/mämmi/

Suomalais-ugrilainen tasavalta-painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=jT5nWhRoKYk
iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001269192.html
mvlehti.net/2016/09/26/nyt-myotahapean-maara-sai-uuden-ulottuvuuden/
nettiauto.com/listAdvSearchFindAgent.php?id=140891916&tb=tmp_find_agent&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?qs=Y?id=140891916@tb=tmp_find_agent
youtube.com/watch?v=j65dLyAu47s
en.wikipedia.org/wiki/Moksha_language
youtube.com/watch?v=HQYsFshbkYw
youtube.com/watch?v=ew5enka6LtA
twitter.com/SFWRedditImages

VITTU VÄSYTTÄÄ MUT EN ONNISTU NUKAHTAA

VITTU MEE NUKKUU
MÄ AINAKI MEEN HOMO

MENIN JO MUT NOUSIN SÄNGYST KU MAKASIN SIIN NIIKU KAX TUNTII

>Those with dual citizenship are not allowed to enlist or commission in the US Air Force. If you’d like to join and have dual citizenship, you must renounce your citizenship in the other country in writing, and relinquish your foreign passports by mailing them back to the foreign embassy with proof, or by destroying them in front of MEPS personnel.

Saispa jäädä kotiin nukkumaan.

youtube.com/watch?v=jT5nWhRoKYk

I wish to formally invite all Finno-Ugrics to join this edition of /mämmi/.

huomenta lerppakullit ja lipavitut

VITTU MEE TAKAS NUKKUU HOMO

TEHDÄÄN SITTEN NIIN SAATANA KUN NIIN HALUAT

VITTU

good morning eesti

NO MITÄS VITTUA SÄÄ JUIPPI ALAT SIINÄ AUKOMAAN PÄÄTÄS HÄ
IHMISET YRITTÄÄ NUKKUA TÄÄLLÄ SAATANAN VITTU

Good morning, Suomi.
EI VITTU, ISO MIES

Aamusuihku, aamupala, aamukahvi, aamupaska, aamurööki, töihin. Kiehtova elämä.

JAA ETTÄ ISO MIES VAI??? OTA SAATANA PAITAS POIS MENNÄÄ TON SIVUMPAA KATSOTAA KUMPI MEIST ON VITTU ISOMPI MIES SAATANAN KULLINAAMA MÄ HAKKAAN SUT NIIN

Koh ta kou luun

MITÄ VITTUA SÄ JÄTKÄ YRITÄT, PAINU NYT VITTUUN SIITÄ HIPLAAMASTA VITUN HOMO!

Kohta masentuneena töihin vääntämään valehymyä toisille

SIE SE OOT VITUN HOMO EI SAATANA JÄTKÄ IHMISTEN TÄYTYY HERÄTÄ TÖIHIN JA SÄÄ TÄÄLLÄ ULISET NIIN HELVETIN KOVAA ETTÄ PASKAT MUN PERSEESSÄKIN VÄRISEE

Samat meiningit.

>aamusuihku ennen paskaa
nyt niitä valoja päälle mies

Vedän itse asiassa parit aamupaskat; ennen suihkua ekat ja kahvin jälkeen toiset.

ei vittu meil samit

Hyvää koulu/työpäivää nyymit! :)

mun kämpässä ja sen ympäristössä on ihan vitusti hämähäkkejä

tapa ittes

No huhhuh, aika villi meininki

I don't have any finnish lines and I have to go. :(

...

Juhu niiava avan. Juhu viinaa vnaa. Juuh aiivna aavn. Jhuu viania nvaa. Ujhu nviaia vaan. Juuh viinaa aavn. Ujuh iinvaa nvaa. Juuh iivaan vaan. Ujuh viiaan vaan. Juuh ivniaa aanv. Ujuh inivaa vaan. Uhuj inivaa naav. Uujh aiivna avan. Ujuh viinaa anav. Juuh iivaan naav. Ujuh iivnaa aavn. Juuh vinaai anva.

Oispa

ollaanpa sitä yrmeitä tänä aamuna

no ei se mitään, ittellä samata fiilikset kun ulkona ON SAATANA KYLMÄ

helvetti

Soome, Soome, Soome sinna tahan vaid

Jó kiadás

UNKARI
N
K
A
R
I

juu

Pelasin Tappolattiaa ja ryssät kehui miekkailutaitojani kun leikkasin Jeesukselta pään irti

juuh

Ei pysty

Onko liian hapokasta?

Juuh

How is this wrong you fucking idiot?

If you want to subdue somebody use a taser or a non-lethal alternative.

Hello, Amerikka

fug :D

Huhhuh tota suomen puolueettoman median rummutusta hilarius clintonista

En kattonu väittelyä mutta voisin arvuutella ettei se ollut ihan niin yksipuolinen ku lehdet antaa ymmärtää

huomenta saatanavittu

t. ilja

mä painun helvettiin saatana hei hei teillekin penisperseet

Juu anna mennä vaan

Muttakun mun mielestä trump on ihan tyhmä! Hillary on kans nainen joten se nyt vaan on parempi virkaan.

t. ylen toimittaja

iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001269192.html

tuli nousee

I'm in love guys

homo

I'm in love too, to be honest.
With you!
I love you, user!

Mistähän noita uutisia nykyään lukisi?

Itel Cred Forums

mv

>Polta talo
>Mjoo tuhopoltoltahan tämä vaikuttaa
>eipä ollut kun rasistinen viharikos! xD t. oikeusoppinut

Milloinkahan saadaan rasistinen väärinpysäköinti, rasistinen ylinopeus-sakotus ja rasistinen roskaaminen

Ei taida olla puolueettomia uutisia olemassakaan. Ei perus tallustaja nyt sellasta jaksa lukea.

I can't eat like a pig anymore since I returned from Finland, I've lost so much weight, I'm not even läski anymore

where are the proofses

Hollanti

Kannattaa mahdollisimman monesta lähteestä - Reuters, RT, Kikebart, South China Post (se tais olla sen nimi), Dailymail yms. vaikka jotkut ovatkin paskaa, plus sivustoja mitä Cred Forumslissa näkee.

I don't want you guys making new memes with my pics.
Besides, my camera exploded in Norway, my phone's camera is shitty as fuck

Vittu mä vihaan teitä homoja niin paljon ei saatana

Homottaa

...

Ai oot hetero vai

Jaah, taas toi huora kerjäämässä huomiota.

Tiiättekö sen kun mahaa vääntää koko aamun ja sit meette pöntölle ja puskette oikeen semmosen ison ihan kiinteän, mutta tahmean paskaKAAPELIN sinne pönttöön ja tuntuu vittu paremmalta kuin runkkaamalla saavutettu orgasmi.

Huh huh miten höpö olo vieläkin vaikka tiiliskivestä on jo vartti.

Take pics.
You should consider yourself lucky being unofficial queen of /mämmi/ which supposedly many of us have blewour loads to. Isnt that what you women want, attention?

@65410574(you)

Meitsillä on nälkä!!
Antakkee miulle (You).

(Sinä)

Koittaako toi horo saada meidät tekemään kuvia siitä niiku käänteispsykologialla??

Eli pitääkö niitä tehdä vai ei?

Kittoos.

oon koulussa ja täällä on ihan tylsäääääääääääääääääääääääääää >:(

Tee tehtäviä homo

Meil samat, postaan animee luennolta. Onneks loppuu kohta ja pääsee syömään LIHAPULLIA ja PERUNAMUUSSIA! ja ilmeisesti jostain syystä kirpeetä kastiketta, en oikeen tiiä mitense kuuluu lihapullien kaa.

oliskin jotain tehtäviä

Kirjaa opetusta ylös homo

>take photos
nah, perhaps after reaching 20 kgs lost, I don't think it'll take that long

I came here because I knew nothing about Finland despite being there, and the thing exploded those days when I got drunk as fuck and posted photos.
This kind of attention has been a weird experience.

Koittaako brought a bitch to get us to do anything about niiku reverse psychology ??
That is, whether they do or not?

vittu just nii opettaja vaa lässyttää PLÄÄ PLÄÄ PLÄÄ haluun välitunnil leikkii ja luokan pojat o iha tyhmii ja puhuu jostai videopeleist!!!!

Olen kotiutunut koska homottaa liikaa.

Köröm pörkölt között kötött töpörödött törpördögök

...

Ai sait homon paperit?

Hupikek

Oon pelannu kuukauden scrabblea jotain tytyä vastaan ja häviän 95% peleistä vitun vittu

hello post finnish memes thanks

>article in finnish pravda aka helsingin sanomat about a village in hungary with 10% finnish population that's doing good
>"oh lawdy its so beautiful multiculturalism represents the best of globalism etc. this is why immigration is good"
>no mention of finno-ugric connection
i want off this leftist ride tbqh

Juu

Oon miettiny että olis paljon helpompaa olla tyttö mutta ei tällä kuulantyöntäjän vartalomallilla siihe oikein ryhdytä

Have some Markku

ai oot thicc

eikä ilman kahta X-kromosomia

Suomen oikeuslaitoksesta kyse, joten tuomion koveneminen on itkevän vähemmistön mieliksi luotu harha, ja samaan tyyliin pääsevät kuukaudessa ehdolliseen, eikä korvauksia maksa kukaan koskaan jatkossakaan.

M E N E S : D D D
E
N
E
S
:
D
D
D

menes sinä helevettiin

Törpikek

...

siip huup
mulla on nälkä ja tylsää

Saispa WoWissa olla kalamies.
Ja samalla tilanteella mitä kalamiehiin suhtaudutaan nyt, eli hördet, allut ja kaikki neutraalit hyökkäis kimppuun, ja pitäs asioida muiden kalamiesten leireissä.

mvlehti.net/2016/09/26/nyt-myotahapean-maara-sai-uuden-ulottuvuuden/

mitä vittua mä vihaan natseja nyt?!?!

Onks mul joku vitun bugi vai miks helvetissä tossa artikkelissa on random animekuva

juu sul on joku bugi. ei siel mitään animee oo

jee inssi läpi ketä ostaa mul auton?

en anna kremlinin sukkanukeille rahaa mainoksista ottakaa joku skriinshotti tai pastebin

Tuosta edullinen sossun työnhaun nimissä maksamassa hintaluokassa
nettiauto.com/listAdvSearchFindAgent.php?id=140891916&tb=tmp_find_agent&PN[0]=adv_search&PL[0]=advSearch.php?qs=Y?id=140891916@tb=tmp_find_agent

Jaa, kai mvlehdellä on sitten vaan mainion funktionaalinen mobiiliversio palstastaan sitten.

miten jaksat käyttää nettiä ilman adblockia?

no koijasin sua vähän hei. kyllä siellä on animekuva.

chile tyttä on mun rakkaus

Mitä vittua mvlehti, mistä ylilaudalta tai 4chanista ne ees kyseisen kuvan kaivoi..

Yes moro :DDD

Estonia out REEEEEEEEE

...

HUUTISTA
>kassipojad

tere :D

SINÄ TAAS? EI JUMALAUTA OON NIIN MAAR KYLLÄSTYNYT SUN PASKAAS VITTU

Titta! Titta!

MIDA VITTU MA TULIN ESIMEST KORDA SIIA THREADI, SA PUHUSID JUTTU ENNEM MINGI TEISE ANONIGA, MITTE MINUGA :DDD
Nii nunnu
Jou
Oke i go now :(
Was fun

I'm jealous. Estonian looks so much better than shitty Finnish.

Komi from Perm is here

Olen kohta valmis oikeustieteilijä. Kysy jotain : D

Mitkä setit ostan kaupasta?

Oispa viinaa

Hi.

ootko tyttö anna pillua

Nyanpasu!

mikä se on sellanen lintu ku se sanoo RÄÄÄÄ RÄÄÄ?

samisetit
homoillaanko yhdessä

dont be, we always get bullied for our meme language
for example :
youtube.com/watch?v=j65dLyAu47s

lenkki ja sinappi

I'd post Renge with you but I'm on phone in class.

Olen kaunis mies
Uskoisin kyseessä olevan autismus mämmius. Yksilö yrittää karkottaa yhteiskunnan silmissä normaalit yksilöt "RÄÄRÄÄÄ"-huudolla. Yhden tutkijan mukaan kyseisellä huudolla autismus mämmius - tai kansankielisesti nyymi - pyrkii halaamaan ja lohduttamaan itseään, koska nyymillä ei ole naarasta.
Mielellään ei. Kerran käynyt Voguessa ja se riitti

Oispa tönttörönttösenviilipöntöntöötötin

XDDDDD

Hungary out REEREE

I skipped.
what

hö?? pöcsöm dörgölöm köcsögök

kiitoksia

Kivekset hikoilee ja kutiaa mut oon luennolla enkä voi siis raapia, tää on kauheampaa helvettiä kuin sota

Hupikék törpikék

ohmyfucking gawd she said nyanpoosy hol shit m8 good shit 1000/100

SaaS

Vespian guy reporting in. Am I a part of finno ugric society

What's wrong?

>Vespian
>Lesbians who ride their Vespa scooters together. A trendy moped version of "dykes on bikes".

Ja nyt tän lisäks alko vieläpä paskattaa ja pierettää. Taidan oikeasti hajota tänne luentosaliin jos tulee kaiken päälle vielä kusihätä.

No mee veskiin rapsuttelemaan

Nautin Trumpin kannattajien itkusta

Oon niin buŕgeri etten uskalla nousta tuolistani ja olla huomion keskipiste

Eiks Trump-setä ollu voitolla?

Eikun hävisi rökäletappion t. cnn ja yle

Ilmeisesti burgeroi aika pahasti viimeöisessä väittelyssä tai jotain. Mutta tuon kuvan sain /r9k/:n ketjuista että mene tai tiedä. Paikan postaajista on puolet Cred Forumsista kuitenkin.

Osaako joku kertoa tosta väittelystä jonkun edes hieman objektiivisen anal yysin? Jotenkin tuntuu että en nielemättä usko suomimedian linjausta siitä, että Trump on samalla häviäjä pelle sekä Saatanan ruumiillistuma.

Molemmat paskeja fifty-sixty

t. anal lyser

>implikoi ettei Trump ole ihmiskunnan jumal-keisari
$0.02 on tallennettu tilillesi.
t. CTR

Crash team racing?

Hillary Clinton pelastaa ihmiskunnan ja Trump painaa punaistam nappia™ ja tuhoaa kaikki ytinhourulla

sziasztok suomi

perkele :DD

>herää kolmelta aamuyöstä
>aamukymmeneltä tuntuu niin kuin olisi alkuilta
>mene puoli yhdeltätoista nukkumaan tasataksesi rytmiä
>herää 10 minuuttia sitten
>tuntuu kuin olisi aamuyö

Kyll tuo Trump on tuomittu häviöön uutisointi kuulostaa vähän samalta ku ei ne lähe uutisointi briteistä ja arabikevä tulloo johtamaan lähi-idän sekulääriseen demokratiaan paska.

paska väittely koska paska tuomari, samat paskat vaalilauseet mitä on jo jauhettu. kyseenalaisti ainoastaan trumpin sanomisia, eikä kysyny mitään hillaryltä. ei pitäs liikuttaa kenenkään mielipidettä mihinkää suuntaa. hillary puhu enemmän asiapohjasesti kuten on tapana, mutta faktoja siltä ei kukaan tsekkaa joten samapa tuo.

media toki ottanu vastuukseen varmistaa, ettei trump voita keinoilla millä hyvänsä joten ainoa tapa saada keskustelusta järkevä kuva on kattoa se ite. oli kuitenki aika tylsä että en suosittele sitäkään.

Älä nuku ja ongelma ratkiaa.

Olin laittanu toimeentulotukihakemukseen vääriä tietoja ja nyt mun rottamassit myöhästyy ja laskuja maksamatta lol apua

Mee TÖIHIN vitun homorotta.

T. tyämiäs

Miksi laitoita hakemukseen vääriä tietoja?

Vahingossa.
Anna.

minula om huonon vointi

Se on normaalia
- Lekuri

Harmin lista.

oonkohan tulossa kipeeks, näin just NEEKERIN tekemässä töitä

Meen lauantaina töi hin ihan vapaa ehtosestibku ei oo muutakaan tekemistä

pihavuhe vinkkailtu

Kyll se setä tuomo saa kohta turpaan lajitovereiltaan.

Jumalauta, ei saatana. Miksei noi läskit vaan tee itsemurhaa?

Panisin, mutten nauttisi siitä

No nautithan

>katurikollisuus kasvaa
>parempi lähettää lisää kyttiä naamabookiin ja tinderiin tsiigaamaan ett arvosteellaanko siel pyhää lehmää

Tämmöistä Sipiläslaviassa vuonna 2016

iltapaskat sensuroi mun kommentteja. ei saa sanoo mitään pahaa clintonista.

Ongelmaa ei ole jos siitä ei puhuta

Tää olis hyvä jos roolipelais valaanpyyntiä ja se valas pitää nostaa laivaan

Ei sitä tiedä jos herra-oikealla sattuu olemaan vaikka jonkin sortin sianteurastusfetissi

Etkö sinä saatanan razziti tajua ett ihmisen ihanne paino on 200 kiloa ja kaikki sen alle pakottaminen on cisheteromiesten patriarkka diktatuuria?

No juu

Et saatana panis
Tiedätkö, joskus sitä internetissä tulee vastaan kommentteja, joiden takia ajan käyttäminen paskapostaamiseen on sen arvoista.
No minulla ainakin on.
En vittu tajua enkä edes halua ymmärtää.

Saatanan valkoinen ableisti paskaloordi

tekis mieli vaan sameilla

No ei tietenkään, koska jos et kannata Clintonia niin olet homofoobikkorasistinatsiperuspaska ja sinua ei tarvitse suvaita

Mitä mielesi mielevi sameilla?

sibs ja dip

Billi oli hauska ukko tosin

Ihan ok äijä vaikka oli kyrpänsä johettavissa.

Oispa

joku äijä tuli tänne luokkaan, missä mä oon yksin, istu alas ja 30 sekunnin päästä alko kuorsaamaan.

mitä vittua

>hän ei nuku luennoilla

ja nyt se lähti ja sano että "toivottavasti kuorsaus ei häirinny."

Mene hänen viereensä köllimään ja sulata sen körilään kiven kova sydän sinun hempeällä kosketuksellasi.

Hei veljet! Hyva mongolomainen kierre.

Juuh

OLEN HOMONEEKERI

HOMONEEKERIT ULKOAVARUUDESTA

Vittu että vituttaa ihmiset joiden kanssa sovit jotain ja sitten ne ei ilmoita mitä vittua tapahtuu jos tulee jokin este tjsp

Onneksi ei ole ihmisiä joiden kanssa sopia mitään

> Moksha
Muscovites are moksha. Do you feel you have anything in common with muscovites?

The fuck dude?

en.wikipedia.org/wiki/Moksha_language

Siis mitäköhän vittua. Oon viikon vitun masentunu ja sit viikon käyn ihan ylikierroksilla ja olo on suorastaan "euforimainen".

awoo~

Aivosyöpä

I mean it is very weird to consider russian imperialists as a part of your people.

And? Muscovites forgot their language and use artificially created russian language, but they are still moksha.

Hmm, kuinkahan kauan ennen kuin täällä suomessa joku kirkko sallii jonkun muslimin menevän naimisiin jonkun 11-vuotiaan kanssa koska suvaitsevaisuus

se ois toi bipo, nauti pöpiläkeikasta

Juu aika samat ollu jo pitkään, ei tää lopu ikinä

Jahas jos menis sekoilemaan AllaRaiteiden luolastoihin ja kuuntelisi Kyuss bändiä.

>kokeile historiaa 1 kurssi sivuainevaihtoehtona
>ns yleishistoriaa
>proffa selittää 90% ajasta feministihissaa

Jtp tätä ois pitänyt odottaa.

>mikä on avioliittolaki

Hei my suomalainen bros!
What do you think about Bisqwit?

youtube.com/watch?v=HQYsFshbkYw

En tiedä, joten selitäppäs vähän että asia valkenisi minullekin.

mitäköhän nää sepität?

kike

Natsifasismirasismi

alaikäinen tarvii oikeusministeriön erityisluvan riippumatta siitä mitä kirkko sanoo

Mutta sehän on rassismi!!!

>MV-lehden Janitskinia vaaditaan vangittavaksi - epäillään kiihottamisesta kansanryhmää vastaan

>Häntä epäillään muun muassa kiihottamisesta kansanryhmää vastaan, törkeästä kunnianloukkauksesta sekä rahankeräysrikoksista.

Oho.

Kiihottaminen on kiva sana

HOMMAT BTFO HOMMAT BTFO

Kannattaa hommien alkaa vähän varomaan että mitä syöpäpaskarasisminatsisontaa suoltaa tänne internettiin.

Joo. Sensuurihan on sensuuria vain kun sitä toteuttaa ei-länsimaalainen valtio.

Neekeri :D

Näin siinä käy kun annetaan parintuhannen yliopisto-anarkistien vähemmistön päättää maan kulusta koska ne huutelee kadulla enemmän kun kukaan muu.

ai oot neekeri

Ja vain väärän asian tukijat yllyttävät väkivaltaan ja levittävät propagandaa.

Tuskin lähtee espanjasta omin neuvoin ainakaan tänne suuntaan

jaahas, heräsin äsken ja sossusta on yritetty soittaa koko päivä

jos huomenna vetäisi kännit että uskaltaa soittaa takaisin sinne

Oletko niitä vapaaherroja?

Ite teen yleensä tollasissa tilanteissa niin että soitan ihan selvänä ja sitten sillä verukkellaa vedän kännit koska "ansaitsin" juoda sen kunniaksi kun uskalsin hoitaa asioita.

toivottavasti kohta olen

Olisikohan aika mennä takaisin takku.nettiin saatanan anarko-marko.

Mikäköhän siinä muuten on, kun olin itsekkin ennen kovin ahdistunut kun piti tuntemattomien kanssa olla tekemisissä. Silmät tuntui kuivuvan ja alkavan vuotaa, kun yritti katsoa jotakuta silmiin ja niska oli niin jäykkä, että kun katsetta käänsi niin pää nytkähti vammaisesti. Sitten nykyisen hikikomero-jaksoni aikani on jotenkin kokonaan kadonnut tuollainen ahdistus. Ei vaan enää kiinnosta.

Tekis mieli pelata noituri kolmosta. Pitäis vaan eka päivittää kone.
/blog

Paska peli

Onneks itellä on vielä noituri ykkönenkin kesken nii ei tarvi päivitellä

Käyn kohta paskalla.

*improving relations*

En vielä tiedä koska käyn paskalla, mutta ilmoitan kun asia selvenee.

pehme kiisu

Neekerikyrpäni jöpöttää, on aika rikastaa.

Ite kävin äsken

ai oot neekeri

thnak you sweden yuo truly are my graetest ally

*slowly crawls closer to you*
H-hold me tight, Sven.
*blushes deeply*

Juuh viinaa vaan. Juuh viinaa.väsinud Olen väsinud viinaa vaan.homottaa Juuh NEEKERI paha viinaa. Olen pehme vaan. viinaa homottaa Juuh.

Siinäpä + kuvassa 75% /mämmi/stä

>Ne nuoret, jotka viettävät ”liian kauan” aikaa internetissä, kärsivät todennäköisesti muun muassa ahdistuksesta, tarkkaavaisuushäiriöistä, masennuksesta, keskittymisongelmista, impulsiivisuudesta ja jopa ADHD:stä, selviää kanadalaisessa McMasterin yliopistossa tehdystä tutkimuksesta.

Juuh

>ahdistuksesta
diagnosoitu
>tarkkaavaisuushäiriöistä
nope
>masennuksesta
diagnosoitu
>keskittymisongelmista
juuh
>impulsiivisuudesta
juuh kait
>ADHD
emt kai tuo selviäis jos ottas pirii ja kattos toimiiko

Oispa

Miltä ahdistus ees tuntuu? Ahdistavaltako?
Itse en oo säälittävän heikko ihmisroska niin ei ahdista tai masenna.

*kiihottaa kansanryhmää vastaan*

sellane kiva pakokauhu, tekee mieli pakoon tai piiloon. sydän hakkaa ja kylmä hiki ja yms.. ei pysty oikein miettiin järkevästi ku haluaa vaan pois siitä tilanteesta. sillonku se ei oo päällä niin tekee oikeestaan mitä vain, että välttäis sen olotilan tulon uudestaan, ja yleensä helpoin keino siihen on olla tekemättä yhtään mitää

Jojo on aika koukuttava sarja.
Rupesin just kattoon neljättä tuotantokautta.
youtube.com/watch?v=ew5enka6LtA

mieslapsi

Svedupelle vittuun täältä!!

Itteki oon kattonut kaikki heti alusta asti, part 3 oli aika meh sen "monster-of-the-week"-rakenteen vuoksi, ainoa kritiikki nelosen suhteen on että SAATANAN HOMO KOICHI SAISI JO PAINUA HELVETTIIN SE SAA KOLME KERTAA ENEMMÄN RUUTUAIKAA KUIN KUKAAN MUU HAHMO

rassismi

*suoltaa rasistisia vihapuheita*

*kiihottuu*

KRP tulle koputtelemaan ovelle tota menoa

aion nyt juoda alkoholismiksi laskettavan viikkokulutuksen verran alkoholia, syödä pizzan, katsoa jääkiekkoa ja jalkapalloa ja pelata uhkapelejä

kiitos tyä ukot jotka tämänkin maksoitte

Tiedät kai millää sivustolla me ollaan?

Joo, "monster of the week" meininki kävi aika tylsäks, mutta kolmosessa oli tarpeeks hype hetkiä jotka piti mut mukana.
En aluks oikeen digannu nelosen esteettisestä tyylistä, koska se oli niin eri näkönen aiempiin verrattuna, mutta oon nyt tottunu siihen.

väsyttää mut en kuitenkaan sais unta

ei midist

LIKAISET AINOASTAAN ANIMEN KATSOJAT POIS
TULEE SAATANA ITKU KUN VITOSOSA SOVITETAAN ANIMEKSI JOS KOLMOSOSAN JA NELOSOSAN TAIDESUUNNANVAIHDOS OLI VAIKEA SULATTAA
RÄÄÄÄÄÄ

No et tietenkään saa. Eihän kello ole vielä viittäkään.

Itse katson animea kaikki päivät tyä_ukkojen rahoilla, hahhaa.
Haluaisin lukea mutta oon niin vitun laiska enkä löydä luotettavaa lähdettä mistä lähteä hakemaan niitä mangoja.

Sori, en ole ikinä hirveemmin animua kattonu tai mangoa lukenu. Jojoonkin tututstuin kaverin kautta.

Lukekaa se vitun manga rrrääääääää

anime peppu :DDDD

Olen väsinud

..mutta en voi mennä nukkumaan, täytyy korjata unirytmi

Syötän vaikka lusikalla kun ei nyt Cred Forums:ssa olla, käypäs katsomassa sivua bato.to.
Siinä on lähestulkoon ainoa sivusto joka ei lisää joka sivulle jotain paskaista puumerkkiään. Vaatii jostain syystä nykyään kirjautumista että pääset kaikkeen käsiksi, mutta joka tapauksessa paras sivu mangon lukemiseen netissä.

Kiitos, löytyy ainakin sitten töissä tekemistä kun vapaa aikaa riittää siellä ihan vitusti jostain syystä.

>aikuinen
>lukee mangaa
valitse toinen

oispa Snake

Oispa viinaa

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

>perseeseen

En tykkää animen Killer Queenistä.
Sen visuaalinen pointti on, että se ei yleensä ole hirveän uhkaavan näköinen ja kun se lakkaa olemasta muikea niin paska lentää tuulettimeen, mutta animessa se on jatkuvasti nyrpeän oloinen. Siinä ei synny minkäänlaista kontrastia.

Pitäisi kyllä perustaa sellainen tyä ukkojen valtio, jossa joko käydään töissä tai muutetaan muualle 45:sen painauma perskannikassa.

kolmas kalja lähtee tyä ukon rahoilla ja jay-z soi

Tykkään lihaksikkaista naisista, toivottavasti tämä ei ole mitään latenttia homoseksuaalisuutta

t. lihaksikkaista naisista tykkääjä

vai on se poika homo

Tein nälissäni puolet enemmän linssikeittoa kuin normaalisti ja nyt sitä on ihan vitusti.
Tää on muuten hyvää kun tuoresipulirouhetta sen kanssa.

Laitoitko piilolinssejä? höhöhö

Miks syöt aina noita linssejä, etkä mitään muuta?

Söin eilen paistettuja munia ja riisiä.

Täl muijal on isompi leuka kuin mulla ja faijalla yhteensä.

Oispa tönttörönttö jota halia ja pusia.

>nainen

Kertokaa van maiselle ohjeet paketin lähettämiseen ja mistä hankin paketin johon tavarat pakkaan

Postista

Postista löytyy paketteja ja niiden nettisivuilta ohjeet niihin merkintöihin.
Tuntuu aina vähän kallulta kun pitää lukea aina ne ohjeet kun lähetän äitienpäiväkortin, en ole lähettänyt kirjeitä kuin ehkä kaksi koko elämän aikana.

>stk en ole koskaan lähettänyt pakettia, tai edes vienyt mitään takuupalautukseen, koska oon aika 609

Juuh viinaa vaan

>feministihissaa
mistä näin hienon opinahjon löydän?

Oisko jatkoa eiliselle Itä-Suomen Uliopistolle.

Tuntuu helvetin omituisilta nämä Cred Forums-osaston jutut suomalaisista yliopistoista kun itselläni oli opettajina Veijo Hietasen tapaisia seksistä puhuvia vitsiveikkoja ja feministisestä filosofiasta sai femman päätymällä lopputulokseen, että feminismi on tasa-arvon edessä kuoleva ja typerä aate.

miten vittu tälläsia paikkoja ees löytyy? sano rehtorille että mitä vittua

se on vaan hommapsykoosissa koko äijä, varmaan kerran mainittu "historian unohtamat naiset" nii onki jo 90% sisällöstä

No se opetuksen laatu on aika paljon opettajasta kiinni. Ja sitten ku kohalle osuu se ideologisesti vammanen ihminen niin 5/5.

>postin verkkokaupasta ei saa tilattua yksittäisiä paketteja

Puuhko tai kysyykö kukaan nuissa uliopistoissa ees mitään? Vai nielläänkö siellä luennoitsijan/opettajan paska propaganda mukisematta?

t. en oo ees käyny amista loppuun

tehkääs uutta lankaa

Uus

Uleåborgissa ainakin luennot istuttiin hiljaa ja sitten mentiin kyselemään toisiltaan itsenäiseen opiskeluun.
t. hetken LuTk'ana lojunut

Hyvä maku jtp.