/mämmi/

Söpö nico painos

/lat/

miks tolla tytöllä on pojan nimi

J-Pop

Kaikki uneni ovat tylsää paskaa

Se on semmonen pippelityty

tossa kuvass on Nico Yazawa ^__^ se on super idoli !

nico liitty muusiin eli siis Otonokizaka hich sckoolin (vaikee sana) idoli ryhmää ku se oli semmone idoli fani ja halus ain olla idoli! ^_^ se eka koitti terrorisoida niit iha täpösellä ku ei tykänny niist mut sit kaikki oli sillee et nico pls -.- ja sit nico oli sillee jaa ok iha sama voin liittyy teidä klubii jos ette määlyile ain ja sit sen jälkee kukaa ei määlyilly (paitsi honoka joskus ku honoka o iha töhö ain välil).

sit nico alko treenaa iha täpösel muusien kaa (ja sit honoka perseili taas jotai ^o^ ) mut se kai kuuluu asiaan tavallaa emt.

no sit nico vaa söpöili ain mut siin o hauskaa se et vaik se söpöilee ain laval se on oikeesti aika nihkee vimpula , aina vaan mököttelee ja sit nozomi kurittaa sitä puristamal sen tisseij ja sit se ain rauhottuu. sit nico ain sanoos nico nii iha sama mitä tapahtuu ku seon sen tavara merkki ^^

...

anime on parasta :3

Aavesuon ilo suolatomaattimehupuppupuhemittaamotalous oli nousevaa

lue takaperin ja ratko jutun juju

mikset tee niissä jotain kivaa niiku vaikka nussiminen tai lentäminen

t. selkounihomo

Te jotka itkette tästä korean mootista, haluaisitteko te vittu itse ottaa persnettoa ylläpitämästänne verkkosivusta? Miten se ei oo "le vanhaa four tsäniä"? Vaihtoehdot on joko vähentää kuvien kokorajaa entisestään tai saada jostain lisää rahaa.

Tärkeimpänä kysymyksenä: Oletteko te ihan vitun tyhmiä?

taidan mennä lurkkaa /fa/ kun tää meni niin homoks

vittuako osti sen

typerä vinosilmä

Aika homoa

Muistutus

Ne on niin tylsiä etten tajua näkeväni unta. Sen lisäksi niissä yleensä vaan vituttaa kaikki.

Shekeli-Shkreli lähinnä huolestuttaa. Pistää sivun lihoiksi ja loppuu neloskaani kokonaan kun käyttäjien myymiset on tehty,

Montako vitun Cred Forums:tä tää lauta tarvitsee? Ei sillä ettei kiinnosta, mutta johan niitä on aika monta. Cred Forums lasketaan mukaan.

Olisikohan pikkuhiljaa aika poistua täältä kokonaan. Ei tunnu olevan minua varten enää.

Lähinnä ihmetyttää mikä tässä on muuttunut ja tehnyt tästä ykskaks rahareiän. Jos käyttäjämäärä niin vähennetään sit niitä käyttäjiä jos ei mainoksetkaan kerta toimi, alkuun vaikka bannataan Cred Forums kaikki normopaska ja ne ainaiset threadit jotka rullaa taukoamatta.
Liian suosittu paikka tämäkin nykyään

Nyt jätkät hei optimisoidaan kaikki kuvamme mahdollisimman pieniksi

pelastetaan tämä sivu

Mitäs väliä tolla on?

jumatjutkun homosex puolet lähti kasichaniin joku aika siiten

Löin jalkani pöytää vasten ja nyt mulla on sääressä lommo. Onks tää ihan normaalia?

Juuh

...

voisin kyl hyvin maksaa ton $15 koska niin paljon haaskaan aikaani tääl, mut ei satu olee bittirahaa atm enkä uskalla syöttää korttitietoja lapofoorumille

Juuh amputaatio tiedossa t. lääkis inssi

Katson olevani osuuteni kustantanut valitsemalla n. 9 000 000 tiekylttiä/päivä.

Kyllä se neekeri jotain rahaa saa Googlelta tekoälyn kehittämisen tyhmän työskentelyn teetättämisestä käyttäjäkunnallaan.

...

Joo niinhän ne on tehnyt aina kun täällä tapahtuu jotain

Ei haittais yhtään vaikka olis 100kb tai jotain kuvakoon rajana paskanjauhantalankuissa..

Itsellä on yleensä ihan viihdyttävää settiä tai sitten en näe/ muista mistä edes uneksin. Viime yönä samoilin sankassa lehtimetsässä jossa oli kivettyneitä peikkoja ja jos niihin katsoi suoraan alkoi koko pään täyttävä musiikki ja koko näkökenttä täyttyi valolla ja ne heräsi eloon. Yritin välttää niihin katsomista mahdollisimman paljon eteenpäin kävellessä kunnes lopulta isokokoinen muoripeikko heräsi ja heräsin siihen kun se sai kiinni ja repi jonkun raajan irti.

joku ahkera nyymi vois ottaa asiakseen pakottaa sannia

pakotuksen kohteissa yhtenäisenä teemana on ollut luonnollinen hiusväri, tai sen puuttuessa ES-purkkien ryyppiminen.

paha olo

chilsmi tydö

kuviaeitulisipostatakuinpakostajatilaasäästyymyösjättämälläviesteistäkaikkiturhatmerkitpois

callin dhile tödrö chili pls answer

Turhan ruma

Kyllähän tuollekin huoralle piiskaa antaisi.

joku postaa anime lentää pöntöön kuvan kiitos

Sinulle soisi kyllä piiskaa annettavan. Paljon ja lujaa.

säästetään sitä Hiirolaisen kaistaa.

Uno completo y cerveza por favor

Totta. Sanni voisi antaa.

>yli 1kb

tässä isompi mutta samalla kulutuksella

Ströböl böl

Oikeastaan, miksi 4chanin postikone ei purista kaikkia kuvia tiettyyn laatuun?
Säästyisi kaistaa, jos pelkästään serveri lataisi alkuperäisen kuvan ja lautailijoille tarjottaisiin 100kb per 1000x1000 puriste.

...

Tai jos ollaan ahneita, niin Cred Forums Pass väki sais sen alkuperäiskuvan.
HEI SHRKELI/HIRO, tästä tienestit.

Hrmph ei thlata sittä kaistaa

Taijat ite olla aika vitun tyhmä + se koraanimootti

splrsk

nii saatana

...

Mitäpä jos nää kaikki shrekin ostohuhut on vaan sen ja hiroshimootin tapa trollata kaikki ostamaan passeja

Pitääkö meidän jättää myös ääkköset pois viesteistä kun pisteet merkkien päällä vie enemmän kaistaa? Koko merkistöstä voisi muutenkin puristaa kirjaimia yhteen kuten c = k ja v = w

Kehittämällä oman merkistön jossa olisi esim yhteensä vain 40 merkkiä, hiromoot voisi säästää monta tavua

Kuummotsus meis

Miten ois vaikka numerot 0-5, kaikki tsekkien vokaalit ja puolet konsonanteista. Mieti sitä säästöä

Oli kivaa kavereiden kanssa eilen. En jaksa että pääsee viettämään aikaa taas.

kill yourself, niconigger

...

Kilobittaa hei kaikki menet niin pussaan sua

Oispa

kaistaa

sushi lödjö

...

mina haluta pilu

jäbät hei

Täällä saa pillua vain jos säästää kaistaa.

t. Nagasaki

Mutta mä oon jo maksanut mun osani.

>255 KB

lopeta tämä heti

Tää on kyllä sellainen naama, että näyttää meikittä taatusti aivan saatanan hirveältä.

>Ole runkkaamatta pari päivää
>Muutu paloletkuksi

Tuntuu höpömmältä kun pitää välipäiviä, mutta nää litralastit on hiukan liikaa.

ota maitoa ja rauhoitu

>3.9 MB

Minkä ikäsinä luovutitte? Mä olin 12.

Mikäköhän tämä gif on.

Chaikahan se siellä.

En luovuta ikinä.

Huomenna viikon viimeinen tyä päivä

>3,97MB

Huomenna on 295 päivää työttömänä täynnä.

Pitäisköhän tehdä jotain?

>gif
Herranjestas.

Osaat muuntaa tiedostoja, joten olet pätevämpi kuin puolet toimistotöissä olevista ihmisistä.
Kysele kunnista kirjuri/atk-tuki tööt.

cip cyp

Kerrotaan tämä YouTubelle.
Pääsevät voiton puolelle, kun normot saa max 360p, kirjautuneet saa max 480p, kanavan tilaajille 720p ja YouTube Red asiakkaille 1080p60.
Ja mainokset tietysti aina 4K120fps

> CV
> osaan muuntaa gifit webm:ksi 4chanin haluamassa muodossa
> 12 vuoden kokemus paskapostaamisesta
> yllän ottamaan itseltäni suihin
> olen erittäin hauska kaveri, sain kerran 18 (Sinua)

>> yllän ottamaan itseltäni suihin
Naisvaltaisilla 40-60v aloilla erittäin kaivattu ominaisuus, ja saat nahkataskua palkan päälle.

Nyt saat kyl selittää miten noi liittyy yhtään toisiinsa.

Tää on vihapuhetta

Perversio, joten mummoilla herää toivo.
Ja vehje yltää suuhun ja epämukavassa asennossa seisoo, joten potenssi ja pituus riittää.

Lankesin Hiroshiman ansaan, kittäkää mua ettei tää sivu kuole.

Mun kikkeli yltää omaan peppureikään mutten saa sitä työnettyä sisään

Mieluummin sinun rahasi kuin minun

Oma pullahtaa vähänkään pullistuessa kannikoiden välistä, vaikka löysänä on helposti aukon suulla.

> tämä ei tule koskaan tapahtumaan sinulle

Miksi elää

Onpa taas homo meininki täällä.

ihan tieteellisistä syistä perehdytään suun omaa kikua päin venyttelyyn ja jöpötyksen peräreikään ohjaamiseen.

oon friendzonettanu läskin akan ja kerron sille aina mun kännipanoista

eli tavallaan?

Vrts ylitit kikibiti määrän

Joskus oli baarissa kaks naista kiehnäämässä ympärillä ja vonkaamassa kikiä enkä pannut kumpaakaan lol

No läskit ei muuhun kelpaakaan, paitsi ehkä harjoitustyty-ydeiksi. Mutta että kännipanot, räääääää normo

Ulkona on kylymä

Sisällä on tylysä

Miksi täällä on normoja. Missä mun normonpoistaja on