CITIZENS OF Cred Forums

Evan Young
Evan Young

CITIZENS OF Cred Forums

WE ARE GOING TO WAR

GOOGLE IMAGE SEARCH THE LAST THREE DIGITS OF YOUR POST NUMBER

THE FIRST THING YOU SEE WITH WHEELS IS WHAT YOU WILL RIDE INTO VALHALLA

Other urls found in this thread:

m.youtube.com/watch?v=3A4lgS6_xoY

Lucas Garcia
Lucas Garcia

h

Sebastian Evans
Sebastian Evans

oh hell yeah

Hudson Adams
Hudson Adams

Gotta spin tooo WIN!

Josiah Anderson
Josiah Anderson

Umm. How can we post a pic of a car with the post number of a post we need to post just to get the post number. Really didn't think this through huh

Logan Wright
Logan Wright

reply to your post, you fucking nu-male

Dylan Ward
Dylan Ward

niggers

Chase Roberts
Chase Roberts

rollin

Jaxon Robinson
Jaxon Robinson

roll

Nathaniel Diaz
Nathaniel Diaz

R O L L

Juan Cooper
Juan Cooper

went better than expected

Parker James
Parker James

Here we fucking go.

David King
David King

Rolling in the name of Valhalla.

Dylan Johnson
Dylan Johnson

not bad

Colton Anderson
Colton Anderson

Roll for war! WITNESS!

Camden Russell
Camden Russell

Roll

Josiah Phillips
Josiah Phillips

Oh shit you fuck boys i got style for my ride

Jonathan Johnson
Jonathan Johnson

I am pleased by this.

Jonathan King
Jonathan King

RO L L

Jackson Howard
Jackson Howard

Czechin'

Robert Fisher
Robert Fisher

Let's see how this fucking plays out.

Jacob Johnson
Jacob Johnson

370 get

Robert Price
Robert Price

SOmething new to roll

Hunter Morris
Hunter Morris

Why not

Jeremiah Sanders
Jeremiah Sanders

rollands

Robert Nguyen
Robert Nguyen

rolll

William Thompson
William Thompson

roll

Evan Wright
Evan Wright

ok

Hudson Morgan
Hudson Morgan

go nigger go

Jordan Diaz
Jordan Diaz

71 is a fantastic number, sir.

Gavin Foster
Gavin Foster

Am I worthy?

Robert Myers
Robert Myers

Ok

Joseph Nelson
Joseph Nelson

For glory!

James Torres
James Torres

Russian Roll

Alexander Green
Alexander Green

rollin

Nolan Williams
Nolan Williams

K

Carter Bell
Carter Bell

all aboard THE DEATH BUS

Ethan Hill
Ethan Hill

rollinz

Angel King
Angel King

Roll

William Thompson
William Thompson

roll orinalgo

Gavin Rivera
Gavin Rivera

Witness me

William Kelly
William Kelly

Rolling rolling rolling

Brandon Hernandez
Brandon Hernandez

Oh boy

Gabriel Barnes
Gabriel Barnes

ROLLING LIKE A DEMON SPAWN FROM THE ABYSSMAL CHASMS OF TARTARUS!!!

Michael Lopez
Michael Lopez

Witness me

Josiah Lewis
Josiah Lewis

fuck it ill roll

Thomas Hall
Thomas Hall

missel train

Kayden Fisher
Kayden Fisher

okAY

Josiah Gutierrez
Josiah Gutierrez

nice

Jason Mitchell
Jason Mitchell

Brothers!

Aaron Morris
Aaron Morris

READY FOR BATTLE! FUELED AND LOADED

Daniel Russell
Daniel Russell

hell yeah

Hunter Hughes
Hunter Hughes

roll-in

Julian Gutierrez
Julian Gutierrez

posting

Nolan Moore
Nolan Moore

WORTHY!

Brandon King
Brandon King

roll

Joseph Mitchell
Joseph Mitchell

Choo Choo motherfuckers

Hunter Gomez
Hunter Gomez

Shit

Blake Lopez
Blake Lopez

That ain't got no wheels you fucking mong

Jordan Richardson
Jordan Richardson

Roll

Asher Gray
Asher Gray

Holy shit my luck

Samuel Gonzalez
Samuel Gonzalez

HEAR THAT FUCKING NAME MOTHERFUCKERS? Viperrr, SHITS GOING DOWN. EVERYONE WILL COWER IN FEAR WHEN THEY SEE THE INCREDIBLE PROWESS OF THE Viperrr.

Easton Gonzalez
Easton Gonzalez

roll

Jace Anderson
Jace Anderson

ONWARD TO BATTLE

James Morris
James Morris

roll

Joseph Lee
Joseph Lee

rollin

John Lee
John Lee

shiny and chrome

Jacob Moore
Jacob Moore

I AM AWAITED IN VALHALLA
WITNESS ME

Christian Cox
Christian Cox

awesome

Eli Ortiz
Eli Ortiz

i'm ok with this

Elijah Mitchell
Elijah Mitchell

Rollin. Witness meeeee!

Liam Perry
Liam Perry

Roll

Zachary Howard
Zachary Howard

fuhh

Brayden Baker
Brayden Baker

orinalgo vehiclo

Ethan Howard
Ethan Howard

FUCK YES

Matthew Sanchez
Matthew Sanchez

lets do this

Easton Edwards
Easton Edwards

My warmachine.

Robert Sullivan
Robert Sullivan

WE RIDE

Gabriel Sanchez
Gabriel Sanchez

Hey, that's pretty good.

Chase Morales
Chase Morales

Gg

Jeremiah Barnes
Jeremiah Barnes

rllan

Jacob Reed
Jacob Reed

Pretty good.

Isaiah Jackson
Isaiah Jackson

Fuck

Wyatt Russell
Wyatt Russell

Lets go!

Sebastian Cooper
Sebastian Cooper

hell yeah nigger lets go

ROLL

Connor Gray
Connor Gray

Hellz yeah

Joshua Price
Joshua Price

Well..

Chase Sullivan
Chase Sullivan

Fucking Soviet Village Wheel
Russian sounds like a curse

Jack Butler
Jack Butler

WITNESS ME!!!!!!!

Jeremiah Gutierrez
Jeremiah Gutierrez

witness !

Samuel Young
Samuel Young

k.

Bentley Sanchez
Bentley Sanchez

Roll

Oliver Collins
Oliver Collins

pls b tenk

Carter Jones
Carter Jones

ONWARD! TO VICTORY!

Nicholas Phillips
Nicholas Phillips

Witness me!

Grayson Perez
Grayson Perez

Rollin

Jayden Clark
Jayden Clark

okiiie

Caleb Adams
Caleb Adams

doitttt

Tyler Flores
Tyler Flores

Niggas

Christian Reed
Christian Reed

Welp not bad

Jackson Foster
Jackson Foster

Roll

Charles Robinson
Charles Robinson

FOR VALOR

Robert Martinez
Robert Martinez

mediocre!!

Luis Nguyen
Luis Nguyen

gogo

Leo King
Leo King

THEY'RE GOING BACK TO THE CITADEL

James Price
James Price

ride on Cred Forumsrothers

Jaxson Bell
Jaxson Bell

roll

Angel Wilson
Angel Wilson

Harley Hippie?

Noah Perez
Noah Perez

Alright why not

Sebastian Baker
Sebastian Baker

.

Camden Stewart
Camden Stewart

wtf is a honda "dream"

Noah Thomas
Noah Thomas

I'm coming!!!

Anthony Gray
Anthony Gray

H

Wyatt Russell
Wyatt Russell

Rolllll

William Ortiz
William Ortiz

rollio

Nathan Miller
Nathan Miller

this then

Easton Ramirez
Easton Ramirez

Awww yis

Isaiah Cooper
Isaiah Cooper

rolling for valhalla

Angel Campbell
Angel Campbell

kys

Ryder Ross
Ryder Ross

im weary

Samuel Morris
Samuel Morris

let's see what i get

Connor Carter
Connor Carter

I got trips and a ducati? Fuck yeah.

Easton Baker
Easton Baker

I'm ready

Mason Richardson
Mason Richardson

gg

Tyler Thomas
Tyler Thomas

please be something good

Dylan Gutierrez
Dylan Gutierrez

Totally not a reroll

Henry Cook
Henry Cook

OH YEAH

Benjamin Jackson
Benjamin Jackson

witness me!

Luke Powell
Luke Powell

Fucked up the image. Oh well

Dominic Parker
Dominic Parker

RAWLIN

David Sanchez
David Sanchez

WITNESS ME

Brody Cooper
Brody Cooper

IM READY

Alexander Lee
Alexander Lee

I FLY THROUGH VALHALLA IN GLOOORRRYYYY

Brandon Moore
Brandon Moore

YEEHAW!!!!!

Bentley Mitchell
Bentley Mitchell

Aw sheit

Blake Miller
Blake Miller

Er body get on da rape bus

Brayden Turner
Brayden Turner

choo choo mother fuckers

Brody Sullivan
Brody Sullivan

this will work

Brandon Lopez
Brandon Lopez

Imma fucking fly into Valhalla

Grayson Watson
Grayson Watson

top kek desu. have fun getting decimated by a murder bus

Chase Ward
Chase Ward

i'll bite

Henry Johnson
Henry Johnson

KEEP ROLLIN ROLLIN ROLLIN ROLLIN

Landon Stewart
Landon Stewart

go

Joseph Green
Joseph Green

rollin boys

William Jones
William Jones

nice digits faggot

David Anderson
David Anderson

Rolling

Josiah Peterson
Josiah Peterson

Roll

Christopher Thomas
Christopher Thomas

idk if this counts but it does have wheels on the landing gear

Jaxon Parker
Jaxon Parker

Rollaroni

Andrew Howard
Andrew Howard

CHOOCHOO

Aiden Allen
Aiden Allen

FOR VALHALLA

Julian Flores
Julian Flores

Roll

Anthony Johnson
Anthony Johnson

Roll

Alexander Martin
Alexander Martin

GASTOWN

Jaxon Fisher
Jaxon Fisher

asdasd

Joshua Lewis
Joshua Lewis

Im pleased with this

Justin Sanchez
Justin Sanchez

Could be worse.

Hunter Hall
Hunter Hall

Welcome to third Reich airlines how may we gas you

Adam Nelson
Adam Nelson

Rollio

Brandon Hill
Brandon Hill

Thought dubs would be better

Luis Cruz
Luis Cruz

WITNESS ME !

Jack Nelson
Jack Nelson

Join the party!
I got >

Logan Jackson
Logan Jackson

FUCK YEAH

Wyatt Nguyen
Wyatt Nguyen

roll

Austin Scott
Austin Scott

dooaodoa

Jaxson Rogers
Jaxson Rogers

Rolling in this bitch

Daniel Carter
Daniel Carter

ILL TAKE IT

ONWARD

Elijah Roberts
Elijah Roberts

k

Matthew Wilson
Matthew Wilson

rolling

Liam Wood
Liam Wood

ROLL FOR ODIN

Easton Evans
Easton Evans

rollin

Blake Scott
Blake Scott

oops forgot the picture

Brayden Stewart
Brayden Stewart

Oh hell yeah boys, TO VALHALLA SHINY AND CHROME AND NEW!

Ayden Nguyen
Ayden Nguyen

im happy, Lets Ride

Angel Thompson
Angel Thompson

Roll

Nolan Turner
Nolan Turner

NICE

Joshua Wood
Joshua Wood

Kek

Nathan Rivera
Nathan Rivera

TO VALHALLA

Isaiah Fisher
Isaiah Fisher

Yas

Hudson Parker
Hudson Parker

rolling

Kayden Wilson
Kayden Wilson

Let's give this bitch a go...

Carson Wood
Carson Wood

Hate these threads but gotta know what me wheels be

Grayson Russell
Grayson Russell

Roll

Daniel Sanders
Daniel Sanders

Witness the War Rig!

Landon Reed
Landon Reed

roll

Eli Nguyen
Eli Nguyen

roll

Asher Bell
Asher Bell

aight

Ian Brooks
Ian Brooks

Witness me brothers!

Asher Kelly
Asher Kelly

uhhh heil hitler i guess

Angel Allen
Angel Allen

Fuck yeah!

Thomas Jenkins
Thomas Jenkins

vrrrrom vroom bishes!

Tyler Turner
Tyler Turner

Fuck yea id ride

Michael Myers
Michael Myers

meh

Angel Russell
Angel Russell

Hop on, faggots

Benjamin Miller
Benjamin Miller

rollio

Mason Bell
Mason Bell

CHOO CHOO

Jackson Davis
Jackson Davis

ALL ABOARD BROTHERS

Josiah Bennett
Josiah Bennett

WITNESS ME BROTHERS, FOR I RULE THE SEAS!

Carson Ross
Carson Ross

Awww fuck

Ayden Kelly
Ayden Kelly

Roll

Joseph Perez
Joseph Perez

Whoops, posted wrong picture. Now LETS RIDE

Gavin Smith
Gavin Smith

rolling for a boat

William Morris
William Morris

Bob it is

Easton Barnes
Easton Barnes

Motherfucker gets a girl too

Gabriel Morris
Gabriel Morris

hohohoh fuck yeah
McLaren MSO
679 horsepower

Aaron Flores
Aaron Flores

BWAHAHAHAHA

dubs checked

Colton Barnes
Colton Barnes

I am ready for war!

Nathaniel Powell
Nathaniel Powell

Rolling ITT

Hunter Allen
Hunter Allen

Orange is suitable

Robert Harris
Robert Harris

Kek

Dominic Brown
Dominic Brown

i mean it's got wheels, you wont see me complaining

Matthew Parker
Matthew Parker

Rootin tootin!

Cameron Sullivan
Cameron Sullivan

f

Gabriel Lopez
Gabriel Lopez

Roll

Ian Thomas
Ian Thomas

Rollerino

Lincoln Clark
Lincoln Clark

Totally not a reroll.

Wyatt Smith
Wyatt Smith

rolleroni riceroni originallio

Juan Russell
Juan Russell

rolling

Nathan Mitchell
Nathan Mitchell

lets go!

Kayden Baker
Kayden Baker

why the fuck are there so many trains

Isaac Brooks
Isaac Brooks

this is not shiny and chrome at all wtf is this shit no one is even going to waste their time witnessing me if I'm squeaking down the track at on this garbage

Jordan Hernandez
Jordan Hernandez

Fukin roll

Camden Ortiz
Camden Ortiz

ok

Colton Watson
Colton Watson

Fuck yeah

Austin Long
Austin Long

rolling

Bentley Nguyen
Bentley Nguyen

Rolling

Carson Barnes
Carson Barnes

LETS DO IT

Easton Sullivan
Easton Sullivan

post

Charles Jones
Charles Jones

War of trains I guess

Xavier Ward
Xavier Ward

Witness me!

Christopher Sanchez
Christopher Sanchez

vroom vroom

William Wood
William Wood

rollerino

Mason Thompson
Mason Thompson

Let's go Cred Forumsros

Jeremiah Sanchez
Jeremiah Sanchez

Lets fkn go

Michael Sullivan
Michael Sullivan

Roll

Elijah Butler
Elijah Butler

Witness me brothers!

James Roberts
James Roberts

THIS IS MY CAR!

Jason Morris
Jason Morris

Alright a whole fucking battalion
mediocre.

Parker Sanchez
Parker Sanchez

u cant cornier the dornier

Austin Reyes
Austin Reyes

reroll

Levi Gonzalez
Levi Gonzalez

hah, i get to 9/11 some fools in my plane

Logan James
Logan James

Lmao

Robert Bennett
Robert Bennett

Rolllll

Leo Brooks
Leo Brooks

Because trains have digits like these
If I had skipped the train, it would have been a bus.

Nathaniel Parker
Nathaniel Parker

Kek

William Watson
William Watson

Shit

Michael Rodriguez
Michael Rodriguez

Hmm..not bad.

R8 my ride.

Jose Johnson
Jose Johnson

posting...

Jonathan Perry
Jonathan Perry

Rollin 4 ecto-1

Wyatt Mitchell
Wyatt Mitchell

Roll

Elijah Price
Elijah Price

Rerolling, no wheels.

Isaiah Ross
Isaiah Ross

roll

Elijah Flores
Elijah Flores

hmmmmmmmmmmmm

Aiden Hall
Aiden Hall

Searching the garage

Luis Evans
Luis Evans

Roll

Landon Foster
Landon Foster

Go for it, you, binary scum

Adam Cook
Adam Cook

Ready for war

Nathaniel Fisher
Nathaniel Fisher

Get gud scrubs

Levi Richardson
Levi Richardson

Samefag here! Witness me!

Dominic Hill
Dominic Hill

Roll

Brandon Gray
Brandon Gray

le go

Carson Myers
Carson Myers

I want to ride the WARMACHINE

Jack Ward
Jack Ward

dont be that way, Massey Ferguson is an old and well respected manufacture of tractors.

Robert Perez
Robert Perez

NO FUCKIN BRAKES

Jaxson Bennett
Jaxson Bennett

not too shabby

Jason Williams
Jason Williams

Choo Choo mother fucker

Matthew Ward
Matthew Ward

WARBUS TIME!

Zachary Howard
Zachary Howard

Roll

Elijah Walker
Elijah Walker

Roll

Jacob Lopez
Jacob Lopez

TO VICTORY, OR VALHALLA!

Hunter Hughes
Hunter Hughes

You're a cop car against fire trucks and trains.
We hit you from the back, rupture your fuel tank, and valhalla will see its shittiest member

Anthony Hill
Anthony Hill

Gimme da weels

Carter Baker
Carter Baker

literally a remote control car

Juan Reyes
Juan Reyes

Bump

Nicholas Turner
Nicholas Turner

TAKE ME TO VALHALLA!!!!

Jacob Turner
Jacob Turner

WE RIDE INTO DEATH TONIGHT

Ayden Evans
Ayden Evans

roll

Isaiah Brown
Isaiah Brown

pls no nig mobile

Blake Morgan
Blake Morgan

oui oui omlette du fromage

Henry Fisher
Henry Fisher

m.youtube.com/watch?v=3A4lgS6_xoY next fucking train gets this link shoved up their ass

Lucas Nguyen
Lucas Nguyen

that would actually be pretty fucking sweet. Checked btw

Sebastian Jones
Sebastian Jones

Roll

Ethan Nguyen
Ethan Nguyen

ROLL ROLLER DA!

Brandon Barnes
Brandon Barnes

Heck ye

Carson Morales
Carson Morales

Witness me

James Anderson
James Anderson

LETS FUCKING DO THIS

Jose Sullivan
Jose Sullivan

C'mon dubs, c'mon dubs... WITNESS ME!!!

Jeremiah Thomas
Jeremiah Thomas

Roll

Isaac Wood
Isaac Wood

made me chuckle, rollin.

Joseph Williams
Joseph Williams

gggg

Xavier Perez
Xavier Perez

Train time

Lucas Reyes
Lucas Reyes

rollin

Austin Campbell
Austin Campbell

roll

Luke King
Luke King

kkk

Oliver Torres
Oliver Torres

Witness me senpai

Jack Thomas
Jack Thomas

rolios

Jeremiah Thomas
Jeremiah Thomas

FUCK YEAH

Zachary Scott
Zachary Scott

Roll

Alexander Ward
Alexander Ward

Could be worse

Landon Edwards
Landon Edwards

Roll)

Luis Gutierrez
Luis Gutierrez

I'M WITH YOU!
Rolling for something good

Dominic Scott
Dominic Scott

rolling something good

Brody Morales
Brody Morales

FUCKING YEAH TO VALHALLA

Nathan Fisher
Nathan Fisher

WITNESS ME!

Dominic Powell
Dominic Powell

I'm actually okay with this. But it will catch fire after 500 miles.
Because it's italian

Adam Evans
Adam Evans

R O O L L

Angel Hernandez
Angel Hernandez

Rollin

Nolan Cook
Nolan Cook

Alright then, roll

Jordan Cox
Jordan Cox

Driving me a truck, and I'll put on a trucker hat.

Grayson Wood
Grayson Wood

Fuck yeah, I am a train.

Landon Allen
Landon Allen

fuck....i guess i got a new reaction image now

Isaiah Nelson
Isaiah Nelson

not bad at all

Elijah Ortiz
Elijah Ortiz

Yeah boi

Kayden Green
Kayden Green

785

I'm going to fuck shit up. TO VALHALLA

Joseph Collins
Joseph Collins

pretty good

Aaron Bell
Aaron Bell

fire trucks, trains, fucking 2070 model teslas and like 3 jets no amount of red white and blue can save that faggot

Ryan Perry
Ryan Perry

AW YISS

Luis Moore
Luis Moore

NIGGERS

Oliver Rivera
Oliver Rivera

Fuck yeah, I'm a boat! Enjoy your hellish wasteland, faggots.

Justin Hernandez
Justin Hernandez

Fuck yeah! This is going to be awesome!

Michael Stewart
Michael Stewart

witness

Kayden Wilson
Kayden Wilson

I am okay with this

David Nguyen
David Nguyen

WHERE ARE THE WHEELS

Kevin White
Kevin White

Witnessed

Asher Flores
Asher Flores

Fuck me if it is the scooty puff junior.

Grayson Diaz
Grayson Diaz

rolling

Michael Thomas
Michael Thomas

K

Blake Jenkins
Blake Jenkins

waiting for someone to roll osprey

Ryder Torres
Ryder Torres

WHERE WERE GOING WE DONT NEED WHEELS NIGGER

Easton Hill
Easton Hill

Roll

Oliver Ward
Oliver Ward

m.youtube.com/watch?v=3A4lgS6_xoY

Jeremiah Barnes
Jeremiah Barnes

Do you even wheels bro?

Andrew Gutierrez
Andrew Gutierrez

Jealous?

Jace Rogers
Jace Rogers

loudfag needs to chill

Anthony Roberts
Anthony Roberts

save some for the rest of us man

Cooper Nelson
Cooper Nelson

Yee

Eli Hernandez
Eli Hernandez

Satan's rollin with us tonight Cred Forumsrothers

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit