Sverigetråden - Mysiga kvällsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=3r2ng0yfUo0
watch2gether.com/rooms/gxz9xzkfu64ii5ao
strawpoll.me/11315356
dailystormer.com/adl-adds-echo-symbol-to-their-hate-database/
youtube.com/watch?v=_ducJryh49k
youtube.com/watch?v=-_qMagfZtv8
youtube.com/watch?v=I-sFhCC39Ws
youtube.com/watch?v=A1YxNYiyALg
youtube.com/watch?v=lOmwtrx3hlM
twitter.com/SFWRedditVideos

först för självmord

Andra för vintern.

andra för döda mig

Nordiskt bildbräde tillgängligt @ nordboard.net

jävla captcha som tar tid
KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

>9 månader tills man får se såna här slynpajer igen
BARA

Polisanmäd :)

knubbiga manshänder favä

>dkn runka för 2 timmar sedan
>känner fortfarande sperma runt ollonet
>vilja runka igen men kan inte få upp den

>dkn man snart kommer kunna gå ut och inte se en enda människa på gatan
>dkn man kommer se snöflingorna falla i natten från ljuset av lyktstolparna
>dkn allt kommer vara vitt, kallt och mörkt

Vafan? Till läkaren med dig

>Till läkaren med dig
varför?

hmmm...

Får att kuken din inte står när du behöver den

>dkn Sverige snart är vitt igen
mysigaste årstiden :3

Puh är så ful av sig ibland.

>dkn haft samma vinterjacka i minst 4 år
>förra vintern var jag för fet för en jacka och kunde inte knäppa den
>provar den nu
>sitter perfekt
alltid något.

häng mig

Vadå för fet? Vinterjackor brukar ju vara rymliga så man kan ha mer på sig under.

>BRÄNN KOLET
>

DET ÄR FAN INTE ENS TORSDAG KVÄÄÄÄ

...

Hejsan SÄPO

...

>Vadå för fet?
ja jag fick för mycket fett på kroppen att jag knappt kunde stänga dragkedjan utan att se ut som en michelingubbe. Nu sitter jacka mycket bättre. Ville bara få fram att jag gått ner i vikt och nu är första gången jag lägger märke till det på riktigt

HELL SEGER

...

Jag förstår mig inte på tjocka människor. Personligen har jag stora problem att gå upp i vikt (hungrigt skelettnivå) trots att jag äter onyttig mat ofta. Har inte ens någon kulmage.

>dkn måste sitta uppe hela dagen och plugga pga jag inte pluggat inför min examination i morgon.

Bokstavligen inget fel med italienare

Känns som det varit en stor förändring i vikt.

>han
>italienare

förklara

cykla och handla godis?
j/n

>Lucio

>jag har annan ämnesomsättning än andra
>muh förstår mig inte på hur folk kan bli tjocka
första gången jag använder uttryckte men, häng dig.

den satt något för tight när jag köpte den, 2 och 3e året var jag michelingubbe varje gång jag gick ut. Men nu kan jag gå ut utan att skämmas.

år 2 och 3 knäppte jag aldrig jacka fast det var 20 minus ute.

n det är onsdag. drick vatten och är bröd

DRUMPF BTFO

le happy merchant.png

I de 3 år jag fantiserat om samma tjej har det alltid varierat hur mycket det varit.
Nu är det ett tag där jag bryr mig mindre borde jag ändå försöka skriva till henne som jag förberett mig för?
Annars kommer det nog tillbaka senare.

Blir du illamående av mättnad? Måste du sluta äta när du blir mätt? Alla riktiga skelett tycks ha det gemensamt favä.

För fetton är det raka motsatsen.

hästcucken?

>kör i en rondell
>på väg att köra ut
>lastbil med tre släpvagnar skär av mig trots att jag tydligt blinkat ut i tid
>bilen bakom blinkar ilsket med helljusen
>känner mig förvirrad och rädd att jag gjort något fel
Var tog min goda självkänsla vägen?

Gör det

gud vad äcklig hon är

trump är en clown men hon är fan värre

min mamma skicka den där bilden till mig

>drick läsk eller öl till varje måltid
>ät 5 skedar jordnötssmör innan varje måltid
>småät på chips, jordnötter, ostbågar etc. under dagen
>ät bara måltider med pasta och ris
>ha mycket såser på dina måltider
Oj vad svårt det var...

Alla årstider utom sommaren är av ondo.

Om du helt enkelt inte äter tillräckligt mycket onyttig mat spelar det inte roll hur ofta du gör det.
Om man äter en bit tårta varje dag i en hel månad så kommer man inte gå upp i vikt om den biten är allt man äter på hela dagen.

lämna oss ifred chad

>>lastbil med tre släpvagnar skär av mig trots att jag tydligt blinkat ut i tid
måla en bild i fönster måla. För om du låg i innerfilen och skulle byta till den yttre så är det samspel som gäller men det är du som bär huvudansvaret att du kan korsa filen på ett säkert sätt.

Du vann det genetiska lotteriet. För dig är din hunger så stark att den mängden mat som kommer naturligt för dig att äta ganska liten.
Hos andra är driften att äta mycket starkare så de måste äta mycket mindre än vad som kommer naturligt för att inte vara feta.
De måste alltså gå runt och vara hungriga eller sugna hela dagarna varje dag utom precis efter maten om de har tur.

...

Rondellen hade bara en fil.

Ja.

Bara att se det för vad det var, ett as till lastbilsförare och någon dryg snubbe bakom dig. Självkänslan kommer nog tillbaka ska du se user, en sådan sak kan inte slå en user som dig ur gängorna någon längre tid.

¨detta

>ser på amerikanska debatten
>frågan är hur de ska få amerikaner i arbete igen
>Trump säger att han ska få amerikanska företag att komma tillbaka, delvis genom sänkt bolagsskatt och delvis genom hårdare tullar
>Clinton säger att detta är dåligt då de gynnar de rikaste
>inte ett ord om varför det skulle missgynna arbetarna

Och svennebanan tycker i unison att hon vann? Vad i helvete? Är folk så korkade i det här landet?

>youtube.com/watch?v=3r2ng0yfUo0
>dkn kroknäst jude med tändställning klarar av att vara så här självsäker

häng dig själv i stallet. Då kommer hon märka av dig

Vad driver folk till att breva bilder på "sötpajer" dag in och dag ut?
Har de mild autism eller är de bara törstiga som in i helvete?
Varför gör folk detta?

ALLA säger att clinton vann, inte bara cucksverige
hantera det, trump förlora

Såg du hela debatten?

Det viktiga är inte VAD som sägs, det viktiga är känslan som förmedlas. Precis som när 7-klövern mobbar ut Jimmie. Det spelar ingen roll om han har all fakta på sin sida för han framstår ändå som ett svagt offer.

Vem?

vill dö favä

hon

>tråden

då förstår jag inte hur lastbilen kunde "skära" av dig? Du kör i rondellen, blinkar ut, och ska svänga ut från rondellen då kommer en lastbil eller vad?

Inte sett klart hela ännu, vad händer sedan?

Fast Jimmie har ju alltid framstått som en skicklig debattör som knullat alla andra i röven.

Tja kanske, men att spendera lite tid med att uppskatta det vackra och söta för att vara just vackert och sött kan ju inte vara fel eller hur? Men allt med måtta som man säger.

L O L

MIN KUK
Källa på bilderna du har?

Men ta ditt liv då och sluta spamma i tråden, ingen bryr sig om dig din jävla fitta.

Vad tycker ni om smutsiga Frank?

I allmänhet känns det som att han var nervös och svamlade mycket.

Äcklig jävla rasblandad antifa nbög

>dkn för feg för att ta livet av mig
kvääääää

nån user som känner henne brevade dem fåör några veckor sedan. ajg har itne källa
hon är lite smöransiktig på denna favä

>känns
OMG hej sliddjur!

>läser en tråd på /r9k/ om en kille som fick hjälp av sin mamma att fixa en dejt
>han chattar med tjejen på skype och tar emot råd om vad han ska säga från /r9k/
>han klistrar rådet han fick med citationstecknen och allt och råkar breva det
jag skrattar så jag dör

Sånna rondeller finns inte. Alla rondeller har åtminstone 2 filer oavsett om det är utmarkerat eller ej.

Jimmie har alltid framstått som ett svagt mobboffer.

>t. hjärndöd lemming som har noll koll på masspsykologi

Dumpa?

Hon är precis min typ av brud

>Mysiga Kvällsupplagan
>dkn jättelångt till vinter
>dkn jättelångt till att vintermysa med user tills han blir kåt och tar tag i ditt huvud och munknullar dig hårt medan snön faller stillsamt utanför.
Hur fan ska jag klara det?

länka tråd1

länka

sexualisera inte vintern tack.

tråd 1 tråd 2 tråd 3 det är en jävla åktur

det var alla nya mann1. tyvärr.
här är en gammal

JESUS TA HJULET

hoppas det blir ett tredje världkrig snart så man kan avlida snarast

>David

jaja tack ändå :3

Men jjjaaaa. Du intalar dig bara att du bryr dig mindre för att du inte vågar. Du var ju helt såld förra veckan

Skära av kanske är fel ord.
Även om vägen är för liten för att ha två bilar bredvid varandra samtidigt? Nu blir jag ännu mer förvirrad här.

>sure!!! where would you like to go! and when?!

Tänk vad underbart att vakna upp av att det blixtrar till utanför fönstret, du tittar ut och ser ett svampmoln stiga i horisonten. Efter en stund blixtrar det till igen, och igen, och igen. Hela himlen står i lågor. Du ser hur chockvågen från den sista smällen kommer emot dig, du stänger ögonen och dör med ett leende. Om bara några timmar så kommer över 90% av mänskligheten vara reducerad till aska och den mänskliga civilisationen kommer för evigt vara förintad.

>dkn man har drömt om detta under hela sitt vuxna liv

>gymnasiet
>gått om ett år
>2an, bjuden på alla fester, kompis med skolans coolaste kids
>3an, inte bjuden på nåt, inte välkommen på polarnas unifester

>mammas bil

Dagens kantherre går till Jocke 17

jo finns massor av rondeller som bara har en fil. Dock ska man alltid ligga så nära mitten som möjligt om man tar 3e avfarten.

tack för bilden user. Du gjorde inget fel, lastbilen som gjorde fel och personbilen bakom skulle inte blinkat med helljusen. För om personen bakom dig varit uppmärksam borde han sett att lastbilen körde ut mitt framför nosen på dig.

Bara att acceptera och gå vidare

Störst går först, trafikens eviga lagar favä

Tack men jag vet redan att jag är kantigast i tråden. Får höra det ganska ofta vad jag än brevar.

Denna sida är sjuk i huvudet. Jag postade just ett inlägg om hur Trump kanske kommer starta ett Tredje världskrig, och någon svarade med en bild på en leende smileygubbe insvept i en filt framför sin dator med ett kärnvapen som exploderar utanför fönstret, ungefär som att han vill ha krig.

Vad har ni för fel?! Sök hjälp!

fan vad skönt om allt skulle bara sluta upphöra, iallafall min meningslösa existens

Någon som vill titta på trump/hillary-debatten med mig? Inte sett den än.

watch2gether.com/rooms/gxz9xzkfu64ii5ao

Varför vill nästan alla här dö? Sök hjälp!

Jag hade gladeligen huggit av mig mina händer och fötter bara för att få uppleva ett äkta kärnvapenkrig och se er värld renas i helig nukleär eld. Dra åt helvete vidriga nbög.

GOOOOOOOOOOOOK

DET DÄR ÄR INTE BILDEN JAG BREVADE KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

>går in
>magnus söderman talet
HE

Hardcoreboy_98

>t. myshataranon

Hampus??

Haha fan vad häftig du är!! :DDD

Vet

>antyder att nukleärt kärnvapenkrig är "roligt"

HELL SEGER!

Kan jag få ett (you)?

Att få se paniken i folks ögon när de inser att hela världen snart är ett nukleärt ödeland hade varit extremt roligt. Att få dö med vetskapen om att mänskligheten är utraderad inom några timmar hade varit ännu roligare.

dags att avskaffa sverige favä

Ok, men bara ett (you). Det börjar bli magert här.

Tack user! vad glad jag blev nu!

>hoppa av sista året av gymnasiet
J/N?

j, runka och sup istället

J, universitetsstudier är mycket värdefullare

>huvudpersonens kärleksintresse är en singelmamma
Förklara detta jagjag för mig

Bara var dig själv!

Hur ska han plugga vidare om han inte har gått ut gymnasiet?

Drömde nyligen precis det där


Första gången i mitt vuxna liv jag vaknat kallsvettig av en mardröm favä

N

Nej, du borde fortsätta och säkra ett slutbetyg eller rädda så mycket som går att rädda för rätt som det är har du neetat ett par år och inser att du vill skriva HP och börja högskolan och då vill du inte få en massa Komvux i ansiktet. Tro mig.

Sluta med pmax och gibb på nätterna eller vad du nu gör som stör dig, det är i längden slitsamt både fysiskt och mentalt

så fort internätet gick ner skulle du begå självmord omedelbums

den evige

häng av sverigetråden!!

>mardröm
>antyder

haha nej för jag hade dött av kriget innan jag hann begå självmord dumma user :D

Grejen är att jag inte ens gör något fel, jag tränar, sover, och äter ordentligt. Jag klarar bara inte av stressen och jag känner mig konstant förvirrad och borta. Överväger starkt att gå till en kurator/psykolog/syv eller vad i allsindar de heter.

>vara så patetisk
Bokstavligen inte bättre än genomsnittlig pundare eller kaozblatte

hoppade av och nu är jag en chaosNEET

hoppa av sverigetråden

Det varierar alltid mycket. Det kan vara för att jag tänkt mer på henne på sistone så jag har tänkt allt som fanns att tänka.

>dkn fortfarande på sida 37
BARA

så jävla typiskt

Kan varken hoppa av tråden eller kanalen, det är det enda jag gör om dagarna bortsett från träning, skola, och att sova.

Jag kan inte komma ihåg senaste gången jag såg en film, spelade ett spel, eller gjorde något för "skojs skull".

Hur blir man pundare? hur hittar man kontakter?
t. ChaosNEET

Känner du att du behöver prata med nån kan du lika gärna prata med kuratorn bara för att prova. Att hitta roten till problemet lär göra resterande skoltid mycket enklare.

Det låter superklyschigt men att klara gymnasiet kräver förvånansvärt lite i egentlig prestation, det gäller bara att ha övriga affärer uppklarade så man orkar gå till lektioner, faktiskt lyssna på läraren och göra uppgifterna. Så ja, gå till kuratorn om du behöver hjälp att hitta problemet.

när jag gick till affären nyss så var det en snubbe som frågade om jag hade nån sorts papper och sen om jag rökte gräs

fråga honom

jag till vänster :/

Drogshoppar-trådarna på flashback.

jag har ringt säpo på dig

>Kan varken hoppa av tråden eller kanalen
varför inte din idiot

har nr till en kille i flempan om du är intresserad

varför får jag höra mémet om """potential""" varje jävla dag? Jag har ingen potential, jag är inte värst smart, har ingen arbetsmoral, lättdistraherad och allmänt dålig på ganska många saker. VARFÖR ska alla hålla på och försöka säga att jag är duktig när jag inte är det? Jag vill bara spela datta, jag orkar inte göra något vettigt. Varför är livet så hårt?

Pma mig, jag har E med tripprapport 5/5 från Göteborg :-)

Nbögar kan inte acceptera att världen är orättvis.

>dkn man återupptäcker ett band man har glömt bort
soad var så jävla bra. rip

Jag är så ensam att jag mår fysiskt illa och nästan spyr. Jag har ett enda jävla mål i det här äckliga jävla skitlivet och det är att en tjej ska vilja ha mig men inte ens det kan jag få. Något som MILJARDER människor ser som en naturlig självklarhet. Varje dag är tortyr för mig. Varje sekund är lidande. VARFÖR MIG? Vad har jag gjort för att förtjäna denna livslånga misär och ensamhet? Era idiotiska tips om självförbättring är helt värdelösa så länge ni inte kan komma på något magiskt botemedel för autism. Jag orkar inte vara ensam längre. Jag vill bara bli älskad. Varför kan jag inte få bli det eller iallafall få se en liten hint om att någon tjej är intresserad. EN ENDASTE LITEN HINT är allt jag behöver men inte ens det kan ni unna mig. Jag HATAR er. BRINN!

>dkn detta hände i flempan

kys

Potential betyder ju att du har möjlighet att förbättre dessa dåliga kvalitéer om du försöker.

Har hört att Linus är en ganska bra kurator

t. borde gå till honom också

Detta, gå dit och försök red ut det, det är trots allt deras jobb. Sedan kan du ju ta och sätta dig vid tv'n en dag och kolla på någon film och ha mobil etc. borta, ibland när man snöar in sig på något för hårt (kanalen, uzbekiskt grytlappsstickande etc.) så blir man lite nergången mentalt och då är det skönt när man bryter mönstret.

dds

t. Jonte

>använda importerad tumblrskit när vi har det gamla goda inhemska HÄNG DIG
häng dig

häng dig du med

>t. sidf

det kanske är du som borde hänga dig din SJUKA FITTA

CS är inte dumt det heller

inte ett argument

Fin bild, får man spara den?

>Jag har ingen potential, jag är inte värst smart, har ingen arbetsmoral, lättdistraherad och allmänt dålig på ganska många saker.

Detta är inte statiskt, pucko. Du kan påverka sådant.

sidf, du är okej. Kom inte till tråden imorgon.

TA LIVET AV TRÅDNE

>444
shit

Om fina siffror skyddar säpo oss.

mém magi funkar inte, såg du inte debatten?

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. I takt med att jag blivit äldre har jag sett hur många av de tjejer jag gick i gymnasiet och högstadiet har gått ifrån att fläka ut sig som madrasser för varannan axestinkande asfaltsapa med stulen Canada Goose-jacka i yngre dar till att idag sitta på Facebook och skryta om sin tillvaro med högt materiellt väldstånd ute i något kritvitt Apartheidområde utanför tullarna som de får finansierat av någon svensk man. Detta är samma svenska man som blev avfärdad och förhånad av sin nuvarande fru i yngre dar samtidigt som han arbetade för att förverkliga den tillvaro han idag har skapat för henne då hon själv var fullt upptagen av att låta sig lägras av varannan svennehatande babbe.

Det är på denna väg dessa kvinnor har fulländad förnedring, det är såhär man vrider om kniven. De har bespottat allt vad rashygien heter och gnuggat det i den vita mannens ansikte så länge han minnas för att nu komma och äta frukten av hans träd när han är för demoraliserad för att orka bry sig. Detta är helt och hållet i linje med de judeproducerade samhälle som de är en produkt utav.

Det lustiga är att de som föraktar dem mest utav alla är svartingarna de särar på benen för. De ser dem som svennehoror och ser ner på dem just p.g.a det faktum att de har så lite respekt för sig själva och sin egen sort. Det som de har gemensamt med sina "svennehoror" är att de knullar av samma anledning - för att bespotta och förhåna den vita mannen. På samma sätt som svenskan knullar svart/brunt för att sedan gifta sig svenskt så knullar svartingen svenskt för att sedan gifta sig med sin egen sort. Skillnaden är att svartskallen gifter sig med sin egen sort för att han är rasmedveten medan svenskan gifter med sin egen sort för att fullborda förnedringen och reproducera den vita mannens avkomma för att kunna uppfostra henne till att göra revolt emot honom och hans bröder.

HELL SEGER

Hur du öppnar ditt tredje öga:

>bli vegan
>sluta runka och konsumera porr
>sluta se på tv, spela dataspel och läsa kvällstidningar
>fasta i perioder
>meditera mycket och ofta
>sluta bry dig om vad som händer i världen och om politiska skeenden

Får jag en sån här fv då?

>om du försöker kan du bli en bra person
hehe fucking mm
varje dag som går är en dag av uppskjutande och ångest.

Ångesten har dock försvunnit senaste 2 åren eftersom jag har slutat bry mig nästan helt och hållet. Jag ser ingen anledning till att bry mig. Varför i helvete skulle jag behöva lära mig ovesäntlig skit för att klara mig i verkliga livet? skulle fan valt yrkesprogram istället. Mina föräldrar hade nog tagit livet av sig och jag hade blivit en jävla plåtslagare resten av mitt liv. men det hade i alla fall inte varit ett misslyckat liv.

>folk som får könssjukdomar

ta livet av er

aids brukar lösa det problemet av sig själv

>dkn man är så ensam att man kollar på när andra spelar tvspel och har kul

vadå, man måste ju få ha kul ;)

Ja, om hade hade arbetsmoral hade han kunnat förbättra det.

Jag är en patetisk jävla fitta som inte kan nånting och orsakar mycket lidande för mig själv bland annat genom att inte ha morivation/viljestyrka/disciplin.
Eftersom jag inte har de sakerna kan jag inte hellre förbättra mig själv.

>läs natur, då kan du göra vad som helst efter gymnasiet
snälla förklara vem som hittade på detta jagjag och varför

Om du blinkade tidigt kanske han trodde att du skulle köra ut i körfältet innan, varpå han då kunde köra in i rondellen.

det är väl vanligt?

alla dutubare som ryckare har ju många som kollar på dom.

radera internet ur dig

häng dig

>dkn man kollar på ett gäng med kompisar som spelar tillsammans och har roligt istället för att spela själv för att man inte har några kompisar

>m-men du kan bli ingenjör, läkare, molekylärbiolog och raketfysiker om du vill!!!

Det finns väl inga alternativ. Jag tror inte att nån anti-självmords-bög skulle hålla fast vid att självmord är fel efter att ha pratat med mig i ett par timmar.

när jag var liten så for jag till kompisar och kollade på då de spelade tv-spel favä.

Kvinnor är så jävla äckliga

kommer du strömma det?

du har ingen motivation/viljestyrka/disciplin EFTERSOM DIN MILJÖ INTE UPPMUNTRAR DET

KASTA UT DATORN

Det är ju det enda vettiga om du har tänktg läsa vidare. Annars är det såklart idiotiskt, jag tog teknik eftersom jag hade tänkt läsa vidare och det var skit. Nu kan jag ingenting, hade jag läst nån yrkeslinje hade jag haft det mycket bättre än hur jag har det nu.

hoppas du blir glad igen user

fyfan för tjejbaciller

Kanske, om jag kommer på nåt bra sätt att göra det. Det lär ta ett tag innan jag gör det av olika anledningar men om jag gör det kan jag breva i tråden om det. Det hade varit lite roligt med all uppmärksamhet i ett litet tag.
Jag är väldigt feg och lat så det finns en stor risk att det inte blir nåt.

>ta bort det enda som är kul i livet
haha ja det gör nog susen var är repet?

>222

>we get a table by the window
>there are some plates there already but I pick them up and go to take them to the staff
>Lauren says "they do that for you" and I say "It's fine"
>I should have said "I know" but I was nervous
>my hands are shaking so bad the plates and cutlery are rattling really loudly
>I feel like I'm going to drop them and so I just leave them on another table nearby and walk away quickly
>Lauren is looking out the window when I return
>some guy is leaning against the window pane and his body mass and clothing are sort of spread out across the glass
>it's unsightly and I'm not sure if it would be masculine or inappropriate to tap the window or go out and ask him to leave
>luckily he leaves
>Lauren asks me if I've been on a lot of dates
>I say "no, not really, have you?"
>I have never been on a date before
>I also seemed like I'd forgotten that she said she never had, which I hadn't but I made it seem like I did
>she shook her head and seemed to find it funny
>I felt a sense of excitement to be honest, as if we were two young people sort of acting like adults
>I am too old to feel like that, but it was probably a consequence of my inexperience
>we decide which pizza we each want
>Lauren goes to the bathroom and is there for like ten minutes
>I begin to feel stressed but she eventually returns
>I think she put on more make-up because her lips seemed to glisten a little more
>she still hadn't taken off her raincoat which I found a little funny
>I had taken off my overcoat but she just sat there on her hands as if she was waiting for a bus or something

>bilden
Jävla fitta också

>haha tack så mycket :)
lol

>två efternamnstrenden

De trådarna är rent komediguld

>dkn har två efternamn
AHH OM NÅGON FÅR VETA DOM HITTAR DOM MIG DIREKT AHHHHHHHHHHHHHHH

bokstavligen 7/10

strawpoll.me/11315356
strawpoll.me/11315356
strawpoll.me/11315356
strawpoll.me/11315356

Vad är det korrekta handlandet i den här situationen?

>dkn ingen autistisk fv

>känner att jag måste gå och köpa chips eller annan skräpmat
>blir samtidigt spyfärdig av att ens tänka på sådan mat
Rolig sits

"""Nej"""

omöjligt att inte känna känslor när man ser den bilden

fan jag hoppas jag inte blir en mördare

haha aa (tanter som kommenterar på en bild morfar la upp på mig)

Hur blir man neet? ge mig gärna en steg för steg guide, för jag klarar ingenting här i livet.

Jag är student som många andra i tråden.

tycker historien är ganska söt favä

fina siffror bestämmer vilket jag spelar i kväll

Hoppa av skolan/säg upp dig från jobbet

Jo, det kunde ha varit jag

den längst ner

Anton?

>ingen tidstämpel
bra försök

>Vad är det korrekta handlandet i den här situationen?
inget. han har helt knulat upp. Som tur är verkar tjejen dökär i honom så det påverkar inte

detta. jag kringerar men hon gillar honom uppenbarligen annars skulle hon dragit för länge sedan. jag tror de passar ihop

>all the time since I picked her up I feel like I'm acting like a total fake
>I keep smiling all the time but don't say much and I realize what dull and burdensome company I must be
>I try and shake myself out of it and be more natural but I really can't get out of this polite and predictable mode
>luckily she talks quite a lot and I have a good memory when it comes to referencing things she has said later on (asking about a certain family member she briefly referenced etc)
>I learned that she played trumpet in her school band, she used to be emo (I sort of suspected this), her step-father is teaching her electric guitar and a bunch of other interesting things
>our pizzas come eventually
>I say thank you but I'm not sure whether to eat with my hands or cutlery
>I look around but nobody is in the act of eating their pizza
>I kill time by drinking my cola, placing my napkin on my lap etc so that Lauren begins to eat
>I keep killing time and she still isn't eating
>she checks her phone briefly down at her side and then puts some salt on her pizza
>I literally run out of ways to kill time
>Lauren looks up at me and starts smiling
>I break out smiling too, probably because of the tension I'm feeling
>she asks "do we eat this with our hands?"
>I smile like an idiot and say I have no idea
>I jokingly say "should I ask the server?"
>she laughs and she begins cutting up her pizza and then picks it up
>from there it feels way more relaxed
>my whole body is still tense and I don't really enjoy my food
>I try as hard as I can not to make any sound while chewing or swallowing

Nej, Erik.

Jag undrar vad som fick bägaren att rinna över för honom. Det såg ju ut som att han hade rannsakat sig (klippt håret och lagt sin kantiga utstyrsel på hyllan)

>I choose to wear a pair of black cotton pants, a very light grey shirt (tucked in) and my long dark "vintage" overcoat and black shoes
>nervous as hell
>pacing around my house all afternoon
>drink water from the faucet multiple times
>stand shirtless in front of the mirror and perform aggressive punches into the air
>shower twice
>was going to ask /r9k/ how I looked but I realize the tucking issue will probably make me self-concious

>Jag undrar vad som fick bägaren att rinna över för honom
Webm relaterad

Det var just därför han blev galen. Han följde nbögarnas råd och som vanligt hjälpte det inte ett skit. Är du inte född nbög så kommer du aldrig att bli det.

...

han hade väl jobbat hårt med att förbättra sig men kände inte att han fick något för allt det arbetet

autism

tror ni han någonsin brevade här? har vi gått igenom gamla trådar för att se om vi hittar någon user som brevat om liknande i trollhättan?

En grodgud?

han fick inte stoppa sin penis i en vagina så han gick och mördade barn

kollar ni på genikampen

Var det inte bekräftat att han iallafall brevade på Cred Forums?

Om du inte klarar av gymnasiet bör du överväga självmord

patetiskt

trump är död
kek är en falsk gud

KEK var den falska profeten. Prisa Vinter-chan! HELL VINTER!

Han svek oss

hon dog lika snabbt som kek, eller kanske snabbare

Jag har inget minne av att något faktiskt bekräftades. Jag minns att jag letade en del i arkiven när det hände. Men det är svårt att föreställa sig att han inte brevade på Cred Forums.

Haha nej. Hon lyckades bra mycket bättre än KEK.

...

Häng dig

Varför är alla på denna lebben?

svaga jagjags favä

>folk som inte vet att Vinter-chan och KEK är samma sak
KEK är mörker, kaos och det som kommer innan ljuset. Påminner det er om något? Vintern! Den är mörk och hård men det är också den som leder till den varma ljusa våren.

Vinter-chan ÄR KEK.

Har ej sett debatten. Vem vann? Axel behöver inte svara.

Hillary. Hela tråden höll med.

Undrar hur det känns att vara pappa till en tonårstjej. Bara vetskapen att hon knarkar, super och inhalerar ofantliga mängder kuk borde ju ta kål på en

Hillary

axel vann

Grattis, ni har hamnat på listan

Den onda häxan

((( De ))) vann. Drömmen är död.

somnade efter ett tag men av det jag såg så vann hillary

Har tre paranteser blivit ett nytt jagjag? Kan ni förklara hur det fungerar? Syftar man på juden eller?

ingen bryr sig

>nytt jagjag
Det fungerar lite som en digital judestjärna

dailystormer.com/adl-adds-echo-symbol-to-their-hate-database/

Aa

Axel...

Finns väl ingen som påstår att du kan göra vad som helst? Du kan studera till vad som helst

Hur ny?

>dkn inte mosters ögonsten

>Syftar man på (((juden))) eller?
Ja.

...

>om du inte ignorerar fakta så är du kommunist

är ju rätt stormig så jag håller inte med där, trump förlorade helt enkelt

youtube.com/watch?v=_ducJryh49k
skitbra analys här

asgeir...

Var kommer dessa bilder ifrån?

SNSD har hittat någon feministisk ansiktsbokgrupp där bilderna brevas.

>På kalas hos morfar
>alla hans vänner är där
>"Amen vilka muskler du har user"
>"Om jag vore 40 år yngre hehe"

>dkn när en vuxen man mellan 45-55 år upprepade gånger skickar videos på sin kuk och när han runkar, ringer min facebookmail med videosamtal och försöker övertala mig att öppna min cam

>mig
Har du blivit en fälla SNSD?

>dkn fortfarande 37 sidor in i boken
är kört.

>dkn ingen autistisk dejt
fan, det här verkar ju skitgulligt

Fråga mamma om hon kan läsa den som godnattsaga?? Ge inte upp

vilken bok?

Länk?

youtube.com/watch?v=-_qMagfZtv8

>jag fick dubletter, tripletter och dubbla dubbletter utan att ens merka det
va fan

youtube.com/watch?v=I-sFhCC39Ws

...

Läs från början

VAFAN

>well alice, it seem that we've both got autism, haven't we
>yes
>that's good to know

>I'm not sure what she thought I was afraid of but I kept walking anyway
>her driveway is a short incline and I walk up to her door but stop at the bottom of two steps which go to the door itself
>she gets out her keys from her handbag and says "thanks for a really nice night"
>I say "are you sure you enjoyed it?" which I realize probably sounds (and sounded) sort of insecure
>she seems in a hurry or something and is sort of clumsily groping for her keys inside her bag
>I stand there tense and motionless watching her
>I felt like I should say something that is sort of assertive or not so formal and whatever but I'm so overwhelmed with semi-articulated sentences that I just don't say a word
>she looks at me and says "oh you don't have to wait"
>I don't know why she said that but it felt really cold and formal or something as if she was dismissing me at last
>she found her keys but didn't walk up the two steps to her door
>I could tell my shoulders were hunched like they always are when I'm uptight
>I sort of mumbled something but didn't look at her though I could tell she was looking at me
>I am literally CONVINCED she was waiting for me to do something but there was just something there telling me to get out of there
>after a while she says "hey speak to you tomorrow" and quickly hugs me and rushes to the door
>she whispers "bye!" and closes it and I stand there literally unable to move
>her hug felt really powerful and sincere even though it was really brief
>I could only apply a little pressure to her back with my hands I was just uptight
>I stood outside her door a while but then jogged down her driveway and walked back to my car
>I felt like cursing myself out loud but each time I was about to I started to convince myself that I was wrong about her wanting me to do anything and that it was a good idea I didn't
>drove home
VARFÖR KYSSTE HAN HENNE INTE?!!!

...

Är detta den gyllene?

Elon Musk ska snart berätta hur vi ska färdas ut mot stjärnorna
youtube.com/watch?v=A1YxNYiyALg

Senare samma dag åkte hon för att ha försoningssex med Carl-Johan Carlanderska.

Bra tråd, mongon.

>åk tillbaka i tiden
>se till att tyskland vinner
>kolonier på mars 1980

...

defenestrera av dig själv

Häng dig

Skriver nbögar så här till tjejer?

runka till halvfula blondiner med stora plastbröst som studsar på en omskurd kuk j n

Knappast, det där är hur ultrabetor från MENA skriver.

nej

Vad händer här då?

gifta sig med en ful brud j n

>dkn jag vid 16års ålder bokstavligen stod med armar runt en sötpajs midja och hennes runt min nacke i 5minuter medan vi stirrade in i varandras ögon men jag var för beta för att kyssa henne

j

det där är misslyckade Chads eller vad de kallas

herregud elon är då inte den bästa talaren

varför är det alltid pappan som är babbe/neger när det gäller rasblandade barn

varför är detta ALLTID den ÅTERKOMMANDE PARBILDNINGEN??

n

Tråden måste tas bort.

Fler par med svenska män och ursvenska asiatkvinnor än svensk kvinnor och babbe/neger. Inte bland unga dock men det är för att det finns fler babbemän tillgängliga än unga asiatkvinnor.

fast det finns ju miljoner vita män som dejtar risfruar så

>dkn kunde precis se in i korridorsslynans urringning när hon böjde sig fram

Fyfan vilka fasta bröst, hell seger

kvinnor är inte lojala

Om hon är snäll, intelligent och era värderingar matchar.

Vad har hon i paketet månntro?

äckel

>alla män är äckel

Innan korridorspajen åker hem i Juni ska jag ha knullat henne. Det är mitt mål.

Ett tangentbord skulle jag gissa.

kräk

...

>dkn dagarna bara flyter förbi som en händelselös grå massa
Kan inte ens gråta längre haha

...

CD-ställ

knular hon inte Chad nu igen? dags att glömma henne

jösses vilken djup dikt

får en verkligen att grubbla

vgh

*dödar 20 babbar*
hmm?

äter chili con carne å nachos

>Svenska "män"

...

gillar den grodan

...

Bögar

...

Vad är egentligen tanken med den? Om den stod i Sverige känner jag att den inte skulle kunna tolkas på annat sätt än uppmuntran till nationalism.

Nej verkar ändå inte som det. Vi hade jävligt bra kemi sist vi umgicks och hon betedde sig flirtigt. Tror hon gett upp på Chad och jag är ett alternativ för nästa att ge henne qk. Måste bara hitta ett bra läge att slå til hehe

>dkn man kanske kan flytta till Mars under sin livstid

Är bögar inte ett dugg attraherade av kvinnor? Rycker det inte ens lite i snoppen när de ser bröst till exempel? Frågan är inte riktad till fängelsebögar förresten

sluta breva på kanalen

kommer inte hända

"sluta förtrycka oss pocs era knullande vita män"

Bilda familj med en vacker traditionell kvinna och spela rollspel

>nytt

Hype

>spela rollspel
syftar han på sin religion?

>Tror hon gett upp på Chad och jag är ett alternativ för nästa att ge henne qk
EXTREMT beta om du flickvännar henne. men ok om du bara pumpar och dumpar

Ja jag antar det men för mig skriker den bara "Vite man, skydda jorden du ärvde av dina förfäder".

...

Självklart ska jag inte flickvänna henne, hon är sjuk i skallen och helt bipolär.

och ignorera sin tonårsdotter :^)

...

Jag har gett upp på att försöka uppnå storhet, det enda jag vill nu är att vara bekväm. Hur uppnår jag det bekväma livet?

anime

Hatar att han är så upptagen hela tiden. Vi ska ses nästa tisdag, men då har det varit 2 1/2 vecka sen senaste gången. Jag vet att han har mycket att göra, och att det ofta krockar med mitt schema, men jag tror att om han verkligen ville så kunde han avsätta tid för mig

>oironiskt vara en tjej på 4kanalen

handvävda filtar

mens?

hälsa pågen

>Hur uppnår jag det bekväma livet
bara ge upp

wow.... svenska tjejer är horor...nu är jag rödpillrad

Ingen bryr sig.

Kille favä
Hoppas verkligen inte att han har tappat intresset för mig när jag tycker om honom så mycket

Vad får dig att tro att du kan diskutera dina bögäckligheter som en normal kille pratar om någon tjej han gillar? Sluta normalisera din jävla sinnessjukdom för vi kommer aldrig tycka den är normal. Gå till om du vill bli accepterad.

>dkn ingen världsmästarinna i bågskytte fv

jag vet inte exakt men jag kommer fan åka till ikea och köpa en riktigt stor filt när kylan slår till ordentligt

Vänlig påminnelse att hans frus dotter tar negerkuk

kopieringspasta det du brevade nyss och skicka till honom då. var ärlig (men låt inte desperat)
också håll dig till BÖ TI

Drick lut din äckliga undermänniska

Jag har gett upp, jag vill leva ett mediokert liv och acceptera det.

>mobbas

>bog sim

jvdk

>böga

Hon är ful.

dkn måste upp kl5

>Vitknekta för bögar
Kan man bli mer patetisk

Hejsan. Känns bra att ha ledigt från skolan imorgon.

>vara 12

hoppa av sista året av gymnasiet j/n?

Varför det?

Snacka om att ge uttrycket "skjuta från höften" en ny innebörd.

:^)

Om du tänker ta livet av dig inom en snar framtid j, annars n.

Om du vill bli ett misslyckat kräk och sen inse hur dumt det var så visst, vilken linje går du?

Nej. Klara gymnasiet så kan du andas ut och välja vad du ska göra efteråt. Du måste ha en gymnasieutbildning

Kneg

Jag gjorde det och neetade upp det tills jag blev 20 och kunde börja på komvux. Det var ett bra val och nu är jag kaosneet

jag kommer ta livet av mig om jag fortsätter gå men om jag slutar kommer jag inte göra det.

går natur men har aldrig gillat att studera. blev övertalad av min omgivning.

vad kan man göra efter att ha gått ut gymnasiet om man inte orkar plugga vidare?

Jag har nyss fyllt 18, och går sista året i gymansiet

>vad kan man göra efter att ha gått ut gymnasiet om man inte orkar plugga vidare?
som user sa då har du det som grund. Du kan göra vad du vill. ta ett sabbatsår eller jobba med något. det är bara skönt att inte behöva oroa sig för komvux

20-årsgräns i tråden killar

>jag kommer ta livet av mig om jag fortsätter gå
Varför?

Jag är 18 och har mer pengar än dig

Du verkar ha en vidrig personlighet så det jämnar ut sig

>orkar inte plugga vidare
Hur lat är du egentligen? Hela skolgången fram tills uni är ju som att glida på en räkmacka och du är redan trött på det?

>dkn man börjar bli äldre än folk i tråden
Känns inte speciellt bra favä
Jag vill vara ung och fylld av möjligheter igen

>hur lat är du egentligen
jag känner ingen som är latare än mig iallafall.

Undrar hur det känns för mina föräldrar att deras enda son blev en ensamätande oskuld som spelar tvspel och runkar till tecknade serier haha

Är du under 25 ska du inte snacka

>t johannes som ärvde "300k" från farmor

>Hela skolgången fram tills uni är ju som att glida på en räkmacka
Mest i backspegeln favä

Vänta tills du sitter med Flervarren sen. Du vet inte vad cancer är än

Blir så om man blir uppväxt med att veta att jag kan få folk som du att göra vad som helst för ett par tunna papper (hurr sedlar är gjorda av textil)

haha det är bara ett bus haha

Det jobbiga är inte studierna utan att fysiskt behöva gå till en skola och befinna sig bland människor i flera timmar om dagen.

t. riktig autism

Du blir den första vi gasar sen favä :D
Anime ger gratisbiljett till hollocoastern

Rika föräldrar, kommer inte behöva lyfta ett finger i resten av mitt liv

>har 2 syskon som är nbögar så det spelar ingen roll för mina föräldrar att jag inte sprider vidare mina autistiska gener
Inte för att jag skulle även om jag kunde men ändå.

...

hade skitkul med klassen under hela gymnasiet men det svåra är att man måste gå på alla jävla 15 lektioner om dagen och göra alla läxor och sån skit

universitetet kan vara ganska svårt men ta mig fan om det inte är mycket mindre dagisstruktur på skiten

>folk som du
.... vad i helvete
Lär dig grammatik din inavlade jävla Mehmet

Tur för dig att du inte känner mig.
Kom inte till kanalen imorgon.

Jag är för lat för att röra mig från kanalen och du är för lat för att göra något annat än tomma hot.

Kanske är en äcklig person, men vad gör det när jag har pengar

>göra detta till en tävling om vem som är latast
Men fan jag orkar inte detta.

>huehue jag har pengar
>sitter på kanalen när han kunde bli avsugen av Stacy
>pratar med andra autister
Försöker du ens user?

Känns som att man är skyldig sina föräldrar att skaffa barn, är egentligen huvudanledningen till att jag känner donken ingen fv
Hade kunnat dö ensam och oskuld annars

Hur lång tid tar det att få pengar efter att man lämnat studieförsäkran?

Inte han men han måste knappast bli avsugen 24/7 bara för det.
Men för allt du vet så kanske han blir avsugen just nu OCH skrattar åt oss fattiga autister samtidigt.

jag kan intyga hans historia. Jag har också rika föräldrar.

>skyldig dina föräldrar att skaffa barn
Hittade katoliken

>vara en folkförrädare genom att inte skaffa barn

häng dig

>how is it that mighty gods die yet the Golden One still stands incorrutable?
Han är helt jävla galen jag älskar det
youtube.com/watch?v=lOmwtrx3hlM

Är professionel fedoratippare favä
Varför behöver det vara religiöst? Är väl mer ett evolutionärt behov.

>skaffa barn med Madelene, 31
>16 år går förbi
>din dotter vill ha en ny iPhone, jag trodde en ny kom ut för förra veckan för fan
>hon blir sur och knullar 30 babbar som hämnd mot sin pappa och för att det är ju så bra att vara mångkulturell
>spola fram ett par år och hon har nu ett rasblandat missfoster till barn

Bättre att dö oskuld och utan barn än att ha ens blodlinje förgiftad med negerblod om jag ska vara helt ärlig med dig, familj.

autism

Dina hanrejsfantasier är inte verkligheten Axel.

>miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirin gains

Fan han får skärpa sig!

>det kommer inte hända mig, jag är en bra förälder, jag lovar er

>dkn ens syster är i vecka 42 av graviditeten och man ber till gud att hon inte blandade upp i hemlighet
Jag vill bara inte vara släkt med en babbe. Hjälp mig, gud!

har hon ingen vit arisk pv?

>man jag öppnar jodel efter att flyttat till Stockholm

>dkn ingen fv att befrukta

Godnatt tråd1, sov gott :3

Mörda mig

Hahaha fan vilken polare han borde vara ändå. Ute och ta en öl med den gyllene och snacka politik och känslor hade varit 10/10

ÖL ÄR DEGENERERAT HELL SEGERRRRRRRRRRRRRR

2hu!

Köpa 8 gig ram till? känner att jag behöver stänga processer lite för ofta favä

Bara svensk tattaröl är degenererat.

Stora rumpor är degenererat

GE MIG PENGAR

Nej du har fel

JAG
HATAR
CSN

J

nej du

ok skriv ditt mobilnummer här så swishar tråden

detta, swishar 1000

om alla swishade csnhataranon 10 kronor nu hade han slutat fylla tråden med dåliga brev