/Noregsþráðr/

Norrǿn útgáfa.

Noregsþráðr inn fyrri:

Other urls found in this thread:

dagbladet.no/nyheter/regjeringen-vil-lovfeste-at-norge-skal-bli-et-lavutslippssamfunn/63502076
dinside.no/okonomi/pris-i-norge-709-kroner-vi-bestilte-pa-nett-og-betalte-298-kroner-i-sverige-her-ser-du-hvordan/63424433
alfabehandling.no/index.php?option=com_content&view=article&id=21
m.youtube.com/watch?v=LQNEcnrY-CA
youtube.com/watch?v=M3Ubctz2ywA
windyty.com
vg.no/nyheter/innenriks/lan-marie-nguyen-berg/dyrere-buss-og-bane-flere-sykler-oekte-bompriser-og-faerre-p-plasser/a/23805743/
youtu.be/nu2nIZyiH48
youtube.com/watch?v=z8VIhIIq-kk
youtube.com/watch?v=Pr_XnTrv6YU
nrk.no/livsstil/droppet-sukker-i-en-maned-_-mistet-1_4-kilo-fett-1.13142184
dagbladet.no/nyheter/politiet---mennene-har-gatt-under-bakken/63540913
youtube.com/watch?v=iS6vgnS3k_o
p3.no/p3innsamling/
edition.cnn.com/2016/09/28/us/pepe-the-frog-hate-symbol-trnd/
youtube.com/watch?v=mjzJYeogTy0
youtu.be/E7MchKQnsq4
youtube.com/watch?v=qlDnb-ebrrE
aftenposten.no/bil/--Det-er-pinlig-og-jeg-foler-meg-latterliggjort-830828_1.snd
instagram.com/p/BCoHK3nkvN-/?hl=en
elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-pc-og-mac-nedlastning/PCDD39622/sid-meier-s-civilization-6-pc-nedlastning
youtube.com/watch?v=Wnkcm4a_DPw
twitter.com/NSFWRedditVideo

forst for Bergen

andre for trump vant

Hvordan blir jeg neger ?

Syvdagersuka er ugermansk og degenerert. Vår sanne uke består av FEM (5) dager.

...

Sjette for god natt

Hiver inn ett dult

Hva vil det si at noe finnes, og hva vil det si at noe ikke finnes?

>ugermansk

det er bare en ting å si til det da, germansk kan knulle av

Mener du språklig sett nå? Eller filosofisk sett?

eg...

Ja, det trikset ja! Det skulle dere nok likt å visst, 20-åringer.

Hvis noe ikke finnes, så finnes det jo ikke

Æsj, det datt ut en buse av nesa di.

Er dette germansk anonsen?

jepp

Er selvmord kult?

Ja. Det er også en lǿsning.

>ugermansk

Passer bra, for det er det norske folk også ;))))

Bare förste gangen.

ja, jeg får masse pussy av å gjore det

prover du å være frekk å fortelle oss at vi er like stygge som germanere?

fy faen

>Regjeringen vil lovfeste at Norge skal bli et innvandrerssamfunn

dagbladet.no/nyheter/regjeringen-vil-lovfeste-at-norge-skal-bli-et-lavutslippssamfunn/63502076

>ikke engang midnatt
>har drukket en halv flaske vodka
>på en tirsdag

Hva gjor jeg gutta? Jeg vil ikke gå med på at jeg er alkoholiker, men det er åpenbart at jeg har et problem som jeg sliter med å kontrollere. Hvordan stopper jeg det for det er for sent?

sånn

Du må hvertfall ikke dra tilbake til Libanon, det er sikkert.

Nei, du har nok rett i det...

Faen,er det så åpenbart? ;_;

Slutt å ha alkohol tilgjengelig?

Alkoholisme er faktisk ganske kult

ble du Vodka drikker av å være i Libanon?

det hores veldig kult ut

Trådens personligheter kan ofte kjennes igjen på innhold og skrivestil. Jeg har noen ganger opplevd det selv.

du virker som en kul person

Hva tenker tråden om De Unge Tyrkere

Jepp. har rett.

Forste steg er hvertfall å innromme ovenfor deg selv at du muligens har et alkoholproblem.

Fyll ut en sånn

de er faktisk ganske kule

Brenn ned alle vinmonopolene i Oslo da?

Tja, har alltid vært glad i en god fest, men det var vel i Libanon jeg begynte å drikke på egenhånd. Der klarte jeg imidlertid å stoppe når jeg forst bestemte meg for det, men akkurat det ser ut til å ha blitt vanskeligere...

Er jo det jeg gjor, eller i alle fall prover på. Poenget er at jeg kan la være å drikke to uker i strekk hvis jeg absolutt MÅ, men hvis jeg aner den minste mulighet så gjor jeg det. I morgen har jeg en avtale kl. 14, så det er akkurat innafor. For et halvt år siden ville jeg ikke drukket, mens nå gjor jeg det. Jeg vil ta tak i det for det er for sent.

>Vi bestilte en matkasse og kjorte til Sverige for å hente den. Det sparte vi MYE på


Hvor apekatt går det egentlig an å bli? Kjorer helt til sverige for å kjope råtten mat? Hva faen

Jeg kan få tak i det der helt gratis i Norge jeg. Bare gå å kikke oppi de blå dunkene som står utenfor varemottakene til butikkene

dinside.no/okonomi/pris-i-norge-709-kroner-vi-bestilte-pa-nett-og-betalte-298-kroner-i-sverige-her-ser-du-hvordan/63424433

...

...

rimelige ukult

Fucka opp Midtosten i stor grad ved å hjelpe til med opprettelsen av Den Mellomstore Satan, dvs. Tyrkia. CUP kan suge meg. Israel ha'kke no'nting på'rem.

Blå Kors, De Norske Lenker, og Anonyme Alkoholikere er alle lavterskel-tilbud det kan være verdt å sjekke ut. Eventuelt også ta en prat med fastlegen din.

Dette ordner seg.

sier at vi er ugermanske, akuratt som den tåpelige 5-dagers uka hans.

Alfa behandlingssenter er bedre for han.

femdagersuka mi er sunn og hellig. ikke tåpelig.

Dette. "nyhets"organisasjonen ved samme navn er også ganske ille fåvæ.

Veit ikke hvor lavterskel Alfa er, men det er sikkert rett det du sier.

Prov den her, libanonsen:
alfabehandling.no/index.php?option=com_content&view=article&id=21

Fra en med erfaring, i min situasjon hadde jeg to valg: Enten tvinge meg selv til å slutte, eller drikke så mye så ofte at jeg rett og slett ikke orker mer. Jeg tok valg nummer 2, gikk opp 15kg, kastet bort et halvår, men jeg har hvertfall ikke lyst til å drikke mer.

Lykke til!

Takker Anonser

Hvis du ikke agner, og liker Cenk og de gutta der, så anbefaler jeg deg å se på Cenk Uygur debattere Sam Harris og Dave Rubin sine uttalser om sin tid i De Unge Tyrkerne.

Jeg har blitt et slags beist

Hva er sjansen for at jeg blir reinkarnert som ei sot lita animejente?

Er vel ca. der du er nå, hvor vektokningen ikke kan ignoreres mer og jeg er dritt lei, men jeg vet ikke om jeg klarer/orker å stoppe i tide. Bor kanskje ta opp dette med psykologen etterhvert...

Stor nok til at du burde begå kryssord.

>Bor kanskje ta opp dette med psykologen etterhvert...

Gjor det du, loy litt når jeg sa at jeg ikke vil drikke mer, har ikke helt fått kontrollen men det er hvertfall ikke på det punktet som for. Pleide å kjope 4 1L flasker med Dworek hver 4-5-6 dag, drakk konstant til jeg var tom og svetta som faen inne på polet og bussen hjem igjen. Ikke la det gå dit, anonsen. Det er ikke verdt det.

En skritt av gangen, det er cheesy, men sant.

Får man bedre ryggrad av å slanke seg? Er litt overviktig, og nedre delen av ryggen og skuldrene er dytta framover. Har begynt å trene styrke da.

Mars, gutta. Det kommer til å skje. Veldig snart

femdagers uka mi er et helvete, og det er helt sikkert pga urgermanerene.

hva faen, jeg hater urgermanere nå

Det kommer aldri til å skje.

Horer på hva du sier, er genuint redd for at det der kan bli meg om et halvt år. Per nå tar jeg av det jeg allerede har i hus i påvente av en eller annen fest som aldri kommer, men det kan lett gå med to liter i uka, er bare et tidssporsmål for halve studielånet plutselig går med til sprit. Skal prove å ta tak i det, takk for stotten.

Takk for stotten til deg også Anonsen.

Forst for russlanð 100/100 svart metall :)

>Czarnobog från 1995 kaseta

m.youtube.com/watch?v=LQNEcnrY-CA

Now your torn

Klart det. Er ikke verre enn det var å reise til månen i si tid, bortsett fra at man nå har et selskap som gikk fra ingenting til å lande raketter som hadde levert payloader i bane tilbake til jorden på bare åtte år. Penger blir ikke noe problem. Planen er rett og slett genial. Få ned kostnadene ved å bruke rakettene så mange ganger som mulig. Det funker med F9, og det kommer til å funke med ITS.

Van allen-beltene gjor at vi ikke kan reise fra jorda. All romfart er logn.

Eh, middelmådige greier, shlomo.

Prov denne.
youtube.com/watch?v=M3Ubctz2ywA

tilnærmet lik null

...

Bildet er gammelt men budskapet er like aktuelt i dag.
Det snakker til meg, det snakker til meg gutta.

Palestina for jöder?

Joder tåles ikke.
Hvor de går er ikke opp til meg, dog hadde jeg vært jodene hadde jeg brukt alle penga på en oy en plass.

Har du noensinne mott en jode?

de kunne gått til mars

>dfn jeg ikke bor i sveits

Madagascar for eksempel?

Det har jeg faktisk i det andre jodiske hjemlandet New York.
Greie folk egentlig,svaret ovenfor var bare sjitbreving.
Romjoder
Flott ide

Er du en ekte sveitser?

>Flott ide

Hitler hadde den for deg, dog.

Liker dårlig når Hitler stjeler ideene mine.

hva tenker /norgetråden/ om dette?
1/3

Hva er en ekte sveitser?

2/3

Nei, si det. Har du bodd i Sveits i hele ditt liv?

tenker at nå må du plukke jordbær

>Norrǿn útgáfa
>Ongin talar Norrönt

3/3

Hva er den perfekte mannen egentlig?

>sverige
Sluttet å lese der fåvæ.

puke.jif

Jo, det er 1 som gjör det.

Nei.

har du ikke sett det forste bildet jeg brevet?
bildet av den perfekte mannen som kvinner drommer om står jo i en av de forste setningene

jeg lurer på om jeg faktisk bor skaffe meg boka gutta, innholdet ser lovende ut

Gi meg siden om incest.

Nå må dere legge dere

Gjerne men forst må jeg få tak i den selv, bildene kommer fra en polsk nettauksjonsside, boka koster rundt 4,5€.

>nökur fólk í heiminum eru so mikið úrkynjað

gomler i meg 4 brodskiver med norvvegia og vassafår

aldri

nå må dere IKKE legge dere

Tusen takk! Jeg var på vei til å gjore det, men du reddet meg.

Þank you for making þis great þread

Nå må dere lage middag.

Vi /reelle negertimar/ no

Nå må du bytte bleie.

Jeg skal gå og ta meg et glass vann, gutta! Jeg har ikke gjort det på flere uker, gutta.

svinerii

Tenker at det er en bok skrevet av Sveriges ledende sexologer om kvinners seksuelle fantasiverden.

Nå går jeg og legger meg, gutta, dere får kose dere med autentiske sotskalletimer.

shadilay shadilay la mia libertà
shadilay shadilay oh no
shadilay shadilay oh sogno o realtà
shadilay shadilay oh no

Hvorfor er det så vanskelig å ha en vanlig dognrytme, gutta...

Spǿr du meg, så spǿr jeg deg

H-hei gutter :3

>ollov
gi meg det jeg vil haaa
et par sigaretter kan jeg gjerne taaa

Natta.

God morgen

God morgen

""""""god""""" morgen

BARE

Blåser rundt 15m/s her i sör.

windyty.com

Hva slags mork sier madame? Snakk om fantasi.

Ser bilde av deg med en mork?

förste colaen for dagen

"skål"

faen som jeg hater å bo i by.
bare bråk fra alle kanter konstant.
send hjelp.

vg.no/nyheter/innenriks/lan-marie-nguyen-berg/dyrere-buss-og-bane-flere-sykler-oekte-bompriser-og-faerre-p-plasser/a/23805743/

Hva faen er hennes problem?

Ho har vel ikke akkurat noe problem, ho er bare opptatt av klimapolitikk.

>Okt pris på bomstasjoner og kollektivtransport vil redde klimaet

Tror man uironisk på dette så har man et ganske stort problem.

Ikke at jeg personlig er enig i akkurat den strategien, men man må jo starte et sted.

>Han tror på menneskeskapt global oppvarming

...

>tulle med det frie markedet
>tvinge frem sykkel i verdens mest fjellete land

"nei"

Å tulle med det "frie markedet" gjör staten hele tiden, hva er så spesielt med å gjöre det for klimaet?

Problemet er at folk tror at klimaet faktisk må reddes, og at disse tiltakene vil ha noen som helst innvirkning.

fordi det er ekstra idiotisk, spesielt når forandringene faktisk ikke hjelper "klimaet".

De prover uironisk å få det norske folk til å kun ta buss/sykle sykkel, og tror dette i det hele tatt har noen innvirkning på global oppvarming. Lykke til sier nå bare jeg.

Altså hvis alle Osloboere hadde begynt å sykle til jobb, så er det jo klart det at det hadde hatt en innvirkning på klimaet, muligens minimalt på global skala, men det hadde jo iaf ikke vært drittluft i byen.

>Altså hvis alle Osloboere hadde begynt å sykle til jobb

Kommer aldri til å skje, så de kan bare slutte å prove. MDG er en gjeng med dydssignaliserende klovner. La nå for faen folk kjore bil om de vil.

>Kommer aldri til å skje

Nei, åpenbart ikke, men det betyr ikke at det er bare dydssignalisering å ville at så mange som mulig skal gjöre det.

Virker som du har det vanskelig å forstå at det finnes folk som *faktisk* bryr seg mer om miljöet enn de bryr seg om folk kan kjöre bil eller ikke.

>Virker som du har det vanskelig å forstå at det finnes folk som *faktisk* bryr seg mer om miljöet enn de bryr seg om folk kan kjöre bil eller ikke.

Jeg har ingen tro på at MDG faktisk bryr seg om """"miljoet"""", de vil bare herse med folk og fortelle dem hva de kan og ikke kan gjore. "Herpderp du er ikke like miljobevisst som meg, jeg må visst gripe inn!"

Hadde folk hatt lyst til å sykle til jobb, så hadde de allerede gjort det. I nederland og danmark, som er helt flate land så sykler folk overalt.

>Jeg har ingen tro på at MDG faktisk bryr seg om """"miljoet""""

Ok.

Du er vel en av de folka som tror ISIS bare er forbanna fordi de ikke har jobb og du vel.

>I nederland og danmark, som er helt flate land så sykler folk overalt.

Kan legge til at de ikke trenger store stygge staten med sine reguleringer hengende over seg for å gjore dette.

>han tror på politikere

Nei som regel gjör jeg ikke det, men jeg tror at folk har forskjellige verdier og syn på ting i livet, jeg bare tror at folk går fram på feil måte, slik som MDG gjör.

Jeg er ikke enig med de at man skal innföre masse reguleringer og avgifter liksom skal hjelpe noe som helst, men jeg er jo ikke uenig med de at klimaet er viktig.

...

bare pul opp livet mitt gutta

>kanalen dǿd i flere timer. igjen
Bravo Hiroshima!

Er firekanalen syk igjen?

Nå må dere stå opp

moot må trekke sei

Gode gud mann

Men men.

Så sånn er det.

Bare noe jeg kom på.

sånn er det her

eg like og byg muur

...

Se her, folkens. Her har vi en episk megmegposter.

Lego teller ikke user.

13:37

FAEN I HELVETE VRÆÆÆÆÆL

Hva skjedde egentlig med Legoanon? Han bare forsvant.

Han er nok her et eller annet sted, han bare identifiserer seg ikke.

Han visste vel bedre enn å bruke opp gimmicken sin *host host*

Hvem er/var Legoanon?

han bygger fortsatt i våre drommer

...

youtu.be/nu2nIZyiH48

Har han rett?

Varg har sjeldent rett om noenting altså.

Hva tenker tråden om Mayhem?

youtube.com/watch?v=z8VIhIIq-kk

Mindreverdig negermusikk fåvæ.

t.Varg

Kom til nordboard.net hvis du er interessert av et helt nordisk bildbrett

unskyld min dålige norsk jeg kan egentlig ikke snakke det :DD

t. PST

Faller ikke for dine triks

er dette musikk?

Jeg pa bilden

Legendarisk musikk. Det er utrolig nok ganske sjelden noen oppfinner en helt ny sjanger med musikk vet du, og det i lille Norge.

hei

Du er ganske festlig, du.

höres da ut som all annen VRÆÆÆÆÆL musikk jeg har hört för

Ja min bror
Måtte keks vilje velge trump

vi klarer knapt nok å holde èn norgetråd i live
ka ska vi med en hel kanal?

Hva slags musikk hörer du på da?

youtube.com/watch?v=Pr_XnTrv6YU

Tenkte meg du ikke ville dele Biebersamlinga di ja.

du vad
jeg er gymnasie-dropout

föles det ikke bedre med ett helt brett än med norgetrådar på amerikanske bretten?

nrk.no/livsstil/droppet-sukker-i-en-maned-_-mistet-1_4-kilo-fett-1.13142184

Fy faen...

Ikke spise eller drikke spesifikt raffinert sukker =/= Slutte med karbohydrater.

Jeg regner med at ingen av de slutta å spise poteter, eller frukt/grönnsaker som også per definisjon inneholder sukker.

Si meg dette ikke er ansiktet til ei hore

dagbladet.no/nyheter/politiet---mennene-har-gatt-under-bakken/63540913

>spiser mindre kalorier enn det man bruker
>går ned i vekt

WOOOOOOOOW

et helt brett er fullstendig overflǿdig og ville hatt endå mindre aktivitet en det vi allerede har

Hva gjor vi? nå dor vi

youtube.com/watch?v=iS6vgnS3k_o

>dfn ingen Live jv

Drep deg selv min mann.

p3.no/p3innsamling/

hva er noen bra filmer :)) ??

alt av Robert Bresson

henger meg nå
drukner meg nå
påtenner meg nå

...

Sånn går det når du samhomser.

ALDRI gjor det der igjen.

Hvordan gjor vi Horten greit igjen?

Har aldri vore greitt der.

>dfn ingen atletisk jv

Tar meg en joggetur for middagen for å være helt donn ærlig med dere gutta

Du mener en halvt atletisk jv.

Bedre det enn en helt uatletisk jv. Har du sett armene hennes?

>Har du sett armene hennes?

Klarer ikke å la være se på de utenomjordiske beina hennes jeg altså.

Ja, kontrasten er slående.

glad jeg ikke bor i oslo

både klimapolitikk og googles tar over byen

Hva har skjedd gutta? Hvorfor begynner plutselig masse jenter å gå med sokker og sandaler? Er det akseptabelt nå, selv om det fortsatt ser stygt ut?

>Ja, kontrasten er slående.

Og ikke særlig attraktivt.

>googles

Jeg synes at akkurat den typen kontrast kan være utrolig tiltrekkende.

Det er Birkenstocks kompis. Gudene vet hvorfor det er så populært.

Hva tenker tråden om Old School Movies?

De der er faktisk ikke det jeg snakker om.
Det relaterte bilde er hva jeg ser alle jentene bruke.

edition.cnn.com/2016/09/28/us/pepe-the-frog-hate-symbol-trnd/

Kan folk vennligst slutte breve pepp pepps i tråden nå? takk.

Nei.

...

jaaa

...

jei er hastympol

>Kan folk vennligst slutte breve pepp pepps i tråden nå? takk.

"Nei"

V R Æ Æ Æ Æ Æ Æ Æ Æ Æ Æ Æ Æ Æ Æ Æ Æ Æ Æ Æ L

t. den ene av de 3 voldtektsmennene

De ble frikjent for voldtekt.

Frikjent betyr ikke at de ikke gjorde det.
Hint: De gjorde det.

>Frikjent betyr ikke at de ikke gjorde det.

Når du blir frikjent i 2 forskjellige instanser i rettsvesenet, så er sannsynligheten for at du er skyldig mektig lav spör du meg.

hva faen jeg hater voldtektsmennene nå .

Du misforstår hva skylddspǿrsmålet handler om. Du må bevise over enhver tvil at de er skyldige for å få domfellelse. De ble derimot dǿmt til å betale erstatning, siden der er beviskravene litt svakere.

voldteksmenn bor få juling

>anklagelsen er beviset

Kom ann mann

Hva skjer'a bagera?

Nei, beviset er at de ble dǿmt til å betale erstatning. Hvis du fulgte saken burde det ikke være noen tvil.

alle voldtektmenn må få grisebank, det er du vel enig i?

>De ble derimot dǿmt til å betale erstatning, siden der er beviskravene litt svakere.

Ja og det eneste det forteller meg er at det norske rettsvesenet er svakere enn det burde være, ikke at de faktisk var skyldig.

Argumenterer du seriǿst for at de er uskyldige? Kom igjen da mann... Hele situasjonen skriker skyldig når en av dem til og med har vært involvert i en identisk hendelse tidligere.

enig

Som sagt, hvis du blir frikjent fra siktelsen din i 2 instanser i rettsvesenet, så er urimelig for folk å fortsette å kalle noen for "skyldig".

Eller mener du virkelig at rettsvesenet til Norge er så kategorisk inkompetent, at alle som blir anklagd for voldtekt og blir frikjent burde bare bli geleida ut for å föle gatejustisen til sinnatagger som deg?

Classy...

Det er innbakt i systemet at man i blant får urettmessige frifinnelser, det er slik det fungerer. Hvis du fulgte med var det nok ikke den beste juryen akkurat da. Og som sagt ble de funnet skyldig i erstatningsspǿrsmålet. Alt i alt ikke helt utilfredstillende utfall. De får smekk, og alle vet å holde seg unna.

>Det er innbakt i systemet at man i blant får urettmessige frifinnelser, det er slik det fungerer.

Muligens, men jeg får inntrykk av at du, så vel som diverse andre stemmer i det landet her mener at rettsprinsippet "uskyldig til det motsatte er bevist" ikke skal gjelde for voldtektssaker.

Eller, rettssikkerhet for kvinner eksisterer ikke i norge. Som er den andre konklusjonen vi kan dra fra dette.

Nei. Jeg snakker bare spesifikt om denne ene saken. Det er ganske klart at de har gjort noe som ikke er ok. Tre menn + ung jente + dop som mennene gir bort krever generelt sett ganske klar ok for at man ikke skal mistenke ugler i mosen. Spesielt når en av dem har hatt trǿbbel med en slik situasjon tidligere.

>Eller, rettssikkerhet for kvinner eksisterer ikke i norge.

Sött agn.

dfn ingen germansk kone

>Spesielt når en av dem har hatt trǿbbel med en slik situasjon tidligere.

Dette er jo bare et utsagn fra en eller annen fitte i media, og kan jo bare være piss.

...

I am Norwegian

Ja men vil ikke ha jenter som anmelder menn de ikke liker og får full stötte til å ödelegge livene til uskyldige menn selv når de er frikjente

Det virket legit når jeg undersǿkte, selv om jeg ikke husker detaljene. Det er bare gulrota i snǿmannen da. Situasjonen er uansett slik at de stiller betydelig svakere når det gjelder hvem som det er rimelig å tro. Omtrent på nivå med når politiet rykker ut til et par og kona har blåǿye. Noen ganger har hun klikket med kjǿkkenkniven, men 99% av gangene er det ikke det som har skjedd.

Bevisene talte for seg selv, nok til å overbevise de fleste. Rett og rimelig at bevisene ikke var nok til å domme dem i retten, men alle kan vel se at disse mennene er skyldig.

>Det virket legit når jeg undersǿkte

Det var jo litterært bare en artikkel om 2 jenter som hadde vært på fest med de, og ho ene sa at han ene helte noe i drinken til ho ene jenta, og da stakk de derfra.

Det var jo ingen sak, eller de anmeldte det jo ikke, og det kom jo på et besynderlig tidspunkt. Rett etter de hadde blitt frikjent.

Virka mer som svertekampanje enn fakta spör du meg.

Si det på Norsk da

Som sagt, jeg husker ikke. Sannheten rundt det er ikka avgjǿrende for om jeg mener det er rimelig å tro dem da, det er bare spikeren i kista hvis det er sant.

Ja, men livet deres er jo uansett ödelagt da.

De måtte betale 300k i erstatning, og navna deres er jo permanent limt over hele internett, så de får vel aldri jobb innafor Norges grenser igjen.

Så "mobben" fikk det jo som de ville.

>dfn folk mener virkelig du skal ha fengselstraff for å ta dop og pule ei jente sammen med kompiser

Vet det som regel er freakforum som gjelder med tanke på slike ting (og jeg må presisere at jeg ikke er noe dophue på noen måte), men er det noen i Oslo-området som vet om gode fleinsopp-jorder?

Trenger ikke være noe spesifikt, altså.

En kvinne blir gruppevoldtatt. Hun odelegger livene deres på en helt lovlig måte via facebook.

Ser ingenting galt i dette. Hvis noen gruppevoldtok meg, ville jeg onsket å odelegge livene deres også.

Den andre user har helt rett: bare fordi det ikke finnes nok beviser til å domme noen i retten betyr ikke at de ikke gjorde det.

Saken er ikke over, det er derfor dette debatteres igjen. Les To av de frikjente har "gått under jorden" hevder politiet.
Dette forer til at jenta ikke får penger
>jeg vil ikke ha penger, jeg vil bare legge saken bak meg
og at hun ikke kan ta saken videre til europas menneskerettsdomstol

Det er en interessant utvikling på gang.

Hahahah, disse mennene er patetiske hvis de ikke orker å bla opp pengene de er skyldig etter å ha voldtatt henne. De slipper jo fengsel, de burde gledelig betale.

er du også en stille bakke-vifte?

>En kvinne blir gruppevoldtatt.

"nei".

Hun var med på det. Les rettsdokumentene så ser du at hu bare er ei hore som angra på at hu var ei hore, tjente godt på det og.

noen andre som foler at Norges framtid er dyster?

Tror det heller er at hu la ut navnene til alle på facebook og lagde lynsjestemning i hele landet som gjor at de har gått under bakken, ikke fordi de ikke gidder å betale.

Om hele Norge hadde hatt lyst til å drepe meg så hadde jeg stikki sjol.

Ta deg en tur eller to i Vestmarka. Faktisk ikke så dumt å sjekke Google Earth.

Ikke meg. Den folelsen er nok en refleksjon av dine folelser om ditt eget liv.

Hva sjedde gutta?

>Anti-Defamation League

Normisser forstår ikke megmeger.

ja

Dette kan ikke være ekte

stor hård færosk pik i glatbarberet våd norsk fisse

dette skjer.

>glatbarberet
Dårlig smak fåvæ.

ikke nummer 1 at få fissehår i kæften

youtube.com/watch?v=mjzJYeogTy0

>du vil aldri fri til kvinnen i ditt liv

Hvorfor leve?

dfn ingen liechtensteinsk jv

>Les rettsdokumentene
Dette gjorde jeg. Det er helt tilsynelatende at hun var et offer for gruppevoldtekt. Jeg behover ikke engang å lese noen forklaringer. Bevisene sier alt jeg trenger.

Hvorfor skriver du alltid "nei" med anforselstegn?

e9 fåvæ. Busk er fint.

flere arbeidslose, flere NAVere, flere pensjonister, flere innvandrere.

mitt liv går bra derimot.
men fremtiden ser helt jævlig ut.

Oi, camp refugee? Husker jeg var med på det der

Sant nok. Men de var uansett patetiske som voldtok henne.

Jeg synes det er patetisk å gi MDMA til ei jente for så å rundpule hu, men jeg mener ikke det er voldtekt.

>Hvorfor skriver du alltid "nei" med anforselstegn?

Det er et megmeg, din dupp.

>Bevisene sier alt jeg trenger.

>bokstavelig talt ord mot ord
>vitnesbyrdet til en sandnegertaxisjåför

"ok"

Nei, ord mot ord er forklaringene. De gir jo jeg blanke f i.

Det er flere bevis i saken, hvis du leser rettsdoumentene som ikke var gode nok til å domme dem i retten (som jeg synes er en bra ting). Men jeg kan likevel bedomme bevisene personlig og oppgi meg en mening i at de var garantert skyldige i å voldta henne.

Det var ingen fysiske beviser i saken annet enn at leger påsto ho hadde mer ecstasy i blodet enn hva som er forsvarlig og at dette ville være tilstrekkelig(i fölge legene) at ho ikke kunne motsette seg de seksuelle handlingene.

>flere arbeidslose, flere NAVere

t. Stavanger

drep deg sjol jævla danske faen

han er færöysk.

Feil. Det var også bildebeviser med logg og tid, ett vitne med logg og tid, sms med logg og tid, snap med logg og tid.

Nå synes jeg du skal lese rettsdokumentene.

>dfn ingen germansk kone

pris Herren for det

>Det var også bildebeviser med logg og tid, ett vitne med logg og tid, sms med logg og tid, snap med logg og tid.

Dette beviser jo ingenting, og det var det retten konkluderte med også.

Et bilde av en jente med en pikk i kjeften beviser ikke voldtekt.

så, norsk?

>uskyldige

ha ha ha du kan spoke du toysegutt

Vitne: mennene måtte bære henne, og hun var helt borte, de måtte holde henne oppreist på fanget i taxituren fordi hun ikke hadde motorikk til å holde seg oppe selv.

Noen minutter senere var bildene av henne tatt, hvor hun lå i sengen mens de pulte på henne begge to, hun hadde oynene igjen, ganske likt det som vitnet forklarte. Ett av bildene viste henne med åpne oyne og en pikk i munnen, noe vitnet også hadde forklart hun gjorde i bilen ved et par anledninger til tross for å være helt vekke og uten motorikk.

En god stund etter dette ble det sendt sms-er fra henne til moren hvor hun beskrev at hun skulle forsoke å flykte fra noen menn som hadde henne i en campingvogn.

Dette er det vi har av beviser. I tillegg til det med MDMA og kokain, og alkohol-nivået, og det som legene forklarte.

Alt dette tilsier jo ganske sikkert at de gruppevoldtok henne mens hun var "helt borte".

Forklaringen hennes (og til mennene) har vel ikke så mye å si. Men hvis du er villig til å hore på disse, så er jo hennes forklaring langt mer troverdig uansett.

Jeg mener det var riktig å si at man ikke vet helt sikkert mtp bevisene, og derfor må man domme uskyldig. Jeg ville også gjort det. Men samtidig ville jeg satt der og vært personlig overbevist om deres skyld likevel.

Gå gå utstyr ski

Reasons why I'd like to go to Norway:

1 - cod

2 - weather, I hate the sunblasting heat

norway is a country to have fun.

ok

youtu.be/E7MchKQnsq4

Hva tenker tråden om sterke kvinner?

>sunblasting heat

all year around?

>sterke kvinner

megmeg

user spor om sterke kvinner, poster en spinkel og spe kjerring

Her har du sterk user
youtube.com/watch?v=qlDnb-ebrrE

>Innvandrere mener Monica Cesilie Pedersen bor kjope en setebelteforlenger selv.
aftenposten.no/bil/--Det-er-pinlig-og-jeg-foler-meg-latterliggjort-830828_1.snd

De er tiltrekkende. Se

For en helt, hjelper niggere med okosystem. Jeg er rort.

Greit det, kompanjong

>crossfit

hahhahahahahhaHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH

>legger til "innvandrere" på tilfeldige artikler han poster
Er dette 4kanalens versjon av klikkagn?

du spurte etter sterk din jævla klovn

Her er skikkelig sterk istedet for crossfit-megmeget:
instagram.com/p/BCoHK3nkvN-/?hl=en

ser bilde av deg med en sterk?

Ser her du har hatt mark.

Hva er de ideelle stats* til en "sterk-jv", etter din mening?

*benkpress/kneboy/markloft

Hallo gutta, æ sitt å spis fårikal resta nu fra sondagen.

Kaster du ikke matrestene, men spiser forderva mat?

Det e nu ikke fordærva nu. Det har jo blitt oppevart ordentlig

Det er jo forderva dagen etter.

Du lurer ikke meg rullestol-user, jeg vet hva du kommer til å poste som svar.

Hva mente han egentlig med dette?

Får nu håp æ ikke dor da. So far so good. Ka synes norgetråden om å skriv dialekt forresten? E det innafor eller e det bokmål eller ivar aasen sin fantastiske versjon av norsk det må gå i?

*kutter deg i to med en katana* heh...nå skal du forderve..

spör meg hva som helst om nynorsk.

Kor du e ifra?

Bodo. Har jo vært her i norgetråden lenge nu men folte det va på tide å skriv litt på dialekt

hvorfor er nynorsk så jævlig meningslost

Bådåddjo, akkurat. Spilte remis mot en Bådåddjoværing i ei turnering no sist helg.

hvorfor dummer du deg ut?

Er du fra bådaddjo da? Nice da.

har han rett?

svar på sporsmålet mitt :)

Nei, æ e balsfjording. No må æ stikke, snakkes i kveld.

elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spill-pc-og-mac-nedlastning/PCDD39622/sid-meier-s-civilization-6-pc-nedlastning
koster 299 fram til midnatt.

Haha jeg så han for 2 dager siden komme ut av utgangen fra Gronland t-bane med ca 4 andre. Lættis kar, en skam for alle Muslimer her i dette vakre landet som bare vil leve i fred med hverandre og vokse sammen. Dette er en person med mye hat inni seg, han representerer ikke Islam men hat...

Hvorfor brever du ikke en link til videonen jævla homse

jeg tror den er tatt ned, dessverre.

Jeg fant ikke videoen, synd ettersom jeg ville bli rodpillet over til islam.

youtube.com/watch?v=Wnkcm4a_DPw

Takker anonsen, spillet koster jo dobbelt så mye på Steam

Ikke noe problem, den der aktiveres jo på steam også.

aaaalah kbrrrrrrrrr

ny umma