NEDER/pol/

Wat ga je stemmen editie?

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Qn3EFPOuEGM
geenstijl.nl/mt/archieven/2016/03/lewis_trekt_vvd_door_de_plee.html
cbs.nl/nl-nl/nieuws/2015/31/zeven-van-de-tien-somaliers-in-de-bijstand
nos.nl/liveblog/2133571-wilders-wil-vechten-omdat-we-ons-land-kwijtraken.html
pastebin.com/exQKQNyw
youtube.com/watch?v=fOT_BoGpCn4
dumpert.nl/mediabase/6882483/5af95d9b/haakneus_heeft_een_boodschap.html
youtube.com/watch?v=AjJUDgN8Kbc
twitter.com/NSFWRedditGif

Is er een kans dat PVV aan de macht geraakt of gaan ze geblokkeerd worden zoals hier in Belziekske?

Wss vnl, alleen kut dat Jan Roos nu fractieleider is. Was een van de weinige serieuze rechtse partijen, maar met Jan Roos erbij kan ik ze niet meer serieus nemen...

>dvw geen enkele goeie partij in lelgië om op te stemmen

Er is nergens een goede partij om op te stemmen, het is bij ons gewoon nog erger

Ook nog inhoudelijke argumenten of ben je gewoon een muh gefoeles hoorndrager?

KANKER

was voor

Dit is onze enige kans

eigne partij opstellen wie??

PVV

D66

PVV

PVV

Dutch is such a funny language. It's like the lovechild of English and German.

Pvv natuurlijk

mag ik in de achtergrond al onze partijvoorstellen schrijven?

dat is het enige dat ik wil doen, ik hoef niet in de publiek te staan

PVV

LP :DDDDD

hebben jullie je al serieus ingelezen in de partij programmas? heeft het uberhaupt nog wel nut, ik wil eerst een analyse zien van het % van behaalde beloftes van zowel VVD/PVDA en alle vorige regeringen

>partij programmas
>enige waarde

top kek, we weten precies wat elke partij wil
meer belastinggeld naar den haag
meer belastinggeld naar brussel
meer belastinggeld naar moslims

Was in Amsterdam a few weeks back. Is Bullewijk just a multicultural district or should we rename you guys to Negerlands?

geen idee
waarschijnelijk VNL
"Kaliphaat Der Nederlanden"

VNL/PVV

Trap niet in de verkiezingsretoriek van de VVD, Rutte is rechts lullen links zakken vullen.

> PVDA/VVD
> Betrouwbaar

Deze gasten houden geen enkele belofte en houden alleen het pluche warm. Elitaire kutpartijen.

Zielig

pvv

if you go to berlin you will see the same everyone knows large cities and capitals are mutlicultural shitholes

...

That's not even in Amsterdam.
Bullewijk is in the Bijlmer, a nearby township.

PVV.

pvv

dat gevoel heb ik dus voor alle partijen, dus wat is het nut?

en daarom pleit men voor pvv/vnl, maar zullen zij wel een fuck geven als ze op het pluche zitten?

Als ik in Nederland was zou ik voor mijn man Geert Wilders stemmen,

LPF

...

>Germany laughing at the Netherlands

I hate him and I''ll probably vote PVDA again, but at least he's not a manlet.

>PVDA

>Iets anders dan pvv of vnl stemmen

Willen jullie dat Nederland kapot gaat?

Wilders is een grote vent.

ITT

Voor jou

At least PVDA is a decent normal party. Geert Wilders is a joke. He just a fear monger that tries to get votes from stupid people.
The Netherlands needs young eager working hands to keep its economy going and the migrants will be providing that. Plus, a lot of the current wave of migration is formed of the middle class and professionals. They will also be quite handy - and less picky - than the stale unionised work forces.

Yes, there are issues with assimilating such a large number of migrants but we're not in danger of being taken over by them. Arguments about the migrants having more children are unconvincing as hell - good luck having 20 kids in the Netherlands. They simply won't be able to afford them - children are expensive in a civilized world.

>children are expensive in a civilized world

Depends on what civilisation you're aiming at.

...

This

>a lot of the current wave of migration is formed of the middle class and professionals
Dat is een Groenlinks/PvdA meme en berust niet op de werkelijkheid. Zelfs van de reguliere migranten is minder dan de helft hoger opgeleid.

>we're not in danger of being taken over by them
Ruwweg een derde van alle schoolgaande kinderen in Nederland is reeds van niet-Nederlandse komaf.

Sorry heren, maar Wilders heeft toch zelf gezegd dat hij in de oppositie wilt blijven? Niet dat ik niet op hem ga stemmen.

groenlinks omdat ik meer happenings in Nederland wil.

wanneer krijgen wij een Charlie hebdo ?
niet met de pvv , of dat ene andere partij ,

well met groenlinks of pvdAllah

Waarom geen geld meer naar innovatie/windmolens of groene energie in het algemeen?

Men vindt ze lelijk.

Partij van de kanker paupers die andermans geld willen stelen via de overheid.

T.samson

Omdat het geen zin heeft om kanker veel geld te investeren in een theorie die niet grotendeels bewijst kan worden

>At least PVDA is a decent normal party

mijn zijden

*bewezen

PVV is rechts mongool en stiekem een linkse kankerjood

Ja zeg hem al staan, excuses

VVD waarschijnlijk zo min mogelijk collectivistische kak.

Hallo where are the dutch wimyn :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Het is u vergeven user.

plany nashy blabber rudda wagga nacts blegg der gagga go PVV jaabber slabbi ppoo blag?

Dit aas is de houdbaarheidsdatum gepasseerd.

Bijlmer is our containment area for niggers

what the fuck were you even doing there?
you're supposed to hang out in centrum

totdat iemand uit je familie opeens sterft tijdens een 'happening', vind je het dan nog steeds leuk?

Stop talking Swedish.

Trade for a mud?

Dude, if I wanted to date a mudshit, I wouldn't shitpost in a dutch Cred Forums general.

>wensen om meer gebeurtenissen

wat voor kankermongool ben jij?
houdt het lekker in duitsland en frankrijk, ik wil die rotzooi niet hier

go jerk off a camel

please kys and fuck off back to plebbit

Partij DENK natuurlijk.

Wat gaat er met deze beweging gebeuren Cred Forums? Zal die zwarte aap daadwerkelijk genoeg voorkeurstemmen halen om in de kamer te komen?

...

(jij)

Keep being mad while I get sweet welfare while you work, wagecucks

No Dutch girl wants a guy who has a 10 euro Hitler haircut, a carpet nailed to his wall and smells like blowpop.

Keep sending those Berber cuties though, as soon as they hit our shores they go full Cassablanca mode and forget all about the backwards goatfuck country you live in.

youtube.com/watch?v=Qn3EFPOuEGM

Iemand idee hoe groot vnl is atm?

2 zetels in de peilingen begin van de maand geloof ik

>Jou gezicht wanneer VNL net zo groot is als DENK

laatste peilingen die ik heb gezien plaatst ze op 2 zetels, dus hetzelfde wat ze nu in de kamer hebben

'''''Extremistische groepen'''

CDA tegen Cred Forums?

>vvd
Trap er niet in!

geenstijl.nl/mt/archieven/2016/03/lewis_trekt_vvd_door_de_plee.html

>Partij DENK
>VNL
>even groot

>10 euro Hitler haircut, a carpet nailed to his wall and smells like blowpop
Shit man, I can't bait anymore when you start saying shit like that. Reminds me of how Netherlands only has the worst street trash Moroccans.

We hate them too since they believe their ghetto culture and chimpout sessions are Moroccan culture.

Good luck handling our diaspora, because we aren't getting them back no matter what you say.

>Jou
En ze moeten die tering DENK verbieden

ach val lekker van de trap Bruma

Stem gewoon op wilders domme apen , straks wint vvd weer omdat mongolen kleine kut partijen kiezen

heyehye le reaguurderszzzzzzzzz

hihi pls ff melding als er bloed komt help

grootste groep kankerflikkers van nederland

Not even if we say pretty please? They're really annoying us here.

Ze moeten teruggaan.

>that video

what the fuck, thats a man right?
isnt that haram?

Minder Minder

If we would send a million Dutch people to Morocco it would be the same thing for you guys, it just doesn't work that way.

Look at SA and how Dutch immigrants live there, it's depressing.

You're going to have to accept them in the future either way though, we're not going to keep them.

Wanneer stemmen jullie?

>pvda
>9
Hoop dat Samson de haren van zn afgeschoren krullenkros heeft bewaard om een strop te breien.

Ik zie wel, in ieder geval geen GL, D66, PvdA, vvd, Pvdd of die partij van die flikker henkie penkie krol

ik ben een erdogan strijder

grote neus

>wie ben ik?

maart

Wij staan alleen bij de winkel hoor, maak je geen zorgen.

Een kankert*rk?

Verneuk het niet

Geloof de leugens van Rutte niet een derde maal. Hij wil EU stoel onder sich hebben, daarvoor doet hij alles dat de EU hem opdraagt

It's too late. You took our shittiest citizens, you gotta keep them.

Funny how almost all initial dutch-moroccan immigrants were illiterate fucks from the poorest rif villages.

Dutch immigration was actually rather special, read above.

That video's from Lebanon, they generally don't give a fuck about most things other muslim countries are worried about since they're half-christian and legit secular

I don't speak german, sorry

>grote neus

Ook al is dit waar laat geert maar lekker de islam naar buiten flikkeren met de islam is ie wel extreem rechts , dan zien we wel weer verder

Ze moeten teruggaan.

DENK, because FUCK racists.

ok goed idee, doen we

D66

Jammer van de white guilt maar wel de enige partij die dingen gedaan durft te krijgen. Naast de PVV misschien qua daadkrachtigheid.

Yep

Vind ze net wat te lib, beetje een gedoogde versie van tumblr als politieke partij

geenstijl is op zn eigen manier waardeloos, maar aangezien user wilde weten hoe eerlijk de vvd is, krijgt hij een linkje dat concrete voorbeelden gaf.

Zonder frequente aanslagen, relletjes en tuigvloggers die de media opzoeken sukkelt Nederland gewoon verder in slaap. VVD, CDA en SP stelen dan opnieuw kiezers weg van PVV of VNL. Vergeet niet dat plaatje gerelateerd alleen mogelijk is geweest doordat al dat afrikaanse volk zich relatief rustig heeft gehouden tot halverwege de jaren 90.

wat een pure kanker deze post
>le post-ironisch aas
"""humor"""" die kenmerkend is voor nu/pol/. Maak vooral een paar leuke grapjes over australische schijtpalers, komt de kwaliteit zeker ten goede.

PVV.

Alle kankermoslims het kankerland uit.

Je kan tegenwoordig ook via DigiD stemmen als je op tijd je registratie doet.

Groetjes een D66-er lang leven de democratie opdat Wilders een rechtvaardig platform krijgt.

Ja, 15 maart 2017

...

Ze moeten ook iets doen aan mensen die niet stemmen. Anders krijg je van die zeur taferelen zoals met het Oekraïne referendum.

...

>I hate him and I''ll probably vote PVDA again

laag aas

deprimerend

>Ramedanjum

wit

Walgelijk

Dusse

>pvv wordt de grootste
>er komt geen kabinet
>nederland wordt gesplitst in randstad (holland-utrecht) en de rest

wie is hier op tegen?

Een stem voor pvv is een stem voor de verenigde provinciėn (min randstad)? Heilige schijt ik zou hiervoor sterven

onze ambassade komt in volendam

Niemand. Dat is nog het mooie.

Ik niet. Zijn we eindelijk van al die onrendabele kut provincialen af. Wel jammer van de Zeeuwse stranden.

dan hebben we een overeenkomst

veel plezier nog daar

ik hoop dat geertje mij het land niet uitzet als hij wint

t. "pool"

Whats up with all the MDMA being so cheap there?

Liever Polen dan zandnegers oetz

katholieken meer dan welkom

polen hebben niets te vrezen

Ik zou PVV stemmen als ik vandaan komen zou

Supply and demand.

The supply is extremely huge.

Plus we almost invented that shit.

>Somaliërs zo'n 50% op uitkering
> 20% werkend

Zijn ze echt het slechste van alle negers? Zelf slechter dan aboriginals?

het is nog erger:

cbs.nl/nl-nl/nieuws/2015/31/zeven-van-de-tien-somaliers-in-de-bijstand

Hilegom hier

Moet jij niet iemand in een dronken bui doodrijden?

wow veel onbeleefd controleer je privilege.

Opkankeren.

KANKER hier werdt ik echt em wild door
En zie eind 2014, laat staan met al die kanker lui dat nu deze kant op komt.

Kom ook jongens. De vorige bijeenkomsten waren wel lachen en het is niet van dat kaalkopjes niveau. Iedereen kende de miems.

ja zette mij ook aan het denken

>polen beter dan NL'ers

kut-NOOTen

Dit. Ik wilde eerst ook op VNL stemmen.

>polen beter dan NL'ers

Dit is dus niet zo. "Nederlanders" volgens het CBS zijn ook buitenlanders, alleen dan buitenlanders die al een tijdje hier ziiten (volgens mij 2e generatie geboren in Nederland). Dus in de groep "Nederlands" zit alsnog een aanzienlijk deel kutbuitenlanders, die dat percentage werklozen doet stijgen.

>"Nederlanders" volgens het CBS zijn ook buitenlanders
wat de neuk ik haat de CBS nou

Groenlinks uiteraard.

Jesse Klaver

zeker, geen probleem ermee,
ze zijn toch allemaal boven de 60

nos.nl/liveblog/2133571-wilders-wil-vechten-omdat-we-ons-land-kwijtraken.html

zo kankergebaseerd oetz

De PVV-voorman riep verder Kamerlid Kuzu op zijn Nederlandse paspoort in te leveren en in het Turkse parlement te gaan zitten. "Dan kunt u daar gaan klappen." Volgens Wilders heeft Kuzu niet genoeg afstand genomen van de Turkse president Erdogan.

Wat een beest

Als papa Geert wint kom ik terug naar Nederland

Desnoods stem ik ook op de PVV als er verkiezingen zijn en ik kan stemmen

t. nederlander die in belgistan woont

mwah, ken een paar nederlandse lui van onze generatie die NOOT zijn. geen enkele "pool" die niet werkt. nederlanders hebben het gemakkelijker dus er zitten een paar uitschieters tussen

IK op DENK.

ik ga voor het eerst in mijn 33ste jarige bestaan STEMMEN.

ik geloof zowiezo niet in dat zgn stemproces maar ga het gewoon doen voor de lol.
wil het gewoon een keer meemaken.

laag aas

aub sterf (voor de zekerheid)

Als D66 niet zo pro-EU was zou PVV-SP-D66 zeer goed kunnen.

>de partij van (((Cohen)))

zegt iemand die de anus van israel likt .

en jij noemt zo iemand een beest .
daarom kan ik nederlanders niet serieus nemen.
doen alsof je een beest bent, maar tegelijktijd de reet van israel likken/kussen wanneer het maar kan.

>voting for cuckservatives
wanneer gaan mensen eindelijk leren dat partijen als vvd, nva, conservatives in de uk, lr in frankrijk, pp in spanje allemaal elitaire kutpartijen zijn? moesten jullie geen nationalistische partij hebben zou ik het nog begrijpen, maar jullie hebben PVV dus er is geen excuus

What did he mean by this?

sterven doe ik tijdens de burgeroorlog als die komt in nl.

Geert was mild vandaag. Alle moskeeën dicht, vijfde colonne het land uit.

Wat mij betreft zsm een staatsgreep.

peggold en wilders zou nooit mogelijk zijn

buiten europijperij is D66 ook kanker

israël geeft het goede voorbeeld mbt de correcte omgang met moslims

nou aub opkankeren, je hoort niet in nederland

Dit.

kanker op vieze schijt turk

Donder op smerige Nazi/Islamiet. Vergas jezelf

>ik wil een partij die het 100% met me eens is over alles
mongool, ge klinkt zoals die 'true conservatives (tm)' in Amerika die weigeren Trump te steunen

ik ben trouwens goed op de hoogte van de joden en hun (((truukjes))), dus ik zeg dit niet uit ontwetendheid over de kikes

(((Joden))) zijn een meme. Veel joden zijn cultureel marxisten maar cultureel marxisme zelf is de vijand.

geert wilders in een bastaard kind van de vvd.
hij is daar opgegroeid en kent alle trucjes .

er is geen verschil tussen geert en vvd.

> D66 - PVV

????

Beste kabinet aller tijden zou zijn SGP - PVV.

Honderd procent.

Buiten dat de VVD verrot eurofiel is (baantjescarroussel europa hè), zitten er ook nog eens dubieuze figuren in als Van Baalen. Teeven en Elias. Een nepotistische kutpartij die in beginsel alleen voor zichzelf zorgt en al hun ideologische standpunten (voor zover ze die al heeft) direct verkwanselt als er ergens een euro meer te halen is.

Er is maar één optie en dat is PVV. Pijnlijk om te zien hoe de VVD de vorige verkiezingen binnen heeft gemiemd met die triestige populistische postertekstjes van ze.

lol denk je dat je me beledigt door me een nazi te noemen, voel me juist vereerd .
er hebben nooit gaskamers bestaan in kampen, ze zegggen dat de winnaars de geschiedenissen verhalen vertelllen , geloof niet wat je leest en volg de feiten.

Wat stem jij dan? Een of andere verdwaalde nazi-partij? Pleeg aub zelfmoord.

ga aub terug naar stormfront, geretardeerd complotdenkertje

...

bedankt voor deze meem vriend, zelden zo gelachen

heb nooit in mijn leven gestemd , ga deze keer voor de lolz op DENK stemmen .

het is voor mij beter om chaos te krijgen in tweede kamer dan dat de meerderheid uit racisten bestaat die marokkanen bashen.

yall niggas need jesus

Is er überhaupt een kans dat PVV ooit aan de macht geraakt als ze minder dan 51% vd stemmen halen? Zullen ze niet geblokkeerd worden zoals in België het geval is met Vlaams Belang?

Ik weet wel dat ze eens een minderheidsregering hebben gesteund, maar daarna heel wat stemmen verloren in de daaropvolgende verkiezingen. Hebben ze die minderheidsregering toen te weinig kunnen beïnvloeden of was het puur omwille van het feit dat ze samenwerkten met "het establishment" dat ze kiezers verloren?

ben een marokkaan die niets tegen nazi's heeft.

Zelfs al heb je daarover gelijk dan nog moet ik niets hebben van jouw totalitaire ideologie. Ik wil vrijheid en christendom en geen superoverheid die alles bepaalt.

MINDER MINDER MINDER

ey kk dit dat tog

Ik ben juist van plan om op VNL te stemmen vanwege Jan Roos. Hij heeft aangetoond een succesvolle politieke campagne te kunnen runnen tijdens het Ukraïne referendum.

tatisch een goede stem, want zorgt alleen maar voor versplitnering op links. niet dat je zelf zover had nagedacht, maar goed.

nazi's hadden jou (met de kennis van vandaag terecht) meteen in een kamp geduwd

dit dat zus zo

test

gypsy

Groenlinks, want ik ben tegen racisme.

Er zijn inderdaad veel problemen met het officiële holocaust verhaal, maar op dit moment is dat gewoon een verspilling van (kostbare) tijd om je daarmee bezig te houden.

Zorg er eerst voor dat u land terug 95%+ blank is en executeer + vervang u elite, dan kan je pas beginnen met holocaust revisionisme.

Hahaha echt je bent een Marokkaan en je post hier? Het is logisch dat jij op DENK stemt. Wat vind jij er nou van, dat jouw volk als parasieten hier teert op hardwerkende mensen en alleen excelleert in zieligheid en criminaliteit?

buiten

>Implying dat racisme bestaat in nederland

Ofcourse I will be voting for DENK. You think I am going to vote for a Jewish financed fear mongering party like PVV? L M A O

> 1 post by this ID

geertje 100%

Roodpil mij op VNL. Is het gewoon pvv maar dan een stuk rechtser? Ik vertrouw ze niet helemaal om dat ze zo'n nadurk leggen op het bestrijden van anti-semitisme

Er bestaat racisme, je hoeft alleen maar naar de Bijlmerramp te kijken. Joden 9/11den het volk daar al in de 20e eeuw.

Ik ben tegen cultureel marxisme dus ik stem PVV.

waar zeuren jullie toch over? ik zie haast nooit moslims

>marrokaan

> Bijlmer

Opgeruimd staat netjes.

t. schiermonnikoog

Jo dudes, can anyone explain this to me?

pastebin.com/exQKQNyw

Je woont of in een elitaire buurt of op het platteland?

van de andere kant, van iemand die in allah's sprookjesboek gelooft kun je een weldoordachte kijk op de realiteit ook niet verwachten

hier (Limburg) gelukkig niet

blanco, duh

>nadurk

komt klaasje

Ik ga op Jan Roos stemmen

VNL is meer libertarisch. Ik hoop dat ze een blijvertje zijn.

dat laatste ja.

jo buitenlander kun jij de taal niet?

>zie plaatje

het enige dat op jan "miempartij" roos stemmen oplevert is minder stemmen voor de PVV

Economisch ben ik liberaal, stemde dan ook afwisselend D66 en VVD in voorgaande jaren, maar ik stem Geert dit jaar. Ik heb schijt. Immigratie is het enige probleem in Nederland dat op zowel de korte als lange termijn aangepakt moet worden. Al het andere is voorlopig bijzaak; bezigheidstherapie terwijl we langzaam aan de kanker sterven.

De VVD heeft een rechtse vleugel, waardoor ik op ze stemde toen ik mij met immigratie- en integratie-vraagstukken ging bezig houden, maar die vleugel dient kennelijk alleen zetels te winnen zodat de linkervleugel alle belangrijke baantjes in kan nemen om vervolgens NIETS te doen aan thema's als immigratie en de islam. Het standaard-riedeltje is telkens weer dat ze hebben gekeken naar de (Europese) wetgeving en dat ze er daarom niets aan kunnen doen. Sorry, niet goed genoeg. Wetgeving kun je negeren (zie gedoogbeleid) verdragen kun je unilateraal opzeggen. Komt geen rechter of stembus aan te pas. De wil ontbreekt bij de VVD, dat is alles.

Ja er is VNL, maar het is te laat om opnieuw een anti-immigratie partij op te bouwen. Ik ga niet kijken wel zwemvest het mooiste kleurtje heeft terwijl het water al aan m'n lippen staat, ik pak de eerste de beste. Dat was en is Geert.

>sprookjesboek
Ik haat de Islam/moslims ook maar ik hoop wel dat je niet per se alle religies per se slecht vindt, het christendom is ons medicijn tegen de islamitische kanker, atheïsme heeft tot dit linkse, multikulti geleid.

Trouwens, er bestaat niet echt zoiets als een 'atheist' of 'arelegieus' iemand, West-Europeanen hebben het christendom gewoon vervangen voor de linkse staatsreligie

wtf er zit een ananas op je vlag

ALLEMAAL PIT PIT
ALLEMAAL DOOD MAKEN

> minder stemmen voor PVV

Klopt, ze zouden een lijstverbinding moeten aangaan maar daar zijn ze waarschijnlijk te autistisch voor bij de PVV.

...

waar bende ergens in kroatie

Dit. West-Europa mist het christendom en daarom gaat alles op de fles.

Deze man snapt het.

>de libertarische meme
youtube.com/watch?v=fOT_BoGpCn4

>niet leven volgens het voorbeeld van Julius Civilis (Wodan zijt met hem)

Ik ga denk ik op piratenpartij stemmen, zodat ik in ieder geval in de toekomst nog sjineze tekenfilmpjes kan downloaden.

Allemaal pit pit pit

>jo buitenlander kun jij de taal niet?

A little bit, I am a Syrian ''refugee'' that used to live in Hama, but escaped to the Netherlands. But yeah I am doing my best to learn it since I don't see the situation in Syria getting any better so I will probably going to stay here.

I was the first refugees in the Netherlands and got my citizenship in 2015 so I am able to vote and obviously I would not want to vote for the party of the racists.

zeker niet, religie is opium voor het volk

>invoordat marxist

probleem van de islam is dat het grotendeels agressief militarisme is en een beetje religie

van mij mag men elk geloof belijden, enkel islam dient gecriminaliseerd en verbannen te worden

is dat aas wel halal?

Ik stem al jaren SP!
Als het schip toch al zinkt kan je beter stemmen op meer gaten in de romp, hoe eerder dit land terug de zee in zinkt de eerder iedere nep Nederlander weer op zout of verdrinkt.

> Gary Johnson

Lol een meer rechtsere vorm van libertarisme/klassiek liberalisme/minarchisme.

Ik stem standaard PVV, als het erop lijkt dat VNL tenminste een zetel haalt stem ik VNL. Ik ben nog zo stom geweest EenNL te stemmen van Marco Pastors.

Zo werken wij niet

zo werken wij niet (( turk accent ))

daar bedoelt ie een ganoe met een lange loop mee

(beng beng beng) heb een ganoe met een lange loop

better enjoy it while it lasts

Waar kan ik meer leren over de Nederlandse geschiedenis van voor de middeleeuwen?
Geschiedenislessen op basis- en middelbare school waren zeer teleurstellend.

Lol, had het net ook gepost. Die vent is hilarisch.

Deze gasten moeten echt snel vergast worden.

hey anaconda doe ff snelle move

ssssssssssss

t. Jood

VVD of misschien PVV

als dit hier gebeurde werden ze onironisch in de fik gestoken en in het bos begraven

dumpert.nl/mediabase/6882483/5af95d9b/haakneus_heeft_een_boodschap.html

Deze is redelijk uitgebreid

Wel geschreven door een Joop-kneus, maar zijn VARA mening laat ie gelukkig redelijk achterwege in dit boek

Lees een oud geschiedenisboek (pre-1940), die zijn niet vervuild door het moderne weg met ons. Kan Westendorp en Groen van Prinsterer aanraden.

Ja, en dat opium zorgt er voor dat mensen morele waarden hebben, zonder religie doen mensen gewoon maar wat ze willen met de gekende gevolgen vandaag in het Westen.

Trouwens, vraag eens aan de mensen die onder communistische regimes hebben geleefd of Godeloos bestaan hen zo heeft geholpen om een perfecte samenleving te bouwen!

Ik ben er van overtuigd dat de de meeste mensen die niet in God geloven dat gewoon doen uit pure arrogantie; en jij bent daar een perfect voorbeeld van: voor u is ieder gelovig persoon gewoon een dommerik en je wil je daar niet mee associëren.

Puur snobbisme, en vergelijking met mensen in de US die misschien wel akkoord zijn met wat Trump zegt maar zijn hardste supporters zijn arbeiders dus weigeren ze op hem te stemmen.

hahaha kijk ze boze kop nadat op zn reet flikkert

malle bolle hoofd van hem

...

Heb ik ook gelezen, is een kutsocialist maar niet slecht.

*vergelijkbaar, verdomde autocorrect man

The future doesn't look so bad. I have met so much lovely and tolerant Dutch people. It was really weird at first for this hospitality. In Syria you would not get treated like this. I also see many immigrants/arabs/muslims that have lived here for over 40 years and they have third generation immigrants I believe? I am sure Netherlands is a great place for people like me so I am not afraid of something happening to me, especially since I already got my citizenship now.

De PP houdt ook van EU en immigranten, Jan.

TRUMP TRUMP TRUMP

youtube.com/watch?v=AjJUDgN8Kbc
youtube.com/watch?v=AjJUDgN8Kbc
youtube.com/watch?v=AjJUDgN8Kbc

Balkie was beter dan Rutte vond ik. Maar dat zegt meer over leugenaar machtsnihilist Rutte.

DENK moet echt opkankeren zeg, wat een kankerpartij.

Proof it. Timestamp a legal document.

>gary johnson
>niet een smerige democraat

kom op zeg

ze zijn de pvv met betere economische ideëen. jammer genoeg hebben we deze verkiezingen toch echt zo veel mogelijk steun voor Geertje nodig om hem op nummer 1 te krijgen, dus ik stem liever op PVV

ter informatie: het is momenteel nog de viepie die aan het woord is

Bedankt voor je slechte trollattempt 2/10

>Ja, en dat opium zorgt er voor dat mensen morele waarden hebben, zonder religie doen mensen gewoon maar wat ze willen met de gekende gevolgen vandaag in het Westen.

krijg alstublief kanker stomme mongool, ik ben blij dat dat slechts jouw mening is en niet de waarheid

wat je bedoelt is dat er te veel debiele mensen zijn, die moet je niet onderdrukken met je kanker religie, maar lekker zo laten. eventueel zal de natuurlijke vooruitgang, ook hen inhalen

wat een misselijke flikker bent gij
gadverdamme

je bent vast die vieze mongool van de reaguurders met die patatbar, kanker lekker op naar geenstijl

Men moet onderscheid maken tussen religies, het is geen eenheidsworst. De Islam en het Jodendom zijn allebei zeer legalistische religies, met allerlei regeltjes waar een regering zich aan dient te houden in plaats van andersom. Moslims aanbidden als het ware een wetboek, en verwerpen daarom als vanzelfsprekend onze wetten.

Het Christendom is veel meer filosofisch van aard, dat geeft het veel meer ruimte om zich aan te passen aan de moderne rechtsstaat. Zolang de regering zich niet bezig houdt met theologische kwesties als de drie-eenheid of predestinatie dan kunnen christenen prima functioneren binnen een seculiere democratie. Sterker nog, dat doen ze. Ze hebben deze rechtsstaat immers opgebouwd.

Wanneer is de stemming, kaasbroer? En is het voor het federale?

Deze is ook goed als meer Europese geschiedenis, dus meer de Griekse/Romeinse Oudheid

Alles wat hij zegt moet op een t shirt

Allemaal pit pit pit pit pit

Dit, zonder morele waarden dondert de hele boel in elkaar. Cultuurrelativisme is de kanker waaraan wij lijden.

En deze, want ken uw vijand

Interessante analyse. Misschien moet ik me toch maar is gaan verdiepen in het Christendom.

Sorry dat het wat willekeurig is.

Als je enkel moraliteit hebt omdat je aanhanger van een bepaalde religie bent dan is er iets fundamenteel mis met je.

Het gommunisme in Rusland ging hand in hand met de Otrhodoxie, dus ik snap je punt niet. Gommunisme werkt niet, punt.

Ik hecht enigszins aan de christelijke kerk omdat haar rol cultureel-historisch gezien niet te ontkennen valt.

Verder, in de meest simpele bewoordingen: het gaat er bij mij niet in dat er talloze religies zijn en er maar eentje de juiste zou zijn.

Mezelf superieur voelen tov anderen doe ik sowieso, dat staat los van religie. (grapje)

Als je dan specifiek wordt en gaat kijken naar wat er gezegd wordt in de diverse boekjes, tja... niks voor mij.

ja daarom dat ik 'm ook poste, hij bewijst dat libertarisme een miem is

en zelfs moesten ze geen miem zijn, zouden ze nog slecht zijn want ze zijn voor (((open grenzen))) en (((handelsverdragen))) als NAFTA/TPP

De enigste optie is om op nationalistische partijen te stemmen, libertarische partijen als FDP (duitsland) willen ook gewoon goedkope arbeidskrachten hoor dus die zullen niks doen aan het immigratieprobleem

Heb ik ook gelezen mattie :)

Toevallig geschiedenis gestudeerd? Ik niet maar heb keer gezien dat het bij een course over de oudheid werd voorgeschreven.

dat onderscheid maak ik zeker, en ik onderken ook dat ons land schatplichtig is aan het christendom

...

VNL VNL VNL VNL

VoorNederland

Bontes Van Klaveren

Maak Nederland Wederom Groots

Maak je geen zorgen om denk, niemand neemt hun serieus, zelfs de linkse media niet. Eigenlijk zijn ze best hulpvol, want zo ziet iedereen hoe idioot de linkse policors zijn.

oelewapper, de VNL is niet voor open grenzen

Nederlandse en Amerikaanse politiek is erg anders

Deze ken ik niet, heb wel het Vierde Beest van Tom Holland hierover gelezen. Is it any good?

een rozenstruik kan je blijven snoeien, toch groeien de rozen weer terug.

Ik ook niet, ik vind geschiedenis gewoon interessant. Zonder verleden geen toekomst

Aub Lelg, dit soort belegen miempjes zeggen meer over uzelf.

Friezen, Franken en Saksen is een prima boek over de Nederlandse oudheid.

Deze drie stammen zijn zo'n beetje de basis van het Nederlandse volk, en dit boek laat zien hoe zij zich tot elkaar verhielden en uiteindelijk samengingen.

Bedankt voor de tips, ga morgen eens effe rondneuzen.

>het gaat er bij mij niet in dat er talloze religies zijn en er maar eentje de juiste zou zijn.
Gast, stel u één vraag: welke maatschappijen zijn de meest succesvolle geweest doorheen de geschiedenis, christelijke of islamistische?

>Als je enkel moraliteit hebt omdat je aanhanger van een bepaalde religie bent dan is er iets fundamenteel mis met je.

>atheisme
>moralen
kies één

Daar hef ik graag een biertje of een wijntje op!

>Misschien moet ik me toch maar is gaan verdiepen in het Christendom.
Dankjewel openbaar onderwijs

Redelijk. Het Vierde Beest gaat meet over vóór de Islam (de Byzantijnen en de Perzen), het boek van Hulspas over het onstaan van de Islam zelf en dit boek over de eeuwen na Motje's dood

Ik spreek over het algemeen hé, waarom zou je trouwens voor zo'n kleine partij stemmen als je de PVV hebt? Opnieuw, ik zou dit begrijpen als jullie geen deftige rechtse partij zouden hebben (zoals in Spanje bv) maar die hebben jullie wel met de PVV dus ik zie geen reden om voor zo'n kleine partijtjes te stemmen.

Dus stemmen we nou PVV of VNL? Gewoon alles op PVV toch?

Ik post het enkel maar omdat de desbetreffende user zoals de meeste atheisten iedereen die het niet eens is met hem meteen een kankermongool noemt. Moest hij het op een normale manier hebben verwoord zou ik dat niet gedaan hebben.

Echt hè?

Ik zat nota bene op een Christelijke school en ik heb meer lopen leren over andere religies dan dat van m'n ouders. Misschien dat de leraren er vanuit gingen dat we dat thuis allemaal wel meekregen.

Volgens mij krijgen alleen Gereformeerden nog ouderwets Bijbels onderwijs.

Ik stem PVV, maar ik ben het ideologisch meer eens met het VNL

I used my Colgate toothpaste today!

Bork Bork bork

Grote probleem van de Islam is dat Islam geweld tegen andere groepen legitimeert.

Het Christendom kent de scheiding tussen kerk en staat en heeft de gouden regel van Jezus als moreel uitgangspunt.

Met Boeddhisme is volgens mij ook niet zoveel mis.

links heeft shell . rechts heeft niets .
wouter bos bijv kwam van shell vandaan .
geld regeert een land.

nazi's waren niet anti-islam .

Trump is aan het spreken, jongens!

youtube.com/watch?v=AjJUDgN8Kbc

BOUW DIE MUUR

kanker het land uit met je spaties voor een punt, achterlijke gladiool

Lol

PVV.

Laat VNL maar over aan deftige VVD'ers die nog steeds geen Geert stemmen omdat 'ie gemene dingen zegt maar Rutte een softe dweil vinden.

Maar ik stoor me niet aan stoute woordjes.

Het is al erg genoeg dat we die bejaardenpartij hebben die zetels afsnoepen bij de PVV.

Rechts moet zoveel mogelijk een bloc vormen, zeker nu links zo versnippert gaat raken de komende verkiezingen.

Dit. Hoe fucking moeilijk is het?

het grappige is dat marokkanen de enig zijn die afgebeeld worden op tv als het om criminaliteit gaat .

maar niemand praat over de blanke criminelen.
de blanke opa in brabant die de kalashnikovs regelede voor de mocro-mafia om de hits uit te voeren.

die gozer loopt nog vrijuit .

dan weet je dat er iets mis is met de gang van zaken.

>ideologie
Dat respecteer ik, echt waar, maar het is de bedoeling dat we de strijd winnen.

muh perfecte conservatief/ideoloog doet me denken aan die (((conservatieven))) die weigeren op Trump te stemmen

Overigens, ondanks alle schijt op dit bord verbaast het me dat er toch nog serieus gepraat kan worden en informatie uitgewisseld kan worden.

Als ik niet op een kankertablet zat dan kon ik wat actiever zijn maar helaas.

Kan niet wachten op de debatten! Illary gaat eraan!

>Immigratie is het enige probleem in Nederland dat op zowel de korte als lange termijn aangepakt moet worden. Al het andere is voorlopig bijzaak; bezigheidstherapie terwijl we langzaam aan de kanker sterven.
>
Ja er is VNL, maar het is te laat om opnieuw een anti-immigratie partij op te bouwen. Ik ga niet kijken wel zwemvest het mooiste kleurtje heeft terwijl het water al aan m'n lippen staat, ik pak de eerste de beste. Dat was en is Geert.
ik bewaar dit als schermafdruk

Ideale scenario:
>Geert krijgt 50 zetels ofzo, maar niemand wil met hem regeren.
>Iedereen-tegen-Geert I valt
>Er is een realistische verwijder kebab partij waarop gestemd kan worden

In ieder geval eerst maar wachten tot Trump wordt beëdigd

Aziaten zijn vrijwel allemaal geroodpild, atheïstisch of niet. Heeft niks met een achterlijke cultus te maken.

Learn Dutch dumb Amerifat ;)

daarom stem ik ook PVV, het is uitermate belangrijk dat Geertje op nummer 1 komt te staan, anders is het allemaal voor niks

Ik ben Belgie beu.

Hoe zijn de belastingen in Nederland? En de lonen voor IT-specialisten?

Ja, wat is dat voor drogreden?

Definieer succes. De islam heeft aardig wat zieltjes kunnen winnen met haar veroveringen. maar hoe dan ook leggen ze het af tegen de Khans. Wat hingen zij aan, het Tengriïsme (of hoe dat gespeld wordt)?

Is dat nu dan de beste religie?

>oorzaak-gevolg

Jij denkt dat dit komt omdat men in god geloofde?

Ik denk dat het eerder ligt aan het feit dat mensen in een christelijke maatschappij de ruimte kregen om zich te ontplooien, het christendom verschafte een basis voor vooruitgang.

Los daarvan zal ik maar niet op genetische superioriteit, eugenetica e.d. ingaan.

Maarre, dus omdat ik in niet in de Here Jezus geloof heb ik geen moraliteit?

Redelijk beperkte blik op de menselijke psyche oetz.

Kanker
Kanker

Heb je m'n post wel gelezen? Ik ben anti-Islam en pro-Christendom, dus ik ben het volmondig met u eens, Nedervriend.

M'n vraag was retorische, christelijke maatschappijen doen het duidelijk beter dan islamitische.

hoe kom je aan die foto >?
dat is mijn zus ...

Voor jou toch?

Wat zijn dit voor slecht geconstrueerde hersenspinsels? Aub geef wat onderbouwing want zo kan ik er niks mee.

>Ik denk dat het eerder ligt aan het feit dat mensen in een christelijke maatschappij de ruimte kregen om zich te ontplooien, het christendom verschafte een basis voor vooruitgang.

kankermongool, besef je niet wat je zegt?

Woon je meer dan 100 km van de grens? Dan kan je 30% van je loon netto krijgen in NL.

Kan godverdomme geen eens Nederlands spreken/Typen, kanker op haakneus.

>T. psychopaat.

Ik vulde je aan, sprak je niet tegen vriend.

Islam zoals je het vreest is gewoon een Joods spinsel, meeste moslims vinden al die overmoedige islam kut genoeg dat ze hun eigen land uit vluchten en in dit kut weer willen wonen dus Islam is niet je vijand, het is het links rechtse joodse dictatuur die je moet bestrijden

Kevin, leer lezen en ga niet beginnen schelden.

Het christendom was een katalysator, maar zeker niet de enige factor die zorgde voor Westerse ontwikkeling.

blijf thuis , werken LOONT niet in NL.
het is hier beter om in de bijstand te zitten .

Wat verdienen ze in België? Hier wordt alles gewoon genivelleerd en het je bijna onmogelijk gemaakt om veel te verdienen. Belasting 40% of zo.

Probleem is die mocro's vloggen en een hoop jeugd bereikt die denken dat ook hun alleen zo'n toekomst wacht of menen net zo stoer te moeten zijn. Dit zie je ook in VS waar iedereen een OG wil zijn. Het zorgt alleen maar voor meer probleemjongeren en die zorgen voor meer probleemgebieden, dat zorgt voor meer situaties waardoor jongeren denken dat ze een kankerjong moeten worden WANT NEDERLAND ZORGT NIET GOED VOOR DIE NIGGAS.

Over het feit van blanke criminaliteit, over het algemeen zal dit altijd meer voorkomen zolang blanken de meerderheid zijn. Probeer hier heus het niet mee goed te praten hoor, ik zou graag strengere optreden tegen alle vormen van crimineel gedrag willen zien.

Jullie gaan toch niet op die nazi Wilders stemmen toch?

>meeste moslims vinden al die overmoedige islam kut genoeg dat ze hun eigen land uit vluchten

>wat is kolonisatie

> het christendom verschafte een basis voor vooruitgang en vrijheid
> andere godsdiensten waren veroveringsideologieën
> christelijke moraliteit is niet belangrijk

Ik ben er zeker van dat de stukjes bij jou nog wel op zijn plaats zullen vallen.

t. Muhammed

Kan jij mij vertellen wat Joden fout doen? En probeer geen complottheorie te gebruiken waar alle Joden de macht hebben over de wereld, want dat is onzin.

>VNL
>VNL is opgericht door twee matennaaiende ex-PVV'ers
>Eén van hen liep weg bij de PVV vanwege die 'minder, minder, minder' uitspraak
>Leider van VNL is nu Jan Roos, die gewoon een irritante, onsympathieke lul is
Waarom stemmen mensen op deze partij?

>Mfw ben allochtoon

op wie moet ik stemmen vnl?

Ah, de omgedraaide Godwin. Zijn het toch weer de joden hè.

Ja, we hebben er allemaal last van dat de gemiddelde mens liever naar de Kardashians kijkt en coupons voor de Douglas spaart dan zich met nuttige dingen bezig te houden, maar steek aub eens de hand in eigen boezem voordat je begint afgeven op de joodse overheersing. Er zijn helaas wat puntjes aan te merken op de islam.

Belastingen zijn kanker, je draagt erg veel af. Hou maar aan dat je de helft van elke euro inlevert.

Gelukkig bestaat er huursubsidie. Maar o wee je gebeente als je meer dan ~1800 verdient want dan krijg je die subsidie niet meer.

Verdien je meer dan pak 'em beet een euro of 2100, dan heb je ook nog eens te veel geld voor sociale huurwoningen (veel goedkoper) maar te weinig voor een redelijke huurwoning in de vrije sector.

Een hypotheek kun je dan sowieso vergeten, daar waagt geen bank zich meer aan zonder dat je boven de ~3500 per maand uitkomt, dus ge zult dan een partner moeten hebben tenzij je lekker vertoeft.

Uiteraard ligt het er aan in welke gemeente je woont en welke stad, maar ik neem aan dat je niet in Schubbekutteveen wilt gaan zitten.

>Is maar een meme, beiden het zelfde probleem.
>Wil joden houden.
Ga aub even opkankeren.

Weer een kutnazi/Marokkaan. Je weet wel dat de joden een (((meme))) zijn waar alleen aartsdebielen zoals jij intrappen?

Geert voor de memes

Totdat er polio uitbreekt.

IDF shill detected

> t. Marokkaan

Jij verdient geen uitkering straatvuil

keek.