Would you ejaculate on her feet and high heels?

Isaac Evans
Isaac Evans

Would you ejaculate on her feet and high heels?

Nicholas Watson
Nicholas Watson

Why is it of any intrest to you if I reply to your question user?

Jeremiah Lopez
Jeremiah Lopez

No you're fucking weird

Isaac Jenkins
Isaac Jenkins

Hell yes I would. Keep the headscarf on too.

hurr imma proud normie on Cred Forums

fuck off

Anthony Cox
Anthony Cox

well my answer is similar to yours. On the other hand, if you quite didn't catch that, I'm asking why OP is such a faggot.

Kevin Wright
Kevin Wright

Some people want to share their fetishes. Nothing wrong with it. I'd rather have threads like this than more shitty pornstar garbage.

Ryan James
Ryan James

Nah, but I would cum all over that curtain on her head. Its funny because I know the stinky mudslime bitch probably hasn't taken it off in weeks, and if she does she'll get stoned to death by her own people. She will have to wear my spunk proudly on her head for a while, and nothing beats that!

Michael Clark
Michael Clark

so you're a fellow footfag with all the related stuff on board probably. Man of culture. Tell me, you're single?

Grayson Young
Grayson Young

nope. Not on a fucking Mudslime. I would show her some stones of her culture though.

Henry Cruz
Henry Cruz

Yeah but I'd rather cum on her bare soles

Leo Stewart
Leo Stewart

And if I say yes?

Henry Nelson
Henry Nelson

Tell me, you're single?

At the moment, yes.

Eli Kelly
Eli Kelly

I presume you agree with the first sentece. Any nice fetish related experiences? Unfortunately not many for me.

Adrian Lopez
Adrian Lopez

Bump cause chunky sandals are the best.

Austin Cook
Austin Cook

Any nice fetish related experiences?
Not really, just asked for my partner to wear some heels. Anything else you had in mind?

Nicholas Flores
Nicholas Flores

Nope. Just wondering sometimes that this is so rare for women to have this fetish. I think it's like 1 in 1 000 000 women have it.

Tyler Miller
Tyler Miller

Women love slutty heels and shoes, just not wearing them out for hours in public and breaking their ankles. In bed and at bars, anything goes.

Ryder Walker
Ryder Walker

those are some of the ugliest shoes ever, imo

Angel Watson
Angel Watson

I like them chunky and strappy. Maybe normal stilettos are more to your liking.

Noah Wood
Noah Wood

Have you ever gotten a footjob from a chick in a killer pair of heels?

Liam Thomas
Liam Thomas

Phwoooow .. fuck me I'd wipe my steaming ring piece on her hijab after dropping a warm fresh log in her mooey ..

Jonathan Rodriguez
Jonathan Rodriguez

If you want to destroy your nuts, sure.

Landon Turner
Landon Turner

Allah told me to!

Sebastian Richardson
Sebastian Richardson

Fuck yeah but preferably her soles.

Isaac Lopez
Isaac Lopez

What?

Jason Russell
Jason Russell

never got to do heels before so sure

Chase Evans
Chase Evans

Why would you want to put a giant heavy mass near your squishy man parts? Even worse if they have a spiky tip.