/poIska/

...

Other urls found in this thread:

forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=145462101
tsumino.com/Book/Info/24994/1/bitchhikers-fakku

Książki to scierwo jebane a najbardziej Władca Pierscieni i Potop.

O i w koncu moge wejsc od poczatlu a nie wkurwic jakiegos anona jednym postem bo o kingu napisalem.

Zaczynajmy

takiej z wloskami jak zuzia i palacej bo zycie nam każe a nie bo nałóg nigdy nie dadzą

kto pamięta

3d>2d

furry
porn

sa jakies plusy walenia po rzeczach ktore sie mialo zrobic czy mozna walic przed rzeczami ktore trzeba zrobic a sa one natury bardziej intelektualnej nizli fizycznej

>poiska
szanuje jak pojeban

ey gam boy

PERKELE

hello everyone what is up gameboys

(its been 5 years now and its still marked as spam)

>wiedzmin to arcydzieło
>anime ssie
>ksiazki sa spoko
>jestem psychopatom
Zal mi was

ja tam zawsze chętnie zuchu
co chcesz wiedzieć

Has it seriously been 5 years?
Holy shit.

yea time flies champ

>wiedzmin to gowno
>anime ssie
>ksiazki sa nawet nawet
>jestem psychopatom
>Zal mi was

No it fucking doesn't, time is not a concrete object and therefore cannot fly.
Fuck off, you stupid retard.

mam mniej wiecej takie cialo jak ten typ, tylko o wiele mniej schabska pod broda
forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=145462101

co robic

Jeszcze słowo o anime a pożałujesz ze sie urodziłes

zabić

a najbardziej to się boję jakiegoś późno wykrytego raka albo strasznej choroby co uczyni mnie kaleką

może i wiodę chujowe życie ale mimo wszystko chciałbym umrzeć ze starości

stąd też stresuję się każdym bólem głowy i strzyknięciem w kolanie skracając sobie życie bo stres wywołuje choroby

ehhhhhhhhhhhhhhhh

...

Anime to jedno wielkie gowno. zuzia ogladala i sluchala kpopu i byla zjebana przez to anime wlasnoe i dlatego jej nie mam teraz
RRRRRRRRRRRrrrrrrreeeeeeee

1D>2D>3D

Anime jest super, ale jakieś fajne, Cowboy Bebop czy Gurren Lagann, nie moe gówno.

what about clouds, they are not real yet they do fly

and sex? Its not real either yet you can send a hoe flying with a proper hook

burger education I swear...

Tak naprawdę to anime fajne jest i dobrze to wiesz

>Bebop
>Gurren Lagann
Ale więcej niż 30 bajek to ty zobacz

I tu sie brachu zgadzamy. Kał boj bip bop to najlepsze anime na swiecie. Wspaniale niezawodne idealne kochane moe cute kawai słodkie krwawe honorowe dobre mocne. IDEAŁ

Jedyne jakie w zyciu obejrzalem to o takiej kobitce co nie umiala o siebie zadbac i o gosciu co zbieral koty i jej pomagal. to tyle, nie żałuję ale nigdy do tego gowna nie wrócę

umówmy się że poniżej 100 serii nie wolno nawet subiektywnego zdania wyrażać nt. dowolnej bajki a co dopiero je porównywać

przez serię rozumiem 26-odcinkowce a nie te raki dla causali co teraz kręcą po 13 albo kurwa 10

Ah, damn.
Never thought about that...

>ponad 300 anime ogladnalem
>mang nie zlicze
>nadal k-on i yuru yuri sa najlepszymi z nich
Nawet mi was nie zal kał boj bip bopy

Łowiłem tylko chinapostera, ale miło że ktoś jeszcze się złapał.

>anime

pogadajmy może o gierkach jak ludzie a nie kurwa bajeczki dla kurwa dzieciaczków

więc w co gracie?
>Inb4 CS

zabij sie kurwiu

a falouta 2 na przemian z ciwką 5 i sengoku ransu

to
tak samo nie zalecane jest odwiedzanie Cred Forums przed spełnieniem tego warunku
spotykałem się też z opiniami sugerującymi 150-200 serii
Nie lepiej rozłożyć to na kilka postów sugerując rozmowę a potem subtelnie zacząć baitować patrząc jak ten debil się co raz bardziej produkuje?
Bo jesteś bezkrytycznym sentymentalnym spierdonem który używa eskapizmu i kurwi się na atencję. Twoje ulubione bajki to gówno

Przypominam że wszyscy tostujecie w /poisce/ zamiast w /polsce/ i żebyście się ogarnęli bo znowu będą rozbiory.

>Fallout przed 3

ja pierdole nie zapomnij powiedzieć jakie to goticzki sa zajebiste

rozbiorów to idź szukać u swojej starej w sypialni

Gorzki smak ma to (you) oh gorzki. Zebys kiedys dzieciaku pojął sens k-on. Jedyne anime które oglądałem wiecej niz 3 razy.

nie lubię gotików anonku

Ruchalibyscie dziwke bez kondoma?

jak jest czysta to w suuuuuumie

muh k-on
chujowe generyczne dziewczynki grające na gitarkach
>sens
urocze dziewczynki robiące urocze rzeczy
super sens kurwo, może jeszcze mi powiesz że doszukujesz się tam nie wiadomo czego?
Jest over 9000 tytułów z lepszą kreską, postaciami i podobnym motywem.
>więcej niż 3 razy
której częsci z sentymentalnością i eskapizmem nie zrozumiałeś debilu?

tsumino.com/Book/Info/24994/1/bitchhikers-fakku

otwieram project #jesuiswowik
ten typ to nie ja to jakis Juan z r9k, reszta tez zmyslona
w kazdym badz razie jak sie kiedys jakis match trafi to dam znac

Wowik mogę ci już teraz powiedzieć że nie znajdziesz nikogo z tym profilowym. Teraz ustaw Chada 10/10 i wracaj do szkalowania kurw.

Polaki robaki

nie mam numerow telefonu zeby rejestrowac konta

Miałem ci chuju cos madrego napisac ale zapomnialem juz co po godzinie

Oglądam se Joshiraku, nawet nie pamiętam imion postaci bo te azjatyckie są jakies niedojebane i powiem że ta komfi atmosfera sprawia że mam troche mniejszą ochote sie zabić. Czy anime jest sensem życia?

>ta facjata
Trzeba było nazwać się Ahmed i w trakcie rozmowy dyskretnie przekonywać do popierania IS.

...

>wszystkie imiona to żarty językowe
>większość żartów to albo językowe, albo o japońskiej polityce lub celebrytach
jedyne co ci zostaje to atmosfera

Zostaje tylko gułag

Co to za wróżka spermuszka?

To ona,
bogini segzu

GERMANY WILL RISE

POLAND WILL FALL

ID prosze

gimby śpio
rano kartkówka z pszyrki

...

Ech... Zaraz do rzeszowa jechac po laptopka