/norgetråden/

"Fytti helvete tidlig på morran" -utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Xa63zz_Bvgc
dagbladet.no/kultur/nbspdet-er-forferdelig-a-vakne-hver-morgen-og-vite-at-det-sitter-en-mann-i-fengsel-pa-grunn-av-meg/63333214
whoissophie.blogg.no
aftenposten.no/meninger/kommentar/Angsten-har-grepet-tyskerne--Per-Kristian-Haugen-604823b.html
dagbladet.no/kultur/trump-hetsen-er-latterlig/63372118
youtube.com/watch?v=Zasx9hjo4WY
youtube.com/watch?v=yhhDbaah9DQ
youtube.com/watch?v=8-JZhsEbj5c
youtube.com/watch?v=woniILa68e8
youtube.com/watch?v=XmGdSOhBx8E
youtube.com/watch?v=o_QbyP6q0AQ
youtube.com/watch?v=tpv261r01Eg
youtube.com/watch?v=-NZSeTePTYE
youtube.com/watch?v=YSwIahX6t6I
vg.no/rampelys/tv/kristian-valen/han-hadde-kamuflasjebukse-bar-overkropp-pistol-bak-paa-ryggen-og-sjanglet-kraftig/a/23804105/
youtube.com/watch?v=9-zSyRQ5evE
youtube.com/watch?v=WhtEusYxATQ
youtube.com/watch?v=_guZ7ZS9cl8
youtube.com/watch?v=reXcz3ETGbw
youtube.com/watch?v=GRwq_Q9y86c
youtube.com/watch?v=4dDLVk383N0
youtube.com/watch?v=TL3G7e8KuYI
youtube.com/watch?v=NS0XXN5iYzU
youtube.com/watch?v=zOvsyamoEDg
youtube.com/watch?v=nLgM1QJ3S_I
youtube.com/watch?v=zr8d9sXioj4
strawpoll.me/11306883
aftenposten.no/digital/Her-er-Snapchats-smartbrille-Spectacles-829506_1.snd
nrk.no/sognogfjordane/xl/villmannen-pa-skala-1.13130708
youtube.com/watch?v=tHrWaTl53zM
youtube.com/watch?v=Jx9xZE773iM
youtu.be/1W3sslyiUfg
en.wikipedia.org/wiki/Millennium_Prize_Problems
aftenposten.no/meninger/sid/Fem-ting-som-blir-kalt-homo-av-unge-gutter-605223b.html
nrk.no/norge/ble-kalt-_skitne-homo-elsker-hore_-av-mohyeldeen-mohammad-1.13150966
vg.no/nyheter/innenriks/krim/nordmann-51-etterlyst-internasjonalt/a/23804278/
nrk.no/ytring/voldtekt-er-ikke-en-kvinnesak-1.13147124
nrk.no/livsstil/ikke-legg-sjokoladen-i-kjoleskapet-1.12781675
youtube.com/watch?v=9yqygE5xis0
twitter.com/SFWRedditImages

dult

TRÅDEN LEVER

HURRAAA

Jeg elsker Norge!

Cheers love

Ew, Norway rats.

Better get the traps out. Already had to deal with T*rkroaches and now this!

...

...

Out, kike

Sjekker inn
Sjekker ut

>det bildet

hva faen

Hahaha nu får du förklara dig Ole. Ska den där bilden vara "djup" eller? Bokstavligen >carpe diem skit. Hahahaha

Er dette et bedre eksempel for deg kanskje? :^)

God morgen alle sammen!

jeg slurker i meg litt kåkka kåla jeg

Klokka 9 om morran? Det er faen ikke sunt svenne.

jeg vet
drikker cola hver dag :o

HVA GJÖR DERE SÅ TIDLIG PÅ MORGENKVISTEN?

kva er opp gutta

t. art soldaten

Runker

Bæsjer naken

er du samme person?

Hva tror dere skjer 16.10.16?

youtube.com/watch?v=Xa63zz_Bvgc

Har lurt lenge på hva denne megmegen er for noe.

Fint at det er flere på skolen som liker megmeger xDD

>Det fortsetter å skje

Edouard Louis ble voldtatt og utsatt for drapsforsok. Og skrev «Voldens historie».
- Det er forferdelig å våkne hver morgen og vite at det sitter en mann i fengsel på grunn av meg
dagbladet.no/kultur/nbspdet-er-forferdelig-a-vakne-hver-morgen-og-vite-at-det-sitter-en-mann-i-fengsel-pa-grunn-av-meg/63333214

Når er debatten og hvor kan jeg se den ?

Det er jo allerede bekreftet at det er dagen det tyske Afrikakorpset endelig tar El Alamein

Går det ann å være mer hanrei.

Å... nei...

Tirsdag 02:55
NRK2

Altså i natt.

Har noen av dere sett denne?
Hvordan er den?

Den var som en film om en hanrei.

Så som alt annet så, så du deg selv i den

Ja, varer 90 minutter, så er vel ferdig rundt halv fem i natt.

Nei jeg så bestefaren din.

hvem er Sophie?

whoissophie.blogg.no

Sånn.
Endelig har vi fått svar på det vi alle lurer på.

Det er vel så enkelt at det tyske folk begynner å se realitetene i oynene.Eliten bare kjorer på med sin egen agenda og det er import av unge muslimske menn.Når man ser migrantstrommen over Middelhavet vet vi at den er godt påhjulpet av norske politikere. de har sendt flere skip dit for å få inn flest mulig.Eliten bubbler og prater ,men gjor ingenting med denne flodbolge av migranter.

Litt av en pasta.

Tyskere er som svensker. Så tynget av skam og nevroser at de heller ofrer egen sikkerhet og landets fremtid for å slippe å forholde seg til realitetene. Flaks for disse pussyene at det sitter en gjeng med steinharde folk i sentral-Europa og på Balkan som slettes ikke har tenkt å legge seg på rygg. Så kan man fortsette teateret i Tyskland og Sverige - en liten stund til.

Hvorfor i alle dager svarer du meg med dette tullet?

Er det fortsatt noen som tror dette handler om fremmedfrykt!?
Vi onsker ikke islam inn i vår kultur, like lite som de onsker vestlig kultur.
Det er dessverre bare noen få idealister som fortsatt tror på flerkultur med islam som en av pilarene.
Jeg tror mange er villig til å bruke vold for å bevare vesten fri fra islam, samt deportere naive og farlige venstre/rod-politikere som har med viten og vilje odelagt vårt land og trygghet.

Dette må være fra internettsiden til Varg.

aftenposten.no/meninger/kommentar/Angsten-har-grepet-tyskerne--Per-Kristian-Haugen-604823b.html

Hva er poenget ditt?

Er rullestolmannen dau, gutta? Har ikke sett noe til han på dagesvis.

Han har sikkert funnet seg en rullestoljente han kan tilbringe tiden sin med.

Det hadde nok vært det beste, for oss alle, kanskje bortsett fra henne.

her er litt klassisk kringle for dere

Tja. Tror du en rullestoljente hadde mislikt å ha en funksjonsfrisk kjæreste som kunne forgude henne og hjelpe henne i hverdagen? Nå vet vi ikke hvordan det står til med de sosiale ferdighetene til rullestolmannen, men det er fullstendig mulig at han er en hyggelig og snill person som bare er sterkt seksuelt tiltrukket til jenter i rullestol.

Hva mener du? Mannen er jo absolutt galmann.

Nå har tilogmed Trumphanreiene kommet seg inn i Dagbladet nå.

dagbladet.no/kultur/trump-hetsen-er-latterlig/63372118

RASIST

2016

RASIST

2016

RASIST

2016

RASIST

2016

RASIST

2016

RASIST

2016

RASIST

2016

RASIST

2016

RASIST

2016

RASIST

2016

Jeg velger å tro at mange av breverene her oppforer seg annerledes ute i det offentlige rom enn det de gjor her inne.

Bra for deg.

>Hadde jeg vært amerikaner, hadde jeg stemt på Trump fordi meksikanere er pakk og jeg elsker björnearmer!!!!!!!!

jeg har ikke noe spesielt forhold til mexicanere. men jeg er jævlig glad i deilige björnearmer, det stemmer.

Det ville jo ikke vært så rart da. Mye av det som blir sagt her kunne jo fått folk til å miste jobben.

Nå må dere stå opp

13:37 lmao xD

Hva er den norske utgaven av ordet cuckold?

Hanrei.

Tusen takk. Ha en fortsatt fin dag

hader norge

eg like og bygg mur

Hvem av dere var dette?

Hva skal jeg gjore?

>ikke langt unna å blitt drept av en egoist i sin splitter nye 1+ mill. bil i går
Det hadde vært gyldig som forsvar av eget og andres liv hvis jeg hadde fulgt etter ham til han stoppet og brukket alle lemmene hans ikke sant?

Hva skjedde?

Gutta! Leaguelåten for Worlds 2016 er nå ute! Hva tenker dere om låten?

youtube.com/watch?v=Zasx9hjo4WY

Hva faen er dette for noe dritt, jævla soppel!

>ligger i venstre felt i 90-95 (80-sone) for å slippe innpå en bil fra akselerasjonsfelt, varebil litt lenger foran i litt over 80
>den nye bilen skifter inn på veien, gasser og skifter inn i mitt felt en halv billengde foran meg uten å blinke (det var åpenbart hva han skulle gjǿre da)
>jeg bremser ford en halv billengde i 90+ er ikke helt bra
>herr millionglis kommer i rasende fart bakfra og er en meter fra å treffe meg
>han kjǿrer deretter forbi meg i hǿyre felt, med akselerasjonsfeltet til hǿyre for seg (tomt, men likevel) og smetter inn foran meg i luka som nå er enda mindre fordi varebilen kjǿrer saktere
>er ca 30 cm fra å rǿre fronten min mens han kjǿrer i 100+
>ville spunnet inn i kanten på tunnelåpningen like foran eller inn i varebilen hvis han rǿrte meg
>fyker avgårde i 130+

Han har rett da, Lahlum har ingenting på et humorprogram å gjore, han er jo en stammende humorlos autist. Hva er dette anonymforumet?

Du så vel ikke registreringsnummeret, antar jeg?

Nei, var litt for opptatt med å ikke dǿ, og ikke villig til å fǿlge etter i den farten. Vurderer å skaffe kamera etter dette. Han kommer til å drepe noen hvis han fortsetter slik.

henger

>han kjǿrer deretter forbi meg i hǿyre felt

Veldig ulovlig gitt, i tillegg til at han kjorte over fartsgrensa.

Hvis du teller med den farlige forbikjǿringen og ingen blinking så var det vel 4 lovbrudd på 10-15 sekunder.

meg

Hva horer dere på a, gutta?

Pic related, det som jeg horer på atm

Akkurat nå er det youtube.com/watch?v=yhhDbaah9DQ
Noen på et annet brett var snille nok til å sǿrge for at jeg fikk den på hjernen, så nå må jeg bli kvitt den.

Dette så litt kantete ut anonsen

Hadde tredje kjoretime idag gutta
Kjorte i rundkjoring gutta
Kjorte nesten i en innvandrer som kjorte varebil gutta
Kvelte bilen et par ganger gutta
Også kjorte jeg fint noen ganger. Må bare være enda bedre på dette med å gire rolig og riktig og huske å ligge helt til venstre eller hoyre i feltet avhengig av hvor i rundkjoringa jeg skal.

...

Synd det ikke var en snut i nærheten. Hadde vel mista lappen på stedet.

Haha, hva faen, er det Slipknot 2016-versjon?

>Hvorfor driver du dank på en mandag user?

>Hvorfor har du sugd 1600 forskjellige pikker för du nådde 25 år?

Hvorfor skjonner jeg ikke jenter at det er forskjell på en gutt med mange sex partnere og ei jente med mange?

heisann

slöttsheiming ække greit

youtube.com/watch?v=8-JZhsEbj5c

user, er det noe du vil fortelle oss?

fy faen as jeg hater kvinner......

Hvordan var den kommentaren projisering om jeg törr spörre?

Det er jo helt vanlig for både kvinnfolk og mannfolk i dag å være degenererte, dette vet jeg selv med jentene som er i omgangskretsen min. Ho ene sa i drita tilstand en gang at hun sikkert hadde pult over 100 folk, og sugd dobbelt som mange, og ho bærte det stolt, akkurat som om det er noe å være stolt over.

fy fasan..

Det er grei å innrǿmme det, du får lov til å være homo i 2016 user. Du trenger ikke å gjemme deg bak "en venn av meg...".

Jeg har opplevd det samme. Jenta dro fram ei liste på mobilen med over 100 navn på folk hu hadde pult, så begynte hun å prate om "feminisme! ingen skam! derp derp!" mens hu var drita og sjanglet rundt.

Og for noen begynner å hvitknekte, så hadde jeg hatt like mye avsky ovenfor en mann som hadde sagt det samme.

Verste er at ho sikkert innerst inne ikke synes det er noe fett å pule rundt i det hele tatt, ho har egentlig lyst til å bare forelske seg i en pikk.

Det er ikke så kantete som det ser ut som

youtube.com/watch?v=woniILa68e8

er dere i oslo? Jeg er i bibelbelte, og har aldri hort noe lignende. Kanskje vanlig med mellom 1-6 forskjellige sexualpartnere fram til slutten av 20 årene men ikke spesielt mer.

Ja. Men greia er jo at en gutt med så mange partnere vil gjerne være en typisk Chad thundercock. Mens ei jente kan lett få sex. Jeg synes det er ekkelt hvor vanlig det er for mange jenter idag med flere titalls sex partnere. Også er dem stolt.

>Jeg er i bibelbelte

Stakkars mann. Hvordan er det der egentlig? Er folk veldig bombastisk religiöse, eller er det sånn "hysj hysj, jeg er personlig kristen, men vi trenger ikke snakke om det" opplegg?

>bibelbelte

hæ, vi har ikke det i norge

>Oslo
fy faen as..for et jævla dritt sted..

I Kongsvinger har de fleste jentene sugd minst 25 forskjellige pikker for de har fylt 14 vil jeg tro

>Mens ei jente kan lett få sex.

Jepp. En mann må faktisk ha noe gående for seg, humor, sjarm, utseende, penger, etc. Et kvinnfolk trenger bokstavelig talt bare være tilgjengelig, så det er liksom ikke så jævlig imponerende når de har hatt masse seksualpartnere.

>antyder

Jeg er i Oppland, gidder ikke gå mer spesfikt enn det. Jenta var fra Toten, tror jeg.

Ja, hu var ikke noe spesielt fin. Småtjukk og ikke noe spesielt sott ansikt, også hadde hu prestert å pule 100 stk. Hun var ung også, 18-19 år. Det er som om hu ikke har gjort annen enn å pule alle tenårene sine.

En fyr som har pult over 100 jenter må hvertfall legge litt innsats i det, trene, holde seg i god form, ove på sjarmen sin osv.. Eneste hu her trengte å gjore var å sette seg på fanget til folk, også var det liksom "done deal".

Det jeg ble mest forferdet over var at på lista hadde hun navn på folk hu ikke engang husket, som "fyr 1 og 2 i skummet på skumparty" og "sikkerhetsvakt i tyrkia". Degenerert som faen.

>mfn en stakkars beta kommer til å gifte seg med henne når hun nærmer seg 30

...

Er ikke så ille fåvæ. I småbyene merker man ikke til det i det hele tatt. forst når man kommer ut i bygda at man moter folka som tror jesus skapte jorda for 5000år sia. Jobba i en kommune langt uti gokk og de hadde bibelen i pauserommet som alle leste mens de drakk kaffe. Alt de snakka om var hva Presten hadde preika om på messa.

Minner om en ganske snål opplevelse, hvor alle på jobben var bekymra og måtte snakke til meg fordi jeg drakk på 20års dagen min. Tydeligvis var djevelens nektar en uting og de var alle bekymra for meg.

>de hadde bibelen i pauserommet som alle leste mens de drakk kaffe

Fy faen...

Jeg er en kantete ateist, men det hores koselig ut fåvæ. Hadde det ikke vært for kreasjonismen og hysteriet over at du drakk så hadde jeg ikke hatt noe i mot det.

Gutta, jeg har lurt på noe en stund nå etter at jeg har fått satansiffer så mange ganger. Hva er greia med gullkjedet han har hengende i buksa?

Fått en kvise på armen

Den ene enden er festet i buksa, den andre i lommeboka. Hindrer at du mister og/eller blir frastjålet pengene dine.

var samme tanken jeg hadde, alle var veldig hyggelige, alkohol bekymringen var jo godt ment.

Var ganske morsomt, når det ble åpna opp ett vinmonopol i kommunen var det 2 koer, en for å kjope alkohol og den andre for å skule stygt på hvem det var som kjopte. Top kjeks!

Any Icelanders in here? Got any more like this?
youtube.com/watch?v=XmGdSOhBx8E

Det hores jo egentlig ganske klokt ut, men jeg bruker kun kort til betaling så jeg har vel ikke noe behov for det m.t.p at jeg ikke har lommebok.

>jeg ikke har lommebok.

Jeg lenket den sangen her i tråden for noen uker siden, hvis det var her du fant den.

youtube.com/watch?v=o_QbyP6q0AQ

youtube.com/watch?v=tpv261r01Eg

youtube.com/watch?v=-NZSeTePTYE

youtube.com/watch?v=YSwIahX6t6I

Jeg kan grave frem mer.

...

>klumpskjærm
>Tastatur fra 2005
>Selve dataen er enda eldre
>2016

Ikke rart han er en hanrei

Men helt ærlig gutta... Ingen av dere bruker slikt fortidsutstyr, gjör dere?

Poster vi motivasjonspostere?

Kan noen fortelle meg hvorfor Kristian Valen blir arrestert med skytevåpen hele tiden? Er han en /k/ommando?

vg.no/rampelys/tv/kristian-valen/han-hadde-kamuflasjebukse-bar-overkropp-pistol-bak-paa-ryggen-og-sjanglet-kraftig/a/23804105/

Takk!

Mer

youtube.com/watch?v=9-zSyRQ5evE

youtube.com/watch?v=WhtEusYxATQ

youtube.com/watch?v=_guZ7ZS9cl8

youtube.com/watch?v=reXcz3ETGbw

youtube.com/watch?v=GRwq_Q9y86c

youtube.com/watch?v=4dDLVk383N0

youtube.com/watch?v=TL3G7e8KuYI

youtube.com/watch?v=NS0XXN5iYzU

du kan takke meg senere.

Ikke diss CRT-er, de kan være utrolig gode skjermer hvis du ser bort fra all plassen de tar.

lol

Greit for meg
Denne har fått meg igjennom masse sosial angst og undertrykkelse fra nomiss klassen

Disse tyskerne lager også ganske festlig musikk

youtube.com/watch?v=zOvsyamoEDg

youtube.com/watch?v=nLgM1QJ3S_I

youtube.com/watch?v=zr8d9sXioj4

Haha, fy faen...

>Poster vi motivasjonspostere?

Ok.

...

...

vurderer STERKT og slenge en pizza i ovnen

Vi burde gå i union med Denmark og krige mot svenskene igjen

>og

Great stuff man.

Preben pls gå. Du lurer ingen.

Dette. Mange hadde hoye opplosninger som vi kun de siste ti årene har klart å skape med LCD-skjermer. Dessuten er 4:3 formatet overlegent til alt annet enn videotitting. 16:9 er dritt til PC-bruk.

t. Svenne

Danskene hater svensker og det gjor vi og

fy faen jeg hater john oliver så mye as..fyy faen..

t. Danske

400-årsnatten, aldri glem.

At Valen er /k/ommando er ganske kjent, han har en anselig samling skarpe våpen.
Samlingen hans havnet i politiets sǿkelys etter en episode i 2007, hvor han skjǿt i filler dusjen sin med en MP5, på jakt etter en inntrenger.

uironisk 20 grader ute

...

Herr Beinrangel Godkjent!

Men hvorfor blir han arrestert hele tiden? Virker som han loker veldig med våpnene sine. Uansvarlig sdm fåvæ gutta

Nei det gjör vi ikke...bare hold kjeft "mand".

Det blir vel ganske sterkt antydet at alkohol er involvert hver gang.

strawpoll.me/11306883
strawpoll.me/11306883
strawpoll.me/11306883

Har ikke tatt meg en snus på snart 2 dager gutta, tror jeg skal klare å slutte gutta.

>snus
>noensinne

Samme her, vestlandet. Vil si 1-10, egentlig.

har ikke tatt meg en på fem minutter nå, på tide med en ny.

Fikbj jlllk bitt feddk

Noen linket denne pollen i Sverigetråden, vi kan ikke godkjenne denne pollen. Vi trenger en poll som kun kan brukes av nordmenn.

...

Jeg har ikke tatt en röyk på over 3 uker, men jeg söker ikke stötte fra tilfeldige internettere bare fordi jeg liker å få (deg)er
Slutt å være slik en Oslotulling, gjör dette for din egen skyld heller enn for å få erkjennelse for det

Drukner meg nå

Tisser meg ut nå

spaget

hopper fra toppen av en hoyblokk nå

>folk liker danskene bedre enn sv*nskene
>n-n-ny avstemning!!!

Heng deg Svenne, svensker ut

Er du jente eller gutt?

Lől jů ņikkèř

>gjör dette for din egen skyld

Dummeste megmegen for all tid fåvæ.

Er det OK å spille videospill om man er over 20 år?

Jeg er mann, din pedo.

...

Men hva gjorde du ikke akuratt nå? Du gjorde akuratt det samme som han andre fyren, fortalte om hvor flink du er som ikke har royka i samme setning som du fordommer han andre for det. Wow, anonsen.

Hvorfor skulle ikke det være ok?

Det er jo en hobby for barn

>akuratt

Nå må dere to kysse.

¨"jeg har vært enda flinkere, bare at jeg ikke skryter av det (selv om jeg nettop skrot av det".

aftenposten.no/digital/Her-er-Snapchats-smartbrille-Spectacles-829506_1.snd

Er dere klare gutta?

>akuratt
Hva skjedde her?

>akuratt
Haha, fy faen...

Det kommer an på hvilket spill. Enkelte vil jeg påstå at krever at man er over 20 for å spille dem.

Jeg hater dansker

Er det virkelig så jævlig mye anderledes enn å sitte å glo på TV'en fra man kommer hjem fra jobb til man legger seg? Det er jo det de fleste plebeierne gjör.

Ser jævlig dumt ut fåvæ.

Det er jo en ganske fin hobbi.

Sammehomset du nettopp 3 ganger for å peke ut en skrivefeil?

Haha, fy faen...

nrk.no/sognogfjordane/xl/villmannen-pa-skala-1.13130708

For ein spennandas jaub

Tar meg en ǿl etter middag jeg gutta.

Drep deg selv min mann.

>alkohol på en hverdag

Fy faen...

nope

Sitter og vurderer om det hadde vært en god idé å ta mitt eget liv, jeg as, gutta

Hvis du er er svaret ja

Kjeks!

Jævlig keen på schni og energidrikk nå ass gutta...fy faen..

gigantautisme

Nei, det er ikke meg

energidrikk er noe av dummeste som finnes, vi har jo kaffe i det landet her

>motbevist
>a-autisme!!
¨heng deg

t. Fh user

Monster Energy Zero Ultra WHITE ™ har null kalorier og null sukker. Det forste nipp av dagen. Monster Energy Zero Ultra.

Monster Energy Zero ULTRA ™ gir meg den energien jeg trenger for å komme gjennom dagen min.

Dette er ikke et soda. Null kalorier, null sukker. Ingenting slår den forste slurk ©.

Du vet hva annet er bra, user? Hele merkevarer linje med Monster (TM) energidrikker ! Med valg som klassisk Monster Energy (TM), Muscle Monster (TM), og Java Monster (TM), er du garantert å finne en favoritt, for å nyte at "forste slurk of the Day", dag etter dag! Men husk, user, er at Monster ingenting med mindre du "Slipp los udyret"! (TM) på treningsstudioet . Vår spesielt formulert Monster Energy (TM) Blend vil hjelpe deg å knuse dagen, og dine heiser! *


* Statement ikke testet i fag som ikke bruker anabole steroider *

Hva hadde rullestol user gjort i denne situasjonen?
youtube.com/watch?v=tHrWaTl53zM

>dine heiser

...

Han hadde vel bladd opp, vil jeg tro.

> TFW ble 18 i 2010
> Far onsket å ta meg for min forste ol
> Jeg hadde aldri hatt en ol for
> Folte virkelig nervos fordi jeg var / er en taper uten venner
> Pappa går meg til sin faste pub
> Satte meg ved bordet med en haug av hans kamerater
> Virkelig ubehagelig som jeg sitter i stillhet mens han får ol
> Han kommer tilbake til bordet
> '' OK gutter. MY BOY HANDLER OM Å BLI EN MANN ''
> Smeller ol på bordet
> pappaer kamerater presser meg til å drikke
> Sin venn Peter taler
> "Gå på gutten. Du må yer pappaer ol mage fort nok"
> Pappa begynner å "krangler" med sin venn Peter
> "Jeg tror Peter betyr at du vil ha sin pappaer ol mage, fordi hans far er dod, og du vil være seks fot under etter kveldens pimper!"
> De er alle ler
> Foler press
> Ta en slurk av olet
> Hater det
> Vil spy
> Spakt spytte olet tilbake i glasset
> Pappa og venner alle tause
> En av hans venner humrer og sier "Nei gutt, svelge du spriten"
> Pappa hoyt sukker
> "Jævla helvete sonn, du kan ikke gå en dag uten å opptre som en twat?"
> Beklager og ber om å forlate
> Han forteller meg å bare fuck off
> Dro hjem og spilte min PSP hele natten
> Pappa kom hjem beruset
> Stormet inn på soverommet mitt og brukte 40 minutter å fortelle meg hvor mye jeg skjemmes ham, og fortalte meg hans venner holdt kaster ol på lysken og lage vitser om hans ætt spytter ol overalt
> Beklager han ikke tilgi meg
> Dor i sovne den natten choking på sitt eget spy

ka ska eg lage te middag

hvorfor skriver du så gebrokkent?

en doktor kukktrekker pizza

>de er alle ler
engelsk grammatikk, hmm...

dod tråd :(

lager alle middag?

youtube.com/watch?v=Jx9xZE773iM

Nå må dere spise middag

hvorfor er det så mange svenske flagg i tråden om dagen?

dere horer vel ikke til her?

sverigeanon sitter på tre svenske proxyer samtidig og drittbrever no' helt sjukt

>konspirasjonsanon

Fy faen...

haha..fy faen.. fuck mand.. det der var... haha fy faen

Hva tenker tråden om debatten i kveld? er dere klare? har dere kjopt inn mat og snacks?

Det er sant da, plutselig er det 3 svensker her som snakker norsk. Heng deg, sverigeanon. Var digg når du var borte i ca. en uke.

...

Nei, skal stå opp kl 6 i morgen for å trene.

gutta

>Norm MacDonald Live sesong 3 startet for 2 uker siden og du fikk det ikke med deg

Laser igjen?

nå må du legge deg

ja

tenkte å finne ut hva som ville skje hvis jeg spilte mot 7 kinesiske infanterigeneraler og plasserte ut stifinnere foran lasertårnene. dette var resultatet.

de 7 enhetene jeg mista var alle tapre aurorabombefly som ga livene sine for at skitne kinesiske atomraketter ikke skulle rekke å avfyres.

F

Dagens frokost gutta.

men klokka er 6, haha fy faen.. ikke si at du spiser frokost nå..

Gonna learn your language (got a job there). What's the most useful kind of Norwegian in Bergen?
inb4:Arabic

tar meg en liten powernap

Arabic

*effektblund

youtu.be/1W3sslyiUfg

Somalian

Du NAVer ikke også eller? Latsabb.

bergensk

Spiser frokost nå sjæl

hvordan får jeg mest mulig autismepenger

Hvor effektivt er det å ta sitt eget liv med kullosforgiftning egentlig?

Don't wanna learn Malmöese
Is that kinda dialect from Oslo?
Thanks, sempaii~

Vet ikke om jeg ville klassifisert det som spesielt effektivt. Etter det jeg forstår, blir man forst svimmel, så trott. Om man da legger seg og sove, dor man etter ei stund dersom det ikke kommer inn frisk luft. Tror den skal være ganske smertefri, men om du overlever, vil du nok kunne få hjerneskader blant annet.

en.wikipedia.org/wiki/Millennium_Prize_Problems

Kan vel hende at det er lettere å do av det om man fjerner katalysatoren fra bilen hvis det er det man bruker

Fun fact: Foreldrene til Weird Al dode av karbonmonoksidforgiftning.

morsomt..

100% hvis du gjor det riktig. Kullos, som alle andre gasser som ikke inneholder oksygen, fungerer som en slags "erstatning" for oksygenet ("asphyxiant" på engelsk, finner ikke riktig ord på norsk), som i, det erstatter oksygenet du puster inn uten at kroppen merker forskjell. Du doser av, også dor du. Det er smertefritt, men du blir hjerneskadet om noen kommer deg til unnsetning etter en viss tid for du faktisk dor. Helium f.eks. gjor samme nytten (google "helium suicide").

lol

haha..

>Fem ting som blir kalt homo av unge innvandrer gutter
aftenposten.no/meninger/sid/Fem-ting-som-blir-kalt-homo-av-unge-gutter-605223b.html

Hvorfor i helvete bryr han seg? Bare å slå til fyren som plager deg så stopper han

nrk.no/norge/ble-kalt-_skitne-homo-elsker-hore_-av-mohyeldeen-mohammad-1.13150966
Finfint å importere Islam, gutta.
Gleder meg til kvinner mister stemmeretten, gutta.
Blir halal å steine homoer, jǿder og vantro, bror.

Er dette et nytt megmeg? Det er i så fall et dårlig ett. Artikkelen handler jo ikke om innvandring i det hele tatt, og det er ikke forste gangen jeg har sett du har postet en nyhetsartikkel med denne noe spesielle vinklingen.

>Hvis man er alene med en jente uten å ha sex, så må man jo være homo?
>En 18 år gammel gutt kan umulig klare ikke å ha sex!
Tror jeg er homo gutta.

>innvandrernordmann (51) etterlyst internasjonalt
vg.no/nyheter/innenriks/krim/nordmann-51-etterlyst-internasjonalt/a/23804278/

Folk som spiser sjokoladen varm for å fremstå som "sjokoladekjennere" burde skytes.

Hvorfor har ikke Danmark sin egen tråd på Cred Forums? Synes vi burde inkludere dem her

"nyhetskilder"

Kva meiner dykk om netthat?

Det smaker jo mindre av sjokoladen når den er kald.

>Det er ingen kjente innvandrersorgansisajoner som normaliserer at innvandrermenn også opplever voldtekt. Slike organisasjoner er med på å få samfunnet til å tro at voldtekt er bare noe som rammer innvandrerkvinner. Det har de også bidratt med de 30–40 siste årene. Da jeg sist diskuterte med en innvandrerskvinne, fordi hun ikke inkluderte menn når hun snakket om voldtektsofre, ble jeg kalt «rasist» og «nazisomvildrepeseksmillionerjoder». På denne måten hindrer de en normalisering av at også innvandrermenn utsettes for voldtekt.
nrk.no/ytring/voldtekt-er-ikke-en-kvinnesak-1.13147124

Hold den dumme kjeften din, Anonsen.
Kald melkesjokolade er tretti ganger bedre enn varm melkesjokolade.
Alle vet dette.

Varm melk smaker også mer enn kald melk, men det betyr ikke at det smaker bedre.
Du burde kastes ut av landet, fåvæ

ikke drepp mine seksmiljoner

Syntes helt ærlig at det ikke er nok.
Takler du ikke noen kjipe meldinger er samfunnet kanskje tjent med at du suger ei eksospotte.
Vi har arbeidsledighet nok om ikke vi skal fôre hårsåre voksenbarn med NAVpenger på permanent basis fordi noen kalte dem en kǿdd på facebook når de var 14 år gamle

Sjokolade odelegges når den blir kald. Molekylsammensetningen i sukker og fett gjor at det blir som anonsen sier ingen smak.

nrk.no/livsstil/ikke-legg-sjokoladen-i-kjoleskapet-1.12781675

Hold kjeften din du, din hvite nigger.
Jeg driter vel i dine personlige preferanser, jeg sier at sjokolade SMAKER MINDRE enn varm sjokolade.

Jeg holder meg i fædrelandet og oppfordrer heller deg til å dra din kos.

Jeg skal finne dere og helle kokende sjokolade ned halsen på dere når dere sover.

>tilbyr kjetting til artikkelen som kritiseres
Anonsen, dette blir litt for dumt

> Jeg hater ikke pakistaner. Men jeg hater han feite.

Eneste morsomme som noen gang har kommet ut av munnen hans fåvæ

Annanas på pizza er helligbrode.
Rosiner i boller er haram.
Dod over alle som foretrekker varm melkesjokolade.

Hvem faen er han, egentlig?

Tusen takk, anonsen

Melesjokolade er jo ikke egentlig sjokolade en gang, det er mest kakaosmor og sukker.

>PULVERKAKAO BLANDET MED VANN
RRRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Som er best rett fra kjoleskapet.
Glad vi kunne komme til enighet.

Da smaker det jo ingenting, men det er helt greit. Odelegg produktene du kjoper deg du.
Du putter vel egg i kjoleskap også.

En feit pakistaner som har gjort karriere på NRK med å kalle somaliere for aper, men tydeligvis tåler ikke å få tilbake i samme mynt?

knasker i meg litt eplekake
lager litt kaffe

>kaller somalere aper
Basert
>tåler ikke få tilbake i samme mynt
Men hva faen?

Så du liker råtne egg også?
Skal ikke si noe på at det smaker mer av dét.

>egg i kjoleskap også.
Ikke dette igjen

Mye kognitiv dissonans og tilbakeviste argumenter her nå gutta. Full skjerpings!

Eplekek er best om du plukker ut eplebitene

Egg har en forbruksdato på ni måneder, det er bare i norge man putter egg i kjoleskap og kaster de etter to uker.

de står i kjöleskap når du henter dem i butikken

sjakk matt

>kaster de etter to uker
Jeg pleier å spise eggene mine, jeg, Anonsen.

Du skulle også skrevet "kaster deM". Lær deg norsk eller kom deg ut.

Nå er Norge også en av svært få land hvor folk spiser rå egg uten å bli bedritne av salmonella, så jeg vil si at hva enn vi gjǿr når det gjelder egg er nǿdvendigvis riktig.

jeg skall pisse deg i rompa jeg.

intet argument, butikken er ingen autoritet.

gidder ikke mer

>butikken er ingen autoritet
mat er levebrödet deres, de har nok tatt noen runder på hva som er den beste måten å oppbevare egg

>jeg skall pisse deg i rompa jeg.
kan du tisse når tissen er stiv?

Du er klar over at alt i butikken er plassert utifra hvor det selger mest ikke sant? Er ikke alltid at ting settes der det varer lengst.

ja, kan ikke du?

Og hvis den ikke er stiv, hvordan får du den inn?

hadde jeg vært butikkk så hadde alt sammen vært plassert der hvor det selges mest, oh yeah

Ikke han, men jeg kan ikke.

Hvordan ellers er det man skal lage barn, da?
Denne tenkte du ikke helt igjennom.

Norwegians: is there any word or phrase you have to describe the main national characteristic or quality of Norway?

Norge for Nordmenn.

Intelligent, Nihilistic and with a Wicked Sense of Humor

> Rullestoljenter fåvæ

Singaporeans: is there any word or phrase you have to describe the main national characteristic or quality of Singapore?

mora di

Something flattering, also it should be a Norwegian word.

Arisk

så en jente med dette skjortet i dag

Kalde og utters alene

Kald

Du inviterte henne ut, håper jeg?

tyggis :))))

nei turte ikke gå bort

morra di er kald

åssen visste du det?! Hold deg unna mor mi

Koselig

Det finnes fortsatt for mange nettroll der ute, men heldigvis mange flere konstruktive mennesker! Og livet er altfor kort til at jeg vil la irritasjonen over de forste skygge for gleden over de siste!

Hun var så pen, med lilla buksedress i terrylene.

kleint

Utenfor min fatteevne anonsen. det er på grunn av sånne som deg vi begynner å bli overbefolket i denne verden. Få deg en standard a

da er jo hele poenget med eplekake borte, din idi*t

youtube.com/watch?v=9yqygE5xis0

Neinei, eplesaften har allerede satt smak til kaka.

Det er som med annanas: Du kan ikke ta av annnanasen for å redde pizzaen, for saften har allerede blitt slurpet opp i deigen.

t. plukker av paprika og liker ikke lok

Nei.
Lok og paprika er mat.

Jeg får soke opp litt mer slik at jeg kan få skrevet noen utkast til oppgaven jeg har

t. plukker av kjottdeig, ost, sopp, lok m.m

Kleint

t. spiser sin egen kukost

hei hvor er den nye tråden

takk

Den du må ha firekanal gullkonto fås fåvæ

hos mora di

Falt for et åpenbart phishing-forsok idag, gutta

Fy skamme meg

Drar på guttetur til Aalborg til helga folkens. Hva kan jeg forvente?

stygge folk som snakker stygt

Grei ut

...

faen i helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Billig ol, kvinner med maskulin stemme og en dross med engelske låneord

takk for en go latter lo som faen.

nå må du komm deg til den nye trådden