Sverigetråden - För svenskar samt brödrafolk

En mysig upplaga.

Other urls found in this thread:

dn.se/kultur-noje/malin-ullgren-det-vi-bevittnar-ar-bara-hogerpopulismens-dodsryckningar/
youtube.com/watch?v=lWDWJHApltw
youtube.com/watch?v=WoQFUBgAMyo
youtube.com/watch?v=m8zWZf28v84
youtube.com/watch?v=Cy44ocuoWhE
youtube.com/watch?v=aG5EAyLIZH8
youtube.com/watch?v=jhLzAcclATk
sydsvenskan.se/2016-09-27/kvinnor-begar-att-fa-sina-underliv-stympade
moonmars13.tumblr.com/post/145978080401/123gegenmeinenwillen456-ss-panzergrenadier-arne
en.wikipedia.org/wiki/Breastfeeding#Health_effects
inet.se/kundvagn/visa/9755416/
gelbooru.com/index.php?page=post&s=view&id=1357872
inet.se/kundvagn/visa/9755461/
fsf.org/blogs/community/active-management-technology
tomshardware.com/news/pentium-g6951-clarkdale-upgrade-card,11320.html
friatider.se/v-anklagar-sd-for-att-lasa-fria-tider
twitter.com/NSFWRedditGif

Först för Trump!

:)

först för självmord

sanyang ramen

hä di

vad skulle ni göra om ni hade tjugo miljarder kronor

flytta till japan eller något annat säkert land o bo i ett litet hus och donera pengar till min lokala gemenskaphet

Tror jag hade köpt ett hus först och främst. Sen så vet jag faktiskt inte riktigt. En segelbåt kanske.

Hallå mörkret, gamle vän.

Tyskland favä

Sluta oroa mig över pengar. Köpa ett hus. Köpa bil. Tjugo miljarder är ju sinnessjukt mycket pengar så man kanske borde investera i något företag eller så men jag kan inget om sånt

för de självmordsbenägna - gå med i Candid appens "sweden"

>faktiskt ha en smartelefon

Svara nu user.

absolut ingenting favä

Så det är här ni gömmer er.

>faktiskt ha internet

Brukade säga att jag var bra på att plugga men det var tydligen bara för att gymnasiet var lätt. Annars ingenting

Jag är bra på att vara spydig och otrevlig

VAFAN är kik för något?

jag är bra på att vara ett autistisk missfoster som brevar 2D när det har ingenting med resten av mitt brev att göra
haha
Men seriöst, jag har väl ett sinne för design antar jag.

En dejtingapp för kek-fanatiker

Investerat stora summor i nationaliströrelser runt om i Europa och USA. Typ som Soros fast godhet istället för ondska.

en chatapp som bara funker, och behöver inte telefonnummer och annan känslig info som alla andra chatappar

Knulla xD

>dkn fuskade till mig ett A på min uppgift genom att lura URKUND

SLICKA FITTA

>dkn ljög att jag intervjuat någon jag inte kunde få tag på i mitt gymnasiearbete

>dkn man skulle intervju kommunanställda för ett projekt på gymnasiet men man "intervjuade" föräldrarna och ljög för läraren

Hej kan du utveckla?
t. inte säpo

Varför visar autister tänderna

>det är vad som händer när man forcerar ett leende

Det har jag aldrig lagt märke till. Jag förstår inte vad du menar.

Ska man kolla på seglare måne?

Och

Vem är bästa seglaren?

t. Inte 2d-bög

Först och främst.

>flytta till ett skatteparadis och bo där 3månader/året
>investera alla pengar i en amerikansk och en internationell indexfond med balans på 50/50
>justera kapitalbalansen en gång om året
>lever på intäkterna-inflationen

Jag skulle köpa massa fint till familjen och ge en miljon till alla i släkten/nära familjevänner. Skulle nog också få bjuda alla på jobbet på utlandsresa och köpa dem en bil eller nåt, inte för att jag särskilt vill men för att det känns som man är ett arsle om man inte gör det.

För mig själv skulle jag väl köpa ett riktigt fint hus i fjällen eller nåt, med inomhuspool, bastu, badtunna och med bra utsikt och nära till någon skidbacke. Så skulle jag väl skaffa några fina bilar och mopeder och dylikt och åka på fina resor någon gång ibland.

Om jag tänker större då så skulle jag gärna vilja starta upp någon nationsvänlig motsvarighet till expo i olika länder för att försöka motverka de pågående problemen. Sen skulle jag gärna finansiera en massa bra 2d serier, göra om redan gjorda serier som verkligen behöver en högre budget och försöka förbättra animeindustrins modell.

Sen vet jag faktiskt inte. En viktig grej skulle väl vara att försöka hålla en och säga till familjen att hålla en låg profil om att jag har mycket pengar så inte någon kriminell får för sig att försöka utpressa en, vilket jag är ganska säker skulle hända om folk spammade en massa om det på facebook och dylikt.

Varför vill du se seglarmånen om du inte är 2dbög favä? Nostalgi?

Bad vi om en fucking novell eller

dn.se/kultur-noje/malin-ullgren-det-vi-bevittnar-ar-bara-hogerpopulismens-dodsryckningar/

Den här artikeln var något av de bättre jag läst på DN. Hon har helt rätt om att dagens politiska frågor inte handlar om ekonomi eller jobb utan om den vita mannen som slåss för sin överlevnad.

...

Jag minns att jag tyckte killen med rosorna var jävla cool, vill bli som han.
Så jag måste lära mig

Förlåt att jag gav dig ett brev med innehåll, låt mig försöka igen:

>dkn ingen fv

>finansiera en massa bra 2d serier
d1a

Pengar skulle också regna över bra doujinshi-makare och VR-skapare

...

Ja, varför inte? Se om du kan hitta den på svenska.

...

...

Snarare motsatsen
>t. alltid stängd mun pga fula tänder & äcklig andedräkt

>vita svenska kvinnor som hetsar för vitt folkmord

köpa fv

HELL FUCKING SEGER

sshhh skrik inte min fv sover

Sorry man

Ska försöka att inte vara så tyken igen

...

faktiskt ja
t. han vars brev han svarade på

>snälla svara

Vad gör han

>Pengar skulle också regna över bra doujinshi-makare och VR-skapare

Samt faktiskt bra youtubare över patreon.

Och när jag snackade om modellen tänkte jag mig det för manga också. Typ att mangakas kan ladda upp det online och beroende på hur populär serien är (vad andra donerar) och hur välgjord den är (vad jag donerar) så kan de få en helt okej månadslön.

Med vad som gäller VR så är vi nog fortfarande en LÅNG väg ifrån, kanske inte hårdvarumässigt (om 15år kommer datorer vara kraftfulla nog att emulera verkligheten) utan att vi vet så lite om hur man skulle kunna synkronisera hjärnan med en dator. Finns väl inget företag som man DIREKT kan investera i för att få det att hända fortare men du kan nog anlita några professorer inom relevanta ämnen och finansiera ett forskningslabb för att lägga grundarbetet.

Också obligatorisk:

>dkn ingen 24-episoders [C] remake animerad i 1080p 60fps

Skulle köpa och sälja kvinnor på svarta marknaden

Laga mat och suga kuk favä

>(om 15år kommer datorer vara kraftfulla nog att emulera verkligheten)
emulera verkligheten har vi gjort sen vi började bygga datorer, men det kommer inte ens vara i närheten i minst 50 år till
d1a fast för spel
skulle konstruera min egna spelutvecklare också favä
dreglar när man tänker på vad en eccentrisk miljardär skulle kunna åstadkomma spelmässigt när man inte behöver tänka på allt vad kasualer och ekonomi heter

skulle nog kunna blåsa nytt liv i minst tre genrer favä

STOCKHOLM

VR som i sci-fi är definitivt långt bort men redan nu finns det en del häftiga grejer. Problemet nu är att utrustningen är dyr, att få enheter finns ute bland användare och det saknas en riktig standard för hur det fungerar så det är superhög risk att försöka skapa saker att sälja. Det jag skulle gjort vore att jaga ifatt lovande sakaper och erbjuda att ge betala ut baslön mot att de fortsätter med sitt arbete. Skulle någon av dem skapa en s k "killer app" skulle det vara riktigt bra för ekosystemets tillväxt tror jag.

En timme norrut

>sakaper
>de laptop-tangentbord
>ge betala
>de hjärna

vilken server ska man spela på?

Coola killar är på dränor

Jag har ingen fv som skjuter pilbåge.

Just den delen stämmer väl, och att högern i många länder nu växer sig starkare som en motreaktion till den mer och mer extrema vänsterpolitiken stämmer också. Sen gör författaren VÄLDIGT många antagen och sätter väldigt många stämplar som hon inte förklarar, typ som att vi vill inte ha icke-vit invandring här vilket stämmer men det beror snarare på kulturer än raser som hon vill få det att framstå. Sen snackar hon en jävla massa om att folk vill motsätta sig invandringen för att behålla sin ''priviliger'' vilket jag inte säger är helt omöjligt, men när en så pass logiskt förklaring finns som att invandring från tredje världen gör landet sämre så känns det mer som att försöka leta reda på en syndabock som man kan stämpla på debatten så de inte ser resonliga ut.

Det är synd, det är ett riktigt intressant ämne och kunde ha varit en tankeställare för många men den förstörs av att författaren lägger till en massa antaganden, stämplar och generellt dränker den i sin politiska ideologi.

Finns inget värre än sånt här favä

>dkn ingen någonsin kommer börja spela på swedescale

>började spela på privat server
>dkn man tröttnade efter nivå 25

Auchindoun

t. 860 hunter

hård?
hade faktiskt kul på nostalrius...

Varför kan inte USA bara trycka 20 triljoner dollar för att betala av sin skuld?

vem betalar dom?

Med 'emulera verkligheten' menade jag att skapa en tre-dimensionell värld med så pass bra grafik att man inte ser någon skillnad på det och verkligheten, vilket i den här takten ser ut att kunna hända om cirka 15år.

Det svåra är som sagt hur fan vi ska lyckas att koppla våra sinnen till en dator. Jag tror att 50år är att ta i men kanske att man har en fungerande grund om 20-25 år och sen effektivisera och komma med en konsumtionsprodukt inom ytterligare 5.

>skulle nog kunna blåsa nytt liv i minst tre genrer favä

Vilka då?

Personligen skulle jag väldigt gärna vilja göra ett spel med bara tower defense, typ som i WC3 custom men med mycket bättre grafik och bättre program för att skapa maps.

Shattered Hand, helt kryllar av svenskar där, iallafall på Horde-sidan.

Hård som fan

Vad tycker ni om bild relaterad?

Han spelar typ alltid samma roll men det är alltid en glad överraskning när han dyker upp i en film

>dkn man i framtiden gör sig av med sin fysiska kropp, laddar upp medvetandet till en dator och sedan upplever total eufori för all framtid

Finns det någon bra svensk media/konst från 2010-talet?

Räknas svensk politik som performance art?

Saken med VR är också att ifall de kom skulle staterna gå fullkomligt nazi på dem och förbjuda 90% innehållet.

Tänk till exempel om folk kunde käka god mat med VR istället för att handla mer än basmat i butiken. De skulle kunna supa i VR istället för att gå ut på krogen, besöka länder i VR istället för att åka på semester, ha sex i VR istället för att ha sex med riktiga flickor/starta familj och många skulle nog sluta på jobbet och gå på soc för att VR är mer kul än verkligheten.

Jag är fullkomligt övertygad om att VR till befolkningen med fria tyglar skulle helt förstöra konsumtionssamhället vi har idag, så om det kommer blir det ingen mat, inget sex, bara något spel som inte är MMORPG här o där etc.

Sen väljer väl något asiatland att lätta på tyglarna så får man väl ta och flytta dit istället.

>dkn köpte en japanskabok
>dkn har ingen tid att plugga japanska

Jan stenmark

Vad tycker ni om Rubin Report?

Jag undrar hur det skulle gå egentligen med tanke på att alla känslor vi känner kommer ifrån kroppen. Hunger, sexualdriv, trötthet, kemikalier etc.

Sen skulle jag va lite rädd att när man har gått från en individ till en hårddisk så kanske någon inom en snar framtid bestämmer sig för att göra sig av med en för att spara pengar och ser på en bara som ett datorprogram.

Att få sitt medvetande extraherat till en dator från kroppen när den blir äldre och in i en ny med 10/10 gener levandes i ett samhälle med baslön låter bättre för min del.

(((banken))) så klart

Det är sant att västerlandet lär försöka diverse lagstiftning. Tror dock att VR är för intressant för att tyglas (den största svarta marknaden någonsin skulle blomstra) och som du säger finns det antagligen länder som inte skulle försöka stoppa det.

Att AI, VR och genmodifikation kommer ha enorma konsekvenser kan vi nog konstatera.

>dkn frisören knular upp mig
>dkn ser ut som huvudkaraktären i Fallout 4
jag som ville lämna huset mer ;_;

Sant, skulle vara intressant att se hur en svartmarknad med VR skulle fungera.

Något de också skulle kunna göra att för att få tillåtelse att använda VR måste man inte begå brott/ha fulltidsjobb och bidra till samhället och det man gör hemma är ens egna jävla ensak.

Som sagt ska bli intressant att se, tror genuint på att det kommer komma innan min pensionsålder och något sätt att hålla sitt medvetande vid liv kort därefter, långt innan jag dör av gammal ålder.

lol ägd

Behövs verkligen ett förbud? Kan man inte ha en massa regleringar som ser till att staten och företag kan mjölka oss på pengar i VR som vi måste tjäna i verkligheten.

Man behöver en dator som helt perfekt kan emulera en mänsklig hjärna och alla kroppsliga signaler. Säg att det är möjligt

Vad är det för skillnad på sö pa ru och sö po ru?

Nja, är nog jävligt svårt att göra nånting som är oskiljbart från ett foto, kanske om processorteknikens utvecklingshastighet inte var på väg att sakta ner men som det är nu så verkar det svårt

tänk på att det inte bara är GRAFIKKKK utan även animationer och faktisk konstnärlig skicklighet hos alla 3d-modellerare, och sen interaktivitetssaker som fysik och liknande
>Vilka då?
har inte riktigt tänkt ut vilka som behöver räddas förutom RTS, men skulle vara ballt om man kunde göra ett RTS där banan var helt i 3d och var typ som ett grottsystem eller nån sorts megastad, och man kunde navigera upp och ned i banan genom skrollhjulet, och alla enheter rörde sig naturligt, typ att man kunde säga åt en enhet att hoppa ner för en klippa, och då skulle den falla ner utan att kunna ta sig upp, istället för att den i ett vanligt RTS bara skulle försöka gå runt klippan eftersom rutnätet säger att det är opasserbar terräng

det eller ett galenskapsprojekt i AoE-stil fast där man har med hela mänsklighetens historia och använder sin 500 miljoner dollar budget till att göra varje tidsålder lika utköttat som ett normalt RTS-spel eller mer, plus att man ordnar med unika enhetsmodeller/byggnadsmodeller/röstlinjer/låtar/interfejs-konst för varje folk och period så att man kan spela 30-timmarsmatcher där man går från indoeuropeerna till moderna amerika osv osv

warren specter pratade också om att han hade en ide till ett spel som var motsatsen till ett öppet-världspel, där man var instängd i ett enda hyreshus istället, vilket skulle kunna låta utvecklarna lägga in sjuka mängder detaljer och interaktion i varenda rum

>dkn ca 20% av min tankeenergi går till spel
är jag ett mansbarn ännu

Det omöjliga kan bli möjligt om vi uppnår teknologisk singularitet. Det är såklart inte människor som ska skapa det.

>Shattered Hand
haha aaaa

VR är inte magi, så utvecklarna som är stora nog att ge de bästa upplevelserna skulle kunna ta skitmycket betalt, så man skulle behöva jobba ivl för att ha råd med VR-tiden

skulle vara kul att leva i en VR-variant av riktiga världen och se hur det skulle vara, vill se VR-arkitektur där man inte måste lyda ekonomins eller fysikens lagar

...

stråle kurzslöja snälla gå

>tänk på att det inte bara är GRAFIKKKK utan även animationer och faktisk konstnärlig skicklighet hos alla 3d-modellerare, och sen interaktivitetssaker som fysik och liknande

Vi kommer säkert få AIs som gör det åt oss innan VR kommer.

>
det eller ett galenskapsprojekt i AoE-stil fast där man har med hela mänsklighetens historia och använder sin 500 miljoner dollar budget till att göra varje tidsålder lika utköttat som ett normalt RTS-spel eller mer, plus att man ordnar med unika enhetsmodeller/byggnadsmodeller/röstlinjer/låtar/interfejs-konst för varje folk och period så att man kan spela 30-timmarsmatcher där man går från indoeuropeerna till moderna amerika osv osv

Typ som Empire Earth fast faktiskt bra då? Skulle jag definitivt spela.

Förresten du som verkar vara intresserad av RTS, är Cossacks 3 något bra? Såg en review på spelet av Arch och blev lite sugen på att testa.

>Typ som Empire Earth fast faktiskt bra då? Skulle jag definitivt spela.
mindre som empire earth och mer som age of empires 1, 2, 3 och 4 i samma spel och sen upphöjt till tre

>Förresten du som verkar vara intresserad av RTS, är Cossacks 3 något bra? Såg en review på spelet av Arch och blev lite sugen på att testa.
vet inte, har hört att det är nästan exakt samma spel som cossacks 1, plus att AIn ska vara skitdålig

Om man nu skulle göra ett spel där man knular en kändis, skulle kändisen kunna stämma? Kan tänka mig att en hel del spel kommer vara verklighet om några år.

...

Sö po ru har den där lena biten mellan snoppen och ru. Sö fli ru har ju sin andra bit väldigt nära sin ru.

Antar att sö po ru har en prostata också. Vet inte om det känns annorlunda.

Vem planerar du på k-nulla user?

Bella Thorne favä, hon ser ut som någon jag gick med i högstadiet

Får en verkligen att tänka.

>ben garrison
BARA

Måste kolla på den själv sen, sett en del även fria tider nämna att många tycker att det var vinklat.

Sen är det ju inte katastrofalt att ligga något under i en debatt, gjorde väl Obama också.

Så nu när Trump jagjagsen är över vad kommer härnäst?

God natt tråden.

Okej ärlig fråga nu.
I helgen var jag på en hemmafest och haffade en 9/10 skitsnygg tjej. Vi strulade å höll på sen smög vi in i ett sovrum. Hon sa under förspelet att vi kubde köra naturligt dä hon var ren och på ppiller.
Ja var skitnära men efter ett tag bestämde jag mig föratt köra med kondom.
Vi knulade och sexet var najs å så men vad tycker ni? Eftersom hon var så snygg, borde jag bara litat på henne och kört utan?

jagjagsmässigt ingen vet
amerikamässigt så kommer inte ett enda vettigt skit komma från den där hålan och så har det varit sen den skapades

Lär inte hinna bli mycket mer jagjags. Västvärlden kommer gå under. Abdullah kommer bryta sig in i ditt hem och döda dig när du sitter och runkar till 2d.

ta livet av dig nbög

Ställ frågan på Jodel ist. Fler nbögar där.

Varför tog de memsen slut?

Tycker moderatorn gjorde ett bra jobb. Han verkade faktiskt neutral.
Det var dock frågorna som var extremt anti Trump.
Jag gissar att det blir tvärt om i Fox News debatten

trump är oironisk över

Jag är bannad där

Du på bilden?

>Jag gissar att det blir tvärt om i Fox News debatten
Säker på det? Moderatorn Chris Wallace är demokrat tror jag.

Önskar det fanns ett /mysigt/ bräde faktiskt.
Närmaste kanalen har kommit till det var /jp/ 1.0 och kanske /r9k/ 1.5.

Oj varför tar Fox in en demokrat?

Ja fast moderatorn kommer inte på alla frågorna. Gissar att det kommer vara ett långt segment om hennes hälsa, emailsen samt clinton foundation och korruptionsanklagelserna

Om det nu verkligen är över, om den vita mannens tid har nått sitt slut då tycker jag vi följer Goebbels råd.

>“If the day should ever come when we must go, if some day we are compelled to leave the scene of history, we will slam the door so hard that the universe will shake and mankind will stand back in stupefaction..”

Blås skallen av så många blattar, kulturmarxister, förrädare och horor som man kan. Låt de råda över askan.

ping säpo

Det är bara satir, Cred Forums är fredens bräde

j-jag bara skoja

detta

haha tja grabbar kan ni berätta mer, bros?
t. inte säpo

så jävla kul att ingen fattar det, VAFAN SURFARU POL, JÄVLA STORMBÖG

...

j-jag hatar ingen asså är inte ens rasist har en svart kompis jag är bara invandringskritiker asså... äsch nä jag menar att jag är kritisk mot massinvandring men det kan ju vara vita och kristna också hatar verkligen inte svarta eller muslimer jag är absolut inte rasist men typ ah... asså...

>skjutsar mamma
>hon gör ninja-ljud ibland
>frågar varför hon gör det
>tydligen är det en lek inom hennes kompiscirkel när man ser en kvinna i burka
jaså

...

...

Hur låter ett nija ljud favä?

Vocarooa

...

*ninja

ett typiskt "HYAA"

HAJJAAAAAAAHHHHHHHHHH?

HUUUUJJIYAAAAHHHHHAAAAHHHH!!!

...

wopaaah hiyyyyaaaaaaaa!

KEK, denna tråd

Vårt samhälle barkar antingen åt helvete eller så har vi bara utvecklat någon ny humor genom internet.

Har Sverige nasjonalromantiske dikt? Sånn som dette her er for Norge:

youtube.com/watch?v=lWDWJHApltw

Vad tycker ni om den här mannen?

Ja :^), youtube.com/watch?v=WoQFUBgAMyo

jag gillar han fortfarande på facebook, vafan. Tur att jag inte använder skiten längre

>kompisar kallar mig för en dålig jagjagare för att jag kallade pepe sadfrog och försökte rätta mig
:/

nej, vafan.hade en bra kväll ju

Hvem er det som har laget denne filmen? Slo ikke dette tilbake på dem?

Dräp dig själv.

youtube.com/watch?v=m8zWZf28v84
hmmmmmmmmm........

Vad menar han med detta?

hell fucking tvåde

>dkn grät tills jag spydde
>dkn förstört mitt liv
>dkn förstår varför folk tar självmord

Vad har hänt user? Har du dödat någon?

>Sverige
>Fan gick fel

haha lol

Genuskrig när?

är det du andreas?

*Brrrrrraaaaaappp*

ska aldri va elak nå mer på kanal1 eller så må gud straffa mej

Vad menade hon med detta?

>måste läsa 300 sidor och förbered diskussion till imorgon
>man jag började för en timme sen

>skolkar

Varför vill de utrota oss?

snygga siffror

Zara.....

*BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK*

Det blir mer och mer uppenbart att kvinnlig frihet var ett misstag. Seriöst, muslimerna gör det helt rätt.

Förutom att göra mina nära och kära ekonomiskt oberoende skulle jag bli knekt i krigsmakten på heltid samt försöka donera pengar till krigsmakten och kungahuset.

Vad skulle kungen göra om han blev diktator?

knulla horor och slå silvia mer

hej

hyvä huementa pekka poika mitä vittu senappi makkara anteksi haha

Kjenner dere mer som ligner på dette?

youtube.com/watch?v=Cy44ocuoWhE

...

youtube.com/watch?v=aG5EAyLIZH8

>islam
>kungakronor

v-va?

Förverkliga stormaktstiden part II - electric boogaloo.

>dkn Konungen kommer aldrig genomföra en repetition av Gustav IIIs stadskupp.
>dkn man kommer aldrig vara en livgardist och närvara när konungen återtar sitt rättmätiga befäl till stolta och glada rop som "Gud bevare Konungen!"

h1 favä

>man när de berättade om det i gymnasiet tycket jag han var hemsk
>man levt med demokrati ett tag

ei vittun silän no niin korva ja uksi kaksi kolme huomenta heipa hei

OM NÅGON INTE BREVAR SÖT 2D INOM DE NÄSTA 5 MINUTERNA SÅ KOMMER GLACIÄRERNA SMÄLTA DIREKT

...

YAMEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Deprimerad 2D.

BREVA BÄSTA FLICKA(läs "mugi") SNÄLLA

...

>blir 2d-mobbad
m-moget grabbar

>man jag älskade historia redan som barn
>man redan läst om Gustav III:s statskupp när vi går igenom det i skolan
>man jag får rätta läraren och fritt kunde berätta för klassen att det faktiskt var bra att den genomfördes och att Ankarström med anhang var smutsiga landsförrädare på bästa lektionstid.
>man jag inser vilka rabalder det lett till om det skett idag.
90-talet var en bra tid att växa upp på.

Köpt en bunker, dragit in fiber, mördat alla som visste om vart den låg, levt mitt liv som eremit i min bunker

>man jag får rätta läraren

Detta favä, gjorde det hela tiden om WW1 och WW2.

Du vet att det är väldigt lätt att ta reda på vem som äger den va?

>dkn läraren rullar in tvn och spelar upp TGSNT
fyfan vilken vacker dag det var

Samma här. Historielektionerna i grundskolan var egentligen dåliga skämt.
Det var dock alltid roligt att se och höra alla dåliga elever "slåss" om att få göra grupparbeten med en för de visste att det skulle leda till ett MVG.

om tråden inte får de fina siffrorna borde vi bara sluta favä

>man blotta tanken av att ha en sån klockren lärare.

>Dkn skriver sketen uppsats klockan 3 på morgonen som ska in om 4 timmar.

Vill ha en fv

har dig senpai

dubbel, trippel kek är med dig son

badboll vänder på sig i sin grav

haha skojjade

!!!

heders siffror familjkampen fortsätter
HELL SEGER!

youtube.com/watch?v=jhLzAcclATk

Vad tror ni grabbar? Var Krister P den skyldige eller var det en sammansvurna patrioter som röjde Palme ur vägen?

Hur som helst så var det ett totalt misslyckande av svensk polis.

nä, hörde från candlejack att det riktiga mörda

Takk

...

nära men ingen cigarr

fan

Rent undersökningsmässigt var det ett totalt fiasko men sedan om det var dåligt att de inte hittade någon annan än Christer Pettersson är en annan sak. Beror på vilken sida man är på antar jag.

såhär gör man

jävla sega skitbräde

n så här
HELL SEGER

fan lääste fel på siffrorna
hora

...

häng dig

episkt jonte

/SvT/
SPRINGER
KANALEN

Döda tråden.

...

häng dig

>vara otrevlig mot amerikaner
men du

haha förlåt slaktade tråden lite hehe

jag kallar min penis för slakande tråden

Ta ett (jag)

Ska lägga mig nu, hoppas jag dör av sömnapné eller att jag vaknar för typ 2 år sedan

natti natti favä

post pics of sweden girls pls

they all sleeping tho

God natt gubben

...

>de konstiga länkarna till det här brevet

Du borde vara stolt favä.

Hallå?

omg hej user
>dkn man inte grävde dogemynt när Cred Forums tipsade en om det för att man trodde det var ett dåligt jagjag

Jag vill ha cancer. Om jag hade cancer skulle jag:
>få anledning att neeta mig
>ligga på toppmysiga sjukhus
>inte ha några ansvar
>få mängder av uppmärksamhet
>dö i slutändan
Ser ärligt talat inga nackdelar.

Det spöregnar hårt har i gbg just nu är

dkn ingen meido misaka

Du har ingen aning om hur mycket jag avskyr cancer, har förlorat 2 goda vänner pga den vidriga sjukdommen, en var en god klasskamrat som inte ens han bli 18, den andra var en lärare jag hade i gymnasiet.

>hans lärare var "en god vän"

hmm?

>måste cykla till tågstationen som ligger tvärs över stan
>det ösregnar
>kommer vara blöt hela dagen under löneslavandet som ligger 10 mil bort

Han och hans son var vänner till familjen

Detta är nu en grodtråd.

ockidocki

Mysigt med en grodtråd såhär dags.

Uprepande siffror

...

eks de

Detta är en grodtråd sa jag. Stick 2dbög.

...

>sitta och sammböga

ett två tre, på det femte ska det ske!

Inga (You)'s till 2dbögar, känn på den!

Sannerligen skönt med lite grodbrevande så här tidigt på morgonen.

Tänkte väl det. Vinst till mig 2dbög!

Du har ingen aning om hur mycket jag avskyr mig själv.

>dkn vaknar med diamantbånge
>dkn ingen pv som suger av mig

Bygger hus

stoppa pungen i en mikrovågsugn

Ligger i sängen och bajsbrevar på kanalen

Jag kanske går och lägger mig och sover snart, kanske inte :^)

>vara fattig neet

>inte vara student med bidrag ihåligt schema

>den meningen
som sagt, det blir nog att tillkalla Blund snart

Återkom när du inte behöver kolla bankkontot innan du går och handlar : - )

Här är jag :~) Vem tackar nej till att få mat köpt och serverad på tallriken av mamma?

Erkänn bara, du hade mer än något annat velat ligga i sängen och dra dig nu precis som jag gör. I vilket fall, hälsa Scholo från mig!

Haha, att vara fattig manskulting låter inte så lockande favä

är legion bra

fyfan vad jag älskar svenska kvinnor

Må gud ge mig styrka att orka leva en dag till med mig själv!

lycka till självmordsanon #09!

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

>Kommer tillbaka i tråden för första gången på flera månader

>9 timmar gammal tråd och inte ens 300 brev

Så tråden är död, inte sant?

Hell seger psykfallsanon! Jag håller tummarna att du får extra många (You) idag.

Häng dig.

Endast söta 2d flickor får komma in

mörkret sväljer mig

>dkn är nybörjaren på jobbet
>måste stå i kassan ensam och vänta på min arbetskamrat tills klockan 11

Du jobbar på ica? (Eller nått liknande)

Nej, en kafeteria

0-4 gå till skolan
5-9 stanna hemma

Bra val user

>en Gambian som har bort i Sverige i fyra år har en musikkarriär men kan knappt tala svenska alls och han blir shillad på svt just nu

Låter rätt mysigt desu, ha en bra dag

>Dom hyper-maskulina bbc-gudarna kommer bröda ut hela vårat folkslag och det finns ingenting vi kan göra

Har sett 4 vackra 10/10 svenskor med bruna barn i barnvagnen den här veckan.

Jag har varit i ett förhållande med min tjej i över tio år, och vi funkar väldigt bra tillsammans.Nyligen så har en ny tjej på jobbet varit i mina tankar. Inatt så drömde jag att jag hade hårt, passionerat sex med henne i fikarummet. Den värsta grejen är att jag frågade hur gammal hon var, vilket var under 18. Jag blev upphetsad av detta. Jag är mentalt uppskakad av denna upplevelse, men jag känner ett starkt behov att berätta det här för min flickvän, trots att jag vet att det skulle skada vårt förhållande permanent. Jag är inte pedo/ephebo, och kollar inte på såna grejer till att börja med. Tips och råd?

häng dig

Vet någon här om GW har dödat krigshammar40000 till slut? Jag ser en massa alternativa universumtrådar på /tg/ just nu

Nepp, med tanke på hur mycket nytt som är på gång så tror jag inte de tänker köra en AoS på 40K också.

Orkar fan inte, omrull

Om 0-4 igen går jag

Allah vill det

köpa en liten lägenhet och leva the NEET life.

>vilket var under 18. Jag blev upphetsad av detta.

bygg en tidsmasking och knulla henne som bebis, det måste vara 1000x mer upphetsande

va?

Babyknul babyknul det är okej

Inget fel med att vilja knula en trång tonåring favä

>Körv å mos
>körv å makaroner
>blodpudding
>nåt annat
Vad är bäst till lunch?

*rapporterar tråden till säpo*

Minns första gången jag hade samlag med en 15åring
Sådan energi är sällsynt

Blodpuddig är sjukt gott men jag vet aldrig vad man ska ha till. Nästan allting skär sig med smaken.

Kek

Lingonsylt

PRISA KEK KARLSSON AVSLÖJAD

Jojo, jag tänkte en sidorätt
Sallad eller något.

> Dkn en arbetsförmedlare kommer ringa mig när som helst.

hej alla, hur är det ikväll? Eller jag antar i morse för er

>dkn när NeetGud och kan göra vafan man vill

[spoiler]var född med en grov synlig grov ansikts-defekt och kommer aldrig kunna resa omkring med sina pengar och njuta av livet[/spoiler]

[spoiler]jag är fast här tills jag får modet att avsluta det[/spoiler]

Europa kommer inom ett par år förvandlas till en enda stor smutsig favella där vita människor utrotats, med halvnakna mulatter och negrer istället som springer omkring och våldtar, dödar, torterar, lemlästar och äter upp varandra, i en enda stor röra. Europa 2050 kommer att vara en smutsig kloak, för att juden tillåtits styra Europa och förmått vita kvinnor att ligga med negrer; även i smutsiga bajshyddor där flugorna surrar runt negern medan han impregnerar vita batikhäxor på några pappkartonger.

Hans frus son*

>dkn det inte finns nån chans att jag nånsin kan få en fv

>vita kvinnor att ligga med negrer; även i smutsiga bajshyddor där flugorna surrar runt negern medan han impregnerar vita batikhäxor på några pappkartonger

Pågår bokstavligen just nu i Calais.

link

Anime finns alltid här för dig user

Sluta sitta vid datorn hela dagarna

>behövde vänta 2,5 timmar på ombesiktning som tog 5 min
Fucking bilprovningen KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

>Hon känner djup frustration och efterlyser upplysning om underlivets normala utseende och funktion på bred front, framförallt i skolan.

>– Vi har en ökande patientgrupp som vill att vi ska försnäva slidan på ett helt ofysiologiskt sätt eller helt ta bort deras inre blygdläppar. Det handlar framförallt om unga kvinnor som påverkats av porren. De tror att de ska se ut så och att det ska ge dem ett bättre sexliv.

>Kvinnokliniken är tydlig med att vården inte gör sådana ingrepp eftersom de inte är medicinskt motiverade. Men kvinnor vänder sig istället till privata plastikkirurger, ibland med ödesdigra konsekvenser.


sydsvenskan.se/2016-09-27/kvinnor-begar-att-fa-sina-underliv-stympade

>när rostbiffsjagjaget går för långt

men vad ska jag göra då

Måste se ren ut när man jagar svenska "män" som ska ta hand om dem och deras barn från tidigare förhållande.

sluta se på tv

amen durå

Knivhugg kantiga hårdrockare till döds :^)

>vaknade
wäääääääää

Svenska kvinnor:

13 år: börjar ha sex regelbundet med Achmed och Mohammed
16 år: tröttnar på små bruna och träffar Mdongo och Zara
30 år: rostbiffade och har 2 ungar och behöver nu operera blygdläpparna för att "lura" Erik

>det finns vänster folk som försvarar det här

fuck it. om kvinnor vill bli behandlade som skit, låt dom. orkar inte skydda deras rättigheter längre.

>dkn har fått en amerikansk internetpv
awawa konstiga känslor!

Du tror inte killar skulle genomgå penisförstoringar om det gick

Är du söt? Är han söt?
Vem är topp och vem är botten?

Är de våran bild i tidningen?

Det går, men aldrig något bra. Den "bästa" sorten av operation som ger längd och volym är påkostande och tar runt 2 år samt kommer du aldrig bli hård utav tanken eller något. De installerar en pump som du använder för att få qk hård.

Jag har testat det men det hjälper inte.

Du vet mycket om det här du

Har liten snopp så måste veta om mina möjligheter :)

moonmars13.tumblr.com/post/145978080401/123gegenmeinenwillen456-ss-panzergrenadier-arne

klicka inte VIRUS

>sedan år 2004 ammas allt färre barn i Sverige. Efter 2010 har minskningen dock avstannat för barn som är upp till ett halvår.
>Högst var amningsfrekvensen 1995-2003 då drygt 83 procent av de fyra månader gamla barnen ammades helt eller delvis.
Är ni redo för outvecklade personer om 10-15 år?

det är tumblr...hur kunde det vara ett virus?

Babbar ammar deras barn, bara svennehoror som inte gör det ;)

han är söt!
v-vi har ju inte träffats ivl ännu men det verkar lovande!
tror jag skulle vara topp iaf, även om jag inte säger nej till penis i ru

Löv...

Får jag pumpa er båda?

ja?

>en.wikipedia.org/wiki/Breastfeeding#Health_effects

bara ta livet av vår hälsa

n-nej

...

Ursäkta? Jag har en stor qk och kan komma verkligen mycket, så jag bör få pumpa rumpor på sö po.

>dkn ingen matkultur

Jodå, snart kommer vi ha massa kultur!
youtube.com/watch?v=WoQFUBgAMyo

Fråga henne varför hon inte tar och skaffar ett riktigt jobb. AF förmedlar totalt typ ett jobb varannan månad och kostar 72 miljarder om året. Arbetsförmedlare står låååångt lägre än NEETs om man frågar Steve Jobs, Kaddafi, osv.

T-tråden? Är någon där?

Hela kanalen var fryst i ett par timmar. Lugna ner dig.

Jag kan inte sluta tänka på stor ådrig kuk i munnen, som sprutar ner säd hela vägen ner i halsen... Jag kan fan inte koncentrera mig, går knappt att vara produktiv om dagarna.

JAG ÄR LUGN

Dags att köpa ny dator. Gamla är snart 6 år och det är hög tid att uppdatera sig.

Har plockat ihop lite, synpunkter? Utrymme att prispressa eller maximera något så hojta:

inet.se/kundvagn/visa/9755416/

>fönster
annars helt ok favä

>donerar 300kr till Unicef en gång för 1 år sedan
>blir spammad via SMS om att hjälpa båt"""""""""flyktingar""""""" varje vecka

Jag tänker då fan inte skänka pengar till illegala aktiviteter. Hellre att migranterna dör i havet än att dom invaderar Europa ännu mer

Om jag kommer till dig får jag använda din mun så här?
gelbooru.com/index.php?page=post&s=view&id=1357872

Snälla gör det!

>GigaByte G1 Gaming Gaymer Edition

Skulle välja en 6600K och ett Nvidia-kort istället för grisvidriga AMD

Du knullade upp CPU med fel moderkort chipset.
Här har du något bättre.
inet.se/kundvagn/visa/9755461/

Är du åtminstone "söt"? Hur lång är du? Bor du nära stockholm? Bryr mig inte så mycket längre om det är en tjej eller kille som suger av mig, vill bara bli avsugen utav någon söt åtminstone.

>svenska "män" suger bokstavligen kuk och tänker på alla(h)s lika värde

fsf.org/blogs/community/active-management-technology

tomshardware.com/news/pentium-g6951-clarkdale-upgrade-card,11320.html

Vänta på AMD Zen istället och behåll AMD RX 480 custom cooler edition

intel är botnet

Jag har fått höra att jag är rätt söt. Ganska lång tyvärr men det märks inte om jag är på knä :3

lever vi igen?

får fan tänka på saken, gillar inte grindr då det enbart finns fula äckelgubbar.
har du söta kläder som får dig se bättre ut

>AftonbladsHelin

Gillar att ha kjol och strumpbyxor och söta trosor favä. Annars kan jag ha på mig vad du vill om du tar med det till mig :3

okej så du har inte några söta kläder, men då tar jag med mig handduk och lägger över den på dig medans du kör igång så får jag tänka att det är en tjej som kör på.

Joo kjol, trosor och strumpbyxor har jag ju sa jag! Annars kan jag sitta under ett bord!

måste tänka på saken, du suger av gratis eller hur?

>vaknar med halsont
>går och lyfter tungt
>blir magiskt frisk

Vill ha kaffe och fika men annars gör jag det för mitt eget höga nöjes skull~

abooo jävla sd rassar läser från fria tider
friatider.se/v-anklagar-sd-for-att-lasa-fria-tider

>Vill ha kaffe och fika
men vafan då fixar vi det.

SNSD..

>dkn ingen syster

Jag köpte också dator för en månad sedan. Körde dock på 6600K som CPU och 1060GTX som GPU. Båda varorna är bättre och billigare än det du har tagit. Använd prisjakt.

Precis som jag. Vad har du för kylare till processorn?

cooler master hyper 240 evo

>dkn 3770k och 980ti