The "Taboo Folder" - Cont

#dossiertabou

>French channel shows islam support pedos and executing homos
>Lefty faggots lose their minds
>They're literally accusing a news station of making up facts to support "fascists"

Previous thread:

J'ai essayé de poster le lien dans l'ancien topic, mais il s'est archivé juste au moment où j'allais l'envoyer... je crois qu'on a perdu 90% des gens qui étaient présents.

bump

This video is a huge redpill, too bad M6 is enforcing DRMs on their video and thus directly preventing them from spreading.

I think it's impossible to get a clean rip and add subs to it, now.

Basé Maroccain

I'm at work I can't see it, what was it about?

>I think it's impossible to get a clean rip and add subs to it, now.
VideoDownloadHelper should have no issue downloading/converting it.

a whole bunch of shit, including state-sponsored Quranic schools and rise of islamic extremism in recent years in France

J'attend le moment ou les muzz vont tomber le masque et tous revendiquer la sharia et renier la constitution française.
La les gauchistes seront les premiers à venir se réfugier dans les bras de l'armée et de la police qu'ils aiment tant critiquer...
j'espère qu'on tondera ces gauchistes comme on a tondus celle qui couchaient avec les allemands.

I haven't seen it but people on Plebbit got freaked out and talk of Muslim Brotherhood conspiracy to make France an islamic country.

Where can I watch it?

Basically the video starts as a very blue pilled video, showing struggles of muslims women in society and shit like that, then it start making links, disturbing links between muslims and political movements and their radical views, and a lot more, covering almost everything, basically Cred Forums's wet dream.

For a blue pilled it may look like a "conspiracy theory" but a lot of it seems to have actually been spent months on researching.

www.6play.fr/dossier-tabou-p_6188/L-islam-en-France-la-Republique-en-echec-c_11609230

En attendant, y'avais que des femmes de gauche qui dénoncer...

Ca aide pas, le player d'M6 sectionne la video en plein de petit bout de quelques Ko et VDH prend chacun de ces bout pour un video et aussi les bouts sont pas encodé dans un format connu.

tu crois que les tweet et les postes sur facebook vont disparaitre comme par magie?
ils seront bien conservé screenshoter etc etc
et on retrouvera ces traitres à la nation.

>Ca aide pas, le player d'M6 sectionne la video en plein de petit bout de quelques Ko et VDH prend chacun de ces bout pour un video et aussi les bouts sont pas encodé dans un format connu.
Ce genre de technique est pourtant généralement bien géré par ce merdier, je vais tester et voir ce qu'on peut faire, sinon simple rip onscreen.

I'll wait here until someone posts it on youtube

Je vais juste faire Si ca fini sur youtube j'aiderais au sous-titrage.

me too

but please speak english if you are responding to some english post, your fucking language is a disgrace

molto bene pata pizza mussolini
pédé

Good translation, Toothpaste

mercì beaucoup ahmed, croissant baguette to you too

Bordel, impossible de récupérer le documentaire en replay avec captvty !

ENGLISH MOTHERFUCKER DO YOU SPEAK IT?

>implying that english is not a french creole, mongrel

who could possibly be behind this?

basically it says he can't record the video even with registering his screen

Please don't be rude to our ethnically diverse friend, you hopped up continental asshole.

>implying I'd learn a language so degenrate

Si t'as du temps à perdre, Fraps, cible la vidéo, et laisse la tourner pendant 2 heures. C'est chiant mais ça marche.

j'essaye de ce pas. merci

>implying french isn't Latin creole