeln i försvaret av finland
hurrdurr svenskars fel
Historielöst

Nathaniel Myers
Nathaniel Myers

säger mig ingenting. varför är alla dessa killar så jävla dumma och kringerande ,ot henne? är det hon själv som skriver de där meddelanden?

Adam Collins
Adam Collins

lmao är kört för dig. säpo sitter nog i bilen JUST NU

Wyatt Reyes
Wyatt Reyes

när man hittar chips i skåpet och äter det

Gavin Martin
Gavin Martin

antyder att säpo bryr sig

Kevin Ramirez
Kevin Ramirez

Ta livet av dig Linnea

Samuel Carter
Samuel Carter

STORA

Jaxon Ramirez
Jaxon Ramirez

kollar upp vad förkortningen leder innan
lmgtfy how do i join ISIS
hur mycket betalt fick julgranen för det?

Anthony Barnes
Anthony Barnes

FULA

Justin Williams
Justin Williams

när man känner en tjej som heter linnea

Mason Parker
Mason Parker

>>>/sweddit/

Hunter Anderson
Hunter Anderson

häng dig

Jose Taylor
Jose Taylor

aa jävligt fula

Julian Foster
Julian Foster

mitt ansikte när jag inte fattar din kommentar

Jonathan Bailey
Jonathan Bailey

lägg till erik_jihad på kik

Michael Morgan
Michael Morgan

får en komplimang
skriver en jävla bok om hur kränkt hon blir

kvinnor alltså

Asher Foster
Asher Foster

tumblr
Detta måste va ett gyckel eller?

Benjamin White
Benjamin White

komplimang
läs närmare

Xavier Morgan
Xavier Morgan

cringe

Xavier Perez
Xavier Perez

jag hittade den på google

Cameron Rivera
Cameron Rivera

tyckte det var ett bra brev favrä

Chase Nelson
Chase Nelson

dkn man är cyborg

Austin Jackson
Austin Jackson

är jag den ända som gillar keemstar? haha jag tycker han är fett skönt haha

Jordan Long
Jordan Long

vad har du implanterat?

Camden Gray
Camden Gray

t. jonte 14 år

Josiah Garcia
Josiah Garcia

dkn andarna börjar lämna dolda meddelanden

Dylan Evans
Dylan Evans

bilden talar för sig själv.

Noah Myers
Noah Myers

du vad?

Christian Bailey
Christian Bailey

gratis

Angel Morris
Angel Morris

r d s

Jose Watson
Jose Watson

Jag vet. Det är moe när hon har lapp för ena ögat för att träna bort det.

Jag har läst på om steganografi och börjar mer och mer förstå vad som sker.

Gavin Gonzalez
Gavin Gonzalez

dkn ingen 150cm glad brunhårig och lite gelögd fv

Gabriel Wilson
Gabriel Wilson

den där <--- bilden beskriver min lördag!!

vad har ni gjort idag? skicka en bild som beskriver er lördag : )

Angel Martinez
Angel Martinez

jag fattar verkligen inte vad ni skriver här haha
<---- mitt ansikte

Tyler Peterson
Tyler Peterson

hur ny?

bilden beskriver trådens lördag

Asher Diaz
Asher Diaz

jag på bilden

Jordan Mitchell
Jordan Mitchell

dkn är för feg för att ta mitt eget liv

Caleb Taylor
Caleb Taylor

Finns det nån mer okysst oskuld här i tråden?

Caleb Kelly
Caleb Kelly

jävla nbög dö

Robert Peterson
Robert Peterson

Mm här är jag ska vi göra något åt den saken?

Jace Myers
Jace Myers

dkn för feg och för lat

Nathaniel Evans
Nathaniel Evans

det är ett korridorspajen är full och arg då hon tydligen fått veta all skit jag snackat om henne av min fulla korridorskompis precis och bankar på min dörr och kallar mig för elaka saker och säger att jag är en ful idiot som kommer dö ensam avsnitt

Adam Green
Adam Green

Ska hoppa upp på korstränaren i en timme. Vad kan man kolla på för att få tiden att gå?

Bentley Rivera
Bentley Rivera

wallah jag ska knulla dig, säg på gud
haha "aa"

Ethan Cruz
Ethan Cruz

skrik häng dig åt henne

Lucas Ward
Lucas Ward

och fö fe fu

Justin Lopez
Justin Lopez

Det är för sent.
Som tur är kan vi hålla varann sällskap och prata om hur hemskt livet är.
Jag letar efter fler okyssta oskulder som kan jag kan bli bekant med på kik när jag är dragen och du borde lägga till erik_jihad.
(jag är inte muslim, namnet är ett skämt)

Leo Miller
Leo Miller

varför vill så många dö?? det var ju inte bra

Jace Hernandez
Jace Hernandez

ladda din mobil

dkn trycker fel på captcha för jag inte orkar läsa va den vill jag ska trycka på och trycker på det jag tror det är

Nathaniel Phillips
Nathaniel Phillips

ses om några dagar, äckel

Sebastian Turner
Sebastian Turner

för att livet suger röv

Brayden Evans
Brayden Evans

här är uppdaterad

Joshua Morris
Joshua Morris

mashallah akhi you are doing god'swork

James Anderson
James Anderson

snackar skit om pajen du vill knula
varför?

Brayden Moore
Brayden Moore

21 nbögar i tråden
kvääää

Joseph Jackson
Joseph Jackson

i like when you talk dirty with me

Lincoln Torres
Lincoln Torres

Jag är redan medlem i en sådan circelrunk och jag har till och med växt ifrån kvinnor.

Caleb Wright
Caleb Wright

Gud vad söt du är! Jag vill krama dig och pussa på dig fast du inte är på riktigt!

Logan Collins
Logan Collins

dkn man röstade nej

Tyler Sanchez
Tyler Sanchez

Hur ny?

Noah Scott
Noah Scott

29% har sagt nej iaf

Jonathan Bell
Jonathan Bell

vi är 29%!
Bara häng er precis som alla andra

Chase Barnes
Chase Barnes

deppträff när?

Andrew Scott
Andrew Scott

svenska kvinnor
Ingen bryr sig

Nathan Thomas
Nathan Thomas

dkn ingen mysig terapeuft att prata med

Carson Howard
Carson Howard

v-varsågod!!

Nolan Bennett
Nolan Bennett

Varför? Är livet verkligen värt att leva för? Är inte alt bättre om man bara sover för evigheter i fred?

Xavier Turner
Xavier Turner

Låtsades inte vara hemma

Pga jag hatar henne. Hon är helt jävla efterbliven och sjuk i skallen. Dock är hon så jävla snygg.

Levi Rogers
Levi Rogers

va? haha XD

btw åt en glass från Ben och Jerry som var skit äcklig....den hade massa smaker i sig. Det var caramel, marshmellow, kaffesmak, chockladbitar och något mer (minns ej och orkar inte gå till kylskåpet för att kolla)... om ni minns denna text och ni ser den i affäreren, så köp aldrig den!! blev typ arg när jag åt den haha...verkligen ÄCKLIG

Samuel Anderson
Samuel Anderson

Hon är helt jävla efterbliven och sjuk i skallen. Dock är hon så jävla snygg.
så du vill bara stoppa benis i bagina inget mer? vad sa du till hennes kompis?

Eli Price
Eli Price

Mizaki försöker komma på en ny grej att spamma ser jag

Justin Hughes
Justin Hughes

vägrar tro att detta inte är bete

Jason Jenkins
Jason Jenkins

tråden nu

Anthony Howard
Anthony Howard

röstade nej
vet inte varför dock

Jason Harris
Jason Harris

mår du dåligt user?

Logan Foster
Logan Foster

Jag tordes inte trycka ja för det kändes som att något dåligt kunde hända då

Josiah Bailey
Josiah Bailey

multikulti
inga kaosblattar, bara vita medelklassfittor

Falsk marknadsföring

Asher Cooper
Asher Cooper

youtube.com/watch?v=SmpYDRfvruc

Cameron Taylor
Cameron Taylor

asså haha jag fattar verkligen aldrig vad ni menar

Xavier Reed
Xavier Reed

pinga städis och ignorera

Grayson Price
Grayson Price

fan vad taskigt om ni kmr ignorera bara för jag inte fattar....haha? ni kan åtminstone förklara orden ni använder

Zachary Foster
Zachary Foster

Någon handbollsbrud gillar att lägga upp meddelanden från osköna snubbar. Linnea Claesson.

Liam Wood
Liam Wood

nej fan det är najs att leva

Samuel Davis
Samuel Davis

inte direkt. Men livet känns tomt, samma med framtiden

Daniel Young
Daniel Young

osköna
Tjäna sweddit! XD

Evan James
Evan James

Vad är det för fel på oskön nu då?

Elijah Reyes
Elijah Reyes

instagram.com/p/BH-JFkQBE4J/?hl=sv
Får mig verkligen att fundera....

Gabriel Roberts
Gabriel Roberts

på tal om ben och jerry och chips...varför finns det inga goda chips smaker i sverige? man måste alltid åka utomlands för att köpa gott chips typ. t.ex. i sverige så finns det inga chips med varken bacon eller pizza smak. eller svamp? känns som att sverige bara har de vanliga smakerna: dill, grädde och salt...finns fan inga fler smaker? finns ju ostbågar såklart men det är ingen smak

Jaxon Russell
Jaxon Russell

s&v finns ju din dumme jävel

Angel Cruz
Angel Cruz

det här är mina favorit chips.

vilken är eran favorit chips?

jag gillar räkchips också

(btw, varför är det ingen som lägger upp bilder här? läste någonstans att detta forum var ett forum där man kommunicerade med bilder)

Ryder Anderson
Ryder Anderson

Ingen bryr sig.

Aaron Gutierrez
Aaron Gutierrez

Köp bacon snacks från lidl
Mycket goda favä

Brandon Robinson
Brandon Robinson

S&V är bajs

Sebastian Green
Sebastian Green

vet inte vad s&v är. men du kanske pratar om chips? var kan man köpa det isf? jag bor i stockholm

James Young
James Young

Så du har umgåtts med henne en hel del, skrivit i hennes instagram, frågat här om du är vänzonad, gråtit var och varannan kväll om att du inte får doppa och planerat att våldta. Nu så hatar du henne och det är HON som är sjuk i huvudet.

Leo Jenkins
Leo Jenkins

tack för tipset ska testa

Kevin Foster
Kevin Foster

t. hitta tråden inatt

Alexander Mitchell
Alexander Mitchell

Sluta svara på mongobrevarens brev.

Liam Miller
Liam Miller

Ja och vilken kompis.

Du måste blanda ihop mig med någon annan. Det enda jag sagt är att jag planerat att knulla henne när hon är full och utsatt pga hennes känslomässiga bergochdalbana. Dock gav jag upp när Chad tog henne.

Adam Rivera
Adam Rivera

haha ja!!

det jobbigaste är man är så anonym och inte har något namn...man vet aldrig vilka det är man pratar med. eller om det är samma person man pratar med. så från och med nu ska jag skriva ''/s'' på slutet av alla mina inlägg så ni vet vem jag är

/S

Dylan Turner
Dylan Turner

Jonathan Rogers
Jonathan Rogers

God natt user. Jag går och lägger mig.

Dylan Murphy
Dylan Murphy

Ses imorgon

Anthony Thomas
Anthony Thomas

godnatt, kanske lika bra

Asher Myers
Asher Myers

Vad glad jag blir

Grodnatt

Caleb Martinez
Caleb Martinez

jag börjar också bli trött. men jag är för lat för att sova. haha. brukar det hända er det? jag tycker sömn är det mest förvirrande saken i livet. det är svårt att gå och lägga sig men sen är det svårt att gå ur sängen. samma sak med att bada. haha! undrar om man någonsin kommer växa ur det där

ska jag sova eller inte sova?

Alexander Johnson
Alexander Johnson

glömde skriva ''/s'' (det var jag)

/S

Evan Kelly
Evan Kelly

Oy Vey!

Aaron Carter
Aaron Carter

Man skulle kunna lägga fram fakta som exempelvis ritningarna till de ugnar som användes i Auschwitz med en kapacitet på att bränna en kropp var tredje sekund.

Andrew Morris
Andrew Morris

Finns det några bevis (fråga tre)?

Hudson Jones
Hudson Jones

saknar fbanon jimmy o badboll

Landon Price
Landon Price

Knulla jag upp SvP?

Ayden Myers
Ayden Myers

nu ska jag sova allihopa
godnatt
(första gången jag är på INT, det var kul! jag kommer när jag vaknar och joinar er igen om ni är kvar!!)

Gavin Nelson
Gavin Nelson

hur känns det att äntligen räknas som en kvalitétsbrevare?

Ayden Adams
Ayden Adams

Ta livet av dig.

Chase Morris
Chase Morris

Vad är det där ifrån? Funderar på om det är klokt att ens nämna att det finns förintelseförnekare. Jag var aldrig skeptiskt tills jag hörde hur hårt åt man går, hur det är förbjudet i vissa länder.

Alexander Turner
Alexander Turner

asså fan glömde skriva ''/s'' igen

/S

Jackson Baker
Jackson Baker

DOM kommer jag inte ha
Okej DOM var ju tråkigt
hur svårt ska det vara att dom = de/dem och DET är två helt olika ord? blir avtryckt

Luis Kelly
Luis Kelly

Nej hon vill fortfarande ha dig.

Easton White
Easton White

ja

nej

har alltid varit det

Austin Rogers
Austin Rogers

Du skriver bokstavligen med henne som jag gjorde med min fv innan vi blev tillsammans. Vi var 16.

Begå ditt liv om du är över 18.

John Kelly
John Kelly

Filosofi - Inga lära utan aktivitet

Tror de är standard för Filosofi 1

Ethan Adams
Ethan Adams

har alltid varit det

Liam Hughes
Liam Hughes

emilia
REM BÄSTA FLICKAN

Connor Bell
Connor Bell

Jag tror inte att förintelsen har hänt. Finns absolut inga bevis på att det. Har själv varit i två olika koncentrationsläger i Polen och det kändes fejk. Hitler var en bra ledare. USA och Ryssland hittade på allt detta för att smutskasta Tyskland - de ville hämnas genom att ge de ett dåligt rykte.

Hunter Clark
Hunter Clark

Tack familj

Jace Rivera
Jace Rivera

jag är stormsnorre och jag förnekar inte ens förintelsen

Zachary Martinez
Zachary Martinez

Någon som vet vilken svensk tid som presidentdebatten börjar på måndag?

Noah White
Noah White

har alltid varit det

Ethan Hill
Ethan Hill

Jasså jag trodde det var någon sorts mellanstadiebok. Jävlar vilken låg nivå.

Ian Ward
Ian Ward

dkn klarade en låt på osu efter 90 försök
trevligt

Angel Morales
Angel Morales

Han ljuger och säger bara så för att du ska känna dig bra

Men vi alla vet att det inte stämmer. Det bästa är att vi säger sanningen så att du inte får massa falska förhoppningar. Hon gillar inte dig. Glöm henne.

Alexander Wood
Alexander Wood

svettiggroda.png

Sebastian Gray
Sebastian Gray

Knulla """henne""" rakt i pojkfittan

Blake Baker
Blake Baker

Nu avslutar jag tråden

Easton Mitchell
Easton Mitchell

t. Sallad

SIDF har alltid varit den bästa snubblaren i tråden

t. inte ens han

Adam Martin
Adam Martin

Vad gör du ens här och retar resten av oss för? Stick härifrån äckliga jävla Chad.

Jaxon Brown
Jaxon Brown

sidf snälla

Wyatt Turner
Wyatt Turner

dkn sitter och väntar på döden

Cooper Jackson
Cooper Jackson

dkn sitter och väntar på jesus återuppståndelse

Connor Rodriguez
Connor Rodriguez

t. inte ens han
haha mmm

Nicholas Sanders
Nicholas Sanders

Han är inte en Chad, han skriver som om han vore 13 vilket hon också gör. De är nog båda fula förlorare

Rannsaka dig själv för i helvete. Att smsa med en tjej är nästan alltid negativt och du vill bara göra det för att styra träffar. Att smsa för sakens skull gör henne mindre attraherad av dig.

Adam Watson
Adam Watson

daglig påminnelse att kvinnor är otroget skräp, hon kommer garanterat knulla chad när hon tröttnat på dig

Jordan Taylor
Jordan Taylor

test

Lucas Bailey
Lucas Bailey

sova? J/N

Nicholas Martinez
Nicholas Martinez

kan någon SNÄLLA breva söta 2d-flickor

Joshua Smith
Joshua Smith

dkn WoD var bättre än Legion

Den här expansionen suger kuk, bli inte lurade som jag blev

Jason Hughes
Jason Hughes

N

Wyatt Perez
Wyatt Perez

Ingen bryr sig.

Christopher Lewis
Christopher Lewis

sitta i garrison hela dagen
vs
göra WQ, farma mining och herbloring för att få 10k om dagen, pvp i kloakerna, mythic+
fy fAN för WoD

Sebastian Ross
Sebastian Ross

skitdåliga brev, försök göra lite bättre brev

enda bra breven i tråden

Jace Baker
Jace Baker

Alla jag.

John Richardson
John Richardson

Sidan 10

Lincoln Brooks
Lincoln Brooks

:^)

Adam Murphy
Adam Murphy

Häng dig

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit