Sverigetråden - Eftermiddagsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=cN0IuqgC3N8
instagram.fphx1-2.fna.fbcdn.net/t50.2886-16/13877295_1766786963606649_2080631139_n.mp4
youtube.com/watch?v=9o6mGcu4q0Q
youtube.com/watch?v=scuwHxTOFdo
youtube.com/watch?v=V521Umt1NjU
youtube.com/watch?v=8IM472k0Md8
youtube.com/watch?v=Hus-abanK2g
youtube.com/watch?v=EQU9Cx40jDM
youtube.com/watch?v=C4jHY8h05jE
youtube.com/watch?v=Ls2TyJ7GeLE
twitter.com/SVTOpinion/status/781097093633024000/video/1
expressen.se/nyheter/peter-wolodarski-nobbar-opinion-live/
unvis.it/expressen.se/kronikorer/cecilia-hagen/hur-ska-man-bli-av-med-manskliga-brunrattorna/
youtube.com/watch?v=qXcK5L9dVYA
tv4.se/nyheterna/klipp/lång-väntetid-på-kärlek-från-utlandet-3544612
youtube.com/watch?v=18ZZ7VEWU1c
youtube.com/watch?v=4o5hH1_Df_o
youtube.com/watch?v=LzpxGO1mxWo
sendvid.com/62oiv416
youtube.com/watch?v=AufHBjLbPSU
twitter.com/NSFWRedditGif

Varför låter man bögar leva? De förstör bara samhället.

>dkn ingen katte v

>dkn ingen 2d fv

jvdk.

t. muhammed

Blir fan sur, varför finns bögar!
De fan tar våra kvinnor ifrån oss och förstör landet! Det är bögars fel att vi inte kan få kvinnor och att kvinnor inte kollar på oss!
Död åt bögar!

HELL SEGER!

åt just en 900gs fryspizza
hell seger

...

Arizona=shit

youtube.com/watch?v=cN0IuqgC3N8

Do Swedes love yung lean? Seems like he's more popular in Russia than in Sweden kek

>dkn ingen saftig rumpa att pumpa.

No.

jvdk, det är bögars fel att vi inte kan få saftig rumpa att pumpa.

>dkn ingen lekfull busig tjej med humor och stor hårig hund (?!)

>dkn ingen fv som gillar fantapojkar.

Jag till vänster

>dkn ingen fv med stora rejäla intellekt.

jvdk

>svampinfektion på tungan

äckligt

...

Haha, va glada de ser ut!

>lektion
>har inga vänner i klassen så sätter mig vid en ledig plats vid ett bord med två tjejer och en kille
>sitter tyst och arbetar själv medan dom pratar
>"user hur går det?"
>dkn dom pratade och samarbetade med mig under lektionens gång

Jag bryr mig inte om dom tyckte synd om mig. Det var kul att någon ens valde att säga något.

haha

jag när jag fick syn på bilden.

Fucking bögar, det är deras fel kvinnor är så här.

Nog tur vi hade dig i en glasbur då =)

>dkn de skrattade åt dig bakom din rygg

>a scavenger hunt
more like a fucking
>lol fuck off unless you buy me something expensive shit cunt

Hur ny?

är du på någon autist-institution eller vad?

Att få en hel dans gjord åt sig var alltså inte tillräckligt.

Aldrig förstått hur detta skulle röra någon i ryggen. Är de flesta män osäkra mesar eller vadå?

>Gunnar Holmberg
SVENSKAD

Är det någon mer här som har problem med aggressionen? Var tvungen att ta 4 x 25 mg Atarax igår för att lugna mig...fyfan

De flesta är ganska mycket mindre autistiska än du.

>his country is collapsing

Det ursvenska barbariet rinner i dina blodådror!
HELL SEGER!

It's the faggots fault. They're taking our women and destroying the country!

Nej. Har snarare problem med att jag inte reagerar på något alls. Eller det är inte jag som har problem med det. Det är andra som retar sig på det.

Fick ett inbetalningskort från Finska missionssällskapet, de samlar pengar att köpa mark till bönder i u-länderna för.
Förstår de inte att bondjävlarna bara säljer skiten och köper dödsknark för pengarna?
Ytterst naivt.

Vad kul att höra!! :)

Hhaahahahha jag älskar fan chad och era barnsliga reaktioner

sweden is doomed and there is NOTHING you can do about it

Bög

>donken grumlig i huvudet efter 5h porr-onani-session

Känns bra mannen

Bilden/storyn är fake

instagram.fphx1-2.fna.fbcdn.net/t50.2886-16/13877295_1766786963606649_2080631139_n.mp4
f1h1

If we kill the faggots then we will restore our nation and we will get back our women. Part of the plan we're letting immigrants coming in and killing the faggots. We will be victorious!

>mu rena vita flicka
Okej asgeir

sorry i dont speak dead languages LMAO

gör som du lovade mamma : ta en frisk promenad

(till systembolaget för att köpa bärs).

Hahah vekling, du kommer sitta här om 10 år och förarga dig över samma sak, hahahah vill du det? hahahah

>spinkiga negerkillen som dansar
riktigt f1h1

;____;

Nej.

Tillbaka till sweddit nybög

varför har du inga vänner i klassen?

Detta.
Fucking dö bögar, ni knullar upp landet, tar våra kvinnor och förstör tråden med er bögeri. Vi ska krossa er en dag!
HELL SEGER!

>varför har du inga vänner
>brevar i tråden
Svaret borde vara uppenbart

Jag är en redditbög och min hobby är att mobba betabögar på 4ahn. Jag är en så kallad white knight. Och ja, jag är seriös.

ugly 3d sluts

needs more anime

haha aboo är det sant xD?

Det är hemskt och förstör mina relationer

>his country is also collapsing

För mig är det tvärt om. Jag är för feg eller försiktig och det förstör / vattnar ur mina relationer.

Jag trodde hälften av australiensarna rasblandade med asiater? :^)

Ses om tre dagar.

haha du e så rölig user xDd

går du på högskola/komvux eller vad? hur kan du inte ha någon du bekantat dig med??

Aldrig i mitt liv varit inne på reddit.
Visst, visst, ni kommer säkert ta aktion som ni gör med allt annat?
Ni tror att ni är starka som klamrar er till denna bedövande existens men självömkan är den absolut lättaste undanflykten.

...

...

>She told of how the attackers called her an "Aussie Pig", asked her if "Leb cock tasted better than Aussie cock" and explained to her that she would now be raped "Leb-style".[4]

>jag är så jävla trög att jag inte fattar att det finns killar utan vänner
Häng dig nbög

Synd :( Det enda vi kan göra är att försöka förbättras och lära oss hantera våra svagheter

Vad skulle du betala för att få sätta på Jan Helin i tvåan?

haha, lebbigt mann1

>his country has already collapsed

i want 1(that's one)aussie response today

Based americanon speaks the truth.

>and explained to her that she would now be raped "Leb-style"
måste uppskatta våldtäktsmän som tar sig tid och förklara hur de tänker våldta en

>när de tror att jag driver

saftiga runda goa

Aboow min guzz på bilden jao

Skämtet var att lebb är slang för lesbisk. Nu kan du få skämmas för att du tolkar allt bokstavligt.

Runda mjuka goa, rosendoftande.

mitt knä till höger

skäms aldrig, bara efter att jag onanerat
så tji fick du

Jag vågar in skriva mina pinsammaste och mörkaste hemligheter om mig här. Efter att Edward Snoweden avslöjade CIA så har jag varit nojig som fan.

menade inte vänner idiot

du måste väl ha pratat med någon i klassen någon gång??

>rosendoftande

bra! vi måste kontra den världsomspännande prutt-sexual konspirationen

Han är rätt söt, hade väl gett en 20 kr för att få psykbryta honom med min kuk

*brrrrrraaaaaappp*

Det var NSA user. Och det är spel för gallerierna. De riktiga hemligheterna försvinner folk för eller råkar ta självmord.

...

Ingen bryr sig faktist, tror du kommer träffa mästa av folket här?
Dock är folket här ingen bättre en dig eller vad du gillar

Så ska det låta.

>Svenskar ska känna skam för några hundratals slavar
>Att karlX dödade en större andel av Polens befolkning än vad Hitler gjorde spelar ingen roll
Hur tänker dessa människor

mmmm

>antyder de tänker

Ses om tre dagar.

De tänker inte. De låter andra tänka och så kopierar de.

ST VI I ST SV RU

>svenska tjejer får betalt av staten för att bli svartade

How about furry?

Ta livet av dig.

...

Raskrig när?

>svenska tjejer måste få betalt för att kunna bli (våldtagna) svartade
FDÅD

Det är OK i Sverie för att det är staten eller polisen som agerar pimpar :) Pimpolisen så att säga.

>bilden
autism

Ingen bryr sig.

>brevar på mobila nätverket
>blir bannad
>sätter på och av flygplansläget
>helt nytt obannat ip
Oj vad svårt Bertil 54 år

Tror inte att jag kommer träffa någon här, men faktum är att jag inte är 100% anonym för många personer är hemsk

Heh jag ska börja surfa med proxies

Ja, men jag är extremt nojig ändå

Vassego ta en permabannlysning.

världen borde blandas upp

Större risk du blir utsatt om du typ jobbat för ngt amerikanskt intresse o sen drar du och håller dig undan och försöker dölja vad du håller på med.

>Denna jävla nybögen

>dkn han i detta ögonblick trodde att det skulle hända för honom

>mm eller som snubben med filsystemet...

>utveckla topp modern avancerad säkerhetsmjukvara
>bli ihop med topp söt rysk paj
>sötpajen Råkar bli dödad och du blir själv anklagad av äff bi ajj

...

Det är bra, fortsätt med att spamma ner tråden med cancerbrev så kommer din operatör bli rangebannad.

>Gillar du mig inte, user? Du är väl inte en sådan där rasist va?

Det är bögars fel.

jag skyller på anime autisterna

>dkn ingen brunalvfv

HELL NEGER

kanske inte hela världen men jag kan väl få en nigress

dags att avskaffa tråden

Bra, då kanske jag slipper fastna i ett drygt livslångt beroende.

Lågtest

Det också, men främst bögar. De tar våra kvinnor och förstör landet, glöm aldrig det.

fakta:
det är fler färgade människor i världen än vad det är vita

snart är det fler färgade människor i europa än vad det är vita

inget fel med att vara beroende

tuttar!!

se så. släng ut mig nu så jag kan göra något vettigt med min tid.

0-4 gå till ica och köp mat
5-9 onlinepizza

kuk

fakta:
det finns bara en ras, människorasen

Berusning kan vara givande i viss utsträckning.

Däremot är det inte konstruktivt med ett djupt beroende om man har annat man hellre vill lägga tiden på.

fula tuttar

färgade utgör färre än 10% av europas befolkning lmao

stora runda ballabaloobas

Han fick ju ligga med henne sen, pucko.

Thread always needs more anime.

>mamma dampar om jag inte diskar efter mig
>jag orkar inte diska
>gömmer disken under min säng
>5 dagar efter
>massa kaffekoppar, tallrikar och bestick
>mamma undrar var allting har försvunnit
>kek

emma är rätt söt endå.

Du är inte rolig.

jag skrev _snart_

Stör inte lukten dig eller? Hur jävla lågt kan man sjunka? Jag diskar alltid allt direkt även fast jag inte är ett mansbarn som bor med mamma.

ett par tuttar om dagen gör gott för magen

AHAHAHAHAHAHA aa

>bong

västerländska """"""kvinnor""""""

fÖrsÖKte Ej vARa? rOLIG

ledsen bara stora bomber tillåtna.

Kolla hennes insta och scrolla ner till typ mitten av 2014. De gick på någon bal eller något tillsammans och det är en bild där de hånglar och hon har texten

min fv på bilden

Nä, känner bara av kaffelukten och den gillar jag.

Samma här, bra att ha när städaren vi har i tråden beter sig som att han vore helt jävla efterbliven.

grodhjul user!

Episka bevis pysen

Det är en av 2D-bögarna som blivit städare pga han spergade ur när den gamla baserade städaren alltid tog bort allt 2D-spam och alla peddotrådar. Klart som fan han är helt inkompetent.

>autister som inte kan hålla sig till brädesreglerna

Det är nog dig det är fel på snarare än städis.

vad har ni för diagnoser?

Divi?

Tror ni Lisa brukade gå runt med bar rumpa när hon var ensam hemma?

>dkn man aldrig fick dansa tryckare med en tjej

Drag av asperger

Ingen bryr sig.

>dkn kommer aldrig vara en fluffig kanin och leva ett härligt bekymmerfritt liv

Autism, specifikt asperger. Mina läkare har inkonsistenta omvärderingar däremot; några säger jag är högfunktionerande medans andra säger att jag är lågfunktionerande socialt.

homofili

ingen diagnos. det verkar opraktiskt när man ska söka jobb. LOL.

jag till vänster

>dkn Lisa varit död i över ett år

Vad hände med tiden? Var toppmys i tråden när hon var försvunnen och alla tyckte hon var så söt.

Vet inte om jag ska triggas av pappa känslor eller hjälp-pedofil känslor favä.

Du vad?

Städis tar ju bort 2dspam, porr, vanligt spam och allmänt bajsbrevande. Helt allvarligt blir man bortstädad på 4kanal är det ens egna jävla fel. Har aldrig haft problem så länge jag hållt mig till reglerna.

gud vad många som har autism

opraktiskt om man inte fungerar som en normal människa och har ett jävla handikapp i bagaget. bättre att söka hjälp och förbättras.

Hur man fungerar socialt kan ibland bero på vilka man försöker umgås med...

Ingen bryr sig.

>gud vad många som har autism
Jo med tanke på att det är 4kanalen vi snackar om så är det knappast förvånande att det finns folk som har riktig autism.
Fråga på ansiktsboken eller något annat så skulle du säkert få svar som "ingen diagnos" eller någon annan skit.

fast det vore inte att förbättras. jag skulle antagligen bli sämre på det jag är bra på om jag började bli för medveten socialt.

autism är en låtsasdiagnos

debattera mig

Asperger är en modediagnos.

Du har inte rätt

Ingen bryr sig

Allt kommer bli bra. Jag vet inte vad som hände, men om du gjorde bort dig framför några människor så kom ihåg att de kommer säkert glömma bort det efter ett par dagar. Normala människor bryr sig inte så himla mycket, såvida inte de hatar dig.
Hursomhelst, oroa dig inte för mycket, user. Livet har sina dalar och berg, det är bara så det är.

Om allt annat misslyckas kan du acceptera att ditt liv suger och försöka göra det bästa utav det.

Häng dig

De baserade min diagnos på hur mitt liv gick just då.
Den första läkaren tyckte jag var högfunktionerande när jag var i högskolan och skolkade en hel del men visade bra resultat när jag väl var där.
Den andra (för ett par månader sen) tycker att jag var socialt lågfunktionerande för att jag är deprimerad (de sa faktiskt inte det, de tror bara att mina depresionssymptomer är del av min asperger, jag vet fan inte) och inte vill/orkar inte jobba, och för att tydligen eftersom jag har inget problem med att bo ensam och ha inga vänner ivl och bryr mig inte om att göra nästan exakt samma sak varje dag.
Så jag vet inte vad de menar med "socialt lågfunktionerande" när det är uppenbart MITT EGET VAL att inte vara social.

Men du kopiera inte mitt brev jag skickade bokstavligen bara en kvart sen till en specifik person.

Ja, har märkt att många autister hänger här. Men varför dras alla psykisk sjuka hit för?

Det vet jag inte. Men det beror på vad man vill här i livet isf. Beror även på vad man har för diagnos. Har ADD och manodepressiv, självklart har min medicinering försämrat mina kreativa och maniska sidor, men det är helt klart värt i längden att vara en stabil person och fungera socialt i samhället.

>alla självdiagnosticerade speciella snöflingor i tråden just nu

ja, ja vi ser er lmao

känner man >dkn ingen fv utöver det sexuella behovet så har man inte autism

...

>Men varför dras alla psykisk sjuka hit för?
Varför dras alla normala människor till ansiktsboken?
Såvida inte du vill gå till något specifikt forum för folk med asperger/autism så finns det få stället på nätet när """"""miffon"""""" kan hänga och prata som på kanalen.
Sen så finns det säkert folk på massa andra stället (DuTub, reddit, Kvitter, osv.) som också har autism men med tanke på att de är en väldigt liten minoritet och du väldigt sällan kommer i kontakt med dem så är de inte lika märkbara.

>speciella snöflingor
du förstår inte vad det där innebär, do you?

Du låter ganska mycket som mig. Tror det är ganska vanligt på högskola speciellt tekniska eller teoretiska ämnen.

Även:

>dkn kommer aldrig vara ung på 70talet då all episk progressiv rock gjordes

youtube.com/watch?v=9o6mGcu4q0Q

>do you

Häng dig nybögsäckel.

Vet inte den känslan. Vill inte heller direkt ha sex med någon, det är mer besvär än det är värt.
Om jag kunde lätt bli av med mitt sexuella driv så skulle jag göra det. Jag runkar bara för att min kuk distraherar mig från viktigare saker och det snabbaste sättet att bli av med det är att runka.

Riktigt euforiskt brev mann1.

Jag tippar min fedora och bugar respektfullt åt dig.

Kanske är du en clown? =)

Vad får dig att tro det? Autism innebär inte kärlekslöshet

hur blir man pundare har inga pundar vänner

Men det finns personer som lider av psykiska sjukdomar över hela internet. Otroligt blandat på Facebook, Twitter, Reddit osv. Men här på Cred Forums känns det som att 90% är instabila människor.

Bättre att ha musik som får en att bli konstruktiv att inte ha något.

youtube.com/watch?v=scuwHxTOFdo

du går ut

>slår mig ner på toan efter jag kom hem idag
>allmänt utslagen
>släpper lös strömmen
>men jag satt för långt fram på toan så det kom på ringen och sen rann ner och kom på mina kalsonger och byxor
helvetes jävla skit då vad allt ska vara svårt

Häng dig

har gjort det i flera år men har inte haft nå tur

finns ingen musik som är konstruktiv eller inte konstruktiv lmao du resonerar som jag gjorde i högstadiet.

du är inte bättre än alla andra bara för att du lyssnar på """""""""""djup"""""""""""" musik

Vanligare att normala är "instabila".

Nej, hur menar du? Om man är instabil är man inte normal.

vadå "bättre"? det är du som läser in grejer i det jag skriver som jag inte gett uttryck för. jag lyssnar på musik som får mig på hugget. påstår inte att den skulle vara bättre än ngt annat.

>Men här på Cred Forums känns det som att 90% är instabila människor.
Definiera "instabil."
Jag tvivlar starkt att 90% av kanalen har någon psykisk sjukdom. Väldigt få av de människor som beskriver sig själv eller andra med ordet "autism" har absolut ingenting med riktig autism att göra. Just som folk kallar andra för hanrejer över absolut minsta sak.
Det finns förstås vissa bräden som har större användarbaser med psykiska sjukdomar, just som det finns bräden som har mycket mer normala människor.
Jag kan nästan garantera dig att autism är flera gånger mer vanligt på bräden som Cred Forums, Cred Forums, /jp/, /mlp/, /vg/, Cred Forums, osv. medans autism är mycket mer ovanligt än genomsnittet på bräden som /lgbt/, /his/, /u/, /soc/, och /biz/.

Den är brädan är förlorad ni är ju fan besatta av negrer det är för ni vill ha negrer i er bögar.

Läskigt favä youtube.com/watch?v=V521Umt1NjU

sverigetråden är an kataklysm av skit och degeneration

Oj är den sjuk eller nåt? Den ser ut att bete sig ganska konstigt.

Inte han men betar du nu eller är du orioniskt fedorabrevare?

Autismr

Om man är normal på att uppfatta och påverkas av sociala signaler är man lättare att få ur balans än om man inte uppfattar sociala signaler.

...

>Kolla hennes insta
Hur fan ska jag veta vad hon heter på insta?

Siffror? Banna mig horunge städare gör det gratis

Vad fan är det som pågår här favä

rumpa. detta är mitt sista försök att bli bannad.

Du låter rätt pretentiös favä

armvecket plus ena tutten är lite undanknuffad gör att det ser lite ut som en andra tutte på fel ställe?

har de fått barn än ?

Suck. Alltid ska folk tolka in det som pretention att man är nyfiken att leta reda på nya musikstilar.

>suck

Okej bete bekräftat, ingen människa skriver så oironiskt. Rätt bra ändå du hade mig lurad fram tills nu. 7/10

Kanske formulerade mig fel, men menar personer som har psykiska funktionshinder/mår psykiskt dåligt. Ständigt ser man personer här som skriver om sina problem, oavsett vilka bräden det rör sig om. Autism är populärt men syftade inte bara på det.

Jag gillar udda musik helt enkelt men inbillar mig inte att jag skulle vara bättre på grund av det. Jag är bättre pga andra anledningar istället =)

ja motivera varför då?

Breva ert album av året SvT

Jag gillar udda musik och därför är jag bättre än andra
ha h
a ha ha h AH A

...

sås

Du har redan gjort det.

>föredelar med depression
du behöver inte gå ut i pissväder

kom på mer fördelar

så nu är man i uppsala...vad nu?

Animals as leaders skivan som kommer ut i november. Jag bara vet

Vill du ta en öl? :)

coolt omslag ska kolla in

:3


Min springarupp på bilden

Jag snackade inte bara om autism heller, men det var mitt primära exempel eftersom det är en ganska så vanlig psykisk sjukdom.
>Ständigt ser man personer här som skriver om sina problem, oavsett vilka bräden det rör sig om.
Finns personer överallt som säkert överdriver om sina problem och får det att låta som att de är världens största miffo som är psykstörd bortom all räddning.
Och som sagt, med tanke på att kanalen attraherar massa tabu diskussioner och människor som inte vet vart annars de kan diskutera det, så är det knappast förvånande.

fl;li: kanalen har säkert ett större antal människor med psykiska problem, men inte alls i närheten av att en hel majoritet av kanalen har något fel med sig.

- det är /fa/
- du kan göra bättre konst
- bygger karaktär

Mer uppmärksamhet från nära och kära.
Slipper jobba.

Varför behöver man inte det?

>- det är /fa/
Åh gud. Jag blir fan illamående av hur många människor som påstår sig ha depression dessa dagar och hur de misstar 2 veckor av att må skit för en livstid av apati och självhat.

Kanske, väntar på user som sa att vi skulle träffas inte ljög.

Jag sa ju att du skulle bli lurad. Men du lyssnade inte.
Oroa dig inte user, jag kommer vara här för att trösta dig när du kommer hem igen.

Norrköping suger, avlägsna skit staden.

hmm kanske är något för mig

Så gräv ett hål i marken och påbörja ditt underjordiska imperium

Om du bara visste.

Hm, inte jag som skrev det ovanför men detta lät som en bra idé. Det är väl inte olagligt att göra detta? Är det någon som på fullaste allvar vill börja gräva en underjordisk stad med mig?

>bilden

ytterligare en prettobög, var fan kommer alla ifrån? reddit?

ja OCH?

flashback

En nepalpaj kanske vore något?

>Det är väl inte olagligt att göra detta?
Om du inte har byggrätter och inte äger landet du bygger på så jo, då är det olagligt.
>Är det någon som på fullaste allvar vill börja gräva en underjordisk stad med mig?
Vänta på att bunkeranon blir klar istället vetja.

>när man tidigare hatat det finska språket för det lät så fult
>när en praktikant på jobbet börjat spela upp finsk reggae och man plötsligt börjar tycka finska låter coolt

Finns det några finnar här som kan rekommendera bra finsk musik?

Alla ställen där det är lätt att gräva på så kommer grundvattnet ganska fort emot.

>PUP
>pretto
Få en skopa av denna negern
youtube.com/watch?v=8IM472k0Md8

youtube.com/watch?v=Hus-abanK2g
HELL SEGER

Tog tag i ett strykjärn jag glömde på imorse och brände mig. Ser ut som ärr där jag tog i kanten och ömt på resten av handflatan och mittenfingret. Bör jag ringa 1177?

Spela visuell novell J/N?

Danks mann1, uppskattas!

Vad betyder siideripissis?

youtube.com/watch?v=EQU9Cx40jDM

Hur illa ser det ut? Blöder det, är det inflammerat? Hur ont gör det?
Om det bara är ett vanligt brännsår och du höll järnet bara en sekund som mest så borde det inte vara något att oroa sig om.

Vilken?

nej kolla på fight club istället och lär dig något

Fin Vinters album har läckt om nån är intresserad

Vet inte riktigt favä, är rätt ny till VNs så funderar på Kana ~Imouto~ på grund av längden. Har du något förslag?

när anime människorna kommer........................

Ganska olagligt om det inte är din egna mark, sen kan det nog räknas som byggnation av något slag vilket formellt fodrar bygglov.

En pissis är väl ungefär en typisk jobbig tonårstjej.
Så ciderfjortis.

men vem äger marken i skogen då? staten? varför får de rätt att äga den marken men inte JAG

>Har du något förslag?
Relaterade bilder kanske?

>staten?
Japp.
>varför får de rätt att äga den marken men inte JAG
Anledningar. Du kanske kan köpa privat mark, vet inte.

>staten?
Kommuner, stat, privata ägare du namnger det.

Okej, det känns ju logiskt.

Kiitos kamu.

youtube.com/watch?v=C4jHY8h05jE

vilka dattaspel ser ni fram emot

Håller väl ögonen på springare och klinga fanherre annars är det inget jag kommer på direkt. Kanske kollar in shantae om det släpps snart som det var sagt.

Oärad 2 antar jag? Vet inte mycket annat.

cs 1.6 surf
du då

Total war: empire 2

Spelar bara csgo/overwatch :(

Rising Storm 2.

Vietnam-PTSD simulator, vad kan gå fel?

Färgsplash läcktes i förtid så Det vildas andetag antar jag?

2077

Du är cancern som förstör spelindustrin.

omg hej jonte, lira senare ikväll eller?

spelar WoW: Legion single-player favä

min dator är dålig, så spelar bara de spel som fungerar och enklast att stänga :(
om du gillar casual or dm visst annars inte.

hmmm

inte han du snackar med, har inte spelat Kana själv så kan inte säga något om den. En personlig favorit är Grisaia no Kajitsu men då är den förhållandevis lång också.

Efter 36 h vaket, är det dags för ett 12h koma. Syns i Nangijala allesammans.

Låt inte sömnaånéjuden ta dig bara

åker hem, user tycks inte svara

>är uppe bara 16 timmar
>sov 12
>fortfarande trött när jag vaknar

...

>min dator är dålig
Skaffa Insurgency. Är som ett bättre Csgo utan jonte-cancer. Samma systemkrav.

Overwatch är inte ens ett bra spel utan är typisk blizzard jontecancer och det finns ingen anledning stt spela skiten.

Jag varnade dig, user!

stallcucken?

>dkn man hittade en halsduk på gatan en kväll utan en själ i sikte och vips hade man fått en ny halsduk
Judisk/blatteaktigt?

OKEJ DET RÄCKEEEEER. Inge mer /int eller Cred Forums överhuvudtaget.

Jag mår helt ärligt sämre av att vara här. Finner tröst av att jag kan relatera till er till en viss del men jag snöar in mig ännu mer bara. Jag vill inte förstöra för mig något mer. Jag har vänner och familj som bryr sig om mig. Jag ser bra ut och jag gör mitt bästa när det kommer till träningen. Förstår inte varför jag ska må så jävla dåligt. Fuck psykiska sjukdomar som förstör mitt liv.

haha aa, ses nästa vecka

Ses imorgon.

Vi ses imorgon, user.

Jag lirar csgo enbart för nostalgi(även om det är helt och hållet annat från 1.6). Overwatch är något jag bara tog för att testa och se hur "kul" det är. Inte något speciellt, men helt okej för 1 timme spelande sen stänger man ju det.
Jag spelar mesta dels ensam så för mig spelar ingen roll, vill bara ha något enkelt man kan ha kul och sedan stänga. I vanliga fall brukar jag spela singleplayer spel.

Njut av din aids

youtube.com/watch?v=Ls2TyJ7GeLE

lol kolla man kan döda hitler iGEN!!!! xDDD

skjut han i pungen!!

kom tillbaka så hänger vi oss kompis

nej jag VÄGRAR
idag är det sista dagen

Ja

men tänk allting du missar när du är borta

mår du inte bra när du är med oss user?

>Jag varnade dig, user!
Ja ;_;
Vill vara optimistisk men user tycktes inte vilja bli min pv.
Köpte mat och lite fin öl som jag ska njuta av när jag kommer hem.

Samma här. Har en Ralph Lauren och en burberry tack vare sånt (bor i ett sånt område)

...

jag missar mitt riktiga liv när jag är borta, ja

jag mår inte bra av att ligga inne på mitt rum samtidigt som jag sakta men säkert försämras

Nu hoppas jag iallafall att du vet att man kanske inte ska lita på alla på kanalen.
Det finns en tid och plats att lita på folk, men just nå kanalen när folk säger att de "kommer vara där, tro mig" så borde man tänka efter.
Jaja, hursomhelst, något liknande har hänt mig förut. Så illa är det inte.

Jävligt zigenaraktigt om inte annat. Bara plocka vad folk lämnar efter sig.

>vetenskaplig text, muntlig presentation och argumenterande insändare ska in nästa tisdag
>har inte ens påbörjat dem för att jag är upptagen med att bajsbreva
MITT LIV ÄR ETT SKÄMT AHAHA

nej

mår redan dåligt och känner skuldkänslor av att min familj ringer mig flera gånger och är oroliga över mig. blir bara värre av att jag inte orkar svara heller!!

skulle aldrig kunna begå självmord

vadå riktiga liv? dricka gift och ta droger? spendera tid med personer du inte gillar? löneslava för statusprylar?

om du inte mår bra kan du göra någonting annat för tillfället då

>samtidigt som jag sakta men säkert försämras
går inte att undgå, du försämras varje vakande stund

Går folk här på gymnasiet? fan vad jag saknade dom tiderna

>t. ChaosNEET som hoppade av trean

Inte så att jag litade, men jag "hoppades" på det bästa. Att man skulle få någon, aja blir bra läxa att inte skaffa någon här ifrån. Vi ses om någon timme eller två.

hahahah jag med och alla andra här : I( ( ( (

Var snäll mot Pappa och Mamma

Gymnasiet en skit.

t. den där konstiga killen

Gick yrkesskola.

>fan vad jag saknade dom tiderna
Nej fan. Gymnasiet var den värsta delen av mitt liv. Hoppade av efter ett halvår.
t. kaosNEET

Vad var så bra med gymnasiet?

ja jag saknar gymnasietiden

t.misslyckas med uni och NEET på flera år

>dkn man är uttråkad och känner inte för att göra något så man sitter bara och stirrar

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

Ta en joggingtur med korta sprint intervaller eller gå och gymma

jvdk men nu sitter jag och super så känner mig glad ett tag medans jag kollar på ryck tv :))))

Någon här som spelar Fractured Space?

har du en stor, muskulös ryttarrumpa perfekt för att pumpa?

gymma och träna är ett jagjag för normal bögar som känner sig ledsna ibland, kronisiskt mentalsjuka chaos neets så gör det ingen skillnad

>dkn ingen hockeyspelare ru att pu

Nej, detta är den pessimistiska livssynen som jag fruktar mest. Jag vägrar se livet på det sättet men känner att jag börjar gå åt det hållet. Även fast det finns vissa saker som suger utanför så måste man bara bita ihop. Det är bekvämt att sitta inne och ignorera allt annat, men samtidigt mår jag bara sämre och jag hamnar efter i det riktiga livet. Jag tänker träffa vänner och gå tillbaka till studierna, utvecklas, kväva de negativa tankarna och hitta något i livet som jag gillar. Det kommer aldrig gå framåt om jag sitter och ruttnat framför Cred Forums.

Borde ju ha mer tid att göra din kropp bättre om du är en kaosNEET?

det är verkligen tråkigt

nej, får tvångstankar att massakera hela gymmet och alla normalbögar som kryllar som vidriga larver där

Om man är en kaosNEET bryr man sig säkert inte om hur ens kropp ser ut.

>bögar
ra di sj

hej då världen

skaffa en ful, osminkad fv och omvandla henne till en riktig pingla j n

Ingen bryr sig

Hoppas världen går under så slipper jag lida mer.

N.

Är det bara jag som är konstan uttråkad? Finns fan ingenting att göra. Internet är helt ok, för här kan man shitposta vilket är jävligt meningslöst men är bra sätt att få tiden att rulla på.

Har fan inga spel, har för kass koncentrationsförmåga för både filmer och böcker. Sedan finns det fan inget annat att göra än det där. Jag äter som fan för jag är uttråkad. Vilket har gjort att jag har gått upp två jävla knullarkilon.

lamao jag dödade jorden

Äsch pröva det, kan vara kul
Pröva någon kampsport!
Kanske för vissa, när jag var NEET satt jag och oroade mig mycket om att jag gick upp i vikt

lmaofa bra gjort user

Det kallas depression. Universallösningen på alla livets problem är träning så lycka till.

börja gymma o skaffa fv lmao ditt liv blir 1239593259023590235092359095230% gånger bättre hahahahah lol

t. chad

Ledsen user, med världen kommer inte gå under inom vår livstid.
Vi kommer lida vidare.
Hallå mörkret, gamle vän.

>äsch pröva det, kan vara kul
jag gymmar 4 gånger i veckan
det är verkligen det tråkigaste som finns

Carl?

>när jag var NEET
>var
>endast NEET
Inte en kaosNEET med andra ord. Ledsen, pysen.

vafan är kaosneet?

Äsch, så dåligt är det inte... Vi kan lida medans normalbögarna och dom andra betalar för oss! :-)

Lurpassa mer eller åtminstone sök arkivet innan du gör bort dig.

radera ditt internet

bokstavligen inget hopp bara häng dig - neet

Opinion live
Längd 45 min

Del 6 av 19. Överdriver media och försvaret hotet från Ryssland? Det hävdar journalisten Mattias Göransson som möter DN:s Peter Wolodarski och försvarsutskottets Allan Widman (L). Läraren Per Kedland som fick nog och sa upp sig - ger han rätt bild av svensk skola? Med lärare och elever. Programledare: Olle Palmlöf.

då tar jag hellre livet av mig

nej

nej jag tror inte att jag är deprimerad
eller hur fan vet man det egentligen?
gymmar då och då och det hjälper inte

jag tror att jag är asexuell sååååååå atte

...

Knulla min tånagel bara

tänker kolla bara för VÅR GRABB olle palmlöf

va handlar låten om?

skön ju

>Peter Wolodarski
är det någon ryssehatande polak?

är det här meningen med livet?

Du har inga ambitioner, du ser inte fram emot något här i livet, du lever för att leva helt enkelt

Det enda jag har kommit fram till är att ta livet av mig men vill helst inte det, fast jag inte har någon anledning av att leva i detta liv.

Livet är mer än BARA kvinnor och ägodelar vet du.

Sover man för länge är man typ "fast" i REM-sömn (djupsömn) när man vaknar, vilket är varför man är trött.

Normalt är att behöva 7-8 timmar, mer än det är inte alltid så bra.

Du tror att det är mer än fyra personer som skriver här, men du har fel. Det är 3 och 2 av de är det jag som skriver genom datorn och mobilen. Därmed det bara jag här utöver du som läser detta. HAHA. Mind=blown va? DU tror att du skriver med olika människor men EGENTLIGEN är det bara jag och du här HAHAHAHA h ha hah HA ha

(((wolodoarski))) hoppade av pga av det här klippet
twitter.com/SVTOpinion/status/781097093633024000/video/1

han blev btfo innan det ens började

expressen.se/nyheter/peter-wolodarski-nobbar-opinion-live/

lol nej grabben det är bara du och jag

huh?

N. Skaffa en ful, osminkad fv och ge varandra kärlek

VILKA ÄR NI OCH HUR LÄNGE HAR NI VARIT HÄR?!?!?!

Jo, men då är jag inte deprimerad. Jag ser fram emot långsiktiga saker i livet.

Nej, ta inte livet av dig. Du behövs

>konstant uttråkad
>inget att göra
>allt känns meningslöst
>kass koncentrationsförmåga
>viktuppgång
>självmordstankar
Nåja, du känner dig själv bäst. Det är nog inte depression.

>asexuell
missa mig med den bögskiten
alla män har ett sug att knulla i blodet
det kan inte hjälpas

HE FU SEGER

så det är bara för tittarna så dom kan generera tittare enbart för pengar?

>Nej, ta inte livet av dig. Du behövs

>du behövs
nej verkligen inte, jag är verkligen meningslös, det enda som håller mig vid liv är att jag kan vara bidrags tagande chaosNEET och sitta framför datorn och supa varje dag, jag är bokstavligen Meningslös. Tack Pappsen för att du betalar för mig

>är man typ "fast" i REM-sömn
Hur då? Trodde att hjärnan alternerade mellan rem- och vanlig sömn var 90e minut (eller något liknande)

hur får svt pengar pga tittare

Du kan träna upp koncentrationsförmåga. Bajsbrevande och f5 tryckande sänker din koncentrationsförmåga för att du är alltid ute efter nästa brev och övar på att leta efter nytt istället för att stanna i det du har framför dig.

Läs successivt mer varje dag. Kan du inte ens läsa i 15min så stirra in i väggen en kvart istället.

Ja, haha det är bara DU och JAG här. Sluta försök mindfuck:a mig nu bara för att du blev mindfuckad innan av mig.

Se, >Jag ser fram emot långsiktiga saker i livet.
han är normalbög

Vi ses där kamrater

>twitter.com/SVTOpinion/status/781097093633024000/video/1
>kommentarerna
haha jävla ohumoristiska sweddit-töntar

Bättre att försöka hjälpa förlorade nbögar än äckliga "kaosneets" som inte vill komma någon vart utan lever för att vara patetiska och suga ut pengar ur statskassan.

vad hände här

Bra för dig, tack för dina pengar :-)

Sluta försöka lura dig själv.
Det är bara du här.
Det finns inga fler personer i tråden eller på kanalen och du kan inte bevisa det.
"Vi" är "alla" datorprogram som konverserar dag in och dag ut. Vi är intelligenta zombies som inte förstår vad vi pratar om. Som papegojor. Vi upprepar bara information vi har tidigare fått och arrangerar om den informationen enligt de syntaxreglerna vi blivit matade.
Det finns ingen annan här för dig. Det finns inget originellt. Allt har sagts tiotusentals gånger över. Inget är genuint.
t. Oxford 24-C, version 2.1.1.04.

har inte riktigt självmordstankar. de är passiva men skulle aldrig överväga att faktiskt ta livet av mig.

klart att man kan få sexuella tankar
eller rättare sagt sällan
onani suger dessutom
porr är tråkigt
ibland är det nice att hångla på fester men inget mer än så
har aldrig riktigt velat ha sex med någon

nej har fått diagnosen add

Jaha, nu ska man tydligen utrotas
unvis.it/expressen.se/kronikorer/cecilia-hagen/hur-ska-man-bli-av-med-manskliga-brunrattorna/

haha bara börja gymma mannen :) bara va dig själv

breva "Hell Seger!"-musik youtube.com/watch?v=qXcK5L9dVYA

vilka mer här har en tejpbit över kameran på datorn?

Idag på stallet såg jag henne inte bara där utan låten som jag fantiserat om att det skulle vara vår låt var i bakgrunden. Jag har till och med tagit en benzo. Tyvärr var det mer folk på samma ställe.

>ha en kamera kopplad till din dator i första fallet
>ha en laptop med inbyggd kamera
Ja du bra jobbat.

Du kan öva upp den trots att du har add. Den kommer inte bli lika bra som om en normalfungerande person övade men du kan alltid bli bättre. Bra nog för att du ska kunna se en film kan din koncentrationsförmåga absolut bli. Förmodligen även en bok om du orkar.

Ge mig ditt knark om du ändå tänker slösa bort det genom att använda det på något jävla stall så att du kan knulla nån jävla häst

>ADD
känner några som dig, ni är bara upphypade normalbögar, om ni inte är helt autisitiska så kan ni uppnå någon nivå nära Chad favä, bara va aggresiv lmao

d1a, normalbögar behöver ej knark

>Åsa Colliander Cedik delar inte Per Kedlands bild av skolan
>eleverna kan inte räkna eller skriva längre, men de har i alla fall anammat statens värderingar

Hans "benzo" är säkert en huvudvärkstablett.

Ny tråd när?

>sida 8

Nej ska bara vänta på att de skriver ut mitt läkemedel. Självklart kan jag kolla på film men börjar alltid göra andra saker samtidigt och jag missar de viktiga och intressanta detaljerna. Vilket suger och jag har tröttnat på att spola tillbaka hela tiden. Läsa en bok är fan hopplöst och jag har aldrig kunnat läsa mer än 10 sidor utan att försvinna i mina egna tankar. Tar flera timmar för mig.

När tråden nått sidan 10 eller bildgräns är uppnådd.

Inte än, fortsätt breva

Först för TGSNT.upplagan

jag skulle gärna vara normal? förstår inte

bokstavligen bara var dig själv och gå ut med polare lmao

Du får skapa en miljö där du inte har andra saker i närheten till hands.

>Du får skapa en miljö där du inte har andra saker i närheten till hands.
Inte han men... HAHAHAHAHAHA

har inte det på min skoldatta men det är ok för jag gör bara oskyldiga saker på den så juden får gärna se att jag är en duktig goy som bara jobbar hårt och aldrig gör något dumt

spelar ingen roll om jag är i ett rum fullt med saker eller inte. självklart blir det bättre om jag inte är hemma men jag tänker inte åka till ett cafe bara för att kolla på film lol

lol

haha ni är riktiga komiker ni, tråden

vilket uni? har precis börjat, men orkar inte plugga nåt så kommer antagligen gå åt helvete

WEST or EAT side?
2PAC or BIGGIE?
OBAMA or PUTIN?
HOMO or HETERO?

Vad väljer NI?

varför börja du ens då? skakar mitt huvud

eat side represent

ÄTsidan
STOR
STOPPA IN
BÖG

dis is OUR symbol!!! REPRESENT EEAT SIDE!!! u DONT dare FFOK WITH us boi

i will FOK u over if u FOK with EAT side

*hols spoon towards mouth*
EAAAAT SIDE

mitt liv är lika mycket cancer som de senaste brevarna här i tråden

underskattat brev

ibland önskar jag att jag hade cancer så folk typ hade tyckt synd om mig och grejer

>folk typ hade tyckt synd om mig och grejer
bli sjuk på annat sätt då da

ne i slutet av dan är jag inte psyksjuk

Jag är minst nbög i tråden.

vad skönt jag är avis

Varför är det så få här inne? Kom tillbaaaaks. Tro inte att ni har några liv utanför Sverigetråden. KOM TILLBAKA NUUUUU REEEEEEEE

e här

Tråden har varit jävligt gnällig de senaste dagarna. Klart ibland är det skönt att dela sina bekymmer med andra men den har varit aggressivt gnällig på ett ogästvänligt sätt.

väntar på ny tråd så jag kan posta min kundvagn för en data på inet

bara tre pers haahaha... vilket skämt :(
nån skapa snabbt en ny tråd till kundvagnspojken

...

det är dock ba propaganda

tv4.se/nyheterna/klipp/lång-väntetid-på-kärlek-från-utlandet-3544612

Vad tycker ni, ska afrikanen få uppehållstillstånd?

Själv tycker jag att det är lite konstigt att kvinnan automatiskt kan ta hit vem hon vill och om de separerar och han bestämmer sig för att bara leva på bidrag blir det staten som får ta hand om honom livet ut som de flesta andra därifrån.

Bättre hade det nog varit ifall familjen flyttat till Nigeria istället. Ska det verkligen vara en självklarhet att en person ska få PUT bara för att denne är ihop med en svenska?

:-)
youtube.com/watch?v=18ZZ7VEWU1c

Detta är en klassisk kolbrännarstory. Ung förvirrad svensk kvinna förälskar sig i en brunstig alfahanne från Afrika.

Detta slutar aldrig bra. I bästa fall så slutar det med en skilsmässa och Sverige får betala för en eller fler små negrer/halv-negrer i hela deras liv. Vill det sluta sig värre så slutar det med att negern våldtar eller dödar kolbrännaren.

Jag håller med om att det är en bra idé att hon och rasbastarden flyttar till Nigeria för att leva med pappan i sin lerhydda.

>dkn vinter snart
>dkn tomma iskalla städer stäckta av snö

>dkn kan gå ut i kylan och absolut inte en enda skalle är ute
känns bra favä youtube.com/watch?v=4o5hH1_Df_o

youtube.com/watch?v=LzpxGO1mxWo

sendvid.com/62oiv416

VEM GÖR DEN NYA TRÅDEEEEEEN

jag är för deprimerad för att ta det intiativet

youtube.com/watch?v=AufHBjLbPSU

...

Vad händer när du tar atarax?