ALLAHU AKBAR

ALLAHU AKBAR

Fucking arabs, you reached the fucken US. You have to go back, btw you're not welcome to israel.

how do we solve sweden?

...

You cant

We don't.

...

rare

Jeg skal fortelle deg noe unge dame, for jeg er litt eldre enn deg. Dere skulle vært glad for at vi brukte disse toga deres! Hadde det ikke vært for oss fotfolket, så måtte dere pakka sammen disse skinnegangene. Også kunne dere sittet der, holde jeg på å si; med oredobba i postkassa. Det er vi som gjor at dette, holde jeg på å si kan fortsette som det gjor, ja. Så du skulle skamme deg, å komme her til et voksent menneske og forlange 20 ekstra kroner. Det skulle vært balalaika-syngende blondiner som tok vårs imot, som sto der med kaffe og Vestlandslefser. Som sto der i sine paljetter og sa: "Velkommen, takk for at du bruker vårs". Her står jeg opp om morgen, unnskyld at jeg sier det, for også vise min kjærlighet for også holdte jeg på å si å gi av min reisende glede til NSB. Også kommer det, unnskyld at jeg sier det; en soldat i NSB uniform som trer et straffegebyr nedover mine forvorpne oreflipper. Takk skal du ha!

وُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُبَََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََضٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌ

How is life in Gaborone?

Kek

>kike calling the kettle nigger

top kek, filthy slimy sub human yid

all those IDF soldiers are arabs. lmfao. thats what so funny, israeli jews, italians, greeks, all meds don't realize they are all genetically the same as one another. hilarious.

...

greek, italian, north african, Ethiopian, jewish?

who really knows?

You have to go back too, kike. You invaded Arab lands and must return it.

watch how triggered the yid will get if you mention Palestina was recognized millennia before israhell was invented.

Hello ahmed

Jews are far superior you imbecile kys

Kek-bar

-Checked- XYZ4 -Botswana-

samla upp alla judar, muslimer och negrer och gasa dem såklart.

Ett skott i pannan funkar väl också I guess

Wtf is this secret squirl central¿¿¿¿¿¿

Shut up leaf start hating Israel or we will fuck your shit up too

I just reported this board and thread to the UN. Prepare to be shut down for violating the United Nations Hate speech laws. (Obama handed over control of all com and org sites to them, so now you can literally be shut down and faced with a fine)