/NEDERDRAAD/

Das Boot morgen editie

welkom: europeanen

niet welkom: niet westerse immigranten

Other urls found in this thread:

m.youtube.com/watch?v=ZAQDx6KMCPc
nu.nl/gezondheid/4328127/kinderen-opgroeien-boerderij-hebben-minder-kans-allergieen.html
nytimes.com/2016/09/28/us/pepe-the-frog-is-listed-as-a-hate-symbol-by-the-anti-defamation-league.html
theguardian.com/technology/2016/sep/28/pepe-the-frog-online-hate-symbol-database-anti-defamation-league
demorgen.be/buitenland/hoe-pepe-the-frog-een-symbool-van-internethaat-werd-bba76a91/
worldwide.vote/hillary-vs-trump/#/
youtube.com/watch?v=zSmNlKtsdBM
youtube.com/watch?v=2v2YhI-KLRA
volkskrant.nl/tech/hoe-internet-van-pepe-the-frog-een-haatsymbool-maakte~a4385338/
youtube.com/watch?v=9pSh0VAVYn4
twitter.com/geertwilderspvv/status/781165461090238464
i.imgur.com/fMdNmuz.jpg
twitter.com/NSFWRedditVideo

>welkom: europeanen

Hoe nieuw? Alleen Nederlanders en Belgen welkom IDD

OPSTAAN OPSTAAN OPSTAAN

School wacht
Je moet gaan werken

Ochtendstond heeft goud in de mond.

verpiss dich sumpfjude

goedemorgen schatjes

Moet dit nou?

>dvw deze kikker in de VS gelijk staat aan hakenkruizen en KKK-symbolen

morgen

morguh

erica een schattig

Lekker poepen op stage

...

mogguh

koek

morgeeennnnnnnnn!
XDD
morgen :3
MORGUUHHHHH :3
ja he c:

lekkah lekkah
scattigggg :0 C: :3
morguhgghghg

N
A
C
H
T
m.youtube.com/watch?v=ZAQDx6KMCPc
K
E
R
N
op t werk :3

>a fucking swamp

ewa braders

Jongen aangehouden voor dreiging via internet
Politieagenten hielden dinsdag 27 september om 17.50 uur een 14-jarige jongen aan voor
dreiging via internet. Uit vervolg onderzoek bleek dat deze jongen niet verantwoordelijk was
voor de plaatsing van het bericht. In de loop van de avond hielden agenten een andere 14-jarige
jongen aan die verklaarde het bericht te hebben geplaatst.
Politieagenten kregen een melding dat via internet een bericht werd verspreid dat op een school
in Zoetermeer morgen een schietincident zou plaatsvinden. Agenten die een onderzoek instelden
hielden een 14-jarige Zoetermeerder aan. De naam van deze Zoetermeerder werd in de
berichtgeving op internet genoemd. Tijdens een verhoor verklaarde de jongen dat hij niet
verantwoordelijk was voor het plaatsen van het bericht. Uit onderzoek van de recherche kwam
informatie naar voren die leidde tot de naam van een jongen die mogelijk wel verantwoordelijk
was voor de plaatsing van het bericht. Agenten hielden deze 14-jarige jongen om 20.00 uur aan.
Hij verklaarde verantwoordelijk te zijn voor de plaatsing van het bericht. De eerder aangehouden
verdachte werd in vrijheid gesteld. De recherche onderzoekt de zaak. De verdachte zit nog vast.

dus de politie verspilt serieus tijd aan lege bedreigingen op het internet gemaakt door 14 jarige jongetjes? wat de neuk

Ik moet effe een vaag verhaal vertellen
>Zit in de overvolle kut intercity in Utrecht Centraal
>Nergens zitplek dus dan maar met vrienden in de gang gaan staan
>Loopt er een grote dikke blonde man langs die het steeds heeft over hoe er 'gewoon geen communicatie is'.
>Lijkt alsof hij in een gesprek is maar niemand lijkt hem überhaupt te kennen
>Kom thuis, ga de reddit flikker uithangen
>Ga naar r/thenetherlands
>'partijbestuur piratenpartij naar partij Baudet'
>Eh niks bijzonders, ze hebben beide niet eens één zetels
>Kijk effe naar de linkerkant van de foto
>Zie dezelfde blonde walvis als in de trein met hetzelfde paarse shirt en zwarte jasje
>'Hello darkness my old friend'
>Existentiële retrospectie intensiveert

>zo pleb zijn
djz jezelf

Ik snap je verhaal niet zo. Je zag dus een kerel in de trein die in het bestuur van de piratenpartij bleek te zijn. Hij hield een praatje over het gebrek aan communicatie.

Tot zover volg ik je.

Je komt thuis en je krijgt existentiële retrospectie die aan het intensiveren is.

Toen volgde ik je niet meer.

>Als het pijn doet dan moet je dat ook niet doen
9/10, zal vaker €60 betalen voor een consult van een ergotherapeut.

geabonneerd

tevens kanker op

nu.nl/gezondheid/4328127/kinderen-opgroeien-boerderij-hebben-minder-kans-allergieen.html

Stedelingen weer de neuk uit geblazen.

gras is groen meer nieuws over een uur

zijn we terug?

we leven weer

...

...

...

>dvw geen Pesky om me in mijn kontje te neuken

Ik wist fat we weg waten, maar er stond niets op de pagina

...

>4kan moord
>weet letterlijk niet wat ik moest doen

godverdomme deze kutsite he

Ik lag de heletijd in bed en ik klikte elke 5 minuten automatisch op de 4kan bladwijzer omdat ik er gewend aan ben.

Mijn vriendin is een latina uit Zuid-Amerika.

Wat vinden de alt rechtsjes (de Alt Gr haha!) hier daarvan? Ik ben een blanke jongen voor alle duidelijkheid.

>de alt rechtsjes (de Alt Gr haha!)
minderjarige aub
alsmede
>lachen om jezelf

Ik dacht dat Nederlanders humorpantalons waren?

Waarom zijn Amerikanen altijd zo gevoelig?

Ik zag laatst een Amerikaan die erg boos werd over scheten in winkelketen.

Was het Walfart? Haha!

Hey jongens, zouden jullie een wijf neuggen dat meer dan 50cm kleiner is dan u?

Hmm toevallig, ik dacht juist dat lelgen kwaliteitschijtpalers waren

pest de belgenvrienden nou niet weg, we hebben er al zo weinig de laatste tijd ;_;

Dat ligt eraan hoe lang ik zelf ben oetz

Nee, dat zou pedofilie zijn

Koek ik zei toch dat ie het niet zelf had gedaan. Ik weet zeker dat het mustafa was

Amerika heeft ze bang gemaakt

D-dus

Ik vond hem wel grappig hoor bartje

1m98
Ook als ze 23 is?

Natuurlijk, de politie "verspilt" tijd aan elke bedreiging omdat je niet zeker kan zijn of het een grap is of niet.

Ik heb liever dat de politie wat extra tijd en geld spendeert om overal zeker van te zijn, dan dat ze alles negeren omdat het toch vast wel een grapje was.

Jenna

>1m98
In dat geval wel

Ik hoop dat ze Mustafa een flinke taakstraf geven, maar die wordt dan waarschijnlijk toch niet uitgevoerd oetz

Kankersint

nytimes.com/2016/09/28/us/pepe-the-frog-is-listed-as-a-hate-symbol-by-the-anti-defamation-league.html
theguardian.com/technology/2016/sep/28/pepe-the-frog-online-hate-symbol-database-anti-defamation-league

HET HOUDT NIET OP, NIET VANZELF

Ik vind jou een sympathieke kerel.

Naughty Jenna

>oud nieuws

>Dacht kruidnoten met witte chocolade te kopen
>Yoghurtkruidnoten
Godverdomme wat haat ik mijn leven

>artikel van letterlijk vandaag
>oud nieuws

oke Karel

Had je maar de superieure truffelkruidnoten moeten kopen.

Echt kankerlekker.

>Gisteravond is letterlijk vandaag

Oke Filip

Ja die zijn ook wel goed

>Wednesday 28 September 201610.26BST
>niet letterlijk vandaag

oke Henk

Leuk dat die site dat gister heeft opgeladen. Het stond gisteravond al op roodhet. Anders kun je naar boven scrollen want ik heb het vanochtend ook al gepaald

>Gister
Ik bedoelde vandaag oetz

demorgen.be/buitenland/hoe-pepe-the-frog-een-symbool-van-internethaat-werd-bba76a91/

>Dankzij de Alt Right beweging - een coalitie van zogenoemde 'white supremacists' en andere anti-establishmentfiguren - werd de kikker zelfs meer en meer Trumps mascotte.
>(...)
>Door Pepe zo duidelijk naast zijn vader te plaatsen, leek Trump junior precies te bevestigen wat Clinton haar Republikeinse tegenkandidaat verweet: namelijk dat hij zich inlaat met extreemrechtse en xenofobe lieden. "Die kikker is veel duisterder dan je beseft", schreef Clintons campagneteam, waarna het Pepe "een symbool geassocieerd met racisme" noemde.

KOEK

zelfs de Lelgen doen aan Amerikaanse 'journalistiek'

Ik weet niet wat ik hier van moet vinden. Als NOOT lijkt me het wel wat, maar ik heb wel een afkeer van dikke kinderen oetz

Alt-Right zijn een stel transseksuele-aanbiddende, pretentieuze, identiteitsloze kankerhomo's.

Ik sta er sowieso al versteld van dat dingen als Pepe en Cred Forums genoemd worden in een presidentiële verkiezing.

Er bestaat letterlijk geen 'altrechts' of hoe je het wilt noemen
Het is letterlijk ('letterlijk' als in de definitie in de Van Dale) Cred Forums en een stel semi-internetbekendheden zoals die Milo die er een slaatje uit proberen te slaan

Ik heb vandaag meerdere malen gehoord dat Rutte net zo schuldig is aan MH17 als de Russen en seperatisten. Nu vind ik het net zo leuk om Rutte af te zeiken als ieder ander, maar kan iemand mij deze logica uitleggen?

Ze willen gewoon Trump afzeiken.

Het feit dat hij rotte appels tussen zijn aanhangers heeft is al genoeg om als journalist over te schrijven

Dit en de Democraten die hiermee Trumpaanhangers kunnen afschilderen als racisten. Het is echt te stumperig voor woorden.

Ja, dat is het ook. Dat terwijl je aan de andere kant de meest corrupte politica van het noordelijk halfrond hebt zitten.

>corpsen

Mja, je kiest er toch zeker zelf voor om lid te worden? Ik kan daar echt geen medelijden mee hebben.

>Zes liter water
>Coma

Onzin. Ik heb zelf eens 8 op zonder me iets anders te voelen

Zo'n kneusje verdient het gewoon

worldwide.vote/hillary-vs-trump/#/

>(You can now vote once per day)

Oy vey

Wtkkf hoezoheeft klemtoon zo een inhaalslag gemaakt

>t. 120kg

Only for me tho

Saved that image btw latex is sexy

hoe lang is jullie haar?
mijn haar komt ongv een cm onder mijn oog als ik het naar beneden trek (ik draag het in een rommelige scheiding)

Onironisch tot onder mijn schouders

kankervlaggenscripthoorndrager

Dat is hij niet.

mvg. vlaggenscripthoorndrager

Mijn haar komt tot mijn ogen en ik hou het ook rommelig.

Dan zie ik er wat vrouwelijker uit.

Tenzij je het over de meest gebaseerde vlaggenhoornsriptdrager hebt snap ik deze opmerking niet.

Ik heb altijd gel in. Het komt volgens mij tot onder mijn wenkbrouwen

2 centimeter ofzo.

>ik draag een rommelige scheiding

youtube.com/watch?v=zSmNlKtsdBM

youtube.com/watch?v=2v2YhI-KLRA

ja kanker, zojuist een stukje verkeerd getrimd..
nu zit er dus een lijntje wat korter is dan de rest

Natuurlijk

Epileren jullie ook je wenkbrauwen?

scheer wel altijd even een paar haartjes weg oetz

0mm (vandaag mss 1mm).

Ik epileer mijn wenkbrauwen altijd met een pincet en een nagelschaartje oetz.

>albertus
>ze

?

Zijn jullie mannen? Dit is een onironische vraag, ik heb nog nooit gehoord van mannen die iets aan hun wenkbrauwen doen

Ik wed dat in ieder geval een van hen de uit huis getrapte homo is

Albertus Magnus is een gemengde studentenvereniging (mannen en vrouwen). Verder is het ook geen corps zoals de andere paler vermelde, Albertus is aangesloten bij de vereniging AHC (Aller Heiligen Convent) en is confessioneel van aard.

En met confessioneel bedoel ik niet katholiek. De god die ze aanbidden is geel en schuimend. Tevens zit hij ook in een heel klein glaasje en als je die god morst overspoelt het hele land.

Ik ben een jongen ja.

En homo als dat relevant is

Ja dat dacht ik ook al

Hey kutnerds ik zit nu lekker aan de herfst bock en jullie?

Ben jij díe homo of een andere?

Gewoon 'n jupke oetz

homo

Wa vur iets hedde?

Waarom zijn hetero's zo bang om als homo uitgemaakt te worden wanneer ze aandacht schenken aan hun uiterlijk?

Jullie zijn net beesten.

Is dat relevant?

hoe trek jij die conclusie

Hoeveel procent van de dag denk je na over je seksualiteit zou je zeggen? Bewust bedoel ik, dus niet van "hé die jongen vind ik leuk", ik bedoel meer van "sjonge, ik ben homo en dus anders dan anderen".

Ik denk dat 'ie anders genoeg ervaring heeft met trekken hoor.

kijk jongens
vers van de pers

da mag heul nie

Wat doet die Waal op dit plaatje?

meegenieten op de achtergrond, maar hij hoort er natuurlijk niet bij

Zo vaak mogelijk zodat ik het gevoel krijg dat ik trots moet zijn op wie ik ben.

Ik bedoel ik kan het toch niet veranderen.

Beter dat ik blij, gelukkig en trots ben dan zelfhatend toch?

Beetje jammer dat je er zo vaak mee bezig bent. Bedoel ik daarmee dat je je moet schamen voor het homo-zijn? Nee, dat bedoel ik niet. Bedoel ik daarmee dat je niet trots mag zijn? Dat wil ik ook niet zeggen, ik snap niet waar je trots om bent (je kunt er immers letterlijk niets aan doen dat je homo bent), maar goed als je dat wil zijn, het zij zo.

Wat me stoort, en dat heb ik al eens vaker gezegd, is het feit dat je vrij herkenbaar paalt. Ik heb echt maar slechts een paar keer het genot mogen kennen palen van je te mogen zien die NIET over homoseksualiteit gingen. Je maakt van jezelf een 1-dimensionaal karakter, een bijrol in een speelfilm, Assurancetourix uit Asterix en Obelix, een NPC uit Morrowind, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Je komt saai over, als iemand die niets zinnigs te zeggen heeft, alles wat tegen je gezegd wordt heeft een voorspelbare reactie. Je bent een cadeautje op Sinterklaas dat ik uitpak terwijl ik al weet dat er slechts enkel en alleen maar sokken in zitten.

Dus, mijn vraag aan jou is als volgt: heb je nog wat anders dat je leuk vindt behalve het slapen met mannen?

>invoordat serieus reageren op de zure homo

jezelf zo geforceerd een identiteit aanmeten is eerder puberale onzekerheid dan dat je gewoon jezelf bent

wie kent hier de spermaboom?

Zaadbank?

nee, er is een boom die als ie bloesemt naar zaad ruikt

Da's echt kankergay

>gay
Randstad,aub.

Nou als ik een krantenberichtmaak over de invasie van chalam en jij ziet het vandaag, is dat toh ook geen recent nieuwes?

ik denk dat je gewoon je bovenlip ruikt.

Ik vind het allemaal overdreven.

Ik paal over allerlei dingen maar als ik over seksualiteit paal of zo
dan wordt er meteen op neergekeken.

ik was ooit op vakantie en daar stonden van die bomen en de hele straat stonk naar sperma

is dat hoe de priester het aan je uitlegde?

zalk jou es ff in je kk gaatje nemen he kk homo

Hohohooooo

Ik vroeg je niet om in de aanval te gaan tegen anderen (zij kijken op mij neer), hoewel ik wel verwachte dat je dat zou gaan doen.

Wat ik je vroeg was als volgt: wat anders interesseert je? Dan gaan we daar over palen in plaats van het alsmaar te hebben over homoseksuele zaken. Je bent vast een stuk interessanter dan het beeld dat ik nu van je hebt. Want tot nu toe vind ik je nog saaier dan het zien groeien van gras, en dat zal vast niet waar zijn.

Het is simpel
Rutte heeft op zijn reis in donesk geld gegeven aan de arme bevolking om het la f op te bouwen, daarvan is een oude soviet bukrakettenlanceerder gekocht

Ey wollah, rustig man. Het was maar wahed prenk.

Net tot mn schouders

jij zal geraldine nooit krijgen. geraldine wil alleen grote blanke lullen, geen zielige magere moslimplassertjes.

zo'n 5mm.

Bestaat de hetero identiteit niet dan?

Want ik zie niks anders dan jongens die allemaal praten hoe lekker de tieten zijn van een willekeurig meisje dat toevallig net langsloopt
terwijl een paar andere jongens kreun geluidjes en gebaren maken omdat het schijnbaar erg grappig en mannelijk is.

Maar wanneer een homo gewoon zichzelf wilt zijn dan is het opeens heel irritant volgens diezelfe gasten.

De pot verwijt de keten.

*ketel

Het moet wel vervelend zijn om iedere dag met zo veel haat en wrok jegens een groep (in het geval van de uit huis getrapte homo hetero's) wakker te worden.

Beetje zielig eigenlijk, maar dan herinner ik me weer dat hij ook een narcist is en dan vind ik het weer lekker voor hem.

Heeeeee poekies :3

De andere paler vroeg je of het aanmeten van een identiteit als dat niet vreemd was. Jij reageert niet op de vraag maar gaat vervolgens de aanval in over het gedrag van anderen. De vraag van hem laat je onbeantwoord, tevens laat je ook mijn vraag van een andere paal redelijk onbeantwoord en je gaat door met je riedel.

Hij (en ik) vroegen je om je eigen positie te verdedigen en niet die van een ander aan te vallen. Dat zijn de echt interessante vragen. Als je ze niet wilt beantwoorden kunnen wij alleen maar concluderen dat je er geen antwoord op hebt.

Ik heb nergens gezegd dat ik hetero's haat.

Ik vind het alleen geestig dat sommige hetero's beweren dat homo's een eigen identiteit van hun seksualiteit maken terwijl zij zelf hetzelfde doen.

Wacht, sinds wanneer zijn er genuanceerde en goed beargumenteerde discussies in de nederdraad?

Degene die het meeste haat hebben aan homo's zijn degene die het minst zeker zijn van hun eigen seksualiteit.

Tegenwoordig boeit het niemand meer of je homo of hetero bent.

>wat anders interesseert je

Niet veel.
Yaoi, slapen, kleren kopen, niks doen.

volkskrant.nl/tech/hoe-internet-van-pepe-the-frog-een-haatsymbool-maakte~a4385338/

Potverdikkeme!

wie is hier onironisch homo?

>invoordat "jij"

>mgw ik voor de email op je eigen domein miem viel

Ik dacht dat Trump het haatsymbool was. Daarom steunde ik hem ook.

Zojuist €7 korting op m'n pizza gekregen
dus hij was extra lekker

>Tegenwoordig boeit het niemand meer of je homo bent

Probeer jij maar met een jongen hand in hand over straat te lopen.
Dan praten we verder.

is het een pokkewerk om te onderhouden en kom je bij iedereen in de spambox terecht?

Kaal hier, heb lelijke kale plekken op mijn kop als ik mijn haar laat staan en heb al wat grijs haar dus dan maar kaal.

I am Dutch

Toch wel lekker zon dagbesteding.. Je schuurt met het andere uitschot voor een paar uur aan een of andere houten tafel, en het weekend is na 3 dagen weer begonnen

godverdomme zeker zo'n kankerstagiair die dat artikel van de New York Times heeft vertaald naar het Nederlands. ik wed dat hij zichzelf nu op de schouder klopt en denkt dat hij een echte journalist is

journalistiek is dood

>begin veel vezels te eten
>kak om de 2 uur
>scheten stinken kenker maar dan ook echt kenkervies
hoe los ik dit op

Dat eerste is al redelijk gerelateerd aan je seksualiteit.

Anders ga je eens een paar andere dingen doen? Ga wat lezen, zelfs al is het maar wat op het internet. En probeer iets te lezen dat niets te maken heeft met seksualiteit. Wat vind je bijvoorbeeld van politiek (los van homorechten)? Filosofie? Religie? Misschien houd je van techniek? Is er een bepaald soort muziek dat je leuk vindt? Hou je van buitenlandse culturen? Wil je lekker leren koken? Dat soort dingen maken je interessant. Maar je gepraat enkel alleen over het vrijen met mannen zijn gewoon heel erg...

>plaatje gerelateerd

Nee, er zijn gewoon gratis email providers zoals Zoho, die werken super goed. Dan volg je gewoon een tutorial om je domein aan te sluit en klaar.

In feite hoef je alleen maar vijf zinnetjes te kopieren en in te voeren in de DNS waar je je domein geregistreerd hebt.
De MX records (waar je je email host) en je DKIM en SPF records die controleren of je email echt is.

Dan hoef je nooit meer van email address te veranderen. En kun je zoveel addressen aanmaken als je wilt.

waar werk je?
ik werk bij een bedrijfje voor kozijnen. lekker simpel werk, niet zwaar, en maar 3-4 dagen per week.

Koekels

Ik ben geen homo (voor zover ik weet). Ik heb geen moeite dat mensen van hetzelfde geslacht hand in hand over straat lopen. Zoenen vind ik minder, maar dat vind ik ook van man-vrouw zoenen op straat.

Als ik homo zou zijn, dan had ik er schijt aangehad. Gewoon lekker verhaal komen halen bij tuig die je naroept :).

De mijne is nu op ooghoogte. Ben 3 maand niet naar de kapper geweest en ben niet van plan om er de komende tijd heen te gaan, omdat ik graag langer haar wil hebben. Als het eenmaal lang genoeg is, dan laat ik het wel in model knippen.

De DKIM en SPF records voorkomen dat je berichten in de spambak terecht komen.

>:)

Letterlijk rooddhet

...

ik heb mijn haar altijd gemillimeterd, ik wil graag wat langer haar met een kapsel maar elke keer als ik het wil laten groeien ziet het er niet uit na een week of twee, zo 1cm haar wat overeind staat zoals bij chineesjes zegmaar. dan scheer ik het er weer af en kan ik weer opnieuw beginnen. ik wil gewoon dat het plat ligt.

>lezen excl Yaoi/BL manhwa
Saai.

>politiek
Volg ik.

>filosofie
Saai.

>Techniek
Nee totaal niet.

>Muziek
Klassiek en musicals/theater

>leren koken
Geen zin

>buitenlandse culturen
Zo homo ben ik ook al weer niet.

dat is normaal, je moet langer doorzetten

Lijkt wel op die meneer die alles in de prullenbak gooit

dat klinkt makkelijker dan ik dacht

JULLIE HEBBEN ALLEMAAL ONVOLDOENDE!!!

>buitenlandse culturen
>Zo homo ben ik ook al weer niet.

Ik denk dat nu het juiste moment is om je eraan te herinneren dat je op Cred Forums paalt. Maar goed.

Wat voor politiek volg je vooral op het moment? Nederlandse? Of ben je ook een beetje met een half oog aan het kijken naar de Amerikaanse verkiezingen?

Wat voor componisten vind je leuk? Ik vind persoonlijk Schubert wel heel mooi, vooral het ave maria.

ahahaha kk grappig maatie, kzag die gister ookal op 9gag xD

>dvw sta in haar beste vriendenlijst op snapchat
>zij in de mijne

voelt goed maagden

Alles wat pro wit is staat op die site als haat symbool, niks van hispanic pride of zo.

www.adl.org/combating-hate/hate-on-display/

Ik paal alleen maar in de /nederdraad/

Beide.

Tschaikovsky

...

Wie hoop je dat wint in Amerika en waarom?

Gevorderdentip: probeer het te hebben over andere dingen dan homorechten. Dat zou ik heel erg waarderen.

Ik hoop dat Clinton wint.

Ik was voor Sanders dus dan is het alleen maar logisch om nu voor Clinton te zijn.

Een corrupte oma of een reality star. Moeilijk.

Ik kan niet echt goed kiezen tussen de gigantische douche en het poepbroodje.

dit is aas

SIMPELWEG

SCHURK

MAAT

Aub
Zanders was letterlijk het tegenovergestelde van Clinton

je moet youtube.com/watch?v=9pSh0VAVYn4

Thanks Jan-Julius

Hoe krijg ik haar in mn bedje, anonen?

Dit is de eerste keer dat ik zoiets probeer te bereiken

Kasteel donker, kankerlekker.

Ze wil je duidelijk al ballen. Ga niet stoer lopen doen met je alcohol en vraag gewoon wanneer ze wil afspreken, oen. Ze wil duidelijk je pik.

Bedoel je dagbesteding of participatiewet?

Drogeer haar oetz

>":3" gebruiken

er gaat niks gebeuren kanker maagd

Hoezo is dat nu weer aas?

Troef is tegen het homohuwelijk, tegen abortus en denkt het broeikaseffect gefabriceerd is door de Chinezen.

En zijn VP Pence is zo homofobisch als wat.

Waarom zou ik ooit hopen dat hij wint?

Nee normaal gesproken zorgt alcohol ervoor dat ik vrouwen zie staan, terwijl het mij in nuchtere toestand normaal gesproken niets uitmaakt.

Wat doen? Een film kijken op mijn kamer ofzo?

Ik drink nog niets, misschien trek ik later vanavond een blik palm open.

Ja anders vraag ik het toch niet geesteszieke homo

Clinton is stagnatie, privacy schendingen en het sletje van lobbybedrijven. Ik vind dat oude politici sowieso weg moeten.

Daarom vond ik Obama wel aardig. Hij stond voor vernieuwing. En Trump ook. Hij addresseert de problemen van nu.

>homo dit homo dat
dit is zeker aas

Obama en Trump zijn wel totaal andere beesten

Ze stonden beiden voor verandering. Verandering is goed.

>ik mag mijn politieke voorkeur niet laten bepalen wanneer een kandidaat tegen homo's en tegen mij is

Als je alcohol nodig hebt om in je zone te komen dan ga gerust je gang, maar ben er wel van bewust dat je het in principe niet nodig hebt om haar in je bed te krijgen.

Een film kijken 's avonds is wat dat betreft wel een goed idee omdat je dan 's avonds bij elkaar bent en de kans om samen naar bed te gaan ook aanzienlijk groter wordt. Als je echt graag wilt krikken dan moet je eigenlijk een horror film kijken, aangezien vrouwen doorgaans angst en geilheid verwarren als ze zoiets kijken terwijl ze aan je arm hangen. Veel succes meneer!

Stinkende scheten zijn juist het lekkerst man. Soms eet ik expres de hele dag bonen en weetabix en andere meuk met vezels zodat ik 's avonds onder het genot van een whiskey en een goed jazzalbum kan genieten van mijn eigen aroma's.

Om je vraag te beantwoorden; minder vezels eten of geduld hebben

Noice dankje. Ik las laatst een artikel over een onderzoek waar bij mannen en vrouwen werd geconstateerd dat ze aantrekkelijker werden gevonden als ze in een spannende omgeving samenwaren, wat een horrorfilm veroorzaakt.

>minder vezels eten
geen optie

>geduld hebben
vermindert het dan na een tijdje?

Exact! Als je daarvoor gaat ben ik wel bang dat je een horror voor normaaltjes moet uitkiezen omdat ze anders wellicht verveeld raakt ofzo? Ik hoorde dat Paranormal Activity het best wel goed doet bij de vrouwen.

ach, het is eigenlijk voor mensen zoals ik die niet helemaal goed in hun hoofd zijn, maar toch werken moeten, en dus zon dagbesteding aangewezen krijgen van de gemeente.

Ik heb een PPL, waardoor ik in cessna's mag vliegen. Ik heb haar meegenomen voor een vlucht, en toen deed ik alsof de motor uitviel (ik liet de propellor op zijn langzaamst draaien en zei dat ie door de lucht in beweging bleef. Net zoals de wieken van een helikopter als daar de motor van uitvalt). Dat vond ze wel spannend geloof ik. Daardoor zakte de snelheid genoeg terug (en ik deed de neus een beetje omhoog) zodat we in een stall kwamen. Krijg je kriebels in je buik van. Om uit een stall te komen moet je de neus van het vliegtuig naar beneden duwen en toen deed de motor het """"""""plotseling"""""""" weer. In ieder geval, ze was een slet die godver na een maand al met iemand anders lag te neuken. Kuthoer

Jij hebt wel een rijke fantasie, nietwaar?

>vermindert het dan na een tijdje?
Ja, als je darmen eraan zijn gewend. Je kan ook de hoeveelheid vezels die je eet langzaam opbouwen in plaats van wat je nu doet oetz

geen optie oetz ik ben niet goed in opbouwen maar wel in drastische veranderingen

>Soms eet ik expres de hele dag bonen en weetabix en andere meuk met vezels zodat ik 's avonds onder het genot van een whiskey en een goed jazzalbum kan genieten van mijn eigen aroma's.

Rare pipo

>wees vezelanon
>ga tijdens de pauze naar de wc
>laat een kenkervieze scheet
>gozer loopt binnen
>kijkt heel moeilijk terwijl ik naar buiten loop
wat zou hij gedacht hebben

>kut mijn bovenlip stinkt echt moeilijk hard
>ik denk dat ik maar even hier blijf

weet je wat lekker is?

Twee emmers water achterover drukken en dan twee uur je plas ophouden.

De opluchting nadat alle druk van je blaas verdwenen is, is haast onevenaarbaar

Op de kermis in Weert jongens

Ik inteseer me niet in amerikaanse sport
>nascar
>"amerikaans" voetbal
Honkbal vind ik wel een leuke sport, om te doen
Maar het wachten tot ik mocht slaa

Wat vindt je van apenhoepel?

Klinkt net alsof ik vastgebonden ben door mijn vriendje en hij heel langzaam mijn penis streelt totdat ik bijna klaarkom maar hij laat mij heel lang niet klaarkomen.

Net alsof je in de hemel bent.

amerikaans korfbal?

>vindt je
hangt jezelf op

Dat ja.

Hoezo is verandering per definitie goed?

Ik heb wel echt een PPL en een meisje meegenomen als eerste date

Omdat het onbekende situaties waar niemand weet hoe hij erop moet reageren en instabiliteit oplevert

Wacht even, ik meen me te herinneren dat er een serie op de NPO was over deeten en liefde of zo, ik ben de naam even kwijt, ik zag enkel een voorfilmpje.

Wat jij nu allemaal aan het opdreunen bent lijkt verdacht veel op het scenario uit dat stukje.

Je ziet nu te miemen of niet soms?

En dat is goed omdat?

>kom voor het eerst sinds even weer in de nederdraad
>weer alleen maar homoseksualiteit

wat origineel weer, godverdomme
wat doe ik hier nog

>Je ziet nu te miemen of niet soms?
Ik heb letterlijk een PPL en dat meisje meegenomen. De rest is gelul oetz.

>En dat is goed omdat?
Omdat dat niet ironisch/sarcastisch was

Ja opkankeren dan als je zo gaat beginnen. Of doe er wat aan

...

>De rest is gelul oetz.

Ja nu weet ik niet meer wat ik moet geloven. Ik ga er gewoon vanuit dat je een verloren draak uit midden-aarde bent en daardoor een PPL hebt (immers je kan van jezelf al vliegen). Heb je daar vrede mee?

De andere vraag was trouwens niet voor jou.

GODVERDOMME IK BEN GEIL EN DE DRANG OM EEN LUL TE ZUIGEN IS GROOT

Gratis Amerikaanse vlag

uh oke stuur maar op

dank

wie /klaarkomenopkoran/ ?

...

zijde gij een meiske

Draagt u kniesokken? :3

Vuile varken dat jij bent

>internationaal onderzoekscommissie beschuldigt Rusland van het neerhalen van MH17
>amper 5 landen in de commissie, waaronder Nederland en Oekraïne

Weer een klap onder de riem van de eeuwige drollanders.

>heb ik dus een week lang snapchats lopen sturen naar de verkeerde Eva

KANKER

Dat probleem had een zekere Adam niet.

wollah zemmer was er met jou he
ik vroekoe je moeder he kankerlijer
ik zweer jou mattie je moeders kutje helemaal kapot door mijn dikke lul
lik je vaders eikel kankerhomo tfoe met jou

Ik dacht al wat zijn dit nou voor vunzige berichtjes van ene Piet Klaas, maar het was niet erg hoor mag je best vaker doen

Ik heb daar vrede mee

waarom staat daar een (You) dat is mijn paal helemaal niet

Nee, jij zei dat die vraag niet voor mij bedoeld is, maar dat was hij wel, zoals je in het plaatje kunt zien. Ben jij toevallig een nieuwvriend

nootjood aub

dat zei ik helemaal niet wat de neug gebeurt hier

>waaronder Nederland en Oekraïne
Lelgië zat er ook in kankermongool

little Dutch babies who came to America all on their own to get jobs in the steel mill.

waarom kan ik voor mijn maat (40/36) helemaal geen leuke broeken kopen? ik kan echt alleen maar van die autistenbroeken met wijde pijpen kopen met mijn maat, niet van die slim fit broeken die normaaltjes altijd dragen.

twitter.com/geertwilderspvv/status/781165461090238464

TFOE wat een kkkkkkkkracisten man

>ook lelgen

hoe concentratiekamp ben jij

Ik heb hier geen zin in. Onduidelijk plaatje gerelateerd. Jij zei:

>De andere vraag was trouwens niet voor jou.
Maar dat was hij wel. Ik paalde 2 palen waar jij in 1 paal op reageerde. Ik reageerde daar ook met één paal op. Die screenshot is van mijn scherm, niet van jouw scherm. De (jij)'s zijn van mij, niet van jouw.

Dit is de laatste paal die ik hieraan ga besteden

wat bedoel je? mager?

ik ben 195cm 110kg, squat kankerveel dus heb een grotere maat nodig. bij mijn bovenbenen is het altijd kankerstrak en bij mijn heupen helemaal los.

Een ander reageerde op jouw paal over hoe ik reageerde op beide palen van jou hoewel ik dacht dat het twee personen waren. Jij reageert nu op een ander denkende dat hij mij is en ik reageerde twee keer op je terwijl ik dacht dat ik het tegen verschillende mensen had.

4kan is lastig soms, maar blijkbaar vind jij het ook soms lastig.

>Taille maat 40
>Wil slim fit dragen

...

Omdat je KANKERDIK bent

>slim-fit willen dragen

Dat er nog vele mogen volgen.

en deze paal dan
*ontritst biemel*

vroom en preuts, zoals het een moslima betaamt te zijn

>Op de Playboybeelden is ze te zien in een stoere leren jas, een jeansbroek en met een brede grijns.

Oh wacht, laat maar...

die gaan toch niet meer volledig naakt?

En wat gaat er zoal bloot dan?

Playboy doet niet meer aan naakt, omdat internet.

Wist ik niet. Wat een teleurstelling.

Haar gezicht en handen. Misschien zien we wel een enkel.

g-gaat de hoofddoek a-af?

Vraag beantwoord voor mijn paal gemaakt werd.

Ik lees de playboy ook wel eens voor de interviews.

>geen skinny fit dragen

...

Haram
moge zij branden in de hel insha'allah vieze kkslet

Nee, dat is net het punt.

Dit, Gods mooiste schepping is een kuise in het zwart geklede vrouw.

>Niet gewoon het soort jeans dragen dat bij je lichaam past

>vallen voor zo'n pijnlijk duidelijke marketingcampagne

Zijn alle Lelgen zo dom

ja in ieder geval niet van die autistenbroeken met wijde pijpen alsof het disco is. ik wil mijn bovenbenen wel losjes, maar niet zo onnodig los bij mijn onderbenen zoals plaatje.

Dus jij was niet de eerste paler? Verwarring alom dan. Ik dacht inderdaad dat ik tegen dezelfde user zat te palen ja

Greeekct broop nyoo ziljisck torgu ooga booga

Nee, die eerste paler was ik niet. Maar ach, maak je er niet druk om.

reageer aub op mijn paal

Dus gewoon een rechte spijkerbroek

Ja inderdaad, maar ik heb het dan toch liever met mayo oetz

...

Ik reageerde toch echt op een Nederlands vlaggetje hoor. Jij kunt de tering krijgen bart

65466916
Geen (jij) voor jou

Neem dan gewoon een regular cut of regular slim cut slim. De regular cut van de H&M valt smaller bij de kuiten en kan je zien als een regular slim cut.
Bootcut moet je vermijden tenzij je vast zit in een jaren 70 disco fase, baggy is voor autisten die denken dat ze skater zijn, en cargo pants is een anticonceptiemiddel met dezelfde sterkte als het dragen van een fedora.

nee, want mijn benen zijn niet overal even dik..

ik wil gewoon een broek die mijn vormen volgt, en niet kankerstrak bij mijn bovenbenen en zo los bij mijn enkels dat er twee enkels in passen.

Jij bent een lieve jongen.

>Niet zoals je mama vroeger je nieuwe spijkerbroek dragen in een koud bad zodat hij strakker gaat zitten en zich vormt naar je benen

Deze waren van mij: Dit is een kat: i.imgur.com/fMdNmuz.jpg
Dit is een puzzel waar je het onze vader uit kunt halen:

S A T O R
A R E P O
T E N E T
O P E R A
R O T A S

En deze palen waren van hem:

Tapered fit, enige wat dan kan.
Anders moet je naar een winkel waar ze verstand hebben van spijkerbroeken. In Emmeloord bij Open32 zat er altijd een mannetje die na 2 seconden al wist welke broeken jij zou passen.

Bedankt voor de moeite, maar ik vind het wel mooi geweest zo oetz. Ik heb er al meer moeite in gestoken dan ik van plan was

Jongens, is Pepe een nazi?

ja. Je bent letterlijk een nasi uit de koekoeksklan als je kikkers paalt

Ik wilde daar op reageren maar ik durf niet meer oetz. Kun je ook iets minder stoer zijn

Ik ga ff roken, kan iemand een nieuwe maken

Geniet van je stank en kanker

...

NIEUW

oh ik dacht dat het een of ander minimaatje was, want je hebt pakkenmaten en die zijn in de 40 of 50 of zo, maar je bent dus een hefmiemer

oplosisng is minder heffen, kan je een normaaltjes 32 aan

Altijd weer dezelfde flikkers die een draad te vroeg maken.

>stanker

En nu maakt het niet meer uit omdat we op 310 reacties zitten

311