Sverigetråden - För svenskar och brödrafolk

Denna tråd är till för det svenska proletariatet.
4kanalens svenska adel hänvisas till:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=S_w72-AsoGQ
youtube.com/watch?v=4iaj2w7Bp58
nouw.com/horstjosefine/ar-jag-deprimerad-27181203
youtube.com/watch?v=SvthNcsV6xA
youtube.com/watch?v=-l-IUjUpRkc
youtube.com/watch?v=-l-IUjUpRkc'
svd.se/nagra-stycken-sa-lofven#context-nagra-stycken-sa-lofven
unt.se/insandare/blanda-inte-vuxna-elever-och-barn-4344759.aspx
dn.se/ekonomi/skl-varnar-for-kommunal-skattechock/
en.wikipedia.org/wiki/List_of_animals_displaying_homosexual_behavior
sv.wikipedia.org/wiki/Utrum
sv.wikipedia.org/wiki/Neutrum
twitter.com/sweden/status/783371738713174016
youtube.com/watch?v=Tj--jJ2SgXc
instagram.com/jeffnippard/
gelbooru.com/index.php?page=post&s=view&id=3050419
twitter.com/NSFWRedditVideo

Är det sant att ryssland har evakuerat 7 miljoner människor till bombskyddsrum

TreVärKri?

/lat/

Den tråden tar vi.

Vad lyssnar ni på?

youtube.com/watch?v=S_w72-AsoGQ

Var har du hört sådant strunt?

på Cred Forums, de absoluta galningarna

:3

Hoppas du har en fin dag i Libanon :3
Ser du några syrier som försöker sticka så skjut skarpt.

Det är sant, men de låter inte ryska medier prata om det. Jag är från Ryssland, många familjemedlemmar bor kvar där och de har berättat om detta.

user tro inte vad du läser på Cred Forums, som bäst är de en blind höna som ibland hittar ett korn och då hoppas alla glömmer alla andra gångerna de inte var i närheten av sanningen.

>martinabögen blåst åt helvete

ta hand om dig

Am I brödrafolk? I swear I'm white

>user tro inte vad du läser på Cred Forums
Ska man tro på medier då? Cred Forums är ju helt ''vanliga'' människor som skriver...du kan läsa om det på Reddit också.

gibe orban and you can stay

>user tro inte vad du läser på Cred Forums, som bäst är de en blind höna som ibland hittar ett korn och då hoppas alla glömmer alla andra gångerna de inte var i närheten av sanningen.

FAR FAR!

desu~~

feel free to take that traitor any day of the week

youtube.com/watch?v=4iaj2w7Bp58

>du kan läsa om det på Reddit också.

står att det är en "övning" på google, vilket det troligtvis är. 40 miljoner ryssar ska delta

Vad fan håller Gook på med egentligen?

t. har inte varit här på en vecka

4kanalens finanser är dåliga.

4kanalen måste börja generera mer pengar för att hålla sig flytande.

>Reddit
Aaa jag hänger där med

Hunne RAUS

>går in på tinder
>fått en matchning
>yes!
>svensk tjej
>besvikelsen

Moot var nog smart när han sålde iväg det sjunkande skeppet desu

>han har inte tillgång till /vip/
haha äckliga fattigbögar ni är inte värda att svara på det här brevet

tillbaka till din skittråd dumma goj

men jag ar vit :'(

Vad ska detta föreställa?
Moot höll det ju flytande, men sådant som kändisar som dampar loss som autister för att bilder av dem hamnade på kanalen vilket ledde till advokatkostnader och relaterad huvudbry var nog drygt. Undrar vad han gör på glasögonjuden nu.

Vad kan kanalen kosta att hosta tro?

Fy fan vad Martina är sexig

Häng dig

Vi har en exklusiv tråd på /vip/!

Döda dig själv tjockis

Häng dig.

Breva bild så får vi se

Sötpajsduell.
Dra!

Ta livet av dig """""""paj"""""""brevarcancer

Stämmer det att man får hög test av att duscha kallt?

>Bästa gissning för bilden:
بنات السويد

Dubbar så stämmer det.

Libanon är en hundra gånger bättre brevare än valfritt mongo som spammar ner tråden mer martinabilder eller dylikt.

...

>brevar 3D
Och det var då Pekka insåg att han knullar upp.
Njae, bilden har rätt i den mening att varma duschar påverkar spermier negativt eftersom de är ganska känsliga för för höga eller låga temperaturer. Testet vetifan.

Skjut dig själv vänlösa 2d autist

>sambögar med mobil-data

Rannsaka dig själv.

>vaknar klockan 3 på em
>missat fyra timmar av föreläsning
>skulle gjort grupparbete, gruppisarna är sura på mig
>äter frukost och lägger mig igen
Varför leva favä

>Jag är så bög så jag blir triggad om jag ser en Martina bild
Döda dig själv

Hon vet nog allt om sånt
>vita kvinnor

Förmodligen inte. Det har gjorts studier där män som tar kalla duschar har visats ha i snitt högre test än män som inte gör det. Skulle kunna vara att kalla duschar ger hög test men en rimligare förklaring är att det är högre sannolikhet att män med hög test gör typiskt "manliga" saker som att självplåga med kallt vatten.

Jävlar vad jag skulle hata dig om du gick i min klass

Kallduschar är rätt skönt nån gång då och då favä.

Kanske inte chock-kallduscha men att successivt sänka värmen tills det blir ganska kallt.

>dkn duschar alltid i 38 grader
är jag lå te?

>Denna tråd är till för det svenska proletariatet.
>4kanalens svenska adel hänvisas till:
Häng dig

Jag kan inte döma dig då jag vet vilket olidligt jävla skit som grupparbeten är.

Fy fan vad jag hatar det.

En garde, fuccboi!

mitt bidrag

din """"""""""""sötpaj"""""""""""" är inte snygg enligt mig

>fattigbögar som missar ut på det roliga

vad i helvete lmao

Klart det är olidligt om alla hatar en för att man är lat nolla som inte tillför något. Jag dömer honom stenhårt.

nbögar raus

>t. jude

Skaffa ett jobb fetto

>det nyllet
spyr ivl

Spelar ingen roll hur mycket man tillför. Grupparbeten är riktigt hemskt.

Lindsey får min qk att pulsera.

>2016
>det finns folk som har ännu mindre fräknar än hon
Kommer detta ändras om SD får egen majoritet och inför rashygien? Har inget emot invandrare men är beredd att offra dom för detta mål.

vilken jacka ser bäst ut?

Hur vanligt är det att förlovade tjejer som har ett långdistandsförhållande med sin pv är otrogna? Är et moraliskt fel att knulla dem?

90 %

N

eh
båda såg sådär ut
men vänstra

Är du typ 16 år?
>>>/ut/

>dkn ingen angihatt

Den till vänster. Är det bara jag som tycker att höstjackorna de senaste åren är så jävla tråkiga?

Asså det är mest deras fel men du är ändå en kuk. Knulla och sen säg till pv favä

Din lindsey har ingen chans mot min

Lite sorgligt att folk som ens kommer på tanken att breva detta är här. Det är dessa personer som bajsbrevar sönder tråden. Fattar inte varför de kom hit.

>kotuttar
>2016
Håll ditt skräp utanför tråden, snälla!

nouw.com/horstjosefine/ar-jag-deprimerad-27181203

Jag hatar tjejer

Hon ser ju ut som en kar i ansiktet Sven.

>pedofil
Rapporterad till säkerhetspolisen

Jag satt och tänkte lite idag. Varför är stockholm slott så jävla fult för? kan vi inte riva skiten och bygga tre kronor igen?

Varför gör kvinnor så här med sin kropp?

bög

Vad är det för stil du är ute efter?

#stayhard

Mordin lever förtfarande

Du ser jävligt tanig ut du.

detta

>snubben knullar flera brudar vid sidan av
>du gnäller på bruden

Vad är det för fel på dig då?

För att det är f1h1
t. bimbofetish

>tidelag
Rapporterad till djurskyddsmyndigheten

För att hon tror hon är deprimerad

>djurskyddsmyndigheten
du

>dkn man tänker efter riktigt ordentligt och inser att kvinnor bara är män med långt hår

>dkn gör ont vid slutet av revbenen när jag runkar

knäckte foten igår och nu gör det ont att röra på den på fel sätt =(

>onanera sig till gallsten
vifif

Du kanske gör fel?

Får bli så men tänker inte säga till pv.

Rör den på rätt sätt då.

Mu!

Ingen bryr sig om 3d kvinnor.

>dkn man aldrig kommer vara rik nog att ha någon som kommer och städar åt en

Är man bi om man gillar när kvinnor har både långt och kort hår?

häng dig

>"män" som runkar

jag måste nog gå in här och säga att din bild är falsk, jag har sett 3dkvinnor på /vip/, det viktigaste brädet.

Det är inte dyrt att ha en polack som kommer varannan vecka.

>t. en """""""""""""""""""""""""""""""""man"""""""""""""""""""""""""""""""""

>XX kromosomer är lika med XY kromosomer det enda som skiljer är längden på håret
vad menade idiotanon med detta?

Alla är lika på insidan

han skitbrevade sperganon

Kan inte vänta på kloning, ska klona mig själv men endast med x kromosoner och få en tjejjag.

t. vitariddare

Vilken jävla reka du är. Hade brutit dig i två delar lätt som den.

>vad är könsdimorfism?

>dkn man trodde att man ville ha en fv men det man ville ha var hela tiden en pv med långt hår och feminin kuk
whoa...

>antyder att jag är en hanrej

Fegis. Män måste hålla ihop

Vi hade det i typ ett halvår förra året, men det var mest pinsamt. Missförstå mig inte, hon gjorde ett riktigt bra jobb. Men det kändes bara fel.

jag vill ta livet av mig

Hur skulle man ens göra det

>hej herr spanjor jag cuckade dig precis förlåt men din fv flirtade stenhårt med mig och bad i princip om min kuk så hade inget val att knulla henne hehe du borde kanske göra slut med henne

du och resten av tråden

bör du ta livet av dig?

Hmm va? Vi är alla lika på insidan.

>dkn det här blir din nya klonfv

Din fru's son tycker annorlunda.

Min fv på bilden

>när blatteanon är efterbliven

youtube.com/watch?v=SvthNcsV6xA

Häng dig sexist

>dkn man har en fetisch för rika, snobbiga blondiner som klär sig i dyra kläder

t. stor stark kvynna som behöver ingen man

youtube.com/watch?v=-l-IUjUpRkc
youtube.com/watch?v=-l-IUjUpRkc
youtube.com/watch?v=-l-IUjUpRkc
youtube.com/watch?v=-l-IUjUpRkc'
>detta triggar DN
>detta triggar SvD
>detta triggar Aftonbladet
>detta triggar Expressen
>detta triggar de av SD som är emot Trump
>detta triggar liberaler
>detta triggar feminister
>detta triggar #RefugeesWelcome
>detta triggar Arnstad-tier fuskstatistiker som likt amerikanska mediers "matematiskt omöjligt att Trump kommer bli presidentkandidat i RNC" påstår att motståndaren redan har säkrat sin vinst

>detta triggar varje journalist i svenska tidningar som har under senaste veckorna sagt att Trump förlorar allt, är utan sans och att ingen egentligen lyssnar på en av medierna självdiagnosticerad narcissist

>Clinton talar för 10-100 köpta personer som mest tar selfies eller tweetar att de stått intill "USA:s första kvinnliga president" till sin 4:e Vågen kompiskrets

>(((100-tals miljoner redan betalade för hennes kortare-än-Trumps tal)))
>Trump har tagit emot 0$ då han är sin egen lyckas smed

nazisttyskland var multikulturellt

Gå och ät på toan ditt jävla äckel

Är LibAnon den mest aktiva /svt/-användaren?

HELL FUCKING NEGER

>t. spergar ut framför feministiska klasskamrater

han märks bara mycket.

Är hemma nu, åt tempura med sardiner

svd.se/nagra-stycken-sa-lofven#context-nagra-stycken-sa-lofven

>Statsministern intervjuades förra veckan om integrationsutmaningen. ”Här har vi stor del människor som kommer med hög utbildning. /…/ Sedan har du några med yrkeskunskaper. /…/ Sedan har du några stycken som har väldigt låg utbildning, kanske ingen alls.”
>DN:s Karin Eriksson: ”Är inte sanningen att ganska många [nyanlända] är lågutbildade?” Stefan Löfven: ”Titta på dem som inte har gymnasieutbildning och är över 39 år, som exempel. De beräknas i år och tre år framåt vara 25000.”

>Siffran 25000 är, som Löfven antyder, en hypotetisk. Den uppskattar hur många av de asylsökande, 40–64 år, som kommer att få sin ansökan om uppehållstillstånd beviljade. De som är 39 år eller yngre tros kunna läsa in en gymnasieutbildning. Det är också ett hypotetiskt antagande. Av dem som har invandrat i tonåren och påbörjat gymnasiestudier är det hittills bara 3 av 10 som har en fullgjord gymnasieutbildning vid 24 års ålder.
>Utöver dessa kan man lägga dem som redan har uppehållstillstånd men har svårt att komma in på arbetsmarknaden. I augusti 2016 var 117822 personer utan gymnasieutbildning inskrivna hos Arbetsförmedlingen. Av dem var 82331 utrikes födda.
>Det är också ”några stycken”, för att tala med Löfven

T-t-tisdag

>dkn hon tar en resa in till ghettot och pappas lilla bortskämda flicka blir gängsmälld av Abdullah och alla hans polare

>dkn man tänker på Vavra Suk och SVT/DN genast

>står upp för yttrandefrihet
>SJW triggas och tvingar Bokmässan att bannlysa den onda vita mannen
>stofilmedia skiter på sig av att en man från en tidning med Presstöd fick avsluta sina meningar (inget SVT Debatt format)

>""""""""""""""""Public""""""""""""""" Service

>>Av dem som har invandrat i tonåren och påbörjat gymnasiestudier är det hittills bara 3 av 10 som har en fullgjord gymnasieutbildning vid 24 års ålder.

Vill ha hennes bakdel på mig

Ska jag få det nu också? Inte så att jag blir förvånad med det här jävla pisslivet.

Vi måste motverka våldsbejakande extremism

>Siffran 25000 är, som Löfven antyder, en hypotetisk.

- PÅMINNELSE -

""""Sverigebyggar-regeringen"""": av 80 000 utlovade deporterade UNDER HELA 2016, har drygt ~4-500 skett

året har ca 2 månader kvar

- PÅMINNELSE -

Det skulle hon aldrig göra

Är du rasist eller?

Börja med att stänga gränserna och repatriera utövare av dödssekten islam.

Okej nu förstår jag.
Trodde de alla var onda men jag hade fel.
Alliansen är onda, de vet vilken extrem skada detta gör mot vårt land men bryr sig inte då lönerna dumpas.
men vänstern är bokstavligen såhär jävla idiotiska. De tror verkligen att detta är en vinst för oss. FY FAN

Olika germanska kulturer menar du då eller?

Kunde ni inte lägga ut avvisningarna på entrepenad?

Man kan tro det på grund av flaggorna men i verkligheten så är alla brev, förutom dina, jag.

>vargs fru
garanterad foliehattsvetenskap

Tro aldrig att en politiker är en idiot. De vet precis vad de gör. Underskatta inte juden.

Ses om tre dagar

>videon där hon dansar igenom köpcentrat som superflicka
Mitt hjärta, topp gulligt.

Hoppas ni alla i tråden kan nationalsångens alla 4 verser.

bög

dom är ju nazistiska

Är inte hon på bilden jävligt ful ivl?

4?

V-vad händer om man inte kan alla? R-rent hypotetiskt alltså, he...

menar du FYRA VERSER?

>4?
omg hej ahmed

Hon är autist så det måste vara sant

...

>han kan bara halva nationalsången

hej bilal!

Sveriges nationalsång har endast två verser. Det finns två verser till, men dessa är inte del av nationalsången.

Nu minns jag inte detaöjerna men var det inte 80k av de 160 som kom som man jänvisade till och inte 2016? Nu tror jag inte på det förra heller iofs.

du blir grupp knulade av trådens bögar för att sedan bli utvisad ur tråden på livstid.

f1h1

snälla gör denna påminnelse varje månad

Jag är nationalist men är delad i nationalsångsfrågan.

Samtidigt som jag inte riktigt ser Louise Ahléns två extra strofer som legitima då de inte tillhör Dybecks ursprungliga text så gillar jag Ahléns text bättre än Dybecks.

Tekniskt sett har inte Sverige någon officiell nationalsång öht. Normalt sjungs bara två första verserna, ja, men de två sista ger mer anknytning till Sverige istället för norden.

>du får inte säga att någon gjorde ett dåligt arbete #triggad

enligt den logiken så blir du en misogyn abortnekande sexist om du klagar på att en kvinnlig brandman - rent mekaniskt, på jobbet - de facto slog in en dörr 3 minuter för sent så att personer brann inne

Din blir blotad på nästa BT.

>möh nationalsång
VI KOMMER INTE BEHÖVA SJUNGA OM FORNSTORA DAGAR, FÖR VI KOMMER LEVA I DOM!

HELL SEGER

Sveriges nationalsång är ej lagstadgad så du har fel.

nationalsången är bara två verser era turboautister, de två tillagda kommer inte räknas oavsett hur mycket ni spammar om det

Vad fan säger du? Hon är ju för helvete bedårande.

Detta. Djurisk degeneration.

>Din blir blotad på nästa BT.
låter som att du också kommer det, Jamal.

se

...

Ses om tre dagar.

>t. kan bara första två verserna

haha aa axel

??

>fru's
>'
Självmörda omgående.

Jag tycker att en feministisk nationalsång där män och kvinnor getts lika stort utrymme är den bästa för att representera nya spännande Sverige. Fyra verser är svenskast.

>när vi kommer ha den sista Ja Jag Vill Leva Ja Vill Dö i Norden-versen REPETERAD 4 GGR som vår nationalsång
>till melodin av en hybrid När vindarna Viskar Mitt namn x Wagner x [vikingmetal trudelutt] x Timoteij

Jag såg Magnus Söderman i en vapenbutik i Stockholm igår. Jag berättade för honom hur coolt det var att träffa honom i verkligheten, men jag ville inte vara en skitstövel och besvära honom och be om klibbor eller något.
Han sa, "Åh, som du gör nu?"
Jag blev förvånad och allt jag kunde säga var "Va?" men han fortsatte avbryta mig och säga "va? va? va?" och knyta sin näve framför mitt ansikte. Jag gick iväg och fortsatte mitt shoppande, och jag hörde honom klucka förtjust medan jag gick. När jag kom för att betala för mina grejer vid kassan såg jag MaSö försöka lämna affären med typ femton piskor och spikklubbor i sina händer utan att betala.
Tjejen vid kassan var ändå väldigt snäll och professionel och sa typ "Herrn, ni behöver betala för dem först." Först försökte han låtsas vara trött och inte höra henne, men till slut vände han sig om och tog dem till kassan.

När hon tog en av piskorna och började skanna den flera gånger så stoppade han henne och sa åt henne att skanna varenda en var för sig "för att det är det ursvenska sättet att göra det på", sen vände han sig om och blinkade mot mig. Jag trodde det enda ursvenska var barbariet. Efter att hon skannat alla piskor och spikklubbor och stoppat dem i en påse och började säga priset så fortsatte han avbryta henne genom att säga "HELL SEGER" väldigt högt.

Typ. Skriv ba 'sorry senpai i banged ur gf'

Du är inte rolig.

unt.se/insandare/blanda-inte-vuxna-elever-och-barn-4344759.aspx

Varför sätter de sig emot (ras)blandningen av vuxna och skolbarn? Är det inte detta som de röstat fram?

>dn.se/ekonomi/skl-varnar-for-kommunal-skattechock/
>Vi får en ökning av antalet barn med en kvarts miljon fram till 2020. De kostnaderna är mycket högre än kostnaderna för vuxna människor, säger Annika Wallenskog, chefsekonom på SKL.

Vart är fällanon? Han sa att han skulle breva igen idag

>feministisk nationalsång

men user, F! har redan copyrightat "Åh du elaka/onda/vita Man låten några år tillbaka

Han hängde sig.

Följ i hans steg, jag vet att du kan klara det user!

>Jag trodde det enda ursvenska var barbariet.

>"för att det är det ursvenska sättet att göra det på", sen vände han sig om och blinkade mot mig. Jag trodde det enda ursvenska var barbariet.
okej jag skrattade åt detta favä

du har rätt, din mamma är dock jätterolig. Hon fick mig att skratta så mycket att jag ramlade ur sängen

Men du talar om baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarn

Jag undrar också, herregud vad jag suktar efter hans ben i knästrumpor

>dkn mor kommer hem med en påse bullar

KAN INTE STAVA BARBARIER UTAN -ARIER

HELL
SE
GER

""""""""barn""""""""

Ha det så kul på din lilla ledighet från Cred Forums

>Jag trodde det enda ursvenska var barbariet

Gå och köpa bullar j/n? Orkar inte värma dock

>2016
>homofob
>>>/ut/ din primitiva apa

>Är positiv till allas rätt till utbildning, däremot starkt kritisk till att vuxna och barn går på samma skola.
>vara positiv till att vi betalar för lögnares utbildning
okej insändaren är en landsförrädare alltså. "hen" får det "hen" förtjänar :^)

sambög

>Orkar inte värma dock
finns färska i påse. Skogsholms typ 15 kr för 10 st.

Är inte homofob jag bara hatar bögar :^)

Människor: varför blir du så nervös runt invandrare? varför fylls du med ångest när de börjar spontant prata med dig och ge dig komplimanger om hur du ser ut?
Jag: *väckte det ursvenska barbariet 3 gånger*
Jag: HELL MOTHERFUCKING SEGER

hihi mmjo axel edgren

Era föräldrar måste vara stolta

J, köp några åt mig med så är du gullig user, vi kan mysa och äta dem tillsammans :3

...

Hell seger!

>dkn silkeslen nyrakad pung

>samböga från mobilen

nu detta är autism

Han brevar på knäpp favä. :3

>den här grabben

Det är ej heller lagstadgat vad allemansrätten innebär, men det betyder inte att den inte officiellt råder. Liksom vad som omfattas av allemansrätten så är Sveriges nationalsång fastställd av hävd och tradition. Detta gör den inte mindre officiel än om den fastställts i lagtext.

Varför skulle mina föräldrar bry sig om jag suktar efter kuk eller fitta lmao

>nu detta

Häng dig.

Är inte en pung skrövlig? Aldrig klurat ut hur det skulle gå till.

Det här är vad svenska barn får lära sig i skolan. Kul

>På senare år har allemansrätten explicit skrivits in i lagen i Sverige och Norge,

hehe mm

Nybög

Det är bara bra att du fortsätter äcklas av bögeriet.

Tabuet som råder kring bögerier gör det så mycket h1are :3

den kan väl vara len och skrövlig förutsatt att det inte finns något hår

Nybög

...

Dina föräldrar är heterosexuella och förmodligen friska i skallen. Normala människor äcklas av bögar även fast många döljer det pga pk-kultur.

>vill sluta på universitetet, flytta hem till mamma, kanske jobba några år, och kanske börja på skolan igen om jag får lust
>100000 kronor i skuld

usch för rostbiffar

vad fan..jag är en Trumpmurbyggare nu

Läs vad det står nästa gång så slipper du göra bort dig.

Mina föräldrar är så medelsvensson de kan bli, och de är helt okej med bögerier. Har diskuterat det med dem och min mamma tycker till och med att det är lite gulligt :3

D1a, vaxning kanske?

det var ju du som precis totalgjordebort dig l m a o

Sambög.

>mor kommer hem när som helst
>luktar sperma i hela lägenheten

Tror du att du måste betala tillbaka allt direkt?

Har de detta ansiktsuttryck när du pratar med dem?

Är det kanske för att din mamma ser dig som den dotter hon aldrig fick?

hehe mm

>Normala människor äcklas av bögar även fast många döljer det pga pk-kultur

get good www
バカバカしけれ

>dkn trimmar bara för annars sticks och klias det

>mindre än 1 minut mellan breven

haha aa

Nej men det känns jobbigt att ha slösat bort typ 150k på absolut ingenting

Har en lillasyster favä

Ja det säger de till dig för att inte såra dig men de mår skit över det. Inga föräldrar kan älska en son som är bög. Det är det ultimata misslyckandet i livet att vara bög då man går emot det mest grundläggande som finns i naturen och vi är genetiskt programmerade till att känna avsky för sådana som dig.

Käften horungar!

Du skulle väl fortsätta plugga senare? Eller missuppfattade jag dig? Då är det inte bortkastat

Which indefinite article (en/ett) do you use with the word "loli"?

Ja, så är det i verkligheten, även om du fick lära dig annat i skolan

en loli

>nybögar

You use "en" because the word starts with an L.

>>mindre än 1 minut mellan breven
Ja? Vad är det för konstigt med det? Är du fattig?

en loli. Because it sounds better.

en loli

en låli

>>Normala människor äcklas av bögar
Jag kan intyga att detta stämmer.

En gaskammare/ett utrotningsläger.

En lag

ett lejon

> går emot det mest grundläggande som finns i naturen och vi är genetiskt programmerade till att känna avsky för
Nej lmao finns gott om djur som ger uttyck för homosexualitet utan att det leder till djurets uteslutning ur gemenskapen

Mina föräldrar har god vänskap med min pv för övrigt, hade de avskytt tanken så hade de vistats så lite du bara kunde med honom

Men lilla, söta, rara... Läs vad det står istället för att skämma ut dig.

>Det är ej heller lagstadgat vad allemansrätten innebär

en låli

verkligheten är betydligt mörkare än så user, men jag applåderar din positiva attityd

ett löv

Både breven är identiska och du kan inte breva ett identisk brev som du tidigare brevat i samma tråd på fem minuter eller nått

hur många av användarna på Cred Forums är blattar? hur många är svennar av typen kalles kaviar? hur många har stor kuk som jag?

VARÖFR KLARAR JAG INTE ICKERUNK FÖR HELVETE

ett lamm

en lakan

Finns inga homosexuella djur. Det är en psykisk störning som bara förekommer hos människor.

svenska är very confusing

Frys bollarna av dig så kommer huden dras åt och bli en jämn och fin yta som lätt går att raka.

>en lag (regel) är rätt
>ett lag (fotbollslag) är rätt
vafan...
>en lakan
haha aa

en.wikipedia.org/wiki/List_of_animals_displaying_homosexual_behavior

ett lamm

en lammfitta

??? hur fungerar svenska

ett bög

Vad är det som gör att vi direkt vet om en eller ett är rätt?

Vem fan rakar pungen? Häng er själva. Det är bara socialt accepterat för en man att raka ansiktet samt trimma armhålorna/håret ovanför kuken om det blir för vildvuxet men då ska det vara turknivå på det.

>han har inte självkontrol

Min hunds farbror var besatt av att jucka sin brorson

>haha aa
user...

>homosexual behaviour =/= homofili

hahahahaha men kom igen user läser du ens innan du brevar loool

jag antar att du är riktigt glad att ditt brev är anonymt för jisses vad jag hade skämts om jag var du

>because the word starts with an L
Här! Du kan också behöva läsa på lite.
sv.wikipedia.org/wiki/Utrum
sv.wikipedia.org/wiki/Neutrum

>han föll för ickerunk jagjaget

empiri

Tycker synd om de som inte bor nära uni och måste flytta hemifrån och ta studielån för att klara sig...

>Vem fan rakar pungen?

Rätt många, skulle jag gissa på.

Vid sammansatta substantiv så bestäms genus av det sista ordet i sammansättningen.

>flytta på målstolparna

bara erkänn att du har förlorat och bögeriet är så naturligt som något kan vara! :3

Ett lakan är rätt, mahmoud

>han föll för förät-sig-så-att-man-dör-jagjaget

Bodde i Stockholm, kunde ha gått på KTH eller SU men ville flytta hemifrån för jag tyckte det var jobbigt att mamma tjatade. Ett jävla misstag

>jisses vad jag hade skämts om jag var du
Ditt beteende visar inga som helst tecken på att du skulle skämmas över nånting.

varför ska jag skämmas när jag har rätt? :)

min fv på bilden

Trimma kuken/pungen är det enda acceptabla.

Att raka är bögigt så det håller. Att inta trimma är mansgris så det heter duga.

Ja, det var nog ett misstag.

>oironiskt kunna genuskunskap

Grabbar som är fina nog att ha 4kanalpass, glöm inte bort den exklusivaste delen av hela Sverigetråden!

>Tycker synd om de som inte bor nära uni och måste flytta hemifrån och ta studielån för att klara sig...

Varför? Bästa jag gjort. Skulle aldrig kunna bo hemma som ett jävla mansbarn nu.

>svenska """"män"""" som har så dålig självsäkerhet och är så osäkra på sin egen sexuella läggning att de blir upprörda över vad bögar gör på sin fritid
jag gråter

ta hand om dig

detta favä

Jag är mycket väl medveten om det, user.

>denna slida ---> snippa brevare

unna dig själv

Singoalla är gott grabbar :3

En l̶o̶l̶i̶ pedofilbild

>a-alla som hatar oss är bara b-bögar själva! det sa professor goldewitz silverstein till mig!

Är det där puffig vulva eller något grövre?

Ryggkänsla.

Väljer man en skit-utbildning så kommer det bli jobbigt att betala tillbaka skulderna. Då blir det ännu svårare att flytta från mamsen.

* kawaii u-u-uguuuuuuu ~ *

Jag blir inte upprörd av det, jag blir arg över att sådana vidriga äckel som er tillåts leva. I mitt hemland så dödas ni eller tvingas så djupt in i garderoben att friska människor inte behöver veta att ni ens existerar. Älskar Sverige men attityden till missfoster som exempelvis bögar här är alldeles för tolerant.

>dkn ingen fv

>Kama Sutra har med homosex
>Indien har stått pall i 5000 år

btfo/hell seger

>dkn man kommer aldrig trycka in ansiktet i en tjejs röv när hon bär strumpbyxor

Så välj inte en skitutbildning då. Kallas att kunna ta litet eget ansvar.

Är det värt Cred Forums pass? Jag kommer att lurpassa den här tråden.

>dkn min fv på bilden

>brrt

>Sverige
>Skulder

du vad

sambög

haha bara gör inga misstag då går allt smidigt :)

>l̶o̶l̶i̶
?

>a-alla som inte håller med mig är judar eller hjärntvättade av judar! det sa Cred Forums till mig!

Blodet och Jorden

f1 h1

Folk som går efter asiatiska tjejer är fan det lägsta avskrädet. Bokstavligen alla kan få en sådan där fv som du har på bilden, det är det enklaste i världen.

You can always tell by saying the the word with a "the" in front of it (but the equivalent in swedish), for example:

>The loli > lolin > ends with an 'n', therefore it's 'en loli'.

>The airplane > flygplanet > ends with a 't', therefore it's 'ett flygplan'.

>lejone(t)

Jaha, så du är inte utan skam, du är bara väldigt korkad. Då ska jag förklara för dig hur det ligger till. Allemansrätten finns inskriven i regerningsformen: ”Alla ska ha tillgång till naturen enligt allemansrätten”. Däremot så finns det inte reglerat i lag vad som innefattas av allemansrätten. Det är endast hävd och tradition som avgör detta, inte lagtext.

Förstår du nu varför du borde skämmas eller är du för dum för detta?

Skjut mig

Gör du ett misstag så får du hantera det, kallas att vara en vuxen man. Herregud vad jag är less på fittsossesverige där alla förväntar sig att staten ska göra allting åt dem för att de är handikappade mansbarn.

>m-men det är inte rääääääääättttviiiiiiissssttt

...

>Allemansrätten är (i svensk kontext om än liknande lagstiftning i andra länder) svensk kultur
>"Sverige är en mångkulturell nation" tillägget 2011

wew grabb
e
w

g
r
a
b
b

nej, ompyssla dig själv

Jag fattar verkligen inte varför du fick ett dampanfall och började sätta ord i munnen på mig nu. Gör inte det nästa gång, tack.

Rätt svårt att få en fv, för att inte tala om en sådan fv.

>oironiskt inte kunna svenska

Bli inte rädd user det kommer inte ta mer en sekunder

>dkn du aldrig kommer att ha en fv som är starkare än dig själv

Fast det här blir ju lite cirkulärt. Hur är det tänkt att han i förväg ska känna till hur man böjer specifika ord till bestämd form?

avfyr mot din tinning

VÄX UPP DIN LILLA SLYNA INNAN JAG HEEMAR DIG TILLBAKA TILL STENÅLDERN, FATTARU DET?!

Skaffa 4kanalpass nu när den var på rea, känslan av att breva utan captcha är som att vara född på nytt

Ringer min kontakt i Säpo just nu.

Att få en asiatisk fv är pissenkelt, varför alla fula autister går för det. Jag har dock mer respekt för en ensam oskuld som vägrar gå för en guling än någon efterbliven rasblandarfjolla för de har iaf sin heder kvar.

Vet inte, var iaf det jag fick lära mig när jag gick i skolan.

>”Alla ska ha tillgång till naturen enligt allemansrätten”
precis vad jag sa L O L sluta breva innan du tänker mann1

Här är jag! Jag ska breva idag, ge mig lite tid bara ska jag ta en bild :3

Nej nej! Den är 100% lagligt här i Libanon :^)

...

Okej Magnus ta det lugnt.

K N Ä S T R U M P O R
N
Ä
S
T
R
U
M
P
O
R

>jag är inte efterbliven, jag gycklade bara
haha aa

Att knulla en asiat är väl ändå inte samma sak som att rasblanda. Rasblanding kräver reproduktion.

Min kuk är redan hård

>bakpedala så här hårt

jag vann, du förlorade, sånt händer :9

seriös fråga

har muslimska länder allemansrätt

>inte få plocka smultron utan att kastas från en hög byggnad

Du vet att för varje bild du brevar så ökar oddsen att någon härifrån tråden hittar din identitet och vi har folk här som minst sagt inte skulle tveka att "ta hand om dig". Förstår du vad jag implicerar?

"Jag ska ta ut en livförsäkring på dig också, 73 miljoner, sen ska jag dräpa dig. 50 öre ska gå till din son."

twitter.com/sweden/status/783371738713174016

>leka tuffing på internet

älskar att böganon avtrycker er, hade jag inte varit så blyg hade jag brevat bilder på mig själv också

Vadå, brukar alla hänga på bögsidor? :3

>breva hotbrev
Säpo anländer snart till din dörr

>om jag fortsätter låtsas som att jag gycklade så går han kanske på det
haha aa

Alltså, jag är ingen rasförädare men jag skulle reproducera med en h1 asiat

aa, vi har det iaf i Libanon

>fällanon

saknar rumpanons faktiskt synliga rumpa fa vä

har du så här svårt att ta ett nederlag?

jösses vad kasst självförtroende du måste ha

Ingen av dom har någon röv eller höft.

Jag vet att det finns medlemmar i SMR här som har avtjänat fängelsestraff för just misshandel och i vissa fall även mord på bögar. Särskilt fjollbögar har man ett djuriskt hat mot och jag är inte säker på att de har impulskontrollen att hantera det, särskilt som de är tvungna att se skiten dag ut och dag in då de är stationerade i tråden av sitt näste.

Du som tolkar det som ett hot. Jag säger bara åt bögäcklet att vara försiktig.

>vi har folk här som minst sagt inte skulle tveka att "ta hand om dig"
tror inte user har något emot att bli rumppumpad favä

skönt att höra té be hå, då kommer parkerna i Husby/Rinkeby/Malmö vara lagliga i fortsättningen

>alltså, jag är inte kriminell men jag skulle stjäla från en rik pensionär

Ingen bryr sig, du leker bara tuffing på ett kinesiskt bildbräde.

Du vet att du inte måste sitta här i tråden och skämmas, va? Du kan stänga ner tabben och låtsas som att du inte skämde ut dig istället.

orkar ingenting

>Kallingar istället för trosor

Min kuk är mjuk. Tappat allt intresse.

dina fötter är perfekta

vill inte vara kvar

gå och drick vatten

häng mig och sen dig

F-förlåt! Jag ska bättra på mig...

Gud snälla om du har trosor breva bild på dig med dem på

Sluta mobba Jenny!

Men jävla cancer tillbaka till /soc/ med er.

bäst för dig slyna

>vegansk choklad
förvånansvärt god
lite dyr bara

Sist jag kollade innehöll inte min chokladrulle något kött så vad fan är det du pratar om?

mm strax

Hoppas alla i tråden kan denna texten utantill:

Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara bedrar och ljuger. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.

>vad är gelatin
>vad är raffinerat piss-socker
>vad är 3rdworldgrade """"""kakao""""" utblandad med roadkill likt hotdogs

>knästrumpeanon blev bannlyst

;___;

nja, men mjölk

hell fucking seger

Det är skilland på att vara vegan och vegetarian.

Är du efterbliven?

Vad gör ni ikväll?

>Mattias "delar säng med EXPO och sparkar ut nationalister och förnekar uppgifter om att ha brevat på MotPol som Hillary Clinton skrattar bort Benghazi-rättegången" Karlsson
>bry sig

HELL SEGER

>svenska "män"

Jag rapporterade honom, hell seger

HELL SEGER

Funderar om man ska hänga sig själv eller inte

>fula trosor

När ska fällor skaffa smak?

Fortfarande bästa runken jag har haft på hela veckan

HELL SEG- nä faktist jag bryr mig inte om bögar, jag bara gillar at bajsbreva

Varför hänga när du har en hagelbössa man1?

jag bara chillar i Cedar Rapids

>glömde just den

top pin (men råsocker och >organiskt är bra öht också)

tips, vegansk lakrits utan tillsatt gelatin (finnarna gör sånt en del) är svingott, blir mera "Pure" likt Hell Seger Röd Mjölk vs Gul Modifierad Betamjölk

när din mamma skaffar en smak på min kuk keke

>tips, vegansk lakrits utan tillsatt gelatin
tack ska prova

Sitter och runkar på gymmet. Började för 1 månad sedan och har redan sett stor förändring i kroppen men jag har upptäckt att jag orkar mer på slutet om jag runkar före.

>Sitter och runkar på gymmet. Började för 1 månad sedan

>När Hitler åt vegetariskt men kunde föra ett världskrig

realt gör dig tänk

var det inte därför han förlorade då

Knästrumpeanon du kan förmodligen inte breva just nu men du ska veta att vi verkligen uppskattar dina bilder

mm

>dkn fågelanon fullständigt spårat ur pga mobbningen i tråden

Mår lite dåligt såhär i efterhand.

Sitter och garvar åt alla hans brev favä

Inte på ett elakt sätt eller så, bara förjävla roliga brev

Vad är problemet kamrat? Orkade inte väga 60kg och vara smalfet längre så bara började. Målet är 80kg.

Sjukt taskigt att bannlysa folk favä
:3

lmaoo bra där user

>dkn SMR

vet ju inte var du bor, men minns någon svart påse med märket "Maku Laku" (>detta spurdonamn) på både ICA och Coop

>står på påsen att starkt - rekommenderad dagsdos
>riktig outspädd lakrits kan förgifta folk, t. wikipedia

alla som äter kastrerad ickeorganisk lakrits bekräftade betafittor favu

Ditt framtida jag på bilden?

...

Hur lång är du?

Förutom att jag har brunt hår, gröna ögon och taskig skäggväxt, ja förhoppningsvis något i den stilen.

Är inte ens bög men dina ben är.. ehm.. estetiskt tilltalande?

173 manskulting inte särskillt stolt av det.

DKN
INGEN
KNULT

>Är inte ens bög men

Plockade upp serien.

Ha så kul med dig själv.

Tryckte du upp tjejen som inte bjöd in dig till sin engelskagrupp mot väggen och visade dina ninjakunkskaper?

Då kommer du se ut som Ahnold när du väger 80 kg om du börjar som en smalfeting på 60 kg.

breva hans instagram b-bögjävel

Vad är en bra vikt att ligga på om jag vill se vältränad ut och inte som ett monster?

>det kommer aldrig göras en komedi Slice of Life
>med High School
>med main cast av Trump, Clinton, Sanders, Pence, Milo, Duke, Obama, Pocahontas, (s) topp som utbytesstudent i Yokohama


gråt med mig svt

Ny:
youtube.com/watch?v=Tj--jJ2SgXc

Skulle vara för problematiskt för svensk sändning.

>inte Oreimo med LUF

topp kek

L O L

>topp kek
>i 2016

topp jej

varg är så mycket mer intressant när han snackar om sin musik än när han stormsnorrar

2D?

>dkn inget nytt syntalbum

hans val att göra Daudi Baldrs för att den akustiska gitarren uppfanns av en spanjor som inte var vit nog...

>han är inte pan-europeisk nationalist
>vgh

... var en mix av både och

Häng dig

instagram.com/jeffnippard/

2D!

För dig typ 68-72 kg skulle jag gissa.

...

tvåde

Schysst mannen.

Ta hand om dig.

ses om tre dagar

Varg har egentligen inte gjort något riktigt bra sedan han kom ur fängelse i mitt tycke. Vissa låtar på Belus var rätt bra men inget superalbum som helhet.

Tur att man kan spela Filosofem och Hvis lyset tar oss om och om igen utan att tröttna

>håret är inte blont


DETTA TRIGGAR WOLODARSKI
detta går emot gammelmedias narrativ
DETTA TRIGGAR WOLODARSKI
detta går emot gammelmedias narrativ
DETTA TRIGGAR WOLODARSKI
detta går emot gammelmedias narrativ
DETTA TRIGGAR WOLODARSKI
detta går emot gammelmedias narrativ

j-j-j-jj-j-j-j-j-jag fick höra att alla osynliga nynazister har platinablont hår och vill gasa varenda jude från Stavanger till Himalayabergen på TV häromdagen ju !!!

ser ut lite som Henrik Vinge favä

Ses om tre dagar

Inte nu, jag kollar på Varg

Ibland får man önskan att bara ta och åka någonstans och ta det som det kommer favä.

jag med rött hår

jag skulle gärna ha sett Daudi Baldrs 8bitsynt (synt) blandat med Filosofem ("crunch", ljudbild med vass treble) och Sol Austan (artwork, textteman) om det hade gått

favä så var hans senaste album sämst, han var tvungen att slänga in 30 minuter om-inspelade gamla låtar för att fylla ut playtime

gelbooru.com/index.php?page=post&s=view&id=3050419
jag på bilden

nädu jag vet vad för bild du länkar

Är det bara en slump att massor med figurer i alt-högern och bakom nya högerpartier i Europa är judar? Kontrollerar de den sidan också?

...

Ingen bryr sig.

det är inte gore bilden om du tror det :3

Beror på, Cred Forums-hattar har ju en rolig definition av judar där någon som hade en jude i familjen två generationer bak men aldrig rört religionen med en 10 meters stång anses vara maximal sheckelstien.

>Takk for invitasjonen til kino i kveld user

VARFÖR

Nej, så är det inte.

Häng dig

Joho

Nej, vi ska se biograf

Svara aldrig på mina brev igen

Bajs är najs om tjejen har ätit god mat innan. Ni borde prova det någon gång.

Inte ett argument

det är sexigt

Eftersom jag blev temporärt bannlyst p.g.a att jag brevade off-topic så har jag nu bestämt mig att bättra på mig, och inkludera en politiskt laddad fråga i mitt brev, då borde det följa alla regler! :3

>dkn moderna "skulpturer" är skit
Är det för mycket begärt att istället för att sprida ful skit här och där i stan lägga pengarna på en riktigt ordentlig staty? Vem fan bryr sig om tre metalpinnar som står i 90, 45 och 0 gradiga vinklar t.ex.?

Var det någon jävla estetstudent som behövde pengar eller vadå?

häng dig för jävla fan

Häng dig homo

Tror Stefan skulle stumpa trumpen där faktiskt. Han skulle inte dominera honom men han skulle vinna.