Sverigetråden - XJ9-upplagan

Sverigetråden - XJ9-upplagan

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=IUvcdKGD-FM
autisticdating.net
youtube.com/watch?v=vJ4CSmOqS5c
uglyschmucks.com
theuglybugball.com
autismdatingservice.com
youtube.com/watch?v=E7iAMeZDlgI
youtube.com/watch?v=BdxDJzT-rp0
youtube.com/watch?v=FGkB8Ickh1U
youtube.com/watch?v=IpGp-22t0lU
youtube.com/watch?v=N-Dyaoq_oSA
youtube.com/watch?v=qXZQd0mQcwg
twitter.com/NSFWRedditGif

/balt/

Först för söt 2D

Upprepar mig:

>Beta-män hatar svenska alfa-män och svenska tjejer
Hahahaha jag undrar varför? Ni är patetiska

>etniska litauer

Sova J/N?

mm snart

Jag på bilden

>PRRRRRRFFFFFFFFFFT

Finns det nån anledning att känna sympati med baltryssarna? Flytta in, behandla lokalbefolkningen som undermänniskorna och sedan gråta över att man måste lära sig lokala språk när ockupationsmakten fallerar.

I want to fuck that robot

...

Would you prefer her with her exo-skin on?

Älskar den här nya jagjagen.

...

Men begå dig själv jävla nybög

>du kommer aldrig sprängas i bitar av finskt artilleri
youtube.com/watch?v=IUvcdKGD-FM

Varför leva?

blast från pastan

Nah. I want to cum on her titanium alloy pig tails

Händer varje jävla dag pysen

>dkn man har slösat de senaste 8 timmarna på inget vettigt
faaaaan jag skulle ju pluggaaaaa

När insåg ni oskulder att stormvännerna slåss för ER?!

Jag tänker inte tränga undan ett folk som var där först. Det är meningslöst att återgå till flera hundra år gamla gränser, det är helt orealistiskt och ett ganska ointressant resonemang. Speciellt då samerna aldrig haft någon egen enhetlig samhällsstruktur att tala om.

vill mysa med tråden o kolla på trumpen inatt men kan inte vrida på dygnet, mår så jävla dåligt pga det

>kan inte vrida på dygnet

Va? Ta en kopp kaffe och mys.

vad för hjälp gör klibbor för oskulder?

Svara på detta brev om ni ska se på DEBATTEN om tre timmar.

Chad Stormkuk Vitknektsson bryr sig bara om sig själv, sin egen degenererade livsstil och sina horor till kvinnor.

Jag ser fram emot att se er förintade

jag

Har 11 timmars skola imorron så nej

Vad är felet på /r9k/s hjärnor? Jag är fan själv ensam oskuld men inte är jag såhär galen.

Att det finns åtminstone en person som tycker att den där bilden verkar vettig är ganska skrämmande

Antagligen är de sexgalningar.

Du har väl inte varit ensam länge nog då.

har snacksen redo favä

22 år, när blir jag sjuk i huvudet och börjar tro på galna paranoida teorier?

Jag är fan korridorsrunkaranon.

>t. asgeir vitknektsson

>inte sprit och chips

mannen..

What do you think about XJ6?

Vänta ett år eller två till. Glöm inte att rödpillra dig själv under tiden.

>när blir jag sjuk i huvudet och börjar tro på galna paranoida teorier?
hänga på r9k eller pol i några år borde göra susen

Funderar på att gå och lägga mig nu, försöka vila och vakna till debatten. Har praktik 9-5 idag...

>dkn aldrig känt dkn ingen fv
bara massa käbbel

Finns det folk som läser Elliots manifest och tycker att han beter sig sunt? Narcissismen är ju extremt påtaglig.

kom ihåg drickleken ikväll!!!
Debate drinking games.

Take a shot when

Hillary coughs
Hillary mentions racism
Hillary talks about the wage gap

>>inte sprit och chips
det är ju det jag har :3

Det är ett jagjag som man hållit på med tillräckligt länge för att börja ta det seriöst.

>t. sadistisk iskall nbög som inte kan sätta sig in i hur andra mår

min största önskan är att beta-män ska dö ut

Jag antar att du är rätt till freds med att inte få fv. r9k-user har som livsmål att bilda familj och avla barn. Vetskapen att detta aldrig kommer att ske är vad som driver honom till vansinne.

Jag håller med. Beta robotar är äckliga. De är nöjda med sitt värdelösa skitliv i mammas källare så länge de har dattaspel och anime. De saknar drömmar och ambitioner.

Han såg ju bra ut och hade massa möjligheter att skaffa fv. Han kan inte veta hur jag som riktigt ful oskuld mår. Skillnaden är att jag inte är en sinnessjuk narcissist.

Ping SÄPO, du är fan vrickad.

>dkn ingen svensk fv

>The males deserve to be punished for living a better and more pleasurable life than me, and the females deserve to be punished for giving that pleasurable life to thos males instead of me
Den här grabben borde ha rannsakat sig själv

Precis. Om inte en rik son till en hollywoodproducent kan lyckas, hur kan då vi fula bokstavligen vem göra det?

>om du inte gillar mina klistermärken så ringer jag SÄPO
Chad Stormbög snälla...

ingen kan veta hur någon annan mår
ingen kan ens veta hur de själv mår

Nej det gör mig galen. Det som håller mig vid sunt förnuft är självförbättring och tanken att jag kommer kunna få en fv utomlands när jag flyttat.

>The males deserve to be punished for living a better and more pleasurable life than me, and the females deserve to be punished for giving that pleasurable life to thos males instead of me

Det här är ju 90% av sverigetrådarna

Du kan inte bota autism. Din självförbättring spelar ingen roll. Kvinnor utanför sverige är lika allergiska mot autister som svenska kvinnor. Ge upp.

>fv utomlands
blir det thailand då eller? det klassiska för svenska män som inte kan få svenska tjejer

Hur lång är debatten?

>dkn svensk fv

Jag har inte autism, jag är bara en genomsnittlig svensk kille. I det här landet är du helt körd om du inte är Chad, med ytterst få undantag.

90min. men sen vill man ju se eftersnacket på typ CNN eller tv4

>jag är bara en genomsnittlig svensk kille
nej du ljuger
annars skulle få en flickvän om du försökte

>r9kbögar

Jag har läst dina brev i tråden och tro mig, du lider av autism. Antagligen en ganska grov variant eftersom du inte ens är självmedveten om det

Tänk om man lagt alla dom miljonerna på att föda de stackars små negerpojkarna i afrika istället för den där dyra leksaken.

Svar

Nej USA mest trolig. Men ja kan jag inte få en fv på normalt vis där heller så åker jag till Thailand.

Hur då? Kanske 10% av alla tjejer jag stöter på har pv, resten knullar bara runt och det är reserverat för Chad. Min Chad vän knullade 4 tjejer förra veckan.

Nej jag är helt normal.

Tack favä, ska nog lägga mig en stund och försöka se själva debatten iaf.

Ta't lugnt pojkar och ha kul med jagjag.

...

Amerikanska kvinnor har ännu högre krav än svenskor

>Nej jag är helt normal.
Lmao nej det är du inte

Med tanke på hur jävla mycket vapen som köps i Afrika så är det nog snarare de skälva som ska skära ner lite på det.

>man svennar är så amerikaniserade att de stannar uppe på nätter för att se bröd och skådespel på engelska

Inte user du svarade men hur fan åstakommer jag detta? Är inte skitful och är inte socialt efterbliven (tror jag i alla fall, kanske det som är mitt problem..)
>inb4 var bara dig själv.

Vilken ras är Brit?

ingen som sitter o brevar mitt i natten på kanalen är normal favä

Jag gillar tuttar

>hur fan åstakommer jag detta?
>Är inte skitful och är inte socialt efterbliven
Uppenbarligen är du det. Föds du till att bli nbög så hade du aldrig ens behöva ställa frågan.

Trump kommer att vinna.

Jag med. Lite för mycket egentligen. Har nog runkat till bilder/videos av tuttar tusentals gånger. Har nog fuckat med hjärnan permanent.

>Hur då? Kanske 10% av alla tjejer jag stöter på har pv, resten knullar bara runt och det är reserverat för Chad. Min Chad vän knullade 4 tjejer förra veckan.

Men din idiot, ta ut huvudet ur ditt jävla rövhål och börja se verkligheten som den är. Det finns massa tjejer som är singlar och som inte knullar runt. Det finns två anledningar till att du inte får en flickvän: du är ful eller/och socialt handikappad. Sluta ljug för dig själv.

Nej det har de inte. Sverige är objektivt det svåraste landet i världen att få ligga i som genomsnittlig kille

>1.2 killar på varje tjej
>Chads från hela världen strömmar in som turiser för att knulla
>knulla runt kultur = bara Chad får ligga
>feminism

Jag ar själv varit utomlands och fått uppmärksamhet från tjejer. Man behöver inte åka längre än till Danmark.

se till att sätta larm. lätt att försova sig ^^

varför måste du se en jävla debatt då?

det är spännande

ni kommer väl ihåg att inte cissplaina bögjävlar?

detta är starten på en nationalistisk våg. Jag kommer inte missa denna debatt för något

Åk dit då din äckliga jävla nbög och sluta klaga

>Det finns massa tjejer som är singlar och som inte knullar runt

HAHA

>Det finns två anledningar till att du inte får en flickvän: du är ful eller/och socialt handikappad
Även om varenda tjej skulle ha pv så skulle ändå var femte kille vara ensam. Nu vet vi att inte ens hälften av alla tjejer i vår ålder har pv vilket betyder att minst 60% av alla killar är ensamma oskulder. Den genomsnittliga svenska killen får inte ligga.

varför kollar du inte på den på repris bara?
>aaaaaaaaautissssssmmmmm

gå och lägg er och försök skaffa något intresse utöver att försöka stoppa er penis i en vagina

>nya

>inte vilja breva live med Sverigetråden och Cred Forums
kom igen nu user, stanna uppe med oss

I don't want to fuck that robot

>möh statistik
allt för att slippa att se sanningen i vitögat: du måste ut i det okända och ta risker för att kunna lyckas och få fv. men det är lättare att gnälla, va.

rannsaka dig själv

>de ser din snoppe

>du är ful eller/och socialt handikappad.
Jag vet. Och vad ska jag göra åt det? Jag kan inte magiskt fixa mitt ansikte och trolla bort min autism, och jag tänker ALDRIG acceptera min ensamhet.

Why not?

Statistik ljuger inte. Jag behöver inte övertyga någon korkad jävel om detta för det. Jag kommer lätt få en fv utomlands då jag är en helt normal kille. Inte mitt fel att svenska tjejer är sådana vidriga horor med uppblåsta egon.

>och jag tänker ALDRIG acceptera min ensamhet.

skaffa en autistvän då

De är unga och hormonstinna. Tids nog växer de för hopnningsvis ifrån det.

Hmm, ja det kanske stämmer. I så fall måste jag vara så efterbliven att jag lyckas bedra mig själv. Kanske lika bra att fortsätta vara full NEET och singel.

aa människan är inget socialt djur xD

>dkn huset blev rånat idag

Varför så många nurutu bögar på kanalen idag?

Too many legs

gå med i en jävla intresseorganisation om du vill ha umgänge

Jag vill inte ha en vän. Jag vill ha en fv eller åtminstone ett engångsligg.

Acceptera aldrig din position och var aldrig nöjd med ett värdelöst ensamt liv i skuggorna. Det är då nbögen vinner. Du förtjänar mer än så user.

>minst 60% av alla killar är ensamma oskulder. Den genomsnittliga svenska killen får inte ligga.

Oj oj oj, har du gjort denna fältstudie själv eller?

Anledningen till att vissa killar inte får en flickvän/inte får ligga är att de är beta. Du är en beta. Problemet ligger hos dig. Det är ditt egna fel och ingen annans. Men det känns bra att ha en syndabock, eller hur? På så sätt känns det bättre för dig. Ni är verkligen de mest patetiska människorna på den här jorden.

Drack mycket nyss, kommer vakna upp i en pisspöl om ett par timmar så det är lugnt favä.

Hade het, saftig älskog med en libanespaj strax innan sommaren.

Hon blev BLEKT så in i helvete.

Ville bara att du skulle veta.

Varför får jag ligga utomlands utan problem då?

Ingen bryr sig.

hur får man pengar om man sitter framför datorn 24/7

strömma

Anything wrong with that?

Du skulle ha varit hemvakt

>Jag vill inte ha en vän. Jag vill ha en fv eller åtminstone ett engångsligg.
Gå och knulla en fet jävel då. De får lika mycket sex som dig.

>Acceptera aldrig din position och var aldrig nöjd med ett värdelöst ensamt liv i skuggorna. Det är då nbögen vinner. Du förtjänar mer än så user.
Haha, vad sägs om att förändra dig själv istället? Annars kan jag lova dig att du alltid kommer ses som ett mobboffer

börja göra Alt-Höger videos på dutub

Ägd

:^)

>Jag vill ha en fv
är du säker? tror du att du skulle vilja vara i ett förhållande med någon? du vill ju inte ens ha vänner??

>eller åtminstone ett engångsligg.
kan lika gärna runka

Vad fan är nurutu?

JAG VILL HA INTIMT UMGÄNGE DITT JÄVLA MONGO!


Varför kan du inte hänga dig lilla nbögsäckel istället för att skita ner tråden med ditt gnäll? Om du ligga så har du inget att gnälla om ditt vidriga avskum. Hoppas du blir mördad av en invandrare

Haha aa fetton har högre krav än smala tjejer. Du vet inte vad du pratar om.

>förändra dig själv
mm ska bara dra på mig "sluta-lida-av-autism"-byxorna :)

om du någonsin har fått ligg så beror det på:
1. tjejerna var jävligt fula
2. transor
3. prostituerade

men jag tvekar att ens ovanstående skulle vilja ligga med dig så min slutsats är att du ljuger

Nej du har nog rätt user men efter ett tag (läs 8 år) utan fv så börjar det äta bra på psyket. Precis som i s bild.

Dålig ursäkt, jag vet och jag borde kämpa vidare men efter ett tag känns det bara hopplöst.

Kommer gyllende en kolla debatten?

>KVÄÄÄ OM JAG INTE FÅR STOPPA MIN KUK I DET ANDRA KÖNET NÅGON GÅNG ÄR MITT LIV INTE VÄRT ATT LEVA

Nej jag vill nog egentligen inte ha ett förhållande. Det låter besvärligt.

>kan lika gärna runka
För det är ju samma sak...

Det finns inget hopp men vi får inte ge upp ändå.

Du är genetiskt skräp om du inte kan få ligga utomlands. Ingen bryr sig om er 1% mongo-autister, ni hade inte kunnat få barn även på 1500-talet när tjejer inte hade någon talan. Problemet är vi 60% normala killar som inte heller kan få ligga pga feminismen.

nej han optimiserar sina hormoner inför raskriget

>Haha aa fetton har högre krav än smala tjejer. Du vet inte vad du pratar om.
Nej, du har fel. Feta tjejer ligger med allt som rör på sig.

>mm ska bara dra på mig "sluta-lida-av-autism"-byxorna :)
autisticdating.net

>För det är ju samma sak...
köp en jävla hora då

Ja.

Jag är ingen vidrig äcklig nbög så jag har aldrig varit utomlands. Häng dig äckliga avskum. Ingen vill höra om dina Chad orgier och ditt lyckliga jävla liv. Bli överkörd av en glassbil och drunkna i julmust ditt jävla svin.

Feta tjejer knullar med Chad precis som alla andra tjejer. Sen gråter de om att Chad inte vill bli tillsammans med dem

HELL SEGER

Var kan man se debatten?

>60% normala killar som inte heller kan få ligga pga feminismen.
''normala killar''
ha ha ha hahahahah aha hahaa ha ah ah
''pga feminismen''
ha haah hahahaah ahah ah ahaha hah

LÄS BILDHELVETET I BREVET DU SVARADE PÅ

Helvete vad less jag blir. Det är som att prata med en vägg

Typ överallt

youtube.com/watch?v=vJ4CSmOqS5c

>Feta tjejer knullar med Chad precis som alla andra tjejer. Sen gråter de om att Chad inte vill bli tillsammans med dem

Okej, du kommer alltid på med ursäkter. Kollade du länken jag skickade? Här har du några fler sidor du kan bli medlem på:
uglyschmucks.com
theuglybugball.com
autismdatingservice.com

Nej du är inte nbög, du är en misslyckad undermänniska som borde ha blivit aborterad. Nu tilläts du tyvärr leva men du lever på lånad tid och i ett sunt samhälle hade skräp som du blivit avrättade då ni bara utgör problem för oss sunda människor. Våga inte ens låtsas som du är på min nivå, mina problem är skapade av feminismen, svenska horor och et marxistiska samhället. Dina problem är skapade av att du är en misslyckade "människa".

youtube.com/watch?v=E7iAMeZDlgI

Live nu

>uglyschmucks.com
>theuglybugball.com
>autismdatingservice.com

vafan

La in chipsen i frysen nu är det kl 03:00 det intressanta börjar eller bör man se något försnack eller något?

>Våga inte ens låtsas som du är på min nivå, mina problem är skapade av feminismen, svenska horor och et marxistiska samhället. Dina problem är skapade av att du är en misslyckade "människa".

Haha sluta inbilla dig själv. Ni två är av samma sort.

bokstavligen alla snubblare av värde har lämnat oss

>begäran
är nog inte det du tror det är idag, vi lever ju trots allt i senmoderniteten

>bekräftelse
>känna sig som en människa
>bli accepterad
det kan du få av icke-sexuella/icke-romantiska relationer och genom att utvärdera relationen du har med dig själv

Många är kvar ska du veta

>bli medlem
>anstränga mig med att prata med någon helt ointressant person i flera månader
>dejta i flera veckor
>bla bla bla
Nej. Jag vill bara ha sex med en tjej som vill ha sex med mig. Jag vill inte ha någon jävla fv och jag vill inte slösa bort min värdefulla tid på att göra det som Chad fixar på 10 sekunder.

JAG FÖRTJÄNAR BÄTTRE!

>Nej du är inte nbög
Det har jag aldrig antytt.
>du är en misslyckad undermänniska som borde ha blivit aborterad
Instämmer.
>Våga inte ens låtsas som du är på min nivå
Jag är över din nivå äckliga Chad. Jag är miljoner gånger bättre än du ens kan DRÖMMA om. Jag är GUD jämfört med dig.

>snubblare
>av värde

VAFAN ÄR COMHEMS JÄVLA FEL?
VARFÖR STÄNGER DE AV NÄTET HÄR JUST INATT

KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

>JAG FÖRTJÄNAR BÄTTRE!

nej det gör du inte

rannsaka dig själv

>la in chipsen i frysen
????

>det kan du få av icke-sexuella/icke-romantiska relationer
Det hjälper inte.
>och genom att utvärdera relationen du har med dig själv
Självhat är ingen relation.

>Nej. Jag vill bara ha sex med en tjej som vill ha sex med mig. Jag vill inte ha någon jävla fv och jag vill inte slösa bort min värdefulla tid på att göra det som Chad fixar på 10 sekunder.

Ok då är det bara att acceptera det faktum att du kommer dö som oskuld

>La in chipsen i frysen nu
är det verkligen gott?

>Jag tänker inte tränga undan ett folk som var där först.
> Det är meningslöst att återgå till flera hundra år gamla gränser
Du kan inte ha båda dessa samtidigt.
upprepar även mig själv igen
>det finns ingen logik i att dra en linje i sanden just 2016 istället för 1950, 1201, 2073 eller 8337f.k.

ah sen så lägger jag dem i mikron på fem minuter (så att de tinar och torkar lite)

på så sätt smakar de som dagen efter-chips

hey bby wan sum fuk???????

>t. superbeta som har accepterat sitt öde

Varför? För att jag inte vill kasta bort min tid på att prata med någon helt ointressant hjärndöd hora och göra henne till min fv? Jag vill ligga och inget annat. Jag behöver den bekräftelsen.

Kan man vara såhär ny?

Dessutom
>Tråd titlen i kommentaren

>Det hjälper inte.
du har nog inte ens försökt

>Självhat är ingen relation.
jo det är det ju

det är negationen av dig själv

Kom på att jag tänkte värma skiten hur fan blir detta?

Det är Tacochips så köpte en cheesedipp till

Det är inte meningen att du ska föra dina gener vidare.

>Varför? För att jag inte vill kasta bort min tid på att prata med någon helt ointressant hjärndöd hora och göra henne till min fv? Jag vill ligga och inget annat. Jag behöver den bekräftelsen.

Om du inte vill ligga med tjejer som är lika hjärndöda och fula som dig, ja då kan du glömma att du någonsin kommer få knulla. Haha, acceptera faktum att du kommer dö som oskuld bara. Gå och bli en munk, då har du i alla fall en mindre pinsam ursäkt till att leva ett liv som celibat.

MEN KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ VARFÖR LIGGER POKEMON GÅ SERVRARNA NERE?

>r9k:arna vill leva i en jävla porrfantasi

>Kom på att jag tänkte värma skiten hur fan blir detta?
det blir jävligt gott
därför jag gör det

ä-är du säker?
du låter som en galen forskare

Jag har redan vänner som jag gillar. Det är redan struket ur checklistan över saker jag måste fixa. Det finns bara EN sak kvar att göra för att jag ska bli en komplett människa.

Häng dig. Jag ligger gärna med en tjej som är tråkig och generisk trots att jag själv inte är det, problemet är att hon hellre väljer Chad.

>ful
>fet som fan
>har en tråkig personlighet
>har autism
>är superbeta

Vad finns det att inte acceptera? Jag kommer aldrig kunna trivass i samhället

>Det finns bara EN sak kvar att göra för att jag ska bli en komplett människa.
>JAG VILL LIGGA
>JAG VILL LIGGA
>JAG VILL LIGGA MAAAAAAAAAAAA
kommer inte förändra ett skit

Det är verkligen gott. Har alltid gjort på detta vis och lärde mig det av en kompis. Du öppnar chipspåsen, lägger den i frysen och sedan mikrar du den med chipsen i. Alternativ är att ha de i ugnen men man orkar inte vänta så länge.


>ligger ifrysen 2 timmar
>värmer i micron nån minut/ minuter
>doppar i detta
blir succé?

Men du är ändå värd mer än alla generiska tråkiga själlösa kloner som befolkar världen. Vi förtjänar bättre än det här.

Det kommer förändra allt. Det är nyckeln och jag måste få tag i den för att öppna dörren till vuxenlivet. Annars kommer jag för evigt vara fast i en ungdom som inte längre finns kvar.

>Häng dig. Jag ligger gärna med en tjej som är tråkig och generisk trots att jag själv inte är det, problemet är att hon hellre väljer Chad.

Nä, jag är 100% säker på att fula oskulda tjejer är lika desperata som dig.

okej provar det nu

Då kan jag ju berätta att du är jävligt blåpillrad.

Hur får man en sån här fv?

>Men du är ändå värd mer än alla generiska tråkiga själlösa kloner som befolkar världen. Vi förtjänar bättre än det här.

Du har sååååå fel. Du förtjänar verkligen inte bättre. Sluta kom på lögner om att du är mer värdefull än andra. Du är patetisk och är verkligen skräp

Du däremot har en chans. Eftersom du vet att problemet ligger hos dig och inte hos andra människor. Kom ihåg att du alltid kan förbättras, så länge du försöker. Det verkar som att du bara har ett dåligt självförtroende. Du har dessutom inte alls en tråkig personlighet.

Så äckligt.

>WOW ÄR DET SÅ DÄR DET ÄRA TT HA FV

>STOPPA PENIS I VAGINA

>EN SÅN FV VILL JAG HA

>JAG VILL HA FV

>VILKET FINT KLIPP DU BREVAR, DET DÄR ÄR UPPENBARLIGEN SEX, JAG GÖR DET DÄR TILL MITT ENDA BEGÄR I DET HÄR LIVET

>nbögen har inte läst ett skit av vad jag har sagt
Jag säger ju hela tiden att jag vet att problemet är med mig själv. Men det är saker som inte kan förändras.

>använder ''red pill'' och ''blue pill''
jag är äcklad och tänker inte ens kolla på den bilden nu

Bög?

Häng dig reddit.

Det kanske är en gammalbög som klagar på att du använder engelska istället för svenska "red pill blue pill" "blå piller röd piller"

Det kan alltid förändras men problemet är att du inte orkar. Börja med din attityd och sluta skyll på din autism. Finns många killar med autism som har flickvänner.

bra hur gick det? plasten på chipspåsen måste smälta. det smakar nämligen som ostsås då.

>dkn för liten kuk för att en tjej ska kunna göra så

Var fan ser du engelska i ???

Det är omöjligt när man inte ens kan gå in i en affär utan att varenda rörelse blir manuell. När man hela tiden tänker på hur man håller sina händer, hur man ser ut när man tar steg framåt, hur man andas, vilket ansiktsuttryck man har, vilken ton man har när man pratar. Du har ingen jävla aning om hur förstörd man blir efter att tvingas genomlida det VARJE JÄVLA GÅNG man träffar andra människor.

>‘The only phantasm at work in porno’ is ‘not the phantasm of sex’ but ‘that of the real and its disappearance into something other than the real’. Desire has morphed into another dimension, the ‘hyperreal’ as sex and desire are sublimated to the dictates of production and production places an imperative demand on the consumer to consume. For Baudrillard, desire has been divorced from the imaginary of the individual (person) and handcuffed to the productive imperative of the collective (market) and, therefore, individual agency is jeopardised. In short, Baudrillard argues that technology has a totalising effect on individuality as it leaves no room for the imaginary, for reciprocity or for agency; industry annihilates the world of symbolic inference then systematically re-invents it to service its own ends. The pornographic scene is ‘totally oppressive’ as it gives you ‘a little too much’ and in so doing, ‘everything is taken away from you’.

får en verkligen att fundera

>plasten på chipspåsen måste smälta
Vet att detta är gyckel men
>någonsin käka plast och knulla upp sina hormoner

Där ser man det var "reddit" som använde engelska (förvånande lmao). Han borde begå sig själv favä

>Det är omöjligt när man inte ens kan gå in i en affär utan att varenda rörelse blir manuell. När man hela tiden tänker på hur man håller sina händer, hur man ser ut när man tar steg framåt, hur man andas, vilket ansiktsuttryck man har, vilken ton man har när man pratar. Du har ingen jävla aning om hur förstörd man blir efter att tvingas genomlida det VARJE JÄVLA GÅNG man träffar andra människor.

Nej, jag vet inte hur det känns för jag har själv inte det problemet. Men jag hade en vikarie förut som var exakt som dig och han hade en fru. Om du bara vill ligga så får du låtsas bli kär i en ful brud. Det är din enda chans annars dör du som oskuld. Sluta jämför dig med ''Chad'', alla har det inte lika lätt i livet och du får helt enkelt jobba hårdare än alla andra för att knulla. Acceptera det bara.

>DE
>KAN
>INTE
>RÖRA
>HENNE
youtube.com/watch?v=BdxDJzT-rp0

Är inte värt de att förändra dig själv och satsa så mycket jävla tid för en hora som kommer lämna dig minuten hon får en chans med en rik Chad

la precis in i frysen

det är life goals

Döda dig själv reddit

>jag har ett helt ok liv
>du är på botten av samhällstrappan

vem kommer dö först tror du

Ingen bryr sig

>dkn ska till skolan imorn men är fortfarande uppe

>dkn skönhet, rikedomar och framgång är illusioner
>dkn allting dör och blir till bajs
>dkn livet är riktigt gött ändå

skolka precis som jag

>ska till doktorn imorgon men går alltid och lägger mig vid 4-5

Jag vill para mig med en klara kaffe!

jag är trött på att trycka på anslagstavlor och butikfasader

>du är på botten av samhällstrappan
Källa på det här?

Inte jag som käkar smält plast min käre nyvän

har jag gjort och nu har jag en jävla massa att ta igen

vill egentligen bara sluta, men måste bli klar med skiten

>Källa på det här?
ditt liv

känner exakt samma sak :(

>dkn ingen Claire-fv

Har jobb på bilfabrik du har inte ens gått ur högstadiet än. Ska bli kul att se dig bli våldtagen av blattar då du och dina gyno tuttar inte kan försvara sig när raskriget kommer

youtube.com/watch?v=FGkB8Ickh1U Vad lyssnar ni på just nu?

Fy fan vad ful

En helpanna kaffe... i röven!

en osminkad sötclara favä

Min neger lyssna på den låten på jobbet idag

Lyssnar på nu
youtube.com/watch?v=IpGp-22t0lU

Keyyo > Mens Clara

MEN KVÄÄÄÄÄÄÄ JÄVLA FICKMONSTER GÅ HAR BARA 500M PÅ 4 5KM ÄGG ATT KLÄCKA JUUUUUUUUUU

mens är f1h1

och ursäkta, men keyyo är en basisk slyna

>kvinnor som någonsin lagt upp bild på sig själva på nätet
Tappade.

>muh feminism
Clara är den största grundläggande slyna någonsin

:3

se på fan, Fru Grym

youtube.com/watch?v=N-Dyaoq_oSA

Gillar ganska mycket Deafheaven även om de inte är särskilt "kvlt".

Va

STORA

...

Får en verkligen att tänka.

natt

Hur hanterar man en chef som har kort minne och hittar på sin egen verklighet och blir skitsur om man säger att den inte stämmer.

>man

god natt hell seger

Mindre än en timme kvar nu

jag håller med

Hajp

Ska jag göra ny tråd (denna har inte Sverigetråden som titel)

Gör det favä

hyper-hypotetiskt: om både Trump och Hillary skulle göra en Tycho Brahe och dö av sprucken blåsa....

Vad händer då? Du verkar ha koll.

Du får göra det med egen risk. Jag blev varnad när jag skapade en Sverigetråd med debatten som tema.

Någon som har en länk?

Begeistra dig inte Cred Forums räcker.

Jeb! blir USAs nästa president.

Nevermind, kör på CNN

Sitter ni inne på en Trump bild med svenskt tema?

Kanske fotoaffära en svensk pin istället för Amerikansk på denna tex

>han gör det utan ersättning

>frivilligt sitta i en tråd med +1000 svar/ timme

Använd en bild som inte är för politisk men som ändå symboliserar MAGA.

>faktiskt sitta i Cred Forums tråden
"""Nej"""

min tvåde på bilden

Hajpa grabbar! HAJPA!

youtube.com/watch?v=qXZQd0mQcwg

Här familjer