Sverigetråden - Den bästa historien som aldrig berättats

youtube.com/watch?v=Vnu5uW9No8g

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=OENjmjTPGSw
youtube.com/watch?v=NdD6DezelBs
youtube.com/watch?v=9zxT1lXa2GI
youtube.com/watch?v=zVymXCvo384
bit(replace
youtube.com/watch?v=SmpYDRfvruc
instagram.com/p/BH-JFkQBE4J/?hl=sv
twitter.com/AnonBabble

Det behövde inte bli såhär.. jag försökte varna er...

Söta svartvita människor?

Beta-bögar som klagar över att ni inte får pussy/känner er oälskade av tjejer:

Bli snygg. Det är det enda som krävs. Tjejer kommer visa intresse så fort ni blir snygga. Om ni inte tänker bli snygga så är det fan ert egna fel att ni är ensamma.

I takt med att jag blivit äldre har jag sett hur många av de tjejer jag gick i gymnasiet och högstadiet har gått ifrån att fläka ut sig som madrasser för varannan axestinkande asfaltsapa med stulen Canada Goose-jacka i yngre dar till att idag sitta på Facebook och skryta om sin tillvaro med högt materiellt väldstånd ute i något kritvitt Apartheidområde utanför tullarna som de får finansierat av någon svensk man. Detta är samma svenska man som blev avfärdad och förhånad av sin nuvarande fru i yngre dar samtidigt som han arbetade för att förverkliga den tillvaro han idag har skapat för henne då hon själv var fullt upptagen av att låta sig lägras av varannan svennehatande babbe.

Det är på denna väg dessa kvinnor har fulländad förnedring, det är såhär man vrider om kniven. De har bespottat allt vad rashygien heter och gnuggat det i den vita mannens ansikte så länge han minnas för att nu komma och äta frukten av hans träd när han är för demoraliserad för att orka bry sig. Detta är helt och hållet i linje med de judeproducerade samhälle som de är en produkt utav.

Det lustiga är att de som föraktar dem mest utav alla är svartingarna de särar på benen för. De ser dem som svennehoror och ser ner på dem just p.g.a det faktum att de har så lite respekt för sig själva och sin egen sort. Det som de har gemensamt med sina "svennehoror" är att de knullar av samma anledning - för att bespotta och förhåna den vita mannen. På samma sätt som svenskan knullar svart/brunt för att sedan gifta sig svenskt så knullar svartingen svenskt för att sedan gifta sig med sin egen sort. Skillnaden är att svartskallen gifter sig med sin egen sort för att han är rasmedveten medan svenskan gifter med sin egen sort för att fullborda förnedringen och reproducera den vita mannens avkomma för att kunna uppfostra henne till att göra revolt emot honom och hans bröder.

Nej tack, tror på rasseparation.

Det är lugnt, hatar också mig själv. Har för länge sen haft några tjejer som visat intresse men som jag backat undan ifrån p.g.a. klinisk depression och känslan av att när de väl lär känna mig så kommer de ändå lämna mig direkt. Kanske förtjänar man att vara ensam ändå.

>nbögarna försvinner
>Stormbögarna tar över

>tråden

Jag vann inte det genetiska lotteriet.

...

Jag är dragen nu men jag har också tänkt knarka lite benzo och hasch.

Den här tråden är ju åt helvete redan från starten.

Lilla n för hedersarier

youtube.com/watch?v=OENjmjTPGSw

Ingen bad om din åsikt Axel. Du kan lämna tråden om du inte trivs.

>hedersarier
Jag kollade inte på klippet men menade du japaner eller finnar?

Vet du var jag kan hitta shrooms i göteborg?

Hur du öppnar ditt tredje öga:

>bli vegan
>sluta runka och konsumera porr
>sluta se på tv, spela dataspel och läsa kvällstidningar
>fasta i perioder
>meditera mycket och ofta
>sluta bry dig om vad som händer i världen och om politiska skeenden

Tror jag går och lägger mig och hoppas på en bättre imorgon favä
Egentligen borde man väl lämna det här cancerstället men det har man ju inte nog med viljekraft för
Sov så gott allihopa

ALLA KAN BLI ATTRAKTIVA

Det viktigaste är:
Träna, ha snygg kropp, fin hy(går alltid att fixa) och att vara fräsch

Självklart finns det personer som föddes groteskt fula, men jag har aldrig sett en sådan person irl. Det är fan riktigt jävla sällsynt och jag tror verkligen inte att du eller någon annan här är det.

Någon som kan tipsa om en bra film att se?

Tyvärr, det finns inga:^)

>This video is not available in your country.

For the best really, kraut-kun

90% är hur snyggt ansikte du har i generna
(hy är också mest gener)

>sticka huvudet i sanden

T G S N T
G
S
N
T

hahaha ÄGD

nämen vafan, sluta krumbukta och bara hit med skiten

...

Harry Potter och Sagan om de två

Honest question: Why? Does your country officially have free speech? What does your laws say about censorship? I find this to be outrageous desu.

The VVitch

>ha snygg kropp
Hur är detta inte bara genetisktlotteri?

The Greatest Story Never Told

...

>sno mina filmtips
var det dig jag rekomendera den för?

>Våt?
Men bra Martin

>var det dig jag rekomendera den för?
ja :3

En osaa yhtään ruotsia

glad att du gilla den :3

Har aldrig sett det användas för att beskriva finnarna.
Dock säger jag aldrig nej till att breva LEVNADSVISE VÄINÄMÖINEN

Skulle vilja sparka en gås och titta på film nu :3

>åt svennehoror duger inte ens chad stoemkuk
HAHAHHAHAHHAHHAHAH

breva me me s

...

Men nej, det viktigaste är hur ser ut i överlag. Om du har snyggt hår (missbruka fan inte wax) , fin hy, snygg kropp och fräscha kläder så spelar det fan inte så stor roll hur du ser ut i ansiktet....TRO MIG. Ingen bryr sig om du har en stor näsa om du annars är snygg.

Hy är genetiskt, ja. Man kan bota acne om man behandlar sin hy på rätt sätt.

bild relaterad är min favokaraktär

har du nån annan relativt ny skräckfilm?

> find this to be outrageous
Me too. There are laws that ban pics and movies featuring Hitler, Swastikas and generally Nazi stuff as long as there is not the purpose of education. For example, I had to play Return To Castle Wolfenstein without any Swastikas; lame as fuck.
Censorship is widely accepted in Germany 2bh. There is no country in Europe that censors so much art of any kind (like "overuse of blood" in movies etc pp). Makes me feel really bad

Inte för att jag tror att Chad här nödvändigtvis är en trevlig prick, men den där bruden verkar ju ha en rent vedervärdig personlighet.

youtube.com/watch?v=NdD6DezelBs

...

Träna? Så länge du har en vältränad kropp så är den snygg

No painu vittuun tai ala puhuu englantia senkin vitun ählämi

shit hur snygg är hon?

> :3
Gå och dö ni som använder dessa

>DE VILL KNULLA MAHMOUD OCH NBUNGE KVÄÄÄ

>calle sambögar
Nämen oj

Gilla Thomasin hon var söt :3

Har inte sett nån men är sugen på att se nya blär häxan och andas inte men finns bara på bio än så länge

...

varför finns det 0 bostäder på sssb?

Det är ju inte bara näsan utan om man räknas som ful eller snygg är nästan bara gener.
Man kan vara en snygg person som klär sig åt helvete och har skitdålig hygien eller en ful person med perfekt hygien och mycket bra klädsel. Båda två är fast i sina kategorier, det är ansiktsgenerna som avgör.

vit förlorade det utbytet favä

...

Blattar förlorar alla utbyten i slutändan.

Mja, skulle inte säga att det ena nödvändigtvis implicerar det andra. Är du kort så är du kort till exempel, har du fuckade proportioner så har du.
Men träning hjälper ju helt klart, men det är inte "Be all End all" så att säga.

Det är inte ansiktsgenerna som avgör om tjejer kommer finna dig attraktiv eller ej

Lyssna på mig och gör allt det jag skrev tidigare. Annars är det ditt egna fel och du får skylla dig själv.

...

Självklart kommer det alltid finnas personer som är snyggare än en själv, men det spelar ingen roll. Har träffat många korta killar som är snygga.

Det stämmer. Men snygg kropp behöver ju inte betyda att man ska bli en vandrande gud. Det är rätt schysst att inte vara fet/smalfet.

Ja, de hade bra ansiktsgener.

Är detta sant för de som är under genomsnittslängden?

Jag ser inte poängen med att breva idioters SMS konversationer.
Breva pansarskepp i stället.

...

Där är vi eniga

forts.

Pettsons hat gentemot samhället hade å andra sidan bara eskalerat. Trots att hans stuga låg ensligt hade han åtminstone en internetuppkoppling. Det var där, på Internet, som Pettsons hat fick näring. På nätterna satt han ofta uppe och surfade på sajter som Nordfront och Cred Forums, där han läste om ett annalkande raskrig. Pettson hade i början på 2000-talet försökt brevväxla med Charles Manson angående sina egna teorier om ett svenskt Helter Skelter, men den lokala brevlådan hade blivit målad i regnsbågsfärger varför Pettson fann sig för äcklad för att ens gå nära.

...

De var helt okej. Finns seriöst ingen som är ful (väldigt sällsynt), som sagt. Det är personerna själva som gör sig fula.

T.ex. en kille i min klass var fet och inga av tjejerna fann han attraktiv. Sen när han gick ner 10 kg och började ta hand om hans utseende så blev alla plöstligt intresserade. Innan skulle de säga att hans ansiktsdrag var fula, nu tycker de helt annorlunda.

Jag kanske inte föddes med de generna som krävs för att bli vältränad.
För vissa är det så att de får tvinga sig själv att träna och sen efter ett tag får de rutin på det och sen vill de inte ens missa ett träningspass, för andra blir det svårare och svårare att fortsätta för varje pass, inte en enda jävel i världen skulle vara vältränad om de var som den senare sorten jag beskrev.
Alltså är det helt genetiskt hur vältränad man är.

Ja gäller alla

HAR SÅ JÄVLA SVÅRT ATT VÄLJA KARRIÄR

Undra hur vanligt det är med sådana jävla stolpskott som de i de konversationer som brevats här.

Hur är gymnasiebetygen? Högskoleprov?

Men det finns ju stor skillnad bland folk som har samma vikt.
Om man har snygg käke eller inte är bara gener, jag har varit spinkig, lönnfet och helt normal och aldrig varit snygg.
Den fete jäveln du beskrev hade bra gener.

Extremt vanligt.

>t. sissy

How do we fix Sweden?

Inte han men samma problem med 11,7 i betyg och 1,7 i HP.
Vad fan kan jag ens göra?

Nej, det har fan ingenting med genetik att göra. Det har med din mentalitet att göra. Du är bara jävligt lat. Skärp dig för fan och sluta skylla dina problem på idiotiska saker. Det här börjar likna ett beteende som radikal-feminster har.

Alla kan träna och alla som tränar regelbundet och äter nyttigt får en vältränad kropp. Svårare än så är det inte. Om du hellre vill leva ensam än att träna några gånger i veckan, så visst. Men sluta gnäll för fan.

samma äckel som brevar i tråden skulle jag misstänka

Du låter som en riktigt ingenjör, kör på det tycker jag. Elle belle bi, BAM, robotingenjör blir det för dig. Vi ses nästa höst på Chalmers.

Gymnasiebetygen var helt okej, hade rätt hög frånvaro men högskoleprovet gjorde jag hösten 2015, fick 1.4.

Men det där är ju något som man antagligen är medveten om som person och kan arbeta sig runt. Hitta någon att träna med, så brukar det bli betydligt mycket lättare till exempel.

Du låter som en riktigt ingenjör, kör på det tycker jag. Elle belle bi, BAM, maskiningenjör blir det för dig. Vi ses nästa höst på Chalmers.

we dont. let it burn

Talade inte om bögar

>dkn min katte är min alldeles egna lilla Findus :3

För många som tränar är det så att de inte ens vill missa ett pass efter att ha tränat i ett par månader.
Påstår du att det är falskt?

Du kommer ju in på det mesta med det HP:t. Vore ju roligt om du sökte till läkare och retade MVGhororna med vilket skitsnitt du har.

Jag har redan gjort chalmers i många år och misslyckats. Sen försökte jag med ekonomi och misslyckades och nu tjänar jag 120 kr i timmen utan nån chans att klättra.

MEN DET HANDLAR INTE BARA OM VIKT
Vad är det ni inte förstår? Det är som att ni inte vill vara snygga för att ni vet att det krävs en hel del jobb.

Det som betyder något är hur du ser ut i allmänhet. VÄLTRÄNAD (inte fet, smal eller normalvikt) kropp är jävligt viktigt men det finns annat som man ska fokusera på också.

Erik....

Okej

Känns som man faktiskt behöver ha passion för de där om man ska lyckas. Men vad vet jag..

>1.7 HP
Det tar dig väl in på de flesta ingenjörsutbildningar?

...

Majoriteten som messar är "hetero", en stor del svarta

>MEN DET HANDLAR INTE BARA OM VIKT
Det har jag fan inte påstått utan jag bara tog med den delen för att du inte skulle ägna hela ditt nästa brev åt vikt.

youtube.com/watch?v=9zxT1lXa2GI
vifif pettson

>Vad får dig att tro att du har rätt att skriva sådär till mig?

>smal eller normalvikt är dåligt
haha mm

Okej så de är sinnessjuka självförnekande negerbögar. Du tar bara upp en stor del av bögpopulationen, var fortfarande inte bögar jag talade om.

>han var ful, sen gick han ner i vikt så var han snygg sen
Det var ju du som överdrev vikt.

Ja, men det blir en rutin och dessutom vill man inte sluta när man väl börjar se resultat. Man blir snyggare, blir hälsosammare och man får bättre självförtroende.

Jag tyckte fan inte att det var nice i början men sedan blev man van. Man ska inte ge upp efter några gånger liksom. Klart som fan att det är jobbigt först om man aldrig har tränat. Men sluta vara en liten bög som gnäller över hur andra har det lättare. Gå och träna bara.

Det var mig en söt liten jagare

...

1.4 kommer man väl in på en del grejer i alla fall? Fastna inte i att leta efter det perfekta, hitta något du kan tänka dig och som har en ok arbetsmarknad.

RACIST! BIGOT! WHITE MALE

har börjat tvätta analen i duschen efter jag bajjat, mycket skönare att vara helt ren där nere.

påstår inte att det är dåligt men vältränad kropp går före

Om ni skulle läsa vidare så skulle ni sett att jag även skrev ''började ta hand om sitt utseende''

>ingenjör
>passion
Nja, de flesta gör det väl för pengarna och prestigen

Det är ändå män som vill ha sex.

Tror knappast kvinnorna har det lättare.

>dkn man har tränat av och från i flera år och det har aldrig blivit lättare

>sedan blev man van
Det är ju precis det som var min poäng. Vissa blir vana, för andra blir det bara svårare och svårare. Vafan är det om inte gener?

Med tanke på hur bögarna snackar här i tråden är de knappast en bra representation på hur män hanterar sexualitet.

typ vad har en bra arbetsmarknad som jag kan komma in på? Kommer jag någonsin tjäna 40k??

Tråden var ju bra ett tag. Vad hände?
Kom tillbaka, alla icke-nbögar.

Varför är /ss/ få f1 jävla h1? Kan man ha blivit antastad av en f när man var liten utan att komma ihåg det, eller hur funkar det?

Är du som brevar bilderna kille? Eller beter sig killar sådär mot tjejerna på Fnöske?

>dkn börjar bli feministpillrad

STORA SVARTA

>dkn vi inte har någon marin längre
Spräng JAS, Bygg PANSARSKEPP

Med de betygen och utan driftighet? Förmodligen inte.

Jag har ingen koll, säger bara hur jag resonerade när jag valde väg. Har inte pluggat klart men känner att det kommer funka.

killar mot tjejer

>dkn jag gjorde sexuella grejer med en tjej som var några år äldre än mig när jag var liten
Säkert därför jag har storasyster fetisch

Jag tappade nästan andan och hjärtat kändes som en sten när jag fick höra att hon numera är gift och har barn. Fy fan vad jag hatar det här jävla pisslivet

calm down, Thor Odinson

>dkn kommer aldrig knula

>feministpillrad

Fattar hur du menar men auktoritär feminism är knappast botmedlet mot lössläppt liberalism. Feministernas kamp mot normer skapar ett sådant klimat.

...

Nej det blir inte svårare och svårare...klart att man måste utmana sig själv hela tiden dock

Men aja, det verkar vara ganska uppenbart att beta-mentaliteten har rotat sig djupt in i din hjärna. Du gnäller som fan om hur ditt liv suger och ensam du är, men vill inte göra något åt problemet. Jag har gett dig lösningen men du beter dig verkligen som en liten bög och ba ''men jag tycker det är jobbigt att träna! andra har det lättare!! jag har fula ansiktdrag och därför tänker jag vara fet och inte ta hand om mitt utseende alls!! ''

Är det vanligt eller har du bara brevat de allra värsta?

Var inte helt seriös senpai. Lugna dig.

>du kommer aldrig gifta dig med en konservativ, kristen amerikansk sötpaj som vill se Trump som president

HÄNG MIG NU

>lugna dig

Nej! JAG är fan seriös, är vidrigt hur de behandlad kvinnor.

>konservativ
>vill se trump som president
välj en alltså

Det där handlar väl mer om beteenden och inställning. Visst finns det en genetisk aspekt men vilja och vana är ju saker man kan träna upp.

...

wow tumblr och Cred Forums består av samma bittra människor som gnäller konstant och skyller på allt och alla...skillnaden mellan dessa två hemsidor är de politiska åsikterna

HITLER GJORDE INGET FEL

Ja, och lösningen är dödsläger, inte feminism.

vafan jag är en cruzmissil nu

wtf jag hatar Cred Forums nu

...

Så sant

Det viktiga är att du är överlägsen båda.

>dkn håret är dåligt och blir långsamt sämre

Och de värsta är de som försöker tala dem till rätta och argumentera. Det går inte att bota en beta. Ge dem inte ens utrymme.

Häng dig nybög

tror ni nangijala finns?

youtube.com/watch?v=zVymXCvo384

Min instinkt säger att jag vill vitknekta henne och min logik säger att hon är en rostbiff som förtjänar det
KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

>jag har stolar men vill ha dig
Vad menade han med detta?

HELL FUCKING NEGER

av oss två så vet vi nog båda vem som kommer göra det först

>dkn du är i mitten av 20åren
Vad är det här? Jag var ju tonåring nyss.

>man kommer aldrig bli tonåring igen

jag som tog bilden favä

>stadens nuvarande status

>dkn kommer aldrig få ett normalt liv med en normal fv med normala barn
skjut mig

...

därför har vi anime (gråter inombords)

jvdk


>dkn många av de man ser när man går förbi campus ser ut som barn
>är nu i samma ålder som den äldsta personen i mitt program var när jag själv började på högskolan
>tyckte han var gammal

Vad döljer sig bakom varje brev med en självgod anime flicka?

>dkn tappar långsamt vänner
>dkn har glömt hur man skaffar nya

Han vill sätta på tjejen istället för att sätta sig på stolar.

Tack för att du brevar alla de här bilderna user. Det får mig att må lite bättre även om de skulle vara fejkade. Jag må vara autistisk men jag är iallafall ingen krypig undermänniska Chad

GE MIG ETT JOBB

Inte han, men obeskrivligt självhat och lidande

jvdk, har en vän kvar. som jag håller på att tappa.

går det ens att få nya vänner när man är 23?

samma
men är för lat för att skriva ett cv eller kontakta någon

...

Jag har bevittnat liknande konversationer i min autistiska systers mobil. Sådana spydiga flickor kan jag intyga finns

bö ti?

...

>dkn mitt liv troligtvis är det mest hopplösa i tråden men förlorar ingen sömn över faktumet

Jag har absorberat lidandet, blivit lidandet, och lidande kan inte lida i sig själv.

Fast i det här fallet är det ju inte rostbiffen som är spydig utan killarna som är helt jävla sjuka i huvudet

Har fan inget att skriva på cv.t. Det enda jag har gjort är att sitta hemma och runka sedan jag tog studenten. Innan det gjorde jag inte skit heller när det kommer till jobb

>Men NEEEEEEJ!!
m-martina??

>>dkn mitt liv troligtvis är det mest hopplösa i tråden men förlorar ingen sömn över faktumet
haha mm, berätta hur hopplöst ditt liv är så ska vi nog se att mitt är betydligt värre

Jag tycker att hennes brevstil är rätt spydig på ett icke roligt sätt. Men jag står definitivt på hennes sida.

glöm aldrig

>dkn man tittar på muskelbögpälsporr
>dkn ingen undergiven 140 kgs biffkaka att straffknulla

>så ska vi nog se att mitt är betydligt värre

hehe, tvekar på det, pysen.

...

Haha, har inte heller gjort någonting som är värt att nämna. Första jobbet blir väl McDonalds eller liknande.

Kan nån SNÄLLA låtsas vara min kompis ikväll?
Kik/Skype/discord eller vafan som helst.

>äta chips
>hångla efteråt

Finns gott om råkåta bögar i tråden. De ska nog kunna ta väl han om dig.

Lidandet är som värst om man är nära, nära fv, nära vänner, nära att lyckas. Om man når botten kan man i alla fall ta det lugnt och skita i allt.

Jag har mens och det suger

>äre värt att ta livet av sig sj :P ?=
>Sverigetråden.jpg

>äre värt att ta livet av sig sj :P ?=
Där brast det för mig

jag har förlamande depression och det suger

Får du behandling?

>denna jävla vitknekten

>dkn det har gått så långt att jag knappt kan prata med människor jag inte känner

jag har pv och han suger

...

ni är bögar, LOL

[Du behöver en Cred Forums Plantinum Pass för att se denna breven.]
[Du behöver en Cred Forums Plantinum Pass för att se denna breven.]

vad är fel user?

HAHHAA LOL XDDDD
SÅ JÄVLA SANT!!!! GET R8KT M8

>denna breven.
>
>
>
>

Lär dig svenska din jävla neger.

...

...

kan du snälla skriva vad det står i det brevet? vill verkligen veta för det är ju verkligen en rare brev och sådan chans får man bara en gång i livet så jag vill gärna också veta vad som står skrivet i det brevet för jag ser inte vad som står skrivet där eftersom jag har inte Cred Forums platinum pass eftersom det kostar pengar och jag har inga pengar

suger fint hoppast jag ;)

Snälla hjälp oss broder. Vi är många som vill lära oss.

är du en tjej?

tror inte killar brukar få mens

ööh varför antar du hans kön sådär? man behöver inte vara tjej för att få mens

bit(replace with dot)ly/2d03aAo

hens*

>Om du har snyggt hår
Vad är skallighet

>fin hy
Vad är acne-ärr

>snygg kropp
Vad är astma och allergier som stoppar en från att träna under långa perioder flera gånger per år

Och börja inte gaffla om personlighet och självsäkerhet, det är ett direkt resultat av dina erfarenheter. Självsäkerhet och karisma hos en ful nörd är fejkat och tjejer kan känna det på flera mils avstånd. Hur kan du vara naturligt självsäker när du objektivt är skit?

nyckelloggare?

...

Hur ska vi åtgärda Södermalm?

>Vad är skallighet
Raka av dig allt hår då


>Vad är acne-ärr
Går att få bort


>Vad är astma och allergier som stoppar en från att träna under långa perioder flera gånger per år
Sluta kom på ursäkter till varför du inte tränar. Man kan träna trots att man har allergier eller astma.

...

bränn ner skiten

Jag är bara väldigt ensam. Jag blir lite dragen ikväll då det vore så trevligt att prata med nån.

Hur länge bör man ha jobbat på samma ställe innan det kan anges i CV?

sommarjobb? så 2 månader?

...

Tack återigen user. Du ger mig hopp

Varför er lämnade oss till ryssar?

var ligger det där? ser mysigt ut

hell seger~~

>Raka av dig allt hår då
Redan gjort det pucko, ser förjävligt ut.

>Går att få bort
Jo punga ut 50 000 för en operation. Kan lova dig att hyn inte är det första jag går för då utan då är det käken, näsan, fettsuga kinderna, ansiktslyft osv först

>Man kan träna trots att man har allergier eller astma.
Min läkare håller inte med dig och har uttryckligen sagt att jag inte ska träna när jag har mina hostperioder.

>Chad vet inte vad han ska ta sig till
>s-snälla svara
Jag blir på bra humör av det här

inga prob

varför är länken så konstig? är det en redirect till säpo?

vi förlorade ett krig och kunde inte behålla er

nej till google

>lämnade
Ni överlämnade er själv, satans Anjalamän

>muh blattar som kryper på mig
Ingen bryr sig

Fast anställning på jobb som kräver 5-årig utbildning

Skulle alltså se bra ut på CV, men ger dåliga vibbar om det är lite för kort

...

Var kommer detta ifrån?

Svenskjävlar och förrädare!

Idiot, du kommer bara med ursäkter. Märks att du älskar beta-livet!! Vad bra att du har rakat av håret, du behöver inga jävla operationer för att det ska försvinna...om du skulle brytt dig så skulle du ha läst på mer om acneärr. Ja, varför kan man inte styrkerträna för att man hostar då? Känner personer med astma som som springer och tränar varje dag. De inhale:ar den där skiten bara innan. SLUTAAA KOM PÅÅÅ MED URSÄKTER JAG ORKAAAR INTE

KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

SÄPO DET VAR INTE MITT FEL DET VAR SANDAPANS FEL! JAG ÄR STOLT VIT NATIONALIST HELL FUCKING SEGER!

Min läkare är nog mer kvalificerad att bedöma det än dig, din vidriga jävla nbög.

>klicka på en julgrans länk
VGH

...

Ska googla massa nazisaker nu för att rädda migsjälv. Jävla sandneger äckel. Fy fan.

Haha, ah hur länge varar dina hostperioder då? Så du kan inte träna annars eller? Därför är det okej att inte bry sig resten av sitt utseende? ok

var är detta ifrån?

...

vad var det på hans länk? ostpizza?

Häng dig jävla avskum!!!

Hur man går med i [SÄPOBETE]

vad skulle vi ha gjort annorlunda?

ledtråd

>viskar lögner i Cronstedts öron
>kapitulerar nyckeln i försvaret av finland
>hurrdurr svenskars fel
Historielöst

säger mig ingenting. varför är alla dessa killar så jävla dumma och kringerande ,ot henne? är det hon själv som skriver de där meddelanden?

lmao är kört för dig. säpo sitter nog i bilen JUST NU

när man hittar chips i skåpet och äter det

>antyder att säpo bryr sig

Ta livet av dig Linnea

STORA

>kollar upp vad förkortningen leder innan
>lmgtfy how do i join ISIS
hur mycket betalt fick julgranen för det?

FULA

när man känner en tjej som heter linnea

>>>/sweddit/

häng dig

aa jävligt fula

mitt ansikte när jag inte fattar din kommentar

lägg till erik_jihad på kik

>får en komplimang
>skriver en jävla bok om hur kränkt hon blir

kvinnor alltså

>tumblr
Detta måste va ett gyckel eller?

>komplimang
läs närmare

cringe

jag hittade den på google

tyckte det var ett bra brev favrä

>dkn man är cyborg

är jag den ända som gillar keemstar? haha jag tycker han är fett skönt haha

vad har du implanterat?

t. jonte 14 år

>dkn andarna börjar lämna dolda meddelanden

bilden talar för sig själv.

du vad?

gratis

r d s

Jag vet. Det är moe när hon har lapp för ena ögat för att träna bort det.

Jag har läst på om steganografi och börjar mer och mer förstå vad som sker.

>dkn ingen 150cm glad brunhårig och lite gelögd fv

den där

jag fattar verkligen inte vad ni skriver här haha

hur ny?

bilden beskriver trådens lördag

jag på bilden

>dkn är för feg för att ta mitt eget liv

Finns det nån mer okysst oskuld här i tråden?

jävla nbög dö

Mm här är jag ska vi göra något åt den saken?

>dkn för feg och för lat

>det är ett korridorspajen är full och arg då hon tydligen fått veta all skit jag snackat om henne av min fulla korridorskompis precis och bankar på min dörr och kallar mig för elaka saker och säger att jag är en ful idiot som kommer dö ensam avsnitt

Ska hoppa upp på korstränaren i en timme. Vad kan man kolla på för att få tiden att gå?

>wallah jag ska knulla dig, säg på gud
haha "aa"

skrik häng dig åt henne

>och fö fe fu

Det är för sent.
Som tur är kan vi hålla varann sällskap och prata om hur hemskt livet är.
Jag letar efter fler okyssta oskulder som kan jag kan bli bekant med på kik när jag är dragen och du borde lägga till erik_jihad.
(jag är inte muslim, namnet är ett skämt)

varför vill så många dö?? det var ju inte bra

ladda din mobil

>dkn trycker fel på captcha för jag inte orkar läsa va den vill jag ska trycka på och trycker på det jag tror det är

ses om några dagar, äckel

för att livet suger röv

här är uppdaterad

mashallah akhi you are doing god'swork

>snackar skit om pajen du vill knula
varför?

>21 nbögar i tråden
kvääää

i like when you talk dirty with me

Jag är redan medlem i en sådan circelrunk och jag har till och med växt ifrån kvinnor.

Gud vad söt du är! Jag vill krama dig och pussa på dig fast du inte är på riktigt!

>dkn man röstade nej

Hur ny?

29% har sagt nej iaf

>vi är 29%!
Bara häng er precis som alla andra

deppträff när?

>svenska kvinnor
Ingen bryr sig

>dkn ingen mysig terapeuft att prata med

v-varsågod!!

Varför? Är livet verkligen värt att leva för? Är inte alt bättre om man bara sover för evigheter i fred?

Låtsades inte vara hemma

Pga jag hatar henne. Hon är helt jävla efterbliven och sjuk i skallen. Dock är hon så jävla snygg.

va? haha XD

btw åt en glass från Ben och Jerry som var skit äcklig....den hade massa smaker i sig. Det var caramel, marshmellow, kaffesmak, chockladbitar och något mer (minns ej och orkar inte gå till kylskåpet för att kolla)... om ni minns denna text och ni ser den i affäreren, så köp aldrig den!! blev typ arg när jag åt den haha...verkligen ÄCKLIG

>Hon är helt jävla efterbliven och sjuk i skallen. Dock är hon så jävla snygg.
så du vill bara stoppa benis i bagina inget mer? vad sa du till hennes kompis?

Mizaki försöker komma på en ny grej att spamma ser jag

vägrar tro att detta inte är bete

>tråden nu

röstade nej
vet inte varför dock

mår du dåligt user?

Jag tordes inte trycka ja för det kändes som att något dåligt kunde hända då

>multikulti
>inga kaosblattar, bara vita medelklassfittor

Falsk marknadsföring

youtube.com/watch?v=SmpYDRfvruc

asså haha jag fattar verkligen aldrig vad ni menar

pinga städis och ignorera

fan vad taskigt om ni kmr ignorera bara för jag inte fattar....haha? ni kan åtminstone förklara orden ni använder

Någon handbollsbrud gillar att lägga upp meddelanden från osköna snubbar. Linnea Claesson.

nej fan det är najs att leva

inte direkt. Men livet känns tomt, samma med framtiden

>osköna
Tjäna sweddit! XD

Vad är det för fel på oskön nu då?

instagram.com/p/BH-JFkQBE4J/?hl=sv
Får mig verkligen att fundera....

på tal om ben och jerry och chips...varför finns det inga goda chips smaker i sverige? man måste alltid åka utomlands för att köpa gott chips typ. t.ex. i sverige så finns det inga chips med varken bacon eller pizza smak. eller svamp? känns som att sverige bara har de vanliga smakerna: dill, grädde och salt...finns fan inga fler smaker? finns ju ostbågar såklart men det är ingen smak

s&v finns ju din dumme jävel

det här är mina favorit chips.

vilken är eran favorit chips?

jag gillar räkchips också

(btw, varför är det ingen som lägger upp bilder här? läste någonstans att detta forum var ett forum där man kommunicerade med bilder)

Ingen bryr sig.

Köp bacon snacks från lidl
Mycket goda favä

S&V är bajs

vet inte vad s&v är. men du kanske pratar om chips? var kan man köpa det isf? jag bor i stockholm

Så du har umgåtts med henne en hel del, skrivit i hennes instagram, frågat här om du är vänzonad, gråtit var och varannan kväll om att du inte får doppa och planerat att våldta. Nu så hatar du henne och det är HON som är sjuk i huvudet.

tack för tipset ska testa

>t. hitta tråden inatt

Sluta svara på mongobrevarens brev.

Ja och vilken kompis.

Du måste blanda ihop mig med någon annan. Det enda jag sagt är att jag planerat att knulla henne när hon är full och utsatt pga hennes känslomässiga bergochdalbana. Dock gav jag upp när Chad tog henne.

haha ja!!

det jobbigaste är man är så anonym och inte har något namn...man vet aldrig vilka det är man pratar med. eller om det är samma person man pratar med. så från och med nu ska jag skriva ''/s'' på slutet av alla mina inlägg så ni vet vem jag är

/S

>

God natt user. Jag går och lägger mig.

Ses imorgon

godnatt, kanske lika bra

...

Vad glad jag blir

Grodnatt

jag börjar också bli trött. men jag är för lat för att sova. haha. brukar det hända er det? jag tycker sömn är det mest förvirrande saken i livet. det är svårt att gå och lägga sig men sen är det svårt att gå ur sängen. samma sak med att bada. haha! undrar om man någonsin kommer växa ur det där

ska jag sova eller inte sova?

glömde skriva ''/s'' (det var jag)

/S

Oy Vey!

Man skulle kunna lägga fram fakta som exempelvis ritningarna till de ugnar som användes i Auschwitz med en kapacitet på att bränna en kropp var tredje sekund.

Finns det några bevis (fråga tre)?

saknar fbanon jimmy o badboll

Knulla jag upp SvP?

nu ska jag sova allihopa
godnatt
(första gången jag är på INT, det var kul! jag kommer när jag vaknar och joinar er igen om ni är kvar!!)

hur känns det att äntligen räknas som en kvalitétsbrevare?

Ta livet av dig.

Vad är det där ifrån? Funderar på om det är klokt att ens nämna att det finns förintelseförnekare. Jag var aldrig skeptiskt tills jag hörde hur hårt åt man går, hur det är förbjudet i vissa länder.

asså fan glömde skriva ''/s'' igen


/S

>DOM kommer jag inte ha
>Okej DOM var ju tråkigt
hur svårt ska det vara att dom = de/dem och DET är två helt olika ord? blir avtryckt

Nej hon vill fortfarande ha dig.

ja

nej

har alltid varit det

Du skriver bokstavligen med henne som jag gjorde med min fv innan vi blev tillsammans. Vi var 16.

Begå ditt liv om du är över 18.

Filosofi - Inga lära utan aktivitet

Tror de är standard för Filosofi 1

>har alltid varit det

>emilia
REM BÄSTA FLICKAN

Jag tror inte att förintelsen har hänt. Finns absolut inga bevis på att det. Har själv varit i två olika koncentrationsläger i Polen och det kändes fejk. Hitler var en bra ledare. USA och Ryssland hittade på allt detta för att smutskasta Tyskland - de ville hämnas genom att ge de ett dåligt rykte.

Tack familj

jag är stormsnorre och jag förnekar inte ens förintelsen

Någon som vet vilken svensk tid som presidentdebatten börjar på måndag?

>har alltid varit det

Jasså jag trodde det var någon sorts mellanstadiebok. Jävlar vilken låg nivå.

>dkn klarade en låt på osu efter 90 försök
trevligt

Han ljuger och säger bara så för att du ska känna dig bra

Men vi alla vet att det inte stämmer. Det bästa är att vi säger sanningen så att du inte får massa falska förhoppningar. Hon gillar inte dig. Glöm henne.

svettiggroda.png

Knulla """henne""" rakt i pojkfittan

Nu avslutar jag tråden

t. Sallad

SIDF har alltid varit den bästa snubblaren i tråden

t. inte ens han

Vad gör du ens här och retar resten av oss för? Stick härifrån äckliga jävla Chad.

sidf snälla

>dkn sitter och väntar på döden

>dkn sitter och väntar på jesus återuppståndelse

>t. inte ens han
haha mmm

Han är inte en Chad, han skriver som om han vore 13 vilket hon också gör. De är nog båda fula förlorare

Rannsaka dig själv för i helvete. Att smsa med en tjej är nästan alltid negativt och du vill bara göra det för att styra träffar. Att smsa för sakens skull gör henne mindre attraherad av dig.

daglig påminnelse att kvinnor är otroget skräp, hon kommer garanterat knulla chad när hon tröttnat på dig

test

sova? J/N

kan någon SNÄLLA breva söta 2d-flickor

>dkn WoD var bättre än Legion

Den här expansionen suger kuk, bli inte lurade som jag blev

N

Ingen bryr sig.

>sitta i garrison hela dagen
vs
>göra WQ, farma mining och herbloring för att få 10k om dagen, pvp i kloakerna, mythic+
fy fAN för WoD

skitdåliga brev, försök göra lite bättre brev

enda bra breven i tråden

Alla jag.

Sidan 10

:^)

Häng dig