Norsk tråd / Norge-tråd

Norsk tråd / Norge-tråd
Uten kuken til OP-versjon

Kom dere inn, folkens!

Attached: norge.jpg (500x500, 61K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=bNEvXVteKTI
twitter.com/NSFWRedditImage

Oi faen

Attached: norge2.jpg (612x612, 91K)

Attached: hightb803d09.jpg (980x551, 54K)

Rett før jul gikk jeg opp til 760k i lønn.
I går fant jeg ut at bonusen i år blir på rundt 80k.
I fjor kom bonusen samtidig som feriepengene, hvis den gjør det i år også så kommer jeg til å få utbetalt over 110k... Herregud det er mye penger ass.

Hei dere. Kan jeg fortelle noe helt vilt eller... ?

Gjør det

gg/8VuaVy

Ok, hvor høy er DU?

180 cm

Jeg er 1.99 er det for høyt... ?

Det er ganske høyt, men hva skal du gjøre med det?

Nei jeg skal slåss mot en fyr, fordi jeg har rota meg bort i et eller annet, men han har ikke en sjanse mot meg, jeg vet ikke er en SÅÅÅ VELDIG STOR fordel og være så høy men... jeg kan nemlig Kick boxing, og da skal jeg banke han herfra til Kurdistan

Attached: 1575389356377.jpg (649x430, 39K)

Du må være 18 for å poste her.

Jaaa! jeg er 23, hvorfor sier du det?

Lol, hvem avtaler å sloss i en alder av 23? Det er sånt man gjorde på ungdomsskolen.

Du. Nå høres du jævla Tilbakestående ut. SERIØST! Det er lov og slåss hvis man MÅ det, høres ut som at du ser på for mange Disney filmer, du tror at verden er Regnbuer og Magi. Men det er den ikke. TA DEG SAMMEN! Og man er ikke mindreårig på grunn av det. Så ta deg KRAFTIG SAMMEN. Respekter livet, aksepter andre folks liv, og ikke tøff deg for meg, Jævla Midget Manlet, si hva du vil. For jeg vet at DU! Tar feil som faen. Hade A. Feiging!!!

Attached: blood-and-bone.jpg (1440x750, 114K)

De eneste som "må" sloss er pakkiser og negre som er for underutviklet mentalt til å løse konflikter som voksne. Det faktum at du ble sint nå, bare understreker hvor underutviklet du er i hjernen.

Attached: 1D185718-EC55-4A75-8D18-7F4EFA4EA938.jpg (1228x2208, 561K)

Ta den en bolla a jævla fitte unge
Norske tråder er så jævlig cringe
Fucking newfags hele gjengen

Attached: 1579033299951.jpg (900x743, 131K)

10/10

Attached: bait-.jpg (1171x540, 279K)

Attached: sverige-norge.jpg (542x893, 363K)

Fy faen, ja. Jeg vet ikke helt hva jeg svare på dette... det er, Tragisk, Mennesker som deg, er... helt jævlie. DUHUHU! Det var du som begynte og tirre meg opp Når du vet at det er jeg som har rett, og hvordan kunne du forvente at jeg ikke skulle svare Deg sånn når du skriver sånn til Meg, og ikke vær så rasistisk, og du kaller MEG mindreårig, sier HAN, som bruker ordet "neger" det kan du havne i alvorlig trøbbel for, er det forstått? Det er ikke noe kult med og bruke N ordet. Søren heller altså, Ta Deg Sammen!

Attached: Vin-Diesel-and-The-Rock-1068x532.jpg (1068x532, 64K)

>han poster bilder av menn med muskler i action filmer
1) Gaaaay
2) Bare mindreårige tror at sånne filmer er ekte, lol
Du blir ikke vin diesel bare fordi du har avtalt en cringefight med homsevennen din vet du.

Du, hva søren, det er det ekleste jeg har hørt. Men du, kan ikke du gå til en Bensinstasjon og kjøpe deg en bolle som har ligget der i 3 uker, for vi se om du fortsatt lever, Åh og drikk litt bensin mens du er der

Attached: 57912b5988e4a7d9068b9d69.jpg (1100x734, 83K)

Du reagerer på neger men ikke pakkis? lol

Cringe

Er du hjerneskadet eller. Nei, du er sikkert bare sjalu fordi du bare er en 162 cm høy, blek, liten pingle, du klarer ikke og se på store men du uten og få et epilepsi anfall. Og hvor fikk du "Homo" greia fra? Fy faen ass, du er så JÆVLA HARAM! Du blir pult av, broren din, faren din, fetteren din, onkelen din, og andre manlige familiemedlemmer, din skitne lille homse, gjør verden en tjeneste og hopp ned fra en høøøy bygning i Oslo, så slipper familien din og LATE som at de bryr seg om deg, Hmm

Attached: 095dd690685ec6acd55798e60ebf243a.jpg (615x409, 36K)

Kan ikke du holde kjeft a din neger?
Du må være 18 for å poste her
Kom deg tilbake til reddit og Twitter hvor dere svartinger hører hjemme
Or better yet, just fucking kill yourself you waste of oxygen dick sucking faggot

Her er profeten din, akkurat som deg med kukk I kjeften

Attached: 1576597091572.jpg (520x494, 62K)

Ååååh "Cringe" du er JÆVLA FEIG! Hvis du synes at dette er "cringe" mann deg opp, du høres ut som en Jente FOR FAEN!

LOL, du ER pakkis du
Du er vel gift med kusina di

Attached: rat-people.jpg (446x358, 23K)

Cringe

OP her, jeg sa norsk tråd, ikke staner-tråd. Pell deg ut av tråden og landet vårt.

Du må være i live for og leve livet, din Pølse Tysker, kan ikke du gå og gjøre noe fornuftig? Istedenfor og få et raserianfall, du knusser sikkert TV-en din og alt annet i huset. Og du fikk den Selvmords greia fra MEG, det beviser at du er en forbanna 12 åring som har sneket deg til foreldrene dine sin Data, og klarer ikke og komme med Fornærmelser uten og stjele fra andre. Din dumme unge, gå ok lek med vann og elektrisitet. Så slipper jeg og få deg til og gråte noe mer

Tenk å være 23 år og bli rasende provosert av hva han leser på Cred Forums, lol.
Tenk å være 23 år og spørre Cred Forums om han har noen sjangs i en slosskamp.

Nei, din Forbanna Jævel, "Og kom deg ut av Landet" er det det beste du kan komme med. Neei det går ikke, la meg vise deg hvordan det gjøres. Kom deg ut av landet eller... ha deg vekk fra planeten vår. DET STEMMER ANTI SIONISTER! Dere kan ALDRI slå meg, fordi jeg er ikke en FEIGING SÅNN SOM DERE! Og hvis dere fortsetter, så skal jeg love deg at JEG! KOMMER ALDRI til og slutte

Attached: 167337221.jpg (1080x1080, 119K)

æsj en pakkis. de ødelegger alt. fuck off.

Attached: 167337222.jpg (1080x1080, 96K)

Attached: 167337223.jpg (1080x1350, 185K)

Attached: 14812137962.jpg (1300x1023, 1.51M)

Kom deg ut, pakkisfaen.

Mere fetteren tror jeg

Det er ikke JEG som blir provosert. Leste du ikke det jeg skrev om DEG eller? Forbanna stupid jøde. Og jeg Spurte ikke! Din Flathjerne, jeg SA at jeg hadde en sjanse, din dumme idiot! Dette er forskjellen mellom Setning og Spørsmål.

Setning >Men han har ikke en sjanse mot meg.
Spørsmål >Har jeg en sjanse mot han?

Du må faktisk "TENKE" Hvis du har hørt om det, tenke før du skriver, til MEG i hvertfall, for jeg er ikke en som gir opp så lett som det DU åpenbart har gjort med Livet DITT. TAPER!

>Det er ikke JEG som blir provosert
Eh, jo.

Attached: 1.jpg (2276x1224, 796K)

Pakkis... ? Jeg er mer Norsk en deg tror jeg, dere har jo allerede bragt skam over hele Norge, med rasismen og raserianfallene deres! Dere er så fordømt svake! Jævla utålmodige HARAM JØDER!

Attached: 2.jpg (2654x2224, 1.41M)

Han juger jo om alderen sin
Kan ærlig talt ikke skjønne om det er for real eller om han troller
Det er bare du som er sinna, lær deg å kontroller følelsene dine a. Subhuman
Sandneger
Incest retard

Attached: 1576597044360.jpg (1024x700, 83K)

>synes "neger" er rasistisk
>går rundt og sier at homser må hoppe utfor høye bygninger og kaller andre haram jøder

Attached: laugh-1.png (429x367, 244K)

Nei, det er jo DU som nekter for at du har et Jævli stort raserianfall akkurat nå, du lurer ikke meg, din dumme idiot

"norsk" hahahhaa
Dør av hvor mad du er

Attached: 1576606686731.jpg (853x1024, 99K)

>Ro deg ned
>Nei, du!!!
Tror du er med 13 enn du er 23 ass.

Er garantert et troll, det er ingen pakkiser som er 1.99 høye. Tipper han første fyren ble flau etter tilsvaret i og så begynte en helt annen kar å trolle fra og med

Du. Ifølge det bilde du har posta der så er det jo DU som har fått røde øyne av og gråte så mye, fordi du har et raserianfall, men seriøst ro deg ned, du skremmer folk fordi du skriker som søren i huset ditt, alle hører deg jo

Bildet skal jo liksom være deg da, idiot. Men du avslørte jo nå at du trodde du var vin diesel eller the rock i stad, når du snakket om hvor tøff du er som skal ut og ha en cringefight.

Ok, hvis dere ikke tror på alderen min, og vi skal gjette hverandres alder. Så må jeg si at... jeg tror dere er... 9 år, men jeg er ganske sikker på at dere har fått streng beskjed av foreldrene deres om at dere får ikke lov til å låne Dataen til foreldrene deres, uten lov

Nei, det bildet er garantert av Deg. Og ikke skyv fokus fra deg selv, jeg vet at du har et raserianfall. Og jeg vet også at Jeg ikke er Vin Diesel, og hva faen er det DU har drukket, 6 flasker med alkohol. Du hallusinerer som faen! Gjør du ikke? Men gå vekk fra dataen din og kom tilbake når du IKKE har raserianfall lenger

Attached: Untitled486_20191010163728.png (852x480, 170K)

Fint at du poster bilde av deg selv. :^)

Jeg hater negere.

Er en 8 klassing for ungt for en på 33?

Spørs helt hvor mange ganger 8. klassingen har måttet gå om igjen, det.

Hva med først runde i 8?

Ok, ok, jeg gir meg, jeg gir meg Alle Sammen... ok... ?

Attached: 7eb48af957bead763424bcf390dffd8f.jpg (468x304, 32K)

Trenger du virkelig å spørre?

Norskjävlar

Attached: kkk.png (598x434, 332K)

Men du har jo helt rett.

Attached: mfw-a.jpg (418x475, 34K)

Er vel mer å skryte

Er vel ikke akkurat noe å skryte av, eller? Jeg husker jo hvordan det var på den alderen, var utrolig lett å snakke jenter i sengs.

hvem er hun

Joda hu var enkel å få i seng, hjalp også mye at hun er dattera mi si bestevenn

Bilde?

maren turmo

Attached: Norske Jenter.jpg (700x394, 85K)

huff

Attached: Kunsten-aa-vere-neger.ashx.jpg (370x568, 188K)

Hvorfor tror alle at jeg er Neger... ? Ú~Ù

fordi du oppfører deg som en.

Det sa

Jammen... jeg sa jo at jeg gir meg Ó~Ò

>fortsatt i landet vårt og lever på våre skattepenger
>gi seg

Attached: think-dog.jpg (250x250, 5K)

Nei det tror jeg ikke jeg tør

Men i alle. Jeg kommer jo fra Norge, hvordan skal jeg bevise det? Ó~Ò

Fjeldaber.

Da velger jeg å ikke tro på deg.

Ta bilde av hånden din med timestamp. Er den brun så lyver du.

Ok, si hva jeg skal gjøre med hånden min, så gjør jeg det Ó~Ò

>hvordan skal jeg bevise det?

enkelt. post kortnummer, cvv og utløpsdato. de nummrene tilsammen forteller det vi trenger å vite om opphav

Kjør den opp i ræva

Strekk ut armen din, lukk hånden og lag en knyttneve, og så tar du hånden og måker den inn i ansiktet ditt så fort du klarer.

Fra spøk til alvor, bilde av hånd og underarm sammen med en lapp med dagens dato og tid.

Det er helt greit for meg. Jo mindre bevis jo bedre

da blir den uansett brun...

Hva faen! Seriøst, nei, finn på noe annet jeg kan gjøre med hånda min som IKKE er ekkelt Ù~Ú

>så kommer jeg til å få utbetalt over 110k
Shiiiet

Attached: damn son.jpg (188x140, 15K)

Se

ta en kniv og kutt pa langs av armen, der du ser blodåren går.

Kan du ikke finner på noe ordentlig som jeg kan gjøre med hånda mi da? Ò~Ó

Kan du lese?

Ok, dette gidder jeg ikke! hvordan kan jeg vite at DERE ikke er fra Afrika eller noe? T. Dere kan ikke bevise det, med mindre DERE viser hendene Deres Ò~Ó

kunn du i tråden er misstenkt, Jamal.

>hvordan kan jeg vite at DERE ikke er fra Afrika
Fordi vi synes ikke det er kult å slåss som 23 åringer, døh.

Jo, jeg kan lese, det er bare litt vanskelig når den Jævla Stavekontrollen retter på meg Ò~Ó

Trenger du stavekontroll for å lese?

Hva i helvete har stavekontrollen med å kunne å lese å gjøre? Fuckings pakkisjævel ass. Ta et bilde av hånden og underarmen din sammen med en papirlapp hvor det står dagens dato og tid på, hvis ikke så er du en jævla pakkis eller neger.

Har du handfetish? ekle jævel.
Kanseler subskripsjonen til livet er du snill.

post føtter a

durek tråd

Attached: kurkek.jpg (1200x964, 141K)

Ja særlig. NEI! Bevis, ellers tror jeg ikke på dere, Muhammed! Ò~Ó

Dont speak your fucking moon runes, but i have a norway bitch thirsty for my fat american hog.

Attached: Screenshot_2019-04-08-15-42-08.png (1080x1920, 1.21M)

Attached: getgassed.gif (149x181, 836K)

>fortsatt ikke bevist det
Pell deg ut av landet.

jo

Attached: kuskrekk.jpg (889x702, 128K)

skal vi møtes og sloss, eller? bruk refleks så jeg finner deg i mørket

Attached: klørirassa.jpg (1183x665, 98K)

youtube.com/watch?v=bNEvXVteKTI

Hør på denne nedlatende dritten. Typisk neger å forsvare at man ikke trenger å jobbe.

Shiiit. Drit å vær 14 da.
Post heller noe snap wins!;)

>drit å vær 14
>snap

Attached: wat-rogan.gif (390x220, 1.6M)

Durek drepte Ari

Attached: 6846517.jpg (430x759, 232K)

RIP Ari. Du var en klovn mens du levde, kun overgått av mor til dine barn og sjarlatanen hun ble sammen med.

Attached: 1200px-Rollator.jpg (1200x1600, 395K)

Ari didn't kill himself

>Shiiit. Drit å vær homo da og heller sug kuken min!;)

Attached: sofie-elise.jpg (540x960, 45K)

Kan I ikke lære disse to at snakke ordenligt? Der er jo ingen almindelige mennesker, der forstår et hak af hvad de siger.

Attached: yugtfyift.jpg (720x406, 47K)

plastikk

Trondheim

Attached: 20191215_084440.jpg (1033x1837, 714K)

Tegnet en finn tegning til ære av profeten din

Attached: image.jpg (3264x2448, 1.21M)

Plastic fantastic, som boomer'ne sier

Who is she?

DRA TIL HÆLVETE!!! OG FY FAN!!!! DET ER IKKE MIN SKYLD AT FORELDRENE DERES SPARKER DERE OG KASTER DERE RUNDT HVER DAG, OG SELV OM DE GJORDE NÅR DERE VAR BABYER, SÅ TRENGER DERE IKKE OG OPPFØRE DERE SOM HJERNESKADDE HOMSE HUER SOM TRENGER MEDISINSK HJELP, BARE FORDI DERE IKKE KLARER OG VÆRE GREIE MOT ANDRE FOLK!!!! FAEN TA DENNE HÆLVETES NORGE TRÅDEN, FAEN TA DERE, DRA TILBAKE TIL SYRIA OG BLI SKUTT, DET ER VEL ET GJENNOMSNITTLIG LIV FOR DERE BOKO HARAM IDIOTER!!!! FÅ DERE ET LIV, FÅ DERE DAME, ELLER BARE DØ! DET ER EGENTLIG BEST AT DERE DØR! FORBANNA DEMONER! SKULLE ØNSKE AT DERE VAR PÅ DEN VAKRE UTØYA DA VÅR FANTASTISKE ANDERS BEHRING BREVIK DREPTE EN HAUG MED PATETISKE FOLK SOM DERE!!!!! HADE A! MUSLIM HOMSER

Attached: 1373310005226.png (639x690, 403K)

*digg å knulle en kiwi-pose*

Attached: 3131365.jpg (480x320, 24K)

thanks user, very cool

>DRA TIL HÆLVETE!!! OG FY FAN!!!! DET ER IKKE MIN SKYLD AT FORELDRENE DERES SPARKER DERE OG KASTER DERE RUNDT HVER DAG, OG SELV OM DE GJORDE NÅR DERE VAR BABYER, SÅ TRENGER DERE IKKE OG OPPFØRE DERE SOM HJERNESKADDE HOMSE HUER SOM TRENGER MEDISINSK HJELP, BARE FORDI DERE IKKE KLARER OG VÆRE GREIE MOT ANDRE FOLK!!!! FAEN TA DENNE HÆLVETES NORGE TRÅDEN, FAEN TA DERE, DRA TILBAKE TIL SYRIA OG BLI SKUTT, DET ER VEL ET GJENNOMSNITTLIG LIV FOR DERE BOKO HARAM IDIOTER!!!! FÅ DERE ET LIV, FÅ DERE DAME, ELLER BARE DØ! DET ER EGENTLIG BEST AT DERE DØR! FORBANNA DEMONER! SKULLE ØNSKE AT DERE VAR PÅ DEN VAKRE UTØYA DA VÅR FANTASTISKE ANDERS BEHRING BREVIK DREPTE EN HAUG MED PATETISKE FOLK SOM DERE!!!!! HADE A! MUSLIM HOMSER

Attached: 1579271679189.png (500x500, 112K)

>Hade A

>Jeg kommer aldri til å slutte

>Hade a

Bestem deg, 'a. Du er jo like ubeslutsom og tafatt som en neger.

snakk om å være neger

Attached: niggnugg.jpg (1200x676, 152K)

Attached: 4624839+_88c78a11f9437fdd1b9d6a4d4d8476c8.png (548x407, 364K)

Ja, det skal vi, bruk stige da, sånn at jeg kan se deg, MANLET! Eller sitter du i rullestol, din hjerneskadde fitte

Attached: No Chad.png (346x301, 107K)

jeg kan ta med en krakk, så du kan nå puberteten :)

Attached: 1535978030894.png (955x869, 43K)

Attached: laugh-cheetah.jpg (473x427, 85K)

Trodde du dro, Jamal?

Hei ikke kødd med utøya. Jeg var en kompis derfra som er i fengsel nå

Attached: a533326f-a2b6-45c2-8094-72387cc83598.jpg (1900x1323, 341K)

Attached: 1578937945596.jpg (768x768, 76K)

Snakk om og være SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TIIIILBAAAAKEEEESTÅÅÅEEEENDEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! At du ikke GIIDDERR!!!! OG HØRE NÅR JEG SIER AT JEG IKKE ER NEGER, MEN SAMMA Det, så lenge jeg er høyere enn dere, så alt bra, dere er bare sjalu fordi dere er Manlets! Lykke til med og få dere damer A. Eller ikke, tror ikke jentene vil se dere, for og være helt ærlig

Er du her ennå? Ble så mørkt her at jeg så deg ikke

Post bilde a deg da, så vi smurfer ser hvor høy du er :3

Still deg forran en hvit vegg, så vi ser deg bedre.

Hvorfor går løvene i Afrika og slikker seg i ræva?

Tror du det er hvite vegger i bambus-hytta?

For å få smaken av en neger ut av munnen.

Nah. Jeg tror Du trenger den krakken. Sånn at du kan nå Verdigheten din. Ikke test meg, uansett vha du sier, så vil det alltid komme noe tilbake til deg, Din jævla amøbe, typisk folk i rullestol, prøver alltid og tøffe seg

Nå begynner jeg å tro at du er liten også. Pga all usikkerheten som oser fra postene dine.

Har vi kanskje en liten ompalompa blant oss?

Attached: 1487101804879.jpg (600x578, 75K)

>intiminert av folk i rullestol

bekeftet for å være en liten neger

nei :'(

>itt:

Troll som troller troll som troller troll

>og feiler hardt.

Post damer og ta sinnet til kommentarfeltene. Gode gud.

hah!

Attached: snåsa.png (420x420, 145K)

Nå har vi gått nesten 50 år uten fødselstall over 2.1 og oslo er 1/3 utlending.
Finnes det flere enn meg som ikke ser så lyst på det?
Er jeg den eneste skap-nazisten i landet?
Dere er sannsynligvis også unge menn fleste av dere, så er veien videre for oss å utelukkende å bry seg om seg og sine nærmeste, og dermed la storsamfunnet gå sin gang mot stupet til tross for at det åpenbart ikke er til den etnisk norske nordmann sin favør?

spør for en venn

For å være helt ærlig, så driter jeg litt i det. Jeg har ikke tenkt å få barn, og innen jeg dør så er det ikke noe alvorlig problem som rammer meg personlig. Jeg har en god jobb som betaler bra og har råd til å bo et sted som ikke er infestert med negre og faenskap.

kutt ut soya fra kosten din, mann

mine kjære venner, har ei jente på jobb som jeg tenker å spørre ut, men jeg er faktisk så jævla Beta Feig til å spørre, hvordan kan jeg vite at hun også liker meg? vi har snakket mye på face og når hun kjører meg hjem så snakker vi en del før jeg går av også. men hakke peiling as. help a brother out

Attached: TONK.png (680x680, 59K)

>hun kjører meg hjem
skaff deg bil, dette får du aldri til hvis du sitter på

Tenker at det er slik tankegang som kjører hele greien veien det går, men samtidig forstår jeg hvor du kommer fra. Tror jeg skal gå rundt å spørre om det finnes flere skapnazister i et par og til og hvis det ikke lykkes går jeg samme veien.


>Jeg har en god jobb som betaler bra og har råd til å bo et sted som ikke er infestert med negre og faenskap.
profftips:
Leste i eric kaufmann sin bok whiteshift om bl.a whiteflight og han påstod at grensen for nabolag hvor hvite valgte å flytte til og ikke fra (eller noe i den duren husker ikke nøyaktig) var på cirka 85 % hvite beboere. Av dette følger det at hvis du skal investere i eiendom i fremtiden er du best tjent med å ha 85%+ hvite naboer. Hvis du har 80% eller lavere mister du den selv-segregerende effekten mellom rasene og boligprisen kan synke (iallefall stige saktere) hvis du har masse brune naboer.

>88
par år til*

Jeg ser heller ikke lyst på fremtiden, og er foreløpig i samme båt som mange andre, og ønsker ikke unger.

Men problemet er ikke utlendinger, men nordmenn som er så koblet fra egen kultur at de heller vil drepe den enn å omfavne den. Og siden vår kulturelle identitet er død, kommer en annen og tar over.

Jeg spiser ikke soya annet enn til ris. Å få barn er det ultimate cuckolderiet, du har ingen garanti for at det er dine egne og investerer både tid og penger og risikerer at dama bare stikker av med alt sammen til slutt.

Ser samme tenkegang i hele Europa, så hvis vi kan "slå" igjennom og snu opp ned på det kan en jo få en ny renessanse-periode eller noe lignende, vanskelig å si hva som kan da skje.

>85%
Hmm, interessant faktisk. Men ja, det kommer vel litt an på øyet som ser. Akkurat nå bor jeg i en moderat "kul" leilighet på "løkka" og de fleste jeg omgås med som ikke er mine barndomsvenner sier at det er kult at det er så multikulturelt her, og leiligheten min skyter i verdi (har gått opp 1 million i verdi på 4 år, jeg har ikke gjort en DRITT med den).

Sole.

Jeg tror det er en del av "bait'et" :^)

>jeg omgås med som ikke er mine barndomsvenner sier at det er kult at det er så multikulturelt her
Hvor stor andel av disse folkene har barn?

Hva tenker skap-nazistene om Abid?

Attached: 6403226.jpg (897x683, 86K)

Tenker ikke på han.
Hvorfor skulle jeg?

>Hvor stor andel av disse folkene har barn?
Ca 30-40% kanskje? Men igjen, blir jo svært anekdotisk da. Jeg har jo også barndomsvenner fra der jeg kommer fra som flyttet tilbake til huttiheita for å oppdra ungene der.

Litt blandet, tidlig i karrieren sa han en del ting som er helt på trynet angående islam, men har blitt litt mer nøktern og realistisk angående det. Dessverre bruker han flyktninger og asyl som politisk brekkstang mot FrP da, jeg likte venstre godt før, men under Trine (og Raja) så har det blitt et drittparti som ikke står for noe annet enn å lage kvalm.

Ja, ser at det blir veldig anekdotisk, men folk flest har en tendens til å flytte (iallefall ønske å flytte) nærmere hvite folk når de får unger (mer kjent og forutsigbart miljø)

Så greiene med 85%+ er gjerne for boligområder hvor barn kan vokse opp

discord gg Fjsa7jZ

Slettes ikke vanskelig å se for seg hva som kan skje. For dette har skjedd før, og det førte til flere hundre år med korstog.

Men tider har forandret seg, og politikk er nå så innflytelsesrikt at det skal mer til denne gangen. For nå er det ikke bare en makt som undertrykker en annen, men en hel verdensdel som ØNSKER å bli undertrykket.

Cockoldry på globalt nivå.

Finn tilbake til kulturarven folkens, om dere bryr dere om hva som skjer med Norge etter døden. Ellers kan man alltids bare runke videre.

DET HER ER NU EN DANSK TRÅD!

VI TAGER NORGE TILBAGE SNART
FUCKING FJÆLDABER

Attached: det rigtige flag.jpg (600x410, 130K)

Det kan nok stemme det, altså. Det er jo ingen hemmelighet akkurat at hvite har flyktet fra Groruddalen og Nordstrand/Holmlia og flyttet til "hvitere" strøk for barnas skyld, for at de skal få gå på skoler hvor det ikke er en majoritet med skrotmennesker.

Her, er et bilde av meg. Og Ja, jeg løy, jeg er brun, men jeg er fortsatt høyere en DERE XD

Attached: 1580660781080.png (1200x1600, 1.76M)

Sier ikke nei takk til ny kalmarunion!

Scandis unite! Få vekk grumset

Dere burde starte med å ta Danmark tilbake.

Attached: danske-borgerkrig.jpg (180x280, 12K)

Kvalitetskek 11/10

Attached: laugh-lohan.gif (341x200, 204K)

jeg drømmer om den dag snart kommer!

post lige nogle norske damer tak!

Bor på holmlia. Blir stadig mørkere her så du sier noe. Og mine hvite venner har alle flyttet nordover

Attached: 1448191334273.jpg (1440x2560, 1.03M)

Gi faen i å reklamer for Norge. La oss være i fred.

Jeg har bimbofetish, så ja. Drømmer om å skikkelig nedverdigende sex med noen som det.

Ja. har det noe og si? Du fikk jo bildet, gjorde du ikke

Ord

Om vi bare kunne rensket opp i velferdsstaten, og kaste ut alle negere så hadde mye vært gjort. Men mot denne globaliseringen så får vi ikke gjort så mye. Multikulturelt betyr ingen hvite.
Foreldrene våre trodde integrering skulle funke. De trodde det ikke var forskjell på folk, det har vi jo fått smake på.
Alt for at de skal få utbetalt pensjonen sin på vår bekostning.
NAV skandalen er bare toppen av is berget, selvfølgelig vil folk komme fra land og strand når de får høre at de får gratis penger og hus bare de kommer hit.
Politisk korrekthet er døden av samfunnet vårt. Nå blir du kastet i fengsel for å kalle en neger en kakerlakk på facebook
Latterlig, og dette skal vi liksom redde? Fakk it
La det brenne, jeg gleder meg til the bogaloo

Attached: 1577944228089.jpg (432x432, 23K)

>Om vi bare kunne rensket opp i velferdsstaten
Problemet er jo at folk ikke vil dette.
Hadde vi bare gjort som amerikanerne, så hadde ikke innvandrere stått i kø for å komme hit og få gratis gibs. Men nordmenn flest synes jo det er flott og fint at vi har verdens mest ulønnsomme system.

micro-penis hvitinger

Attached: lol.jpg (700x393, 37K)

Ooooo. Vil du ha et bilde av kuken min? ÚwÙ

Hvor stor tiss har dere da ÚwÙ???

Urealistisk å sende alle med mørk hud ut.
Realistisk er å stenge grensene. Sende ut de som ikke har lovlig opphold. Null innvandring. Integrere og absorbere de som er her, krav om å lære norsk språk, arbeid, inkludere de

ja!

Attached: n2TpFF_400x400.png (400x400, 258K)

Helt rått. Kan jeg spørre hvilket felt du jobber innen?

Noen i Drammen-Kongsberg som har no stæsj? På revejakt

Bra forsøk, onkel politi

skaff deg Gasspatroner N2O jævla knarker

Attached: b8.jpg (480x360, 19K)

i dont care what you guys are talking about but please post more nordic queens

Attached: 12470347-031D-4D0E-9A43-C5F9187CF0F5.jpg (750x733, 117K)

Softwareutvikling

>Drammen til Kongsberg
Altfor suspekt med så vidt område.

Attached: russ-1.jpg (612x612, 104K)

Må si det er greit betalt. Jobber du i Norge eller er det noe utenlands?

Bor midt imellom, gidder bare ikke kjøre helt inn til Oslo for å ordne

Her. Hva synes du ÚwÙ

Attached: 20200202_002528.jpg (1600x1200, 428K)

Jobber i Norge ja. Reiser av og til på jobbreise, en del messer og sånt.

Fikk jobbtilbud fra statene da, for rundt to år siden. 121k dollar i året, som den gangen var over millionen. Nå ville det vært 1.1 millioner kr. Endte med å si nei, men angrer litt på det nå.

Du postet denne i den forrige tråden, som var grunnen til at jeg lagde denne tråden.

Det er ikke en utrolig lønn i IT-verden.
Det er en ganske bra bonus, hvis du drar inn 80k.

Det finnes en /norgetråden/ på int, altså tråd med nordmenn som går 24/7.
kom på besøk da :)

FUUUUUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I will ELECT JOEL AS THE SWEDISH PRESIDENT!!! AFTER JAILING GRETA TUBORG, HE WILL NUKE NORWAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>Det er ikke en utrolig lønn i IT-verden.
Nei, jeg vet. Men er ganske fornøyd likevel da. Jeg tjener bedre enn de fleste andre jeg studerte med, men det er unntak da. De som jobber som konsulenter i egne firmaer tjener ofte mer.


>Det er en ganske bra bonus, hvis du drar inn 80k.
Det er egentlig mellom 150-200k, men bonusen vår blir fordelt på tre år, så vi får utbetalt 40% første året, og så 30% og 30%. Vi hadde en ganske bra bonus i fjor også, så jeg får dermed 21k+ fra den pluss 40% av årets som jeg anslår blir rundt 60k.

>
Takk for tips, burde sikkert henge der i stedet for her hvor folk poster bilde av de groteske pikkene sine hele tiden.

rumpene var ikke så store da jeg var yngre

Trekker det tilbake, er jo bare holocaustfornektelse og dritt om videregående der.

Sant

Attached: 70880E5B-79A0-4A13-907B-BA3F0FFB5F1D.jpg (1200x1722, 313K)

>Trekker det tilbake, er jo bare holocaustfornektelse og dritt om videregående der.
kom tilbake på et annet tidspunkt, eller ta opp et annet tema som du vil prate om da.

Når er det vanligvis mer voksne der da?

>neger i fangedrakt

jaja

ettermiddag i ukedagene kanskje, men hvis du leser litt nøyere etter så ser du at et folk som skriver minner om ting de opplevde vgs, ikke at de faktiskt går på vgs i dag.

hvor gammel er du?
tipper gjennomsnittsalderen i tråden er cirka 24 fåvæ, men har ikke sett noe stråtrekk eller lignende på det.

>ettermiddag i ukedagene kanskje
Aight, skal forsøke da. Takk, har vært på Cred Forums siden 2007/2008, men henger mest på /sci/ og Cred Forums, av og til titter jeg innom norsktrådene på Cred Forums. Så fint å oppdage et "nytt" board. :)

>hvor gammel er du?
33

Altså, jeg medregner holocaustfornektelse som å være umodent da.

>Altså, jeg medregner holocaustfornektelse som å være umodent da.
Det er viktig å møte verden med et åpent sinn user.
Du er vel ikke våken på jødespørsmålet heller da tenker jeg?

Jeg falt for konspirasjonsteoriene da jeg var yngre også, men når jeg faktisk gikk inn for å søke ordentlig informasjon utover å bare se på enkle 5 minutters videoer på youtube så fant jeg jo ut at nazistene var jo rimelig dyktige på å dokumentere jævelskapet sitt.

Cringe

KOM FOR Å SE DAMER >:(

Jag är från Kurdistan:)

>Jag är från Kurdistan:)
Sjokk at du snakker svensk.

Attached: sweden-protest-plane.jpg (2048x1536, 150K)

bra for deg mann.
>det unner jeg deg

Attached: 12119435_1050670474967566_1831568100_o.jpg (1920x1080, 311K)

Tror inte många här snackar kurdiska..så tyckte svenska var mer lämpligt XD

Takk :)

Attached: russ-2.jpg (360x640, 38K)

værsågod

Attached: 12939523_1161675210533758_491120360_n.jpg (960x540, 34K)

greit, holocaustfornektelse var muligens et steg for mye.

Kan du fortelle meg litt om disse bildene du poster?

det er en veninne av meg med spesielle interesser

Attached: 12180889_1059599784074635_2129954667_o.jpg (1920x1080, 259K)

Attached: fixed.jpg (541x895, 179K)

Mer

har ikke så mye

Attached: 12167956_1057839034250710_1226377377_n.jpg (540x960, 29K)

Mmm, dama ønsker seg analkrok også.

dræb dig selv og fuck din profet muhammed.

lol

hvornår åbner hafjeld bike park?

worth it.
kjøp en lelo wand også

Attached: 12166634_1057837884250825_768971157_n.jpg (960x540, 59K)