I'm safe

I'm safe

Attached: f0070229-coronavirus_artwork-spl.jpg (311x329, 37K)

Other urls found in this thread:

m.youtube.com/watch?v=NUkG_WOLKkk
imgur.com/XFmqErB

Seems legit rolling

roll

Protip: your post number does not actually affect your chances of getting coronavirus

Miku luck!

Attached: pngguru.com.png (1000x1667, 881K)

Fuck

55 get

COME AT ME BRO!

m.youtube.com/watch?v=NUkG_WOLKkk

Roll

99 get

nignogs

Get some shet

Roll again it will only help

Shut up fag

We get corona and rino viruses all the time, also known as the common cold. Covid19 is the meaner cousin of SARS, a novel coronavirus.

This shit is fuckin' stupid.

Attached: hi-res-261130_crop_north.jpg (800x533, 50K)

Safe... right?

I'm immune fuck you

It's the scientific consensus that your digits do directly reflect your chances of getting sick, you coronavirus denier

roll!

Attached: 1457312739125.jpg (2370x1666, 202K)

False. Stop spreading disinformation

Come on TRIPS

Attached: 1580680820757.jpg (704x728, 189K)

what do i do now

oooh noo.

Ez lyfe

Well see faggot is that itch in your throat from sucking to many dicks nope corona. You feeling kinda hot lurking sum dick rate threads nope corona

LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Corollna

ill survive.. i know it

what about quads?

I love smelling coronachan's panties..

Attached: tiis_3919184937.gif (386x411, 1.68M)

It doesn't matter. The numbers don't do anything

Raul

no fear

roller

Attached: czech'em.jpg (1024x576, 62K)

I never get dubs or trips I'm fucking Gucci here

nigor

Well, you're no fun.

0.001% of the global population has it. I'll be fine.

Roll

>playing pretend is fun
Are you five years old?

Attached: image0-150.jpg (1294x1000, 221K)

roll

Attached: Mojito.jpg (220x220, 12K)

Trips ftw

The fuck it doesn't. The chances of getting it are high, the chances of dying from it are low.

There should be one for Quads: Sudden Death

FUCK, what are quads???

QUads! Sudden Death!!

immune system is too good for chink virus

kill me

Yes, and then some.

super ded

Same as every other number. Nothing

Quads are a super spreader who infect everyone in the thread.

Go fuck yourself then

blast ass smash and pass

funky

Ez Trips

I have 2 in my town, just one hospital because smoll and 2 of these niggas r there, let's see

Attached: EPYsqIQWsAE7lPQ.jpg (750x575, 92K)

Rolling let's go boys

Miss me with this shit

Please kill me

RRRRollin

roll

Rool

I get it. You're a Euofag. Just like the last time you pretended you were "safe".

See you after the next "Renaissance" idiot.

Rolling

coronavirus is actually the Descolada and we will soon be reunited with nature in harmony

No virus gon get me

Attached: boxxies.jpg (257x320, 23K)

fe

Röl

Attached: zooom.png (701x433, 355K)

Fffffffffff!!

i wanna die

Tripp’s please

Attached: The+nyc+brah+the+digits+check+em+_df897149918e948313a30adce6393a5a.jpg (368x288, 19K)

C'mon trips...

please trips!!

Oh hey this is an easy one!

Attached: 1493954049525.gif (278x248, 8K)

show me trips, baby!

fuck roll

Trips get

Attached: hulksuit.jpg (831x1578, 274K)

Attached: 1493949688871.jpg (600x600, 69K)

I might already have it...roll

Roll

Roll. Now give me trips. I want off this rock.

Fuck

trips get.

Roll for digits

Attached: do not push button.gif (200x150, 105K)

RAAZAAA

roll

Roll

Attached: 1576274900935.jpg (800x616, 72K)

Attached: 029baf4df730ce61c8232f9f5e0f37c3100f1b2ce6341012466274d98a42f4ad.jpg (427x640, 32K)

Please grant me ded.

lol

Attached: 7d14b2c3-b725-419b-b70e-5dc93b86b1b7.png (120x76, 11K)

Come at me bro

Trips for sweet release

Let's get it!

KeK

Lel

F

Go for it

Rolling

rollin'

Probably close to the real stats.

Itsa win win win

Praying for trips

Roulette

Roll

ROOLELE

aye

Attached: 1582756711197.jpg (480x654, 168K)

Cmon bb beat that cancer

I'm going to survive guys

Roll

rollan

Protip: your a fag

I got coughed on by an asian woman in a book store last week there is no way

Let's try.

its just the flu

-t. scientist

roll

here i come

let's see r0!!

its just a cold, I swear

A BER o.o

Oh boy

rollllllll

Roll

rollin'

Attached: 1582266406227.png (756x768, 131K)

Pls triperinos

roll em

roll

Safe

FFFFFUUUUUUUUUUUU ME

roland

Meh, can't hurt to give a rollerino

R0LL

Rolling

Attached: 0d1.jpg (583x765, 43K)

Roll

eh, what's the worst that could happen?

I live in the countryside of Finland, i think im good.

How hard is it not to get trips tbh

open wide

noooo

Attached: FreshPaint-4-2020.02.28-12.20.57.png (1120x800, 930K)

Goodbye cruel world!

Attached: alangif.gif (400x175, 1007K)

oh plz

Attached: Best-actor-on-earth.jpg (720x480, 50K)

your mom is a super spreader

Come on trips

i cant die

If only.

I tried so hard to live, maybe I should just try to die.

I'm gonna die bois

roll

Of course I'm safe

Fucked matey

anus

davai

rollin

Living 4eva

roll

roll

Rolling

role

Rollins

Attached: fazendo-ela-gozar-morena-sentando-na-pica-e-gritando-alto-no-sexo.jpg (320x240, 12K)

roll

Roll

roll

trips Corona explodes in March and we all die

roll

Attached: 1569561669114.jpg (225x225, 8K)

Rollin'

Attached: 1582869303877.png (857x707, 322K)

I knew I'd get it. At least I live.

Attached: 1571329067018.jpg (339x255, 24K)

Rolla, Missouri

i want ded

fuck it rollin

Come on trips!!!

This is better than the dark magic fag guy.

roo

fuck I thought it was overblown

So fucking close man :(

i will [spoiler]not[/spoiler] live

Ok dude

Rollin

roll

roolllering

Rolling to live

roll

let me get them trips

Le gusta lo kinky nasty aunque sea fancy se pone bien cranky si lo hago romantic

rool

rollllllll

Let's do this

Attached: 1580260700314.jpg (1226x1124, 142K)

rawl

GIMME CORONAVIRUS

roll

Rolling

Rallin

Rollin for great justice

pls

Zero chance of trips

heh, this is too easy

Ding

Please

rolll

imgur.com/XFmqErB

rollin for corona ded

Rollin

I ain finna get NAN

Trips

This shit is more virulent than I thought. Hmm

Gimme

Trips pls

fuck you

Trips get

K

ROLL

Trips

You son of a bitch. I'm in!

I'm dead bruh

Yeah

rolro

Safe. But quads and your mother dies in her sleep tonight... from covid-19. No immunities or vaccines.

trips bitches!

well shoot

Rollering

Roll

Fock off

roll

N

Not this time, bucko

Pretty good odds.

Fucking roll

FUCK FUCK FUCK FUCK

Droll

you get aids+ that chinese shit virus

Rollll

B)

Rolling pls

Nigger

nigger

rolling

Rolling

you son of a bitch im in rollz

Keep rolling rolling rolling rolling

holy fuck godspeed user

your wish is granted user

*coughs everywhere*

The numbers are law as causility is the principle that rules this universe.

Attached: 1yz8vnisdlr11.png (960x960, 1.83M)

Singles please

I want to ascend.

bruh

rollin

Singles get

pls no

Rollink

I'm chinese

me get

About the odds. I'll take it

oof

I like my odds.

Might as well.

Quads is the one that it mutates in to become more deadly

Attached: 1559523377137.gif (389x292, 1.9M)

Please trips

Headed to Taiwan next week.

Attached: 1581992386514.jpg (520x544, 67K)

roll

roll

Rollsetta Stone

Rull

This is how weak corona is. No deaths

roll roll

is it safe?

Trips please

roll?

roll

Retards.

Roll

Wait is this true??

If I'll get corona now, I would be the first in my country. I would be famous.

Roll

Rolling

QUARANTINE FOR U

Rolling

roll

rolling for trips

Attached: 1562600087360.jpg (750x737, 94K)

Jizz

corona looks like hiv

Roll

What if I get QUADS? I INVENT THE CURE is what

Rolling mmmkay

fuck it roll

Roller Derby

You won’t get quads though, you’re a colossal fuck-up and you’ll never amount to anything in your life

rolling

Attached: Chinese-Soup-Nazi.jpg (1000x728, 153K)

Attached: Untitled.jpg (2817x3309, 1.51M)

K

let's see...

damn.. i'm fucked

You are free to blame me I called it last year I asked for it to my father it was that or an steroid feel lucky and you are welcome

People around me are all coughing. Time to roll my fate.

Attached: guess.jpg (630x630, 53K)

Rolling

Rollin

W-What can go wrong?

Heart of the cards