/mämmi/

Yöllinen 3D -painos

Other urls found in this thread:

instagram.com/p/BfWdYH5AzWd/
twitter.com/tapio_suominen/status/965321095787241472
hs.fi/ulkomaat/art-2000005572474.html
youtube.com/watch?v=ncdHSZ9glGI
medalspercapita.com/#medals-per-capita:all
verkkouutiset.fi/seksuaalinen-hairinta-on-yleensa-harskeja-puheita-tai-kaksimielisia-vitseja/
youtube.com/watch?v=flo1R30dm2M
twitter.com/NSFWRedditVideo

ME

anime

oispa loli

HALUTAAN

Kuolemanhalu on taas kova, mitä teen?

joko murhamynsteeri ratkesi?

LAADUKASTA KESKUSTELUA INTERNETIN ÄLYLLISEN KERMAN KANSSA

miksi muuten sairaanhoitajat ei tee yksinkertaisia ja ilmiselviä asioita kuten just peräpukamien toteamisia ja kuumeiden mittaamisia silleen lennosta ilman ajanvarausta?
niin turhan tuntoista käyttää ihmisiä lääkärillä jos itsekin ymmärtävät mikä vikana ja hoito ei vaadi luvanvaraisia aineita

harminloista kun multa loppuu aina kirjotusinto nopeasti niin kaikki jää kesken

>älyllinen kerma

Hommaat nyymin

Ei ole pätevyyttä/oikeutta siihen. Sehän on järkevää, ja hoitsujen tekemiä juttuja lisätään kokoajan kuitenkin

laiska kehari lopetti kesken

sori. en keksinyt siihen hauskaa ratkaisua. multa jäi se avaruusseikkailukin kesken. joku toinen yritti mun jälkeen sitä vähän jatkaa mutta ei sekään näemmä jaksanut sen enempää kirjottaa.

Mikä on nyymin hommaaminen?

Punapilleröit ja ohjaat hommafoorumille

Luin tänään kirjan ja söin ruokaa. Mitäs tuottavia asioita nyymit on tehny?

KETÄ HALUAA..?

RIP von nyymi

Makasin sängyssä ja tein peniksen esinahalla pieruja

Pelasin videopelejä.

instagram.com/p/BfWdYH5AzWd/
Tapsan psykoosit vittu tulilla

how do I get a finnish gf?

ettei ois YLEn piripiirit yllyttäneet tekopirteyden nimissä käyttämään jotain päätäsekoittavaa urheiluselostamiseen

twitter.com/tapio_suominen/status/965321095787241472
Ei taida YLE oikein tykätä tapsan psykooseista.

Luin kirjaa, tein ruokaa, laukesin koskematta mihinkään

Mille laukesit?

HAAA
hera samdells, olitte piiloutuneet jää kaapimi perukoile maitopurkien taakse
nyt jäite kiinni

Jumaliste, kun oli salakavala krapula.
Ensin se vaikutti semmoselta tunkkaselta ololta joka menee ohi ilman suurempia kärsimyksiä, mutta vähän ennen kahdeksaa iski kuolema ja oli pakko mennä pitkälleen pariksi tunniksi.

give back swedish land

Tähtivuosi 1110.
Kapteeni Nyymin miehistö on kaapattuna muukalaisten tyrmässä vieraalla planeetalla.
Vain avaruusalusapustajat Alpo ja Jarno sekä viestiupseeri Nyyman ovat vapaalla jalalla.

come get it

in a week niinistö would be riding his war horse to stockh*lm

harmin lista

Tähtivuosi 1111.
Avaruusalus räjähti ja koko miehistö menehtyi.
Fin.

...

finlandia palkinnon on saanut nyymi teoksellaan von nyymin avaruussekailut

>Swede projecting

Go raise Ahmed's son and stop shitposting

optetelkka ruontsia tyhmyt
t. fimlandia palkinon voitaja

huhhuh vittu, lööppejä odotellessa

nah, you will just give it away again.

kiisulla on nälkä
kiisu syö sormen

kiisul on janu

kattus kitekattus

harmin lista jos tulee sanomista, tapsa on yks parhaita selostajia

olen parsa

Minä taas olen paras ja komea ja vahva ja rikas ja rakas.

*ammuskelee langassa umpimähkään*

*kuolee*
sinäkin nyymiseni...

*kuolee*

*kuolee*

Haluaisin uudelleen katsoa black lagoonin tai jormungandin mutta en osaa päättää kumman katsoisin

Katsot jormungandin.

hyvä vaan.
saat lisää sisältöä elämään kun poltat aikaa ajanpolttokeinojen pohtimiseen

*kuolee*

oispa muskelityty

lääh puuh

Vitun mieslapsi :DDD

*valmistautuu*

Johan laski langan taso. Taitaa olla unten aika

...

Eiköhän se nouse jahka painut helvettiin.

Tuntheisiin...

Oispa.

Nyymittää...

oispattaa nyymejä mikään? :3

*hämää ja lämmittelee*

Kuolema tai tyty-yde. En ole varma kumpi ois parempi.

>muskelitytyjen postittaja = se lesbó?
o.O

Moi nyymit!

>postittaja yksikössä

oispa kaksi kikkeliä

po~ jut~ taa~

ootte päällekkäin näköjään mennyt juuh

Ei noilla ole kikkeliä

mulle kyllä kelpais. vois painaa kahta tytyä yhtä aikaa tai yhtä molempiin reikiin

Jooh no et nää saa edes sillä yhdellä niin mitä hyötyä kahdesta.

mut sit sais jos ois kaksi kikkulia

Eikun juuri tajusin mitä tarkoitit.
Luulin että toivoisit noilla molemmilla olevan kikkeli ja että nämä isorintaiset ansatytyt antaisivat sinulle kyrpää, mutta näköjänsä sinä toivoisit että sinulla olisi kaksi kikkelia kiinni siihen tarpeeseen että voisit jyystää niillä tytyjä.
Pahoittelen sekaannusta.

o-ok

Kävin tädin luona kylässä.
Serkkutyty roikku mussa kiinni taas. Piirteli mun käden äärivivoja paperille, ja kun olin lähdössä kotiin halus että otan sen syliin ja pitelen sitä niinku vauvaa vaikka se on jo ainakin 12, ja antoi hyvästit halaamalla mua pitkään.

outo tyyppi.. *hyökkää!*

Itsehän olisin jo panemassa.

..sit se kompastu ja kaatu sun munan päälle??!??!?!

Hiljaa pervot.

joudut viel vankilaan kun se kahden vuoden päästä teinihormooni päissään hyökkää sun kimppuun alasti

Jos menee yhtään niinkuin sen isosisko, joka oli myös ihastunu muhun pari vuotta sitten, niin sen kiinnostus meikäläiseen lopahtaa tässä parin vuoden sisällä.

niin eli sen perheen tytöillä ei ole ollut miehenmallia niin takertuvat siihen ekaan joka tulee vastaan, yläasteella voi sitten alkaa huoraileen koulun makelle tupakkanurkalla

Toivottavasti noin ei käy.

>hs.fi/ulkomaat/art-2000005572474.html
>Mediat: Isisin ”kalifaattiin” karannut saksalainen Linda, 17, tuomittiin vuosiksi vankeuteen Irakissa
>Saksalaistyttö sai viisi vuotta vankeutta terroristijärjestö Isisin jäsenyydestä ja yhden vuoden laittomasta maahantulosta Irakiin, lähteet kertovat.
>Vuosi vankeutta laittomasta maahantulosta Irakiin
Niin siis tänne voi vain kävellä, jos haluaa, mutta Irakissakin siitä joutuu helvetti vankilaan. Mjuuh, kyllä, ymmärrän.

sun pitää alkaa panemaan sitä kuhan se pääsee yläasteelle, jos te ette ole suhteessa se alkaa panemaan ysiluokkalaisia ja tulee raskaaksi kasiluokalla

Oon sen serkku, ja yli 10 vuotta sitä vanhempi.
Ei taida olla laillista tuo sun ideas.

Unohti varmaan sanoa asylum

no ole itsekäs paska sitten, nauti katsoessa vierestä kun pieni tyttö pilaa elämänsä

BENIS!!!!! :DdD:D::D:D:D:D:D

yeah, but where is the cute anime girl it should be attached to?

>pieni tyttö
>17-v ääriaatteisiin aivopesty muslimiterroristi
ei se enää ole mitenkään lapsi

Ja se että sen 10 vuotta vanhempi serkku rupeis sitä hässimään ei pilais sen elämää?
Elämä ei ole mikään vitun anime.

Taisit sekoittaa aiheen hiukan.

On sitä tuhansia vuosia jo harrastettu ja ihan hyvin pärjätty.

jaa. sattuu ja tapahtuu näin aamuyöllä.

Mitäköhän siinä mahtais käydä mulle ja mun serkulle jos tollaseen ryhtyisin? Se ois linna vitun reissu ja perhesuhteet tuhottu.

aika pieni hinta verrattuna teiniraskauteen kun ollut koulun poikien polkupyöränä kaks vuotta, työtön yh äiti lopun elämäänsä

...

*estää polunne*

Huomenta

...

minä vasemmalla, /mämmi/ oikealla

Hiljaa siellä!
*ruiskauttaa lisää kakkaa nyymin naamaan*

*ravistelee märkää kakkaa pois kasvoilta*

/mämmi/ vasemmalla, minä oikealla

comfy olo

Synkimpien soiden hirvitys...

...

Yhtäkkiä iski hirvee kiima päälle ja pikkuveikka ei veinaa rauhoittua vaikka oon runkannut jo kolmesti putkeen.

Vittu et on jääny tollasista paskoja kokemuksia stevariajoilta. Aina vituttanut kun käyttäytyvät kuin Euroopan omistajat. Sitten kun käyvät päälle ja joutuvat nippuun. Heti alkaa uhkailu poliisille, syyttäjillä sekä asianajajilla.

mikä se on?

...

le creature negro...

NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI

neekeriviestit ovat /mämmi/n suola jtp

youtube.com/watch?v=ncdHSZ9glGI
hehe normoja!

kasvoton kuolema

juuh mihin asti valvon?

Lopeta valvominen.

en

NYYMI!
EIIII~
*laittaa nyymin herätyskellon pois päältä*

*herättää nyymin huutamalla*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!!

huomenta

JUST

Pimeyden hirviö...

Kalmo Tuonelan rajamailta...

why are finns so shit at sports lol.

pic related are the WC results by country, finland has never went despite soccer being one of the most popular sports

read

Has someone overtaken us in all time olympic medals per capita yet?

But this is somewhat respectable, right? The World Cup is, after all, worldwide, and Finland is a relatively small country. But then...
>no euro appearences
Excluding microstates and countries that were a part of commie countries like Yugoslavia and the USSR, Finland is the ONLY country in Europe that has never been to a Euro.

As a bonus, their national ice hockey team has never won a single olympic gold medal despite it being the most popular sport in the country

Olio tuonpuoleisesta...

Turmeluksen sanansaattaja...

Varjoissa vaeltava vainolainen...

Go to Cred Forums you're baiting drunk animeposters and other weirdos here. No one could give a rat's ass about sports at 4:30 am

*huutaa nyymin korvaan*

KARA BOĞA

*elvyttää langan pieremällä*

huomentta pierustaja

Huomenta

Peiton alta nousee pierun haju

Still third, way ahead of you fatsos.

medalspercapita.com/#medals-per-capita:all

>nussi horoa
>saa tippuri
kikkelini ei voi hyvin

Sain eilen kuulla et se on outoa kun mä herään kahta tuntia ennen ku lähen töihi.
Se on outoa koska
>mä herään tuntii aikasemmin ja ihan hyvin se mulle riittää

Mitäs lampaat

Meitsi menee nukkuu ny

>näin päin minä makaan sillä aikaa kun sinä teet töitä
ei käy kateeksi vaan sääliksi jos jtp puhutaan

Ite 6:07 sängystä ja 6:13 autossa

En usko

juutalaisten orjat servattu

Älä sit

>kuteet päälle
>kustessa hampaiden pikapesu
>ulos

Nyymi Klo on 8, missä olet??

Minulna om huonno olla

Kun minä olin nuori, tein töitä jopa silloin kun olin sairaana. Nyt heti tänne nyymi!

no huh, mä tein kans joskus tota, mut kyl mä tykkään ku mulla on kotona tämmönen tunti 30min paskapostaus ja kahvi tuokio

Lierustaa paljom en voi tula

Haluaisin nähdä ton pöntön, jota selvästikään ei ole suunniteltu tollaseen käyttöön, menevän rikki ton alta. Sitten siinä makais vessan lattialla paskassa ja veressä

Mihin näillä riveillä pääsee töi tai opiskelemaan?
>20v nyymi
>ei peruskoulua korkeampaa koulutusta
>ei aikaisempaa työkokemusta
>harrastukset: /mämmi/
>ei mitään erityisiä kykyjä tai taitoja
>hidas ja tyhmä
>sosiaalisesti eristäytynyt
>masentunut

Hitaat sunnuntaiaamut on kyllä parhaita

Joko apustajaks tai apustettavaks

Nosturikurssille, "pääsykokeissa" on vielä älykkyystestit missä varmistetaan että oot tarpeeks tyhmä

kyllä mä kadehdin teitä joilla on pieni muna. ei isosta ole kuin haittaa. pöntöllä osuu aina kaikkiin likasiin paikkoihin, housut tuntuu ahtailta ja useat työt valittaa että on liian iso ja hommat loppuu siihen

Sun muna on 15cm max

amikseen tai rekkakurssille

Saat työkyvyttömyyseläkkeen.

no meet johonkin vitun aikuiskoulutukseen

>kuntouttava_työtoiminta_auschwitz.jpg

23 cm ja 120c sauna

eipä ollu.
t. tietäjä

Opiskelisin koodaamaan. Tee helvetin hieno github ja yritä jotenkin saada koodiorja työtä.
Toinen ihan yhtä hyvä vaihtoehto mennä jollekin työukkolinjalle

>herää
>avaa teksti tv sivu 601
>"Rukäjärvi karsiutui finaalista", "Suomi neljäs miesten viestissä"

Lääkäri sano että kiisulta puuttuu kuus hammasta ja röntgenin mukaan niitä ei ole koskaan suussa edes ole ollut ja nyt myös toinen torahammas ylhäältä pitää poistaa ;__;

Jännä ettei kymmenvuotiaalta kiisulta oltu aikasemmin tajuttu hamppien puuttumista.

hankit kiisulle tekohampaat

Haista hintti paska. Ei kiinnosta kissas

Pitää viedä huomenna mun koira piikille

itse vien pilkille

Ainakin pääsee kivuistaan. Se odottaa sua sitten taivaassa. Ota töistä lomaa, jos on liian vaikeaa

Poista loputkin ja tuikkaa muna suuhu :DD

Mitä käytännössä on seksuaalinen häirintä työpaikalla? Onko se jotain konkreettista koskettelua, esimerkiksi kouraisu, vai voiko myös pelkkä vilkaisu olla seksuaalista häirintää jos henkilö mieltää ko. vilkaisun häirinnäksi?

Kuvittelin kivan tytyn ottamassa suihin tuhannen auringon voimalla, ja aina välillä nuolemassa ja kiusoittelemassa kuinka kovana oon, kuinka mä tärisen innosta ja en varmaan kestä enää kauaa laueta sille

Varastoon.

Raksalle työmaa-apustajaksi.

jos oot ruma niin se on seksuaalista häirintää

Tuli vaan mieleen että mikä on häirintää ja mikä ei kun sitä ei oikein määritellä missään. Uutisissa häärätään häirinnästä ja häiritsijöistä mutta mitä se sitten on? Onko se puhtaasti häirityn määriteltävissä?

lueskelen normokirjasta anonymous-ryhmän jenkkien intellektuaalista asekeskustelua :D

menny tunteisiin niin ei osaa tarkistaa mitä kirjoittaa

HAHAHAHAHAHHA SUOMI REKT BY BURGERLAND IN HOCKEY

...

kun yö tippuu
väännän aseeni ympärillesi
en anna mennä
odotan yön tippumista
tarvitsen sinua vauva
teen sinusta kaivoksen

Hrmph

Se pyssytelijä oli muuten kuulemma liberaali ja antifa. Se on joka puolella feisbuukkii.

Semmoista se on jo ollut pitkään, kannattaa vaan turruttaa itsensä

No onhan tuossa Poutala tulossa tms

Iivo ottaa kullan 50km pertsasta ja miehet voittaa kultaa jääkiekossa.
Tämä on sitten varma tieto

DEFEATED BY A BURGER

>womens hockey
USA vs Kanada final was scheduled before the event even started. Just the way it goes
In Finland women know their place

Perskoulupohjalta pääset helposti lukioon tai amikseen mille linjalle vaan koska ei saa syrjäytyä. Sillä mitä opiskelet ei niin suuresti väliä, kuhan jotkut paperit on, vaikka edes saatana lähäri

Te ootte vissiin kasvanut vähän kuplassa. Semooset vanhat johtaja hahmot lääppii, hiplaa ja vihjailee työpaikan naisille minkä kerkeää, varsinkin jos ne on nuoria ja kokemattomia. Semmoset ei yleensä edes uskalla niistä asioista raportoida ja nää ukot tietää sen ihan täysin. Kaikenlainen ylimääräinen koskettelu ja herjaaminen työpaikalla voi olla seksuaalista häirintää.

Tuntuu vaan niin hassulta et työpaikat on täynnä puuhlääh tierin setämiehiä

huomehtna kaikille nyymeille

Ja sit on se toinen puoli, eli jos nainen ei tykkää jostain ukosta, vaikka se ukko ei koskaan sanois sille muuta kuin huomenta, se voi merkata taukotilassa olemisen samaan aikaan seksuaaliseksi häirinnäksi ja hommata ukolle potkut

Ei ole ainoastaan johtajat. Työukot ne pahimpia on. Tosin ne on aivan täyttä vitsiä ja ainoastaan ne feminatsi akat siitä ottaa itseensä

Tytyn puute on ainut asia joka estää mua saavuttamasta täyttä normostatusta

Aika lailla samit, plus tuohon vielä kaverittomuus

Juu ei sitä kovin helpolla tule valitusta häiristelystä

Tyä ukko vitsit kyllä välillä menee todella rajamailla kun ne heittää jotain "hauskaa" sylitanssi vitsiä nuorelle tytölle miesvaltaisella työpaikalla

normo voi olla ilman muijaakin

Eipä ollutkaan

Pitäsköhän muuttaa jo Kanadaan sen sijaan että odottais Suomen romahdusta kun yksityistäminen ei toiminutkaan halvalla...

Kanada on aivan vitun pilalla. Länsirannikko täynnä vinosilmiä ja ituhippejä, itärannikko taas ranskalaisia, intialaisia ja vassareita.
Keskikanada varmaan ihan jees, mutta työttömyys, viina ja helvetin kylmä. Aika suomalaiset setit siis, mutta miksi muuttaa Kanadan Suomeen?

Ne ei ole yleensä vitsejä vaan enemmänkin anovia toiveita peiteltynä huumorilla.

tää on vähän se ongelma tästä aiheesta puhuttaessa, koska sana sanaa vastaan-tilanteet yleensä katsotaan naissukupuolisen eduksi, olipa ko. XX-kromosomiparin kantaja häiritty tai häiritsijä

>aivan helvetillinen asuntokupla, kämpät isoissa kaupungeissa maksaa miljoonia
>öljyromahduksen jäljiltä kova työttömyys
>ranskikset

Sinne vain, siellä suvakkius ja sosiaalidemokratian tavoittelu on täysin karannut käsistä.

Ja köyhyys ja autismi ja masennus

jotain sellaista cringe-luokan bensalenkkari paskaa

laitoin ppuurrot tulille nams nams

>>ranskikset
mmm

Mielipiteitä vämpyyreistä?

Aha, se on semmosta.
Tätä ei kirjaimellisesti tapahdu muualla kuin sun kyynisissä fantasioissas
No johtaja homma pätee enemmän palvelualaan.
>se on vaa vitsiä hei :D
Jos toinen ahdistuu toisen ”vitsistä” niin sitä on aika turha nimittää vitsiksi. Vitsit ei yleensäkkään toimi yksipuolisesti, omista sanomisistaan pitäis myös kantaa joku vastuu eikä aina syyttää muita jos joku loukkaantuu joka kerta kun suusi avaat.

>Ja köyhyys ja autismi ja masennus
Hienot oletukset hermanni. Eipä ollut mikään noista.

numeloita! ooh onnen päivaä

mulla on

Huh hels tätä herkkähipiäissukupolvea. Pitäiskö sitä vaan olla hiljaa ettei kukaan vaan millään ilveellä voi loukkaantua?
Menes vittuun uusmies/nainen.

olen kyrpiä imevä vampyyri

Jokainen on ensisijaisesti vastuussa omista tunteistaan, kyllä. Mutta tuolla argumentilla ei voi pyyhkiä pois kaikkea paskaa mitä toiset sanoo. Katotaan sitten kun sulla on 17v tytär ja seuraat tyynen rauhallisesti vierestä kun joku 60v puliukko heittää sille puuh lääh ime munaa huora juttuja. Kehotatko sä sillon tytärtäs ottamaan tunteet hallintaan vai olisko se sen vanhan ukon vastuu hallita niitä tunteitaan?

Kyllä tapahtuu, vaikka useimmat keissit mistä on nostettu äläkkä tapahtuikin jenkkilässä, sä et voi väittää että suomalaiset naiset olis jotenkin sen yläpuolella. Narsistisia psykoja löytyy täältäkin

>puuh lääh ime munaa huora juttuja.
Hienon karikatyyrin heitit. Ei tuommoisia sano kukaan, paitsi baarinjonossa ympärikännissä.
Jos joskus saan tytön, niin toivottavasti osaan opettaa hälle mikä on paskanjauhantaa ja mikä oikeasti häirintää. Normaalit naiset osaavat piikitellä samalla voimalla takaisin työukoille, eivätkä vaan ota nokkiinsa ja juokse itkien ulos.

>omista sanomisistaan pitäis myös kantaa joku vastuu eikä aina syyttää muita jos joku loukkaantuu joka kerta kun suusi avaat
Eikö vika ollutkaan aina ärsyyntyjässä?

Anna sille hali multa

>Eikö vika ollutkaan aina ärsyyntyjässä?
Tuo on niin kovin suhteellista.
Jos joku ajaa sun lapses päältä autolla ja tappaa sen ja sit alkaa vittuilemaan sulle et oli muuten vitun tyhmä lapsi kun käveli suojatielle vaikkä näki auton tulevan ja sä siitä sit vähän hermostut, ni kumpi tossa on väärässä?
>no toi on joku ääri esimerkki!
Niin on, mut se tuo hyvin esiin mun pointin.
15v tyty ensimmäisessä kesätyössään leipomossa ei takuulla osaa reagoida siihen jos leipomon pomo; 50v mies aina ”vahingossa” hipelöi persettä kun kulkee ohi.

>Eikö vika ollutkaan aina ärsyyntyjässä?
Vain jos on valkoinen mies, ja nykyään ei tarvitse edes olla cishetero t. femi nistit

Sinä se noita ääriesimerkkejä jaksat heitellä. Aivan naurettavaa.

Argumentoit kuin eräs tuttuni. Jokainen esimerkki on äärimmäisin mahdollinen ja harmaata aluetta: ei ole.

Aah, onko mitään parempaa kuin käydä suihkussa ja sitten näppäillä kikiä ja kasseja puolelta toiselle maatessa kun on haarat levällään sängyllä kuivatelemassa?

jos ois nyymi näppäilemässä

>15v tyty ensimmäisessä kesätyössään leipomossa ei takuulla osaa reagoida siihen jos leipomon pomo; 50v mies aina ”vahingossa” hipelöi persettä kun kulkee ohi.
Miksei osaisi? Jos tytölle on opetettu mikä on oikein ja mikä väärin, niin aivan varmasti osaa menetellä oikein. Luulet että naiset ovat lapsen tasolla henkisesti? 15-v tyttö on jo tarpeeksi kehittynyt.
Lisäksi tuota ei tapahdu nykyaikana, koska johtajat tietää sen seuraukset. Seksuaalista häirintää painotetaan HR:n kautta aivan jumalattomasti vuonna 2018, juuri teidänlaisten herkkähipiäisten uusmiesten takia. Esimiehet eivät melkein uskalla edes naisalaisiinsa katsoa seksuaalisen häirinnän pelossa. Hienon yhteiskunnan olette meille muokannut äärifeministisyyden avulla.

Kulostaa aika homolta.

Kumma juttu kun mä en jätä saumaa sanoa vastaan ihan päivän selviin asioihin. Tätä keskustelua jatkettaisiin koko päivä jos mä kertosin esimerkkejä mihin voi alkaa naputtamaan jotain. Pääasia on kuitenkin se että ette voi sanoa etteikö noin voisi tapahtua.

Mitä nyymit tekis jos löytäisitte tällasen teidän sängystä?

Hmm, analyysin jälkeen tulin siihen tulokseen että kaikki mitä sanoit on ihan täyttä paskaa. 15v on vielä ihan vitun lapsi ihan sama mitä siihen virkat.

Miu mau tsiu tsau, vitun tappikyrvät.

>Pääasia on kuitenkin se että ette voi sanoa etteikö noin voisi tapahtua.
>voisi tapahtua
Hyvät setit.

Juuh eiköhän tämä ollut tässä kun et mitään järkevää pysty kirjoittamaan. Menen nyt hiihtämään.

Et mihinkään

t. samat setit mutta 23v

soitan eläinkontrollille

töhö

mä vasemmalla, /mämmi/ oikeella :D

Älä pliis käytä sanaa ”järkevää” jos luulet et 15v tyttö on sama asia kuin aikuinen.

>15v tyttö on sama asia kuin aikuinen.
Olenko sanonut tuota? Sanoin että 15v tyttö omaa tarpeeksi järkeä päässään erottaakseen oikean ja väärän. Sellainen tietää mikä on häirintää ja mikä on paskanjauhantaa. Aliarvioit teinejä.
Hieno olkiukko kuitenkin, siitä propseja-.

Ei jumala miten pumpulissa kasvatettuja täällä taas on. Hitlerin aikaan tuon ikäiset lähetettiin sotaan mutta uliuli nyt ei muka olla aikuisia.

Moj
Did anyone watch Survivor Suomi yesterday? Team Janni finally won a game and she was cute as ever. Doesnt act like a whore at all. Contradictory to that annoying dumb bitch called Sara Chafak. I hope based Janni will kick her arab ass and humble that arrogant roastie. Anyway can somebody sum up what was said about Janni in this episode?

Esimerkkisi on täysin paskoja, koska noi sun äärimmäiset tapaukset ei edusta edes 0,1% häirintäkeisseistä. Pakkaa veitsesi ja poistu.

teinit jopa korostetusti julistaa kaikkea kontaktia siihen pisteeseen ettei tutut välttämättä jaksa enää ottaa niiden ulinoita tosissaan.

Just get a finnish vpn already, you can watch that show for free from finnish IPs at ruutu.fi. It's possible it's even watchable abroad since it's their own crap

>aliarvioit teinejä
Ei vaan sinä yliarvioit. Minun ei tarvi arvioida, koska olen tietäjä.
Täyisn irrelevanttia, voihan sitä lähettää vaikka 8 vuotiaita sotaan, mut se ei tee niistä aikuisia

>0,1%
Lähdettä sit vaan rohkeesti

Raaka totuushan on että naisilla on asiat niin hyvin Suomessa vuonna 2018, että joutuvat keksimään turhia valittamisen aiheita yhteiskunnallisen paikkansa pönkittämiseksi, kun heidän omat geenit ja sitä kautta taidot ei siihen riitä.

t. realisti

I know, I do watch it on ruutu.fi but I do not understand a word, I just watch how hnnggggg Janni looks in bikini and how cute she acts.

Oispa tapio

Älä oispattele Tapion perään, vaan ole Tapio. Ylös, ulos ja lenkille.

Who is making these threads?

they don't have subs? I think the law requires finnish subs for the hearing impaired, and if there's finnish subs, you should be able to google translate

Nii no siinä on kyllä oikeasti roolimalli miehestä oikeasta mutta enemmän oispattelin sitä että oispa se vielä laulelemassa ja silleen

JANNI ON IHANA

Cool

>eläinkontrollille
Että mitä?

no subs on the ruutu website sadly
or at least i couldnt find it
OISPA

>verkkouutiset.fi/seksuaalinen-hairinta-on-yleensa-harskeja-puheita-tai-kaksimielisia-vitseja/

Toi sun röhröh tyä äiä vähän vahingossa koskettaa peppua on todella harvinaista.

>kaksimieliset vitsit on seksuaalista häirintää
jaahas

Ne on näitä "kyllä minä nyt mieleni taas pahoitin" tyypin ihmisiä.

Oisko kuitenkin niin että joku pervo vitsi on vähän eri asia kuin fyysinen koskettelu

huutista, lähdin johonkin vitun tapaamiseen tunnin liian aikaisin
vois kyl alkaa harkkia sitä köyttä pikku hiljaa

aina välillä muistaa että 60-vuotiaat harrastaa ihan vitusti seksiä keskenään ja menee ruokahalu.

raisut homoleikit

Uskaltaako tossa iässä e ää harrastaa homosex vai valuuko hommissa kakka ulos

ei vanhat rumilukset enää välitä jos vähän lentää kakka sängyssä

hello my name is Mammi Mammalainen
can I post here?

ahh kahvi tuokioni

Of course, brother

yes. suomeksi

ok how would be "I want russian wet pussy in your beautiful language?"

tahdon märkää ryssä kissanpentua kauniilla kielellänne

tahdon märkää venäläistä pillua teidän kauniilla kielellänne

Perkele to all of you my friends

shit(

Haluan märän venäläisen mirrin teidän kauniilla kielellänne.

scusi, qui!
quattro formaggi pizza e vin brulè

Cazzo

Tahdon märkivän ryssäpillun

Haluan ryssiä märän pillun kielellänne

taitaa tyttö tietää että rajan takana on patukkaa tarjolla.

I like quattro foramggi pizza too

Tahdon märkää venäläisvittua

tuu tänne niin saat kieltä pillus päälle

Haluan venäläinen hionta mirrin sinun kauniilla kielellä.

>tuo kuva
Olisipa MILF työkaveri joka kävisi suoraan muniin kiinni kun ollaan kahdestaan.

kokoomus myy suomen korealaisille neekereille
lol apua

tein amazonista tilauksen joka tilauksen jälkeen sano että
> Arriving: Monday, 26 February -Thursday, 1 March

nyt ne sanoo että se saapuu jo ylihuomenna. voinko haastaa ne oikeuteen kun paketti tulee liian aikasin?

saadaanko me sit söpöjä korea tytyjä?

Kohta niitä rupeaa tulemaan kun kelit lämpenee ja justiinsa saatiin hyvää mainostusta tehtyä Koreassa.

youtube.com/watch?v=flo1R30dm2M

*lähtee lidliin*

...

amatsoonit ei tienneet miten varmasti posti kulkee Suomessa talvella, nii heittivät sen +2 viikkoa toimitukseen

Oispa MILF työkaveri joka hanakkaasti häiritsisi seksuaalisesti ottamalla salakavalasti suihin kesken työnteon pöydän alla

Hello are you an tyllerövittu :D

Eikai suomessa ole Jönssin ja dillen yllätyksiä?

what

Oispa MILF työkaveri joka raahaisi mukaansa vessaan jossa nussituttaisi itseään seinää vasten, ottaen kunnon lastit syvälle sisälleen.

Are you planning to jump the border?

Oispa MILF työkaveri joka lähettää kuvan vuoden jatkuneen itsensä nussituttamisen jälkeen raskaustestistä tekstillä
>se on sun

y-yes

Tein ennen aikojani uuden koska saatana sanoi niin.

no huihhh!! tää

Olisipa MILF työkaveri joka esittelee vauvasta jo isoksi turvonnutta vatsaansa töissä ja iskisi kenenkään huomaamatta silmää

Oispa MILF työkaveri joka synnyttää sinulle vahvan ja terveen pojan jonka jälkeen menette avioon ja teette vielä kolme lasta lisää, kasvatatte lapsistanne kunnollisia ja menestyneitä nuoria aikuisia ja vanhenette yhdessä kunnes kuolema teidät erottaa

Oispa tosiaan. Kyllä vielä joskus.

pannaanko, pannaaks? xD

Pitää soittaa pomolle että hankkii tuuraajan mulle sukupuolitautitestien ajaks :D

tietääpähän että oon varsinainen pano ukko

NORMO

qt

"Inhimillinen" on jännä sana

>Suomi neljäs
>Norja voittoon

töhö

Totuus: ei ole.

vähä alkaa jo vituttaa