/mämmi/

Liipaisu-painos

Other urls found in this thread:

iltalehti.fi/talous/2015050319620796_ta.shtml
iltalehti.fi/uutiset/2016092722380245_uu.shtml
iltalehti.fi/uutiset/2016092722380409_uu.shtml
fi.wikipedia.org/wiki/Rutto
twitter.com/SFWRedditImages

MAAILMA!
AIKA ON PYSÄHTYNYT!

tultiin kyl joskus siihe tulokseen että se on alkusysähdys

Ei suomes käsittääkseni näitä sjw-liberaalimarxisti-propagandisteja pahemmin ole. UTAssa oli suht korkee kynnys kysymiseen mut se johtu oikeastaan ryhmien koosta ja pelosta et osoittautuu muita tyhmemmäks. Esseisiin sai kirjoittaa mitä vaan settiä kuhan argumentointi pysy koherenttina. Luennoitsijoiden "puolueellisuus" näkyi ehkä siinä et oma asiantuntijuus ylikorostui kurssin sisällössä hieman, esim. yhteiskuntafilosofiassa saatto harpata reilusti anglo/germaani/fransmanni-suuntaan. Jopa sukupuolitutkimuksen opetussisältö on monipuolisesti yleissivistävä eikä mitään transu-hyväksyntää.

Ei kannata uskoa kaikkia meemejä kanadalaisella shemale-shakki-fanifoorumilla.

Oispa tönttörönttönen

muistutan, että nuorempi Joseph on paras jojo

mun pierut haisee ihan ripulilta

Totta.
Battle Tendency on paras.

Onko muuten mitään hyötyä jyrsiä parasetamolia kipuilevaan jalan/nivusen seudun... liitoksiin tai jotain. Kai se on jänteet tai rustot, kun ei hermotyyliin säteile muualle.

töpörödött törpördögök?

nää on mun lempi jojo

Suositelkaa jotain viihdyttävää leffaa kun on haikee olo laskuissa, itselle tuli mieleen Akira, Redline tai sitten joku Arskan leffa mutta tuntuu että on nähnyt kaiken

hupikek

Heino otsikko iltapaskassa

Silmiä verestää ja selkään sattuu, onko tää nyt se syöpä?

Voitteko te homot ny vittu pitää turpanne kiinni tosta lempi animestanne ees yhen langan ajaksi?
En mäkään täällä linkkaile muna pystyssä pablo escobarin kuvia ja lausahduksia vaikka narcos oliki iha jepa sarja.
Koittakaa ny tajuta että toi teidän fanitus on ihan vitun syöpästä.

Sanotaan vaan että toivottavasti oot selvittänyt asiasi ;)))

Ai pilarimiehet vai?

jos et tykkää jojosta niin voit vetää itsesi jojoon

Voisin kyllä runkata tänään.

Ei ku satumaiset huoltajat

Taitaa kyl oikeesti mennä että jos tykkäät jojosta nii vedä ittes jojoon.

En tiedä, kokeile? Mulla se ei auta yhtään mihinkään vaikka söisin 2g, eli ibuprofeiinia otan tommosiin vaivoihin. Jos se kipu on hyvin paikallinen niin geelitki voi toimia mut ei niist muut etuu oo ku et vatsa ei rasitu. Arpoisin kyl et sul sattuu lihakseen eikä rustoon. Jos muutaman päivän kuuri ei auta nii kantsii selvitellä vikaa tarkemmi.

Ei.

Hmm oon syöny niin paljon punajuurta että mun anime on violettia

Tämä on jämiä isommasta lihaskipuilusta, johon tuli relaksanttia ja semmonen gramma ibuprofeenia päivässä viime viikolla.
Voihan nämä olla jotain pikkulihaksia, jotka jäi oikkuilemaan vaikka isommat toimii melkein normaalisti.

törpikek

Mitä puoluetta /mämmi/ kannattaa?

Kaikki tuntuu olevan paskoja. Ennen kannatin Perussuomalaisia, mutta nyt olen aika vakuuttunut että se on vaan vasemmiston väärä-lippu puolue.

RKP

äänestän kepua

Tokyo Gore Police
Versus
Tom-Yum-Goong
Hard Boiled
16 Blocks
Assault on Precinct 13

Aattelin että äänestä sitä kaikista "rasistisinta ja fasistisinta" puoluetta.

En oo koskaan äänestäny. Enkä äänestä.

kiitän

Kannatan kaljapäivää. Ihan sama minulle keitä siellä häärää.

Kaksissa viimeisissä vaaleissa äänestin kepua.
Olen kyllä useimmista asioista enemmän samaa mieltä kokoomuslaisten kanssa, mutta en pidä niistä ihmisinä.

Tällä hetkellä en mitään. Pitkään oli SDP mut viimeistään Rinteen myötä on usko kadonnu täysin. Vaalikonetulosten perusteel on äänestäny Oras Tynkkystä ja Nils Torvaldsia puolueesta piittaamatta.

Ne fanitta homosteluanimea. Ovat siis sekä homoja että animehomoja, eli sitä syöpäisintä syöpää jotka ärsyttää ihmisiä pakonomaisesti. Niiden hiljentäminen vaatisi väkivaltaa joka ei nykyteknologialla onnistu internetin läpi joten parempi kun vaan scrollaat ohi kun huomaat homostelevan animehintin.

Antakaa ammattilaiskärkiä miten lihoa halvalla

pähkinät

Kokoomus koska
>en ole ruotsalainen
>en ole bönde
>en elä idealistisessa mielikuvitusmaailmassa

liiku vähemmän

Harrastan vastaan äänestämistä.
Eli en äänestä RKP, Vas, SDP, Vihr, mutta muut puolueet (yleensä) ei haittaa.
Kepua kerran eduskuntavaaleissa, ja Niinistöä kahdesti presidentiksi, mutta en tieten Sipilän Kepua jaksa äänestää.

suklaa
paska
teline
johannes
sibs

Olen äänestänyt aina vihreitä, jos niillä on mahdollisuuksia mennä läpi, muuten sit jotain muuta vasemmistopuoluetta. Perseestähän nekin on, mutta pienin paha.

chilipähkinät?

...

En oikeen mitään, koska mikään puolue ei aja asioita jotka itse koen tärkeiksi.

Viime vaaleissa äänestin RKPn heppua, en puolueen takia, vaan lähinnä sen takia että se oli nuori, fiksu äijä, joka lupas ajaa mun kotiseudun asioita.
Ei vaan päässy hallitukseen, joten voi voi. Toinen, persujen ehdokas, jota aattelin myös äänestää pääs kylläkin, joten ei mua hirveemmin haitannu. Harmi että Soini hiljensi sen kun se yritti puhua asioista jotka ei olleet Soinin mieleen.

En kyl enään äänestäis sitä, lähinnä sen takia että mun poliittiset kannat on jyrkentyneet helvetisti viimesen parin vuoden aikana.

Nykyään äänestäisin vittu täys natsi puoluetta jonka päämääränä ois jokaisen ei suomalaisen pois ajaminen suomesta, jos sellainen puolue olisi.
Suomi kansan pitkän tähtäimen etua ja turvaa ei aja mikään puolue.

Persut on vaan Soinin sätkynukkeja, ja Soinin isämmaallisuus katos kun se pääs hallitukseen.
Kokoomus on täynnä likasia EU shillejä ja globalisti paskoja jotka on valmiita myymään suomen Nestlelle tarpeeks isoista rahoista.
RKP on turha hurripuolue.
Demarit ajaa vaan ammattiliittojen ja EUn etuja ja eivät piittaa paskaakaan Suomen tulevaisuudesta.
Vassarit on kaappi kommareita ja maanpettureita.
Vihreet on "refugees welcome" ituhippejä ja maanpettureita.
Kristilliset on hihhuleita.

Haluaisin vain puolueen joka pistää Suomen kansan edun kaiken muun yläpuolelle. Meitä on vaan 5 miljoonaa. Jos me ei ajeta omia asioitamme, ja suosita omiamme, niin ei kukaan muukaan niin tule tekemään.

kirvelevä ribale aiheuttaa ruokahalun menetystä
normimaapähkinät lihottaa paremmin

>vihreät
>vasemmisto
>pienin paha

Joo, ehkä kannatusluvuissa, muttei tosiaan aatteissa.

Viddu, unohdin kokonaan kepulaiset.
Ei niistä perkeleistä tiedä mitä ne oikeen edes ajaa nykyään. Tuntuu olevan vaan kokoomuslaisia maaseudulle.

Oispa

Kuka muuten ostaa niitä Lidlin wasabipähkinöitä? Niitä on aina ihan vitunmoinen läjä kun kaikki tonkii ne chilipähkinät siitä laatikosta, mutta kai ne johonkin häviää.

eli jooh tämä

Juo rypsiöljyä

lidli on perseestä

Ostin kerran
Ei sovi wasabi yhtään pähkylöihin. Vähän kun tulista sinappia olis sotkettu sinne

Mitkä pähkinät on hinta/kalorisuhteelta parhaita

Pähkinä brändin pähkinä

tahtoisin imeä peppureikää

tein ton näköset pähkinäpussiin haha lälläslää!

Monet pähkinäpensaat pärjää aurinkoisella pihalla, jos ilmaisia haluat.

Juuh. Kokeilin ja niistä tulee sellainen lievä "poskiontelot painuu kasaan"-fiilis, mutta ei ne maistu hyvältä.

Niin?

Vasemmistolainen politiikka on se, mikä nosti Suomen hetkessä Venäjän vallan alla olleesta kehitysmaasta yhdeksi maailman parhaista paikoista elää. Asiat ovat lähteneet luisumaan päin vittua aika tarkalleen siitä hetkestä, kun kokoomus päästettiin hallitukseen ja jos ei ole aika vitusti omaa pääomaa taskussa niin on yksinkertaisesti vitun tyhmä, jos tuon puolueen kannattamaa pääoman kuppaamista suurpääomalle ja kavereille kannattaa. Kepun voi jotenkin ymmärtää jos asuu jossain Peräseinäjoella eikä ikinä halua muuttaa pois äidin luota.

Neekerikeskusteluksihan tämä tietysti laudoilla aina menee, joten siinä vaiheessa voi todeta, että Suomessa ei ole yhtään puoluetta joka puolueena olisi tehnyt mitään tulvaa vastaan, persujen natsit rasvaavat kiltisti peräaukkonsa kun Soini käskee, ministeriautossa on kuitenkin niin kivaa. Oli muuten demari, joka torppasi oman uransa tuhoten lain, jolla jokainen neekeri olisi päässyt Suomeen hoitamaan vaivansa meidän verorahoilla. Kokoomuksen johtamassa hallituksessa.

Mä. Parempia kuin chilipähkinät.

>Oli muuten demari, joka torppasi oman uransa tuhoten lain, jolla jokainen neekeri olisi päässyt Suomeen hoitamaan vaivansa meidän verorahoilla
Kukas tämä sankari on

Suomessa jaetaan muuten edelleen aika helvetin monta miljardia euroa yritystukia eli todella vasemmistolainen talouspolitiikka jyllää edelleen. Finnair ja VR ovat edelleen valtio-omisteisia yrityksiä. Joten milloin tämä vasemmistolainen talouspolitiikka loppui? Suomen julkinen sektori ei ole koskaan ollut niin suuri kuin nykyään.

>Viime vaaleissa äänestin RKPn heppua, en puolueen takia, vaan lähinnä sen takia että se oli nuori, fiksu äijä, joka lupas ajaa mun kotiseudun asioita.
Jatkossa voisit vaikka olla äänestämättä, jos et edes ymmärrä että Suomessa äänestetään puoluetta.

Olet nyt antanut äänen pakkoruotsin ja suomenruotsalaisten etujen tukemiselle kaiken muun ehdolla.

Itse asiassa todella moni suomenruotsalainen on muuttamassa Ruotsiin suomalaisten rasismin takia.

>torppasi oman uransa tuhoten lain

Se jätkä oli eläkeiässä eikä muutenkaan ollut asettumassa ehdolle seuraaviin vaaleihin.

...

Kari Rajamäki. Kritisoi muuten myös "turvapaikkashoppailua" noilla sanoilla jo yli 10 vuotta sitten.

Oon pitkälti samaa mieltä sun kanssa, mutta ongelma on se, että sitä vasemmistoa joka nosti Suomen ydeks parhaimmista paikoista elää maailmassa, ei enää ole.
Moderni vasemmisto on muuttumassa kovaa kyytiä vain liittoja palvelevaks, byrokratiaa kasvattavaks syöpäkasvaimeksi, sekä amerikkalaista SJW hömpötystä apinoiviks maailmanparantajiksi.
Kanta Suomalaisten hyvinvointi ja etu ei enään ole Vassareiden ajama asia. Ne on yhtälailla mukana EUn ajamassa projektissa tunkea joka vitun kolkka Euroopassa täyteen arabeja ja afrikkalaisia.

Ne oli ekat vaalit jossa äänestin, ja en silloin vielä tiennyt kuinka syöpäinen RKP on.

Näin tänään mustan miehen kaupassa. Heti tuli paniikki päälle että meinaako se ryöstää sen paikan.

Kokoomus on ollut hallituspuolue Kekkosen kuolemasta lähtien niin ei se varmaan ainakaan niitä äänestämällä lopu.

Toki jos saisivat kaiken vallan niin Finnair ja VR olisi hetkessä myyty kavereille vitun paskoilla sopimuksilla, vähän niinku Finlandia-vodka.

iltalehti.fi/talous/2015050319620796_ta.shtml

Teen makaroonilootaa, laitan siihen tomaattipyrettä.

Kahdesti kassalla on tullut Uka Uka ovesta.
Ensimmäinen kyseli vessaa englanniksi, ja toinen poistui takaovesta, luvan kanssa.
Kumpikaan ei ostanut mitään.
Sisäistä juutalaistani vitutti.

Mitä vittua? Mun sipulista tulee jotain valkosta nestettä kun leikkasin sitä, muistuttaa vähän spermaa. Mitä se on?

Juuh semmose kys setit sieltä.

Olen jo kahden vuoden ajan aikonut käydä yli opiston salilla, mutta kuumottaa liikaa kun en tiedä miten siellä pitäisi toimia ja olen manlet skeletor

Tais taskussa lähtee jotain

Kokoomus

t. Aalto-kylteri

Odotin tänään bussia ja kaks ählämiä tuli siihen mun viereen. Laitoin heti kännykän takasin taskuun ja valmistauduin tappeluun. Onneks siihen tuli sitten muitakin ihmisiä hetken päästä.

Globalismin vastustaminen on vammaisin politiikka koskaan joka vain nussii valtion mahdollisuuden olla kilpailukykynen kansainvälisillä markkinoilla. Jos sinä, Adbul ja Ching Chong teette yhtä paljon töitä mutta jälkimmäiset alle puolen hinnan niin saa olla aika helvetin tyhmä idealisti että valitsee ensimmäisen.

Itellä ainut paikka missä oon käyny kuukausiin koko opistolla on sali, muualle kuumottaa liikaa mennä

Kuulostaa sipulimehulta.
t. sipuli pro

Kävin kaupassa mällään sipuleihin; taktiikka toimi jälleen

Ei siel mitään salaista etikettiä ole. Älä törmäile ihmisiin, laita painot sinne mistä otit ne, ja jos hikoilet rankasti nii pidä mukana pientä pyyhettä. Päätä etukäteen mitä teet (esim. kyykky/jalkaprässi+penkk/dippii+ylätalja/leuanveto) ja alota pienistä painoista, ei kukaan niit tuijota. Kun oot tehny noita "isoja" liikkeitä niin voit lopuks vatkata vaikka hauiksia.

No sehän se vähän on. Siksi puhuinkin heti alkuun pienimmästä pahasta, jokainen puolue tuntuu suoraan sanottuna aika vastenmieliseltä.

Persujen piti olla maahanmuuttokriittinen vasemmistopuolue, mutta lopputulos oli kokoomuksen kyrpä perseessä, eli sekin vitsi voidaan hiljalleen jo ohittaa.

>SMP:n seuraaja
>vasemmistopuolue
Juuh elikkäs semmoset historian vääristelyt sieltä.

Onko aura olut hyvää? Vois käydä hakemassa salkullisen

On se ihan hyvää, mukavaa vaihteluu. Paikallisessa toi on hanaolut ja halpa tuoppi, ei pahempaa

Globalismin vastustaminen ei tarkoita etta on vastaan kansainvälistä kauppaa.
Moderni globalismi ei ole pelkästään kaupanteon edistämistä. Sita ajavat tahot aktiivisesti heikentävät kansakuntien itsemääräämis kykyä, pyrkivät poistamaan kaikki ihmisten liikkumista rajoittavat tekijät (esim rajat), ja tunkevat monikulttuurisuuden aatetta kaikkiin kulttuurisesti homogeenisiin maihin.
Kuva liittyy.

Itse rakastan Suomea ja Suomen kansaa aivan liikaa ollakseni valmis myymään maamme ja kansamme tulevaisuuden pois vaan sen takia että joku vitun rikas jutku tekee 5% enemmän fyrkkaa myymällä meidän kansallisomaisuutemme pois.
Suomi kuuluu Suomalaisille. Tää on meidän esi-isiemme maa, ja on meidän velvollisuus taata että meidän jälkäläisemme perivät sen vähintään yhtä hyvänä paikkana kuin se mihin itse synnyimme. Modernista globalismista ei seuraa Suomelle, tai Suomen kansalle, mitään hyvää.

No sellaisenahan se on itseään mainostanut. Työväenpuolue ilman sosialismia.

Joka kuuluu poliittiseen keskustaan.
"Työväenpuolue ilman sosialismia joka kuuluu poliittiseen keskustaan" on suoraan otettu puolueohjelmasta. Onko tää se kohta missä yrität vääntää että työväenpuolue automaattisesti tarkoittaa vasemmistopuoluetta?

No aika Orwelliksi mennään, jos työväenpuolue on oikealla.

Ei ne mitään ajakaan, hallitukseen pääsee nostamaan palkkaa kunhan vaan ei esitä yhtään mitään mielipiteitä mihinkään suuntaan. Paitsi välillä vähän mukamas laittaa hanttiin kun palveluita taas napsitaan kauemmas ja vittu jotenkin ne pääsevät aina eduskuntaan. Väittäisin kuitenkin että loppuu kepun loru tässä muutaman sukupolven sisään t. megabönde.

...

Eli et ole vielä käsittänyt että "työväenpuolue" on meemi sana joka tarpeen tullen pätee mihin tahansa puolueeseen? Ja että "työväenpuolue" on ollut käytössä poliittisesta spektrumista huolimatta täysin vapaasti? Jos et edes pysty tällaisista asioista näkemään läpi niin ei ihme että äänestät vasemmistoa.

Piraatti koska asia aliedustettuna etus kunnassa.
Vituttaa tosin kaikki Harjanvarret.

Hitto kun hutasen välillä puhelimella vastatessa nimikenttää ja google ehdottaa siihen sitä automaattitäyttöä, joku päivä vielä mokaan ja tulee kokonimi tänne postattua

keitin just vahingos vähä jauhelihaa

onks se syötäävä

Niin, siksi äänestän niitä oikeita työväenpuolueita. Olikohan toi nyt ihan fiksu argumentti?

Maista

"Oikeita" "työnväenpuolueita".
Voisit aloittaa puhumalla asioista oikeilla nimillä.

Miten keitetään vahingossa jauhelihaa?

Tuskin siihen kuolee, mutta miksi vitussa keittää jauhelihaa?

>vahingos

iltalehti.fi/uutiset/2016092722380245_uu.shtml
kulttuuri omaksuttu

helposti kun menee paisto vituiks ja lihoista lähtee nesteet

t. erihomo huippukokki

Mahtaakohan tuollaisen kehityskallun kanssa olla hirveästi puhuttavaaa.

>Ensimmäinen päivä on lauantai
Vittu

Puuro on paskaa, suomalaiset rasisteja ja maa olemuksellaan ajaa itsemurhaan.

Miksi ihmeessä pidättelemmä näitä ihmisparkoja täällä vasten heidän tahtoaan?

mieleni tekee piiskaa

No jos on niin kallu, että heittää läskit suoraan jääkaapista lämpenemään kylmälle levylle.

Hevosen kyrpä

meil samit

>Äänestää kokoomusta
Jaa vai notta haluut ameriikan malliin.

Ihmettelen tässä itsekkin. Suomessa ei ole oikeita "työväenpuolueita", ei edes niitä vasemmistolaisia "työväenpuolueita" mitkä ovat jotenkin juurruttaneet itsensä ainoiksi mahdollisiksi "työväenpuolueiksi". Sinun täytyy vain tunnustaa itsellesi nämä pari faktaa.
>"työnväenpuolue" on yleistermi puolueelle joka ajaa työssäkäyvän väestön asemaa (lue, ei pelkästään duunareiden tai tehdastyöläisten) eikä päde pelkästään vasemmistopuolueisiin
>nämä vasemmistopuolueet jotka loivat itselleen brändin olevinaan ainoita työväenpuolueita ei enää sellaisinaan ole, ja SDP ja vasemmistoliitto eivät todellakaan ole synonyymejä työväenpuolueelle
Käydäänkö vielä kertaalleen läpi?

keitin makaroonia samalla ja tippu vähän jauhelihaa tonne makaroonin sekaan

Mitä sitten?

rahat tulee vasta maanantaina

>samit
no ei nyt ihan

Mitkä rahet?

miksi ei

Jos ei rahat riitä niin hommaa ittes valtion hotelliin viikonlopuksi.

se on pilalla nyt

tää. voi vitun vittu kun potuttaa. oisin saanu jo toimeentulotuet huomena mutta olin täyttäny sen kännissä ja sählänny sinne vääriä tietoja niin nyt myöhästyy ens viikolle

Jos saa laskuvarjoja siihen mukaan niin mikä ettei.

tarvitsissiko toimeentupo-apustusta?

Ite teen jauhelihaspagetit silleen että keitän spagun ja vauhelihan kerralla. Kätevää.

Vois runkata
*runkkaa*

äää jätkä on runkkari

Joku rämpyttää jotain pianoa/kitaraa yläkerrassa aika lujaa.

>älä harrasta liikuntaa
>oikea pohje tuntuu siltä että ois tehny kyykkyjä 5 tuntia putkeen
mitä vittua

oiskohan asumistuki
t.eri asumistuen odottelija

oon homo *homoilee ihan saatanasti*

Aika homoa

sano että soittaa paranoidin :D:D:D:D

Mee töihin
t.neekeri

Tais tulla noutaja

Mitä mieltä ootte siitä kun Obama nyt vihdoin ja viimein myy internetin kontrollin internationaalisille ja yksityisille tahoille?

Sen jälkeen enää ei päätäkkään internetin sisällöstä ja puolueettomuudesta Ameericaa vaan Venäjä, Kiina ja kumppanit.

Häviääkö anime vihdoin ja viimein internetistä?

Ei vittu jätkät nyt runkataan.

ehkä vuoden päästä kun loppuu päivärahat

Tosiaankin yllätävän suomalaista meininkiä.

Siirrytään takaisin 90-luvulle ja kaikki ware pitää jakaa fyysisinä kopioina

Miksi häviäisi, kun se tekee länsimaalaisista heikkoja miesvauvoja

Nytku viel normot vittuun netist ja lankamoodemit takaisin ja asiat alkaa olloon perkeleen hyvin.

venyttele

Cuckoomus ei tee mitään työllisyyden eteen, myy Suomen ulkomaille ja tekee perusjampan elosta paskaa ja tappaa pienyritykset ku pitää isoja imeä posket lommolla.

Kepu pettää aina.

SDP joka suuntaan venyvä vässykkä puolue josta ei ota mitään tolkkua. Voittaa kuitenkin seuraavat eduskuntavaalit.

Perseilijät on pahemman luokan takin kääntäjiä ja luotto niihin paskoihin meni täysin.

Ruottalaiset on suomen jutkuja ja Cuckoomus 2.0

Kristityt on merkityksetön filleri-puolue

Vihreät keskittyy liikaa ympäristöön ja LGBTWTFBBQ vähemmistöihin ja ovat turhan pieni puolue saadakseen mitään aikaa.

Vasurit on liian pieni saadakseen mitään aikaan. Ite olen jotain vanhoja herroja sieltä äänestäny.

Pitää kai seuraavaksi kattoa jotain näistä rääpälepuolueista - Piraatit sun muut.
Löytyis joku ehdokas joka kannattais ja tukisi pienyrittäjyyttä, osais pitää kotimaiset isot yritykset täällä, vähentäis byrokratiaa, tois kunnolliset aselait tänne, potkis elintasopakolaiset helvettiin, pitäis koulutuksen hyvän tasoisena näiden nykyisten leikkausten sijaan ja ylläpitäis jonkin sortin sosiaaliturvan kansalaisille jotka sen ansaitsee - rotat saa kuolla mun puolesta.
Mutta kun ei niin ei.

Montako tuotantokautta animea teette päivässä? Itel 1-10

Syväsuoni tromboosi.
Sä kun et oo liikkunu niin sulle on tullu jalkoihin verihyytymiä ja nyt sitten joku niistä on kasvanu niin isoks että alkaa haitata verenkiertoa.
Tai sitten se hyytymä on irronnut, lähtenyt liikkeelle ja sitten välillä jumittaa sitä verenkiertoa.

Nuo puutumiset jatkuu kunnes ennen pitkää se hyytynyt paakku savuttaa joko keuhkosi(kivuliasta, saatat "hukkua", voit selvitä), aivot(aivoinfarkti, saatat selvitä, aivovammaa), tai sydämesi(periaattessa sydänkohtaus, veri ei mee mihinkään vaikka se pumppaa ihan pirusti ja sitten hapen loppumisen myötä kaikki lihaskudos kuolee ja se stoppaa, et luultavasti selviä kun sydänpitäis leikata auki jotta sen tukoksen sais pois ja sitten kuolistikin siihen, se on menoa sitten.)

oon päivystäjä
*päivystelee*

Hajoo aamuihis

PÄIVYSTÄJÄ

Luulen että se uusi-netti suunnitellaankin enemmän tämmöisen facebook toiminnan ympärille ja normokäyttäjälle... Ja erityisesti sen normokäyttäjän kontrollointiin.
Paikat niinku tämä 4kaani on ne jotka tyhjennetään.

Mistä kannattaa lukea uutiset nyt kun MV-lehti suljetaan?

...

Kerran käppäillessäni kotikulmillani, ihmettelin vastaantulevaa autojonoa, jonka synty tuntui jokseenkin merkilliseltä koska kyseessä harvakseltaan liikennöity tie.

Noh, letkan tullessa kohdalle oli se kyllä aika näky kun jonoa vetää somalimuija vanhalla japaninpaskalla kaasu pohjassa, kytkin puolivälissä ja vaihde ykkösellä ja takana tulee kolme muuta läpeensä kyrpiintyneen näköistä kuskia, kaikki yrittäen turhaan päästä mistään ohi.

Sääliksi lähinnä kävi sitä ensimmäistä autoa. Sen palaneen kytkinlevyn paskaisen käryn haistoi kymmenien metrien päähän. Toisaalta myös mietin ajettiinko siinä kortitta, vai mistä lähtien noilla ottein on inssistä päässyt läpi?

Itellä oli vaan syväsuoli tromboosi
Hyytynyttä kiinteää paskaa joka tuli lopulta räjähdysmaisesti aunuksesta ulos

Miksi se suljettaisiin?

Ei palvelimetkaan ole enää suomessa.

missä odinin pojat oli

Se on paha jos saavuttaa aivot.

>monta päivää ei tee mieli edes ajatella pornoa
>halut kateissa
>yht'äkkiä raivokas seisokki
>sano peenorille "Good to have you back, sir."

Välillä tulee ihmeteltyä mitähän mun kissa ajattelee musta.

Eivät ainakaan läsnä

Rasistit oli paskomassa viattoman maahanmuuttajan kytkintä täysin ilman provokaatiota.

Etkai sä sitä kissaa pannu

suljetaan kuten piratebay, eli suomalaiset netinmyyjät joutuu väkisin estämään, mutta proxyn kautta ei mitään ihmettelyä

...

En, vaan aloitin runkkulakon että herra kenraali ei taas saa burnoutia.

Aika low test meno.

OISPA RITITÖÖPIUPAUPUHTÖÖT

Laukesin muuten pari päivää sitten housuihin yöllä ittekseni. Oonko taas teini?

Pelaisko Metroid Prime (se pelikuutio versio) vai Ace Attorney 6?

Muistan kun vain vuosikymmenen sitten vielä toistettiin jatkuvasti että nettiin ei mitään henkilökohtaisia tietoja. Kyllä ne ajat ovat muuttuneet.

Sitä jossa pelaat söpönä tytynä

Mulle ei ikinä käynyt noin edes teininä

Juuh elikkäs sain esarin ekaa kertaa vedettyä kokonaan taakse tossa pari viikkoa sitten. Ihan vitun kivuliasta eikä niin voi runkata.

t. 21 v

Älä pelaa kumpaakaan. Ovat muuten ihan täyttä paskaa kummatkin. Ainiin mutta katsot muutenkin paskaa päivittäin, noh siinä tapauksessa ymmärrän.

Kiva tietää

pelasin cs ja olin kuitenkin puolet ajasta puhelimessa
kuvassa ruotsalaisten lasten ilmeet

OBUMMER TOORK UH INTERNETS

Itsellänihän se on mennyt tuskitta taakse syntymästä saakka.

Pistetään pojat uusi puolue pystyyn.
IRSKTIR!

oisko kannattanu skidinä venytellä esaa

onko sulla ruotsalaisia lapsia?

Onko sulla se phimoosi?

Mä kuulin että yks tyyppi jolla oli se parani siitä kun se käänty juutalaiseksi.

Muistan kun joskus 11 vuotiaana pakotin vetäsee sen taakse, alko kuumottaa että jos se ei mee takas enää terskan päälle kun oli niin kireä. Tälleen jälkeenpäin on kyllä kiitollinen tai olis varmaan tullu lääkärikeikka myöhemmin elämässä.

Ite joskus 17. Kyllä se siitä venyttelemällä lähtee.

En kyllä koskaan tule keneltäkään kysymään.

Pelaa Primeä koska godtier

ei mutta joukkueessa oli

eipä tuota varmaan koskaan pääse käyttämään että mitä siitä huolehtimaan jtp

Kannattaa intissi lähtee kuskiksi jos haluaa/tarttee venyttää esaa :_____________D

Miks ihmiset vieläkin välittää musta? Oon aikalailla täysin turhake. Ei siinä että valittaisin.

>saa vedettyä taakse vain kun kiki velttona
>saa seisokki

Runkkasin ja nyt pelaan videopelejä.

Taitavat puhua paskaa

Ei toimi minulla ainakaan t.valmiiksi läski jolla pähkinät saavat vaan vatsan toimimaan paremmin

Lopeta meemuilu. Asia on vakava.

Ei oo puhdasta haarukkaa tai lusikkaa niin syön kauhalla.

Oispa

Itsehän keräilen ruokani metsistä ja roskiksista ja syön sormin milloin missäkin tuulensuojassa.

koska aattelit lopettaa?

Sitten kuin on

Mietin että vois kirjottaa mietteitä ja tuntemuksia ihan tajunnanvirtana vaan. Jotain semmosia juttuja mitä itse tunnistaa välttelevänsä kuten esim. suhde vanhempiin, lapsuuden jutut, introverttiys ja sen perimmäiset syyt jne.

Kuulostaako homolta tai teennäiseltä?

it's user's birthday, wish him well!

Homolta juuh

juo vaan viinaa

Joo.

iltalehti.fi/uutiset/2016092722380409_uu.shtml

mitäs kajjaanissa

Rauhallinen muslimi kokoontuminen

Itse olen videoinut itseäni ja pitänyt niinsanottua videoblogia. Ehkä enimmäkseen sillä syyllä että voisin kattella omaa kehonkieltä ja yrittää parantaa assburgerisuuttani. No, eipä tuo kai auttanut mutta on ihan kivaa aina katsoa ajassa taaksepäin ja nähdä että miltä itsestä tuntui tuohon aikaan. Päiväkirjankin pitämistä olen miettinyt, kun tykkään aika paljon lukea muistelmia ja elämänkertoja yms. Aika autistista hommaa varmaan mutta jooh.

Jaahas. Hommat taas tullu paskapostaamaan. /mämmi/ pilattu.

Kuka edes haluaisi iskeä jonkin vitun Kajaanin lentokentälle

>tfw no iso tissi suomi gf

hyttynen yllyttää lentelemällä jatkuvasti ruudun edestä
ei jaksais laittaa valoja ja metsästää

Itsehän en pysty katsomaan itseäni edes peilistä

Minusta autistisempia on ne jotka eivät itsetutkiskelua harrasta.

oispa isompi pippeli

>Kajaanin lento_asema

Kirjaimellisesti kiitorata ja aaltopeltihalli 70-luvulta.

oho, uusii enkkudubattui naruto jaksoja

vois läpäl kattoo

Juuh elikkäs Prime.

Voi apua haluan ottaa teiltä kaikilta suihin, kuolata nyymien haarovälit ihan märiks ja juoda kaiken mitä te mulle annatte.

Juu sellasta se on

Turpaan

Toissa kerralla piraatteja (no tarkalleen se oli Liberaaleissa, mutta ne jotenkin yhdistyi niiden vaalien ajaksi), viimeks kepulaista. Olin lähellä laittaa persun eduskuntaan, mut sit toisessa kyselykoneessa oli paremmat kysymykset ja kepulainen enemmän mun kans samaa mieltä.

Kuka /mämmipuolue/ täällä?
> rottien tuet 3x
> mamut vittuun
> valtion kustantama huora kaikille yksinäisille

Muistat nyt musan joka soi Phendrana Driftsissä


Mikä on tuo punainen laite taaempana?

Juu, hanki omat juomasi vaan.

No tuu ottaan, mitä sä vielä odotat?

Pyörätiellä tuli vastaan partavauva n. 10 v ikäinen suomalainen tyttö seuranaan

Näyttää virtuaalipojalta

Toi ensimmäinen kyllä vittuun

Juuh elikkäs näin olis näppylät.

> pelaa Prime 2: Kaikuja koska se on kuulemma hyvä
> alkaa mukavasti, chillaile ympäriinsä ja ammuskele moloja
> sitten vaikeustaso nousee yhtäkkiä äkkijyrkästi tasolle Mt. Everest
> yritä jotain pallopomoa parikymmentä kertaa ennen kuin onnistut
> lähin save on tottakai 10min ennen sitä
> pure hammasta, ehkä tää tästä paranee
> no ei vitussa, vaikeustaso jatkaa nousuaan

Ja sit ne vitun dinosaurukset. Ei kuole millään, hyppii kuin teräsmies, ja jos niitä on enemmän kuin kaks ja ovet suljettu, se on sitten Samuksen teurastus siinä.

Luovutin vähän niiden dinojen jälkeen ja totesin että vmp.

Miten niin monet uskoo sokeasti mediaan?

Minä luulin että se on pieni pölyimuri joka leijuu ilmassa.
>Timesplitters 2

Kuinka helvetissä tuota tulee operoida ilman niskakipuja?

bannini ovat päättyneet

Ei toi must niin kummonen ollu kun pelasin sitä joskus aikoinaan.

Toimistotuoli jonka korkeutta voi säätää säästää suurimmilta kivuilta.

No dodgeet ne vitun dinot ja tulitat perseeseen, dark souls style.

Juu noi välipomot on vitun anaalista.

>ilmeeni kun Spider Ball Guardian ja ei aikaisempaa tallennusta, jonka avulla hankkia enemmän energiatankkeja

>tee lapsi
>kasvata sitä 10 vuotta
>luovuta kehitysmaasta tulleelle pedofiilille lässykampanjan kannustamana
Jotenkin eivät vaikuta kauhean fiksuilta nämä Unelma ihmiset.

Ei niitä pysty dodgeemaan kun ovat sua nopeempia. Ja sit ne hyökkää joukolla.

selällään maaten väkkyrä päähän teipattuna

Painaakohan ees paljon enemmän kuin modernit VR-lasit

Kyllä itella muistan että ois onnistunu.

Eti sieltä maastosta joku este ja johdata niitä sen ympäri. Älä mee liian lähelle, mutta ei liian kauaskaan.

Täytyy ymmärtää

se siinä vähän oli se ns. ongelma

tai yks kymmenestä ongelmasta

Vittu mul on jotain ihme paiseita/veri purkaumia mun kainaloissa, sisäreisissä ja nivusissa.
Ne on helvetin kipeitä, vuotaa verta ja mätää aivan perkeleesti, ja vaikuttaa tulehtuneilta.
Lol apua.

mustarutto, tuli irakilaisten mukana.

paiseruton oot onnistunut saamaan,onnea

karvased sabad

Googletin ja se ois toi hikirauhastulehdus

t. pierulääkäri

Siis onko meillä patrisiaani keräilijä täällä? Velinyrkki

Ottaisin kuvan mun setistä mut en jaksa.

Verirutto

Sitta need karvased sabad, ISO TISSI SUOMI GF NOW

lol jäbäl o rutto :DD:D

se ois toi keuhkorutto

Painaa. Ei tota pystyis pelaamaan jollai hikinauhalla. Niska menis vaan paskaks.

Ota kuva, niin diagnosoin.

t. läägäri (not really ::DDD:D:D)

Kappas, kohtalotoveri

Ei ole rutto.
Oon löytäny näitä vittusaatoita ennenkin mun kehosta.

Voi muuten ollakkin.
Aika saman näköisiä noi jos hakee kuvia.
Hyi viddu mitä mä teen!?

Jooh, ootko nyymi saanu c-vitamiinia milloin viimeks?

Vitun tollo, keripukin hommasit toisella vuosituhannella.

Menet nyt metsään syömään ketunleipiä.

Huomasin että suunnilleen ainoa ruoka jota pystyn syödä ilman jatkuvaa lierua on jauheliha/kana ja wokkivihannekset.

Kuumottaa hieman että koskakohan se perssyöpä löytyy ellen vaihda ruokavaliotani.

Olen väsinud need kuradi maod siin kuradi lennukis

kanttisko käyä suihkussa sitte useemmi ku kerra kuukaudes?

Do fins use the word "kurat" or do they say "saatana" instead?

Tos ois yks niistä.

Käyn suihkussa joka päivä.

pöksyissäs on kurat :DDDD kääbik

Tosta tulee mieleen se ohjelma missä oli joku nainen joka ei pystyny syömään mitään muuta kuin juustoperunoita. Yrittivät pistää syömään kasviksia mutta se oksensi ja itki.

surm snu snulla?

Tota, on ihan normaalia että joillakin on herkkä vatsa eikä voi vetää mitään rasvasta tai mausteista mättöä. Itellä on ihan samat, pitää syödä tosi hillitysti maustettua ja vähärasvaista ruokaa että homma pelaa, esimerkiksi lohta en voi vetää kun se rasva vetää mahan kuralle.

Siinä kohti kun noikin tulee lörönä tyyliä vaahtoripulimies kannattaa huolestua.

Ootko harkinnu tohtorilla käymistä sen sijaan että kyselisit mielipiteitä nyymi infestoituneilla anime kuvalaudoilla?

Kura(t) means mud(s).

Juu, rutto.

Olikos tää kuva niistä turribileistä?

Näyttää siltä että kuolet n.viikon sisään.

Ootko tälleen miettiny silleen funtsinu että mitä jos kävisit lekurille näyttää sitä mustaa surmaas?

>kurat
Tulee mieleen vaan paskat, liat, savet, mullat, kurat, mudat, hiekat

perkele
saatana
piru

Ei mul oo rahaa.

en tiedä
t. tietämätön googleimagoija

Mitä vittua?
*diagnosoi*

Vittu kun olisi amatsoonityty jonka kasvoja ei tarvitsisi peittää paperipussilla.

Maksaahan se TK aika ihan jotain 10 euroa

u know it bby ;)

Oispa amatsoonityty.
Naamakaan ei haittaa takaapäin.

Mene arvauskeskukseen

Juu, taitaapi olla joku rikastaja rutto.

Hikirauhastulehdus.
Mene lääkäriin, homo.

Mutta vitsailusta riippumatta, ilmainen terveyspuhelin
Hyksin terveysneuvonta 09 87 10023

>nyymi sä olet niin komea, tytöt varmasti jonottaa sun luo

Superkuppa

Pitää varmaan mennä.
Noista paiseista tulee aivan helvetisti verta jos ne puhkee.

Ei kyl voi olla kuppa kun en ikinä ole seksiä harrastanut.

hyi saatana

>Jaa no menisitkös ulos mun kaa?
>S-siis muut tytöt

Skenaario B:
>Mitä vittua poikani

Iloinen isorokko.

Helvetin informoiva kommentti.

Vert. Keripukki

Oletan että sulla on hampaatkin päin persettä?

>ei ole alla kun amatsooni ratsastaa lanteesi kukkamullaksi

räägi eesti keelt

Näyttäisi olevan latentti musta surma

Sepäs mukavaa ku kuppa myös voi levitä neuloja jakaessa.

Ilmeeni kun mua on oikeasti junnuna kehuttu komeaksi mutta olin niin vitun burgeri ettei mistään naisjutuista olisi koskaan vointu tulla mitään. Setit oli siis salibandya ja 194cm pituutta vaaleilla hiuksilla. Nykyään katon animee ja masistelen kotona.

sa tead seda, tibi ;)

No hyi helvetti

meil samat paitsi et oon ruma ja kukaan ei ole koskaan kehunut

Hyvät kortit heitit menemään jtsp

>stk kuulemma oli nuorena kaunis skidi
>nykyään läski ja arpinen

Jtp näin on parempi.

Miehenä se etu, että heti kun menet TÖI HIN niin saat runsaan valikoiman lähes loputtomiin ymmärtävää naisväkeä elatuskykyäsi vastaan

how do i learn to speak your meme language

Uusi

jooei

t. 3v töissä, rahaa ku roskaa ja 1 (yksi) pano vuodessa jos hyvin käy

Clintonien ainoa tyty on ortodoksijuutalaisen hedgefund managerin hallussa.
Jännä miten meemit kumpuavat todellisuudesta

Hampaat on kunnossa.

En käytä huumeita.

Minkään sortin pidemmän suhteen teko naisten kanssa o virhe jos totta puhutaan.
>akka tulloo vaihtaan sut noin kymmenes vuoes joka tapaukses
>sitten saat menettää puolet omaisuuestasi (mikäli ett oo ollut smart boy ja vetänyt avioehtoa) ja saat maksaa skidien kulut vaikka näät niitä vain pari tuntia vuodessa

Pitää olla monta akkaa ja pentuetta niin se elatushajonta muuttuu kohtuulliseksi

mulla on samantapasia paiseita tälläkin hetkellä tuosa häntäluun kohdalla ja vasemman kankun kyljessä, tosin ne on jo tohtori puhkassut ja torstaina leikkukseen jossa putsaavat vähän paremmin. kärsiny tuommosista jo 10 vuotta

juuh viinaa vaan

try kys urslef

I'll come over to your house and fuck your sister for a few years until you learn.

nytkö jo?

Äänestin Li Andersson ja vielä en ole päätöstäni katunut

Rutto fi.wikipedia.org/wiki/Rutto

...