/norgetråden/

sannheten-utgaven
youtube.com/watch?v=Wnkcm4a_DPw

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=3Ln6cZ21heo
youtube.com/watch?v=rdhNkv4ryuM
youtube.com/watch?v=9xEzmdzPn4g
youtube.com/watch?v=PFqaiynresc
youtube.com/watch?v=ZQoJvI8XUa0
cosmopolitan.dk/nyheder/a2074/skam-her-er-din-ordbog-til-den-norske-serie/
youtube.com/watch?v=RNcjUhj0hkc
nrk.no/dokumentar/xl/det-verste-vi-har-gjort-pa-nett-1.13150739
youtube.com/watch?v=_wNGO5rcL9o
youtube.com/watch?v=4T8ZawMsncY
vg.no/rampelys/musikk/trump-ville-ha-norske-angelina-10/a/23805085/
youtu.be/isxvXITTLLY
youtube.com/watch?v=hMixPBAThEo
p3.no/bilde-deleren/
youtu.be/A6j7mUxGz20
youtube.com/watch?v=GOxQ6n9fygY
youtu.be/JDBzeM6KLlQ
theguardian.com/uk-news/2016/apr/11/british-muslims-strong-sense-of-belonging-poll-homosexuality-sharia-law
youtube.com/watch?v=g7TAAw3oQvg
youtu.be/ZbM6WbUw7Bs
worldwide.vote/hillary-vs-trump/#/
vgtv.no/#!/video/132352/niaaringens-taarevaate-tale-tar-verden-med-storm
int.user-ib.ru/nor/
youtube.com/watch?v=NDXi8ZN7m_A
a.uguu.se/6EKh1XjmVq03_1470546230981.jpg
twitter.com/AnonBabble

>Abid Raja

Rabid Aja

sånn helt ærlig skjönner jeg ikke hvorfor slike folk oppholder seg i vestlige land når alt vi gjör og står for er haram i deres öyne, de må jo få betraktelig lavere blodtrykk hvis de flytter til et muslimsk land

Brev deres favoritt nasheed
youtube.com/watch?v=3Ln6cZ21heo

du brevet min favoritt fåvæ

germanske lekkerbisken

youtube.com/watch?v=rdhNkv4ryuM

8nde for megmegs gått for langt

Den er er ganske fet, liker denne også:
youtube.com/watch?v=9xEzmdzPn4g

Har han rett?
Representerer han Islam eller er han bare en gal ekstremist med et kamera?

vet du hva nasheeden i denne heter? youtube.com/watch?v=PFqaiynresc

Gutta ikke post nasheeds og sånne ting i denne tråden, det kan hevne vi havner i sokelyset hos PST

det er for sent anonsen, det er alt for sent

>antyder at de ikke holder ǿye på oss allerede
Tror de har en viss evne til å oppfatte ironi da.

youtube.com/watch?v=ZQoJvI8XUa0
Denne.

tror jeg laster opp denne videoen med engelsk undertekst, gutta. eller hva tror dere?

Om du orker å ta deg bryet med å oversette så.

hva er poenget, han er jo ganske mild i forholdet til de fleste, norges egne lille kawaii islamist

Hvorfor er jodinner så overlegne?

mest sannsynlig vil norske anons oppleve masse bæsjebreving fra utlendinger som mobber oss fordi det er islamister i Norge hvis du gjör det

Tanker?

>tanker

ja mange, fikk meg virkelig til å tenke

Takler du ikke litt gykkel?

>dette viser seg også i forskningen, mener en teolog og en psykolog
>teologer og psykologer med ansvar for forskning

Jeg tenker at hjernen vår en en veldig avansert ting som gjör at vi hallusinerer, hörer ting som ikke er ekte, innbiller oss mye rart osv.
Det gir jeg til og med skylden for religiöse opplevelser, er bare hjernen som spiller et puss på disse stakkarene.

Det spirituelle er vissvass, men å "hallusinere" et nærvær, har vel rimelig grei bevisstǿtte. Ikke utenkelig at det bare er veldig sterke minner e.l.

jeg takler det, men det er ikke morro for min del, er bare slitsomt

er du en masochist som liker å lese
>Norway
>yes

gang på gang på gang? vil du ha det litt som svenskene? tror de er rimelig lei av sverige megmeger

cosmopolitan.dk/nyheder/a2074/skam-her-er-din-ordbog-til-den-norske-serie/

Jeg driter i serien, men det er ganske morsomt å lese en dansk artikkel som oversetter norsk slang til dansk.

Nei, jeg leser ikke dansk Cosmopolitan til vanlig, snublet over den på Facebook.

Nå er Svergie uironisk så og si odelagt av flyktninger også da.

youtube.com/watch?v=RNcjUhj0hkc

>Jeg driter i serien
>driter i det beste norge har produsert siden brunosten

hva er bra med skam

sverige megmegs begynte for en del år siden da, för de var ödelagt

jeg tror virkelig at hvis du brever denne videoen så vil de kule gutta fra firekanalen le av nordmenn, de vil ikke le av islamistene, har liksom den magefölelsen etter å ha sett hundrevis av lignende ting bli brevet her og sett reaksjonene

det beste norge har produsert er Nobel

slurker i meg noen kopper kaffe
knasker i meg noen energibarer

Er fuckboy seriost ett vanlig utrykk nå? Har aldri sett/hort noen bruke det utenfor Cred Forums. Trodde det bare var en megmeg for å være ærlig med deg familie.

Har aldri sett det men
>le kantete invadrer ungdommer xD
>le progressiv ungdom xD

den er et dypdykk i den degenererte mentaliteten til Oslo-ungdom og forklarer alt som er galt med Norge i dag

>Er fuckboy seriost ett vanlig utrykk nå?
kanskje hvis du går på ungdomsskolen eller vgs

og de har gitt fuckboy en annen mening enn det vi har

Fuckboy er vel opprinnelig et amerikansk uttrykk. Det er et ganske nyttig uttrykk hvis du bruker det riktig da, selv om jeg ville foretrukket å fornorske det.

Hva tenker tråden om å ha det koselig?

i norgetråden har vi i det minste brukt "knullegutt" av og til

ny skoleskyting i usa lol

Ja, det er det som gir mening på norsk. Vet ikke om noen ville forstått meg i det virkelige liv om jeg hadde brukt det da.

Det hores ut som enda en av de mannsfiendtlige "bare på morro men ikke egentlig" ordene som damer bruker for å gjore "sjekking" enda mer traumatisk og odeleggende for selvtilliten til gutta. Det er helt sinnsykt jævlig å prove seg på damer allerede, om noen kom en spydig liten "fuckboy" til meg når jeg allerede holder på med noe så flaut og stigmatiserende er sjangsen stor for at jeg hadde klikket fullstendig.

Faen hvor dårlig selvtillit du hadde da... Alle damer er ikke ute etter å gjǿre narr av deg vet du. De fleste som får det begrepet brukt om seg har absolutt fortjent det.

spor meg om alt fra -80 tallet

Var det mer krim da?

Selvtilliten er egentlig grei nok, bare misliker unodvendige spydigheter egentlig. Tull og toys er kjekt, men spydighet er noe enkelte kvinner mestrer og jeg hater slike folk.

Jeg tenker det er koselig

Hvordan var inflasjonen i Norge på 80-tallet i forhold til i dag og hvorfor henger denne endringen sammen med okt globalisering?

nrk.no/dokumentar/xl/det-verste-vi-har-gjort-pa-nett-1.13150739

låll

ja det var jævlig mye krim. Mange voldelige hvite gjenger sånn som f.eks denne slemme gjengen youtube.com/watch?v=_wNGO5rcL9o

Det var vel mer hvordan du umiddelbart hoppet til å kalle det "mannsfiendlig" jeg reagerte på. Såppas må du tåle. Forovrig bor du være klar over at det er sosialt selvmord hvis du reagerer slik på å bli kalt det i virkeligheten.

inflasjonen var jævlig pga mange hvite folk den gang

Bestefaren min jobbet faktisk for Arne en gang i tiden.
Skal visst nok ha vært en alle tiders kar,Arne hadde også venner som var innvandrere.

Tror ærlig talt jeg ikke hadde klart å ta det seriost om noen faktisk sa det til meg for det virker så sinnsykt tryhard å si noe sånt. Jeg hadde sikkert blir mer forlegen på deres veien enn sint egentlig.

youtube.com/watch?v=4T8ZawMsncY

Hva faen?

du måtte være i miljoet for å oppleve noe av den volden

Nå må dere lage dere en kopp te

Ny episode av Luksusfellen, gutta.

har har åpnet oynene mine, takk for delingen
insallah gutta

Foler meg gammel, gutta

Har enda ikke mott noen forsteårsstudenter som er like gamle eller eldre enn meg

God OP fåvæ

Hvor gammel er du? Når jeg gikk på universitetet var jeg den yngste i gruppa vår på fem, med tre-fire år. De eldste var i fortiårene. Jeg tok ingen pauseår. Og i klassen forovrig, var det bare en av ti eller noe sånt som var like gamle.

Fyller 25 imorgen (natt?)

Du er ikke den eldste i her iallfall.

Det hores helt normalt ut, spor du meg. Prov å ikke bekymre deg. Jeg ble selv overrasket over den hoye gjennomsnittsalderen på studielinja mi, selv om det selvsagt varierer fra linje til linje.

Jeg veit.

Gjennomsnittsalderern er mye lavere her, typ 19-20 år

Hello friends, how do I learn Norwegian? Thank you

Som sagt, prov å ikke tenk på det, for jeg kan nesten garantere deg at ingen andre gjor det. Det er mye mer normalt å ta hoyere utdanning etter noen år, enn f.eks videregående. Om du hadde vært 25, og gått i forsteåret på videregående, hadde det vært rarere. Var en som var i sosiologiklassen på videregående som var godt oppi tjueårene.

Denne tråden er jo midt i blinken for meg.

Altså, jeg takler all banteren som (så klart) oppstår så fort alderen min kommer opp på bordet. Men jeg sliter litt med å forklare for 19-åringer at fyllesyke faktisk blir en SYKE med årene.

Beklager å ha startet en setning med "men", jeg vet det er dårlig norsk.

Baserte Angelina

vg.no/rampelys/musikk/trump-ville-ha-norske-angelina-10/a/23805085/

hu er jo ikke norsk engang

Duolingo

Du kunne ha brukt komma for å lǿse det problemet. Fungerer helt fint som en setning. Når det gjelder fyllesyke så husker du sikkert hvordan det var da du var 19 da. Det er vanskelig å forestille seg når du tåler alt.

youtu.be/isxvXITTLLY

>det er snart 2017

youtube.com/watch?v=hMixPBAThEo

Her er videoen med engelsk undertekst fåvæ. Gjorde jeg en god jobb?

du gjorde en meningslos jobb, siden hele videon handler om 2 obskure norske folk som han referer til hele tiden

Flott.
Nå må du breve det på pol.

>over tre måneder
>snart

PRoblemet her er de som ikke selv klarer skjonne at de hallusinerer. Det finnes et sted for slike.

Det var faktisk det forste jeg tenkte når jeg så den artikkelen, haha. Hun er faen ikke norsk og familien skjuler sin egen sigoyner-identitet.

Tre måneder er jo ingenting, det forsvinner nesten over natta.

>det er under en time igjen til det er torsdag

p3.no/bilde-deleren/

Herregud så kringle

Nå må dere spise pizza.

Menn som går sin egen vei på sitt beste

De har bare betalt en fyr for å bli tatt bilde av med guy fawks-maske og skrevet noe drit om et aktuelt tema.
Nyheter skapes, de skjer ikke.

...

...

Nå må vi gi oss med denne heksejakten.

...

Fy faen... Da jeg var 10-12 så ville jeg stemme RV fordi jeg hadde tatt en test på nettet som sa at det var det jeg burde stemme på.

er dette en del av agendaen om å gi stemmerett til yngre?

Top kek. Selv de fleste 18-åringer er idioter når det gjelder politikk.

youtu.be/A6j7mUxGz20

Gutta..

youtube.com/watch?v=GOxQ6n9fygY

Gutta..

Ganske bra fåvæ

islandsk?

Fordi målet er å erobre vesten og gjore det islamsk. Disse folka har et tidsperspektiv på flere hundre år, men fru Merkel og hennes likesinnede har mer eller mindre garantert at de ikke trenger å vente lenger enn til 2100.

islamsk?

>Eurabia-konspirasjoner
Slutt å tulle. De er ikke noe forskjellige fra andre misjonerende religioner når det gjelder spredning.

>dfn jeg har et fǿdselsmerke som er prikk likt Island
Fǿles bra fåvæ. Hva kan dette bety?
Hvem andre /spesielle fodseslmerker/ her?

Har en foflekk på storrelse med en ert på ansiktet mitt. Har enda ikke bestemt meg for om jeg skal fjerne den eller ikke. Er jo en del av meg, og er mulighet for arr.

Ja? Dette er jo det de selv sier, jeg ser ikke at det er en konspirasjon. Den enkleste måten å spre islam til Europa er å importere en hel haug med troende som formerer seg og foder nye generasjoner med troende. Ingenting av dette er kontroversielt, dette er intensjonen til de anti-vestlige skjeggapene og hvorfor de blir boende her selv om de hater kulturen.

Kulere med arr i ansiktet enn noe som ser ut som bæsj sdm fåvæ

Arr blir det nok. Jeg har fjernet noen store, og det ble arr som vises godt flere år etterpå.

Jeg vil ha en jv med arr midt på ryggen fåvæ.

Er mest redd for at jeg kommer til å angre på det om jeg får den fjernet. Men igjen, den er jo ikke spesielt vakker, og er umulig å ikke se den. Er usikker.

...

Dette var vel grovt, synes du burde ha lagt ved en advarsel.

Personlig tror jeg islam er en ren bagatell sammenlignet med den sekulære kriminaliteten og byrden afrikanere og arabere med lav IQ utgjor på staten. Jeg er ikke redd for islam, men det er bare et sporsmål om tid for velferdsstaten går konk og vi får se utsjimpansingen som overgår alle utsjimpansinger.

eg trippe ballå

karamell

brev mörk

Dette hjelper sikkert

youtu.be/JDBzeM6KLlQ

...

>invitert på innflyttingsfest på fredag
>HUN kommer til å være der
>utav ingensteds har tidenes kvise dukket opp midt i panna

BAREEEEEEEEEE

Fy faen for et femidott-problem. Skjerp deg.

>HUN
Hvem? Fine sifre, forresten.

...

Nei du. De er fremdeles kreft, men det er viktig å kategorisere dem som riktig typre kreft.

Kok vann til 90 grader, hell det over en pose gronn te, hell av vannet etter 30 sek. Klem ut resterende vann fra posen. La posen avkjoles i kjoleskapet i ti min.
Legg posen på acne vulgaris i 45 min. Vask fjeset i lunket vann etterpå.

Velbekomme.

Det er 18-års grense her, kom deg ut.

Du må sette deg litt mer inn i hva islamistenes budskap faktisk er, det er de som prater om Eurabia hele tiden.

jeg...

halo guutå

egg må drite

Radikale islamister utgjǿr en ikke-relevant andel. De er like representative for konservativ islam som WBC er for konservative kristne.

eg ha blæje

Onsker bare opplyse om at i nyeste utgaven av Google tastatur kan du ha valgfritt bilde som tastaturbakgrunn, som f.eks waifuen din.
>Bilde relatert

Det er ikke riktig, de kommer til å stemme oss tilbake til steinalderen hvis de får anledningen: theguardian.com/uk-news/2016/apr/11/british-muslims-strong-sense-of-belonging-poll-homosexuality-sharia-law

sjempe smart ide

Dette er grunnen til at vi nazister må få bukt med radikal nazisme, vi moderate nazister må mer på banen og vise at vi ikke utgjor noen trussel.

>å stemme
Det er her du finner forskjellen mellom de som er radikale og ikke.

>

MEN FAEN MAN

DU HAR SMAK

REI ER DET BESTE I HELE, HELE VERDEN

>Rei

hvis du hadde fått 1 million kroner hva hadde du gjort med det

Slutt og tull, du gir da en fan i kinesiske teikneseriar.

Satt de i banken.

>ikke-relevant andel

Utdann deg selv, for dette er bare flaut.

youtube.com/watch?v=g7TAAw3oQvg

Brukt de som kapital til å kjǿpe eiendom.

Nok en gang misforstår du hva jeg sier. Jeg prǿver bare å lære deg hvordan du kritiserer islam på riktig vis, men dette gidder jeg ikke.

Bokstavelig talt kreften som dreper Norgetråden.

>på riktig vis

Ved å slikke ræva deres og avskrive folk som han soppen i den videoen som "ikke-relevant"? Nei, min gode mann.

De var temmelig ikke-relevante 11. september. Heng deg, for islamistene gjor det.

Jeg blir smått irritert jeg også, men her bommer du stygt.

Uskyldig moro er "kreften som dreper Norgetråden", mens rullestolbreving, animehomseri og personlig blogg er greit?

Det er synd at du rett og slett ikke er smart nok til å tale din egen sak bra. Kan garantere deg overbeviser mange flere enn deg. Du klarer ikke engang å argumentere fra et sterkt prinsipielt standpunkt.

Når normiser begynner å stirre på meg, stirrer jeg rett tilbake. Jeg ser dem rett inn i oynene til de slår ned blikket.
Er for lei, gir ikke faen lenger. De kan fole at jeg ikke er normal uansett, derfor de stirrer. Ingen vits i å prove å passe inn lenger.

Sug en kuk, din pretensiose faen. Du sitter bare å forsvarer islam med regressiv venstrelogikk, veldig prinsipielt av deg.

Jeg har vært temmelig lei rullestolbreving, men tar heller det enn disse froskene med barnehagespråk i hver eneste tråd.

Animehomseri har det aldri vært mye av, så det har aldri plaget meg. Vet ikke hva du mener med personlig blogg.

garantere deg at jeg*

hva med germansk brevingen da? Den fyller jo til tider opp halve Norgetråden

Du bommer på målskiva nok en gang. Start med å bygge argumentene dine på en grunnmur av prinsippet om sekulært liberalt demokrati i en selvstendig nasjonalstat som grunnlaget for vestlig sivilisasjon, så kommer du kanskje noen vei.

>tar heller det enn disse froskene med barnehagespråk i hver eneste tråd

foklar hvofor det

heller forsk en rolestol

Åja, du agner. Godt jobbet, god natt.

Iltaa

Det er synd du rett og slett er for dum til å engang forstå hva jeg sier.

enig. det er så jævla trist hver gang jeg innser at jeg er altfor smart for alle andre. iblant önsker jeg meg et par kraftige slag i hodet for å se om det hjelper.

>hu er jo ikke norsk engang

det værste av alt er jo at bygdeknolinger som snylter Norge for subsidier og nav kroner kaller seg norsk.

fy faen

>sekulært liberalt demokrati
Teit.
Fascisme eller noen annen form for hoyretotalitarisme er mye bedre. Vi trenger å vaske opp. Fjerne alle de råtne elementene i samfunnet.

Hadde jeg vært diktator iher i landet så hadde knolene vært de forste som hadde blitt utvist

hva faen? jeg hater menneskerettigheter nå!

kun Oslo og Bergen by hadde blitt stående igjen

Hvis du noengang prǿver deg så vit at jeg vil få stor glede av å skyte deg.

Ikke han. Men fy faen for et bra argument mot en ideologi.

>norge er nå 30% innvandrere

omg yaaasss

Hva tenker folket om Norges utdannings system?

Like bra som den svenske innvandringspolitikken.

Unǿdvendig å argumentere mot totalitarisme. Soviet, Tyskland, Midt-ǿsten etc, har allerede gjort det.

hvem /begrenset statsmakt/ her?

Så du liker bondeknoler, navere og snyltere du?

Hvorfor skal bygdetullingene subsidieres?

Visste du forresten at Stavanger i sin tid var så patetisk, fattig og latterlig at staten måtte hjelpe til med å ordne sånn at oljekontorene fikk base der sånn at byen kunne få en oppsving?

Det er så jævla patetisk som det overhode mulig kan bli

Kek. Ny-menn er så hårsåre!
Må være alt det overskudds estrogenet de har.

Nå må dere legge dere

>det er en kantete politiske meninger episode

>tillegger alle som ikke er enige en rekke egenskaper bare basert på at de ikke er enige
Så utrolig modent av deg. En eller annen gang håper jeg at jeg kan mǿte noen som det i virkeligheten, bare så jeg kan bryte dem i bakken, legge dem i en lås, og virkelig gni inn hvor patetiske tapere de er.

Lekkerbisk? Jo kanskje, om du tenker på den måten at man deler henne opp og tilbereder bitene som steik, så kanskje
Det er jo hvertfall nok av henne til middag i over en uke

>mannling
Burde jeg være overrasket?

Hva skiller et totalitært system fra dages system?

har du lyst til å utbrodere litt?
Hva er det du syns er såpass dårlig?

Hvorfor spǿrre et spǿrsmål du allerede vet svaret på?

>Så utrolig modent av deg
>håper jeg at jeg kan mǿte noen som det i virkeligheten, bare så jeg kan bryte dem i bakken
>Hvis du noengang prǿver deg så vit at jeg vil få stor glede av å skyte deg.

Fordi jeg spǿr deg.

Jeg sa ingenting om at jeg var moden. Har lyst til å få en voksen mann til å gråte fåvæ.

Infisert av sosialister.
En av VGS-lærerne mine så bokstavelig talt at Norge i framtiden kom til å bli brunt og svart, og at det er noe vi bare skal akseptere.
>rett for den obligatoriske SV-hanreien går i forsvarsmodus.

Og jeg lar være å svare fordi vi begge vet hvor du vil hen.

Kan du ikke bare se deg selv i speilet?
haha

Er du klar over hvor stor av en idiot du fremstår som?
>Voldstrusler på Cred Forums
>le internet tough guy
Jeg håper så inderlig du er langt under "aldersgrensen", hvis ikke er nok håpet tapt for at du kan utvikle deg til et fullverdig voksent menneske.

Denne funksjonen har potensiale.

>dfn jeg er samfunnsfag og historielærer i VGS
Kan man få indoktrineringspenger fra staten?

>antyder at han er både voksen og mann

Du kan vel bedre enn det der?

Jeg har det bare gǿy, og det er åpenbart at jeg treffer noen ǿmme punkt.

Mener du at Donald Trump er waifuen din?

Hvis du får betalt, gjor du det allerede.

En totalitær stat har mye större autoritet over folket
flere reguleringer på hvordan de skal leve livet, hvor de ikke får gå osv osv

Selv om vi idag har en stat som dekker så å si alle kriker og kroker av folks liv, så er dagliglivet fortsatt for det meste uberört
Det er relativt få filmer/spill/serier/böker som er ulovliggjort, ingen pröver å holde andre borte fra "ulokale" kulturer, slik som å bestille utenlandske aviser, eller besöke utenlandske nettsider, hvilke forbilder du velger å ha er ogs ditt eget valg.
du har til og med fult lov til å henge et bilde av Adolf Hitler over sengen din, noe som i en totalitær stat, ikke forbundet med Nazismen, tvilsomt ikke ville vært lovlig

Syntes at utdanningssystemet i Norge i dag er helt elendig. Hvis du sammenlikner det med utdanningssystemer i andre europeiske land (for eksempel Polen), så ligger vi en del år bak faglig på grunnskolenivå.
Har ikke så mye mer tid til å debattere. Må legge meg fåvæ.

Donald er en sǿtnos.

youtu.be/ZbM6WbUw7Bs

>Norge i framtiden kom til å bli brunt og svart
Jeg har virkelig lyst å tro at du bare blöffer, men på den anen side vil jeg også at du deler flere historier av den tåpen av en lærer du snakker om

worldwide.vote/hillary-vs-trump/#/
Who should win?

hva faen? jeg elsker Polen nå.

Dunno ang. teknikaliteter, men det er åpenbart at vi trenger å /vaske/.
Dessuten så mister vi landet vårt, hvitt folkemord og de sakene.

Bloffer ikke, æresord.
Typisk ny-mann utseendet hanrei. Skallet, briller, smaalubben og mannling.
Sa også at Europe var bakstreversk og historisk underlegen alle andre kulturer som feks Kina, Islam og Aztekerne, og det var kun når vi begynte å bruke stål og skytevåpen at vi fikk et overtak over dem rundt 1500.

Snakket mye om grusomhetene under kolonitiden utfort av Europeerne, feks engelskmennene i India, men fremforselen til muslimene der for Engelskmennene kom ble ikke nevnt med ett ord.

Han nevnte ofte hvor patetisk de Europeiske seilskutene fremsto iforhold til de Kinesiske 1400-talls djunkene, og sa det var fantastisk at Kina nå på nytt begynte å overta Vesten i makt og utvikling.

Sannheten i alt dette sverger jeg på.

Whoever is against Austria.

...

...

>vikingtida er forbi

En kawaii

Kjære sinte, redde, desillusjonerte norgetråden. Kan jeg få slippe animebilder, nå som det er host? Kan dere ta en pause? Gjerne til juleferien, hvis dere ikke foler at jeg ber om for mye?
Jeg forstår godt at dere er skremt. Skremt over hva hanreibrevingen vil bringe. Skremt over våre breveres milelange avstand til din virkelighet. Skremt av alle megmegene med et annet språk og en kultur vi ikke forstår. Jeg er redd selv, jeg. Mest redd er jeg for at vi skal miste vår hanreibreving. Vår bigmac. Vår rullestoljv som er en bærende del av vår kultur. Jeg er også redd for våre doxxere. Redd for at deres fokus forblir på doxxing ved neste originale bidrag og ikke på hvordan vi brevere kan bidra med de brev vi alle er så avhengig av for å leve.

Jeg forstår redselen og frustrasjonen deres. Jeg forstår også hvor bra det kan være å ha noe eller noen konkrete å rette hatet og frustrasjonen mot. Animebilder er som et dop. Jo da, jeg vet. Man må oke dosene hele tiden. Men ikke nå. Ikke om hosten. Ta en pause og kjenn på det. Kanskje oppdager vi hvor mektig animebreving er? Hvordan det tærer hull i sjelen.

Kanskje oppdager vi at rullestoljv og prumpebreving rett og slett foles godt? La oss ha hostfred. Kunne lese brevene og se at der onsker vi hverandre god prump. La oss prove det i noen få dager, uker... eller kanskje alltid? Ikke la animen og konefuene odelegge vår Norgetråd. Hvem vet? Kanskje får vi den beste brevingen vi noen gang har fått? Fåvæ.

Denne pastaen var aldri bra.

rei er elsk

Pastaer trenger ikke være bra, det er bare en bonus.

>nasjonen vår glemte nesten helt å skrive ned vikinghistoriene på den tiden det fortsatt var relevant

Tallet 7 er et magisk tall, og for å utvikle magiske evner hos mennesket må vi ta dét til etteretning. De fleste har hǿrt om den syvende far i huset og mange har hǿrt om den syvende sǿnnens syvende sǿnn. Den syvende sǿnnen til den syvende sǿnnen vil bli fǿdt med sterke magiske evner (sterkere enn det som normalt er), og selvsagt gjelder dette også den syvende datters syvende datter. En far må være far til alle de syv sǿnnene, men trenger ikke å få alle sǿnnene med den samme kvinnen. En mor må være mor til alle syv dǿtrene og dermed er det langt vanskeligere å få en syvende datters syvende datter enn det er å få en syvende sǿnns syvende sǿnn. Vi kan kalle det "En naturens urettferdighet."

Denne syvende sǿnnens syvende sǿnn, eller den syvende datters syvende datter, kan selvfǿlgelig også få syv sǿnner, eller dǿtre, og dermed har vi et program for ǿkning av magiske evner i slekten og folket. Om vi får syv slike rekker med syv sǿnner, eller syv dǿtre, vil det igjen bety noe da tallet syv oppnås igjen, og det på ennå en ny måte. Om en kjede brytes er det bare til å begynne på nytt igjen. Dette viser også hvor langsiktig den hedenske kultur tenker. En vanntett ideologi!

Nå må du legge deg Kristian.

jeg sovner klokka 07:07 takk

>Alle damer er ikke ute etter å gjǿre narr av deg vet du.

"Jo"

Kvinnfolk kan ikke noe for å skamme menn som ikke er maskuline nok for de, det er litterært i biologien deres.

Nattlig påminnelse om at dersom du ikke har blå ǿyne, så er ikke du norsk.

jepp, det er faktisk vitenskaplig bevist.

Samhomse.

svartskalletimar gutar

Nå må du bytte bleia di.

vgtv.no/#!/video/132352/niaaringens-taarevaate-tale-tar-verden-med-storm

Hva faen jeg hater politiet nå!

fjertene mine har lukta helt sinnssykt grusomt i dag. hva betyr det?

at du er grusom, både utvendig og innvendig

>tar verden med storm

Nekter å trykke på ting med den overskriften.

Gidd ingenting gutta, træng mer energi gutta.

bondeknoler er landets ryggrad.

og du grep ikke inn. stillhet er det eneste som lar disse folkene holde på.

hugs å ròke
den beste tobak

Slutta å röyke for 2 år siden tror jeg.

spör meg hva som helst om drömmeland.

Hva hentes med dette?

Spǿr meg så lite og sjelden som mulig om utviklingen av den transsibirske jernbanen mellom 1905 og 1919. Er mǿkk lei av alle spǿrsmålene.

Skudd avfyrt i Oslo

p3.no/bilde-deleren/

Har /norgetråden/ gått for langt?

*prump*

Tror nok heller han henger i norgetråden på Cred Forums

Setter femti spenn på AnonIB

int.user-ib.ru/nor/

Nån andre fra Narvik hær?

>putene på ATH-M50x-en min har blitt så tynne og deflaterte at orene mine får skrubbsår
beste 1600 kronene jeg noensinne har brukt

du får bestilt nye for 100~ spenn.

sok på degror for å finne instrukser på hvordan du bytter de.

>du får bestilt nye for 100~ spenn.
hvor fant du det?

Ble fodt på sykehuset der hvis det tells

For en tråd

...

Sånn går det når du vokser opp i Larvik

>Kommentarer er deaktivert for denne videoen.

For en pingle. Ikke at det kommer som noe sjokk da.

Mjau

Kringle

Hva gjor meg til en storre taper enn henne, i samfunnets oyne?
Fordi jeg er gutt? Vennelos? Ingen hobbyer? Froskebrever?

Sleng en Big Mac i bagasjen hennes, Gardermoen-user.

du er en gutt og hu er ei jente

youtube.com/watch?v=NDXi8ZN7m_A

Stopp drittpostingen lille gutt og send meg en lekker asia dame istedenfor

Sletta nettopp alt jeg har av prono, gutta. Bilde relatert, blant annet. Önsker å runke uten porno og kanskje 1-2 ganger i uka. Noen andre som gjör dette?

Fordi du er froskebrever fåvæ

Fem Ristoranter for 100 på Obs gutta.

Helvete.

da tar jeg meg en tur innom

Standard ?

Noen ganger runker jeg til jenter på Fjesboka. Får en litt spesiell folelse etter på.

Trist skapning.

Hjelpeslöshet?

Hallo gutta. Sitter på jogg og kjeder meg gutta. Var det dere som ddoset sophieelise gutta?

Habibis...

Hva plager deg libanonsen?

Ikke libanon. Fölte bare for å megmege litt slik at vi kan få en ny tråd kjappere

Gutta, slutt å uroe dere. Jeg har våknet, så nå blir brevkvaliteten inne her bra igjen.

endå lenge igjen

Hva mente hun egentlig med dette?

a.uguu.se/6EKh1XjmVq03_1470546230981.jpg

Kan du ikke kross-linke det med et annet brett? Stoler ikke på deg, anonsen

slet dete

nei

ASYMMETRISK

Fint for deg, Rullestolanon.

Hvem er dette?

i like norway

Ei du burde være sjeleglad for at du ikke gjenkjenner fjeset til.

Kommentarfeltet er en gullgruve. "Anders" har selv lagt ut et svar, der han pryder seg med å ha trollet NRK.

Bor i student bolig, og deler bad med en og det er veldig lytt mellom rommene. Man kan hore muse klikk, tastatur hvis det er helt stille etc. Særlig stolen min knirker veldig når jeg reiser meg eller endrer positur, og senga litt. alt dette er intill veggen mot nabo.

I starten tenkte jeg ikke noe over det, men etterhvert kom det alltid en lyd eller dunking i veggen når jeg skriver med tastaturet, klikker med musa. Sitter ofte om nettene og jobber/surfer etc og sikekrt det som har blitt et problem. Noen ganger horer jeg tramping i rommet så låser dora seg opp også blir det helt stille, akkurat som ho driver å lytter.

Poenget er jeg lager ikke lyder fra rommet mitt for å plage noen, men det hun gjor er å oppfore seg som en passiv aggressiv fi**e og hermer eller lager lyder i det jeg gjor noe på mitt rom. Kjenner jeg blir rasende. Hvis hun har et problem får hun si i fra ellers fortsetter jeg å gjore som vanlig på rommet mitt til alle dognets tider. I tillegg smeller ho sykt med dorene, enten for å lage et poeng eller bare fordi ho er syk hodet...

I tillegg brukte ho sykt mye dopapir, så valgte å fjerne mitt, bruker egen rull og har merket at ho går på dass rett etter jeg har gjort 2ern for ho lurer vel på om jeg bruker papir eller ikke lol.

Gidder ikke å prate til ho engang, ho får si fra om det er et problem. Noen som har vært borti lignende der naboer hermer etter dine "stoy"?

Syk oppforsel...

Hvorfor kan du ikke snakke med folk istedenfor å være en mongo autist?

er du genuint autistisk?

Hva gjor hun når du har sex?

si det til henne da jævla homo

Gutta, hva prover YouTube å fortelle meg?

Nei, si det.

>18 hours

dead thread dead country

Tråden beveger seg hverken for sakte eller for raskt, den beveger seg akkurat slik den planla å bevege seg.

>Sjakk, Putin og Paralympics

Det er vidunderlig å se deg, Gandalf.

Fåvä ér jeg taknemlig for hvor sakte tråden er. Er så stress å fölge med i tråder som for eksempel tyskland hvor en konstant må fölge med

Hva er galt med
1. Sjakk?
2. Putin?
3. Paralympics?

har Trump rett angående waterboarding?

Det er jo vist seg ganske ubrukelig som metode for å innhente informasjon..

Næ, tortur funker ikke særlig for å informasjon. Men det tyder på at han ikke kommer til å behandle terrorister med silkehansker, som er flott. Her i Europa prover vi å "rehabilitere" folk som har dratt til Syria for å kjempe for IS også videre, patetisk. Når man snakker om Trump må man huske på at han alltid prater i hyperbole, alt er det mest fantastiske og alt er det beste/verste.

Eg likar Australia eg.

Hva skal jeg lage til middag i dag, gutta?

Bomma bare med fem brev.

>Hva er galt med

Sa han seriöst det der?

Ja, jeg tror det var i den förste eller andre republikanske debatten da kandidatene ble spurt om waterboarding.

Faen meg et idiotisk utsagn.

>Noen ganger horer jeg tramping i rommet så låser dora seg opp også blir det helt stille
I ditt rom?

d-du også.

Verdensrommet.

Utsagnet til Trump altså, ikke hva du sa.

Noen fler som skal kose seg på en torsdags ettermiddag?

Hahah.. du er jammen ikke snau.

Nei, den dritten der kan du holde for deg selv. Blir fortsatt uggen av å tenke på de bildene du brevet på Cred Forums en tid tilbake.

Sendte henne en venneforespǿrsel på fjesboka for et par timer siden. Nå for litt siden sjekket jeg "sendte forespǿrsler", og der var det ingenting.

Har hun blokkert meg?

fortell mer

Trenger ikke bli så sint på en user som koserseg med å uttrykke seksualiteten sin ;P

sexy

hva faen... hue

slutt å gi oppmerksomhetshora (deg), jævla nyhomser.

>dfn ingen brystfager sosialist-jv

Fine klokkesifre, Anonsen.

ny tråd gutta

ny tråd: