Norgebros rapporter!

Noen Nordmenn her som har lyst til og gjore mer enn og shit poste på Cred Forums?

Da er dette tråden for deg!

Other urls found in this thread:

vgtv.no/#!/video/132393/norske-anna-10-jeg-savner-ikke-aa-vaere-gutt
vg.no/nyheter/utenriks/donald-trump/trump-trapper-opp-angrep-mot-tidligere-miss-universe/a/23808784/
twitter.com/SFWRedditImages

23. år fra ostlandet, om tråden får oppmerksomhet, deler jeg med glede identitet!

vgtv.no/#!/video/132393/norske-anna-10-jeg-savner-ikke-aa-vaere-gutt
vg.no/nyheter/utenriks/donald-trump/trump-trapper-opp-angrep-mot-tidligere-miss-universe/a/23808784/

skal vi la slikt gå fordi vi ikke vil gi opp anonymiteten vår?

Bump

dere snakker så stort om (i andres nasjonalistiske tråder) om hvor mye de ville gitt for sjansen til og "mobilisere" og at noen tar kontroll og gjor noe

sjansen er her! grip den!

lær deg grunnleggende Norsk grammatikk og prov igjen senere Abdul

hva prater du om?

å / og bruken til å begynne med

greit, du tok meg på den, skal ove, men skal du la det være en Turn off?

This is an English language website you Euro scum.

Also apologise for MV Tampa.

of all the threads you can view here, you chose to go here just to complain about that?
fuck off sheep fucker

Du hores fan ut som PST men ok ill bite.

1.lag liste over alle niggere domt for voldtekt i norge, frie ord henger dem ut med navn.
2. lag en dox liste å sirkuler den på Cred Forums
3. user-Nordmann kan nå spore opp disse elementene i separate celler uten å ha noia for at vis en blir busta blir alle dratt med.

Har du problemer med dette er du politi som på dod og liv skal ha oss i chatte rom som kan logge IP.

Det er best å gjore noe alene. Det eneste du trenger å gjore er å stjele en lastebil, så kjore i en flokk med niggra. Finn en oppakrift på en farlig gass, bland og hiv i ventilasjonssystemet til en moské. :')

PS dette vil targete folk som allerede har gjort skade på samfunnet, for hver av disse vi tar oss av er en PR seier.

ja jeg vet. trost deg med at, som user nevte er jeg forferdelig på og og å, så dårlig politi isåfall

for og holde liv i tråden prover jeg og se om du tar deg til noye med at jeg sier: Alle overfalls voldekter i Norge siden 2008 er utfort av utlendinger og at fra 1982-2008 er 54 nordmenn drept av utlendinger, mens i samme tidsrom er kun 4-5 utlendinger drept av Nordmenn.

så ærlig som det går ann vet jeg ikke hva en "dox liste" er

fair?

Nei. snakker ikke om noe slikt i det heletatt.. ikke derfor jeg vil "mobilisere"
mer for og danne en alternativ nyhets kilde for folk som er lei av venstre vridde BS VG
F.eks! mye annent en kan gjore!

jeg er nærmest "desperat" etter og bli tatt seriost så here goes nothing.. Kevin Fladby @ Facebook
forhåpentligvis vil nyhetene jeg deler der være "nok" til noe tillit?

Fair.

når jeg sir dox liste mener jeg en liste med navn og adresser.

Å legge til hva de er skyldig i kan også brukes til og hisse folk til aksjon.

Nordmenn her har noia, skal man starte en plass er dette forste steg.

Pluss at det gir oss en sjanse å drive motsrand uten å måtte deale med folk vi ikke stoler på.

Altså separate celler som opererer uten tilknytning til hverandre bortsett fra den nasjonale kampen.

Vis en celle blir huka av snuten risikerer ikke resten og bli tysta på.

Lista blir nok notert av politiet med en gang men de har ikke ressurser til og gi dem around the clock protection, og hvis media finner ut at politiet har satt beskyttelse på disse dyra er det også en PR seier.

Ok
hvor starter jeg i det heletatt for og lage en slik liste?
jeg er villig til og gjore "alt" for og få i gang noe.
dessverre er jeg ikke veldig PC kyndig.
så om du er det "velkommen på laget"
jeg er mer kyndig i research og argumentasjon
om jeg torr si det selv har jeg en gave for og diskutere og vinne

Frieord.no

Tingen er at det er en fuckload med artikler å gå igjennom, jeg råder deg og gå dit å gjore research, frie ord bruker alltid og gi ut det ekte navnet på forbryterne.

Jeg råder 2 stadier.

1. Finn navn og bildet (så ikke uskyldige blir innblanda)

2. Adresse og arbeidsplass (lol særlig)

Så er det bare å MS painte en liste eller dele researchen din her så andre anons kan hjelpe å lage.

E seint nu ska legge mæj, ikke post IRL shit om deg sjol på pol fordi onkel lusker.

>hvor starter jeg i det heletatt for og lage en slik liste?
jeg mener media i norge er ikke kjent for og rapportere rase på forbrytere, fordi da ville de vært nodt til og sette innvandrere i dårlig lys..
noe vi alle vet VG (som eksempel) aldri vil gjore

Her
Lykke til kevin, fortsett å lurk Cred Forums.

takk for rådet,
ser ikke no farlig i det så lenge vi avstår fra trussler og terror planlegging.

håper vi snakkes igjen! God natt, user

I went to Oslo and it was a shithole

Apologise

What does little o above a letter do?

no need to.. we are all aware of it.
thats what this thread is aiming to fix.

it makes an A sound like the O in "Over" from english.